УОК: Хөл хорио тогтоох ямар нэг шийдвэр гаргаагүй | News.MN

УОК: Хөл хорио тогтоох ямар нэг шийдвэр гаргаагүй

УОК: Хөл хорио тогтоох ямар нэг шийдвэр гаргаагүй

УОК: Хөл хорио тогтоох ямар нэг шийдвэр гаргаагүй

НЭМЭЛТ: 13.30 цаг

Улсын онцгой комисс дөнгөж сая хуралдаж, дууслаа. Хуралдаанаар гаргасан шийдвэрийн талаар УОК-ын дарга, Шадар сайн Я.Содбаатар болон бусад холбогдох албаныхан мэдээлэл өглөө. УОК-ын хуралдаанаар Баян-Өлгий аймгийн Цагаан нуур, Увс аймгийн Боршоо боомтын үйл ажиллагааг 21 хоног хаасан. Боомтуудыг хаасантай холбоотойгоор газар дээр нь УОК-ын гишүүд ажиллаж, гаригийн зохицуулалттай нээх талаар мэдээлэл сонсч, тодорхой чиглэл өглөө. Мөн хуралдаанаар эрүүл мэнд, ОБЕГ, хил хамгаалах, цагдаа, МХЕГ-ын бэлэн байдлын нөхцөл байдал ямар байгаа талаарх мэдээллийг сонсч, тодорхой үүрэг чиглэл өгсөн. Иргэдэд хандсан нийтийн тээвэр, соёл спортын арга хэмжээ, боловсролын байгууллага, хүн олноор цугларсан газар маск заавал зүүлгэж, халдвар хамгааллын дэглэмээ сахих асуудлыг чангатгах талаар чиглэл өгсөн гэдгийг Шадар сайд онцоллоо.

УОК-ын дарга, Шадар сайд Я.СОДБААТАР:

-Алтанбулаг боомтод Зам тээврийн хөгжлийн, Эрүүл мэндийн сайд нар газар дээр нь ажиллаж байна. Ирэх долоо хоногийн Засгийн газрын хуралдаанд зарим асуудлыг тавихаар болсон. Өнөөдрийн байдлаар хүнсний хангамж, нөөцийн асуудлаар эрсдэлт нөхцөл, дотроо халдвар тархсан нөхцөлд бэлэн байдал ямар байгаа талаар хэлэлцэж, шийдвэр гаргалаа. Дотоодод коронавирус алдаагүй учраас Улсын онцгой комисс ямар нэг хөл хорио тогтоох шийдвэр гараагүй. ХӨСҮТ-д ажиллаж байсан, халдвар хамгааллын дэглэм дор ажиллаж байсан сувилагч халдвар авсан.

-Алтанбулагийн боомтоор орж ирсэн хоёр жолоочоос коронавирусийн халдвар илэрсэн. Сэлэнгэ аймгийн Онцгой комисоос ямар мэдээлэл ирсэн бэ?

-Сэлэнгэ аймгийн Алтанбулаг боомт бол хамгийн эрсдэлтэй цэг болж байна. Ялангуяа ОХУ-тай хил залгаа хот, тосгонд халдварын тоо өсч, нас баралтын тоо огцом нэмэгдэж байгаа. Тиймээс Улсын онцгой комиссын хоёр гишүүн газар дээр нь ажиллаж, шаардлагатай шийдвэр гаргахаар ажиллаж байна. Ирэх долоо хоногт тодорхой шийдвэрүүд гаргана.

-ХӨСҮТ-ийн сувилагчийн хувьд халдвар яаж авсан гэж үзэж байна вэ?

-ХӨСҮТ-ийн сувилагчийн хувьд өнгөрсөн наймдугаар сард БНСУ-д байж байгаад ирээд тусгаарлалтад байж байгаад ажилдаа орсон гэсэн мэдээлэл байгаа. Тиймээс бид яг хаанаас халдвар авсан талаарх камер шүүх, бусад мэдээлэл авч байгаа. Мөн Монгол Улсад коронавирусийн халдвар байсан гэх мэдээлэл бол ташаа. Баян-Өлгий аймгийн иргэдээс 119 хүн тандалт судалгаа хийсэн. Өмнө нь Казахстан улсаас Монголд ирээд коронавирусийн халдвар аваад эмчлэгдсэн хүмүүсээс дахин эсрэг биет илэрсэн. Үүнийг бид коронавирус илэрсэн гэж үзэхгүй байгаа.

 

🔴 ШУУД | #NewsMN #NewsAgency

🔴 ШУУД | Улсын онцгой комиссын шийдвэрийн талаар мэдээлэл хийж байна#NewsMN #NewsAgency

Posted by News.mn on Friday, November 6, 2020

 


УЛСЫН ОНЦГОЙ КОМИСС ХУРАЛДАЖ БАЙНА

УОК-ын  ээлжит хуралдаан өнөөдөр /2020.11.07/  10:00 цагт хуралдаж эхэлсэн. Халдварт өвчин судлалын үндэсний төвд ажилласан байсан сувилагч коронавирусийн халдвар авсан болохыг өчигдөр /2020.11.06/ Эрүүл мэндийн яамнаас мэдээлсэн.

Ингэснээр Монгол Улсын дотооддоо бүртгэгдсэн анхны тохиолдол болж,  үүнтэй холбоотойгоор УОК хуралдана гэх албан бус мэдээлэл байна. Өчигдрийн байдлаар Монгол Улсад коронавирусийн халдварын 356 тохиолдол бүртгэгдсэн. Үүнээс 314 нь эдгэрсэн бөгөөд  42 хүн эмчлүүлж байна.

УОК-ын хуралдаанаас гарсан шийдвэрийг  бид эргэн мэдээлнэ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
25
ХарамсалтайХарамсалтай
14
ТэнэглэлТэнэглэл
7
БурууБуруу
4
ЗөвЗөв
3
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

40 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ЖДҮЧИН СОДБААТАР АА 2020-11-07 66.181.191.92

Монгол Улсын Шадар Сайд Я.Содбаатарын төрсөн Я.Сод-Эрдэнийн эхнэр Р.Сарантуяагийн "Нама-Оч" ХХК нь

2019 оны 5 сараас 2020 оны 4 сар хүртэл "Эрдэнэт үйлдвэр" ТӨҮГ-т

1 тэрбум 987 сая төгрөгний үнийн дүн бүхий ган хоолой нийлүүлжээ.

Avatar

Зочин 2020-11-07 202.179.24.41

hugjil zogschihloo. shine uildveruud ashiglaltand orohgui bn. irged mungugui bn. zalhjiin ene horioii tseerees.

Avatar

Зочин 2020-11-07 103.26.195.165

Манай уок аль эрт улсын онигооны комисс гэдгээ ард олонд харуулчихсан камер шүүнэ ч гэх шиг тулга тойрсон бодолтой хүн тулгаа л тойрдог цаашаа бодох чадваргүй байдаг ямар нэг зүйл төрийн нэр барьж нууж хаагаад хэрэггүй биз хүн оруулахаа ТҮР зогсоочхооч тэгвэл халдвар нэмэгдэхгүй ш дээ худлаа тусгай нислэг гээд бас ажиллах хүч гээд янз бүрийн хүн оруулаад байдгаа больчих тэр бүтээн байгуулалт яадаг юм хэсэг хойшилно л биз үнэхээр вирус тахал байгаа нь үнэн юм бол

Avatar

zochin 2020-11-07 66.181.161.40

virustei humustei ajillaj bgd haldvar avsn,bas mongold bgd avsn bol dotood gedgeni oilgomjtoi,iim,engiin zuild tenegteh yum,madagdui ehneesee iim zuilse nuusan,hil garchad haldvar avchad orj irsen bishde,ard tumnee huuraad.erul mendiin yamig bolson bologui yumnud udirdaj,tsevrchihsen er,em yimnud balj bn,u u

Avatar

123456 2020-11-07 49.0.212.165

**

Avatar

Зочин 2020-11-07 203.91.117.8

ОЙЛГОМЖГҮЙ ЮМ ЯРИХ ЮМАА

Avatar

Зочин 2020-11-07 66.181.188.164

Хариуцлагаас мултарч байгаа санаа. Огцорч ажлаа өг.

Avatar

Зочин 2020-11-07 64.119.16.178

Манайх нэгэнт дотооддоо КОВИД алдчихлаа!!! Гэтэл хэнэггүй монголчууд маск зүүхээ ч больсон, угаас гараа угаадаггүй улс одоо баларлаа шүү дээ!!! Юуны өмнө сургууль, цэцэрлэгээ хааж бяцхан үрсээ хамгаалахыг бодъё!!!!!! ОХУ-аас юу ч бүү оруул, хилээ 100% хаах хэрэгтэй!!!! УОК ингэж дүлэгнэж тээнэглэсэн байдалтай байгаад байвал хоцорно шүү!!! Эрс шийдвэртэй арга хэмжээ аваачээ!!! Ө.Энхтүвшин УОК-ын дарга байхдаа харин ч гайгүй ажилласан юм биш үү???

Avatar

Зочин 2020-11-07 202.9.40.93

Битгий сүржигнэ!!! Юм уншиж судал харанхуй эргүү амьтан. Иймэрхүү балай юмнууд олон байгаа болохоор Монгол дээр, дооргүй айдаст автаж элийрч байгаа. Хувийн ариун цэврээ сахь эргүү минь.

Avatar

Ax 2020-11-07 198.50.138.19

Surguli tsetserleg karantilax n zuw sh v

Avatar

Zz 2020-11-07 198.50.138.19

Surguuli tsetserleg karantilax n zuw shvv

Avatar

Зочин 2020-11-07 64.119.23.68

Бадамсүрэн мэт хулгайч нар худлаа ярихаа боль.

Avatar

Зочин 2020-11-07 202.21.107.107

Сувилагчийн талаарх мэдээлэл гайхаш төрүүлэв. Маскаа зүүцгээ хүмүүс ээ.

Avatar

Зочин 2020-11-07 66.181.188.164

Сувилагч хаана халдвар авав? Магад сэлэнгэ аймгаас ирэхдээ авчихсан байв уу? Сүүлийн 21 хоног хаана юу хийж хэнтэй уулзав? Мэдэхгүй зүйл олон байна. Гадуур халдвар тарж байгааг мэдэхгүй сууж байна гэж бодох нь хамгийн зөв шүү.

Avatar

Tsetseg 2020-11-07 87.79.197.179

8-р сард солонгост ажиллаж бхдаа авсан халдвар байж магад гэв үү тэгвэл наад сувилагч нь гаднаас орж ирсэн хүмүүст корона тараасан байна даа

Avatar

иргэн 2020-11-07 202.179.27.138

Содбаатар Ажлаа олигтой хийхгүЙ БАЙГАА НЬ ХАРАГДАЖ БАЙНА ,

Avatar

Зочин 2020-11-07 202.55.188.84

Negent dotroo aldsan yum chin odoo hurdan karentin taviachee, tegehgui bol humuus chin nazgairch yavj baigaad buhleeree hyarna shuu

Avatar

Irgen 2020-11-07 66.181.161.15

Karintilaachee

Avatar

Зочин 2020-11-07 46.114.32.220

Өмхий хулгайчингууд хэзээ худлаа шааадагаа болих вэ хүүрнүүд

Avatar

Иргэн 2020-11-07 150.129.142.241

Сувилагчийн талаар хэлснийг би юу ч ойлгосонгүй. 8-р сард солонгост ажиллаж бхдаа авсан халдвар байж магад гэв үү?

Avatar

Bold o 2020-11-07 203.226.207.150

Korona giin haldvartai humuusee esreg biet uussen gedeg ugeer halhlaad hudalaa yariad bhiin . Haldvar tuussan bolood l esreg biet uussen bj taaraa

Avatar

Зочин 2020-11-07 66.181.161.127

erguu dagz

Avatar

Хэн хүн 2020-11-07 66.181.161.53

Монгол улс дотооддоо тархчихлаа одоо сайн барих хэрэгтэй 3 хан сая хүнтэй шдээ хормын зуур л монголчууд үгүй болчихно😢😢😢

Avatar

Зочин 2020-11-07 66.181.161.44

Каринтийлж болдгүй муу

Avatar

Хэн хүн 2020-11-07 66.181.161.53

Karantiillaa geed huuhduud l hohirno ene jil karantiilaad barag hicheel oroogui ene jil tegj bolohgui bhaa

Avatar

Iegen 2020-11-07 66.181.161.67

Surguuliudiig yah gj bndaa

Avatar

Зочин 2020-11-07 66.181.188.164

Монголчууд туршлага гээч зүйлийг маш буруу ойлгодог. Тэр туршлага чинь магадлал статистикийн хувьд өчүүхэн жаахан хувь эзлэнэ. Хэзээд магадлал статистикийг бодохгүй толгойгүй мэт амьдарч явах аюултай. Туршлага бол өчүүхэн жаахан магадлал. Тоо бодож толгойгоо ажиллуулахаас өөр зөв шийдэл байхгүй.

Avatar

Монгол улсын иргэн 2020-11-07 202.9.46.1

Алтанбулаг боомтоо хаах хэрэгтэй. Оросууд яагаад короно туссан жолооч нараа нааш нь оруулаад байгаа юм бэ. Хэдхэн цагын дотор шинжилгээгээр илэрч л байгаа шүү дээ. Манай төр засаг гэж айж бэмбэгнэсэн хүмүүс байх юмаа. Хорио цээр тогтоосон ухаантай юм бол наад вирустэй хүнс зөөхөө болиоч дээ. Дотоодын үйлдвэрлэгчдээ дэмжих цаг чинь одоо л ирж байгаа юм бишүү. Бүх хүнсээ өөрсдөө хийж чадаж байгаа шүү дээ. Заавал монголчууд короно тусах албагүй биз дээ

Avatar

Irgen 2020-11-07 103.57.95.112

Dotooddoo yu hiij chaddgiin ta nar omhii hujaa naraas zavaan yum hor hiicgeedeg bj. Dotoodiin uildverlel gej b** soliorcgoo ta nar. Tiim yum bhgu. Elii balai yumnuud zugeer dandaa soliorcgooj bdgiin gar z**l hol ochij h.uc ta nae

Avatar

Зочин 2020-11-07 122.201.21.240

Бид

Avatar

Зочин 2020-11-07 122.201.21.240

Юу ч үйлдвэрлэхгүй мах гурилаас бусад бүх хүнс, өргөн хэрэглээны барааг гадаадаас авдаг манайх шиг улс наад шийдвэр ээ сайн бодож гаргаарөй юм бол хаана зогсооно гэдэг чинь тийм сайн зүйл биш шүү, бараа хомсдож үнэ нэмэгдвэл эргээд буухгүй ядарсан иргэд ядуучууд нь илүү хохирно шүү, та нар бодлогогүй нэг л их хуурамж дүр гаргаж байгааг чинь мэдэж бна, шал худлаа өөрсдөө л баяжиж хөлжиж дайны хажуугаар олз ашиг хайгчид нэмэгдсэн дээ, 1 удаагийн маск 800 төгрөгөөр авах жишээны?

Avatar

Уншигч 2020-11-07 202.126.89.237

Зөв шийдвэр байна.Уул үзээгүй хормой шууж болохгүй шүү

Avatar

sapan 2020-11-07 202.55.188.42

supguuli tsetseplge haagaachee hcuumbee

Avatar

Зочин 2020-11-07 202.55.188.84

Dotooddoo negent aldsan yum chin odoo oroitoogui deeree shuud buh yumand karentin taviachee

Avatar

Хил хаах буруу буруу 2020-11-07 66.181.191.93

Бүх ачаа тээвэр зогсвол амьдрал улам хүндэрнэ.

Тусгаарлалт хяналтаа сайн хийгээд хилээр бараа товар оруулахгүй бол хүмүүс яаж амьдрах юм бэ ??

Avatar

Зочин 2020-11-07 202.126.88.129

Монгол Хүн гэдэг муухай шүү …Эх орон нь миарахаар хаяад Гадаадруу явж одно…Эх оронд нь Бүтээн байгуулалтын ажил өрнөхөөр ум хумгүй буцаж ирээд түүн дээр нь ажиллаад цалинжиж аваад буцна….Гадаадад нь Өвчин гарахаар Эх оронруугаа буцаж ирээд Эх Орноо баллана…..муухай муухай…

Avatar

зочин 2020-11-07 59.153.87.14

Ажилаа хж бгаад өвдсөн хүний буруу энэ тэр гээд янз бүрээр хэлж чичлээд яахав өвдсөн хүний сэтгэл санаа хэцүү бгаа шүү дэ.

Avatar

хүннү 2020-11-07 202.179.24.65

УОК үүнд анхаар ч зоримог шийдвэр гарга. Улаанбаатар хотдоо 30,40 саяуулаа юм шиг багтаж ядан бие биенээ нүд үзүүрлэх юмгүй. Монголчууд бид нялхас өтгөсөө нийлүүлээд 3,2 саяуулаа шүү дээ, амьд үлдэхийг бодоё. Нийтийг хамарсан аливаа арга хэмжээнүүдийг зогсоо. Одоо тэр сувилагчтай хамт ажилж байсан эмнэлгийн ажилчид эрсдэлд орчлоо, тэр хүмүүсийн ар гэр ойр дотны хүмүүс яах вэ? Ээ бурхан минь эрүүл байгаасай. Ёстой нөгөө "үхрийн сүүлэнд хутага" гээч боллоо. Хүмүүсийн хайран итгэл зүтгэл.

Avatar

хүннү 2020-11-07 202.179.24.65

Байдал хүндрэх магдлалтай боллоо. Хүн болгон өөрийгөө хамгаалах хэрэг гарлаа. МАСК зүү, гадуур бүү сэлгүүц үхэх л гээгүй бол хүн олноор цугларсан газар бүү ойрт. Ариун цэврийн дэглэм сайн барь. Ийм эрсдэлтэй нөхцөлж ажиллаж байж эмнэлгийн дүрэм журмаа барилгүй хэнэгүй царайлж байж халдвар авсан сувилагч маш муу байна. Нэг хүнээс болж хатуухан хэлбэл улс үнэдэстнээрээ хохирох асуудал гархад маш ойрхон боллоо. Иргэд минь өөрийгөө болон хайртай дотны хүмүүсээ аврах үе ирлээ. Энэ тоголоом биш.

Avatar

Od 2020-11-07 124.158.81.167

Avtobusaar duuren amnii haLtgui humuus chiheldeed l baih ym. Uuniig yaj zohitsuulah ve?!?!?!?M?M?M?M?M?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж