ШӨХТГ: МҮИС-д таван сая төгрөгийн торгууль ногдуулжээ | News.MN

ШӨХТГ: МҮИС-д таван сая төгрөгийн торгууль ногдуулжээ

ШӨХТГ: МҮИС-д таван сая төгрөгийн торгууль ногдуулжээ

ШӨХТГ: МҮИС-д таван сая төгрөгийн торгууль ногдуулжээ

Монголын үндэсний их сургууль /МҮИС/ нь “Монголын үндэсний их сургууль-Монголын хамгийн том их сургууль” гэж өөрсдийгөө тодотгож, цахим хуудас  болон нийтийн зорчигч тээврийн хэрэгслээр реклам, зар сурталчилгааг түгээсэн байна. Энэ нь Зөрчлийн тухай хуульд  хуулиар хориглосон зар сурталчилгаа захиалсан, бүтээсэн, түгээхийг хориглосон  зүйл заалтыг зөрчсөн болохыг Шударга Өрсөлдөөн, хэрэглэгчийн төлөө газар /ШӨХТГ/-аас хийсэн хяналт шалгалт тогтоожээ.

Монголын хамгийн том сургууль гэдгийг хэн тогтоодог, хаанаас, ямар байгууллага гаргадаг нь тодорхойгүй байхад өөрсдийгөө хамгийн том сургууль гэж тодотгох нь хэрэглэгчийг төөрөгдүүлж, зөв сонголт хийхэд сөргөөр нөлөөлж байгаа аж. Тиймээс ШӨХТГ-аас “Монголын Үндэсний их сургууль-Монголын хамгийн том их сургууль” гэх зар сурталчилгаа түгээсэн үйлдэл нь Зөрчлийн тухай хуулийн тусгай ангийн 10.1 дүгээр зүйлийн  дөрөв дэх хэсгийг зөрчсөн хэмээн үзэж, таван сая төгрөгийн  торгууль ногдуулжээ.

Э.БУРАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
29
ЗөвЗөв
8
ХахаХаха
3
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

49 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-11-05 202.9.40.4

Монголын хамгийн том сургууль муис байхад энэ арай л буруу байсиймаа зөв болж

Avatar

Zochin 2020-11-05 202.9.46.60

5 saya yu ch bish bhaa

Avatar

Зочин 2020-11-05 66.181.177.69

одоо ажилтан нарынхаа нийгмийн даатгалыг ьөлж байгаа болов уу Төлдөггүй л байсан даа

Avatar

Зочин 2020-11-05 64.119.20.18

Үнэн шүү.Зөв шийдвэр гаргасан ШӨХТГ-т баяр хүргэe

Avatar

Зочин 2020-11-05 66.181.161.89

Энэ удаад ШӨХТГ дүгнэлт гаргалаа. Дараагийн ээлжинд ийм нэрээр тусгай зөвшөөрөлд гарын үсэг зурсан албан тушаалтанд АТГ-т гомдол гаргана. Дулаан хувцасаа зэхэж байгаарай. Луйварчид бүлгээрээ илэрч дээлээ нөмрөн шүү. Ялангуяа БСШУЯ-д олон жил буг шиг сууж ийм хор найруулсан улс. Энэ удаа нэрийг зарлахаа болъё.

Avatar

НАНГИА НЬ 2020-11-05 203.91.115.46

ЭНЭ СУРГУУЛИЙН НЭРЭЭР ЭХ НЯЛХАСЫН ЗҮҮН ТАЛД БАЙРЛАХ ИРЭХ БУЦАХ ХОЁР АВТОБУСНЫ БУУДЛЫГ "МОНГОЛЫН ҮНДЭСНИЙ ИХ СУРГУУЛЬ" ГЭЖ ЗАРЛАХ НЬ БУРУУ ЗОРЧИГЧДЫГ ТӨӨРӨЛДҮҮЛЖ БАЙНА. ХУУЧИН "ЭХ НЯЛХАСЫН ЭРҮҮЛ МЭНДИЙН ТӨВ" ГЭДЭГ БАЙСАН. ЭНЭ БРЛ ШӨХЭА-ИЙГ ХАМГААЛАХ ХУУЛЬ ЗӨРЧИЖ БАЙГАА ХЭРЭГ!!!

Avatar

Эрдэнэбат 2020-11-05 66.181.160.86

Цаана нь 20000 ширхэг 5000000 байнаа хө

Avatar

Зочин 2020-11-05 192.82.69.223

МУИС гэж буруу ташаа ойлгоод олон хүүхэд будлин орж хайран цага мөнгөө брж байгаа шүү. Чөтгөрийн арга зальтай сургууль

Avatar

Зочин 2020-11-05 192.82.77.172

MҮИС гэдэг адгын скам маягын сургуулийн нэр хүндийг аль болох газарт нь шигтгэх хэрэгтэй. п***а нар чинь эхлэхдээ л хүн төөрөгдүүлэх нэр өгсөн.

Avatar

Зочин 2020-11-05 43.228.131.45

МҮИС гэдэг чинь Солонгос эзэнтэй, Солонгос Элчин сайд нь сурталчилдаг, Солонгос хүмүүсийн мэдлийн МСҮТ шүү дээ?? Энд ямарч боловсролын тогтолцоо байхгүй?? Зөвхөн мөнгө олж байшин барьж зарах зорилготой?? Оюутан ухаантай юмнуудаа 4 жил мөнгийг нь хураагаад авсан бол болоо?? Боловсролын яам өөрсдөө мэдэж л байгаа шүү дээ?? яагаад тэдний арганд орчихсон юм гэдгийг л тодорхойлох хэрэгтэй??? Бас МБҮ гээд нэг сургууль оффицерүүдийн ордны урд байна????

Avatar

Зочин 2020-11-05 43.228.131.45

МҮИС гэдэг чинь Солонгос эзэнтэй, Солонгос Элчин сайд нь сурталчилдаг, Солонгос хүмүүсийн мэдлийн МСҮТ шүү дээ?? Энд ямарч боловсролын тогтолцоо байхгүй?? Зөвхөн мөнгө олж байшин барьж зарах зорилготой?? Оюутан ухаантай юмнуудаа 4 жил мөнгийг нь хураагаад авсан бол болоо?? Боловсролын яам өөрсдөө мэдэж л байгаа шүү дээ?? яагаад тэдний арганд орчихсон юм гэдгийг л тодорхойлох хэрэгтэй??? Бас МБҮ гээд нэг сургууль оффицерүүдийн ордны урд байна??

Avatar

Зочин 2020-11-05 202.21.97.30

энэ хэдэн төгрөгөөр торгоод өнгөрөх ч яахав??? Харин дараа нь тэр тэмдэгтээ ашиглуулахгүй байлгах тал дээр яг юу хийх гэж байгаа нь л сонин???

Avatar

зочин 2020-11-05 103.80.211.97

Арай өөр нэр өгөхгүй МҮИС гээд МУИС-ыг даган дуурайх гэж ядсан ,угаас шал хошин шог шиг гараагаа эхэлсэн.

Avatar

Дэмжигч 2020-11-05 202.9.40.131

МҮИС – нэртэй Занхайсан хоосон , мэдлэг түгээгч нэртэй хог шаарнуудыг хотоос. Зайлуулж , үтэр түргэн. Хөөн зайлуулбал таарна.

Avatar

Зочин 2020-11-05 202.126.88.174

МҮЙС-ЭЭ ХОТООС ГАРГА САЙДАА…..ХӨРӨНГӨТЭЙ ГАЗАР ХӨДӨӨД ОЧИЖ ТЭР БҮТЭЭН БАЙГУУЛАЛТАА ХИЙВЭЛ ТААРНА…..

Avatar

Зочин 2020-11-05 64.119.18.104

Хөдөөнөөс ирсэн манай төрлийн 1 хүүхэд андуураад бүртгүүлэн төлбөрөө хийчэхсэн. Ах нь араас нь ирээд гаргах гэсэн чинь хувийн хэргийг нь өгдөггүй.Төлбөрөөсөө суутгуулж байж арай чүү авсан. Новшийн чанаргүй сургууль.

Avatar

Зочин 2020-11-05 202.126.94.99

Энэ сургуулийн нууц ноед нь хэн бэ?! Боловсролыг яаж завхруулдаг, яам яаж авилгад автсаныг энэ сургуулиас мэдэж болно. Жилд хэдэн арваар тусгай зевшеерел бичуулдэг, дандаа хууль бус!!!

Avatar

Хотын уугуул иргэн 2020-11-05 103.26.195.127

Гадаадын эзэнтэй ийм сургуулиудад яагаад "Үндэсний" "Улаанбаатар" г.м. нэр өгөхийг зөвшөөрдөг юм бэ.. Монгол хүн Солонгост очоод Сэүл их сургууль гэх нэртэй дээд сургууль байгуулахыг яасан ч зөвшөөрөхгүй. Бусад бүх орон адил. Ганцхан Монголд гадныхан дураараа дургиж дунд чөмгөөрөө жиргэж байна. "Намянжугийн гудамж, Сеүлийн гудамж (хуучин Нацагдоржийн гудамж), Чан Чугийн гудамж (хуучин Үндэсний эрх чөлөөний тэмцэгч Амарсаанаагийн гудамж) Энэ одоо юу болж байна нөхөд өөө

Avatar

Зочин 2020-11-05 103.26.195.127

Торгох юм бол торгосон шиг торгох хэрэгтэй. Ингэж худлаа даажигаж, ажил хийсэн болж жүжиглээд хэрэггүй.

Avatar

Зочин 2020-11-05 192.82.73.22

Энэ нэг сонин сургууль.Монгол бас үнэний төлөө хөдөлжээ гэж бодогдчихлоо шүү.Монголын хамгийн том сургууль гэж хүүхдүүдийн толгой эргүүлсэн, ард түмний дунд хаигийн муу сургууль, зүгээр л оюутны өдөр өнжүүлэх гэж яригддаг шдээ.Зөв зөв.Харинч багадна.

Avatar

Зочин 2020-11-05 202.126.88.225

Ёстой новшийн газар олон хүний амьдралаар тогтоож байгаа газар даа нэрийг нь солиулаа

Avatar

зочин 2020-11-05 66.181.166.196

МҮИС гэсэн нэр нь ч лоосуутай, нэрийг нь солиулах хэрэгтэй, албаар төөрөгдөл үүсгэх гэсэн нэр, МУИС-тай андуурч баахан хүн элсэнэ гэж тооцдог юм уу хаашаа юм, тэгээд зүгээр нэг байдаг л сургууль үндэсний байгаад байхдаа ч яадаг юм

Avatar

Зочин 2020-11-05 59.153.84.139

Бүх орлогыг хурааж татан буулга 5 сая төгрөгөөр торгодог бол жүжиг байна. Мөнхбатын найруулсан жүжигт хууртаж болохгүй. 10-20 тэрбумыг нь хураах хэрэгтэй. Архи, янхандалтын үүр уурхай зайсан дахь шавар гэрүүдийн буулгах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2020-11-05 124.158.107.8

ШӨХТГазар зөв шийдэл гаргажээ. Энэ сургууль, ялангуяа удирдлага нь олон ж ил дураараа дургилаа шүү дээ. Хувийн сургууль болохгүй гэдг ийг хаягийг ч бидэнд олон жил хаяглууллаа. Тэгээд бүх зүйлийн өмнө бид сайхан байшин барилгатай гэж сурталчилчихаад ардын олон хүүхдийг олон жилээр хуурсаар ирсэн. Энэ нь Монголд олон зүйл хөлөөрөө толгой хийсний жишээ байсан. Одоо Боловсролын яам жаахан анхаарал тавьж ядаж монополь байдлыг ч болсон хязгаарлаасай билээ.

Avatar

Зочин 2020-11-05 43.228.131.45

5 сая төгрөг байхдаа ч яахав дээ?? Сургалтын программыг нь үзэж сургуулийг нь хаагаач ээ?? МУИС-ийн багш нар өөрсдөө муу байна шүү дээ?? Жилд 11000 оюутан сурдаг гээ биздээ?? тэр мэргэжилүүд нь бүгд менежмент нэртэй мэргэжил биш мэргэжилүүд байдаг юм билээ?? Онгоцны үйлчлэгчийн мененжментийн дээд сургууль ч гэх шиг??? 11000 оюутан сургаж байгаа сургуулийг 5,0 сая төгрөгөөр торгоод юу өөрчлөгдөх вэ??? өөрчлөх маш олон боломж байна шүү дэээ??????

Avatar

Зочин 2020-11-05 43.228.131.45

5 сая төгрөг байхдаа ч яахав дээ?? Сургалтын программыг нь үзэж сургуулийг нь хаагаач ээ?? МУИС-ийн багш нар өөрсдөө муу байна шүү дээ?? Жилд 11000 оюутан сурдаг гээ биздээ?? тэр мэргэжилүүд нь бүгд менежмент нэртэй мэргэжил биш мэргэжилүүд байдаг юм билээ?? Онгоцны үйлчлэгчийн мененжментийн дээд сургууль ч гэх шиг??? 11000 оюутан сургаж байгаа сургуулийг 5,0 сая төгрөгөөр торгоод юу өөрчлөгдөх вэ??? өөрчлөх маш олон боломж байна шүү дэээ??

Avatar

Зочин 2020-11-05 43.228.131.45

Хөдөөний хүмүүс бол Монгол Улсын Их Сургуульд хүүхдээ оруулж байн гэж боддог юм билээ. Хүмүүсийг төөрөгдүүлэх гэж ийм нэр өгсөн байх. аймшигтай юм

Avatar

Зочин 2020-11-05 66.181.187.228

Орчуулагаас болоод.,,,, гадныхан монголын хамгийн том сургууль нь юм быайх гэж бодно солонгос хөорөнгө оруулалтай болоод л тий том байртай юм байна энэ сургууль ямар нэгш эсрэг бололвсрол дагалдаж байж болох юм нэрийг нь ч соль сайн хүний нэрийг барьж гэмт үйлдэл хийсэн хүнтэй нэгэн адил хууль зөрчсөн байна

Avatar

Зочин 2020-11-05 43.228.131.45

Хөдөөний хүмүүс бол Монгол Улсын Их Сургуульд хүүхдээ оруулж байн гэж боддог юм билээ. Хүмүүсийг төөрөгдүүлэх гэж ийм нэр өгсөн байх.

Avatar

Зочин 2020-11-05 43.228.131.45

5 сая төгрөг байхдаа ч яахав дээ?? Сургалтын программыг нь үзэж сургуулийг нь хаагаач ээ?? МУИС-ийн багш нар өөрсдөө муу байна шүү дээ?? Жилд 11000 оюутан сурдаг гээ биздээ?? тэр мэргэжилүүд нь бүгд менежмент нэртэй мэргэжил биш мэргэжилүүд байдаг юм билээ?? Онгоцны үйлчлэгчийн мененжментийн дээд сургууль ч гэх шиг??? 11000 оюутан сургаж байгаа сургуулийг 5,0 сая төгрөгөөр торгоод юу өөрчлөгдөх вэ??? өөрчлөх маш олон боломж байна шүү дэээ???

Avatar

Нэр соль 2020-11-05 103.212.116.51

Тэгээд нэрийг нь солихгүй юм уу

Avatar

БИ 2020-11-05 192.82.76.135

ТОРГОХ ЯАХАВ НЭРИЙГ НЬ СОЛИУЛ

Avatar

Зочин 2020-11-05 202.9.46.242

Мөнгөө өгвөл хэн ч орж болдог сургууль гэсэн.

Avatar

хүмүүсийг төөрөгдүүлэх зорилготой нэр өгсөн 2020-11-05 124.158.126.107

Хөдөөний хүмүүс бол Монгол Улсын Их Сургуульд хүүхдээ оруулж байн гэж боддог юм билээ. Хүмүүсийг төөрөгдүүлэх гэж ийм нэр өгсөн байх.

Avatar

ТодорхоЙ 2020-11-05 59.153.84.139

Хурамч нэр, худлаа рекламаар мэхэлж 20 тэрбум төгрөг оюутнуудаас унагааж байгаа луйварчидыг 5 сая төгрөгөөр торгоод л болоо юу. Хууль бусаар олж байгаа орлогыг хураахгүй юу. Хэрхэн луйвар булхай хийж байгааг төрийн зүгээс шалгах тийм хэцүү байна уу Эсвэл бас хуучин аргаараа авилагалаар аргалаад шалгуулахгүй өнгөрч байгаа юм уу. Татвар , нийгмийн даадтгал төлөхгүй хуурч мэхэлж байгаа нь хууль зөрчсөн гэмт хэрэг биш үү

Avatar

зочин 2020-11-05 139.5.216.162

"Гандан" гэсэн автобусны буудлыг "Монголын үндэсний их сургууль" гэж нэрлэсэн байна.
Автобусаар ч тэгэж зарладаг юм байнлээ. Автобусны зорчигчид болохоор гайхаад энэ Гандангийн
буудал мөн үү? гээд асууцгаагаад байдийн.

Avatar

Зочин 2020-11-05 103.14.38.137

МҮИС чанартай боловсролоос илүү конкурст бага оноо авсан бэлтэй малчдын хүүхдийг сургах нэрийдлээр мөнгө олдог бизнес талдаа шүү…Харин МУИС сургууль шал өөр эрдэмтэн мэргэд, шинжлэх ухаан, мэдлэг чадвар, төгсөөд ажлын байр нэр төртэй.

Avatar

Зочин 2020-11-05 202.21.109.55

Iimerhuu balai managementtei deed surguuliud ih shuu, tegeed magadlan itgemjlegdsen ntr gej shal hudlaa, hudlaa baahan huniinnud huursan barimt bichig beldeed l nuguu humuust ni heden togrog atguulaad l boloo, surgaltiin chanar gej bhgui huuhduudiin tsag zav, heden borchuudiin arai hiij olson mongiig iddeg gazar olon bga

Avatar

Зочин 2020-11-05 203.217.139.240

Оюутанд ямар ч мэдлэгэ олгодоггүй, МСҮТ-ийн хэмжээнд ч хүрэхгүй. Сурталчилгаа хийж байгаа нь өөрсдийгөө ямар вэ гэдгийг л харуулж байгаа юм. МУИС, ШУТИС гэх мэт зангарагтай сургуулиуд хэзээ ч ингэж реклам хийдэггүй.

Avatar

hun 2020-11-05 66.181.188.80

Esto jinhene uuchlaarai surguuli daa.Zariin daguu ochson hun bur l ajild orchdog.Yamar ch tsenzuur bhgue.Za surgalt bagsh nariin chadamj bol b**s ulaimaar.
Zugeer tatan buugdaasai.hairan huuhdiin ireedui .4 jil

Avatar

/*-*/ 2020-11-05 49.0.212.165

Маш бага байна, бүр татан буулгах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2020-11-05 103.14.38.137

Нэг л оюутаны жилийн төлбөр байна

Avatar

Зочин 2020-11-05 192.82.78.122

Зөрчлийн тухай хууль хэрэглэхгүй. Монополийн тухай хууль буюу шударга өрсөлдөөний тухай хууль зөрчсөн тул зар сурталчилгааны дүнд олсон бүх орлогыг хурааж ав.

Avatar

зочин 2020-11-05 66.181.170.215

Журамлах хэрэгтэй Үндэсний гэдгийг ямар байгууллага ашиглах юм. Зөвхөн төрийн байгууллагуудад олгох зохицуулалт хийх шаардлагатай. Үндэсний түүхийн музей. Үндэсний төв номын сан. Энэ бол жинхэнэ шудрага зохицуулалт. Тэрнээс аль овжин зальтай бүртгүүлж аваал ашиг хонжооны хэрэгсэл болгож болохгүй

Avatar