Ж.Батзандан өнөөдөр Б.Булгантай уулзана | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Ж.Батзандан өнөөдөр Б.Булгантай уулзана

Хуучирсан мэдээ: 2016.03.01-нд нийтлэгдсэн

Ж.Батзандан өнөөдөр Б.Булгантай уулзана

Ардчиллын удирдагч, төр, нийгмийн зүтгэлтэн С.Зориг агсны эхнэр Б.Булганыг баривчилж хорьсноос хойш бараг гурван сар болж байна. Түүнийг чухам ямар хэргийн улмаас баривчилсаныг холбогдох албаныхан одоо болтол албан ёсны мэдээлэл өгөөгүй байгаа. Б.Булганыг Төв аймаг дахь Урьдчилан хорих төвд хорьж байна.

Б.Булганыг хоригдож байх хугацаанд түүний ээж Д.Байгальмаа хэвлэлд нэг бус удаа ярилцлага өгч, охиныхоо амь насанд санаа зовинож байгаагаа илэрхийлж байсан. Мөн тэрбээр УИХ-ын Өргөдлийн байнгын хороонд хандан охиных нь эрх ашиг зөрчигдөж байгаа эсэхийг шалгаж үзэхийг хүссэн.

Д.Байгальмаа гуайн өргөдөлд ямар хариулт өгсөнийг тус байнгын хорооны дарга Ж.Батзандангаас тодруулахад “Хүний эрхийн байгууллага болон хуулийнхантай холбогдсон. Би тун удахгүй Б.Булгантай өөрийн биеэр очиж уулзах болно” хэмээсэн юм. Тэгвэл яг одоо Төв аймгийн Урьдчилан хорих төв рүү Б.Булгантай уулзахаар явж байгаа аж. Б.Булгантай уулзаад түүний биеийн байдал, хүний эрх,  эрх чөлөө  зөрчигдсөн эсэх, цагдан хорих таслан сэргийлэх арга хэмжээ хуулийн дагуу явагдаж байгаа талаар тодруулах юм байна. Энэ талаар ажлын хэсгийн дүгнэлт маргааш, нөгөөдрөөс гарах тул тэр үед нь мэдээлэл өгнө гэлээ.

Т.НОМИН

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зочин 2016-03-01 124.158.77.9

энэ ч худлаа гар даа

fth 2016-03-01 202.70.36.182

ehner ni bish shde. alban yosni batalga bhgu hamtran amidraad zorig uhsen yumda. medej hutsaj bgaarai setguulcheee

Зочин 2016-03-01 66.87.110.148

hereg ilersen SONGUUL oirtohiig huleej bgaa SONGUULD duhuulj baij shuuh yum AN 100% songogdono gej bgaa bi ERONHII shuugcheer azillna hergetnuuded 3 sariin horih yl ugne SONGUULIIN daraa sullagdahaar toozno

Зочин 2016-03-01 66.87.110.148

энэ хэрэгийг илэрээсайн гэж олон жил бурханд мөргөсөн одооч мөргөж байна. бурханы хүчээр xэрэг илэрч байна монголчууд азтай цаашид олон xүн хэлмэгдэхгүй болож байна.

Зочин 2016-03-01 66.87.110.148

энэ хэрэгийг илэрээсайн гэж олон жил бурханд мөргөсөн одооч мөргөж байна. бурханы хүчээр xэрэг илэрч байна монголчууд азтай цаашид олон xүн хэлмэгдэхгүй болож байна

Зочин 2016-03-01 66.87.110.148

энэ хэрэгийг илэрээсайн гэж олон жил бурханд мөргөсөн одооч мөргөж байна. бурханы хүчээр xэрэг илэрч байна монголчууд азтай цаашид олон xүн хэлмэгдэхгүй болож байна.

Зочин 2016-03-01 66.87.110.148

энэ хэрэгийг илэрээсайн гэж олон жил бурханд мөргөсөн одооч мөргөж байна. бурханы хүчээр xэрэг илэрч байна монголчууд азтай цаашид олон xүн хэлмэгдэхгүй болож байна.

Erdenee 2016-03-01 103.9.91.214

Batzandand amjilt husie. Shudarga zuv hn shig sanagddag

Baagu 2016-03-01 103.9.91.214

Batzandand amjilt husie. Shudarga zarchimch hun gehj bodjiin

Зочин 2016-03-01 202.21.110.214

сонгуульд батзанданг дэмжинэ

зочин 2016-03-01 103.57.92.218

Муу ээжий нь уулзуулчаач элэг нь дэвтэг.

Бат 2016-03-01 202.126.89.143

2008 оны 7-1-ний хэрэгийг С.Баяр тэргүүтэй нөхдүүд хийсэн шүү дээ??? Н.ЭНХБАЯР ерөнхийлөгч байсан мэдэж байгаа?? Би ч тэр үед тэнд байж цагдаа нарын толгойг боож байсан? намын байр нь дотроосоо шатаж эхэлсэн шүү дээ?? Үймээн самуун нь ч Дотоод яамныхан байсан шүү дээ???

Зочин 2016-03-01 124.158.77.9

batzandan buyan Jagaa nar gol uuregtei

Зочин 2016-03-01 172.110.29.154

zuwl baih

Зочин 2016-03-01 172.110.29.154

zuwl baih

Зочин 2016-03-01 172.110.29.154

zuwl baih

zuv 2016-03-01 2.242.223.90

ZUV

Зочин 2016-03-01 202.21.100.210

БАТЗАНДАН ЧИ 2008 ОНЫ 7-Р САРЫН 1 5 ХҮНИЙ АМЬ ҮРЭГДСЭН ЖАГСААЛ ЦУГЛААНЫГ ЗОХИОН БАЙГУУЛЖ ЭМХ ЖУРАМ АЛДАГДУУЛСАНЫ ХАРИУЦЛАГАА ХҮЛЭЭХ ЦАГТ АРД ТҮМНИЙ ШҮҮХИЙН ӨМНӨ ИРНЭ ГЭДГИЙГ ЗҮҮДЭНДЭЭ БАЙНГА САНАЖ БАЙ. ЦАГ ХУГАЦАА ҮҮНИЙГ ХАРУУЛНА

Zochin 2016-03-01 59.153.113.195

Zovdoo.hamgaalaltand sain avah hergtei tegj baij ene heregiin uchig tailagdanaa.erh medeltei nohduud horoohod belen baigaa daa

Зочин 2016-03-01 202.21.106.135

энэ илжигэн дуут мөрдөнд очоод талбай дээрээ жагсаал хийж байгаам шиг орилноо.