Дээшээ МАН хол, доошоо АН хатуу! | News.MN

Дээшээ МАН хол, доошоо АН хатуу!

Дээшээ МАН хол, доошоо АН хатуу!

Дээшээ МАН хол, доошоо АН хатуу!

Ерөнхийлөгч Х.Баттулгын  Монгол-Японы хамтын ажиллагааг хариуцсан бие төлөөлөгчөөр гурван жил ажилласан Асашёорюү Д.Дагвадорж өнгөрсөн долоо хоногт үүрэгт ажлаасаа чөлөөлөгдөх өргөдлөө өгсөн нь ирэх онд болох Ерөнхийлөгчийн сонгуулийг угтсан улс төрийн нэг нүүдэл байв. Харин  Ерөнхийлөгч түүнийг  явуулсан уу, аль эсвэл Ерөнхийлөгчөөс Асашёорюү явсан уу.

Хэрвээ Ерөнхийлөгч Асашёорюүг “түлхсэн” бол Улсын циркийг тойрсон хэрүүл шуугианы ард Х.Баттулга өөрөө байсан байж таарах нь.  Гэхдээ энэ таамаглал бодит байдалтай нийцэхгүй. Эсрэгээрээ Асашёорюү өөрөө Х.Баттулгаас “зугатсан” бол тэр анд нөхрөө биш ашиг сонирхлоо сонгосон гэсэн үг.  Энэ таамаглал үнэнд илүү нийцнэ.

Бардам, дур зоргоороо зантай Д.Дагвадоржийн эмзэг цэг дээр хатгаж, Х.Баттулгыг буланд шахах нүүдлийг гагцхүү Үндсэн хуулийн өөрчлөлтөөр үнэмлэхүй эрх мэдэлтэй болсон эрх баригч намын дарга хийж чадна. Соёлын сайд С.Чулуунаар дамжуулсан “Улсын циркийн менежментийн хувьчлалыг эргэж харна” гэх анхааруулга бол үнэндээ Улсын циркийг буцааж аваад орох оронгүй, гудамжинд гарсан циркчдэд өгнө гэсэн үг биш байв.  Улсын циркийн асуудал ердөө улс төрийн тоглоом байсан юм. Д.Дагвадорж өргөдлөө өгсөн, Улсын циркийн хувьчлал зөв буруу байсан тухай хэрүүл, талцал удахгүй таг чиг болно.

Аль ч талаас нь харсан ганцхан дүгнэлтэд хүрч буй нь  үүрдийн нөхөр ба дайсан байдаггүйг өнөөдөр Асашёорюүгийн сонголт нотлож байна. Үнэндээ Д.Дагвадоржийн хувьд  үе, үеийн Ерөнхийлөгч нартай ах дүү, анд нөхөд мэт явж байгаад “жийдэг” нь гэм биш зан. Тиймдээ ч Ерөнхийлөгч  Х.Баттулга ба сүмогийн их аварга хоёрын эрх ашиг холдох нь цаг хугацааны  асуудал байлаа.

Үндсэндээ, Х.Баттулгатай үй зайгүй явсан хүмүүсээс хэн урваж, хэн үлдэх нь  ердөө жил хүрэхгүй хугацаанд танигдана.  Ялсан хүн олон найзтай болдог, ялагдсан хүн жинхэнэ найзтайгаа үлддэг нь жам юм хойно.

Өнгөрсөн Лхагва гаригт Хууль зүйн байнгын хороо хуралдаж, Улсын дээд шүүхийн шүүгчид нэр дэвшүүлэхээр Шүүхийн ерөнхий зөвлөлөөс хуульч Х.Батхүлэгийн нэрийг оруулж ирснийг МАН-ын гишүүд эсэргүүцэж, хойшлуулах санал гаргасан.  УИХ-ын гишүүн Б.Энхбаярын  “Чоно борооноор гэгчээр Шүүхийн тухай хуулийг шинэчлэгдэж гарахаас  хуулийн шаардлага хангахгүй хүнийг оруулж ирж байна” гэх үг Шүүхийн ерөнхий зөвлөлийн дарга Э.Батбаярт биш Ерөнхийлөгч Х.Баттулгад  хаягласан анхааруулга болох нь ойлгомжтой.  ҮАБЗ-ийн зөвлөмжөөр хууль, шүүхийн удирдлагуудыг томилдог, сольдог асуудлыг  хязгаарлахын тулд Засгийн газраас Шүүхийн тухай хуулийн төслийг УИХ-д өргөн барьсан, УИХ-ын намрын чуулганаар хэлэлцэх асуудлыг жагсаалтад багтсан. Өөрөөр хэлбэл, ирэх Ерөнхийлөгчийн сонгуулийн өмнө Шүүхийн тухай хуулийг үнэмлэхүй олонх шинэчлэн батлахаар зорьж буй юм.

Тиймээс хуулийн төслийг УИХ-аар хэлэлцэхээс өмнө Улсын дээд шүүхэд өөрийн хүнээ шургуулах оролдлого хийлээ гэж Хууль зүйн байнгын хорооны гишүүд Ерөнхийлөгч Х.Баттулгыг хардаж, хариу арга хэмжээ авсан нь энэ аж.

Мэдээж, ганц дайчин ганцаардахгүй гэгчээр Х.Баттулга МАН-ыг дотроос нь хагалах ажиллагааг хэдийнэ эхлүүлсэн. Хоёрдугаар ээлжийн хоолонд орж чадаагүй хоосон үлдэгсэд, гомдогсод МАН-д зөндөө бий. Ийм шалтгаанаар М.Энхболдоос урвасан хүмүүс У.Хүрэлсүхээс урвахад ч бэлэн байгаа.  Тэднийг ашиглаад улс төр хийж чадвал ядаж л МАН-ыг муухай харагдуулж, цаашлаад У.Хүрэлсүхийн засгийг унагааж, үнэмлэхүй эрх мэдлийг нь хязгаарлана гэж Ерөнхийлөгч тооцсон биз.

Гэхдээ түүхэнд нэрээ үлдээх том амбицтай У.Хүрэлсүхийн хувьд намынхаа зуун жилийн ойн сюрипиз болгож 2009, 2013, 2017 гээд дараалан гурван удаа ялагдсан Ерөнхийлөгчийн сонгуульд намдаа ялалт авчрахыг хүсч буй нь тодорхой.

Харин Х.Баттулгад Ерөнхийлөгчөөр улиран сонгогдох хүсэл байвч нэгд, намаас нь нэр дэвшүүлэх эсэх нь тодорхойгүй. Хоёрт, өнгөрсөн тавдугаар сарын 25-наас улс орон даяар мөрдөгдөж эхэлсэн шинэ Үндсэн хуулиар түүний дахин нэр дэвших боломжийг хязгаарласан. Хэдийгээр Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын экс дарга З.Энхболд, УИХ-ын гишүүн С.Бямбацогт нар “Х.Баттулга Ерөнхийлөгчийн сонгуульд нэр дэвших боломжтой” гэж тухайн үед мэдэгдэж байсан ч одоо тэдний үгэнд хэн орох билээ дээ, галт тэрэг хэдийнээ хөдөлсөн.

Өнгөрсөн гурван жил У.Хүрэлсүхтэй хавсайдаж, Л.Болд, Ж.Батзандан нарыг ашиглаад Ардчилсан намыг хагалан бутаргаж, толгойтой болгонд шошго хадаж, шоронд суулгасан Х.Баттулга өнөөдөр хамгийн их ганцаардсан улстөрч болжээ. Энэ өнцгөөс харвал түүнд дээшээ МАН хол, доошоо АН хатуу болчхоод байгаа ч биз. Тэгээд ч Ардчилсан намд алхаж орох нэр нүүр Х.Баттулгад үлдсэн болов уу.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
59
ЗөвЗөв
24
ТэнэглэлТэнэглэл
15
ХахаХаха
4
ГайхмаарГайхмаар
2
БурууБуруу
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

139 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-11-03 202.179.26.2

БАТТУЛГЫГ ДАХИН СОНГО ТӨМӨР ЗАМЫГ НЬ ДУУСГУУЛ, АЖ ҮЙЛДВЭРИЙН ЦОГЦОЛБОРЫГ НЬ ДУУСГУУЛ, НЕФТИЙН ҮЙЛДВЭРИЙГ ДУУСГУУЛ ЛАЛРУУДАА

Avatar

Зочин 2020-11-03 203.91.112.242

tui mai gohsnogo mini. ter boltol ene uls mohoj sonono

Avatar

ogtsor 2020-11-03 202.21.107.98

huuk bol adgiin n**** jonhuu tuunees ch door adgiin n**** bandi

Avatar

Зочин 2020-11-03 43.250.126.130

Үнэн шүү. Баттулгын шунал ч хязгааргүй шүү Бүхнийг хагалан бутаргаж талцуулж байгаа хүн зөвхөн Баттулга

Avatar

Зочин 2020-11-03 158.181.73.32

Тэнэгтээд байгаачээ news гуай. Жeнко чинь АН-ыг аль дивангалавын өмднийхөө бөгсний кармайн чихчихсэн шүү дээ. Орон нутгийн сонгуулиар баахан Жeнкогийн суганы үснүүд гарч ирсэн. Заримаас нь засаг дарга болцоон шаажийгаа биз дээ

Avatar

Зочин 2020-11-03 202.179.15.3

ДООРХ ХҮМҮҮС ЮУ БИЧСНЭЭ НЭГ САЙН ХАРААД БОД ХАХА МОНГОЛЧУУДИЙН ТАМЫН ТОГОО ГЭДЭГ ЧИНЬ ЯГ ЭНЭ ШҮҮ ДЭЭ ХАХА ЯМАР ИХ НЭГНИЙГЭЭ АД ҮЗНЭ ВЭ? ГЭХДЭЭ МОНГОЛ ХҮНИЙ ДҮРЭЭР ХЯТАД ОРОСУУД НИЛЭЭД БИЧИЖ БАЙГАА БАЙХ ГЖ НАЙДЬЯ… МОНГОЛЧУУД ИЙМ ЯНЗААРАА БАЙВАЛ ХЭЗЭЭ Ч ӨӨДЛӨХГҮЙ ЭЭ..ХЭРҮҮЛТЭЙ ГАЗАР ЧӨТГӨРҮҮД Л ИХ БАЯРТАЙ БАЙДАГ ГЭСЭН..ОРОС ХЯТАДУУД БИДНИЙГ АРАГҮЙ Л АЛАЛЦУУЛДАГ ЮМ БАЙНА..БИД МУНХАГЛАН ХЭРЭЛДХЭЭ БОЛИХГҮЙ БОЛ МӨХНӨ.. ХҮМҮҮС МУЛГУЙ МУНХАГ АРЧААГҮЙ ЮУ Ч МЭДЭХГҮЙ БАЙЖ ХОРТОЙ ҮГ БИЕ БИЕРҮҮГЭ БҮҮ ЧУЛУ

Avatar

АН 2020-11-03 192.82.70.230

Дагвадорж зөвлөх гэж юу хийхэв дээ, юу ч чадахгүй юм чинь, харин нэг бүртгэл төдий л юм байсан байх даа чааваас

Avatar

Зочин 2020-11-03 202.9.46.200

Баттулгаар өвчиосөн хар Нямсүрэн гэж авгай өнөөх тэчъяалаа л саахын.

Avatar

Зочин 2020-11-03 185.220.101.205

Ямар ч боловсролгүй харанхуй хүн гэж гадаадын том цахим сайтууд дээр бичсэн байна. Монголын нэрийг энэ хүн дорд үзүүлж боловсролгүй харанхуй бүдүүлэг хүмүүс удардагчаа сонгосон мэтээр гададаад улсуудад ойлгогдож байна. Монгол үндэстнийг боловсролгүй харанхуй гэж хүмүүс харж байгаа тул дахиж ийм хүн хэрэггүй.

Avatar

Зочин 2020-11-03 202.9.46.200

Чиний боловсрол гэж юу байна?

Avatar

Зочин 2020-11-03 202.55.188.94

Баттулга боловсролгүй ч сүрданзангаас л хамаагүй илүү

Avatar

Батуулгад ямар нөөц хулгайчийн нөөц бий 2020-11-03 103.14.37.5

За ёстой баттулгад ХОХЬ чинь л гэж хэлий даа

Avatar

xuder xar 2020-11-03 202.21.103.86

numdorjiig erenxiilegch bolgie anduudaa

Avatar

Зочин 2020-11-03 202.55.188.94

х** өмхий баядаа

Avatar

/*-*/ 2020-11-03 49.0.212.165

МАН дагавал ам тосдоно, АН давагвал толгой цусдана, ажил битгий хий, МАН-ыг дагаж пялдаганаж амьдар

Avatar

Зочин 2020-11-03 202.9.40.68

Нам дагаж пялдагадаж амьдар гээч. Тийм болоод удаж байгаа юм билээ

Avatar

Зочин 2020-11-03 98.33.93.32

хэ хэ хэ муулсан сэтгэгдэл бичихээр өрөвдмөөр,өмөөрсөн сэтгэгдэл бичихээр үнэнд нийцэхгүй болохоор нийтлэл болж,Нямка,сайн нийтлэл. Чи юуны үр тарьсан,тэрнийхээ ургацыг л хурааж авна гэж оросууд ярьдаг,тэр нь ирж дээ,Женко… Гэхдээ болоогүй,урвагчид улс төрд олон,Женко одоогоор хүчтэй хэвээр байгаа,2021 онд мултраад,2022 онд шоок шаасан үед нь л монгол яллаа гэж хэлийй !!!!???

Avatar

Me 2020-11-03 104.131.133.151

Battulga is not mongolian president. Russian agent

Avatar

anar 2020-11-03 99.225.201.117

handsome battulga hot

Avatar

ЧИНГИС ХААН 2020-11-03 103.229.123.79

Өмхий төвд тайрдас атийсан н**ш өөртөө комент бичиж тэнэгтэж байхаар эрхтэн шиг огцроод зайлаад өг.

Avatar

АН 2020-11-03 202.126.88.169

Х.Баттулга ч дээ, намын гишүүдийн боломжийг хөсөрдүүлсэн нөхөр. Бид дэмжихгүй, улсад ч хэрэггүй, тэр жудодоо харин хэрэгтэй байх

Avatar

Гишүүн 2020-11-03 192.82.73.47

АН нь Х.Баттулгыг хүлээж авахгүй. Намаа ялагдуулсан хүн ямар нүүрээрээ ирэх үү? Ирсэн ч дэмжихгүй

Avatar

Иргэн 2020-11-03 66.181.181.145

мэхт мэхэндээ гэгчээр баттулга ч муу юм их хийсэн хүн

Avatar

Зочин 2020-11-03 122.201.21.183

түүнд Намбарын хүү бий

Avatar

Баттулга дахиад ерөнхийлөгч болж мэднэ шүү 2020-11-03 64.119.26.80

Монголчуудын сонголт

Avatar

no 2020-11-03 202.9.46.177

nowshnuuud segendeer owoorson hereeenvvvd shig boljdeee mongol maaani ornooos orniii hooorond amizogooosooor

Avatar

Гэбэр 2020-11-03 122.201.24.50

Зүгээр л хуцаарай чи гэ

Avatar

ы 2020-11-03 192.82.75.11

Аль тохиолдолд Баттулга, Хүрэлсүх л биш бол Энхбаяр байсан ч яахав

Avatar

Ergyy malan jenko 2020-11-03 59.153.112.75

Mahan tolgoit bulcjinlag bietyydees MAX impexees avahuulaad Bayngol zochid buudalaa hyrtel butsaaj avayaa

Avatar

oilgodgui 2020-11-03 66.181.161.117

yaj iim demii yum bichij chaddag bainaa ene odoo ooriigoo yu geed bodchihson ih medegch we

Avatar

Зочин 2020-11-03 202.55.188.86

Jenkogoos luivardsan ulsiin uildveruudee butsaaj avah heregtei.

Avatar

Зочин 2020-11-03 202.9.40.176

Одоо бөхүүдээр Монголын удирдуулхаа больё.
Боловсрол мэдлэг чинтпь сэтгэл л Монголыг энэ заваан новшыг байдлаас гаргана даа.

Avatar

Зочин 2020-11-03 54.38.22.61

Ямар тэнэг амьтан бэ хулгайчуудыг тахин шүтээд олигтой амьдрахгүй шүү Монголчууд минь. Хулгайчуудыг шоронд хийдэг болхоос хоймортоо залаад шүтэж мөргөдөггүй юм.

Avatar

Зочин 2020-11-03 103.57.92.230

Удахгүй Баттулгын бүрэн эрх дуусахаар оймсыг нь гозолзуулах цаг ирнээ

Avatar

Зочин 2020-11-03 202.21.113.238

he he . Ebeegiin ug l yavaad bn daa

Avatar

Зочин 2020-11-03 212.95.5.41

Энэ хүнийг улстөрөөс явуулах цаг нь болсоон. Мал ард түмэн тулдаа их л удаан улстөрд байлгалаа. Амьдрал, залуу насныхаа 10 жилээр тоглууллаа. Одоо болноо

Avatar

Зочин 2020-11-03 66.181.185.253

reket onji gedge buleg deeremchin alt altani uurhai zahiral ar egr haamatn sadan ingey uzeler chanag yarigchaar daramtaldag ailgaad mongo nehdeg reket shdee…………..onji camd der shesee asgii pizdala dabarad holdohgui shuu muu hodooni zolbin asrag…..

Avatar

Зочин 2020-11-03 66.181.185.253

ene uzeler hun alahig zogsoohig shardajina. ih undes buleg

Avatar

Зочин 2020-11-03 66.181.185.253

ene 21 jild 170 000 mingan humuus abto abart orj uhlee uzeler doromjilood reektled alsan gedinmaa. ene joohon hulan gedeg ailin haju house amdrah arga algaa baahn zaaban zolbin hulih reekt hoshin shig tsuglaad baasa sheese uzeler yarial. tegehd en oni 1 sard nemhee hong kong niluulsen bolbol odoo ingeed 2300 hunee abrt osold aluulahguil bailaa daa.

Avatar

Zochin 2020-11-03 66.181.166.196

Ene nuhur mongol ulsiin hugjliig 10 jileer hoish tatsan. Odoo yamar ch hereggui gazarluu 700 terbumaar dahiad ovoolson shoroo hiij bn.
chamaig shuuh udur ireh boltugai

Avatar

Зочин 2020-11-03 66.181.185.253

zuunharaa dermchin reekt onji humus surguuli der orj irrel hulan zodod licence barimt bichig mashinig deredmej abad zugtasan.

Avatar

Үхсэн баас 2020-11-03 196.53.0.65

Энийгээ тэгээд нийтлэл гэж байгаа юм уу. Хоёр нам, хэдэн толгой улс төрчдийг ээлжилж муулчихаад ямар ч гарц, гаргалгаа, шийдэл санал болгохгүй, дэвшүүлэхгүй зүгээр л муулаад байх уу. Тэгэнгүүт нь хэдэн тэтгэврийн өвгөн, ажилгүй гарууд сэтгэгдэл дээр нь тэр одоо болно, тэр одоо болоогүй гэх маягтай баахан юм бичээд л аан. Улаанчулуутын хогийн цэг дээр байгаа мэдээлэл муутай, нэгтгэн дүгнэх чадваргүй золбингууд улс төр ярьж байгаа юм шиг л бичих юм аа. Зүгээр л улс төрийн хов, таамаг бичих юм няма

Avatar

партизан 2020-11-03 66.181.184.187

улаан чулуутын хог дээр гар утас ажилладаг юм байна лээ ш дээ ккк

Avatar

Зочин 2020-11-03 202.55.188.86

Jenko chi uuruu uurlaad bicheed baigaamuu, hatuu ch unen helsen baina, tolgoi chin hurvel oilgoj av

Avatar

Өвгөн 2020-11-03 66.181.161.6

Улсын ЭЗ-ийг чөлөөт зах зээлээс болж уналаа, одоо наад чөлөөт зах зээл чинь удахгүй байхгүй болно гэж хэлж байсан дэлхийн ганц ерөнхий сайдаараа бид бахархацгаая. Яг одооны бидэнд тохирсон мөнч агуу удирдагч шүү. Манай Хүүк чинь.

Avatar

ЗОЧИН 2020-11-03 202.179.8.4

СЭТГҮҮЛЧЭЭ, БАТТУЛГА БАЙТУГАЙ ХҮН ДАХИН НЭР ДЭВШИЖ БОЛНО. ХУУЛЬ МЭДЭХГҮЙ БАЙЖ ДЭМИЙ ЮМАНД ТУРХИРАХ ХЭРЭГГҮЙ.

Avatar

Өнөрөө 2020-11-03 66.181.177.232

Хэн ч гарсан таалагдахгүйл дээ бид тийм л давчуухан ахархан бодолтой орокууд гэдгээ хүлээн зөвшөөрөх болсон.өөрсдөө хийж чадахгүй чадаж байгаа нэгнээ гоочлоод амар заяа үзүүлэхгүйМАН АН гээд талцаад өөрсдөө сонгочоод та нарийн хохь

Avatar

Иргэн 2020-11-03 202.70.38.18

Жэнко гарч одоо болиооооо, эртхэн нэрээ татаад тайван амьдрахаа бод, тэгэхгүй бол төмөр замын мөнгө куссан хэргээр Энхбаяр шиг хөлөө гозолзуулаад явах вий дээ

Avatar

Зочин 2020-11-03 66.181.188.128

ҮАБЗ -ийн зөвлөмж нэрийдлээр бүх эрх мэдлийг гартаа төвлөрүүлэхийг хичээж байна. Модонсүхийг ЖДҮ ээр барьцаалан ЗГ-ын ажил руу хэт хутгалдан том төслүүдийг авахаар шантаажлах боллоо. Буурал Гансүх гэдэг хулгайчаар дамжуулан бизнес хулгай руу хэт их хуруу дүрэх боллоо

Avatar

иргэн 2020-11-03 192.82.67.3

Дүнхүү бөхөөс юу ч гарахгүй хурдан хугацаагааг нь дуусгаад явуулаа хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2020-11-03 192.42.116.18

Ардчилсан намд одоо олигтой мэдлэгтэй, боловсролтой, хүмүүжилтэй залуус үлдсэн байдаг бол Х.Баттулгаас юм найдаад хэрэггүй. Х.Баттулга гэдэг хүн бөх, боловсролгүй, тэнэг, мунхаг хүнийг дэмжих болно. Тэд нарыгаа зандарч байхад амар гэж үздэг учраас өөртөөгөө адилхан хүнийг дэмжих болно.

Avatar

зочин 2020-11-03 64.119.18.129

Шүүхийг ҮАБЗ-ийн мэдлээс салгах нь маш зөв. Шударга байцгаая л даа. Хичнээн жил яриад улам дордоод л явах юм.

Avatar

Зочин 2020-11-03 71.19.144.106

Бүтэхгүй пялдага

Avatar

Зочин 2020-11-03 77.247.181.162

Ёстой ийм тэнэг ерөнхийлөгч бас байдаг юм байна аа.

Avatar

зочин 2020-11-03 192.82.65.120

МАН-д орчих.

Avatar

Зочин 2020-11-03 31.220.2.132

Хятад мөргөж байгаад хонь бэлэглэж чадаж байгаа хүнд улс орноо бэлэглэх бол бодохгүй хийх асуудал биз. Хятадууд яг ийм ерөнхийлөгчийг хүсэж байгаа гэдэг бол 100% баталгаатай. Монголын атга шороо байсан ч хайрлана хамгаална цус нөжөө асгаруулна гэдэг худал болж зүгээр май бэлэг гээд өгдөг болж энэ бол шууд утгаараа урвалт.

Avatar

zochin 2020-11-03 203.91.115.253

Хэмх шатсан АН-ын суурин дээр гарч ирэх том сайхан нам алга уу

Avatar

Зочин 2020-11-03 192.82.71.132

Ирах онд Женко мэр дэвшээд хэрэггүй дээ!! Харин АН-аас олигтойхон хүнийг дэмжиж гаргахгүй бол цаад Күүк чинь орчин үеийн Чойбалсан болох санаархалтай байгаа байх шүү!!!!!!

Avatar

Зочин 2020-11-03 192.82.76.3

Хэрэв У.Хүрэлсүх дэвшбэл Засгийн газар дахиад солигдож, ахин бужигнаан үүснэ. Ш.Занданшатар хол явахгүй. Одоогоор байдал ийм л байна даа

Avatar

Зочин 2020-11-03 192.82.76.3

Хэрэв У.Хүрэлсүх дэвшвэл Засгийн газар дахиад л солигдож, ахин бужигнаан үүснэ. Ш.Занданшатар хол явахгүй. Одоогоор ийм л байна.

Avatar

Зочин 2020-11-03 192.82.76.3

Үндсэн хуулийн нэмэлт өөрчлөлтөөр Х.Баттулга ерөнхийлөгчид дахин нэр дэвших эрх нь нээлттэй шүү дээ. Нэр дэвших эрхгүй гэж Ж.Нямсүрэн яасан их мэдэмхийрч байнаа. Нэмэлт өөрчлөлтөөр П.Очирбат, Н.Багабанди, Н.Энхбаяр, Ц.Элбэгдорж тэргүүтнүүд ч нэрээ дэвшүүлэх боломжтой болсон. Даана ч П.Очирбат, Н.Багабанди нар хөгширсөн, Н.Энхбаяр хуулиараа сонгогдох эрхгүй, Ц.Элбэгдорж болохоороо бензин нь дуус ч шар гэрэл нь ассан, мөн моодноос гарсан. МАН хэнийг дэвшүүлэх нь тодорхойгүй.

Avatar

Зочин 2020-11-03 203.23.49.77

ОДОО ЯАХУУ дэ ХҮРЭЛСҮХДЭЭ итгээд ЯДУУРАЛДАА ОРОО ОР. МАН ч АРАЙ л байгаа шүү БҮХ УЛСЫН БАЙГУУЛЛАГА МАН-ын ГИШҮҮН БИШ Л БОЛ ОРЖ чадхаа больж. ДЭЭР НЬ МАН биш л бол МАШ олон ХҮНИЙГ ХАЛАЖ байна да.

Avatar

Ха ха 2020-11-03 71.120.15.148

Өнөөдөр Монголд нам бөх хэрэггүй ээ Баттулга шиг сэтгэлтэй удирдагч хэрэгтэй !!!

Avatar

Зочин 2020-11-03 66.181.180.215

Ха ха. Юунд чамайг удирдан залж юу бүтээв. Юу ч байхгүй.

Avatar

Хүслэн 2020-11-03 71.120.15.148

Баттулгын талд ард түмэн байхад хулгайч нарын өмхий намаар яанам !!!

Avatar

Зочин 2020-11-03 139.99.120.130

Намайг битгий тэр тэнэг ард түмэндээ оруулаад бай би хулгайч батлагыг дэмждэггүй ард түмэн нь байна. Хулгайчууд ард түмэн гэх нэрээр бүгдийг оруулчихсан байдаг юм. Би наадах малыг чинь дэмждэггүй ард түмэн шүү.

Avatar

Зочин 2020-11-03 202.126.90.42

Mongolchuud Battulgiin ESREG bnaa.

Avatar

Ард 2020-11-03 122.201.19.99

Арчаагүй өмхий жингэр п***а юм даа жонхууу минь өөдлөхгүй дээ п***а мин чи үх хошногоо жингэр мин

Avatar

Irgen 2020-11-03 103.212.119.144

Irgediig hoorond ne hamgiin ih hagaralduulsan hyn bol Battulga erenhiilegchiin 2 namiig ch gesen adilhan Ard tumniihee ev nevdeliig hamgiin turuun hangahiig erbemleh estoi gej irgen ii hyvid boddogo

Avatar

Сури 2020-11-03 66.181.177.232

Ерөнхийлөгчөөр бүү оролд! Монгол ялна.

Avatar

Зочин 2020-11-03 202.179.17.209

2 таарсан ОРКУУД

Avatar

Зочин 2020-11-03 85.93.218.204

Түвд Халтмаагийн шээс далд ор Монголыг заряа гэсэн түвдүүд санаа чинь бүтэхгүй.

Avatar

иргэн 2020-11-03 66.181.160.48

АН намаа булшлаад юунд хүрэв. МАН намд итгээ юу Муу баттулга байна

Avatar

Зочин 2020-11-03 192.82.67.4

ХҮРЭЛСҮХ ГОШНОГОО УХУУЛААД ЮУН ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БОЛОХ МУХАРЛУУЛСАН ЯМАА БОЛНО .

Avatar

Зочин 2020-11-03 203.91.119.42

Эх оронд минь хэрүүл тэмцэл, хуваагдал, дайсагнал хэрэггүй л юмсан.

Avatar

Зочин 2020-11-03 192.82.71.146

ИХ Л МУУ САНААТАЙ ХҮН ШИГ БАЙГАА ЮМ ДА ТҮМЭНД НҮҮРЭЭ БАРСАН ДА

Avatar

Зочин 2020-11-03 192.82.78.20

Хүний боловсрол тулх хоёр л хүнийг авч явдаг юм?! Өнгө мөнгөөр асуудлыг нэг үед шийдэж болох ч нөгөө үед тэрэн шиг лай болох асуудал үгүй?! Төрд туршлагатай түмэндээ халгүй явсан М. Энхболдоор мөн ч их шоудацгаасан?! Одоо арчаагүй хүмүүс ганц нэг шоудаж л байгаа, Ганцхан шудрага хүмүүс болцгоох гэж л тэр?!… Гэхдээ сайн үйлстэн хүн “булавч бултайж, даравч дардайна” гэдэг үг биелэлээ олох нь дамжиггүй?! 2021 оны ерөнхийлөгчийн сонгуульд нэр дэвшигчдээс МАН-аас нэр дэвшигч цойлох нь тодорхой?!

Avatar

зочин 2020-11-03 202.21.125.36

Хүнийг багийн хүмүүжил, сэтгэлгээ, хандлага авч явдаг юм. Боловсрол бол байх ёстой ч хүмүүжил хандлагаас хүн маш их шалтгаалдаг. Өсөхдөө өлөн ходоод өтлөхдөө ч өлөн байдаг гэж алдартай үг байдаг даа. Хүн бай биш өлөн бай гэдэг үг энэ долоо хоногоос тренд болж байна

Avatar

Зочин 2020-11-03 66.181.185.184

УИХ-ын сонгуульд АН-г унагаад Ерөнхийлөгчийн сонгуульд сөрөг хүчин болж орох нь ялах магдлал өндөр. Тактикийн асуудал айн?

Avatar

Иргэн 2020-11-03 192.82.78.20

Хүний боловсрол тулх хоёр л хүнийг авч явдаг юм?! Өнгө мөнгөөр асуудлыг нэг үед шийдэж болох ч нөгөө үед тэрэн шиг лай болох асуудал үгүй?! Төрд туршлагатай түмэндээ халгүй явсан М. Энхболдоор мөн ч их шоудацгаасан?! Одоо арчаагүй хүмүүс ганц нэг шоудаж л байгаа, Ганцхан шудрага хүмүүс болцгоох гэж л тэр?!… Гэхдээ сайн үйлстэн хүн “булавч бултайж, даравч дардайна” гэдэг үг биелэлээ олох нь дамжиггүй?! 2021 оны ерөнхийлөгчийн сонгуульд нэр дэвшигчдээс МАН-аас нэр дэвшигч цойлох нь тодорхой?!

Avatar

Иргэн 2020-11-03 192.82.78.20

Хүний боловсрол тулх хоёр л хүнийг авч явдаг юм?! Өнгө мөнгөөр асуудлыг нэг үед шийдэж болох ч нөгөө үед тэрэн шиг лай болох асуудал үгүй?! Төрд туршлагатай түмэндээ халгүй явсан М. Энхболдоор мөн ч их шоудацгаасан?! Одоо арчаагүй хүмүүс ганц нэг шоудаж л байгаа, Ганцхан шудрага хүмүүс болцгоох гэж л тэр?!… Гэхдээ сайн үйлстэн хүн “булавч бултайж, даравч дардайна” гэдэг үг биелэлээ олох нь дамжиггүй?! 2021 оны ерөнхийлөгчийн сонгуульд нэр дэвшигчдээс МАН-аас нэр дэвшигч цойлох нь тодорхой?!

Avatar

Zochin 2020-11-03 64.119.18.59

MAngar jonhuu z**l

Avatar

Irgen 2020-11-03 70.181.124.42

Muu ygeer daisagnah hereggyi dee.uls ornoo hugjyyleh setgeltei hyn Battulgaas uur uls ornoo hugjyyleh bodlogo gargah hyn baihgyi.hooson syrjin ygeer huursan namiin bylegleliig eh ornoosoo tyryynd bodson she sanaanuud l baigaa.Battulga dahin erunhiilugch bolbol ard tymen uls orond maani achtai yumaa

Avatar

с 2020-11-03 64.119.20.38

улсаа хамгийн их хорлосон шдээ. Нохой зассан хүндээ янаг гэгчээр хайрлах хүнээ олсон л байна даа. Хувийн эрх ашгийн төлөө юу ч хийхэд бэлэн

Avatar

зочин 2020-11-03 202.21.108.13

Нямсүрэн чи харсан юм шиг бичих юмаа. Би ч адилхан сэтгүүлч, гэхдээ үнэн худал нь мэдэгдэхгүй зүйлийг ингэж уран сэтгэмжтэй бичиж байгаа нь өөрөө гайхамшиг. Ийм болохоор л зөрчлийн хуулийн дагуу олон сэтгүүлч цагдаад шалгагддаг. Ер нь сүүлийн үед ажиглаад байхад болсон болоогүй болгоноо Х.Баттулга руу чихдэг болжээ. Үнэхээр тийм, үгүйг хэн ч мэдэхгүй ш дээ. Уран сэтгэмж сайтай сэтгүүлч юм даа чи. Тийм болохоор фантастик зохиол бичээч.

Avatar

eej 2020-11-03 66.181.161.106

bi lav Battulga yernhiilogchoo l songono.zuv um zunduu l hiij bn.songood ajliig n urgeljuulhig l husej bn

Avatar

Зочин 2020-11-03 139.5.217.180

Yamar mal iim yum bicneed b.a.

Avatar

Зочин 2020-11-03 203.91.115.48

АН-н нэрээр ерөнхийлөгч болсон мөртөө эргээгээд тэр намыг устгаж байгаа хүн бол Баттулога жонхуу

Avatar

Равдан 2020-11-03 103.57.94.32

Хүрэлсүхийг унагах ганц хүн нт Женко юм

Avatar

Зочин 2020-11-03 124.158.97.64

Шүүхийг ҮАБЗ гэгчээс хараат бус болгож Парламентын ардчилалыг тогтоож чадвал ард түмэн МАН -ыг үүрд дэмжихэд бэлэн байна. Хүрэлсүх шударга ёсыг тогтооно гэж хэлсэнээ одоо үүгээр батлах ёстой. Улс орноо, эдийн засгаа шударгаар удирдах зориг Хүрэлсүхэд байгаа байхаа.

Avatar

pacificharborelectrical@yahoo.com 2020-11-03 97.46.129.199

NO MORE BATTULGAA
BATTULGA DAHIN XEPEGGYI

Avatar

Зочин 2020-11-03 202.179.26.147

ЖЕНКО ЭБИ ХОЁР НЭГДСЭН! ҮЙЛДЛҮҮДИЙГ НЬ ХАРЧИХ.

Avatar

Зочин 2020-11-03 202.179.15.3

УХААРАХ ХЭРЭГТЭЙ ДЭЭ 1 цагийн өмнө 202.179.15.3
ХӨӨРХИЙ ДӨӨ МАНЫ АЛУУРЧИНГУУДАД ЗАЛЬДУУЛАН ХУУРТАГДСАН ХҮН Л ДЭЭ.. УЛС ТӨРЧ БОЛОХ БОЛООГҮЙ Л БАЙНА .БИ БАЙСАН БОЛ МАНЫХАНЫГ ШЭЭС АЛДТАЛ НЬ ГАЗАРДУУЛАХ БАЙСАН ..ЯАЖ ГЭЭЧ ШҮҮХ ЭРХ МЭДЛИЙГ Л БОСОО БОЛГОХ БАЙСАН ЮМ МАНЫХАН ИХЭНХ НЬ ЭРҮҮГИЙН ХЭРЭГТЭЙ ХЭРЭГ ХЙИЧИХСЭН БҮГД Л Ц НЯМДОРЖ МЭНГТЭД БӨЛДӨГДҮҮЛЧИХСЭН БАЙСАНЫГ ТУЛГАА УХААРЧ СҮЙХЭЭТЭЙ АЖИЛАЖ ЧАДАХГҮЙ БАЙНА .. ЭСРГЭЭРЭЭ АРДЧИЛАЛД АА Л ХОР ИХ ХҮРГЭЖ БАЙНА ДАА.. ЭНЭ ЭРХ МЭДЭЛ ДЭЭРЭЭ БАЙГАА ДЭЭРЭЭ Л ЗО

Avatar

ИРГЭН 2020-11-03 192.82.64.190

УРЬДАХ ЕРӨНХИЙЛӨГЧ ШИГ УЛС ТӨРИЙН ӨРСӨЛДӨГЧДӨӨ ШОРОНДСОН БОЛ АРДЧИЛАЛД ГАЙ БОЛЖ ГЭХ СЭН ,,,,ХАРАМСАЛТАЙ АН-МАН ЯЛГАЛГАЛГҮЙ ШОРОНДОХООР ЮУ БОЛДОГ ЮМ БОЛ ДОО

Avatar

ИРГЭН 2020-11-03 192.82.64.190

Х,БАТТУЛГА ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БОЛСОНООР АВИЛГАЛ,АЛБАН ТУШААЛЫН ГЭМТ ХЭРЭГ ҮЙЛДСЭН УЛС ТӨРЧИД АЛЬ НАМЫН ХАРЬЯАЛАЛД БАЙХ НЬ ХАМААГҮЙ ШИЙТГҮҮЛЭХ УЧИРТАЙГ НИЙТЭД ХАРУУЛЖ ӨГСӨН БОЛОХООР АН-МАН ТҮҮНИЙГ ТААГҮЙ ХҮЛЭЭН АВНА ДАА,,,,,, ХАРИН ЕРӨНХИЙ САЙД ШИГ СЭЛЭМ ЭРГҮҮЛЖ ЭРХ МЭДЛЭЭ АМЬДРАЛД ХАРУУЛАХГҮЙГ МОНГОЛЧУУД ЮУ ГЭЖ ОЙЛГОХ НЬ СОНИН ,,,,,,ЭНЭ БОЛ АРДЧИЛАЛ АМЬДРАЛД ОРШИЖ ,АРД ТҮМЭН ТҮҮНИЙГ ХЭРХЭН МЭДЭРЧ БАЙГАА НЬ ЧУХАЛ ГЭХҮҮ ДЭЭ,,,,,,,

Avatar

Зочин 2020-11-03 64.119.20.38

Харин ч гай бүхэн нь Баттулгынх

Avatar

Zochin 2020-11-03 192.82.70.97

Chi hervee nugelee naminchilj heden huuheddee 7 ueer uuruuleh nugel uldehgui gej bodoj baigaa bol Ardchilsan namynhaa humuusiig shorongoos gargaj eronhiilegchiinhaa erh medliin hureend uuchlal ogoh heregtei.MAN chamaig ashiglaj namynhaa humuusiig chinii garaar shirond hiilgeed songuuld yalsan.Chi hunii ooriingui shorond zovoj baigaa humuus gargaj neree tseverllee,tegehgui bol chi ooroo shorond tamlagdana shuu!!!!Chotgor chinii araas yavj baigaa shuu!!!!Uhsen Mongol yalah!!!!!!

Avatar

Зочин 2020-11-03 202.179.26.157

Багануурын ДЦС-ыг сайд асан Даваасүрэн зогсоож оросын насжилт нь 3-4 дахин хэтэрсэн нийслэлийн хэдэн хөгшин станцуудад оросууд хэдхэн жил-сарын настай сэлбэг хийж, тэгээд эрчим хүчээ шахах орос хорон санаа гэдгийг ойлгох хүн Монголд байна уу? 3-р станцид 655 доллароор засвар хийхээр орос шулааны түрүүч эхэлжээ Даваасүрэн гишүүн нууцаар алга ташиж сууна уу. Баттулга орост өгч буй төлбөр орос хүүхний хураамж цаашаа мөнх үргэлжилнэ гэж мэд.

Avatar

GUTAMSHIGTAI CETGEXYIT 2020-11-03 216.200.84.189

SHATARIIN NYYDEL, URIADAJ,GOELOO,ZAILUUT

Avatar

Зочин 2020-11-03 216.200.84.189

1

Avatar

xsdsf 2020-11-03 202.21.108.198

Тууштай тэмцэгч Батзанданг дэвшүүлье!!!

Avatar

Зочин 2020-11-03 202.126.89.221

болд батзандан галзуучууд сонгогдоогүй нь сайн.нямка өвгөний шуналаас болж алхуяг фэнгшүй 2 сонгогдсон.өөрөө гарах гэж өөртэйгээ 2 сул хүн хамт дэвшүүлсэн.чоно борооноор гэж 2 галзуу ашигласан.

Avatar

Зочин 2020-11-03 203.91.115.48

Ганц дайчин ганцдахгүй гэдэг юм шүү. Ганцаардахгүй гэхээр хэлц үгнийхээ агуулгын эсрэг утгатай болчихдог. Манай түрүү үеийн зохиолчид сонгодог зохиолын нэрсийг голчлон буруу орчуулж ирсэн. Виктор Хюго Парисын Эх Дагинын Сүм-Парисын Дарь Эхийн Сүм, Марк Твэйн Хун тайж гуйлгачин хоёр-Жонон гуйлгачин хоёр, Ши Найан Мөрөн Голын Бүлэглэл-Мөрний Харгиа, Дантэ Бурхадын Шоглоом-Тэнгэрлэг инээд, Достоевский Доромжлогдон гадуурхагдагсад-Дорд үзэгдэгсэд, Гоголь Хүн сүгнүүд-Амьгүй Албат гэх мэт.

Avatar

иргэн 2020-11-03 202.131.227.82

хамгийн сайн ажиллаж байгаа ерөнхийлөгч шүү.

Avatar

Зочин 2020-11-03 202.126.89.221

фаак

Avatar

сдө 2020-11-03 202.21.108.198

хятадад хонь өгсөн билүү,. өөр юу хийсэн билээ

Avatar

Хятад мөрөөдөл 2020-11-03 162.247.72.199

Үндсэн хуулийн 6.2-н өөрчлөлтөөр газар горьдож байгаа 100 айлын х***а нар дэмжиж байгаагаа өөрсдөө хэлдэг юм. Жонхуу Баттулга ерөнхийлөгч болбол дараа удаа газар бэлэг болгон гэсэн гээд мөрөөдчихсөн Хятадууд зөндөө.

Avatar

Зочин 2020-11-03 202.131.227.82

сэтгүүлчээ, таньд ард түмний толгойг эргүүлсэн хүмүүсийг хооронд нь хагалган бутаргасан ийм зүйлүүдийг битгий бичиж бай гэж зөвлөх байна. Ялангуяа төрийн гурван өндөрлөгтэй холбоотой элдэв зүйлийг. Монголчууд эвтэй байхдаа хүчтэй гэдэг үгийг байнга санаж байгтун.

Avatar

Зочин 2020-11-03 202.179.30.242

монголд энэ хүнээс өөр ерөнхийлөгч бүтээн байгуулалтийг түлхүүрдэн хөдөлгөж олон хүнийг ажилтай болгож эх орондоо хэрэгтэй зүйл хийсэн ерөнхийлөгчийг нэрлэх зоригтон байна уу

Avatar

зочин 2020-11-03 66.181.191.223

танк ирэх замаар хонь туугаад …

Avatar

Зочин 2020-11-03 162.247.72.199

Хятадууд хоньтой болох шиг боллоо.

Avatar

Монгол ялна 2020-11-03 64.119.27.47

Орсуудад 6 сая хүртэл хонь өгч байхдаа мөн ч их хонь ямааг хөлөөр нь өгөхөд чам шиг нусгай нар үг хэлэх ч эрхгүй байсан.Одоо монгол төрийг сулруулах санаархлаа хэний хатгаасаар бичиж байгаа бол доо.Зайлуул өөрөө ч юу бичиж байгаагаа ойлгохгүй дээ.

Avatar

Баасансүрэн 2020-11-03 202.126.90.93

МАЛАА АМЬДААР НЬ БИТГИЙ ГАРГАЖ БАЙ БИДНЭЭС ИЛҮҮ НУТГАА САНАЖ ЗОВДОГ ЮМ.

Avatar

Зочин 2020-11-03 216.200.84.189

tndlt

Avatar

Зочин 2020-11-03 66.181.161.19

JEHKO L BISH BOL UUR XEN CH ERUHXIIILUGCH BOLSOH YAXAB JIHKO BOL ULS TURD BAIX XUH BISH

Avatar

Зочин 2020-11-03 66.181.188.128

Баттулга Хүрэлсүхийг барьцаалсан шантаажилсан нөгөөх нь гал гаргачихгүй болгоомжилсон хэвээр байгаа нь хэдхэн өдрийн өмнө 3- р цахилгаан станцыг хэт өндөр үнээр бэлэг болгон өгснөөр батлагдана

Avatar

Зочин 2020-11-03 66.181.188.128

Баттулга Хүрэлсүхийг барьсан атгасан хэвээрээ байгаа нь хэдхэн өдрийн өмнө 3-р цахилгаан станцын шинэчлэлийг хэт өндөр үнээр буюу 655 сая $ оор өгсөнөөр батлагдана. Тендер зарлах гэдэг асуудал үндсэндээ алга ҮАБЗ-ийн зөвлөмж нэртэй тохироо бий болжээ.

Avatar

Жонгуа Баттулга 2020-11-03 83.96.213.63

Жонгуа Баттулгыг дагавал Жунгоа нартай нэгдэн уусаж мөргөхөөс өөр зам Монголчуудад байхгүй.

Avatar

Зочин 2020-11-03 103.57.92.73

Буруу хүнийг гаргасан учраас ийм байдалтай болжий

Avatar

Зочин 2020-11-03 66.181.166.196

гохино

Avatar

zochin 2020-11-03 103.57.95.143

Магадгүй Элбэгээ л аварч магад. Элбэгээ бүхнийг эргүүлэх чадалтай

Avatar

Зочин 2020-11-03 202.131.245.243

Магадгүй xyлгaйч элбэгээ л сөнөөж магад. пастор элбэгээ бүхнийг сүйтгэх чадалтай.

Avatar

Зочин 2020-11-03 202.126.88.225

Ерөнхийлөгчөөр бүү оролд! Монгол ялна.

Avatar

Зочин 2020-11-03 46.232.249.138

Бага тэнэгт эргүү минь Монголоор битгий оролд гэж хэл

Avatar

Монгол ялна 2020-11-03 64.119.27.47

Чи өөрөө эргүү

Avatar

mgl 2020-11-03 202.179.11.230

Ha ha ha uls turiig meddeggui, mast tohiruulsan zuil bichjee.

Avatar

УХААРАХ ХЭРЭГТЭЙ ДЭЭ 2020-11-03 202.179.15.3

ХӨӨРХИЙ ДӨӨ МАНЫ АЛУУРЧИНГУУДАД ЗАЛЬДУУЛАН ХУУРТАГДСАН ХҮН Л ДЭЭ.. УЛС ТӨРЧ БОЛОХ БОЛООГҮЙ Л БАЙНА .БИ БАЙСАН БОЛ МАНЫХАНЫГ ШЭЭС АЛДТАЛ НЬ ГАЗАРДУУЛАХ БАЙСАН ..ЯАЖ ГЭЭЧ ШҮҮХ ЭРХ МЭДЛИЙГ Л БОСОО БОЛГОХ БАЙСАН ЮМ МАНЫХАН ИХЭНХ НЬ ЭРҮҮГИЙН ХЭРЭГТЭЙ ХЭРЭГ ХЙИЧИХСЭН БҮГД Л Ц НЯМДОРЖ МЭНГТЭД БӨЛДӨГДҮҮЛЧИХСЭН БАЙСАНЫГ ТУЛГАА УХААРЧ СҮЙХЭЭТЭЙ АЖИЛАЖ ЧАДАХГҮЙ БАЙНА .. ЭСРГЭЭРЭЭ АРДЧИЛАЛД АА Л ХОР ИХ ХҮРГЭЖ БАЙНА ДАА.. ЭНЭ ЭРХ МЭДЭЛ ДЭЭРЭЭ БАЙГАА ДЭЭРЭЭ Л ЗОРИГТОЙ АЖИЛВАЛ ЦАГ Ч БАЙГАА ..ӨӨРӨӨ Л МЭДЭЖ

Avatar

Зочин 2020-11-03 192.82.67.4

ЭЛБЭГДОРЖ ХҮНИЙ НЭРЭЭР БИЧИЖ ЭЭ .

Avatar

GOLF 2020-11-03 103.229.123.117

DURSLEH URLAGIIN DUND SURGUULI TUGSSUN ERUNHIILUGCHTEI GEJ HELEHEESEE BI ICHDEG. ARAI CH DEE

Avatar

Gyutre 2020-11-03 73.78.181.221

Энэ хүн Ардчилсан намыг сүйрүүлсэн ледерүүдийг шоронд хийсэн луйварчин ямар нүүрээрээ Ардчилсан намаас дэвшинэ гэж мөөрч суугаа тэнэг бэ кккккк

Avatar

зочин 2020-11-03 66.181.161.72

Аль арван жилийн өмнө тавигдчих байсан төмөр замыг гацаасан нөхөр , Одоо Голомтын Баясгалантай нийлээд шаажж өгч байгаа гэсэн ..

Avatar

Зочин 2020-11-03 103.26.195.127

Мэдлэг сул, боловсрол нимгэн, улс төрийн туршлага дутмаг хүний зовлон гэж бас байна. Үүнийг зарим нь хожуу ойлгодог боловч нэгэнт оройтсон байдаг.

Avatar

Зочин 2020-11-03 103.57.95.193

Putinii taviul, Oros avgaitai hvn Mongoliin turiig bariad er ni demii yum bna.

Avatar

Зочин 2020-11-03 202.126.88.70

За тэгээд энэ хүн удахгүй дээлээ нөмрөх биз. Хийсэн нүгэл нь их. Ерөнхийлөгч болж шоронд орох хжгацаагаа 4 жилээр хойшлууллаа. Гэвч үнэн түүнийг байнга отож айдастай байгаа.

Avatar

Сури 2020-11-03 66.181.177.232

Энд одоо мундаг боловсролтой хүмүүс юм бичээд байгаа муу ёо ичиж үхлээ бүүр хүн муулах донтой тэнэгүүд

Avatar

Зочин 2020-11-03 202.126.88.70

За хүн намаас сайн хүн дэвшүүлвэл дэмжинэ. Өнгөрсөн сонгууль Баттулга, Энхболд, Ганбаатар гэсэн 3 таарсан таар шуудай оролцсон сонголтгүй сонгууль болж ард түмэн яах аргагүй аль нэгийг нь сонгосон.

Avatar

СУДЛААЧ ИРГЭН 2020-11-03 202.9.46.163

ҮНЭНДЭЭ БАТТУЛГА ГЭДЭГ ХУВЬ ХҮН БОЛ АРДЧИЛСАН НАМЫГ БҮРЭН ТАРААЖ УСТГАЛАА одоо шинээр цогцлоон байгуулахд хэдийн оройтсон ТИЙМЭЭС ӨНӨӨДР ШАТРЫН ӨРӨГТ НОЁН БЭРС БҮРЭН ЦАГААН ТАЛЫН ЭСРЭГ ГАНЦ ӨНЧИН ХАР ХҮҮ ШИГ Л ҮЛДЛЭЭ ДЭЭ УЛС ТӨРЧИЙН ХУВЬД БҮРЭН КАПУТ ГЭСЭН ҮГ

Avatar