Хотын шинэ дарга хөдөөгийн "халтуурчдыг" ад үзэв | News.MN

Хотын шинэ дарга хөдөөгийн "халтуурчдыг" ад үзэв

Хотын шинэ дарга хөдөөгийн "халтуурчдыг" ад үзэв

Хотын шинэ дарга хөдөөгийн "халтуурчдыг" ад үзэв

Хоноц, хоноцдоо дургүй, хонуулсан айл хоёуланд нь дургүй гэдэг шиг, автомашины түгжрэлээс болж, хөдөөгийнхөн хотын даргадаа ад үзэгдэх цаг ирдэг байжээ.

Учир юу вэ гэвэл, Нийслэлийн Засаг дарга бөгөөд Улаанбаатар хотын захирагч Д.Сумъяабазар өнөөдөр /2020.11.02/ Нийслэлийн удирдах ажилтны шуурхай зөвлөгөөнд оролцохдоо “Хөдөөнөөс Улаанбаатар хотод ирж, таксинд явах нэртэйгээр түгжрэлд нэрмээс болж буй “халтуурчид”-ын тоог нарийвчлан гарга. Цаашлаад  нийслэл рүү нэвтрүүлэхгүй байх арга хэмжээг хэрэгжүүлэх шаардлагатай” гэсэн санал гаргав.

Энэ тухай Улаанбаатар хотын захирагч Д.Сумъяабазар “Хөдөөнөөс Улаанбаатар хотод хэчнээн хүн ирж,  таксинд явах нэрээр "халтуур" хийж байна вэ. Миний сонссоноор орон нутгийн 247 мянган иргэн Улаанбаатарт ирж 35-45 хоногийн хугацаанд ажиллаад буцдаг гэсэн. Тэдний  тухай нарийвчилсан тоо хэрэгтэй байна. Тэд татвар төлдөггүй тэгсэн хэрнээ хотын төвөөр явж, даац нэмэгдүүлэн, түгжрэл бодитоор бий болгож байна. Гэтэл татвараа төлдөг хотын иргэд нь давуу эрх эдэлж чадахгүй түгжирдэг боллоо. Тоог нь нарийн гаргаад хот руу оруулахгүй байх хэрэгтэй. Тэд мөн гудамжинд нус цэрээ хаян, бие засаж, хотын соёлыг үгүй хийж байгаа нь камерт бичигдэх боллоо. Цаашлаад хулгай дээрэм, хүчирхийлэл зэрэг гэмт хэргүүд ч гарч байна” гэв.

Улаанбаатар хотод 1.6 сая орчим хүн амьдардаг гэх мэдээлэл бий. Үндсэндээ Монгол Улсын хүн амын 50 хувь нь нийслэлдээ төвлөрч байгаа гэсэн үг юм.

Нийслэлийн хэмжээнд автомашины түгжрэл эрс нэмэгдсэнээс энэ намраас зарим өдрүүдэд тэг зогсолт болсон.

Авто зам дээрээ амьдрах болсон шалтгааныг холбогдох байгууллагууд замынхаа даацаас хэтэрсэн авто машиныхаа тоог хязгаарлах шаардлагатай. Үүний тулд орон нутгаас ирж байгаа тээврийн хэрэгслийг хот дотор хөдөлгөөнд оролцуулахгүй байх, өндөр насжилттай автомашины импортыг хязгаарлах, татвараа төлдөггүй, торгуулиа төлдөггүй тээврийн хэрэгслийн хөдөлгөөнд оролцох эрхийг нь хязгаарлах, мөн шинээр татвар бий болгох зэрэг зоригтой алхам хийхийг хүсч буй.

Гэвч Улаанбаатар хотын захирагчаар ажиллаж байсан С.Батболд, С.Амарсайхан, Ж.Батбаясгалан нарын хэн нь ч хэрэгжүүлээгүй, ярьсаар зарим нь ажлаасаа чөлөөлөгдөж, зарим нь УИХ-ын гишүүн, Нийслэлийн иргэдийн төлөөлөгчдийн хурлын дарга болж, албан тушаал дэвшсэн. Одоо тэдний алдааг хотын шинэ дарга давтахгүйн тулд бэлэн байгаа судалгаануудаасаа хамгийн оновчтойг нь хэрэгжүүлээд явах л шаардлага тулгарч байна.

Түгжрэлийг бууруулахын тулд хөдөөгийнхнийг хот руу нэвтрүүлэхгүй гэх нь хамгийн тэнэг үйлдэл болно. Хөдөөд ажлын байр байсан бол тэд хотыг зорих шаардлагагүй. Иймээс хөдөөнөөс ирснийг автомашинтайгаа хотоор хөдөлгөөнд оролцохыг нь хориглох зэрэг арга хэмжээ авч ажиллах нь илүү зөв алхам болох юм.

Г.ХОРОЛ

 

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
41
ЗөвЗөв
8
БурууБуруу
6
ХахаХаха
5
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

103 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-11-02 66.181.161.88

Такси үйлчилгээг албан ёсны зөвшөөрөлтэй хүн гаднаас нь хараад таньдаг таних тэмдэгтэй тэгээд хүрэлцэхүйц олон такси байвал хүн бүхэн дураар яваад байх боломжгүй болно Ямар ч байсан хөдөөнөөс ирчихээд таксинд яваад байх аргагүй болно Бас хөдөөнөөс ирсэн машинаар хотын төвиин түгжирдэг бүсүүдрүү орохыг хориглох хэрэгтэй Гэхдээ энэ бүхэнииг зөрчвөл ихээхэн торгуультай торгуулиа төлөхгүй бол хотоос гаргадаггүй байхгүй бол хэрэгжихгүй шүү дээ

Avatar

kkk hoshin sanal 2020-11-02 82.99.137.206

i gehed ene boch haanahaar tsolluulaad baidag bilee ho

Avatar

Зочин 2020-11-02 202.126.88.52

Zov taxi barihaarl oron nutgiin dugaartai bolohgui shu de

Avatar

УБ ХОТЫН УУГУУЛ 2020-11-02 202.179.25.200

ХӨДӨӨНИЙ ОРКУУД ЗАМ МЭДЭХГҮЙ БАЙЖ ХАЛТУУР ХИЙГЭЭД ЯВЖ Л БАЙДАГ. БОЛЬЧИХ ХЭРЭГТЭЙ.УБ ХОТООС НУТГИЙН ЗӨВЛӨЛИЙНХЭН ЗАЙЛАХ ХЭРЭГТЭЙ.ТЭНДЭЭ ОЧООД АЙМГАА ХӨГЖҮҮЛ.

Avatar

УБ ХОТЫН УУГУУЛ 2020-11-02 202.179.25.200

ЗӨВӨӨ ЗӨВ.ХОТЫН ТӨВИЙН БАЙР, БАЙГУУЛЛАГЫГ МЭДЭХГҮЙ, ХААНА БАЙДАГ БИЛЭЭ ГЭЖ УРДААС АСУУГААД ЯВДАГ ХӨДӨӨНИЙ ОРКУУД ЗӨНДӨӨ ТААРЧ БАЙЛАА.ХӨДӨӨНИЙ НУТГИЙН ЗӨВЛӨЛИЙНХЭН Ч ГЭСЭН ХӨДӨӨ РҮҮГЭЭ, АЙМГИЙН ТӨВ РҮҮГЭЭ ЗАЙЛЦГААХ ХЭРЭГТЭЙ Ш ДЭЭ.ТЭР ХӨДӨӨГӨӨ ХӨГЖҮҮЛ! ТЭГВЭЛ ХОТЫН ТҮГЖРЭЛ БУУРЧ, ХОТЫН УУГУУЛ БИДЭНД ЗАЙ БОЛНО

Avatar

хүрээ зочин 2020-11-02 66.181.185.218

Хөдөөний тэнэгүүд ажилд ороочээ. Халтуур хийгээл амархан мөнгө олно гэж мөрөөдөх юм. Тийм юм бол байхгүй шүү

Avatar

kk 2020-11-02 64.119.23.94

hedii demjdeggui ch gesen ene shiidveriig ni demjij bn aaaa kkkkkk

Avatar

Зочин 2020-11-02 124.158.109.140

Энэ ч харин яг зөв. Ингэж хэлэх хүн олдохгүй, хүний эрх гэдэг үгэнд боогдоод цөмөөрөө амьдралаараа хохироод явж байлаа.

Avatar

Зочин 2020-11-02 202.21.108.158

zov zov hotiin zam achaallaa daahgui baihad nemj oron nutgiin mashin shingeej chadahgui teg zogsolt hiigeed bh shuu dee

Avatar

Зочин 2020-11-02 66.181.188.130

Энэ арга хэмжээ зөв. Үүгээр ч барахгүй , иргэдийн хотод шилжин суухыг хоригло. Харин Налайх, Багахангай, Багануур зэрэгт бол зөвшөөрөл олго .Хотын зарим үйлдвэр аж ахуйн газар, сургуулийг тийш нь нүүлгэж төвлөрүүлж, ажлын байр буй болгоё. , Хөдөөнөөс хотод ирж, халтуур хийгчдийг багасган, түгжрэл бууруулах санаанд юунд дургүйцээд байгаа билээ.

Avatar

Зочин 2020-11-02 66.181.188.130

Дагуул хотуудыг л өргөжүүл. Тэнд компани үүсгэн байгуулах боломжийг урамшуулья

Avatar

Зочин 2020-11-02 202.70.41.122

Хотын унаган хүн болох гэж ядаж байна аа даа. Зурагтын гэр хороолол ч хөдөө л дөө. Хотынхон ыг хөдөө тийш нь явуулахгүй юм байлгүй дээ цаашдаа

Avatar

Зочин 2020-11-02 202.70.34.114

Хэлээд юу гэхэв 1930 аад онд 5 жилийн төлөвлөгөөгөө биелүүлж чадахгүй өлбөрч үхэхгүйн тулд УБ зорьж байсан хүмүүсийн үр сад байж учир мэдэргүй хүмүүс амаа мэдэхгүй бурах юмдаа хөөрхий

Avatar

Зочин 2020-11-02 103.26.195.90

Зөв алхам ийм зөв арга хэмжээ авах цаг нь болсон.авар осол гээд ямар аймаар юм болж байгаа билээ. Бодох д хэрэгтэй .цаг нь нь болжээ. Зөв алхам.

Avatar

зочин 2020-11-02 64.119.16.61

Хөдөөний№_тай машин халтварт явдаг уу Хөдөөний №_тай машинд хүн суухуу Хөдөөний №_тай машин хөтоор нэг их явдаггүйл байхгүй юу Хотын даргаа одоо удахгүй 21_аймгийн дарга нарчин хотын № _той машин хот дундуураа явуулахгүй гэсэн захирамж гаргах уу ухаантайл байгаарай даргаа онигоонд орон шүү Таксины үйлчилгээнд явж байгаа машинуудын ихэнхэн машины ченжүүд бага урьдчилгаатай, урьдчилгаагүй өдрийн 30 000 төг_н төлбөр төлдөг бүхэл бүтэн Ченжүүдийн такси компан би болоод байгааг мэдэж байна у

Avatar

/*-*/ 2020-11-02 49.0.212.165

Хоноц хоноцдоо дургүй гэдэг шиг. Гэхдээ зөв зөв

Avatar

Зочин 2020-11-02 202.21.107.116

ХӨДӨӨНИЙ НОЙМЕРТОЙ МАШИНЫГ ХОТЫН ХЯЗГААРЛАСАН БҮСЭД ЯВУУЛАХГҮЙ БАЙХ ХЭРЭГТЭЙ.. ХЯЗГААРЛАЛТЫН БҮСИЙГ ТОМОСГОХ ХЭРЭГТЭЙ…

Avatar

Зочин 2020-11-02 202.21.107.116

хөдөөний ноймертой

Avatar

Hotin unagan irgen 2020-11-02 202.21.109.45

Huduunuus orj irj bui mashinuudig Hotin gadna parkluulaad Harin tedend zoriulsan Niitiin teevriin bolon Taksini uilchilgeeg hangalttai Bolton hetegtei baih Gadni tom hotuud timo baidag Ingesneer1rt tugjrel buurna 2rt Niitiin teevriinorlogo nemegdene Uuniig dagaad hotin irgediin orlogo nemegdene

Avatar

Зочин 2020-11-02 202.55.188.108

13-р хороолол гэдэг кино санагдчихлаа.

Avatar

Зочин 2020-11-02 103.57.94.66

Хөдөөний хотод амьдарч мэдэхгүй, чадахгүй орнуудыг гаргах нь зөвшд.
Тэр хөдөөнөө очоод хир хөлс шиврээ хамаагүй үнэртүүлээд, хаа хандсан зүг рүүгээ дур дураараа давхилдаж, нус цэр шээсээ хүссэн газартаа хаяж нийж сариад хоносон айлынхаа
охин, хүүхэн, авгайгаа татаж чангаагаад унтаж хэвтээд архи нэрмэлээ чөлөөтэй ууж солиороод явцгааж байг.

Avatar

Зочин 2020-11-02 66.181.185.148

Ерөн шууд хатуухан хэлэхэд ард түмэн иргэний дайн хийхэд ойртож байгаа шүү

Avatar

Зочин 2020-11-02 103.57.94.66

Хийгээч, чаддаг юм бол, юу хийгээд байгаан?

Avatar

Эцэг чинь байна. 2020-11-02 66.181.185.148

Хөдөө энээ тэрээ ийм юм дарган ярьж хүн ард нь дэмжиж байгаа бол Урагшаа амьдрал руу тэмүүлэж хөгжил яриад яах бэ !! зүгээр мөхсөн чинь дээр цагийн эрт дээр гэдэг шүү. Олон юм хуцаад яах уу Нэг нэгнээ дэмжээд дэлхийн тоосон дунд хүн хүнээ хайрлаад явчиж шиг амьдрал гэж хаач байдаггүй шүү МУНХАГУУДАА

Avatar

Зочин 2020-11-02 64.119.16.6

Зөв.хөдөө орон нутгаас ирсэн иргэд зөвхөн такси биш арван жилийн сургуулийн нягтрал утаа хог нус цэх хуримтлагдсан хог гээд хариуцлага ер хүлээхгүй.буян жагаа энэ талаар их л судалгаатай яридаг.татвар авах талаар асуудал тавих хэрэгтэй.ер нь 20 жилээс доош ирсэн иргэдэд нийслэлийн татвар авах төсөл боловсруулах л хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2020-11-02 202.21.108.60

Одоо л Хотын удирдлага хүчтэй, зоригтой, даацтай арга хэмжээ авахгүй бол өвөл таг түгжээ болох нь ойлгомжтой боллоо шүү. Мэдээж эсэргүүцэл нилээд бх нь ойлгомжтой ч Хотын иргэд нам хамаарахгүй бүгд дэмжих юм шиг байна. Хөдөөгийнхөн орон нутгаас ч, хотод халтуур хийгчдээс сошиалаар баахан хараах л бх, гэвч хэл амнаас айгаад байвал ямарч ажил урагшлахгүй шүү. Батүүлийг их ч хэл ам дайрсан, гэвч хамгийн их ажил хийсэн дарга болсоныг бүгд мэдэж байгаа.

Avatar

Иргэн 2020-11-02 192.82.71.222

Бүх хүмүүс дүрэм зөрчсөн машины бичлэгийг аваад цагдаагийн газар луу явуулаад гурван удаа дүрэм зөрчсөн машиныг 6 сар хөдөлгөөнд оруулахгүй дугаарыг нь хураадаг болье. Тэгэхгүй бол ногоон гэрлээр гарцан дээр амь насаа алддаг болоод байна шүү. Хотын шинэ даргаа доривтойхон арга хэмжээ авахыг шаардаж байна шүү ….

Avatar

Зочин 2020-11-02 202.179.27.129

Цусан гаралтай нусан коммунист та нар яг л олны төлөө үнэнээсээ ажил хийж харагдаач

Avatar

Зочин 2020-11-02 202.9.46.220

мм

Avatar

Зочин 2020-11-02 202.9.46.220

энэ бөх яаж удирдах ажил хийх юм бэ?хөдөө амьдарч буй хүмүүс хотод ирж болохгүй юу?Мөнгө олох ажил хийж болохгүй юу?жинэхэн тэнэглэлийг Сумьяабазар бузар гаргаж б.на шүү.Халтуурчид иргэдийг унаагаар хангаж б.гаа нь үнэн шүү.Тэдэнд ганцхан соёл хэрэгтэй.Жолооны чадвар муу,хийх ажилгүй гюүрсэн хүүхнүүд,ажлынхаа гадаа машин сойсон ажилтангуудаа журамла.

Avatar

Зочин 2020-11-02 64.119.16.6

Орон нутагтаа залруулахгүй ажил хий.

Avatar

hot 2020-11-02 192.82.70.42

hot orj haltuur hiij ovoljdog omhii unertei, durem zorchdog, Martian yum shuud, za tegeed bicheed vaival ih yum bii. tovchkhondoo ter haltuurchin oorkuudiig humor ni mash zov

Avatar

Хотын иргэн 2020-11-02 103.206.195.230

СУМЪЯАБАЗАР Ч АРГАГҮЙ УБ ХОТЫН УНАГАН ХҮҮХЭД ГЭСЭНДЭЭ ХОТОО НЭГ ХОТ ШИГ БОЛГОХОД БОДОЛ СЭТГЭЛ, ХҮЧ ЧАДАЛ, БИЕ ОЮУНАА ЗОРИУЛАХ БАЙХАА Л ГЭЖ БОДОЖ ГОРЬДОЖ БАЙНА.

Avatar

чадахгүй. 2020-11-02 202.126.90.52

Наадам болохоор хөдөө төрсөн аавынхаа нэрээр ичих ч үгүй цолллуулдаг биз дээ.Өвөрхангай аймгийн тийм сумын уугуул гээд.

Avatar

Гал 2020-11-02 202.126.90.123

Хотын хөдөөны

Avatar

Zochin 2020-11-02 66.181.188.194

Tun zuv. Tov aimgiinhan jishee ni ogloo ni hot ruu orj irj odorjin haltuur hiij baigaad oroidoo butsdag.

Avatar

Bks 2020-11-02 66.181.181.148

Яг зөв зүйлээс эхлэх нь, баяр хүргэе, халтуурчид түгжрэлийн гол шалтгаан гэдгийн олон удаа би бичсэн юм, одоо л биелэлээ олох нь.
Хотын төв рүү ороход татвартай болгох, санал асуух нэрээр больсон үүнийг сэргэээх
Солгой жолоодлогыг аажмаар халах. импортыг нь зогсро
Албан байгууллагууд ажилчдын машины зоглыг шины зогсоолыг шийддэг болох.

Avatar

Зочин 2020-11-02 103.26.195.105

Зев👏👍

Avatar

Зочин 2020-11-02 64.119.16.6

Орой автобусны буудал болон 1 р эгнээнд аваргын гэрлээ татаад зам хаагаад зогсдог нь үнэн.хотын залуус юун такси мантай ажлаа барахгүй.зөрчил гаргаж бгаа жолооч нарын зургийг авто тээврийн газар явуулдаг байх хэрэгтэй.

Avatar

Зөв! 2020-11-02 59.153.113.144

Зөв

Avatar

mash zuv 2020-11-02 202.126.88.36

zuv

Avatar

Зочин 2020-11-02 202.21.108.149

zam deer haalgaa ongoilgoj baigaad nusaa niine , duremgui ,dohio ogch medehgui,genet uhashiine aimaar sh dee

Avatar

Зочин 2020-11-02 202.21.108.149

zov sh dee zov harin hurdlaarai tag tugjurch bn

Avatar

Зочин 2020-11-02 103.111.68.3

ENE DEER HARIN DEMJINE EE

Avatar

Зочин 2020-11-02 64.119.20.107

Халтуурчидыг бүгдийг нь болиулах хэрэгтэй хийсэн ажилгүй тннээд ротын баглөрөөг үүсгэж байгаа нь үнэн. Учир нь өглөө орой халтуурчид таксинд явдаггүй, өдөр нь өөрийн дуртай газраа явж мөнгө олдог улс.

Avatar

зочин 2020-11-02 66.181.166.196

Энэ яадаг сэтгүүлч вэ, хөдөөнийхнийг хот руу нэвтрүүлэхгүй гээгүй, зөвхөн машинтай хөдөлгөөнд оролцуулахгүй л гэж байгаа юм биш үү, албаар мушгиад буруу ойлголт өгөх гээд байх юм, ер нь бол зөв л байна ш дээ, хотод татвар хураамж төлдөггүй л бол хөдөлгөөнд оролцуулах хэрэггүй ш дээ

Avatar

зочин 2020-11-02 66.181.161.100

Энэ МАНгарууд сүлийн үед хөдөөнийхнийг их л ад үзэх болж . Малаас нь татвар авна ч гэх шиг , Одоо бүр готод оруулахгүй гэх нь .
АН тэнэгүүд , энэ нь дээр нь л зад пи ардаад өгөх хэрэгтэй шд .

Avatar

Зочин 2020-11-02 150.129.142.254

iim um deer umuurnu,huduuniihun ta mar odoo hot d amidarj bval huuli durem dag.

Avatar

zuv shuu 2020-11-02 203.23.199.2

zu v zuv huduuniihon huduunoo hungulultoo edleed saihan amidrah heregtei

Avatar

Зочин 2020-11-02 185.217.117.233

ЦИРКИЙГ БУЦААЖ ӨГ ХУЛГАЙЧАА

Avatar

Зочин 2020-11-02 193.36.225.88

Mahan tolgloi

Avatar

hotiin buhimdol 2020-11-02 64.119.22.150

zuv huduu zangaaraa bilcheert bgaa ym shig zam deer hundulsuud b** **** uuizvar garts haaj egnee bairaa zuv ezlehgui baruun zuuneer dairch baidag haa hurehee medehgui yaj ochdog ym bol haana baidag um gej tenegtdeg novchuud zugeer uur suurin ajil muruuruu hiih heregtei shuu hatuu ch gesen unen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Дангаа 2020-11-02 202.55.188.107

Маааааш зөв шүү.

Avatar

Зочин 2020-11-02 203.91.115.52

тэгээд энэ сайт түгжрэлийг арилгах хэрэггүй гээд байгаамуу? ёстой учир нь олдохгүй хүүрнүүд юмаа энэ ардчилсан намын нохой бөөснүүд

Avatar

Зочин 2020-11-02 119.40.99.210

Маш зөв

Avatar

Зочин 2020-11-02 202.131.227.114

Одоо зоригтой, хатуу арга хэмжээ авахгүй бол түгжрэлийг хэзээ ч шийдэж чадахгүй. Гаднын өндөр хөгжилтэй орнууд эдийн засгийн аргаар л шийдэж байна. Хуучин машины татварыг маш өндөр болгох, хувийн граш, зогсоолгүй хүнд машин зардаггүй болох, хотын төв рүү ганцаараа машинтай орсон хүнд өндөр татвар төлдөг болгох, сэвтэй, бохир, өнгө үзэмжгүй тээврийн хэрэгслийг хөдөлгөөнд оруулах байх гм шийдвэртэй арга хэмжээ авах цаг нь болсон.

Avatar

Уншигч 2020-11-02 202.126.89.140

Ерөөсөө хувиараа таксинд явахыг болиулах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2020-11-02 103.26.195.127

Зөв шүд дээ. Хөдөөнийх гэж гадуурхсан зүйл байхгуй гэж бодож байна. Сайн ярьвал бид бүгд хөдөөнийх шүү дээ.

Avatar

Зочин 2020-11-02 103.57.93.156

За даа энэ нөхөр ч самарч эхлэх нь дээ. Хөдөөнөөс унаатайгаа ирсэн хүн яагаад хотын хөдөлгөөнд оролцож болохгүй гэж. Хөдөөний дугаартай машин халтуур таксинд тийм олон явдаггүй л дээ. Тэгээд ч хотынхон хөдөө дугаартай халтуурын таксинд суух нь юу бол. Тэгвэл одоо бүх аймгийн засаг дарга нар орон нутагтаа хотын дугаартай машиныг хөдөөд явуулахгүй байя л даа. УБ дугаартай автобус, микро хөдөө хотын хооронд хүн, УБ дугаартай ачааны машин ачаа тээвэрлэж байгааг бас л болих хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-11-02 119.40.99.210

Хөдөөний орк минь дуугай бай

Avatar

Зочин 2020-11-02 103.229.121.129

Чи ч ёстой махан толгой байна даа

Avatar

Зочин 2020-11-02 203.91.115.56

Horloo min dee horolmoodhoo bolio

Avatar

zochin 2020-11-02 159.93.192.53

Zov oo. Bi ooroo neg udaa hodoonii haltuurchgiinmashind suusan. Mashinaa ch barij chadahgui nohor baisan. Manaihan taxi barij bish taxi duusaj surah heregtei

Avatar

mash 2020-11-02 103.229.121.9

mash zuv shiidver bn.unagan hotiin huuhed gesen dee uur bn shuu.irgenii unemlehtei hamt shalgaad undurhun torgood ug.mongolchuud aimhai ym chini hed honog shuugaad doroo nomhorno.huduunii durakuudiig huduu ruu ni yavuul

Avatar

Зочин 2020-11-02 202.9.40.176

Хөдөө төрж өссөн иргэн УБт амьдрах эрх нь нээлттэй гэх дээ орон байр ажлын баталгаа байхгүй бол удаан хугацаагаар хотод юу хийх вэ??.
Мэдээж такси халтуур эсвэл зах дээр наймаа.
Тэгэхээр хөдөөний дугаартай машин УБ т удаан явж болохгүй хугацаа заах хэрэгтэй. Засаг захиргаа гэж байх хэрэгтэй.
Гэхдээ энэ бөх их буруу ярьж байна.

Avatar

Хотын иргэн 2020-11-02 66.181.169.116

Маш зөв! Эсэргүүцэх хүн бол тэр хөдөөний халтуурчид л байна.

Avatar

Зочин 2020-11-02 103.57.93.156

За чи хөдөө явган явж очоорой. Бас тэр хятадын ногоо, австралийн махаа идээд хотдоо жаргаж амьдар

Avatar

Иргэн 2020-11-02 192.82.67.223

Хотын төвд байгаа худалдааны төв, захаа хотоос гаргаач! Бөмбөгөр энэ тэр гээд бөөн гацаа, түгжрэлийн эх үүсвар зөндөө байгаа талаар бичээч дээ Хоролоо!

Avatar

Иргэн 2020-11-02 192.82.67.223

Энэ Хорол юу бичээд байнаа. Үнэхээр хөдөөнөөс ирээд халтуур хийгээд байгаа бол хянаж, татвараа авах хэрэгтэй. Бараа авахаар машинтайгаа ирсэн бол явуулах л болно шүү дээ. Юун хориглэх вэ?
Амьдралгүй юм бичиж байх юм.
Харин худалдааны төвүүдийг болон авто вокзал энэ тэрийг хотоос зайдуу гаргах талаар бичвэл дээр баймаар! Бөмбөгөр , 100 айлын барилгын материал томоохон дэлгүүр Номин, Миний дэлгүүр гээд хотоос гаргах хэрэгтэй.
Е-март зогсоолоо шийдсэнээс үлгэр аваач!

Avatar

Зочин 2020-11-02 66.181.187.228

Хөдөөнийхөн хотод будлиж явснаас өвөл зуны улиралд дотоодын жуулчлалд халтуурдаж байсан дээр ядаж газар орноо мэднэ

Avatar

Зочин 2020-11-02 103.26.193.252

ХӨДӨӨНИЙ МАШИНУУД ХОТЫН ДУГААРТАЙ БАЙДАГ ТУЛ ЯЛГАЖ ЧАДАХГҮЙ ДЭЭ. ТИЙМ УЧРААС ИРГЭНИЙ ҮНЭМЛЭХЭЭР НЬ

Avatar

Зочин 2020-11-02 66.181.187.228

жолооны үнэмлэхээс гадна ирнщгэний үнэмлэхийг нь давхар цалгаж бай хотынхоныг хөдөө гацааболохгүй учир нь лотоолын жуулчлалыг хөгжүүлэх хэрэгтэй дотоодын жуулчлалын мөнгө улсад орсоноор тэр аймаг сумын хөгжилд нь нэмэр болно энэ талаар нарийн зохион байгуулалт ЖУРАМ гаргах хэрэгтэй зун өвлийн аль ч үед хөдөөнийхөн жуулчлалд чөлөөтэй явж болноо доо ядпаж газар орноо мэднэ энд будилж байсанаас дээр

Avatar

Монгол хүмүүс 2020-11-02 103.206.195.230

ЗӨВ ЭНЭНЭЭС ЭХЛЭХ ХЭРЭГТЭЙ. ТАКСИНД СУУХААР ХААШАА ЯВАХ ВЭ АХАА ГЭЭД Л ТЭГЭЭД ТИЙШЭЭ ГЭХЭЭР МЭДЭХГҮЙ Ш ДЭЭ…. ГЭЭД Л АРГАА БАРАХДАА ЦИРК Ч ЮМ УУ, ЭСВЭЛ ИХ ДЭЛГҮҮРЭЭР Л БАРИМЖАА АВЧ ЗААЖ ӨГӨӨД Л ТАКСИНЫХАА ЖОЛООЧИД ХИЧЭЭЛ ЗААСААР Л ЗАМ ӨНГӨРЧ БАЙНА.

Avatar

Зочин 2020-11-02 66.181.190.106

Яг үнэн

Avatar

РАВДАН.. 2020-11-02 66.181.161.55

МАНГАР БӨХ ЧИНЬ ӨМХИЙ ГЭЭД ГОШНОГОО ТАЙРАХ НЬ ДЭЭ.

Avatar

Зочин 2020-11-02 202.131.245.6

зөв зөв, эрх хүүхдүүдийг арагдаж байгаа юм шиг юм болох нь,

Avatar

4-р хорооны иргэн 2020-11-02 202.126.88.33

Eр нь хөдөөний машин хот руу нэвтрэхгүй болгох нь зөв. Дэлхийн улс орнууд тийм л байна шүү дээ. Хийх ажлыг хийлгэe.

Avatar

Зочин 2020-11-02 66.181.185.156

Зөв

Avatar

хотын иргэн 2020-11-02 103.23.50.66

Үнэхээр зөв шүү_ хотын дарга маань зөв ажиллах нь шиг байна

Avatar

зочин 2020-11-02 192.82.77.206

Зөв шүү дэмжиж байна 100000 халтуурчин зам бөглөөд татвар ч төлөхгүй бас дүрэм зөрчөөд албан ёсны таксинд явах боломж өгөхгүй байна

Avatar

Зочин 2020-11-02 192.82.77.206

маш зөв шүү 100000 татвар төлдөггүй дүрэм мэдэхгүй жолооч хотоор тэнэж түгжрэл үүсгэж байна албан ёсны такси л хүн тээвэрлэх эрхтэй болоод игэд зөвхөн симфортой машинд суудаг болвол хотын түгжрэл арилна

Avatar

зочин 2020-11-02 122.201.23.226

Халтуурт явах зам үнэндээ УБ алга шинэ дарга гуай. Тэнэг хүн л халтуур явах байх 1км хүрэхгүй газар 1 цаг саатаж байхад юун халтуур вэ. Асуудлаа судлаач энгийн аргумент ойлгохгүй

Avatar

Зочин 2020-11-02 66.181.190.65

tegeed l deerem hiitsgeegeed baigaa bizdee

Avatar

Зочин 2020-11-02 202.21.108.60

ЗӨВ. Гэмт хэргийн гаралт, түгжрэл эрс багасч, орон нутгын хөгжил сайжирна.

Avatar

зочин 2020-11-02 202.21.100.210

худалдаж авсан авто машинаа шилжилт хөдөлгөөн хийлгэдэггүй унаж байгаа нөхөдүүд замын түгжирэл үүсгэдэг, мөн хөдөөний оюутны бараг 50% нь прус унадаг гээд бодох хэрэгтэй

Avatar

зочин 2020-11-02 64.119.17.38

эхнээсээ амьдралд хэрэгжихгүй тэнэг юм яриад эхлэхээр хот маань өнгө засна гоёо болно ч гэдэг худлаа юм байна даа

Avatar

guest 2020-11-02 27.127.63.100

Хөдөөний хүмүүст хөдөөний гэсэн зүүлт зүүлгэж байя. Тэгээд хотод орж ирэхдээ тэр зүүлтэн дээрээ зөвшөөрлийн тамга даруулж байя. Харин зүүлтийг салдаггүйгээр хийх хэрэгтэй

Avatar

Zochin 2020-11-02 5.37.151.42

Hun teneg mangar bj bolno gevch hizgaar heregtei! Huntei maltai haritsaj bui met teneglej bolohgui!!! Herev oortoi chin tani yrij buigaar handaj ehelbel, ta uilan duulan Uglen gasalj erhee edluulhig shaardana.

Avatar

Zochin 2020-11-02 150.129.140.96

Одоо байгаа хотынхоо 2 тойргийг өргөсгөөд эсвэл 3,4, 5 гэж нэмээд нийт 1-5 тойрогтой. Тойргоо эрэмблээд хязгаар тогтоож эхний 1 болон 2 руу хөдөө орон нутгийн дугаартай автомашин оруулахгүй, мөн зөвхөн албан ёсны зөвшөөрөлтэй такси үйлчилдэг, дүрмээ мөрддөггүй олон удаагийн торгууль шийтгэлтэй жолооч нарыг оруулахгүй, төрийн албан хагч нарын машиныг хязгаарлаад, нийтийн тээврээ гоё болгоод өгвөл ч яг энэ хотын төвдөө бөглөрөөд байгаа асуудлаа шийдэж болно доо ул нь

Avatar

ЧУКА 2020-11-02 43.228.129.150

ХӨДӨӨНИЙ ХАЛТУУРДЫГ ГАРГАХ ХЭРЭГТЭЙ ДАНДАА ОСОЛ ГАРГАДАГ ДҮРЭМ МЭДДЭГГҮЙ

Avatar

ахмад настан 2020-11-02 43.228.131.182

Улаанбаатрын дугаар бүхий машиныг Манай Хөвсгөл аймаг тэр тусмаа Хатгалд оруулахын Аймгийн Иргэдийн хурлаас хориглох хэрэгтэй болж дээ

Avatar

Зочин 2020-11-02 202.21.108.60

Амьдрах, аялах 2 ялгаатайн дээр аялагчдын хөрөнгө оруулалт танай аймгын хүн амыг хоолтой машинтай, ажил үйлчилгээтэй болгодогыг огт мэдэхгүй хөдөөх ухаанаар хотод амьдарч болохгүй ээ.

Avatar

Зочин 2020-11-02 202.179.26.109

хотоос хөдөө очвол нэмэр болно хөдөөнөөс хотод ирвэл нэрмээс болно

Avatar

Зочин 2020-11-02 202.9.46.16

Жуулчидч бас уб с учир орж болохгй.Тэгээд хэдэн дэлгүүр үйлчилгээ амралтийн газруудаа хаагаад тэндээ аймгаасаа гарахгүй амар сайхан жаргаж болноо.

Avatar

darhan 2020-11-02 103.229.123.193

b** hutsaarai UB n malnuu da. Ta nariin hotiin soyol gej yu bdag uum

Avatar

Ner 2020-11-02 192.82.64.208

hodooniihon hiih ajil baihgui gej hutsaj orj ireheesee iluu oron nutgaa hugjuuleech. hudlaa yarij hotod ircheed tatvaraa ch dulduggui baij olon dalan yum yariad erh merh yarih erh baihgui shuu. Tatvar tuldug bolchood tiimerhuu yum hutsatsgaagaarai! Malaas doloon dor yumnuud orj irj hotoo buzarduulchaad yavdgaa medehgui baij baragtaahan baigaarai

Avatar

үүүү 2020-11-02 203.91.118.254

зөв оюутнууд машин лизиндээд өдөр шөнөгүй давхиж халтуур хийж байна

Avatar

Зочин 2020-11-02 202.126.89.140

хотод шилжиж ирээгүй мөртлөө энд амьдардаг олон хүн бгаа хотод яг бодитоор амьдардаг хүний тоо сая найман зуу хавьд бга шүү

Avatar

Иргэн 2020-11-02 202.126.89.242

Сонгууль болохоор царцаа болж хөдөө рүү гээ явж сонгуулиа өгдөг.

Avatar

zochin 2020-11-02 202.21.117.2

Болимоор Дархан Эрдэнэт ур хөдөниих гэд хотынхон ихэнхи гэр хороололын хөдөө Дархан Эрдэнэтийнхэн бол хар багаасаа хотын соёлтой энэ УБ гээд бгаа бүгд хөдөөнөөс ирсэн ярваануудын хажууд хот нэртэй гар хороололын соел ахуйта юмнууд байж. МУИС н их зантай багш нар хөдөө орон нутгаас ирчээд бүдүүлэг гэж хуцна

Avatar

mgl 2020-11-02 202.179.11.230

huviin mashinaar haltuur hiihiig zogsooyo. ajil hiih hun ch oldohoo bailaa.

Avatar

санаа 2020-11-02 112.72.8.90

зөвхөн албан хаягтай татвар амь даатгалтай таксигаар үйлчлүүлье. замаа мэдэхгүй үмхий ханхалсан халтуурчдаас залхаж байна

Avatar

зочин 2020-11-02 124.158.97.120

эдийн засгийн аргаар тэмцэх хэрэгтэй.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж