ОХУ-д төлөх өрийг цэгцлэв | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

ОХУ-д төлөх өрийг цэгцлэв

Хуучирсан мэдээ: 2016.02.29-нд нийтлэгдсэн

Монгол Улсын Ерөнхий сайд Ч.Сайханбилэг өнөөдөр ОХУ-ын Элчин сайд Искандер Кубарович Азизовыг хүлээн авч уулзан ОХУ-д төлөх их өрийн үлдэгдлийг барагдуулсан тухай баримтыг гардууллаа.

Ерөнхий сайд “Их өрийн үлдэгдлийг хоёрдугаар сард багтааж төлнө гэсний дагуу Монгол банкны өнөөдрийн ханшаар 3 сая 832 мянга 515 долларыг Сангийн яам, Монгол банкнаас ОХУ-д шилжүүлсэн баримтыг гардуулж байна.  Энэ нь хоёр улсын харилцаанд тэмдэглэгдэн үлдэх түүхэн өдөр юм. Энэ өрийг барагдуулснаар хоёр улсын хувьд цаашдаа эдийн засгийн олон боломж нээгдэж байгаа гэдэгт итгэлтэй байна. Өрийн асуудлыг дуусгахад олон хүмүүс ажилласан. Тэдэнд Монгол Улсын Засгийн газрын тэргүүний өмнөөс талархал илэрхийлж байгааг дамжуулж өгнө үү” хэмээлээ.

Энэ үеэр ОХУ-ын Элчин сайд Искандер Кубарович Азизов “Хуучин ЗХУ, одоогийн ОХУ-ын өмнө Монгол Улсаас урьд нь хүлээсэн бүх санхүүгийн үүрэг эцэслэгдэж байна. Ингэснээр хоёр талд зээл санхүүгийн хамтын ажиллагааг хөгжүүлэх шинэ боломж үүсч байна. Түүнчлэн Монгол Улс олон улсын зээл санхүүгийн зах зээлд гарах шинэ боломж нээгдэж байна гэж үзэж байна”  гэдгийг онцоллоо.

Уулзалтад Ерөнхий сайдын ахлах зөвлөх  Б.Дэлгэрмаа, ОХУ-ын талаас ЭСЯ-ны Эдийн засгийн зөвлөх Балта Балданович Дагбайн нар байлцав.

Г.ХОРОЛ

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зочин 2016-02-29 202.131.252.209

unen biz dee. sain nyagtlaarai. heden jiliin umnu heseg nuhud urgui bolloo geed uilj baisan shuu. kkk

Зочин 2016-02-29 150.129.142.189

Монголын хаад Москвагийн вант улсыг Оросын эзэнт улс болгосон бол, Орос орон Монголыг манж, хятадын дарангуйллаас салган туурга тусгаар улс болгосон!

Зочин 2016-02-29 150.129.142.189

Монголын Иль хаад, Путин хоер л лалын алан хядагчдыг дарж байна даа

Зочин 2016-02-29 150.129.142.189

Обама чи Оросыг хар! Орос орон ийм байдаг юм. Монгол Орос хоер нийлээд 800 жил Европыг ялж ирсэн,1242, 1812, 1916, 1945, 2015

Монгол 2016-02-29 103.229.120.94

орос ЗХУийн өрийг нэхэж авчээ Тэгвэл тэр үед колончлолж дээрэмдэж алж байсан төлбөрөө яагаад агахгүй байна Франц зэрэг орон үх колони улсынхаа өрийг айруулж дээр нь төлбөр өгч байсан Ийм зүйлийг ард түмнээсээ асуулгүйгээр өөрсдөө өгдөг Энхбаяр Сайханбилэг нартай хариуцлага тооцох хэрэгтэй

шонх 2016-02-29 112.72.12.15

ОРОСТ баярлаж явах үи олон шалтгаан МОНГОЛЧУУДАД бий?ТАРХИНЫ тэмбүүтэи хэдэн юм баидаг юмаа олон бишээ?ӨМНӨӨС нь уучлал гуичихяаа?

Зочин 2016-02-29 103.9.90.130

Өр тавьсан гээд байгаа ЗХУ чинь 1990 онд нас барчихсан шүү дээ, юун өр вэ?? Талийгчийн амьд байхдаа нэхсэн өрийг түүнтэй огт хамаагүй ОХУ-д төлнө гэхээр юу гэж ойлгох вэ?

Зочин 2016-02-29 202.21.106.168

OРОС ШИГ Л БАЙЛДАА АНУУУСАА ГЭЖ

Зочин 2016-02-29 202.9.40.105

boloosh dee

баяр хүргэх нь ЗӨВ 2016-02-29 202.21.106.132

Монгол Улсын Ерөнхий сайд Ч.Сайханбилэгт, баяр хүргье. Нэг ч гэсэн өрнөөс салгалаа шүү дээ.

Зочин 2016-02-29 202.9.42.2

яасан дуусч өгдөггүй өр вээ. тэгэллээ гэх юм. хэдэн жилийн дараа дахиад тэгэллээ л гэх юм. ядаргаа бн да

Зочин 2016-02-29 49.0.160.92

өрийн асуудал дуусч байгаа нь сайхан хэрэг, одоо улаан оросуудад дарамтлуулахаа болилоо. сайхан байна.

зочин 2016-02-29 103.229.121.152

Итгэл даахаа харуулжээ. Сайхан бна.

Анхааруулга 2016-02-29 203.169.49.23

Манай урд хөрш нь манай хойд хөрш шигээ гадаад улсуудад зээлүүлсэн зээлээ хэзээ ч цайруулдаггүй, харин барьцаанд нь тавьсан орд, газрыг нь хурааж авдаг гэдгийг тооцоолж зээл авч байхгүй бол Тажикстан улс шиг орд, газар нутгаа өрөндөө алдах болно шүү, эрх өаригчид аа?

Зочин 2016-02-29 202.179.25.156

ЕРТӨНЦИЙН ЭЗЭН ПУТЛЕР АХ МАНДТУГАЙ

Зочин 2016-02-29 202.55.180.8

балба буюу NEPAL луугаа амьдрах цаг болжээ. тэд яадаг вэ гэвэл энэтхэг, хятад 2 ыг зэрэг хошигруулан тэднээс маш их ХО , зээл тусламж байнга авдаг улс . нийслэл кадманду болон бусад хотуудад дээрхи 2 улсууд өрсөлдөн зэрэгцээ эмнэлэг , сургууль , хотхонууд ихээр барьж байгаа ялангуяа гутаг дэвсгэрээ хятадын талыг баримтлагч босогчид буюу маоист босогчид хянах болсон 1996-1997 оноос хойш их барилгажиж буй

Зочин 2016-02-29 182.160.39.219

орос шиг л бай л даа өмхий америкууд аа? жастин капла чи? рио тинто чи?

Зочин 2016-02-29 202.21.106.170

МАНАЙД ОРОСЫН ХӨРӨНГӨ ИРЭХ НЬ ДЭЭ....АХИАД ЗЭЭЛ АВААД БАЙ ДАА.... ОДОО ӨГНӨ ЦААДУУЛ ЧИНЬ ХЯТАДУУДТАЙ БАРИЦАНА ШҮҮ ДЭЭ...