Г.Ёндон сайд “Монголросцветмет”-д 10,7 сая төгрөг буцаан шилжүүлжээ | News.MN

Г.Ёндон сайд “Монголросцветмет”-д 10,7 сая төгрөг буцаан шилжүүлжээ

Г.Ёндон сайд “Монголросцветмет”-д 10,7 сая төгрөг буцаан шилжүүлжээ

Г.Ёндон сайд “Монголросцветмет”-д 10,7 сая төгрөг буцаан шилжүүлжээ

Уул уурхай, хүнд үйлдвэрийн сайд Г.Ёндон “Гёте” дунд сургуульд сурдаг хоёр хүүхдийнхээ сургалтын төлбөрийг  “Монголросцветмет” ТӨҮГ-аар төлүүлсэн баримт ил болж, сайдын суудлаасаа огцрох дээрээ тулсан билээ. Эх сурвалжийн мэдээлснээр, тэрбээр энэ сарын 29-ний өдөр “Монголросцветмет” ТӨҮГ-ын дансанд хоёр хүүхдийнхээ сургалтын төлбөрт авсан 10 сая 700 мянган төгрөгийг буцаан шилжүүлжээ.

УУХҮ-ийн сайд Г.Ёндон өмнө нь "Би хувь хүнийхээ үүднээс болохгүй зүйл хийгээгүй. Энэ бол бүх хүнд нээлттэй байсан мэдээлэл. “Монголросцветмет” ТӨҮГ нь 2019 онд түүхэндээ хамгийн өндөр ашигтай буюу 34.8 тэрбум төгрөгийн ашигтай ажилласан. Ганц би биш, олон ажилтан урамшуулал авдаг гэж ойлгодог. Журамд сургалтын төлбөрийн хөнгөлөлт, орон сууцны хөнгөлөлт байсан. Тухайн үед Бор-Өндөрийн ажилчид орон сууцаа хувьчилж авч байсан. Миний хувьд сургалтын төлбөрөөс өөр урамшуулал байхгүй. Мөн эрүүл мэндийн үзлэг оношилгоонд хамрагдах мөнгөн урамшуулал байсан” гэсэн тайлбар хийсэн билээ.

Тэрбээр 2018 оноос “Монголросцветмет” ТӨҮГ-ын Үйлдвэрлэл эрхэлсэн орлогч захирлаар ажиллаж байсан, 2020 оны долдугаар сарын 8-нд Уул уурхай, хүнд үйлдвэрийн сайдаар томилогдсон юм.

Б.ЖАРГАЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
27
ТэнэглэлТэнэглэл
17
ХахаХаха
3
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

70 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2020-10-31 202.126.90.68

өө за за, ингээд л болоо юу

Avatar

Oi 2020-10-31 139.5.219.248

Khulgailsan yumaa butsagad ogokhoor tegeed boloo yu? Tsaichikhsan guilgachin be? Ner tor morali gdg oilgolt bna uu? Khulkhi khurandaad enenees oor yum oldokhgyi l dee? Arai l l******d yumaa? 1 khodoonii ats Aziin dugaariig Khogiin mashind olgono geed ** teed biasan? Ataarkhuu avilgachin khulgaich g*** chini mongotei togrogtei khymyyst ataarkhaad shees ni goojij yavjdee! Ene novshnuud Say khyrekhgyi tsalingaar yaj bayan biznesman shig amidraad bnaa? Syyld khyykhdyyd chini ukhaan orokhooroo

Avatar

Зочин 2020-10-31 66.181.166.134

butsaad uguud bolchihdog ym bish, ard tumneesee uuchlalt guigaad alban tushaalaasaa b**, baliar ymnuu bud davartsan

Avatar

kkk 2020-10-31 202.126.89.67

za ene baitugai idej uudag biz dee. terbumtan bj huuhdinhe gadaadin tolbor heden arvan dollarar ni toluulne erdentin dargig har l daa. yondon harin ch gaigui bn ene chin said geed bayan hun bish bh oo

Avatar

Зочин 2020-10-31 184.175.24.243

Журмын дагуу бол буцаах шаардлагагүй. Журмаа өөрчлөөд асуудал яримаар. Хүрэлсүх сайдаар тавьж орхиод яагаад хамгаалдаггүй юм.

Avatar

Зочин 2020-10-31 94.255.132.4

Сиймхий андахгүй сайн мэддэг ЁНДОН сайд яамнаасаа эхээсээ хэд дахин илүү ёндондох байлгүйдээ.

Avatar

Зочин 2020-10-31 101.112.255.251

Шуналын туламнууд

Avatar

Зочин 2020-10-31 66.181.186.227

Одоо хариуцлагаа хүлээх дутуу бна даа

Avatar

Худалч сайд 2020-10-31 202.9.40.13

СУРГАЛТЫН ТӨЛБӨР ГЭДЭГ НЬ ЦАЛИН АВДАГ АЖИЛТНУУДАД ОЛГОХ ЗОРИУЛАЛТ БҮХИЙ УРАМШУУЛАЛ. ТҮҮНЭЭС БИШ АЖИЛТНЫ ХҮҮХЭД ЭХНЭРҮҮДИЙН СУРГАЛТАД ЗОРИУЛСАН УРАМШУУЛАЛ БИШ ! ИЙМ ЭНГИЙН ҮНЭНИЙГ ТӨРИЙН ЯМАР Ч АЛБАН ХААГЧ МЭДНЭ !

Avatar

unen uu? 2020-10-31 202.9.46.82

tulsun hunii ner PAID BY hesegt uur hunii ner bgaag nuutsljee.

Avatar

123456 2020-10-31 49.0.212.165

Наад баримт чинь МАН-ынхны өөрсдийнх хэлдгээр "эвлүүлэг" бус уу

Avatar

mnamnbsm 2020-10-31 202.9.40.122

SHARXAA YAMNAASAA NOXCHIX BAILGUI DEE IIM SETGELTEI XUN

Avatar

Зочин 2020-10-31 202.9.40.34

Хүрэлсүх тэг гэж хэлсэн юмуу. Тэнэг муйхар юм бичиж шаардах юм зарим нөхөд. Ер нь улсын мөнгөөр хувь хүнд тусламж үзүүлдэг журмыг чангатгах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2020-10-31 64.119.26.234

Хүрэлсүх ээ Ёндонг зайлуулахгүй бол хамт зайлуулна шүү

Avatar

Зочин 2020-10-31 192.82.73.127

энэ төрийн нэртэй саалийн үнээнүүдийг дорвитой өөрчлөх амьтад алга.. яагаад гэвэл тэд нарын шахаагаа хийдэг газрууд .. саалийн үнээнүүд .. одоо яахав

Avatar

Зочин 2020-10-31 66.181.188.130

Монголын улс төржилт, талцал, хагарал галзуурлын төвшинд хүрсэн гэдэг ч яг үнэн бололтой. Ийм байдал даамжирвал манай улс юун хөгжил, цэцэглэлт, жоомоо устгах гээд байшингаа шатаалаа гэгчээр, мөдхөн шатаж, сөнөж, муухай монгол нэртэйгээ дэлхийн хөрснөөс арчигдах биз дээ.Хэрүүлийн бузар хэзээ ч сайн зүйлд хүргэдэггүй, зүйлийг устгах жамтай..

Avatar

Зочин 2020-10-31 192.82.76.245

Амар юм болох нь, Баригдахаар буцаагаад төлчихвөл болдог гэж бодов уу? Элбэгдөрж авилга авсан нь баригдвал буцаагаад л өгчихөлдөө гэдэг шиг юм болж…

Avatar

zochin 2020-10-31 202.179.26.74

buchaaj tolson bol odoo uter turgen ogchorrrrrr!!!! Endon!!!

Avatar

Badka 2020-10-31 203.116.226.66

Hulgaich tsaraitai yum uu?

Avatar

lam 2020-10-31 66.181.179.205

Amidraliin bolomjtoi baisan um bol / odoo butsaaj tuldug/yugaa hiij abdag bn. Turd olon jil ajillasan beltgegdsen turiin noyn nuruutai huniig beldej tulubshuulj chadaagui sudalgaa bhguig haruulj bna.

Avatar

Zochin 2020-10-31 66.181.161.29

Aldaagaa uhaaraad butsaan tulsun gesen aldaagaa oilgoogui gar baina doo.ene said

Avatar

Монгол улсын иргэн 2020-10-31 202.9.47.26

Яагаад хүний сэтгэгдэл устгаад байгаа юм. Танай сайт

Avatar

Монгол улсын иргэн 2020-10-31 202.9.47.26

Авах идэхээс өөр гавьяагүй байж бас ашигтай ажилласан гэчихжээ. Тийи олон салбар ашигтай ажилладаг юм бол энэ улс чинь яагаад өөдөлдаггүй дандаа өр зээл тавж байдаг юм болоо. Учир нь та нар олсон ашигаа өөрсдөө шагнал болгоод хуваагаад авчихдагт л байгаа юм даа. Тэгээд бас ашигтай ажиллаад бүгд хувааж авсан гэж уурлаад байгаа юм даа. Өөрөө сайдын нэрээр хамгийн ихийг нь авчихаад. Жирийн ажилчиддаа 500-600 мянгийн цалин өгчөөд өөрөө 5-6 саяын цалин авна. Бас дээр нь ашигаа хувааж иднэ. Шуналтууд

Avatar

Зочин 2020-10-31 124.158.68.126

ичих булчирхайтай, ёс зүйтэй байгаач дээ, тэр чиний буцааж төлөх, хэр их мөнгөтэй байх чинь хамаагүй, үр хүүхдүүд чинь ямар хүмүүжилтэй байдаг болоо, эцгийгээ дуурайсан л байгаа даа, тэгээд ийм залуус улс төрд орж, улсыг удирдана гэж байгаа юм шдээ

Avatar

Иргэн 2020-10-31 64.119.26.226

Ёндон сөйд буцааж төлдөг нь буруу. Тухайн коммпанийн дотоод журмаар зохицуулагдсан асуудал ?! Ерөөсөө төрийн өмч эзэнгүй, эрх баригчдын дураараа дуригддаг өмч гэдгийн жижигхэн жишээ ннэ?!?!?!
ТӨҮГ-г ухвал аймаар юм гарна. Ялангуяа сонгуулийг яаж санхүүжүүлдэг талаар?!?!?!

Avatar

Хүрэлбат 2020-10-31 192.82.72.88

Хувь хүн аж ахуй хоорондын хөдөлмөрийн гэрээгээр зохицуулагдсан зүйлд халдаж буцаан төлөлт хийлгэж уй нь угаасаа хууль ус үйлдэл. Хувь хүн таалаасаа ямар ч буруугүй. Хүний хүч хөдөлмөрийг үнэлчихээд дараа нь ингэж болохгүй. Хууль бус буруу жишиг тогтоох нь зарчмын хувьд буруу

Avatar

Зочин 2020-10-31 172.58.140.48

Ийм тэнэг хүнээр сайд тавих хэрэггүй л баймаар юм

Avatar

Иргэн 2020-10-31 64.119.26.226

Хуцаач мхлаа

Avatar

Зочин 2020-10-31 192.82.72.81

oimosdon yondondon saihan bilegdeh bathuudeh ebiideh bayrdah hartolgoigooroo geh met olon ynzaar ene ulsiin hogjil ard tumnii bolomjiig hulgailah yumdaa huuli shuuh shudraga unenii tald garah heregtee ugui bol ireeduud ur huuhduuddee ymar niigem uldeehuu…….

Avatar

Зочин 2020-10-31 202.126.90.92

Odoo hariutslagaa hulee ogtsor ogtsoruul Hureksuh ee am baataraaa

Avatar

үнэний төлөө 2020-10-31 202.70.34.114

Ёндон сайдаас илүү ХЭ: БОР ӨНДӨР СУМЫН УБҮ-ИЙН ЗАХИРАЛ НЬ ДООД АЛБАН ТУШААЛТАНТАЙГАА ХУЛГАЙЛЖ, ХУМСАЛСАН асуудал яригдаад байна…….ер нь бол шалгах л хэрэгтэй дээ

Avatar

zochin 2020-10-31 139.5.219.122

сайдын ажлаа өгөө

Avatar

ylc 2020-10-31 130.253.28.6

ylciin xamgaaltad4,neg ux ydaad baix gazar bish,daryu.

Avatar

kaptlo 2020-10-31 130.253.28.6

cuctemeer

Avatar

yndesnii ayulgyi baidlaar todopxoilogdono,ergyy uymyy xed xeldeg xylgaich zasaglala be 2020-10-31 130.253.28.6

TSEMENTRYY ZAM TEEBRIIN SERBESRYY BAS SHUNALAA.
XYYXDIIN TULBUR 400 BAIJ BOLOX,OCGYI BOLOXOOS NI XAMGAALAX BODLOGO,SHUDARGAAR ABSAN YUM BOL XAMGAALALTAD OPNO.

Avatar

aimshigtai alyyrchin news deer 2020-10-31 130.253.28.6

bas xeniig alchib daa,yax gej, ardsygtei xolbootoi yum shug bn.
XUGJIMCHING ALAA BIZDEE, 2 baga nasnii xyyxed operatsdaj,5 tom xyn alsan.4juld

Avatar

BIDNII UYMIIG NURAAJ BN 2020-10-31 130.253.28.6

darui

Avatar

Зочин 2020-10-31 202.126.88.43

Энэ бол зовхон нэг жилийн урамшуулал бсан бгаашдээ

Avatar

Zochin 2020-10-31 202.126.88.43

Энэ торийн аудитууд уул уурхай гок томорлогийн уйлдвэруудийг яаж шалгадаг бнаа урамшуулал гэд дур зоргоороо улсын омчоор тоглож хувьдаа завшдаг

Avatar

Зочин 2020-10-31 31.220.2.223

tegeed hariutslaga baihgui yu

Avatar

зочин 2020-10-31 192.82.76.130

Хулгай хийгээд баригдахаараа төлчихөөр гэм зэмгүй болохуу?Жирийн ард зуун мяянган төгрөг хулайлаад баригдсан ч ял авч шоронд орж байна. Гэтэл сайд болохоор ялгүй үлддэг юм уу?Шудрага ёс ярьдаг Ерөнхий сайд нь таг дуугүй байх юм. Наад Ёндон гэдэг хулгайч сайдаа огцруулж шоронд хийгээч…

Avatar

Зочин 2020-10-31 192.82.78.242

Mongoliin tor iim humuuseer duursen geheer uneheer haramsaltai baina. Tegeed ymar ch hariutslagiin togtoltsoo baihgui.

Avatar

АРДУУД 2020-10-31 150.129.142.191

ийм л амархан

Avatar

Бэлнээр орлогоджээ 2020-10-31 204.14.73.252

Цахим Монгол, e-mongolia болчихоод байхад чинь аль нэг банкин дах данснаасаа бэлэн зарлага гаргаад 1 боодол буюу 100 ширхэг 10 мянгат, 485 ширхэг 20 мянгатыг бэлнээр орлогодож төлбөрөө буцааж өгсөн байх юм. Гар утсаараа шилжүүлчихгүй ингээд бэлэн зарлага, орлого хийгээд байхаар чинь яаж цахимжих юм бэ? Яаж Эстони улсын араас орох юм бэ? Сайд байж Учрал даргын санаачилга, ажлыг дэмж л дээ.

Avatar

Зочин 2020-10-31 64.119.19.43

за яадаг юм нэг ч гэсэн монгол ядарсан айл мөнгөтэй болоол биз

Avatar

Мөнгөнд дургүй хэн ч байхгүй ... 2020-10-31 202.126.90.70

Хулгай хийчээд баригдвал мөнгөө буцаагаад өгчихвөл зөрчлийн хуулиар ялгүй гарахнээ

Avatar

1 2020-10-31 66.181.187.80

Hurelseh novshoo ene medrel ee zailuulaachee

Avatar

Зочин 2020-10-31 192.82.78.204

Булхай нөхөр. Төсвийн мөнгийг ч ёстой хусаж өгч байгаа даа одоо. Ёс зүй гэдэг юм монголын сайд нарт даанч нэг байхгүй юм аа. Би болье гээд сайд нэртэй албаа өгчих сэтгэлгээгүй амьтад хол явахгүй дээ

Avatar

зочин 2020-10-31 66.181.191.223

Ёндон ёндоотой бна шүү,чи шүү

Avatar

Зочин 2020-10-31 66.181.178.191

Ingeel bolchdog te. Ene Hurelsuhiig yaaraltai ogtsruulah heregtei dee

Avatar

songogch 2020-10-31 192.82.76.143

TEGEED L BOLOO YU? ERONHIILIUGCHIIN SONGUULIAR MAN GARNA GEJ BHGUI SHUUU, HURELSUH EE!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2020-10-31 192.82.73.19

suudlaa butsaaj uguud tolgoi buhiilgun uuchlalt guigaad ajlaa uguud yavsan ni deer biz dee, urd umnuh jiluudiin surgaltiin tulburiig ni haanaas tulsuniig ni dahij shalgah heregtei

Avatar

Medej av bygd ashig hyrtsen bga ard tymen 2020-10-31 103.57.94.28

Ashigtai ajiluulsan bol uramshuuldag ni tuhain kompani byriin l hiideg ajil bh,ene bicheed bgaa yumnuud ch gesen ter ashgaas ni hyrtsen bgaa shde,yugaar gej yy Halamjaar… za yu ajilgyi arhichin novshnuudas

Avatar

1 2020-10-31 202.55.188.44

Хуссан юмаа буцааж өгөөд л болоо юу.Хариуцлага ёс зүй хаана байна вэ. ПОПРООД байсан ТОПОР

Avatar

МОРДЙЁЫМ 2020-10-31 66.181.161.26

ЁНДОН ШИГ ГӨЛӨГНҮҮД СИЙМХИЙ АНДАХГҮЙ ИДЭХ ЮМ АА.

Avatar

Зочин 2020-10-31 202.55.188.94

Jaraahainuudiig l ailgaad baihiim tom akuluud ni yagaad duugai suugaad baina?

Avatar

Uher 2020-10-31 66.181.161.69

Iimerkhuu ulun gulugnuud zunduu bgaa

Avatar

Зочин 2020-10-31 66.181.161.98

хүрэлсүхиин шударга ёс иим багабандиараа яаж хуурах гэж байна

Avatar

Зочин 2020-10-31 66.181.190.192

Ёндондох гэдэг үг моодонд орж байндаа яаж ёндондох вэ ёндоотой гаруудаа

Avatar

Зочин 2020-10-31 202.55.188.106

Чиний царай 10 сая 700 гаа хаанаас нөхөж олондоо. Гэсэн царай л харагдаад байна даа. Яана даа Ёндон минь

Avatar

зочин 2020-10-31 66.181.161.100

Манай дарга нар баян юм аа … Мань шиг амьтан 10 саяын өрөнд унасан бол өнгрөө …байдгаа бариад ч барахгүй шд .

Avatar

Зочин 2020-10-31 202.9.47.13

Өлөн ховдог, хомхой цадахаа мэддэггүй юмнууд л дарга болцгоож байхын. Сэтгэцийн эмнэлэгт үзүүлж хомхой өвчин туссан эсэхийг нь шалгаж байж даргад нэр дэвшүүлмээр юм. Заримынх нь өвчин их л хүндэрсэн бололтой дог шүү. Сэлэм буутай дарга маань 1,4 тэрбумын хадгаламжийнхаа учирыг тайлбарлаж төрийг хохиролгүй болгоно байгаа.

Avatar

123456 2020-10-31 49.0.212.165

Тэгээд зогсохгүй бууж өгч уучлалт гуйгаад албан тушаалаасаа огцорох ёстой

Avatar

Монголжин 2020-10-31 64.119.16.101

Энэ луйварчин амьтан ингээд л суудалдаа үлдэх юм уу, Ерөнхий сайд аа? Ёс суртахуунгүй энэ лалартай Та хоёр арай найз биш биз дээ? Найз байх тусмаа шударгаар ажлаас нь халж, төрийн алба хаах эрхийг нь хасах хэрэгтэй ш дээ. МАН-д шударга, цэвэр хүн байхгүй гэж үү?

Avatar

Зочин 2020-10-31 202.9.47.13

МАНы хамгийн гайгүй нь. Хүүк өөрөө гэхэд л 1,4 тэрбумын асуудалтай. За тэгээд тагнуул эх орноосоо урвасан гээд цааш явж өгнөдөө. Бүгдийг нь яллалвал шорон хүрэлцэхгүй хэцүүдэх байх даа.

Avatar

Зочин 2020-10-31 139.5.218.91

Буруу үйлдэл ингээд цайрах уу.

Avatar

Болд 2020-10-31 202.21.108.10

Чи тэгээд яалгах гээд байгаан? Хийх ажилгүй, атаарах уу н**ш вэ?

Avatar

Иргэн 2020-10-31 202.126.90.27

Ёндон сайдын үйлдэл зөв байна

Avatar