Г.Дамдинням Дарханы замыг нэхэв | News.MN

Г.Дамдинням Дарханы замыг нэхэв

Г.Дамдинням Дарханы замыг нэхэв

Г.Дамдинням Дарханы замыг нэхэв

Үйлдвэржилтийн байнгын хорооны өнөөдөр /2020.10.29/-ийн хуралдаанаар УИХ-ын гишүүн Г.Дамдинням Зам тээврийн хөгжлийн дэд сайд Ж.Бат-Эрдэнэд хандаж, “Гүйцэтгэгч компаниуд нь хариуцна гэж ам тагласаар хоёр жил ард түмнийг зовоосон. Маш олон хүн эд материал, амь насаараа хохирч байна. Зам тээврийн хөгжлийн яамнаас асуухаар санхүүжилт дээрээс хийгдэнэ гэдэг. Та нар арваннэгдүгээр сарын 1 гэхэд зарим багцын ажлууд дуусна гэсэн байхгүй. Дарханы зам ард түмнийг тамлаж байна. Энэ зам хэзээ дуусах юм бэ, хэлж өгөх хүн байна уу” гэж асуужээ.

Улаанбаатар-Дархан чиглэлийн 204.1 километр замыг шинэчлэн засахаар хуучин замыг нь хуулж хаяад жил гаруй хугацаа өнгөрч байна. Замын шинэчлэлийн ажил үргэлжилж байгаа ч ирэх 2021 оны арваннэгдүгээр сард бүрэн ашиглалтад орно гэдгийг Зам тээврийн хөгжлийн сайд Л.Халтар мэдээлсэн.

Харамсалтай нь, энэ чиглэлд зорчиж иргэдийн хувьд  зам үнэндээ там болж хувирсан. Олон хүн эд хөрөнгөөрөө хохирч, Зам тээврийн хөгжлийн яамнаас хохирлоо барагдуулахаар шүүхэд хандаад байгаа билээ.

Гишүүн Г.Дамдинням Дархан-Уул аймгаас УИХ-д сонгогдсон. Тойрог руугаа явах бүрдээ “тамлалт”-ыг мэдэрсэн хүний хувьд Зам тээврийн хөгжлийн дэд сайдад уураа гаргасан нь энэ ч биз. Тэрбээр УИХ-д сонгогдсон шинэ гишүүдээс хамгийн их хэл амтай нэгэн гэхэд буруудахгүй байх. Учир нь, сүүлийн үед байнгын хороо, чуулганы хуралдаан дээр байнга л Засгийн газрын сайд нарын хэл амыг сугалах шахан асуулт асууж, айлгаж загнадаг болчхоод байгаа билээ.

Б.БАТ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
17
ЗөвЗөв
6
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

37 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

burged 2020-10-29 64.119.22.45

BAG BAG GEJ h*****d BDAG MALNUUD BAGAAR GARCHAAD YU HIIGEED AMAA TAGLAAD SUUGAAD BNA.ARD TUMNIIG SAIHAN MOLIGDOH YUMAA .TEMTSEJ BGAA NEGNIIGEE (Тэрбээр УИХ-д сонгогдсон шинэ гишүүдээс хамгийн их хэл амтай нэгэн гэхэд буруудахгүй байх. Учир нь, сүүлийн үед байнгын хороо, чуулганы хуралдаан дээр байнга л Засгийн газрын сайд нарын хэл амыг сугалах шахан асуулт асууж, айлгаж загнадаг болчхоод байгаа билээ.)news.mn ingej bichij bolohgui ee.

Avatar

Зочин 2020-10-29 202.21.107.233

Lurt nastai zam ard tvmen xvleeseer lbna xurdxan chig siideed uguuch

Avatar

Зочин 2020-10-29 172.90.244.34

Баттөмөр,Жавхлан гэж нөгөө хоёр тэнэг нь Байнгын Хорооны дарга болоод амаа үдүүлсэн. ингэж байгаа хүмүүсийг сайд болгочихвол бүр сураггүй болох шинжтэй. Жавхлан чинь Төсвийн Хорооны дарга гээбиз дээ. Дарханы замаа барих мөнгийг олгоочээ

Avatar

ЗОЧИН 2020-10-29 202.179.8.4

ШУТИСААС ЦӨЛМӨСӨН МӨНГӨӨ ЭРГҮҮЛЖ ӨГ САГСУУ БАЦААН МИНЬ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ДАРХАНЫ ЗАМЫГ ЧИ ӨӨРӨӨ БАРИНА ГЭЭ БИЗ ДЭЭ?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

zochin 2020-10-29 64.119.22.45

Yamar hunii shurguu end orj irvee kkkk bas neg mal bnaa.

Avatar

Зочин 2020-10-29 202.72.245.125

Яам нь гэж урагшгүй юмнууд шоудхаас өөр ажил мэдэхгүй юмнууд

Avatar

Зочин 2020-10-29 66.181.161.41

зөв шүү. Дарханы замаар явдаг Төв аймгийн иргэд бас адилхан зовж байна. Сонгогдсон гишүүд маань ажлаа хийгээрэй.

Avatar

Зочин 2020-10-29 202.179.2.147

зөв, замыхан гэж тендерийн мөнгө идэхээ мэдэхээс, хариуцлага ажилдаа хандах хандлага нэр төр гэж байдаггүй улсууд бололтой.

Avatar

Иргэн 2020-10-29 202.126.89.238

Өмнөх сайд Энх-Амгалангийн үед буруу тооцож эхэлсэн ажил. Короновирус ч гүнзгий нөлөөлсөн, нөлөөлж байгаа. Бодит байдал нь ийм. Харин энэ яам бүх бололцоогоороо ажиллаж байна. ХI/15 зорчих хэсгийг нээж яагаад болохгүй гэж. Жаахан тэвчээртэй хүлээе л дээ манайхаан.

Avatar

Зочин 2020-10-29 66.181.161.41

энэ жил гэж тэвчсэн чинь ирэх жилийн 11 сарын 1 гэж байна шүү дээ

Avatar

Булган 2020-10-29 66.181.184.206

Гайгуй байсан замыг хуулах тушаал хэн гаргасан тэр хунтэй нь хариуцлага тооцож болдоггуй юмуу? Энд тэндээ нухтэй ч шинэ зам барьтал ашиглаж болох л байсан. Гайгуй байсан юмыг хуулж нэг зардал, сайжруулсан шороон зам тавьж бас нэг зардал одоо шинэ зам тавина гэж бас нэг зардал гаргаж Дарханы зам дээр аймаар ажиллаж байнаа.

Avatar

Зоригт 2020-10-29 66.181.188.76

Тов тодорхой асууж байхад олигтой хариулна гэж бхгүй юмаа энэ сайд дарганцрууд нь

Avatar

Zochin 2020-10-29 202.55.188.39

Uul uurhain mergejiltei gej oilgoson, Tuuh niigmiin bagsh yumuu?

Avatar

Зочин 2020-10-29 103.26.193.200

Reketchin Otgonbayriin tsunkh barigch baisan khudlaa garshdee

Avatar

Zochin 2020-10-29 43.242.243.178

Chi tegd tsunx bariad gishuun bolooch teneg s**

Avatar

Зочин 2020-10-29 202.126.89.109

Багшийн дээдийн Дамдинямаа хуурамч багаа авч хаяад явж сумын сургуульдаа Түүх Нийгмээ заагаачээ…..хөдөөний халтар……

Avatar

монгол залуу 2020-10-29 43.242.243.234

Олон хүн эд хөрөнгө амь нас эрүүл мэндээр хохирч байгаа. Шахаж шаардаж байгаад баярлалаа.

Avatar

Хүн 2020-10-29 43.242.243.234

Одоо хүйтэрч байхад хятаддуудаар яах вэ хавар болтол хойшлуулаад чанартайхан шиг зам хийгээд өгвөл барав

Avatar

Заагч 2020-10-29 202.179.31.251

Өмхий х***а гамингийн занга арганд орсны гор энэ дээ Японтой хамтарсан бол болох байсан хар вирус хятад эд/засгаар боож хулгай лоббигоор хамаг тендерийг нь идээд бөөн х***а цунами цаашлаад замын хучилтыг хорлож авсныг сөхөөрч харах мануухай Монголд нэг ч байсангүй нь эмгэнэл хуулалгүй байсан бол болох байлаа харх гамин хятад санаа гэж хар чинжүү шүү дээ.

Avatar

Зочин 2020-10-29 150.129.141.96

Худлаа хоосон дүр эсгэлт, найруулсан жүжиг.

Avatar

учрал 2020-10-29 43.242.243.234

4 жил дугай бж бгаад сонгуулиар л гарч ирдэг дураакуудын хажууд овоо хөөрхөн дугарч байн шүү. залуу гэлтгүй энэ гишүүнээс суралцах хэрэгтэй.

Avatar

deegii 2020-10-29 43.242.243.234

Манай Дарханаас чинь уул нь 3 гишүүн гараагүй билүү. нөгөө Баттөмөр Жавхлан 2 сонгогдоол таг . Битгий бууж өгөөрэй залуу минь энэ эрчээрээ

Avatar

отгоо 2020-10-29 43.242.243.234

их олон хүн хохирч бна даа. Гэрээгээ тулгаж буцаана, шинээр байгуулна энэ тэр гээд цаг авсаар дахин хэдэн хүн хохирох болдоо яаая даа

Avatar

би 2020-10-29 43.242.243.234

их олон хүн хохирч бна даа. Гэрээгээ тулгаж буцаана, шинээр байгуулна энэ тэр гээд цаг авсаар дахин хэдэн хүн хохирох болдоо яаая даа

Avatar

munkh 2020-10-29 43.242.243.234

биднийг өмгөөлж дуугардаг хүн байдаг л юм бна

Avatar

zochin 2020-10-29 43.242.243.234

олон монголчууд үхэх дарга нарт хамаагүй юм бхдаа

Avatar

mandahaa 2020-10-29 43.242.243.234

ёстой үнэн хэллээ арай дэндүү юм дарга нараас хэн ч энэ замыг ярихгүй Дамдинням гишүүн л ярьж дуугарч бгаа харагдах юм

Avatar

зочин 2020-10-29 66.181.161.100

Зүгээр шдээ … Муу Дархан , Сэлэнгэчүүд тамлуулах тусмаа таашаал авдаг гаж донтонгууд шдэ …

Avatar

зочин 2020-10-29 202.21.120.66

зөв хө

Avatar

Зочин 2020-10-29 202.9.40.48

Хэсэг хэсгээр нь хуулах ёстой байтал бүгдийг нь нэг дор хуулсан. Хуулсан шигээ хурдан замаа тавихыг шаардаж байна. Зарим иргэд хятадын компаниар тавиулахгүй гээд ажлыг удаасан. Монголчууд нь архидаад алга болсон. Бүтээн байгуулалт дээр үндэсэрхэг үзэл гаргаад юу хожих вэ

Avatar

Зочин 2020-10-29 66.181.190.68

Odoogiin 2 saidiin buruu bisn snuu dee, Omnoh saidiin balagiig l uurcn bna, Harin odoogiin 2 said masn sain ajillaj baigaa gej bodoj bna, saua Darhan uabahad sain ahist garsan bna lee, harin uram ogcn demjmeer um, ucnriig ni oloogui baij uscneed bmaargui bna

Avatar

зочин 2020-10-29 64.119.27.202

21 он болоогүй бна уурлаад ажил бүтдэг бол уурлаад л байхаас өөрөө Дарханд амьдардаг байсан юм бол өмнөх Энхамгалан сайдаа загнаж байгаад зам хуулж байхад хяналт тавихгүй юу хийж бсан бэ жүжиглэх нь хэтрээд инээдтэй юмаа

Avatar

Зочин 2020-10-29 124.158.107.35

Дамдиннямыг зам тээврийн сайдаар тавиад зовлонг ойлгуул

Avatar

Зочин 2020-10-29 64.119.23.225

Saidiin zovlon ard tumend hamaagui. Ard tumnii zovlon saidad hamaagui yu.

Avatar

Зочин 2020-10-29 43.242.243.133

Тамын зам болоод их удаж байгаа шүү дээ ард түмэн мөн ч тэвчээртэй хүлээж байна даа.

Avatar

Darhan 2020-10-29 66.181.177.213

Tiim shuu

Avatar