Монголчууд Помпеог хүлээн авах дургүй байсан гэж мэдээлжээ | News.MN

Монголчууд Помпеог хүлээн авах дургүй байсан гэж мэдээлжээ

Монголчууд Помпеог хүлээн авах дургүй байсан гэж мэдээлжээ

Монголчууд Помпеог хүлээн авах дургүй байсан гэж мэдээлжээ

АНУ-ын Ерөнхийлөгчийн сонгууль улам ойртсоор буй энэ үед зөвхөн Дональд Трамп төдийгүй төрийн нарийн бичгийн дарга Майк Помпео ч гэсэн тун завгүй ажиллаж байгаа аж. Тэрбээр энэ сарын 4-8-ны хооронд Азийн хэд хэдэн орнуудаар айлчилж, тулгамдсан чухал асуудлуудын талаар ярилцахаар төлөвлөж байсан. Гэвч Ерөнхийлөгч цар тахлын халдвар авсан гэх шалтгаанаар энэ сарын 6-нд яаралтай нутаг буцахаар болж, зарим айлчлалуудаа цуцалсан юм.

Түүний дотор Монгол Улсад хийх айлчлалыг энэ аравдугаар сарын 7-нд товлож, Хятад, Умард Солонгостой холбоотой асуудлуудыг ярилцана хэмээн төлөвлөж байсан билээ. Гэвч тэрбээр айлчлал болохоос нэг өдрийн өмнө буюу энэ аравдугаар сарын 6-нд Монгол улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулгатай утсаар ярьж, айлчлалаа хойшлуулахаар болсноо мэдэгдэн хүлцэл өчсөн юм.

Харин энэ үйл явдлын тухай Хятадын эх сурвалжууд өөрөөр бичжээ. Тухайлбал Хятадын тэргүүлэх мэдээллийн платформ Netease дээр “АНУ-ын төрийн нарийн бичгийн дарга Майк Помпео Япон улсад болон Монголд айлчлахаар төлөвлөж байсан юм. Гэвч түүний айлчлалыг монголчууд дуу нэгтэйгээр эсэргүүцсэн тул тэрбээр Японоосоо шууд нутаг буцахаар болсон байна. Үнэн хэрэгтээ түүний дотроо тээж яваа хорон муу санаа, жинхэнэ нүүр царай, Хятад орныг чадах бүх аргаараа эсэргүүцэх гэсэн бодлыг монголчууд сайн мэднэ. Монголчууд ийнхүү түүнийг нутагтаа ирэхийг эсэргүүцсэн нь Помпеод том сургамж болсон байх. Помпео  Монголд ирэхийг эртнээс хүсч байсан ч маш хурдан хөгжиж байгаагаас нь айсаар өдийг хүрчээ. Тэрбээр Монгол оронд айлчилж, бузарлахыг хүссэн боловч ойртож ч чадсангүй. Учир нь манай ард түмний нэгдмэл байдал түүнд хаалгаа нээж өгсөнгүй” хэмээн бичсэн байна.

Тэгвэл QQ.COM сайт дээр бичсэнээр бол Помпео айлчлалаа цуцлахын өмнө Японоос Монгол хүртэл Хятадын дээгүүр нисэх зөвшөөрөл хүссэн байна. Гэвч Бээжин Помпеогийн нисэх онгоцыг улсынхаа агаарын хилээр нэвтрүүлэхээс татгалзсан гэж мэдээлжээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
43
ХахаХаха
11
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ЗөвЗөв
2
БурууБуруу
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

48 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-10-29 192.82.67.130

Come on pompeo

Avatar

Бид Монголчууд 2020-10-29 59.153.84.139

Помпеог Монголд урьж байна. Даруйхан ирнэ үү. Хятадуудын хуурамч мэдээнд бүү итгэ.

Avatar

Зочин 2020-10-29 1.231.78.133

х***а нараас гарахгүй юм гарна. Өвөг дээдсийн сануулга юм хэлээд л байгаа юм даа. Одоо эрх барьж буй төр засаг яасан хужаатай сүжрэх дуртай юм бол удахгүй өөрсдөө үйл лйагаа эдлэх байх . Эрлиыз хурлийз нарыг төрд бүү зүтгүүл төрийн албанд .жорлонгоо ухаад зам засаад явж байвал таарна. Муусайн юмнууд улс монголыг минь самрана шүү

Avatar

Зочин 2020-10-29 66.181.161.83

Хэн гэдэг х***а нь ийм орчуулж оруулаад байнаа корона чирээд ирэхвий хүмүүсийн болгоомжилол байсан.

Avatar

Төгс 2020-10-29 202.126.89.204

Монголчууд Хятадыг хазаарлах Трампын бодлогыг дэмждэг шдээ Хятад Амёрикийн сөргөлдөөн манайд ашигтай

Avatar

Зочин 2020-10-29 202.9.46.2

Муу Помпео ирсэн бол бузарлагдах байжээ бид. Хятад ах дүү нартаа баярллаж байноо.

Avatar

ИЛЖИГНҮҮДИЙН АНГУУЧ 2020-10-29 202.179.15.3

ТӨР БАРИЖ БУЙ МАНЫХАНЫГ АРЧААГҮЙ ДОРОЙГ МЭДЭЭД ХЯТАДУУД ГАЛЗУУРЧ БАЙХ ШИВ ЗА ЯАХАВ ЭЭ ЦАГ ЦАГААРАА БАЙДАГҮЙ ГЭДЭГ БАЙХАА ..МОНГОЛЧУУД ИЗЕРИАЛ ЛУГАА ХӨГЖИЖ ЧАДВАЛ ЗЭВСЭГЛЭЖ ЧАДВАЛ ХҮН БОЛГОН ЦЭРЭГ БОЛОЖ ЧАДВАЛ ТЭР ҮЕД ХЯТАДУУД ЯАХЫГ НЬ ХАРНАА ПЯЗДАКУУДИЙГ ХАХА

Avatar

Зочин 2020-10-29 103.26.194.226

Их гүрэн гэдэг чинь энэ л байхгүй юу?! Манай улс шиг юмны эсэргүүцэл илэрхийлэх энтр бол ёстой Огтоноын дуу тэнгэрт хүрэхгүй гэдэг шиг л юм! Америк яг цаг нь тулахаар манай АН-н босогчидод хоёр хөршийг даваад нисэж ирээд цэрэг зэв сэгээр тусалж чадахгүй юм бн !!! гэдгийг бодитой харж байгааз?Одоо үймээн самуун хийж Сири, Ирак шиг болгоно гэж төлөвлөж болку юм бн гэдэгээ мэдэж ав!!

Avatar

Зочин 2020-10-29 202.21.108.27

tiim um boloogui bh. hyataduud zohiogood bichchij.

Avatar

Зочин 2020-10-29 192.82.66.101

энэ арай хэтэрч байна, манай дотоод хэрэгт хэтэрхий хуруу хушуугаа дүрж байгаам биш үү, манай Ерөнхийлөгч ь Ерөнхий сайд, Хурлын дарга гээд нийлээд Америкт нвь давхиад оч

Avatar

tur 2020-10-29 103.212.117.49

Gol n ter.hilee haahad l guitsee….. hen ch irj chadahgui

Avatar

Зочин 2020-10-29 202.21.108.1

Ноён Помпёо Монгол оронд тавтай морил. Монголчууд ямарч цаг үед Хятадтай нэг бодлоготой байж ирээгүй.

Avatar

Irgen 2020-10-29 24.13.36.85

Umhii hujaa jinhene zangaa gargaj dee! USA welcome!

Avatar

Зочин 2020-10-29 192.82.76.3

Ёстой жинхэнэ гүтгэлэг, гүжирдлэг, өдөөн хатгалаг байна даа. Үүнийг албан ёсоор эрс шийдэмгий няцаах хэрэгтэй байна

Avatar

Зочин 2020-10-29 103.26.194.226

Бид нэг ийм л зиндаатай , ийм л боломжтой улс гэдгээ үргэлж тооцож далд давхар санаатай жинхэнэ ухаан зарсан бодлого явуулах хэрэгтэй гэсдгийг л харуулаад байгаа нь энэ! Цаг нь тулаад ирэхээр Их гүрэнүүдийн харилцааны дунд бол бид хэн ч, юу ч биш !Сул хүү төдий л юм!

Avatar

Зочин 2020-10-29 202.126.88.200

Х у ж а а гэхээр цэгэлцэн байхын

Avatar

Зочин 2020-10-29 103.26.193.135

Манай гадаад яам эсэргүүцлийн нот бичиж Хятадад өгөх ёстой. Даанч балиарууд өгөхгүй дээ.

Avatar

Заагч 2020-10-29 202.179.31.251

х***а санаа ийм учраас хорт вирус хужааг устгах хэрэгтэй байна тэд Монголыг эзлэхийг л хүсдэг одоо өвөр монголыг дуусгаж байна дараа нь бидний ээлж байх даа.

Avatar

Зочин 2020-10-29 202.55.188.45

За ёстой андуурч байна шүү хужааа нар…

Avatar

Зочин 2020-10-29 66.181.161.127

энэ бол хятад санаа. Монголын гадаад бодлогод оролцохыг хүсэж байна.

Avatar

Зочин 2020-10-29 192.82.76.63

хуцна биз муу х***а fuck xi

Avatar

Зочин 2020-10-29 64.119.27.174

welcome USA

Avatar

Зочин 2020-10-29 203.91.115.51

Бидий Монголчуудын өмнөөс яаж улайхч үгүй худлаа хуцаж, бичиж чадаж байна аа. Мөнх хөх тэнгэр хатуу цээрлүүлж ниргэх болно гэдгийг ухаарах хэрэгтэй дээ.

Avatar

Зочин 2020-10-29 64.119.21.221

hujaa narig hardaa tsusgui gujirdej bgaa biz uursduu yavuulsandaa hujaa nar muusain hujaa narin nas boginohon bnadaa udahgui ta nar zadrah bolno

Avatar

Зочин 2020-10-29 39.115.114.99

Монголоос айх юм гэнээ хуцьаа. Коронагааси болоод гэхгүй

Avatar

Зочин 2020-10-29 202.21.108.211

МУУХАЙ ГҮТГЭЖ БАЙНА ШҮҮ!!

Avatar

Зочин 2020-10-29 202.131.253.122

ХЯТАДТАЙ НЭГ АРД ТҮМЭН БОЛЖЭЭ ХӨӨРХИЙ ХЭХХ

Avatar

Зочин 2020-10-29 202.131.253.122

ЯГ Л НЭГ 1980-Д ОНД АМЕРИКИЙГ СОНИН ХЭВЛЭЛД ИНГЭЖ БИЧДЭГ БАЙЖ БИЛЭЭ,ХЯТАД СОЦИАЛИСТ ХЭВЭЭРЭЭ БАЙГАА Л ЮМ БАЙНА. ОДОО ИЙМ ЮМ УНШИХААР ИНЭЭДЭМТЭЙ ӨРӨВДӨЛТЭЙ Ч ЮМ ШИГ,

Avatar

Зочин 2020-10-29 202.126.90.112

“Manai ard tvmnii negdmel baidal” gesen bainaa ! Erunhiilugchuu, bid chini Hyatadiin ard tvmen bolshoogvi l bailtai bilee. Ta yu bodoj suunaa ?!
Erunhii Saidaa ! Gadaad hariltsaanii yamaa ajilluulaach, tedniig duu gargaachee !!!!!!!

Avatar

Зочин 2020-10-29 202.55.188.45

Харин тийм…эсэргүүцэл илэрхийлэх ёстой.

Avatar

Зочин 2020-10-29 202.126.89.19

ЭНЭ ЧАРТЁР НИСЛЭГЭЭ ТҮР ЗОГСООГООД МАНАЙ ЗАСАГ ТӨР ДОТООДДОО ЮУ БОЛООД БАЙГААГ АНХААРЧ АЖИГЛААСАЙ ДАА….НЭГ Л БИШ САНАГДААД БАЙГААМДАА….
ТЭР ГАДААДАД БАЙГАА 5% ХҮН АМААС ИЛҮҮ ДОТООДОД БАЙГАА 95% МАСС ХҮН АМ 1-Р БАЙМААР…….

Avatar

Зочин 2020-10-29 202.126.90.112

Taminee !!! Bid Hyatadiin bvreldehvvnd orchoogvi bizdee ! Vvniig Erunhiilugch esergvvtseed ilerhiilj, GHYam not ilgeeh heregtei !!! “Manai ard tvmnii sanal negmel baidal” ntr gene vv?! Bid hediidee Hyatadiin ard tvmen bolchihoov ?!
Bid turtei turgvigee odoo hariyand ! Vvniig esergvvtseh tur, zasag bna uu ??????

Avatar

зочин 2020-10-29 122.201.19.99

х***а пиз да нар

Avatar

Зочин 2020-10-29 64.119.26.20

Яг л үнэн бодитоор нь дүрслэн бичсэн байна шүү манай урд хөршийнхөн.

Avatar

Зочин 2020-10-29 202.126.90.112

Chi hujaa !

Avatar

Зочин 2020-10-29 202.126.90.112

Hurshiihun maani bidniig hunjilduu hiigeed avchihsan bolj bna uu ? Harin ch uur hvrch bna.

Avatar

Зочин 2020-10-29 202.179.21.251

chamaig olno oo

Avatar

Зочин 2020-10-29 103.212.119.132

Тэр бузар яргачин м. помпео Халх Монголын ариун газар шороонд хөл тавих эрхгүй.

Avatar

Зочин 2020-10-29 202.126.90.112

Chi muu hujaa bitgii Halh Mongoliin ner barij hutsaach !!!

Avatar

Зочин 2020-10-29 66.181.165.189

оросын нутгаар нисээд Монголд ирж бай. Хятадууд хогийн шүү

Avatar

Зочин 2020-10-29 202.21.114.242

…бузарлахыг хүссэн боловч " . яг ингэж бичсэн юм байхдаа? бичсэн бол инээдтэй л юм.

Avatar

Кса 2020-10-29 202.126.89.38

Яана аа, айлчлах тухай мэдээний доор
УБ түгжрэлтэй байхад зам хааж лай болно молно гээд коммент биччихсэн. Энэнээс болчоогүй байгаа даа. Яанаа… Уг нь зун 7-8 сард хөдөөнийхөн буцахаар зам ачаалалгүй байдаг шдээ. Тэр үеэр нэг ирвэл ирээд явахгүй юу даа, өвчтэй хог шдээ, хоноод явахгүй.

Avatar

Зочин 2020-10-29 202.55.188.45

Чи асуудал тарьсан байна шүү…тэрийг чинь хужааа нар буруугаар ашиглачихаж….тэр мэдээ доор нь нэг юм бичиж залруулна байгаа өөрөө.

Avatar

Зочин 2020-10-29 64.119.23.79

хятадууд дураараа хуцдаг болжээ …

Avatar

Зочин 2020-10-29 202.179.15.3

ХАХА МОНГОЛ АМЕРИК ХОЁРЫН ХООРОНД ЯС ХАЯХ НЬ Л ТУТАЖ ДЭЭ ЭНЭ ХЯТАДУУДАД … ТЭР ИРХ Л БОЛНО ХАХА…ЭНЭ ҮЛГЭРТ МОНГОЛЧУУД ИТЭГЛЭЭ ЮУ ХАХА..ХЯТАДУУД Л ХАРИН ХОРЧИН ЦАРАЙЛАЖ БАЙХ ШИВ..

Avatar

Зочин 2020-10-29 202.9.46.147

ха ха ха ха ха ха элэг элэг ёо ёо ёо , Эмгэнэлтэй мушив.

Avatar

Зочин 2020-10-29 66.181.166.6

You made my day:)))

Avatar

Зочин 2020-10-29 202.131.241.34

чааваас даа энэ х у ж а а нарын арга ядсан пропаганда.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж