Б.Хурц нарт холбогдох хэргийг анхан шатны шүүхэд буцаалаа | News.MN

Б.Хурц нарт холбогдох хэргийг анхан шатны шүүхэд буцаалаа

Б.Хурц нарт холбогдох хэргийг анхан шатны шүүхэд буцаалаа

Б.Хурц нарт холбогдох хэргийг анхан шатны шүүхэд буцаалаа

НЭМЭЛТ: 16:35 

Шүүх бүрэлдэхүүн дөнгөж сая зөвлөлдөж дуусчээ. Тодруулбал, Төв аймаг дахь Эрүүгийн хэргийн давж заалдах шатны шүүхээс Улсын ерөнхий прокурорын орлогч асан Г.Эрдэнэбат, Тагнуулын ерөнхий газар (ТЕГ)-ын дарга асан Б.Хурц нарт холбогдох хэргийг анхан шатны шүүхэд дахин хэлэлцүүлэхээр буцаасан байна.

Шүүхээс долдугаар сарын 22-ны өдөр гаргасан Б.Хурц, Ж.Мөнхгал, С.Баяр, Г.Эрдэнэбат нарт гурван жилийн хорих ял, О.Бямбажав, Ү.Отгонбаяр нарт хоёр, ШШГЕГ-ын ажилтан Э.Өлзийбаярт нэг жилийн хорих ял, мөрдөгч О.Бархасбадь, С.Эрдэнэбат нарыг цагаатгасан МН/272 дугаартай шийтгэх тогтоолыг бүхэлд нь хүчингүй болгож, хэргийг мөн шүүхээр дахин хэлэлцүүлэхээр буцааж, шүүгдэгч нарт авсан таслан сэргийлэх арга хэмжээг тус тус хэвээр үлдээж шийдвэрлэв. Ингэхдээ Эрүүгийн хуулийг буруу тайлбарлаж хэрэглэсэн, Эрүүгийн хэрэг хянан шийдвэрлэх тухай хуулийн 15.6 дугаар зүйлд заасныг зөрчсөн мөн Эрүүгийн хэрэг хянан шийдвэрлэх тухай хуулийн 36.2 дугаар зүйлийн 3 дахь хэсэгт заасан шаардлагыг хангаагүй байна гэж үзсэн байна.


Улсын ерөнхий прокурорын орлогч асан Г.Эрдэнэбат, Тагнуулын ерөнхий газар (ТЕГ)-ын  дарга асан Б.Хурц нарт холбогдох давж заалдах шатны шүүх хурал өнөөдөр (2020.10. 29)  Төв аймаг дахь Эрүүгийн хэргийн давж заалдах шатны шүүхэд хоёр дахь өдрөө үргэлжилж байна. Яг одоо прокурор өмгөөлөгч нарын саналыг сонсч байна. Өчигдөр болсон шүүх хуралдаанаар шүүгдэгч нарын өмгөөлөгч нар давж заалдах гомдлын үндэслэлээ тайлбарлаж прокурор, хохирогч нарын өмгөөлөгч нар давж заалдах гомдолтой холбогдуулан тайлбар хэлсэн. 

Улсын ерөнхий прокурорын орлогч асан Г.Эрдэнэбат, Б.Хурц тэргүүтэй зургаан хүнд С.Зоригийн амийг хөнөөсөн хэргээр ял авсан Т.Чимгээ Б.Содномдаржаа нарыг эрүүдэн шүүсэн хэрэгт буруутган, өнгөрсөн долдугаар сард Төв аймгийн сум дундын Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхээс ял оноосон юм. 

Тодруулбал, Б.Хурц, Ж.Мөнхгал, С.Баяр, Г.Эрдэнэбат нарт гурван жилийн хорих ял оноож, ялыг нээлттэй хорих ангид эдлүүлэхээр болсон. Харин О.Бямбажав, Ү.Отгонбаяр нарт хоёр, ШШГЕГ-ын ажилтан Э.Өлзийбаярт нэг жилийн хорих ял тус тус оноож, мөрдөгч О.Бархасбадь, С.Эрдэнэбат нарыг цагаатгасан билээ.

Э.БУРАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
22
ТэнэглэлТэнэглэл
9
ЗөвЗөв
2
БурууБуруу
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

39 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ЗОЧИН 2020-10-29 202.126.88.188

ОЛОН БИЗНЕСИЙНХНИЙГ ТАРВАГЫН НӨМӨРТ ШУВТАЛСАН ДАА !!!

Avatar

Зочин 2020-10-29 161.35.219.22

ЗАА ИНГЭЭД МАНАН ДАХИН ӨНДИЙЛӨӨ. ЭД НАР НӨГӨӨ ШУДАРГА ЕРӨНХИЙЛӨГЧ, ЕРӨНХИЙ САЙДАА ХУДАЛДААД АВЧИХ УУ ??

Avatar

Зочин 2020-10-29 130.253.28.0

1

Avatar

ylciin xamgaaltad 2020-10-29 130.253.28.0

daruyi damjuul

Avatar

saixnaar muuxaigaap 2020-10-29 130.253.28.0

cataaruulaxbii aimshgaaraa, ylciin xamgaaltad

Avatar

mongol ylciin esreg nyraax yildel yabyylj,xamgaalagch nariig ni ajilgyidyylj,bolocroltoi mergejiltnd atpxj Yallax erx baixgyi 2020-10-29 130.253.28.0

Xyrts chini yaaxaapaa Zopigiig alcan gej XYDLAA YARIAD XELSEER XULGAICH NAR NI ZASAGLAAD XEN DARGA NIILEED BAINAA.
XURTS AJIL YYPGEE GYITSETGEJ YABSAN<ULSIIN ESREG JIGSHYYRT XEREG XIISEN BOL XUULIAR YALAA EDLEX BOLNO,
XUBIA BODSON BAIDALTAI. ubchtei garyyd xylgaichid end nyraaj,xotiig ymxiipylcen baidaltai,erunxiiliugchuur,uursdiintsagdaa,shyyxeer xycheer yzej tarj,dampuuruulj,bn ynen

Avatar

xybia bodson,ajlaas bygdiig ni xalj blokloson,adilxan,nyyrsiig ni blokloj dampyyruul 2020-10-29 130.253.28.0

kopona covid gej xergee oficcoo xaaj,xaatsailsan baidaltai,shynaxai,xylgailaad saldgyi ,gajigtai ubchin zasraxgyi

Avatar

xen zasagluulaad bna be? news mnd ardsygtei ygeer,medee,conin bichij bn. 2020-10-29 130.253.28.0

sain medexgyi uym
ajul yyrgee xiij yabaa xyn yatsiin,GEREE YAMDUUD NEMJ XIIXGYI BAIX,ylanguya gadaad yamdiin darg,xotiin darga,aimgiin dargac, daryi

Avatar

ylciin xamgaaltad gabiya baiguulsan bol 2020-10-29 130.253.28.0

yc boxipoo ylciin xamgaaltad,opon cyyts NEMEJ OIPD BARIULAXGYI,BOXIPDUULAXGYI BX. DARUI.

Avatar

op/n,tylxyyr xyychniixiig2,gadnii baipand opob,xurshilj barij boxipduuldg,yc/cg, zt zasbar,zam ongichgyi bx,500 cucybprg 2020-10-29 130.253.28.0

ylciin xamgaaltad

Avatar

mongolchyydiin yumiig xylgailj eleg barij, aimshigaar SATAARUULSAN,yrbagchdaar xamjlagat omogiixon irej bolzoshgyi 2020-10-29 130.253.28.0

XUULI ZURCHDUGGYI..
ULCIIN XAMGAALTAD ,
xylgaich g**** ni natyral gej ad yzej xuusun baidaltai,zasraxgyi ni mongoliin yumiig,eleg barisan xylgailsan BAIDALTAI.
bylganii tsagdaa ardsyg cygalaagaar aimaard, nyyrnii taslalan XALDBARTIIN, CUBILAGCH NYYRS XULGAIGAAR XURDANGAA BUTSALGAX GEJ, XYCHEER DAMPUUPUULAX GEJ YZEJ TARAJ,end aimaar CALAXGYI UYM BOLLOO. MANGARUUD ZAILUUL
merkeliig tabisan,anglid gynj,nyyrnii taslalan xar gynjiig,xaan xyyd gex met.
aimaar trydolubibii boloj,tsagaach oplj

Avatar

Зочин 2020-10-29 202.21.108.1

Уг нь Зориг агсан хэргийг илрүүлсэн багийнхан шагнуулах гавьяатай ч аллагын эздийн захиалгаар мөн л Зориг агсан шиг хэлмэгдэн хоригдов. Аллагын эздийг олоё гэвэл Нямдоржоос асуух хэрэгтэй.

Avatar

Д 2020-10-29 202.126.88.191

Төр сүүрч байгаа том илрэл бөлгөө! Бидний хүүхдүүд ямар нийгэмт амьдрах хувь тавилантай юм болдоо хөөрхий гэж…

Avatar

Зочин 2020-10-29 172.58.140.23

Jenko choijilsuren zi enhbold nar hurtsaar hulgaideeremee hiilgesen nasaaraa hurtsed ur zerltei humuus de

Avatar

зоч 2020-10-29 64.119.17.33

Женкотой тохирчихож л дээ муу золигнууд

Avatar

Зочин 2020-10-29 66.181.191.205

Шүүх ч гэж дээ. Мафийн сүлжээ

Avatar

Зочин 2020-10-29 172.107.194.148

Суллаачээ!!! Зоригийн алуурчдыг илрvvлсэн прокурор, тагнуулчдыг шагнах естой байтал а.луурчин Жэнкогийн дохиураар хорино гэж юу гэсэн vг вэ!!! Яаралтай Хурц, Эрдэнэбат бусдыг нь суллаа! Жэнко Зоригийн аллагыг Нямка сайдтай хамтарч захиалаад илрэхгvй байна! Жэнко 17 чингэлэг спиртийг нь илрvvлсэн цагдааг алсан, Батхvv агсанг Терийн ордонд тайганаараа дуудуулж авчирч алсан а луурчин Махбал гэж баруун гартаа ба а.луурчин хvvxдvvддээ ял егvvлдэггvй Жэнко! Жэнког ялла!!

Avatar

Зочин 2020-10-29 172.107.194.148

Суллаачээ!!! Зоригийн алуурчдыг илрvvлсэн прокурор, тагнуулчдыг шагнах естой байтал а******н Жэнкогийн дохиураар хорино гэж юу гэсэн vг вэ!!! Яаралтай Хурц, Эрдэнэбат бусдыг нь суллаа! Жэнко Зоригийн аллагыг Нямка сайдтай хамтарч захиалаад илрэхгvй байна! Жэнко 17 чингэлэг спиртийг нь илрvvлсэн цагдааг алсан, Батхvv агсанг Терийн ордонд тайганаараа дуудуулж авчирч алсан. а******н Махбал гэж баруун гартаа ба а******н хvvxдvvддээ ял егvvлдэггvй Жэнко! Жэнког ялла!!

Avatar

Uzel bodol dugnelt 2020-10-29 66.181.161.4

Zorigiig unchnuun hutgalj alsan hergiig 20 jil shahuu murduj shalgaj ilruulsen mongoliin tusgai albanii ajilchidaa yllaj baigaa ni emegnel yumdaa. Hezee neg udur ene hergiig ilruulsen odoo yllagdaj baigaa zaluus baatar boloh udur ireh wii dee. Ali ch uls tagnuulchidaa hamgaalj nuudag bolohoos olond il gargaj shuudeggui l baih.

Avatar

irgen 2020-10-29 143.165.48.64

davj zaaldakh shatnii shuugchid daramtand orson esvel hongildoo unench, avilgal avch uldsen bn

Avatar

Зочин 2020-10-29 172.107.194.148

Зоригийн аллагын захиалагч Нямка сайдын даалгавраар Зоригийн алуурчдыг илрvvлсэн тагнуулчид, прокуроруудыг хилсээр хэлмэгдvvлж байгаа а******н Жэнкогийн утсан хvvxэлдэй шvvгч нар ичиж амьдар! Хурц, Эрдэнэбат, тагнуулчдыг челеел!!

Avatar

Zochin 2020-10-29 66.181.161.80

Сахал Э.Хузуугуй Э нарын боол байсан гэхээр л онцгуй. Тэр хумуусийг яаж тамалж байгааг бид харсан. Буруугуйг нь мэдсээр тэгэж байгаа яргачид сэжигтэйг нь бол Энхбат агсан шиг олныг тамалж алаа даа

Avatar

зочин 2020-10-29 66.181.161.100

Ойлгосонгүй … Буруу шүүсэн юм шиг , тэгснээ үргэлжлүүлээд хорьдог нь яаж байгаа юм болоо ? …Буруу шүүсэн юм бол сори гээд сулалдгүй юм уу ?

Avatar

Зочин 2020-10-29 202.131.251.135

Буруу шүүгээд ял нь хөнгөдсөн байгаа тул дахин шүүж, ялыг нь нэмэх хэрэгтэй гэж л үзсэн байна.

Avatar

Зочин 2020-10-29 202.55.188.91

ajilaa hiisen bn, dullah heregtei

Avatar

Зочин 2020-10-29 202.21.117.34

хэрэг дахин задарч, ял нэмэгдэхээр болжээ!

Avatar

Иргэн 2020-10-29 2.58.194.140

Зөв, энэ муухай хүн юун давж заалдах, ичдэггүй балиар юмнууд, шантаажчин, луйварчин, улсаас хулгайлагч ийм муухай хүмүүс Монголд шударга ёсыг үгүй хийж Монголын хбгжлийг ухрааж авилгалыг цэцэглүүлж байгаа, маш хатуу шийтгэж, нийгмээ цэвэрлэх шударга шүүх Монголд хэрэгтэй байна

Avatar

зочин 2020-10-29 202.21.120.66

Монголд шударга ёс, шударга шүүх гэж даанч алга юм даа энэ яргачин ингэж байгаад нэг ч хоногийн ял авахгүй гарах байхдаа

Avatar

Bi 2020-10-29 103.212.118.83

Erdenebat-d itgej bna enehuu eruuden shuusen geh yavdal busad barimtiig uguisgej nyatsaahgui, zahialagchiig zarlaj Nyamdorjiin haitsaalaad bgaa zorilgiig mongolchuud medeh yostoi.

Avatar

Зочин 2020-10-29 66.181.169.162

Тэр хүмүүсийг нь суллаач ээ

Avatar

Монгол 2020-10-29 192.82.71.162

Ингэж байгаад энэ Б.Хурц гэдэг араатанг суллах юм байлгүй дээ

Avatar

ЗОЧИН 2020-10-29 202.126.89.247

МӨНЧ ОЛОН ХҮНИЙГ ТАМАЛСАН НӨХӨР ДӨӨ !

Avatar

Зочин 2020-10-29 77.119.128.220

Yrgachin n****

Avatar

Зочин 2020-10-29 64.119.21.153

Hurts noovsh uheesee..

Avatar

Зочин 2020-10-29 202.179.27.211

Зоригийг гахай шиг төхөөрсөн яргачингуудыг эрүүдэн шүүх ч багадна.

Avatar

Чукча дурак 2020-10-29 202.179.25.254

Би тагнуул гээд Москвад бүртгүүлчихсэн буриад Монголын тагнуул байдаг байж одоо болохгүй.

Avatar

Зочин 2020-10-29 202.9.46.207

Ийм ял байж болох уу???Хүнийг эрүүдэн шүүсэн тэр ч бүү хэл Энхбатыг яраглан алсан хэрэг шүү дээ. Энэ хэрэгт Элбэгдорж ч хамаатай. Содномдорж,Чимгээ 2-ын амьдрал маш их харамсалтай б.на. Ганц хоногийн өмнө ч шоронгоос гарч болохгүй юу???

Avatar

Зочин 2020-10-29 107.77.173.6

Зоригийг хэн хөнөөсөн бэ….мэдээж Зориг агсны хэргээр хамгийн их шоудаж,хамгийн их ашиг хонжоо гаргаж чадаж байгаа тэр хүмүүс….

Avatar