Баянгол дүүргийн ахмадууд Э.Магнайбаярыг эгүүлэн татахыг шаардлаа | News.MN

Баянгол дүүргийн ахмадууд Э.Магнайбаярыг эгүүлэн татахыг шаардлаа

Баянгол дүүргийн ахмадууд Э.Магнайбаярыг эгүүлэн татахыг шаардлаа

Баянгол дүүргийн ахмадууд Э.Магнайбаярыг эгүүлэн татахыг шаардлаа

Баянгол дүүргийн иргэдийн төлөөлөл ИТХ-ын сонгуулийн 23-р тойрогт МАХН-аас нэр дэвшин сонгогдсон Э.Магнайбаярыг эгүүлэн татахыг шаардан өнөөдөр (2020.10.27) мэдээлэл хийв. Тус тойргийн ахмадууд МАН-д элссэн Э.Магнайбаярыг сонгогчдын итгэлээр улс төрийн наймаа хийсэн хэмээн хардаж, дахин санал хураалт явуулж өгөхийг хүсч буйгаа илэрхийллээ.

Тус хорооны иргэн Н.Алтанцэцэг хэлэхдээ “Баянгол дүүрэгт 20 жил амьдрахдаа ийм шударга бус сонгууль үзсэнгүй. МАХН-аас нэр дэвшсэн Э.Магнайбаяр анхан шатны сонгуульд манай тойрогт ялалт байгуулсан даруйдаа сонгогчдын саналыг өөрийн эрх ашгийн төлөө ялсан намд худалдлаа. Хэрэв ийм шударга бус үйлдэл гаргах бол сонгууль зохион байгуулах шаардлагагүй. Иймд цаашид буруу жишиг тогтоохгүйн тулд шат шатны байгууллагууд анхаарч, Э.Магнайбаярыг эгүүлэн татах ёстой” гэлээ.

Баянгол дүүргийн иргэдийн төлөөллүүд МАХН-аас нийслэлийн ИТХ-ын сонгуулийн 23-р тойрогт 922 хүний саналаар ялалт байгуулсан Э.Магнайбаярын МАН-д элссэн асуудлыг хууль хүчний байгууллага анхааралдаа авч, арга хэмжээ авахгүй бол суулт зарлахаа мэдэгдэв. Тэд хуульчидтай хамтран Э.Магнайбаярыг эгүүлэн татах асуудлаар Сонгуулийн ерөнхий хороо болон цагдаагийн байгууллагад шаардлага хүргүүлжээ.

Б.ЦЭЦЭГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
23
ЗөвЗөв
8
ТэнэглэлТэнэглэл
3
БурууБуруу
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

49 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Ирээдүйд санаа зовогч 2020-10-27 43.228.131.45

Ядаж 4 жилээ гүйцээчихээд дараа нь сольж болох байсан шүү дээ?? Даанч хүн чанар муутай, толгой нь ажилладаггүй, ичих гэж байдаггүй инээдтэй эр билээдээ? Насаараа зүүх хочтой боллоо доо хөөрхий. Ийм залуучууд олон байгаа даа?? Одооны зарим залуучууд даанч нэмэргүйдээ?? Ялангуяа охидтой танилцаж байгаа залуус бол бүр эмэгтэй хүнээс ч доор болсон ажиглагддаг юм. Уурлаад л охиноо хаяёихаад л түрүүлээд гүйгээд байгаа юм даа?? Далжийтал алгадмаар?

Avatar

Ирээдүйд санаа зовогч 2020-10-27 43.228.131.45

Ядаж 4 жилээ гүйцээчихээд дараа нь сольж болох байсан шүү дээ?? Даанч хүн чанар муутай, толгой нь ажилладаггүй, ичих гэж байдаггүй инээдтэй эр билээдээ? Насаараа зүүх хочтой боллоо доо хөөрхий. Ийм залуучууд олон байгаа даа?? Одооны зарим залуучууд даанч нэмэргүйдээ?? Ялангуяа охидтой танилцаж байгаа залуус бол бүр эмэгтэй хүнээс ч доор болсон ажиглагддаг юм. Уурлаад л охиноо хаяёихаад л түрүүлээд гүйгээд байгаа юм даа?? Далжийтал алгадмаар???

Avatar

Ирээдүйд санаа зовогч 2020-10-27 43.228.131.45

Ядаж 4 жилээ гүйцээчихээд дараа нь сольж болох байсан шүү дээ?? Даанч хүн чанар муутай, толгой нь ажилладаггүй, ичих гэж байдаггүй инээдтэй эр билээдээ? Насаараа зүүх хочтой боллоо доо хөөрхий. Ийм залуучууд олон байгаа даа?? Одооны зарим залуучууд даанч нэмэргүйдээ?? Ялангуяа охидтой танилцаж байгаа залуус бол бүр эмэгтэй хүнээс ч доор болсон ажиглагддаг юм. Уурлаад л охиноо хаяёихаад л түрүүлээд гүйгээд байгаа юм даа?? Далжийтал алгадмаар????

Avatar

Oyun 2020-10-27 202.55.188.108

Arvin gishuun bas MAN-aas AN-ruu urvaj bsan shuu dee urvaj dharvasan gishuud zoondoo l bgaa shuu gants Magnaibayar ch bish shuu

Avatar

zochin 2020-10-27 103.212.118.34

neriig n erguulen tataa buruu jishig togtloo

Avatar

Зочин 2020-10-27 103.26.194.226

Энхбаярын шавь ийм юмандаа сайн байлгүй яахав дээ! Тэгээд ч ардчилал гэж урваж шарваж , худрагагүйтэж , жудаггүйтэж, хульхидаж , араас бүлж, бүдрэхэд нь нэмж нударч байхйг хэлдэг юм гээд 30 жилийн турш зааж өгсөн байхад өөр яалтай билээ!! Энэ залуугийн зөв! Жинхэнэ Ардчилсан үзэл бодолтой, ухамсартай сонголт хийж чаддаг , бие даасан иргэн мөн бн!!

Avatar

Зочин 2020-10-27 103.26.194.188

Их л хайртай болжээ. Юм л сайн хийж байвал олонхийг дагахаас яахав дээ. Ганцаараө юү ч хийхгүй шүү дээ. АН заваардаг юм байна

Avatar

Зочин 2020-10-27 64.119.25.32

Хамгийн гол нь энэ намын хөтөлбөрөөр нэр дэвшиж ард иргэдийн саналыг авсан биздээ.Эргүүлэн татах хэрэгтэй

Avatar

huduunii irgen 2020-10-27 202.55.188.107

zuv .ard tumnii sanaliig lyuvardaj alban tushaald zutgesen urvagchdad surgamj bolog

Avatar

Зочин 2020-10-27 103.212.116.135

ЭНХБАЯРЫН МАЛЫГ НЯДАЛГААНД ӨГ.

Avatar

Зочин 2020-10-27 66.181.161.113

Зөвшд

Avatar

Зочин 2020-10-27 192.82.69.170

Зөв зөв эргүүлэн татах ёстой

Avatar

Зочин 2020-10-27 202.55.188.38

Энгийн хүн болго.Ямар ч нам бүү хүлээж ав.

Avatar

uhaallag baih 2020-10-27 66.181.185.191

UIH-iin gishuud togtooson jishig shuu dee. UIH-iin gishuun bolsoniihoo margaash MAN -aas garaad AN-d elsej UIH-iin darga ni namiin batlah garduulj baihad ERHEM eserguitsegchid haan togtbor suurshiltai baisan be. Uls turiin namiin huuliig shinechleh tuhai yrij tsaashdiin ireeduigee bodbol zub bolob uu. Huulia uurchluh tuhai bodooroo ene zaluu tseber ZUUN tubiin uzeltei huu bna. Buruu namtai hegdsenee mash hurdan uhamsarlasan um uu daa.

Avatar

Иргэн 2020-10-27 103.229.122.146

Магнайбаяр үзэл бодол итгэл үнэмшлээ чухалд үзэж МАН-д орсон нь албан тушаал эрх мэдэл хөөцөлдөж барууны радикал чиглэлийн АН-тай нэгдэж үзэл бодол зорилго чиглэлээ хөсөрдүүлэн "МАХН" нэрийг ашиглаж яваа Намбарын Энхбаяртангуудад харин ч сургамжтай зөв зүйтэй үйлдэл . Тухайн үедээ МАН-ын гишүүн Ч.Хүрэлбаатар, МАХН-ын гишүүн Ч.Улаан нар санаачилж МАН,МАХН нэгдэж сонгуульд оролцохоор санал дэвшүүлж байсан удаатай ба тэгээд ч Тэрбишдагва. Улаан нар МАН-даа орж УИХ-ын гишүүн болж байсан.

Avatar

Зочин 2020-10-27 124.158.97.219

АН яахаараа барууны радикал чиглэлийн болчдийн? Юу ярьж байгаагаа мэдэж байна уу?

Avatar

ээбээ 2020-10-27 88.125.80.192

намынхаа дарга шиг нөхөр бна даа

Avatar

zochin 2020-10-27 203.91.115.253

Намгүй, эвсэлгүй гон бие гозон толгой биш салхи хаашаа би тийшээ гэж дураараа дургиж болмооргүй л байлтай, яадгийн бол

Avatar

Зочин 2020-10-27 103.26.194.109

СОНГУУЛИЙН ӨМНӨХ УУЛЗАЛТАН ДЭЭРЭЭ МАН г ХУЛГАЙЧ НАР ГЭЭД ЧАРЛАЖ БАЙГАА НЬ ХӨӨРХӨӨН ХӨӨРХӨН . ИЙМ ХҮНИЙ АДАГУУД ДАРААГИЙН ЗАМЫН САЛААН ДЭЭР ҮР ХҮҮХЭД ЭЦЭГ ЭХЭЭ Ч ЗАРЧИХААД ЯВААД ӨГӨХ ЭНҮҮХЭНД .

Avatar

Khaipi 2020-10-27 66.181.180.39

Bie unelegch y****n nart ard tumniig tuluuluh erkh olgoh n Undesen huul zurchij bgaa hereg! AN, MAKHN-ny songogchidiin sanalaar gishuun bolchoid bie unelj amya bodson amtanyg shorond hii!

Avatar

Зочин 2020-10-27 150.129.142.26

Үеийн үед, үр удмаараа урвагчаар дуудуулах тэнэг зүйл хийсэн хүн дээ. Буцаан татах хэрэгтэй

Avatar

noyon 2020-10-27 43.242.243.63

энхбаяр өөрөө ман -тай нэгдэе гэдэг бз дэ.энхболдыг би нэгдэе .чи ерөнхийлөгч бол би ЕС боли гэсэн гээд МN-25 – аар яриж бсан да.энхбаяр ман-тай нэгдэж болдог бусад нь болдоггүй юм у

Avatar

Далчигансан мантуу н**ш оо 2020-10-27 64.119.18.179

Далчигансан мантуу н**ш оо, улсын юмыг буцаагаад өг. Чиний гоё болгоно гэж юу байдаг юм? Хамаг газрыг нь зараад, фундамент, доторхи нарийн тоноглол, стандартыг бүгдийг үгүй хийж сүйтгэсэн.

Avatar

зочинч шарваач 2020-10-27 103.229.120.216

зөв зөв урваач шарваач хүний үнэргүй ард олны итгэлийг даахгүй сонголтоо мөнгөөр худалдсан хулгайчтай хогийн гарыг эргүүлэн татах нь зөв зөв ингэж байж улс төрд жишиг тогтоно

Avatar

ganbaatar 2020-10-27 202.126.89.36

za ene nohorr ch ih daljiganaj iish tiish urwaj sharwaj bj uuliin buga ch gui unasan buh ch gui hitsirlido.erguulen tstah ni zow

Avatar

зочин 2020-10-27 43.228.130.188

кккк Баянголын ахмадууд биш ээ.. Дандаа Эрдэнээгийн ба Эрдэнэгийн боолуудын хамаатангууд байна билээ..Сайн хараарай… Боож үхлээ наадуул чинь. ккккк

Avatar

Зочин 2020-10-27 202.55.188.108

Yag unen

Avatar

Зочин 2020-10-27 66.181.161.103

Хулгайч луйварчинг тэнгэр ниргээсэй.Ийм юмнууд удахгүйээ

Avatar

УРВАГЧИЙГ ЭЛСҮҮЛДЭГ МАН 2020-10-27 49.0.212.165

Наадах чинь бол зүгээр жараахай Дүлзэн шүүдээ, Ч.Улаан, Тэрбишдагва энэ тэр гээд том гарын Дүлзэнгүүд байна, тэд МАН-аасаа урваж МАХН-д орж байж байгаад буцаж МАХН-аасаа урваад МАН-д орж ирсэнийг яахуу ха ха ха

Avatar

УРВАГЧИГ ЭЛСҮҮЛСЭН МАН- 2020-10-27 192.82.65.180

МАХН-н нэрээр гарчихаад өөр намд элсэж УРВАЖ ШАРАВСАНАА ХАА САЙГҮЙ ГАЙХУУЛААД. Худалч, хулгайч нарын нам гэдэгээ МАН гайхуулаад байгаа юм уу хаашаа юм.

Avatar

Урвагч би 2020-10-27 64.119.23.36

Угаасаа мөнгө эрх мэдэл хэрэгтэй юун иргэд тэд надад мөнгө өгөхгүй шүү дээ, хохь чинь өөр гэж намайг сонгосон юм вэ…

Avatar

Иргэн 2020-10-27 202.9.46.23

Баянголын ахмадууд биш ээ.. Дандаа Эрдэнээгийн хамаатангууд байна билээ..Сайн хараарай… Боож үхлээ наадуул чинь.Дүүрэг харъалаас нь гараад явчихаар….Улс төр ийм л байдаг шүү дээ? Магнай гэх мэтийн нөхөд шоронд орох болохоороо АН-д очоод ороо биз дээ?? Мартагдах арай л болоогүй байна шүү????

Avatar

Зочин 2020-10-27 202.126.88.134

MAN-iihan saynaas “shvvh huuliin baiguullaga songuuliin asuu salad ih hutgaldaj bna” gej yariad baih bolson ni ene met asuudliig shvvheer oruulahaas hulchiigaad baigaa hereg baihnee !

Avatar

Иргэн 2020-10-27 59.153.112.32

Ард иргэдээ ингэж доромжилж болохгүй. Орчин цагийн шалгарсан урвагч. Уучлал гуйгаад огцорч хүн гэдгээ нотлон харуул!!!

Avatar

Зочин 2020-10-27 66.181.161.35

эзэд нь хүрэлсүх амарбаясгалан сумьяабузар ганбаатар энхбаяр хүн намаас суралц

Avatar

зочин 2020-10-27 64.119.25.212

Улс төр л хийж энэ залуу. Цэвэр улс төр гэж угаасаа байдаггүй юм.
Улс төр хэзээд бохир байдаг. Тийм ч тоглоомын дүрэмтэй.

Avatar

Зочин 2020-10-27 103.229.122.35

Татах хэрэгтэй шд

Avatar

Зочин 2020-10-27 202.126.89.218

Erguulen tatah ni zuv daraa daraagiin urvagchuudad surgamj bolog tegehgui bol arai dendej bn

Avatar

zochin 2020-10-27 43.228.129.119

Энэ ухаалаг залуу байна. Зүүн төвийн үзэл баримтлал нам Барууны үзэл баримтлалтай намтай нэгдэж сонгуульд оролцохоор үзэл бодолтой үнэн хүн чинь Зүүн төвийн намруу орсон бөлгөө. Үзэл баримтлалын зөрүүтэй намууд яагаад нэгдэж байна гэвэл жинэхэнэ албан тушаалын төлөө ашиг сонирхолоороо нэгдэж байна.Үзэл одолдоо үнэн шинжийг илэрхийлсэн залуус олон байгаасаа.Намаасаа нам тасалж давхидаг хүн ёс суртхуунтай байхуу, УИХ-ын гишүүн аснууд солихоор зүгээр байдаг бусадад нь яагаад байж болохгүй гэж

Avatar

Зочин 2020-10-27 202.179.15.3

АНХНААСАА МАНЫ ТАВИУЛ ТУРШУУЛ НЬ МАХН-Д ОРОГНОЖ БАЙСАН ЮМ БИШ ҮҮ ХАХА ЭНХБАЯР ЭХНЭРТЭЙГЭЭ ХОЁРХОН ХҮНИЙ НАМ МАХН ХАХА..БУСАД НЬ МАН Л УУ ХЭЗЭЭ БОЛ ХЭЗЭЭ ГҮЙЛДЭН УРВАХ ЧОНОНЦОРУУД ХАХА.. ЭСВЭЛ ЭНХБАЯР МАНТАЙ ТОХИРОЛЦОН СУМЬЯБАЗАРЫН ОРОН УИХ-Д ХҮҮГЭЭ ДЭВШҮҮЛЭХ ТОХИРГОО ЮУ ТЭГЭЭД ЭНЭ БААСЫГ ШАВАРТ ШИДЧИХСЭН ҮҮ ..ХАХА ИХ Л ҮНЭТЭЙ НАЙМАА ЭНЭ БҮГДИЙН АРД БАЙЖ МАГАДГҮЙ ЮМ ШҮҮ ..МАНЫХАН БГД -Г АВАХ ГЖ УЛАЙРАН ЮУГАА Ч НАЙМААЛЦСАН БАЙЖ МЭДНЭ ..ХАХА ШИВШИГТ 100Н ЖИЛЭЭ ТЭМДЭГЛЭХ ГЖ ИНГЭТЛЭЭ УЛАЙРЧ БАЙГА

Avatar

МЭДТҮГЭЭ 2020-10-27 202.179.15.3

АНХНААСАА МАНЫ ТАВИУЛ ТУРШУУЛ НЬ МАХН-Д ОРОГНОЖ БАЙСАН ЮМ БИШ ҮҮ ХАХА ЭНХБАЯР ЭХНЭРТЭЙГЭЭ ХОЁРХОН ХҮНИЙ НАМ МАХН ХАХА..БУСАД НЬ МАН Л УУ ХЭЗЭЭ БОЛ ХЭЗЭЭ ГҮЙЛДЭН УРВАХ ЧОНОНЦОРУУД ХАХА.. ЭСВЭЛ ЭНХБАЯР МАНТАЙ ТОХИРОЛЦОН СУМЬЯБАЗАРЫН ОРОН УИХ-Д ХҮҮГЭЭ ДЭВШҮҮЛЭХ ТОХИРГОО ЮУ ТЭГЭЭД ЭНЭ БААСЫГ ШАВАРТ ШИДЧИХСЭН ҮҮ ..ХАХА ИХ Л ҮНЭТЭЙ НАЙМАА ЭНЭ БҮГДИЙН АРД БАЙЖ МАГАДГҮЙ ЮМ ШҮҮ ..МАНЫХАН БГД -Г АВАХ ГЖ УЛАЙРАН ЮУГАА Ч НАЙМААЛЦСАН БАЙЖ МЭДНЭ ..ХАХА ШИВШИГТ 100Н ЖИЛЭЭ ТЭМДЭГЛЭХ ГЖ ИНГЭТЛЭЭ УЛАЙРЧ БАЙГА

Avatar

Зочин 2020-10-27 139.5.216.217

Эрдэнээгийн авгай хүүхдүүдийн идэж уусныг шалгаачээ

Avatar

ШУДАРГА 2020-10-27 202.179.15.3

ХУУРАН МЭХЛЭЛТ ШУУД УТГААРАА ХИЙСЭН .ЭНЭ ТОВАРИШЫГ ШҮҮХЭД ӨГ ..ШҮҮХ ИРГДИЙГ ЗАЛИЛАН МЭХЛЭЖ ДАВУУ БАЙДАЛ ӨӨРТӨӨ БИЙ БОЛГОСОНЫГ ҮНЭН МӨНӨӨР НЬ ТОГТООВОЛ ЭНЭ ТОВАРИШ БУДАА ШҮҮ ДЭЭ ХАХА ЦЭВЭР ХУУРАН МЭХЛЭТ ..ӨӨРИЙГӨӨ ЗАРСАН ТҮҮХЭНД ҮЛДЭХ УЛС ТӨРИЙН НОХОЙ ЮМ…

Avatar

зочин 2020-10-27 49.0.144.68

Дүүргийн сонгууль яах вэ? УИХ-ын сонгуульд ялаад нам сольсон өчнөөн олон хүн байна. Нэг удаа АН-аас УИХ-д сонгогдсон гишүүд бүгд МАН-ын бүлэгт нэгдэж байсан тохиолдолд байдаг юмшдээ.. Зарим нь улсын ерөнхийлөгч болчихсон явж байна даа. Сонгогчид тэдэнтэй хариуцлага тооцож байсан билүү.Энэ залууд буруу байхгүй.

Avatar

Ийм адгийн үйлдлийг таслан зогоох нь зөв 2020-10-27 139.5.219.180

Залуучуудад сургамжтай. Энэ залууг ямар эцэг эх төрүүлж өсгөсөн бол хөөрхий ??
Урвагч хүүгээ харах ямар азгүй вэ ??

Avatar

Зочин 2020-10-27 103.10.20.197

Ардчилал хүний эрх ярьдаг нөгөө нөхдүүд яагаад хүний эрхийг хясан боогдуулах гээд байна. Хаана Ямар намд элсэх нь хүний эрхийн асуудал биш үү. Талийгч Арвин 2012 онд МАН-ын нэрээр сонгуульд ялчихаад АН-д элсэж байхад Ардчилагчид гэж өөрсдийгөө нэрлэсэн анархист нөхдүүд дугарахгүй хаа явсан билээ. Харин тэр үед МАН хүний эрх гээд ам ангайгүй шүү.

Avatar

Энэ урвагчыг МАН нийслэлд байтугай дүүрэгт ч нэр дэшүүлэхгүй байсан 2020-10-27 139.5.219.180

МАХН-аас дэвшиж МАХН-ын нэрээр ялчихаад ингэж болно гэж үү ??

Avatar

Зочин 2020-10-27 192.119.160.148

энэ зэвүүн гар байна лээ дээ, өндөгдүүлж, гурил цацуулж байхдаа таарсан эр. Дараагийн удаад бөлдөгдүүлж, баас цацуулаарай.

Avatar

Зочин 2020-10-27 43.228.131.45

Их бодлогогүй юм хийдэг залуу байна даа?? Ядаж 4 жилээ гүйцээчихээд дараа нь өөр нам руу орохгүй??? Ямар нэгэн шалтгаан л байгаа байхдаа зайлуул?? өөрийн гэсэн толгой алга байна. Ямар нэгэн юманд л уруу татагдсан байна. Төрийн хүн болох гэж байсан хүн чинь цэгц тууштай байх ёстой л доо. Хөөрхий бидний хойч үе??? Иймл хойч үе байгаа шүү дээ???? Яана даа??

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж