Г.Ёндон 152,6 саяын хадгаламжтай ч хүүхдийнхээ төлбөрийг төлүүлжээ | News.MN

Г.Ёндон 152,6 саяын хадгаламжтай ч хүүхдийнхээ төлбөрийг төлүүлжээ

Г.Ёндон 152,6 саяын хадгаламжтай ч хүүхдийнхээ төлбөрийг төлүүлжээ

Г.Ёндон 152,6 саяын хадгаламжтай ч хүүхдийнхээ төлбөрийг төлүүлжээ

Уул уурхай, хүнд үйлдвэрийн сайд Г.Ёндон “Монголросцветмет” ТӨҮГ-т ажиллаж байхдаа хүүхдүүдийнхээ төлбөрийг үйлдвэрээс төлүүлсэн баримт зарим хэвлэл мэдээллийн хэрэгслээр гарсан билээ. Тэрбээр  өнөөдөр /2020.10.26/ өмнө эрхэлж байсан ажил, албан тушаалтай холбоотойгоор тайлбар мэдээлэл хийсэн. Ингэхдээ тус үйлдвэрийн удирдлагаар ажиллаж байх хугацаанд урамшуулал болгож авсан гэсэн тайлбар хийсэн юм. Мөн тэрбээр үйлдвэрийн удирдлагаар ажиллаж байхдаа АТГ-т хөрөнгө орлогын мэдүүлгээ гаргаж байсан бөгөөд 2019 онд гэхэд 152,6 сая төгрөгийн хадгаламжтай байжээ. 


“БИ ХУВЬ ХҮНИЙХЭЭ ҮҮДНЭЭС БОЛОХГҮЙ ЗҮЙЛ ХИЙГЭЭГҮЙ”

Уул уурхай, хүнд үйлдвэрийн сайд Г.ЁНДОН:

-Нэгдүгээрт, “Монголросцветмет” ТӨҮГ бол улсын төсөвтэй ямар ч хамаагүй, ашгийн төлөө байгууллага байдаг. Та бүхний сонирхож байгаа журам нь “Монголросцветмет” ТӨҮГ-т 2000 оны эхэн үеэс хэрэгжиж эхэлсэн. Уг журамд компанийн гүйцэтгэх удирдлага, менежментийг урамшуулж, сургалтын төлбөрийн хөнгөлөлт эдлүүлэх гэсэн заалтуудтай. Хэрэв компани ашиггүй ажиллаж, зорилтот түвшиндээ хүрэхгүй бол энэ урамшуулал, хөнгөлөлтийг олгодоггүй. Тэр ч утгаараа 2012 оноос таван жилийн хугацаанд “Монголросцветмет” ТӨҮГ ашиггүй ажиллаж, энэ урамшууллыг олгож байгаагүй. Би 2018 оны дөрөвдүгээр сарын 25-нд гэрээ байгуулж, томилогдон ажилласан. Би өмнө нь “Монголросцветмет” ТӨҮГ-т 1999 оноос ажиллаж байсан. Дунд нь нэг жил гаруй хугацаанд “Эрдэнэт үйлдвэр” ТӨҮГ-т ажиллаж байсан. Ер нь “Монголросцветмет” ТӨҮГ шилэн дансны хуулийг маш сайн хэрэгжүүлж байгаа гэж бодож байна. Одоо яригдаж буй баримтыг 2019 онд нээлттэй мэдээлсэн байсан. Өнөөдөр миний хашиж буй албан тушаалтай холбоотой цацагдсан байх. Удирдлагуудад нь өндөр урамшуулал, цалин мөнгө өгөх нь компанийн менежментийг зөв хийж, ашигтай ажиллуулах, улсад төлдөг татвар, ногдол ашгийг нэмэгдүүлэх зорилготой. Тодорхой журам, хөдөлмөрийн гэрээнд заасан байдаг. Би хувь хүнийхээ үүднээс болохгүй зүйл хийгээгүй. Энэ бол бүх хүнд нээлттэй байсан мэдээлэл. “Монголросцветмет” ТӨҮГ нь 2019 онд түүхэндээ хамгийн өндөр ашигтай буюу 34.8 тэрбум төгрөгийн ашигтай ажилласан. Ганц би биш олон ажилтан урамшуулал авдаг гэж ойлгодог. Журамд сургалтын төлбөрийн хөнгөлөлт, орон сууцны хөнгөлөлт байсан. Тухайн үед Бор-Өндөрийн ажилчид орон сууцаа хувьчилж авч байсан. Миний хувьд сургалтын төлбөрөөс өөр урамшуулал байхгүй. Мөн эрүүл мэндийн үзлэг оношилгоонд хамрагдах мөнгөн урамшуулал байсан” гэв.

"Г.ЁНДОН ХҮҮХДИЙНХЭЭ ТӨЛБӨРИЙГ ТӨЛҮҮЛЭХДЭЭ 152,6 САЯ ТӨГРӨГИЙН ХАДГАЛАМЖТАЙ БАЙЖЭЭ"

Тэрбээр “Монголросцветмет” ТӨҮГ-ын орлогч захирлаар ажиллаж байх үедээ сард дунджаар 17 сая төгрөгийн цалин хангамжийг авдаг байсан атлаа нэмж байгууллагынхаа хөрөнгөөр хүүхдүүдийнхээ төлбөрийг төлүүлж байсан гэх мэдээлэл хэвлэлээр цацагдаад байгаа билээ.

Тодруулбал,  Уул уурхай, хүнд үйлдвэрийн сайд Г.Ёндон “Монголросцветмет” ТӨҮГ-ийн газрын орлогч захирал, Ерөнхий захирлын үйлдвэрлэл эрхэлсэн орлогчоор тус тус ажиллаж байжээ. Харин эдгээр албан тушаал хашиж байхдаа АТГ-т хөрөнгө орлогын мэдүүлэг гаргасан байдаг.

Өөрөөр хэлбэл, тэрбээр хүүхдийнхээ сургалтын төлбөрийг төрөөс төлүүлж байх хугацаандаа АТГ-т гаргасан хөрөнгө орлогын мэдүүлэгт дурдсанаар Г.Ёндон сайдын орлого, авлага, хадгаламж нь нэг жилийн дотор өссөн байгаа юм.

ТАЙЛБАР: Г.ЁНДОН 2018, 2019 ОНУУДАД АТГ-Т ГАРГАЖ БАЙСАН ХОМ

А.СҮРЭН

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
41
ТэнэглэлТэнэглэл
11
БурууБуруу
4
ХахаХаха
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ЗөвЗөв
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

109 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-10-26 64.119.23.203

Энэ тэнэг хувиа хичээсэн новшийг төрөөс зайлуул

Avatar

хурц 2020-10-26 103.212.119.16

энэ мэдээний спонсор шинэ сайд болох нөхөр…та нар таагаарай, Шилэн Цогоо бол биш …Одоо ТӨХК ийн захирал даа……

Avatar

zochin 2020-10-26 202.21.109.61

YAMAR OLON GAHAI VE

Avatar

зочин 2020-10-26 122.201.24.173

энэ хүн улсаа шулж байвал сэтгэл нь ханадаг бололтой.үйлийн үр гэж байдаг гэсэн

Avatar

toim 2020-10-26 66.181.186.230

3200 dolor toloo hun aladd shorond ahtah demii shdee.boldoo. bas dahin anhaaruljina ene bol hubin kompani geed bod doo oorinho omchos yu abah chamd ahmaagui dee. ene soziolizm uldegdel feodold iim yuma medehgui shde.

Avatar

Зочин 2020-10-26 66.181.186.230

3200-4300 dollor sard 3 hubaagd tolchi iim yum ged bas baidaga. itgemergui shuu. chi uure abaig alsanuu ged asuulaa. asult hundersen shde.

Avatar

Зочин 2020-10-26 66.181.186.230

intgemergui shuu sard 2 hubagad sarda 4 hubgad toldog shde 320 dolor imhen mongoni toloo hun alaad shorond hatad ayadin boldoo.

Avatar

toim 2020-10-26 66.181.186.230

1500 dollor leasing hiihcih yee. ulaanbaatar iim yum bas abidagaa 1-2-3-4 hubagad toldog geed reklam medehuu.

Avatar

Зочин 2020-10-26 103.206.195.28

өлөн

Avatar

Зочин 2020-10-26 192.82.71.166

anod zoos mongol shuudan luibardah zabdsan heregt hiine shuu shalgana.teged tagnuulin said ner zeelde yudaa.

Avatar

Зочин 2020-10-26 192.82.71.166

1997 ond neg chany ih muuhai aluulsinma. teged hamsatan heregten amerik zugtasan l daa. odoo bodhod ah duu haisar neg yum oloh shigee. dabaa aha ene shiljuuleg mon shdee.

Avatar

Зочин 2020-10-26 192.82.71.166

joloch chi shalihgui baiy gok oros zahirald tomrod abibal nidlanm shuu.

Avatar

Зочин 2020-10-26 192.82.71.166

chi asuul daa sirra liond huns em sum ugsiinma asuu asuu teged zaila muu luibarchin lagaan. uzeler untaraa. archilsan holboo

Avatar

Зочин 2020-10-26 192.82.71.166

said aha joloch chi shorongin hulgarin bulegt baidag. jolocho solio.ene shuljuulge hisen hudas chin shal huuramch shde abs ene gruzin abhaz shiljulge medsen u. iim yumar oroldbol uhbal bulshaa uhlaa geel bodchihoo.

Avatar

Зочин 2020-10-26 192.82.71.166

said aha ene shiljuulgin maygt chin shal huuchin heden ond iim baisan gey. odoo oor maygt hergeledeg bolson.iimhen mongor hunig shoornd hihgui ee. teghed surguuli tolbor 200 minga baila. leasing bolgod tolchii.ene maygt mash muuhai gruzin shiljuulge baigam daa. enes neg muuhai ner garad baigam daa.

Avatar

Зочин 2020-10-26 192.82.71.166

tagnuulin said bolson shdee.

Avatar

зочин 2020-10-26 66.181.184.204

ийм л шуналын туламнууд төрд үүрлээд байна Ерөнхий сайдаа наадахаа байранд нь тавь. Дарга залуу нь бас л шуналаар өвчилчихсөн тайлбар хийж байсан. Их өмөөрч байгаа бололтой. МОЦМүйлвэрийн удирдлагууд ялзарсан байна.

Avatar

зочин 2020-10-26 66.181.184.204

төрийн өмчийн үйлдвэрийн газар ажиллаж байгаагаа мөнгө идэх боломж гэж ойлгожээ. Одоо Сайд болсон өшөө ихийг иднэ. Их идэх гэдсэнд халтай өндөр цалинтай байж тай бас хүүхдүүдээ чирээд байх юм. Эхнэр нь боль гэж хэлдэггүй юм байхдаа. асар их хадгаламж

Avatar

Зочин 2020-10-26 139.5.216.182

Арай ч дээ. Ийм дарга нар Монгол Улсыг удирдахаар хөгжихгүй ээ.

Avatar

HURELSUH d hunii nooz baihgui dee 2020-10-26 192.82.76.121

shunaltai hulgaich be sard 17 000000 zalintai baij HURELSUH ooroo yaj olj tavia be

Avatar

Иргэн 2020-10-26 202.126.88.141

Ичих булчирхай алга аа, өчнөөн мөнгөтэй байж хүүхдүүдийнхээ сургалтын төлбөрийг татвар төлөгчид, ард түмний мөнгөөр төлүүлж байдаг, хэлэх ч үг олдохгүй нь. Сайд дарга нар иым байхад монгол улс яаж хөгжих вэ дээ.

Avatar

ХЭХЭ 2020-10-26 192.82.71.121

МОНГОЛЫН ТӨР ХУЛГАЙЧ ЛУЙВАРЧДЫН ЦУГЛУУЛГА БИЛЭЭ

Avatar

Зочин 2020-10-26 150.203.23.19

Geree baiguulsan huuliin daguu l bol hen heden tugrugtei bh yur ni hend hamaatai yum be, butsaad sotsializmruugaa yavaad turd l ajillaj bgaa bol busad hunees uur burhan baij buh zuilsee uls eh orondoo zoriulaad uurtuu yu ch avkui bh yostoimuu haashain?
Setguulch ni gej yaahaaraa iim asuudliin goliig olkui teneg yum bichdeg hun bdag bnaa.
Uneheer buruu gej bodoj bgaa bol ehleed yaagaad iim geree bguulah bolson, yaagaad uramshuulal olgodog geed terniig ni uh.

Avatar

ХЭХЭ 2020-10-26 192.82.71.121

улсын компанид ажиллаж байж давуу эрхээ ашиглан хулгай хийхээ больж үз

Avatar

Tor 2020-10-26 197.231.239.250

Onoodor minii egch hvrgen akh hoer hoeulaa 500000 togrognii ajil hiideg ba sard niileed 1000000 togrogooroo gurban hvvhdvvdiinhee hool und hubtsas hunar ger bvlee setgel zvrheeree abch yabj bhd ter hoeriin 34 sard oloh 17 say togrognii tsalin neg sard abaad hanahgvi hvvhdvvdiinhee surgaltiin tolbor toluulj bdg ta hvn mon uu? Haa bn ter shudraga es? Ene uls oronii tsoohon Mongol irgediig hairladag udirdagch alga daa… Gutamshig… Ekh ornoo ard tvmnee ooroosoo ch iluu hairlah estoi darga naraa..

Avatar

Tor 2020-10-26 197.231.239.250

Mongol uls iim es surtahuungvi unet zuulgui said darga nartai bolhoor hogjihgui baigaa yum shtee. Eronhii said n ooroo iim. Hamgiin gol n onoodor 500000 togrognii tsalin abch ajllaj bga ochnoon myangan Mongolchuud bor zvrheeree darga narta itged ajillaj bhd sard 17 say togrog abaad tgd hvvhvvdiinhee surgaltiig toluulj bdg. Buzar yum da Tanai hvvhdvvd tgd ter buzar mongoor n yu surah be dee. Hvnii uiliin vr hetsuu dee darga naraa. Ard tvmnee bvv bas. Chingisiin Mongolchuudiig ta nar bitgii bas…

Avatar

Зочин 2020-10-26 212.95.5.128

Хүн ажлаа сайн хийгээд, ажлаа сайн хийвэл өгдөг дүрэм журамд нь заасан байсан урамшууллыг авсан байна. Тэрийг авахын тулд энэ хүн заавал гуйлгачин байх ч албагүй.

Avatar

Зочин 2020-10-26 202.9.46.253

Ганц энэ хүүхдийн төлбөр биш байхоо ухаад үзьэл өөрч юмнууд байгаа байх наад зах нь албаны автомашин шиэнээр авах бензин тос утасны төлбөр гээд л эсэн бусын л юм байгаа байх.одоо ганц Ёндон биш тэр үйлдвэрийнхэн бүгд л ухуулах байх

Avatar

монгол хүү 2020-10-26 69.251.251.84

яагаад ийм арчаагүй байгаа юм бэ….. яаж иигээд л ямар нэг байдлаар улсын, татварын төлөгчидын мөнгийг идэхийг бодож байгаа боддог хүмүүс төр ,төрийн өмчит байгууулагад ажиллаж байгаа цагт энэ улс хөгжих үүү ё о ёо үнэхээр найз нөхөдөөсөө үр хүүхдээсээ ч ичдэггүй юм уу өөрөөсөө ч ичээч дээ … чи явах хэрэгтэй….

Avatar

zochin 2020-10-26 64.119.25.150

Монголын төрд ийм хувалзнууд шигдсэн байгаа цагт улс орон хөгжиж, ард түмэн сайханамьдрана гэж байхгүй шүү дээ

Avatar

Санхүүч 2020-10-26 64.119.16.46

АТГ-т мэргэшсэн хүн бн уу, өсөж болно гол нь хаанаас яаж олсон нь чухал, орлого нь 52 сая өссөн, хадгаламж нь гэтэл 60 сая гаран өссөн энэ хугацаанд идэж уусан зарцуулсан хэрэглээ мэдээж байх ёстой олсон бүхнээ хадгалах боломжгүй тэгэхээр тэр зөрүү хаанаас гарав гэдэг нь л чухал ш дээ…ганц энэ хүн биш ер нь улс төрд орсон болон нэр дэвшсэн хүн болгоны мэдүүлгийн дагуу шалгаад тэр олсон орлогоосоо улсад татвар төлсөн үү гэдгийг нь Татвар бас шалгаад цэвэр бохир эсэхийг нь мэдээлэх хэрэгтэй.

Avatar

ах 2020-10-26 66.181.187.40

Явж байтал олс таараад баярлаад аваад харьтал нөгөө үзүүрт нь үхэр ногтолсон байсныг би мэдээгүй гэгчийн үлгэртэй адил юм.

Avatar

Зочин 2020-10-26 202.21.108.62

Хүүк ба түүний багийнхан үнэхээр өлөн. Хүүкээс өгсүүлээд олон хүн аавын хаалга татна даа.

Avatar

ах 2020-10-26 66.181.187.40

Хариуцлагыг нь үүрүүлж огцрох жишиг тогтоо ерөнхий сайд аа. Би буруугүй гээд гүрийгээд байхийм. Нүүр ч шир юмаа

Avatar

Зочин 2020-10-26 150.129.142.26

Ёс зүйгүй, ичгүүргүй сайд огцор. Амьжиргааны түвшин доогуур, ядарсан хүмүүст л халамж хэрэгтэй гэдгийг мэддэггүй сайд улсынхаа төлөө, ард иргэдийн төлөө яаж ажиллаж чадах юм. Росцветмет улсын өмчийн үйлдвэрийн газар. Монголын ард түмний өмч шүү.

Avatar

Zocnin 2020-10-26 68.145.61.75

Ene barimtiig tawij bgaa hun ygyi mon ataarhaj uhlee yu Kkk Jiriin l bdag l mongon hadgalamjtai harin cn idej uugaagui hun bna Huuhdee iween tetgegcn olj surgaltiin mongiig ni toluulj bgaa sain hereg Mongoldoo l mergejilten beltgej bna

Avatar

Zocnin 2020-10-26 68.145.61.75

Huuhdee surgah gedeg bol ulsdaa mergejilten beltgej bgaa hereg Idej uugaagui harin cn sain kompaniar tolboriig garguulj mergejilten beltgej bna Harin cn shudarga hun bnaa

Avatar

Zocnin 2020-10-26 68.145.61.75

Ene hun bol yostoi idej uugaagui shudarga hun bna Harin cn ene ih barimtiig delgegcniig yasan ataarhuu oodgui hun be gej harj bna Erhbish huuhdee gaigui kompaniar tetguulj boloh tegsh erh ene hund bgaa shuudee Yondon bol tegj ih ankhaaral tataad bh awilgal idej uusan hun bish bna Ene mongon hadgalamj bol zahiin hunii karmand bdag l mongo bna

Avatar

undarmaag jigsheech 2020-10-26 192.82.69.136

terbum terbumaar ni ideed 40 sayar torguulahaar bolood sullagdsan undarmaa avgaig jigsheech. irgediin eruul mendee daatguulsan ochnoon terbum togrogiig zalgichaad bgaa huniig buur martah shinjtei. ter zavaan avgai ayagui bol ooriigoo martuulah gej Yondon saidiin talaar sensatsi degdeej bgaa da

Avatar

zochin 2020-10-26 139.5.219.122

ЁНДООН САЙДЫН АЖЛАА ӨГЧИХ ДӨӨ,

ИЙМ МУУ НЭРТЭЙ САЙДЫГ СОНСОХ, ҮГИЙГ НЬ ТООЖ ХҮНДЭТГЭХ ХҮН ОЛДОХГҮЙ САЛБАРЫН АЖИЛ ЧИНЬ Ч ЯВАХАА БОЛИНО

Avatar

Зочин 2020-10-26 43.242.243.67

Япон шиг бай л даа. Хүрэлсүхээ Ёндон сайдыг зайлуул. Ёндон ичих мэдрэмжтэй бол өөрөө саналаа гаргаад ажлаа өг.

Avatar

Зочин 2020-10-26 66.181.176.162

Гадаадад сайдууд ийм хулгайд холбогдсон бол шууд өөрийн хүсэлтээр огцордог огцор

Avatar

Зочин 2020-10-26 66.181.176.162

Ичдэггүй ширэн нүүр огцоруул

Avatar

Зочин 2020-10-26 106.240.243.218

Ichdeggui n****

Avatar

/*-*/ 2020-10-26 49.0.212.165

Анх энэ хулгайч томилогдож байх үед бүгдээрээ л мэдлэгтэй туршлагатайг нь шагшаад шүтэн бишрээд долоох нь холгүй байсан байхаа ооркуудаа

Avatar

жаргалант мах 2020-10-26 66.181.161.49

агуу хүрэлсүх сайд хулгай хиивэл шоронд явуулна гэж 7 сард айлдса н амарбаясгалан хүрэсүх 3 НИИЛЖ моноросыг са адаг ш дээ

Avatar

irgen 2020-10-26 66.181.161.78

yoroolgui shynaltan yondon gegch bolje.shydarga yos baih l yum bol ogtsryylj,hyyliin baigyyllga n shalgah bailgui de

Avatar

Зочин 2020-10-26 202.9.46.7

Ингэж ур хуухдийнхаа толборыг хуртэл улсаас толуулээд байвал яаж манай улс баян байх уу? Дарга нар дэндуу тансаглаад бнаа ! Ор ширээндээ баригдаад Хятадын боол болхоор нэг ойлгон бхаа?!

Avatar

Зочин 2020-10-26 117.111.14.100

шуналдаа баригдсан юмнуудыг хууль цаазаар л таслан зогсооно

Avatar

/*-*/ 2020-10-26 49.0.212.165

БУЗАР ПИЗДAA

Avatar

ТОСК Хичээнгүйг зайлуул Хүрэлсүхээ !!!! 2020-10-26 202.126.89.238

ТОСК-ын авилгачин Хичээнгүй ба түүний нөхдийг хэзээ зайлуулах вэ Хүрэлсүрээ !!! Одоо ч гэсэн түрээсийн байрнаас хүмүүс хөөж гаргаад авилгалаа аваад л сууж байна !!!!

Avatar

Зочин 2020-10-26 66.181.179.154

8-10 say geed hanshtai yum bn lee sh dee. Buh darga nar avilgal avdiin bishuu ?

Avatar

Зочин 2020-10-26 202.126.89.238

Buzar pizduuu

Avatar

Mongol 2020-10-26 111.65.45.250

Duugui ogtsorch z**l. Muu huvalz. n****

Avatar

Зочин 2020-10-26 192.82.76.3

Энэ Г.Ёндон гэгч этгээд уул уурхайн яам ашигтай ажилласан гээд Эрдэнэс тавантолгойн ногдол ашгийг ганцаараа идэж чамшигдуулахаар луйварчин байна. Эртхэн дээр нь хоёр яс салвал ямар вэ та минь нээ.

Avatar

Зочин 2020-10-26 192.82.76.3

Г.Ёндон хэмээх энэ гөлийсөн этгээд ямар хөгийн, хогийн тайлбар тавьдаг дурак вэ? Хүмүүсийг мал гэж бодоод байгаа юм байх даа. Цааш нь харуулж баймаар шаар байна даа

Avatar

б 2020-10-26 192.82.67.7

Улсын үйлдвэрийн газар гэхээр яаж ч мөнгийг нь үрж болдог юм уу? Нэртэйгээр нь бүх ашгийг өөрсдөө хувааж авна гээд тэр дотоод журамдаа оруулчихаач. Нөгөө "шударга ёс" энэ тэр гээд бүлтрээд байдаг Хүрэлсүх энэ мөнгийг нь нөхөн төлүүлээчээ.

Avatar

Зочин 2020-10-26 66.181.161.29

Ih baga ni hamaagui l de iim nuhduud said hiij bna gej bodohoor shudraga yum gej bhgui de iim ih mungutei bj huuhdiihee tulburiig tulj chadahgui bgaa hun said hiine geheer sanaand buuhgui bna

Avatar

Зочин 2020-10-26 66.181.165.227

Сайн ажилласан бол урамшуулал авах ёстой шд, сайт руу нь орж харлаа. Ашиг нь 2017 – 16 тэрбум, 2018 – 8 тэрбум, 2019 – 34 тэрбум болсон байна. Харин ч өмнө нь ийм их ашигтай ажиллах ёстой байсныг яагаад ажиллуулж чадаагүй вэ гэдэг асуулт байна

Avatar

Зочин 2020-10-26 66.181.165.227

Сайт руу нь орж харлаа, 2017 онд 15.7 тэрбум, 2018 онд 7.8 тэрбум, 2019 онд 34 тэрбумын ашигтай ажилласан байна. Ингэж өсгөсөн байхад урамшуулал авах ёстой гэж бодож байна

Avatar

Зочин 2020-10-26 66.181.165.227

Ашигтай ажиллуулсан бол урамшуулал авах нь зөв л биз дээ? Ямар ч хувийн байгууллагад ийм л байдаг шд, сайн ажилласан бол урамшуулал авна

Avatar

Zochin 2020-10-26 37.164.1.82

Ene ulun hulgaichiig zailuulaachee

Avatar

Зочин 2020-10-26 49.0.218.178

Арайч дээ. Ийм өндөр цалин шагнал урамшуулал авдаг байж, хүүхдүүдийнхээ төлбөрийг өөрөө төлчихгүй яавдаа. Тэгэхээр энэ хүн ямар их шуналтай гэдэг нь харагдаж бнаа!! Ерөнхий сайдын шахалтаар биз Зурагтаар хийсэн тайлбар нь ямарч шаардлага хангахгүй утга учиргүй зүйл яриад, ямар жоохон хүүхэд хуурч байгаа биш! Ийм хүн бүхэл бүтэн улсын салбар хариуцана гэдэг чинь ард түмэнийг дээд зэргээр доромжилж бнаа!! Ямар ичдэггүй н**ш вэ! Одоо огцорсон нь дээр дээ!Хүрэлсүх яагаад ийм хүнээр сайд хийлгэвээ!

Avatar

Unshigch 2020-10-26 192.82.64.81

Turiin ajiliin mash sain hiihleer tur bas urumshuuldag uchirtai yum. ternii l neg engiin jishee shte. yamar asuudal baihgui

Avatar

Зоч 2020-10-26 66.181.161.116

Зарим мэдээллийг бичихдээ жаахан учир байдлы нь тунгааж байж нийтлэх хэрэгтэй . Дээрх хүний ард гэр бүл үр хүүхэд нь байгаа шүү дээ!!. Хүмүүсийн үзэл бодол янз бүр байгаа. Тэр болгонд хүүхдүүд нь гэр бүл нь өмнөөс нь хариу барихгүйш тээ!!!…

Avatar

Зочин 2020-10-26 192.82.76.3

Битгий унгас алд

Avatar

Зочин 2020-10-26 122.201.19.99

Bukh turiin baiguullagiin darga nariig shalga.

Avatar

Зочин 2020-10-26 122.201.19.99

ATG bukh darga nariig shalga.

Avatar

Зочин 2020-10-26 192.82.64.153

Эвий дээ хөөрхий минь төрийн ажил хийгээд урамшуулал авч, , , , , , , , ,

Avatar

Зочин 2020-10-26 192.82.66.218

арай ч дэ, ядаж хүүхдийхээ сургалтын төлбөрийг өөрөө төлөх тийм ухамсаргүй байна гэж үү ???? Огцорвол таарна иймэрхүү шуналтангууд, өөр юугаа ч төлүүлж байгаан билээ !!!!!!

Avatar

z 2020-10-26 202.131.225.197

Энэ тохиолдол дээр ухамсар гэхээсээ илүү боломжийг л ашигласан байна. Чи ч гэсэн оронд нь байсан бол бас л ингэх л байсан.

Avatar

Зочин 2020-10-26 66.181.184.28

Бүүр өлөн хулгайч сэтгэхүтэй псдаа вэ

Avatar

Энгийн уншигч 2020-10-26 64.119.18.139

Ёстой сайн доктор, инженер. Атаархалдаа шатсан бузар л******д хүнийг гутааж доромжилж байна

Avatar

Зочин 2020-10-26 107.189.10.119

Ёндон яндан гэсэн бузар түвд нэртэй новшууд Монголыг тонож байна.

Avatar

Зочин 2020-10-26 66.181.170.73

152 саян хадгаламжтай сайд гэдэг бол ман ынхан дотор гуйлгачин л гэсэн үг.

Avatar

Зочин 2020-10-26 202.21.117.34

Зүгээр цалин аваад төрийн байгууллагад ажиллавал ажиллаж чадахгүй бол зайл хулгайчуудаа!!!!!!

Avatar

Зочин 2020-10-26 66.181.190.218

Энэ хүнд хөрөнгө хариуцуулж болохгүй юм байна оо, худал үнэн хэлээд л төсөв мөнгө хусаад байх нөхөр байна, итгэл үзүүлж болохгүй, хөөж явуулбал таарна, гэхдээ улсыг хохиролгүй болгуулах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2020-10-26 103.140.10.236

endong yandan bolgo muu gologiig.zolbin g***.

Avatar

Зочин 2020-10-26 198.16.70.51

Хүүк ээ энэ балинч аа явуулаач ээ

Avatar

Зочин 2020-10-26 202.126.89.239

Чадаж байгаа юманд арга алга даа, үмбүүнүүдээ. Мөөрөхөөс өөр зүйл чаддаг биш, үхрүүд.

Avatar

Зочин 2020-10-26 66.181.169.162

Их хурлын гишүүд сайд дарга нар бүгд л хүүхдийнхээ төлбөрийг төлүүлдэг биз дээ, Тэгвэл тэрийгээ бүгдийг ил яръя. Яагаад ганц Ёндон.

Avatar

Зочин 2020-10-26 202.55.188.46

Turiin alband hahuuliig ni uguud ormoor baina, heden saya hend uguh ve?

Avatar

Zochin 2 2020-10-26 66.181.170.73

Сайд байхаас өмнөх амьдрал руу нь дайрч судлаад, чичрээд шээс нь гойжих нээ, ямар хөгийн хар масс вэ, өөр хийх юм олдохгүйнүү? ямар завтай хүмүүс вэ? тэр бүх халамжиудыг нь цуцлаад бүтээн байгуулалт болговол таарна.

Avatar

Кса 2020-10-26 202.126.88.134

Үр хүүхдүүд нь сургууль дээрээ еэ еэ бөөвөө болох юм байна даа. Нэ хэсэгтээ л нэр хоч салахгүй. Сайдын ажлаа өгсөн нь зөв сонголт болно шүү.

Avatar

Санал 2020-10-26 66.181.179.143

саятан тэрбумтан нарын хүүхдийн сургалтын төлбөрийг БИД улсад өгч байгаа ТАТВАРААРАА төлөх нь шудрага уу гэж шудрага үнэний ТУЙЛ болсон ер сайд ХҮРЭЛСҮХ танаас асуумаар бна шүү Та шудрага хариулаарай

Avatar

Зочин 2020-10-26 64.119.25.28

Урамшууллаа л авсан болтой юм. Бусад нь байр орон сууц авдаг л юм байна.

Avatar

Зочин 2020-10-26 202.21.117.34

Зүгээр цалин аваад төрийн байгууллагад ажиллавал ажиллаж чадахгүй зайл хулгайчуудаа!!!!!!

Avatar

иргэн 2020-10-26 203.98.76.100

Ес зүйн хариуцлага хүлээж хурдан огцрооч ээ.

Avatar

Хувийн хэвшилийн төлөөлөл 2020-10-26 202.126.90.59

Зайлуулаарай Хүрэлсүхээ Юу юу гэж хуцлаа… Хулгайчууд минь үхсэний чинь ураишуулал… Зүгээр цалин аваад төрийн байгууллагад ажиллавал ажиллаж чадахгүй зайл хулгайчуудаа

Avatar

do 2020-10-26 202.72.245.125

Чадалтай мэдлэгтэй нэгнээ намнаж эхэлж байна даа

Avatar

Зочин 2020-10-26 103.111.68.3

ENE HUN TSAASHDAA BAS L ENE MAYGAAR HUVIIN SONIRHOLOOR AJILLANA GESEN UG.

Avatar

Zochin 2020-10-26 150.129.143.79

Хүрэлсүхээ сэлэмээ хэрэглэх болоогүй юу?

Avatar

Зочин 2020-10-26 202.9.46.26

Сэлэм байхгүй э тоглож байсын

Avatar

Ёё 2020-10-26 202.55.188.84

Ер нь төрд төрийн байгууллага компанид ажиллаж бгаа хэн ч бсан гэсэн бнга иймэрхүү байдлаар бусдаас давуу эрх эдэлж мөнгө байр машин гээд авах л юу бна авах юм. Үнэгүй юманд нугасгүй. Ийм бж болохгүй ээ. Ард түмэн талхны мөнгөгүй байхад төрд ажилладаг нөхдүүд л хамгийн бийлэгжүү тарган цатгалан бх юм

Avatar

z 2020-10-26 202.55.191.130

Bi ch gesen ter ard tumnii chine neg heseg ne bna gehdee chini heleed baigaa talkhnii munguggui geed baigaa ard tumnees mini bie yalgaatai ne amidraliinhaa toloo zutgesen hodolmorolson ur dund ne talkhnii mungu-nd sanaa zowoltgui saihan hangaluun amidarch bolj l bna.

Avatar

Зочин 2020-10-26 103.111.68.3

Ocuuhen zuil zavshsan baisan ch hatuu shiitgel onogduulahgui bol mongol uls hezee ch hogjihgui.

Avatar

!!!!!!!!!! 2020-10-26 66.181.169.116

Ерөөсөө юм ойлгодоггүй усан толгойтой шуналын микроб байна ш дээ. Ийм бузар амьтан төрийн өндөр албанд байгаад байвал бүр ихийг идэж ууна гэдэг нь ойлгомжтой байна. Хүрэлсүх ийм амьтдаас болж, өөрөө идэж уугаагүй ч байсан нэгэн цагт тэдэнтэйгээ хамт өндрөөс ихээхэн сүр дуулиантай унаж бяцрах вий!!! Бушуухан халаад идсэн уусныг нь шалгуулж төрийг хохиролгүй болгооч!!!!!!

Avatar

Зочин 2020-10-26 202.126.88.134

Hvrelsvh idej uugaagvi bol yamar elentsgeeree 2 terbumiin hadgalamjtai bolson baih ve ?!

Avatar

Зочин 2020-10-26 103.136.254.8

turiin umch gedgiig yu gj bodood bgaa yum bol doo

Avatar

Зочин 2020-10-26 66.181.181.37

Төрийн өмчийг ингэж л төрд төсөвт хамаагүй болгож цөлмөж бна дааа. Сайд нь ингэж хэлж бгаа юм чинь бусад нь одоо ёстоы уралдаж иднэ дээ. Яана даа. Хүрэлсүхэд гайгүй итгэж бсан юмсан. Бүр улаандаа гар лаа л даа. Энэ хурдхан халж арга хэмжээ аваач

Avatar

Иргэн 2020-10-26 192.82.75.214

Хувийн ч биш төрийн нэртэй хулгайн өмч байдаг. Хувааж идээд суудаг нь дарга нар . Хариуцлага гэдэг зүйл байдаггүй . Эрх гэдэг зүйл дээд хэмжээнд. Халамж гэдэг зүйл хязгааргүй.

Avatar

Зочин 2020-10-26 66.181.166.134

ТӨҮГ gedeg ugniihee utgiig meddeg hun uu ene. TURIIN UMCHIT uildveriin gazar gsn ugchdee

Avatar

Зочин 2020-10-26 66.181.166.134

baliar n**** ve

Avatar

зочин 2020-10-26 66.181.161.93

Авлигын хуулинд тайлант хугацаанд эд хөрөнгө, хувьцаа, эрх зэрэг худалдах, худалдан авах, шагнал урамшуулал авч их хэмжээний орлого олсон бол даруй АТГ-д мэдэгдэх үүрэгтэй шүүдээ. Энэ баримт бол жилд нэг өгдөг мэдүүлэг байна. Олсон орлогоо тухай бүр нь мэдүүлэх үүргээ гүйцэтгээгүй л байнашд. ОГЦОР. ЁССУРТАХУУНТАЙ БАЙЖ СУР.

Avatar

Зочин 2020-10-26 202.70.37.34

хаа ч л байдаг зарчим шдээ. Удирдаж байгаа байгууллагаа дампууруулчихаад хулгай хийж байгаа биш. Ил тод зохих журмын дагуу л авсан байна шдээ

Avatar

Зочин 2020-10-26 66.181.166.134

chi heniig tenegtuuleh gd bgn. hulgai hiisen n unen l bnshd

Avatar

z 2020-10-26 202.55.191.130

Хэрвээ хулгай байсан бол байгууллагын дансаар хийх тийм тэнэг хүн бараг байхгүй байхаа.

Avatar

Бахархал 2020-10-26 202.9.46.26

Тийм л дээ гэхдээ саяхан хэд хоногийн өмнө бараг 60 гаран тэрбумын өртэй үйлдвэр гээд мэдээ яваад байсан даа.тийм өртэй байхад захирал нь сургалтын төлбөр асуудалгүй гэхийг юу гэдэг юм бол

Avatar

Өлзий 2020-10-26 103.14.38.134

Өөрийгаа өмгөөлхөөс Ичээч ээ. Чиний өмнөөс ичиж үхлээ МАНгар аа.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж