Шинэ хотын даргад боломж, хариуцлагыг нь үүрүүл! | News.MN

Шинэ хотын даргад боломж, хариуцлагыг нь үүрүүл!

Шинэ хотын даргад боломж, хариуцлагыг нь үүрүүл!

Шинэ хотын даргад боломж, хариуцлагыг нь үүрүүл!

Улаанбаатар хотын 35 дахь даргаар Д.Сумъяабазар сонгогдлоо. Өнөөдөр түүний ажлын эхний өдөр. Түүнийг УИХ-ын гишүүний суудлаа өгч, хотын дарга болсонд гайхах хэсэг бий. Гэхдээ түүнд сонголт байгаагүй. Нийслэлийн намын даргын хувьд, дэвшүүлсэн мөрийн хөтөлбөрөө хэрэгжүүлэх том үүргийг нийслэлчүүдээс авсан учраас МАН-ын дарга У.Хүрэлсүх, намын Удирдах зөвлөлөөс түүнд өгсөн том үүргийг тэр хүлээж, улс төрийн зориг гаргаж, ажилдаа орлоо. Хүн амын тал хувь нь амьдардаг нийслэлд өнөөдөр маш олон тулгамдсан асуудал Д.Сумъяабазарыг хүлээж байна. Нийслэл өвөлд бэлэн эсэх, хотын түгжрэл, утаа, нийтийн тээврийн шинэчлэл гээд шил дараалсан олон ажил, намынхаа мөрийн хөтөлбөрийг хэрэгжүүлэхээр тэр ажилдаа орж байна.

ОРОН НУТГИЙН СОНГУУЛИЙН ӨМНӨ Д.СУМЪЯАБАЗАРЫН НҮҮДЭЛ

УИХ-ын сонгуульд МАН үнэмлэхүй ялалт байгуулж, олуулаа болсон. Үүний дараа нийслэлийн сонгуульд ялалт байгуулах эсэхээс МАН-ын олон хувь заяа шийдэгдэх байлаа. Тиймээс ч нийслэлийн МАН-ын дарга Д.Сумъяабазар орон нутгийн сонгуульд нэр дэвшигчдийг тодруулахаас эхлээд л шийдэмгий нүүдэл хийж эхэлсэн хэмээн улс төрийн хүрээнд дүгнэж эхэлжээ. Үүнийг нь НИТХ-д сонгогдсон 45 төлөөлөгчийнх нь 33 нь анх удаа улс төрийн хаалга татаж буй шинэ залуучуудыг дэвшүүлж, ялалт байгуулсан явдал. Шинэ залуусаар бүрдүүлснээр МАН-д урьд хийгдэж байгаагүй дунд шатны шинэчлэлийг хийчихсэн гэсэн үг юм. Шинэ хүмүүсээ Д.Сумъяабазар өөрөө “нийслэлийг гэх сэтгэлтэй, дээд зэргийн боловсролтой, юм үзэж нүд тайлсан, улстөрийн тамын тогоонд шарагдчихаагүй” гэж дүгнэж байгаа. Нам дотроос нь НИТХ-д өөрийн хүнээ дэвшүүлж чадаагүй нөхөдтөйгөө тэр “дайн” зарлаж, хэвлэл мэдээллийн хэрэгслээр “балбуулж” байгаадаа тэр айхгүй байгаа.

ШИНЭ ХОТЫН ДАРГАД БОЛОМЖ, ХАРИУЦЛАГЫГ НЬ ҮҮРҮҮЛ

Ямартай ч Д.Сумъяабазар 1991 оноос хойш МАН дахь хотын фракцын эсрэг, өнөөдрийн бий болгосон Улаанбаатарыг бий болгосон газрын мафиас 21 жилийн дараа бүрэн салгалаа хэмээн учир мэдэх хүмүүс алга ташиж байна. Тийм ч учраас түүнийг Улаанбаатараар овоглон Улсын аварга болж байсан шигээ, НИТХ-ыг цэвэрлэсэн шигээ, хотын фракцыг шат шатанд нь “цэвэрлэгээ хийхээр” зэхэж байна.  Уул уурхайн сайдаар ажиллаж байхдаа хийсэн Тавантолгойн IPO-г хөдөлгөх улс төрийн зориг гаргасан шигээ МАН-ын шүдний өвчин болоод байгаа хотын фракцын үндэс суурийг тасалж, сайн менежер, зохион байгуулагч гэдгээ дахин нэг харуулахыг нийслэлчүүд хүсч байна. Энэ бол асуудлын нэг тал. Ингэж өөрийнхөөрөө ажиллах нөхцөлийг өнөөдрийн МАН-ын дарга У.Хүрэлсүх болон удирдлагууд харин Д.Сумъяабазарт олгох хэрэгтэй.

НИТХ-д 1 удаа, УИХ-д 3 удаа, Засгийн газрын гишүүнээр 1 удаа ажилласан хүнд хот гэх түмэн бэрхшээлийн үүрэнд ирж зовлонг нь үүрэх ямар шалтгаан байв гэх асуултад тэр ирэх жилүүдэд харуулах биз ээ.

Д.Сумъяабазар багаараа ажилладаг, мэргэжлийн хүнд нь л мэдэх асуудлыг нь даатгадаг, оновчтой зохион байгуулдаг зэрэг чадвараа бүрэн гарган ажиллах нөхцөлөөр МАН хангах ёстой. Тэгж байж ирэх жилийн Ерөнхийлөгчийн сонгуульд МАН ялалт байгуулж, 100 жилийн ойгоо нулимсгүй тэмдэглэнэ, цаашлаад ирэх 2024 онд жинхэнэ утгаараа дүнгээ тавиулна.

Түүнийг УИХ-ын гишүүнээс чөлөөлөгдөх чуулганы хуралдаан дээр Ж.Сүхбаатар гишүүн “Улстөрчийн тавилан улс төрийн бодлого, зорилт, сонгуулийн үр дүнгээс үүдсэн улс төрийн нөхцөл байдал, хувь хүний үүрсэн үүрэг хариуцлагаас хамаарч тодорхойлогддог. Энэ удаагийн шийдэл хувь хүний гэхээсээ эрх баригч улс төрийн намын хамт олны бодлого шийдвэр, нийслэлийн сонгогчдын МАН-д өгсөн итгэлтэй яах аргагүй уягдсан. Тойргийн төлөөлөгчөөс 1.5 сая оршин суугчдад шууд үйлчлэн гүйцэтгэх ажлыг зохион байгуулах, удирдах нүсэр хүнд ачаа үүрсэн ажилд шилжин ажиллахаар боллоо. Зангараг, туршлага, тооцоо Сумъяабазарт бий” гэж үүссэн нөхцөл байдлыг дүгнэсэн.

Намын  нөхрийнх нь дүгнэснээр улстөрчийн тавилангаараа хотын дарга болсон түүнд ирэх 4 жилд тавиланг нь үүрүүлээд эцсийг нь үзэх хэрэгтэй байна, нийслэлчүүдээ.

Ш.ЧИМЭГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
38
ТэнэглэлТэнэглэл
6
ЗөвЗөв
2
ГайхмаарГайхмаар
1
ХахаХаха
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

77 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Bibi 2020-10-26 66.181.161.72

Ih ajil dr buulaa tugjeeg l buuruulaad ug tegvel shutie.

Avatar

Зочин 2020-10-26 192.82.74.182

Сул мөнгө рүү сонирхол нь явсан даа. Хүчний байгууллагууд, АТГ энэ хүнээс анхаарлаа хором ч хөндийрүүлж болохгүй. Ажлааа нэт төртэй шуналгүй хийвэл сайн л байна. Өөрийгөө дарж чадахгүй л болов уу даа.

Avatar

Зочин 2020-10-26 66.181.161.86

talbai deer ingej alhyylj zyrgiig n darah sanaag yamr nuhur sedj tuund n hutlugduj baidg.odoo ajlaa l hyrdn hiimeer bna da

Avatar

Булчинтай гарууд 2020-10-26 45.56.197.252

Булчинтай, барилддаг, шааж унагадаг, бакь, атаман гарууд МАН-ын том дарга нар болоод улсын дарга, хотын дарга нар болцгоодог юм байжээ. МАН ч атамануудын нам юм, Монгол ч атамануудын улс юм байна.

Avatar

Цирк 2020-10-26 104.243.212.128

Циркийг өөд нь татсан шигээ Улаанбаатар хотыг өөд нь татаж, хөгжүүлээрэй.

Avatar

/*-*/ 2020-10-26 49.0.212.165

Нохой долоо. Сөнөтүгэй

Avatar

Зочин 2020-10-26 73.252.244.167

z**l z**l

Avatar

Зочин 2020-10-26 45.41.132.108

DARGA BISH SHOROND BAIKH KHUN

Avatar

Зочин 2020-10-26 45.41.132.108

ULSIIN TATVARIIN MUNGIIG BANKAARAA ZAVSHSAN IIM ADGIIN AMITANG ESERGUUCEKH KHEREGTEI

Avatar

зочин 2020-10-26 66.181.161.79

Сумьяабазарт ямарч эрх мэдэл байхгүйээээ … Хүрэлсүхийн ,газар олголтын асуудал хариуцсан даамал төдий . …

Avatar

irgen 2020-10-26 202.131.225.150

Demjij bgaa ih hural deer ch sanal ogson. hiisen zuiliig harad humuus yaah bol doo? eserguutsej bsan humuus shees n aldah bh. hotiin irged amidral ahuig deeshluuleh dorvitoi ajil hiigdeh bh

Avatar

Зочин 2020-10-26 202.55.188.46

Setgegdel yagaad orohgui bn?

Avatar

Зочин 2020-10-26 202.55.188.46

8 ch tugsuj chadaagui, bichig useg tailagdaagui diplom hudaldaad avsan hotiiin darga guai namiin daalgavaraar utsan huuheldei bolj toglovoo gej

Avatar

irgen 2020-10-26 202.131.225.150

Chi uuriigoo hichee . chi amidralaa bosgo daraan ger bulee daraa n busad humuust ajilla

Avatar

Зочин 2020-10-26 202.126.90.77

Za arai ch buren bus dund bolovsrolgui bish blgui.Bi ch durgui!! Gehdee odoo negent garaad irsen huniig ajliig ni hiilgehees uur yah be de!!Urd ni iim ajil hiij uzeegui jahan harah heregtei bh.Estoi shuuren Shanaga shig shuusii ni Shaham tarna.Neree bodood hurdan ajildaa zugshur!!

Avatar

Зочин 2020-10-26 24.17.94.42

Sumyabazar hen baih ni hamaagui shaagildalgui ajluudaa hiitsgee dor burnee tegj baij uls, hot hogjino.

Avatar

ИРГЭН 2020-10-26 202.126.89.112

УЛААНБАТАРЧУУД ИЙМ Л ХҮНЭЭР ХОТОО УДИРДУУЛЖ БАЙНА ДАА…..КК

Avatar

irgen 2020-10-26 202.131.225.150

umnuh mal nuudaas deer gdg haraad chinii shees goojih bhdaa

Avatar

ШУНАЛТАНУУД 2020-10-26 43.242.242.24

8 р ангийн боловсролтой хүнээр Хоосон тол,гойгоор хотоо удирдуулдаг Хүрэлсүх бас хоосон толгой. Одоо боль л доо 10-н жил арай гэж төгссөн Сумяабазар 15 жилийн КТМС-тийн эчнээ диплом арай гэж олж авсан гэхээр Монгол улс МАН хүний нөөц боловсролын гүнзгийн дутагдалд орж Ерөнхий сайд, ерөнхийлөгчөөсөө эхлээд ШУНАЛЫН бялууралд оржээ. Шуналын туламуудаа одооо боль л доо. Бараг та нар үхээд УЛСЫГ минь авраач гэмээр байна.

Avatar

ИРГЭН 2020-10-26 202.21.127.168

Самарсайхан Шуналбазар нар сайхандаа сайхан, Хот ч улам бүр гетто болсоор

Avatar

irgen 2020-10-26 202.131.225.150

todiigoos odii hurtel yu ch hiij chadagui chi bid 2 iluu h end

Avatar

Зочин 2020-10-26 202.21.108.30

Энэ нөхрийн шуналд хот сүйрэхнээ яаана даа, Уул уурхайн яамыг яаж самарлаа.

Avatar

Зочин 2020-10-26 202.126.89.43

Хуучин хотын шинэ дарга гэж бичвэл…

Avatar

зочин 2020-10-26 139.5.217.203

Орос хэлтэй гэнээ,хэзээ хаана сурав. Би хойно 4 жил сураад Монголдоо ирээд 10 – аад жил орос хэл үзэж байж гайүй чөлөөтэй ярьдаг болсон..,бас Англи хэлтэй

Avatar

irgen 2020-10-26 202.131.225.150

yg yriad uzvel chamaas derr yrij bichih bh shuu

Avatar

Зочин 2020-10-26 66.181.183.46

Энэ хүн УИХ-ын гишүүн мөн биз. Гишүүнд хотын даргын ажлыг давхар хийлгүүлээд хотын ажил цалгардаж хотыхон их хохирох нь. Хотын даргын ажлын өрөө Нисэхэд. Замдаа ирж очих гэж яваад өдөр өнгөрнө. Эсвэл ажлаа техникжүүлж гурилдана, ажилчид нь ар хударгаар ажил хийдүүлнэ, хүнд суртал хавтгайрна. Хотын даргын ажлыг хийлгэх өөр хүн байхгүй бол нөгөө намдаа ажлаа өг. Эсвэл эрх мэдэлд бялуурсан МАН хүний нөөцийн чадавхгүй болжээ гэхээс.

Avatar

Хотын иргэн 2020-10-26 150.129.140.7

булчин шөрмөс хот хөгжүүлэх үү

Avatar

Зочин 2020-10-26 107.77.173.29

Хулгай,дээрэм тонуул хийх боломжийг нь эдлүүл дараа нь яахав дээ тэгээд л яадаг билээ….гэж байгаам уу

Avatar

Б 2020-10-26 192.82.67.7

Нөгөө илжигний чихэнд алт хийсэн ч сэгсэрнэ, ус хийсэн ч сэгсэрнэ гэдэг шиг яаж ч оролдоод энэ махан толгой бөхөөс олигтой юм юу ч гарахгүй шүү дээ. Хайран 4 жил.

Avatar

Сок 2020-10-26 202.126.90.46

Бөх,дуучин, жүжигчин улс хөгжүүлнэ л гэж байхгүй. Тэдэнд чадвар, сэтгэл дутнаа

Avatar

/*-*/ 2020-10-26 49.0.212.165

Бас дээр нь нэг баахан телевизийн хөтлөгч авгай нар орж ирэх боллоо

Avatar

Зочин 2020-10-26 103.229.121.251

юу юугүй реклам царайлсан бөх , одоо хот өнгөрсөөн

Avatar

Урагшаа 2020-10-26 202.21.104.20

Сумьяабазар харин ч Хотын даргын суудлыг УИХ-д орох үүд хаалга, дамжлага болгохгүйгээр УИХ-д 3 суучихсан хүний хувьд хүнд асуудал луу улс төрийн томилолтоор ажил хийхээр очиж байгаа эр зоригтон. Дайчин бай дайраад яв

Avatar

зочин 2020-10-26 66.181.166.196

Энэ бөхтэй үүрэг хариуцлага яриад хэрэггүй байх аа, ойлгох ч үгүй биз, яаж эзнийхээ даалгаврыг гүйцэлдүүлж ахиухан идэж уух вэ, завсарт нь өөртөө нэг хэсгийг яаж наах вэ гэсэн юм л бодож байгаа ш дээ, эзэд нь энэ тэнэг бөхийг жаал ашиглаж байгаад золигт гаргаад өөрсдөө цэвэр үлдэхээ тооцчихсон л байгаа даа

Avatar

Буриад 2020-10-26 66.181.161.82

Балбаж ханалаа одоо боломжийг нь олгох нь зүй 4жилийн дараа харья аа

Avatar

Зоч 2020-10-26 122.201.31.174

СХД-с 12жил дараалан гарч ирээд хийсэн юмгүй л хүн шүү дээ!!! Чухам аврага гэхлээр өөр хүн байдаг болохоор сонгогдоод байдаг юмуу их мөнгөтэй байна уу мэдэхгүй юм. Ийм хүн хотын дарга болвол юм өөрчлөгдөх юм уу би л хувьдаа итгэхгүй л байна.

Avatar

Kennebdb 2020-10-26 124.158.67.95

Jenco olin jil business hiisiin bna mungunii une tene zovkon arai sain medeh baih, ene zovj mungu oloogui durak buhchuud ch hetsuu dee, bulchigaar mungu oloh busineer hiih 2 bol mash yalgaatai, ue ueiin buhchuud zodoonch nar olson munguu avgai huuhen arkhind ureed daraa ni uurdsuu dampuuraad PARKINSON uvchin tusaal uhsen baidiin, tom dampuurliin jishee ni Mike Tyson bna daa, hezee oilgino doo arduud mini yana daa

Avatar

ХУУЛЬЧ 2020-10-26 192.82.64.190

ӨНӨӨГИЙН НИЙСЛЭЛИЙН ЭРХ ЗҮЙН БАЙДЛЫН ТУХАЙ ХУУЛЬ ШИНЭЧЛЭГДЭЭГҮЙ ҮЕД ХЭН Ч БААТАРЛАГ ГАВЬЯАТАЙ БОЛОХГҮЙ БОЛОВ УУ ,,,,,,,ЗАМ ,ЦЭЦЭГ ,НОГОО БАЙГУУЛАМЖ ,ГУДАМЖ ӨРГӨТГӨХ ХЭНЧ ХИЙНЭ ШҮҮ ДЭЭ

Avatar

Зочин 2020-10-26 66.181.182.201

Боломж хариуцлага гэж ярьж байгаад хуу хусдаг нь МАН-ынхны арга заль. н**ш гэж.

Avatar

иргэн 2020-10-26 202.21.117.210

Японы холмиг тулааны тамирчинтай хийсэн тулааны бичлэг өөрийх чинь мөн үү. Хэрэв мөн бол үнэхээр булай зүйл болжээ. Ядаж нэг ч атугай цохилт хийхгүй, хоёр өшиглүүлээд л өөрөө буугаад өгчихөж байгаа бичлэг мөн бол Монгол эр хүний сүр сүлдийг гутаасан аймшигтай бичлэг сошилоор явж байна л ээ шүү.

Avatar

Зочин 2020-10-26 64.119.24.85

банк. чөлөөт бөх .циркээ боломжийн аваад явчихгүй яасын .. ИХ ын гишүүн байх амар ажил гэж юу гэсэн үг вэ

Avatar

Зочин 2020-10-26 64.119.24.85

ямар ямар хэл мэддэг вэ . ямар ямар ном уншсан бэ. 1000 үгтэй эссэ бичиж/ хотын хөгжлийн талаар/ нийтлүүлнэ үү .. шипи хэрэглэхгүй. .

Avatar

Ipo 2020-10-26 202.126.89.161

Ene Shunaltai l**** 5 tolgoin IPO gargana gsn ?. China d 30% iig ni 1 terbum $ oor zarakh gej yzeed barigdaa bizdee! Odoo khotiin gazriig Chinad zarnadaa! Oor yu khiij chadakhgyi! Ter Tsirkiig og! IPO g Odjargal shig khyn l gargana! Ene bokh ooriigoo Odtoi adilkhan gej anduursanaa sain oilgoson bkhdaa!

Avatar

Irgen 2020-10-26 70.181.124.42

Bolomjgyi baisan bishee.harinch hend ch baigaagyi erh medeld baisan shyy.ard olniig dendyy dord yzeh yum daa.sumiyabazariin tolgoid hotiin hugjil gedeg yg baihgyiee.mungu l haragdaj baigaa.hotiin dargad iim bolovsroltoi hyn yavch baij bolohgyi.

Avatar

хар масс 2020-10-26 66.181.161.122

чөлөөт бөх банкаа уурхайг дампуу болгосон хүнээ толгойт баянхүшууны залхуу архичид сонгинод амардаг хөгшчүүд ойлгох уу

Avatar

Зочин 2020-10-26 150.129.142.241

Амьсгаануудыг нам дарж ажиллаж чадвал сайн л бн!

Avatar

Зочин 2020-10-26 43.228.131.45

Сумъяабазар бол математик сэтгэлгээтэй, программ хангамж мэргэжилээр төгссөн, маш хурдтай, тэсэрдэг сэтгэлгээтэй, барилдааны арга, өөрийгээ бэлдэж байгаа булчинлаг байдал нь ч бүтээлч хүн, бүтээж чадах хүн гэдэг нь илт байдаг юм. ажлыг нь хийлгэ?. Бүү атаархаж муу хэл. Бид нараас ялгаатай хүн шүү дээ??. Ядаж Дэлхийн дэвжээнд зовоод үзчихсэн хүн. Зүгээр л харж бай…..

Avatar

Зочин 2020-10-26 66.181.170.73

хаха

Avatar

12 2020-10-26 66.181.170.73

Хотын түгжрэлийг бууруулахад ХҮН аас илүүг хийнэ гэж байгаа бололтой байсан. Тийм бол ганц метротой болгочих тэгвэл Улаанбаатарын загалмайлсан эцгээр өргөмжилсөн ч яахав.

Avatar

Зочин 2020-10-26 43.228.131.45

Сумъяабазар бол математик сэтгэлгээтэй, программ хангамж мэргэжилээр төгссөн, маш хурдтай, тэсэрдэг сэтгэлгээтэй, барилдааны арга, өөрийгээ бэлдэж байгаа булчинлаг байдал нь ч бүтээлч хүн, бүтээж чадах хүн гэдэг нь илт байдаг юм. ажлыг нь хийлгэ?. Бүү атаархаж муу хэл. Бид нараас ялгаатай хүн шүү дээ??. Ядаж Дэлхийн дэвжээнд зовоод үзчихсэн хүн. Зүгээр л харж бай…

Avatar

Зочин 2020-10-26 43.228.131.45

Сумъяабазар бол математик сэтгэлгээтэй, программ хангамж мэргэжилээр төгссөн, маш хурдтай, тэсэрдэг сэтгэлгээтэй, барилдааны арга барил, өөрийгээ бэлдэж байгаа булчинлаг байдал нь ч бүтээлч хүн, бүтээж чадах хүн гэдэг нь илт байдаг юм. ажлыг нь хийлгэ?. Бүү атаархаж муу хэл. Бид нараас ялгаатай хүн шүү дээ??. Ядаж Дэлхийн дэвжээнд зовоод үзчихсэн хүн. Зүгээр л харж бай.

Avatar

Зочин 2020-10-26 43.228.131.45

Сумъяабазар бол математик сэтгэлгээтэй, программ хангамж мэргэжилээр төгссөн, маш хурдтай, тэсэрдэг сэтгэлгээтэй, барилдааны арга, өөрийгээ бэлдэж байгаа булчинлаг байдал нь ч бүтээлч хүн, бүтээж чадах хүн гэдэг нь илт байдаг юм. ажлыг нь хийлгэ?. Бүү атаархаж муу хэл. Бид нараас ялгаатай хүн шүү дээ??. Ядаж Дэлхийн дэвжээнд зовоод үзчихсэн хүн. Зүгээр л харж бай.

Avatar

Зочин 2020-10-26 202.126.89.248

Хүүжгий бас энэ шиг бөөн эрч хүч,хүн загнасан,өөртөө итгэлтэй.гэхдээ эд ямар ч ажил хийж чадахгүй хоосон толгойнууд.сумьча бөх нь иргэдийн хуралд гарсан намчин цүнх баригч бацаануудаа дарамталж хотын дарга хийх боломжийг харсан асар шуналтай л***р.юу ч хийж чадахгүй байх олон үнлэслэл,суурь байна.

Avatar

Зочин 2020-10-26 64.119.24.254

7 сард эхэлсэн бүтэн 2 сар хаасан дарь эхийн зам бүрэн дуусаагүй л байна хотын ой болж байна, орон нутгийн сонгууль боллоо дуусаагүй л байна, ажил хийж чаддаг хүмүүст нь ажлыг нь хариуцуулахгүй бол ийм би чадна гэсэн нөхдүүд зөндөө л байна даа, танд ч хийх ажил их л байна хэр зэрэг шударгуу алсын хараатай байхыг цаг хугацаа л үзүүлнэ дээ,

Avatar

Зочин 2020-10-26 103.57.95.186

Худлаа баахан магтаж бичээд байх юм .Сумьяабазар сайндаа хотод Ман ялсан юм биш шүү дээ энэ жилийн сонгууль ирц маш муу байсан .Дээр нь залуучууд сонгуульд идэвхи муутай оролцсон.Ахмадууд их санал өгсөн Ман намд

Avatar

ХЭХЭ 2020-10-26 192.82.71.121

ШААЛТУУР

Avatar

Зочин 2020-10-26 64.119.20.15

Hulgai hiih bolomjiig ni olgo. Shorond oroh hariutslagiig ni uuruul

Avatar

manai aav eej nar bagad ene joohon MANGAR duu boh boloh baihaa gedegsen 2020-10-26 66.181.180.211

ene ah duu bohchuud ZIRK iig ard tumend n buzaaj ogoosoi doo bohchuud eronhiilogch .hotin darga bolood estoi davarch baina daa boh hun buduun obsond gedeg neg yum bolno doo ene alban tushaaliin shunal n yag har tamhi shig baidag gesen

Avatar

Зочин 2020-10-26 64.119.20.15

Hulgai hiih bolomjiig ni olgo… Shorond ordog hariutslagiig ni uuruul…

Avatar

irgen 2020-10-26 192.82.65.146

Uuruul ntr geed zagnaad baina uu? Ugaasaa uurehgui yaahiin, uurne geed l ene alba ruu zutgee biz dee

Avatar

mgl 2020-10-26 202.179.11.230

uneheer chuhal jiluud huleej baina. mash sain hicheej ajillah yostoi.

Avatar

Батый 2020-10-26 202.131.230.50

Шинэ хотын дарга биш ээ!!! ХОТЫН ШИНЭ ДАРГА – Энэ "сэтгүүлчид" бичиг үсгийн соёлоо жаахан дээшлүүлмээр байна. Эсвэл өөр ажил хийж чадахгүй амьтад "сэтгүүлч" болж, хов жив эрээчдэг болсон юм уу????????????

Avatar

Зочин 2020-10-26 139.5.219.151

Зүгээрзайл

Avatar

Зочин 2020-10-26 103.212.119.132

Ийм оркоор хот удирдуулаад арай биш ээ!

Avatar

Зочин 2020-10-26 103.212.116.15

Тэг тэг… Бусдыг нам цохих эрхийг нь өг. Тэгээд хуучин хорлогчин гай гамшиг болсон, б ө г с долоогч авилгачин удамшсан урвагчдыг цохиулж зайлуулцгаая. Гэхдээ бас хэрэг бүртгэлийг нь сайн хөтөлж бүртгэж байгаад, ашиг нь дуусахаар өөрт нь ялыг нь үүрүүлээд явдаг газар руу нь илгээе…

Avatar

Бат 2020-10-26 68.100.237.110

Ямар ч боловсролгүй ийм хүн яаж хотыг удирдах билээдээ . Даанч дээ

Avatar

Зочин 2020-10-26 119.40.103.6

УУл нь Учрал их зөв яриад байгаа юм даа.

Avatar

Zochin 2020-10-26 192.82.65.103

Ene hund itgeh ni zuitei. Ikh hurdtai manager hun. UUSaid baihad ni salbart ni ajillaj bsan. Iimerhuu humuusiin nuruun deer ajil yavdag um bilee dee.

Avatar

Зочин 2020-10-26 139.5.219.151

Явж эмээ уу

Avatar