Н.Батсуурь, Б.Бат-Орших нарын барилдах эрхийг 11 сараар хасах санал гаргав | News.MN

Н.Батсуурь, Б.Бат-Орших нарын барилдах эрхийг 11 сараар хасах санал гаргав

Н.Батсуурь, Б.Бат-Орших нарын барилдах эрхийг 11 сараар хасах санал гаргав

Н.Батсуурь, Б.Бат-Орших нарын барилдах эрхийг 11 сараар хасах санал гаргав

Бөхийн салбар хорооноос энэ жилийн улсын их баяр наадмаар улсын харцага цол хүртсэн Б.Бат-Оршихын цолыг, үзүүрлэсэн улсын аварга Н.Батсуурьд олгосон чимгийг, шөвгөрсөн улсын арслан Р.Пүрэвдагвад олгосон чимгийг тус тус хураах, барилдах эрхийг нь 11 сараар хасах саналыг Үндэсний их баяр наадам зохион байгуулах хороонд хүргүүлжээ.

Монголын үндэсний бөхийн холбооны тэргүүний үүргийг түр орлон гүйцэтгэгч, дэд тэргүүн Ц.Магалжав энэхүү шийдвэртэй санал нийлэхгүй байгаагаа мэдэгдсэн бөгөөд одоогийн Бөхийн салбар хороог татан буулгах нь зүйтэй хэмээн үзэж байна.

Допингийн шинжилгээнд бүдэрсэн эдгээр бөхчүүдийг Ардын хувьсгалын 100 жилийн ойгоор барилдахыг нь харах үзэгч түмэн олон байгаа учир 11 сараар барилдах эрхийг нь хасах нь зүйтэй гэж Бөхийн салбар хорооноос үзэж байгаа аж.

Үндэсний их баяр наадмын үндэсний бөхийн барилдааны дүрэмд:

  • 9.3.5. сэргээш хэрэглэсэн нь олон улсын итгэмжлэгдсэн лабораторийн шинжилгээгээр тогтоогдсон бол тухайн бөхийн наадамд давсан давааг хүчингүй болгож, шинээр олгосон цолыг хураах, цол, чимэг авах даваанд уг бөхөд унасан бөхчүүдийг тухайн даваанд давснаар тооцож, зохих цол, чимгийг олгуулах асуудлыг холбогдох хууль тогтоомжийн дагуу шийдвэрлүүлэх
  • 9.3.6. олон улсын эрх бүхий байгууллагаас гаргасан сэргээшийн жагсаалтад орсон  хориотой эм, бэлдмэл, бодис хэрэглэсэн нь итгэмжлэгдсэн лабораторийн шинжилгээгээр тогтоогдсон тохиолдолд Салбар хорооны шийдвэрээр Үндэсний их баяр наадмын тухай хууль, түүнд нийцүүлэн гаргасан дүрэм, журмын дагуу хариуцлага ногдуулах гэж тус тус заажээ.

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
21
ТэнэглэлТэнэглэл
12
ЗөвЗөв
4
БурууБуруу
2
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

67 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-10-24 202.179.21.225

Цол чимэгийг нь хураагаад болох юм биш үү 100 жилээр хармаар л байна

Avatar

Зочин 2020-10-24 119.40.103.6

Ард түмнийг хуурдаг энэ балай юмнуудыг насаар нь барилдах эрхийг нь хасаач

Avatar

Зочин 2020-10-24 103.212.119.132

Увсын хазгай хэлтнүүд Улсын маань ариун дэвжээг бузарлаж байна.

Avatar

Хотын уугуул иргэн 2020-10-24 66.181.179.242

Үндэсний их баяр наадмын туай Монгол улсын хууль байдаг юмаа, Магалжав аа. Чи энэ тухай мэдэхгүй бол олж умшаач ээ. Чиний санал бодол чамдаа л зөв байх. Гэвч цаана нь хууль, журам гэж юм байдгийг ойлгооч ээ. Энэ бөхчүүд жоохон дүнхүү гэдэг нь үнэн байх.. Тэгсэн хирнээ муу юманд толгой нь "ажлаад" байдаг.. хачин шүү… .

Avatar

Irgen 2020-10-24 70.181.124.42

Luv shyydee.yum bolgoniig gajuuduuldag ene turiin ner barisan luivarchdiig zailuulah yumsan.shiitgel byh hynd adilhan baih heregtei.ard tymnii tuluulul bolj baigaa nuhud mine neg altaag ch gesen shudarga shiideh yumsan

Avatar

болиоч 2020-10-24 122.201.24.194

аавыН хүүхдүүдийг яагаад ялгаварлаад байгаа юм вэ? ХЭН нь 2 жилээр эрхээ хасуулах ёстой юм вэ? ЭНЭ салбар хороо бас АВЛИГАД идэгдсэн байна. ТАТАН буулгах нь зөв.

Avatar

Зочин 2020-10-24 64.119.20.83

enebish monh-ochiroo bid neg anhaaaruljina bid armenia ulsig abhaz ulsig zarlaagui daind yalsan. odoo buuy ugud zailaa. enebish monh-ochir yahara 12 suudal ner deerea bsan abidin ulsin ih huralin 12 suudal enebish geed nertei kart garsan. iim archilalig hulgailah luibartai temtsene shuu.

Avatar

Зочин 2020-10-24 64.119.20.83

enebish monhbold monhjargal anhaarna uu ulaanbaatar hotos sabraa tataa. enebish ged baharhah yumgui amitan shdee kartin baraa ulanbaatart baisar bur hotig min tonoj deeremdseer. enebish monh-ochiroo neg heleh gesinma armenia ulsig bid dain yalsan da medjinuu. bootsogo abah geel.

Avatar

Зочин 2020-10-24 64.119.20.83

nogoo miegomgo ganmongon gedeg bandi neeh muuahi tuba duuchin nebtruulege say n-tv dabtaag gargajina. miegombo ichihgui tailbarig unshaad agrajee. shimbuur duu tuba duug tengerin duunud geed neg nebteruuleg hiih demi bailaa.

Avatar

Зочин 2020-10-24 64.119.20.83

soyol erdene jargalsaihan uzeler unatraa.

Avatar

Зочин 2020-10-24 202.179.24.149

ЯГ ЭНЭ ДУНДААС СОДНОМДОРЖ САНЖААДАМБА ГОНЧИГДАМБА ГЭЭД ХЭДЭН САЙХАН БӨХ МААНЬ МУУХАЙ ХОХИРЧ БАЙГАА БАЙХГҮЙ ЮУ. ЭНЭ ГУРВЫН ХЭДЭН ТҮРҮҮГ БУЛААСАН БОЛОО. с** ЮМАА

Avatar

зочин 2020-10-24 66.181.161.114

Магалжавын зөв.Хэн нь 2 жил.хэн нь 11 сар гэж аавын хүүг алаг үзэхгүй шүү..Допинг хэрэглэсэн л бол 2 жилээр барилдах эрхийг нь хас.

Avatar

армад настанууд 2020-10-24 192.82.67.217

Аврага хүн юу дутлаа гэж хүнии гараас ууж дэх юм харах вэ дээ.санаатаи бөгөөд Оюунболдын хэлдгээр өмнөөсөө хүнии шээс өгдөг нь баригдаад энэ жил нөгөө олон хавар нэгдээ гэгч болсон баих.допинг хэрэглэсэн бөхөд маш хатуу шиитгэл оногдуул тэр даргын хүргэн тэр аврага бөхиин нутаг дүү гэдгээ боль допинг хэрэглэсэн бол цолоо дагаад хариуцлага өндөр хүлээ цол дагаж бяр бяраа мэдэж хариуцлага..Батсуурь аврага ёс суртахуун зааж хариуцлагаа хүлээ 5 жил бүз зодогло.ард олон одоо чамаиг харах гээгүи баина

Avatar

Ахмад настан бөх үзэгчдопинг эсэргүүцэгч Дашням 2020-10-24 192.82.67.217

Аврага цолтои бөхад хариуцлага гэж юм баих ёстои биз дээ.начин цолтон 2 жил барилдах эрх хасаад цолыг хурааж шиитгэлээ хүлээгээд одоо аимгиин цолтои барилдаж баигаа бөх олон баина.ничин рарцага заан гарьд арслан аврага бөхчүүд эрэмбээрээ хариуцлага өндөр баих ёстои.Ёрөнхиисаидын хүргэн арслан аврага юм гэж алагчилсан шиид гаргхвал ард түмэн 100 жилээр допингтэи бөх үзэхииг зөвшөөрөхгүи.100 жилээхүндэлж баигаа бол допингтои бөх бүү барилдуул.допингүи наадам.хииж үзьеЁрөнхии саидаа

Avatar

Панаалтай юмаа 2020-10-24 23.92.142.182

Допингддог бөхчүүлийг санадаг ард түмэн гэж байдаггүй юмаа. Ерөөсөө энэ бөхийн үзүүлбэрийг төрийн наадмаас хасаж, өөрсдийгөө зохион байгуулдаг энтэртайнмэнт болгоод зөнд нь хаямаар. WWE шиг хошин үзүүлбэр болно уу, ММА шиг махан тулаан болно уу дураараа болог. Төрд ингэж баяр цэннэлтэй зууралдаж байх цаг зав, хөрөнгө хүч ч гэж байх ёсгүй.

Avatar

A l 2020-10-24 66.181.161.108

Har chavgantsuudiin heruul haha

Avatar

Мөнх 2020-10-24 202.21.107.116

Монгол наадмыг гутааж гүйцлээ. э****з морь, допингтой бөхчүүдэд зориулж тусдаа наадам хийвэл таарна..

Avatar

Зочин 2020-10-24 64.119.27.32

доод тал нь 2 жилээр хасах саналтай

Avatar

Зочин 2020-10-24 139.5.217.151

Ноёны бөх ч өөр юмоо

Avatar

Зочин 2020-10-24 103.57.95.65

Шударга л бай цол хураагаад 2 жил хас !!!
өшөөч чангаруулөх л хэрэгтэй 3 жил хасдаг бол!!!!!

Avatar

Сансао 2020-10-24 51.89.5.71

Энэ бол олон жил тасралтгүй бэлтгэл хийж үр шимийг нь хүртдэг мэргэжлийн спорт. Наадамаар л бусдад хүрээд байх шиг байна. Таалагдахгүй бол үзэхээ л больчих, та нар шиг тулга тойрсон хэрүүл хийдэг авгай нарийн ажил биш. Магалжавын ч зөв, 2 жил хасаад л байя, цөөрөх биз ээ. Харин бөх бол шударга эрсийн тулаан шүү. Үндэсний минь өв соёл, э****з хурлийзууд энэ удаа хол байна уу

Avatar

Zochin 2020-10-24 103.26.194.200

Undesnii saihan uv soyoloo hairlatsgaaya, dan eerliizuud shaagildaad bhiin

Avatar

Зочин 2020-10-24 64.119.20.183

nebteruulegch miegombo ene tengerin duuniud ged miamar gedge ulsad hezee aylal hisen boldoo. arai iim lagaan baih shig dee.ene chin miamar gedge hurin gazar shuu.yasan shijigin zobi gey.tuba duug miamar neeh hachin haltar abgaig urtin duuchin geel miegombo gargaal.bulai shde bulai yumaa

Avatar

Зочин 2020-10-24 64.119.20.183

huumuse ene miegombo gedge nebteruulegch tengeriin duunud geed nogoo tuba butan duuni nebteruuleg gargaad neeh shijigiin yuma arai ene hotlogch miegombo tendes covid 19 sars 2 abchiirsan yum bish beez. haldbar teegch miegombo mon do daanch neeh muuhai tuba lagaan baisinma.

Avatar

ЗАЙРАН 2020-10-24 202.137.131.44

БАТСУУРИЙН ЭХНЭР НЬ ХҮРЭЛСҮХИЙН ЭЭЖИЙНХ НЬ ЗЭЭ ГОВЬ-АЛТАЙН ТАЙШИР СУМЫНХ АМАРБАЯСГАЛАН Ч ХАМААТАН 2Ч САЙД ХАМААТАН ГЖ ЧААГААД БАЙНА УУ? ҮНЭН БАЙНА УУ?ТАЙШИР ГЭЖ ЦӨӨХӨН ХҮНТЭЙ СУМ БАРАГ БҮГД ХАМААТАН ГЭЭД БХ ЮМ МЭДЭХ ХҮН БАЙНА УУ?

Avatar

Зочин 2020-10-24 64.119.20.183

urlag bajarhuu uzelr untara zalgaha zogsoo shaardajina.

Avatar

Зочин 2020-10-24 64.119.20.183

heslen de hureegui tul mordolgo urgeljiluulne uzelr changa yarigchaa mikropono untara geed 2 odor ugsun bielulegui. odoo nogoo huulind hiine. uzeler yarij hun alahaa zogsoo. odbayar bayar chi ongorsoon ongorsoon ongorsoon utaa bolson doo nilzarai. uzeler unatraa shardajina.

Avatar

Зочин 2020-10-24 64.119.20.183

odbaatar odhu odongoo suhen chi ongorsoon ongorsoon ongorsoon ongorsoon belgium hunii tolgoid tsustai shees hiisen. odongo chi barigdsan tusgai bulegt. duki daki oyunhuu. uzeler untara shaardalga.uzeler untaraa house zalgasan uzelr yarij hun doromjilo sogsoo shardajina.

Avatar

шууд 2020-10-24 66.181.184.65

батсуурь хүрэлсүхийн хамаатан ш дээ амаа татцгаа ккк.

Avatar

Зочин 2020-10-24 37.120.156.228

1-жил хэдэн сартай билээ 12? 12 сард хэдэг удаа үндэсний бөхийн барилдаан болдог билээ? Ер нь манай бөх ямарч сонирхолгүй болчихсон юм даа. Үнэнч шударга барилдаан гэж маш ховор. Дандаа хор найраа, мөнгөний бизнес. Нэг л том том дээл, шовх оройтой малгай Ланд Круйзер.

Avatar

Зочин 2020-10-24 193.36.225.3

Teneg bokhchuudiig davraakh khereggui. Shuud 4 jileer khasakh kheregtei. Elh eesee avkhulaaad lhitiin darga said bolood tenegtej ogch baina

Avatar

ХА ХА 2020-10-24 202.21.108.33

Одоо монгол бөхүзэж, өөрсдийгөө хуураад яаахийн. Допинг хэн нь их шахаж уу гэдгийг бөхийн таавраар тааж, Бөхийн өргөө болоэ ТВ-р үзэх юм болж байна уу?
Тэд нарт тийм их цол, чимэг хэрэгтэй юм бол ард түмний өмнө жүжиг тоглож, баясгасных нь төлөө СТА, МУГЖ, МУАЖ цол өгдөг болох, БҮБХ-г татан буулгаж Соёлын яаманд харьяалуулах хэрэгтэй.
Би лав дахиж энэ новшийн хошин шогийг үзэхгүй ха ха.

Avatar

уугуул 2020-10-24 202.72.245.125

угаасаа ихэнх нь хэрэглэдэг юм биш үү ? Допингтой допинггүйгээр ялгаж барилдуулмаар юм дө

Avatar

Zochin 2020-10-24 202.126.89.33

Olon bodis garsan Oyunbold 1 jil, gantshan bodis garsan Batsuurit 11 sar arai l shudarga bish bna, busadtai adilhan 2 jil bh yostoi bishu

Avatar

/*-*/ 2020-10-24 49.0.212.165

Түмэн зөв

Avatar

Зочин 2020-10-24 202.126.89.65

Mongoliin TUR ZASAG ni dopingiig demjij baigaa met haragdaj bna daa !!!

Avatar

Зочин 2020-10-24 202.126.89.65

Mongoliin Buhiin Holboo, Morin Sport Uyachdiin Holboo,Suriin holdood bodlogoo bolovsruulaad, zarchimaa bariad, tsever shudarga ajillah geheer Bayr naadmiin buhiin,morinii, suriin salbar horood gej turiin ner barij, bantangii ni hutgasan, heel hahuuli avsan baliar yumnuud bvh yumiig zavhruulj baidag.
Magaljaviig demjij bna. Bayr naadmiin salbar horoodiig bvgdiig tatan Bulgarije !!!!

Avatar

Зочин 2020-10-24 202.126.90.87

Yu bolood ene 2iig orshoogood unav chi mini? Tegdegguisen dee, sonin yum aa??? Ard ni yu esvel hen nuugdaj baina???

Avatar

Ойлгосонгүй 2020-10-24 103.229.120.164

Заанаас доошхи бөхчүүдийн эрхийг 2 жилээр хасдаг,аврага арсланг 11 сараар хасах юм уу.Ойгоор бөхчүүдийн харахыг хүсэхгүй байна Бөөлжис хүрч байна

Avatar

Зочин 2020-10-24 202.21.107.78

Barildah geed garaad irehed ni barildahgui baih heregtei. tegeed talbain gold zogsoj shivshig bolj bgaad butsaad suuna biz.

Avatar

Больео 2020-10-24 103.229.120.164

Допинг хэрэглэж наадам луйвардчихаад 11 сарын дараа дахин барилдах юм гэнэ.Энэ ширэн нүүртэнгүүд дахиад барилдаад байх юм бол наадам үзсэний ч хэрэггүй юм байна даа.Наадам үзэхийн оронд хэн түрүүлэв гэхийн оронд хэдэн бөх хэдэн төрлийн допинг хэрэглэсэн бэ гэдгийг сонирхох болж байх шиг байна.Доор хаяж бөхчүүдээ бүү алаг үз.Адил 2,5 жил наадмаас хол байлга

Avatar

МҮБХ ТЭРГҮҮН. 2020-10-24 202.179.25.213

МАГАЛЖАВЫГ 100 ХУВЬ ДЭМЖИНЭ. МАГАЛЖАВ ОНЦ АЖИЛЛАЖ БАЙГАА.

Avatar

!!!??? 2020-10-24 66.181.169.116

Монгол бөхийн нэр төрийг харлуулсан заваан юмнуудыг харах гэсэн хүн авгай хүүхдээс нь өөр байхгүй нь ойлгомжтой ш дээ. Шударга бөхчүүдтэй допингийн нөлөө нь гараагүй новшнуудыг барилдуулж болохгүй!!!

Avatar

Зочин 2020-10-24 49.0.149.20

ЭНЭ ЧИНЬ ШИЙТГЭЛ БИШ САЙШААЛ БОЛОХ НЭЭ 11.сар ГЭДЭГ ЧИНЬ ИРЭХ ЖИЛ ЮУ Ч БОЛООГҮЙ ЮМ ШИГ БАРИЛД ГЭЖ БАЙГААН БАЙНА ИЙМ МАЯГААР БАЙВАЛ МОНГОЛ БӨХ УСТАХ АЮУЛ ОЙРТОЖ БНА ЕР НЬ БИД ХААШАА ЯВААД БАЙНАА НӨГӨӨ 28.БӨХИЙН АСУУДАЛ ЮУ БОЛСОН СУРАГ ГАРГАХ ХУУЛЬ ХЯНАЛТЫН БАЙГУУЛАГА МОНГОЛД БАЙНА УУ

Avatar

Zochin 2020-10-24 66.181.184.100

Durem jurmandaa uy gej zaasan bna,tuugeeree l hariutslaga tootsoh heregtei

Avatar

зочин 2020-10-24 139.5.219.64

 энэ заваан залуучууд ард түмнийг үнэхээр их ядрааж байна даа.наадмаас наадмын хоорондд хэрүүл үргэлжилдэг боллоо.Бузартай юм .допинг хэрэглэсэн бол зайлуулсан шиг зайлуулах хэрэгтэй.

Avatar

dr 2020-10-24 202.131.248.250

Doping hereglej naadamd amjilt uzuulchiheed tegeed 11 saraar erhiig hasaad daraagiin naadamd dahin doping hereglej barildah bolj baina daa yanz ni. jinehen uher mongolchuud

Avatar

Иргэн 2020-10-24 202.126.89.165

Ер нь манайхан асуудалд дандаа ингэж солгой өнцгөөс ххандах юм?! Тэгвэл одоо Олимп болох гэж байхад гээд тамирчдийн эрхийг бага хугацаагаар хасдаг болооч гэмээр юм байнашдээ?!

Avatar

Зочин 2020-10-24 122.201.22.7

suui ahii duu urd shanhaid hadburen hadtomor ih abarga min amid abigan chi neg uuzled iherehu dee gej heleh gesin. hurdan edgerei.

Avatar

Юу вэ 2020-10-24 103.229.120.164

Монголчууд сайхан наадлаа гэдэг шүү дээ.Бөхчүүд нь допинг хэрэглэж ард түмнээ хуурч баярлуулна.Уяачид нь
Мориндоо летр летрээр нь глюкоз шахаж, э****з морьд уралдуулж гялгар цаас савчиж луйдардахыг санаархана.Одоо сур харваачиддаа дурантай б** өгчихөөд дээ.Тэгээд сайхан нааддаг гэж хэлцгээеэ.Уул нь эрийн гурван наадам гэдэг сэн.Одоо ч луйврын 3 наадам гэеэ.Хэн сайн луйвардаж булхайцна тэр түрүүлсэн болог.Ард түмнээ хуурчихаад 11 сарын дараа дахин барилдах юм гэнэ.Сонирхолгүй наадам болно

Avatar

Батука 2020-10-24 202.179.6.94

11 сар байтугай бүх насаар нь барилдуулах шаардлаггүй ард түмнийг хуурсан шившигүүд

Avatar

А 2020-10-24 202.179.6.94

ор барилдуулахгүй баймаар юм эд нар ямар эрх тархтай булайнууд вэ

Avatar

Б 2020-10-24 59.153.85.75

Доод тал нь 1 жилээр хасах хэрэгтэй. Дараагийн хүмүүстээ сургамж шүү дээ. Наад 3 махан толгойг чинь харах гэсэн хүн алгаа

Avatar

ОЮУНБОЛД АВРГА,,ЦАГДААГИЙН ХУРАНДАА 2020-10-24 202.179.26.7

Увсын хүн бишүүдийг дүүжилж *л.

Avatar

Зочин 2020-10-24 124.158.65.199

huja narig altsggaaayaa

Avatar

Irgen 2020-10-24 59.153.112.138

Jalgani bandi bolij uz, 4 turliin doping, 400 tugrugiin em 2 shal uur zuil, yern batsuuri solongosiin laboratort itgej baisan, zugeer l em shuu dee, dopingiin turuld orson bolhoos tun uilchilgee ni mash baga.

Avatar

Гантогтох 2020-10-24 202.21.105.106

Баянмөнх стайл

Avatar

Зочин 2020-10-24 202.179.26.7

Буриад стийл.

Avatar

Зочин 2020-10-24 83.20.231.208

Nasaar ni barilduulahgui baih heregtei ard tumnee naiz nohood ger bulee huursan gemt hereg shuu dee

Avatar

Зочин 2020-10-24 202.179.27.169

хаха бүү тэнэгт яахаараа зарим нь 2,3 жил хасуулдаг, үрим нь 11 сар бдгийн

Avatar

zochin 2020-10-24 66.181.179.175

b** BALAYRTSGAAGAAD BAYGAACHEE , BUKHIIN SALBAR KHOROONYKHOON , YU WE ? TED NARYG KHARAKHYN TULD 11 SAR WERKHIIG NI KHASAKHAAR SANAL BOLGOJ GENEE , ORKUUD MINI GEMT KHEREGTNUUDIIG KHARAKHYG KHUSEKH KHUN KHOWOR L BAYKH SHUU , MONGOLYN BUKH TED NARAAR DUTAKHGUY , YAMAR KHUGIIN l***r SETGEKHUYTEY DURAKUUD TER KHOROOND BAYDAG BAYNAA ? KHUULI DURMIIG YUMAND ZOKHITSUULJ ZASWARLADAG GENEE .

Avatar

БӨӨ ТЭНГЭР 2020-10-24 115.84.88.90

ХҮКЭЭС АЙДАГГҮЙ ТОМ ДУУГАРСАН ХҮН ХАЛХЫН ХАВТГАЙД МАГАЛЖАВААС ӨӨР АЛГАА

Avatar

Зочин 2020-10-24 139.5.217.183

Yu l bolood baina daa ene

Avatar

Зочин 2020-10-24 202.126.89.104

Оюунболд юу болсон бэ аймаар ширэлсэн бас ар томтой гар юм аа

Avatar

БӨӨ ТЭНГЭР 2020-10-24 115.84.88.90

НААДМААС БУСАД ҮЕД УГААСАА БАРИЛДДАГГҮЙ БӨХЧҮҮДЭД ШИЙТГЭЛ БИШ ШАГНАЛ? 7САРЫН 12НД АВСАН ШИНЖИЛГЭЭНЭЭС ЭХЭЛЖ ТООЛООД 6САРЫН 12НД ЭРХИЙГ НЭЭЖ ӨГӨХ ҮҮ?ДЭЛХИЙН ДОПИНГИЙН ЭСРЭГ АГЕНТЛАГ /WADA/ ШИНЖИЛГЭЭГ АВСАН ӨДРӨӨС БИШ ШИЙДВЭР ГАРГАСАН ӨДРӨӨСӨӨ ЭХЭЛЖ ШИЙТГЭДЭГ ОЮУНБОЛДЫН ЭРХИЙГ 1ЖИЛ БОЛГОСОН СҮҮЛИЙН3-Г 11САР БОЛГОСОН БУСАРМАГ ҮЙЛДЛЭЭС БОЛЖ НААДАМ БАТСУРЬ ОЮУНБОЛД ПҮРЭВДАВГА БАТ-ОРШИХ ГЭСЭН 4ХӨН БАРИЛДАЖ МАГАДГҮЙ БОЛЧИХЛОО ТӨРИЙН ӨНДӨРЛӨГҮҮДИЙН НУТАГ УС ХАДАМ ХҮРГЭН ХЖД УРАГ БӨХ ХЭРЭГЛЭЖ БОЛНО ГЭЖ

Avatar

Зочин 2020-10-24 192.82.73.3

Магалжав ёстой эр хүн шиг дуугарчээ. Даварсан допингчингуудыг барилдуулна гэж юу байхав Монгол бөхийн гутамшиг. батсуурь бол анхнаасаа Монгол бөхийн гутамшиг байсан шүү дээ!

Avatar

ЗОЧИН 2020-10-24 64.119.20.145

Батсуурь бол монгол бөхийн гутамшиг

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж