Д.Сумъяабазар: Хотын түгжрэлийг хамгийн түрүүнд шийднэ | News.MN

Д.Сумъяабазар: Хотын түгжрэлийг хамгийн түрүүнд шийднэ

Д.Сумъяабазар: Хотын түгжрэлийг хамгийн түрүүнд шийднэ

Д.Сумъяабазар: Хотын түгжрэлийг хамгийн түрүүнд шийднэ

Нийслэлийн Иргэдийн хурлын төлөөлөгчдийн анхдугаар хуралдаанаар өнөөдөр /2020.10.23/ Хотын даргад Д.Сумъяабазарыг 71.33 хувиар томилуулах саналыг баталсан юм. Энэ үеэр эрх баригч нам болон сөрөг хүчний намын  төлөөлөгчдийн байр суурийг авлаа.


НИТХ дэх Ардчилсан намын бүлгийн дарга Д.Пүрэвдаваа:

-Нийслэлийн иргэдийн төлөөлөгчдийн хурлын /НИТХ/ анхдугаар хуралдаан болж өндөрлөлөө. Хуралдааны үеэр Ардчилсан намын бүлгээс Үндсэн хуулиас намын тогтоол, шийдвэр нь дээгүүр юм байна. Хотын даргад нэр дэвшиж байгаа бол Улсын их хурлын гишүүнээсээ татгалзаач ээ. Үндсэн хуулийн 29 дүгээр зүйлд “Улсын их хурлын гишүүн Засгийн газрын гишүүн эсвэл хуулиар тогтоосон эрх үүргээс бусад зүйлийг хийж болохгүй” гэж зохицуулсан. Энэ хуулийн зохицуулалтаа мөрдөж ажиллаач гэдэг горимын санал тавьсан. Эрх баригч нам олонхоороо түрүү барьж, баталлаа. Улсын их хурал холбогдох Байнгын хороодоор хэлэлцэж, УИХ-ын гишүүн Д.Сумъяабазарыг бүрэн эрхээс нь татгалзсан тохиолдолд хотын даргын албыг хийх боломжтой. Нийслэлийн иргэдийн төлөөлөгчдийн хуралдаанаар энэ асуудал эцсийн байдлаар батлагдах ёстой. Гэтэл УИХ-ын шийдвэрээс болж, дахин хуралдах нөхцөл үүссэн.

Хоёрдугаарт, нийслэлийн Сонгуулийн хорооноос асуулт асуухад “Намын дотоод асуудал” гэдэг хаалттай тайлбар хэлж байна. Эндээс дүгнэж хэлэхэд, НИТХ-ын анхдугаар хуралдаанаар эрх баригч намаас нээлттэй мэдээлэл өгч чадсангүй. Хэт олонхоороо түрүү барьж байна. Өнөөдөр нийслэлийн удирдлагууд аливаа асуудлыг далд хэлбэрээр хийдэг. Жишээлбэл, цар тахлын үеэр иргэдийн хандивын мөнгийг өөрсдөдөө шагнал болгож өгсөн тогтоол дөрөвдүгээр сард гарсан. Гэтэл энэ тухай найм, есдүгээр сард мэдэж, олон нийтэд цацагдсан. Мөн хотын даргад нэр дэвшигч Д.Сумъяабазар 50 хоногийн өмнө хотын даргад нэр дэвших сонирхолгүй байсан бол одоо намын шийдвэрийг хүндэтгээд энд зогсч байна гэдгээ хэллээ. Ардчилсан намын өрөг хүчний хувьд ирэх дөрвөн жил хотын даргын шийдвэр нам руугаа чиглэсэн байх болов уу гэсэн хардлага байна гэдгийг хэлж байв.

Улаанбаатар хотын захирагч бөгөөд Нийслэлийн Засаг даргад нэр дэвшиж буй УИХ-ын гишүүн Д.Сумъяабазар:

-Би хууль зөрчиж, нэр дэвшсэн асуудал огт байхгүй. Нэр дэвших процесс явж байгаа.  Ерөнхий сайдад өнөөдөр албан ёсоор анхдугаар хуралдаанаар баталсан саналаа хүргүүлэх байх. Ирэх долоо хоногтоо хотын даргыг батламжлах асуудал яригдаж байх гэж бодож байна. Би  Улсын их хурлын даргад өргөдлөө хүлээлгэн өгөхөөр уулзалтын цаг авсан. Хоёрдугаарт, хотын даргаар томилогдвол хамгийн түрүүн замын түгжрэлийг шийдэхийн төлөө ажиллана. Хотын түгжрэлийн асуудлыг тийм амар шийдвэрлэхгүй нь тодорхой. Энэ асуудлыг Улсын их хурлын түвшинд холбогдох хууль эрх зүйн талаас зохицуулалт хийнэ. Засгийн газрын түвшинд ямар чиглэл өгч ажиллахаас гадна нийслэл, орон нутагтай хэрхэн хамтран ажиллах талаар хэлэлцэнэ.

Би 2008 онд МАН-ын Сонгинохайрхан дүүрэгт үүрийн дарга хийж байсан. Өнгөрөгч 2012 онд тус дүүрэгт Ардчилсан намын хорооны дарга, 2013-2017 онд нийслэлийн МАН-ын нарийн бичгийн дарга, 2018 оноос нийслэлийн МАН-ын хороог удирдаж байгаа. Тэгэхээр МАН-ын зарчим, дүрэм, журам чухал. Мөн ажлын туршлага, хувь хүний ёс суртахуун зэрэг олон зүйлийг харгалзан үзсэн байх. Нийслэлийн намын хороог ахалж байгаагийн хувьд хариуцлагаа бүрэн дүүрэн хариуцахаас гадна сонгуульд ялсан нийслэл дэх намын дарга өөрөө Засаг дарга байх ёстой гэдэг зарчмын асуудал тавигдсан. Хэвлэлд 50-иад хоногийн өмнө ярилцлага өгөхдөө хувь хүний байр сууриа илэрхийлсэн. Ийм нөхцөл байдал үүснэ гэж бодоогүй байсан” гэлээ.

А.СҮРЭН

Гэрэл зургийг Д.ГАНБҮЖИН

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
41
ТэнэглэлТэнэглэл
9
ХахаХаха
3
ЗөвЗөв
2
ХөөрхөнХөөрхөн
2
БурууБуруу
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

90 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-10-23 202.9.46.5

Монголчууд бөхдөө хайртай ард түмэн.Гэвч бөхчүүд Монгол улсын хөгжилд тээг садаа болж ирсэн.Бас бөхчүүдийг КГБ ийн тагнуул, жүдо, самбогийн хар бүстэй Путинтэй эн зэрэгцүүлж бодож өөд нь дэвшүүлж байвал том эндүүрэл..Жүдэ более богино хугацанд авхаалж самбаа, сэтгэхүй шаардсан ө.хэлбэл эр хүний авьяас чадамжийг шахсан спорт.Харин Монгол бөх бол хүнээс ямар мэх ирэхийг хүлээсэн цаг гарзадсан спорт.Тэгэхээр Сумьяабазар бол тэдний л нэг.Допинг хэрэглэдэг.

Avatar

Зочин 2020-10-23 43.242.243.101

Түгжрнлээс илүү гудамэны баас шээс хог хэуүүдлээ

Avatar

Зочин 2020-10-23 193.36.225.137

Cirkee butsaaj og

Avatar

Зочин 2020-10-23 193.36.225.137

Iim dunduuk khulgaichdaar udirduulna gej yu baikhavdee. Arai doromjilj baina

Avatar

ДАНЗАН 2020-10-23 49.0.212.165

Нөгөө гоё сахлаа яачаа вэ?

Avatar

Зочин 2020-10-23 49.0.212.165

90-ээд оны сүүлээр "Эрэл-Хурд" гэдэг нэг хамтлаг, бас "Эрэл-Сумьяабазар" гэж нэг бөх байлаа. Тэр "Эрэл-Сумьяабазар" гээч чинь одоо энэ шүү дээ

Avatar

Зочин 2020-10-23 202.126.89.58

Саяан Руслан Хабиб 3~аа гэж…..

Avatar

Зочин 2020-10-23 202.179.27.169

хотын даргаар томилогдвол хамгийн түрүүн замын түгжрэлийг шийдэхийн төлөө ажиллана. Хотын түгжрэлийн асуудлыг тийм амар шийдвэрлэхгүй нь тодорхой. ———- амархан шийдэгдэхгүй юм бол хэн ч дарга хийсэн адидхан бус уу

Avatar

Зочин 2020-10-23 66.181.161.86

Шинэ дарга даа амжилт хүсье. Дарга сайн бол түмэн сайн байх учиртай. Хот дотор явж байгаа бүх машиндаа төв замуудаар явахдаа ашигладаг чип маягиин юм тавиад татвараа их явдаг хүмүүст огцом нэмэгдүүл. Одоохондоо өөр шинэ дугуй зохиох гэж оролдоод хэрэггүй биз дээ.

Avatar

123456 2020-10-23 49.0.212.165

За ямар дарга төвтэй нийгэм байгаа биш дээ. Шалихгүй зусар баяжихад саад гэгчээр чи битгий пялдгана. Соц нийгмийн үед л нэг нам төвтэй, нэг дарга төвтэй бусад нь харц хамжлага ард байсан юм байгаа биз

Avatar

Зочин 2020-10-23 64.119.19.231

Тэнэг.чинь.чамаар.дутав гэж.гишүүн болсон зардлаа.төл.

Avatar

иргэн 2020-10-23 202.9.46.193

Их ажлын цуваа үргэлжилж л байна. Жижигхэн гөлөгнүүд жингийн цуваа даган гасалж гонгинон хуцаж лбайг. Сумъяабзбртажлын амжилт хүсье. Ажилд шуурхай орж, түгжрэлийг хэрхэн шийдэх талаар дорвитой далайцтай ажил эхлүүлээрэй.

Avatar

/*-*/ 2020-10-23 49.0.212.165

Чи бутгий улин хуцаж унгас алд

Avatar

/*-*/ 2020-10-23 49.0.212.165

Чи бүү улин хуцаж унгас алд

Avatar

Зочин 2020-10-23 66.181.191.202

Энэ бөх замын түгжрэлийг яг шийдэж өгнө дө. Ха ха. Нэг мафийн бүлэглэлээс нөгөө бүлэглэл рүү түвэггүй шилжих юм да.

Avatar

Зочин 2020-10-23 66.181.187.20

MAN SANALA UGSUNDO HARAMSAJ BNA

Avatar

Зочин 2020-10-23 193.36.225.137

Цирк буцааж өг

Avatar

Эгэл нэгэн 2020-10-23 66.181.178.148

Нийслэлчүүдээ одоо Ман тайгаа, бөх даргатайгаа улам аз жаргалтай хот болох гээд айл гэр болж тоглоод байя даа. Хохь нь гэж бидэнд л хэлэх байх

Avatar

зочин 2020-10-23 122.201.21.120

Энэ коммент бичсэн нөхөр шиг ийм өөдгүй, санаа муутай , хорсол занал нь буцалсан нөхөд АН-д их үүрлэсэн байдаг юм. Нийслэлчүүд маш зөв сонголт хийсэн. Одоо бүтээн байгуулалтын бүхий л ажлыг нь сайтар дэмжиж ажиллах хэрэгтэй. Сөрөг хүчнийхэн саад хийх дэгээ тавих гэж их оролдоно шүү.

Avatar

Зочин 2020-10-23 66.181.180.49

Зөв… Түгжрэл үнэхээр залхааж байна. Ялангуяа ажил тарах үеэр талбайн ойр орчимд, наад муу ухнууд чинь цагдаагаар зам хаалгаад, бусдыг дээрэлхээд болохгүй байна. Ерөнхий сайдаа нам цохидог аймшиггүй чин зоригт хүн, дээрээс нь дүүгээ дагуулаад яг л тэр цагт тэнд зогсоод, ах нь нам тавиад л, дүү нь цуппаридаад л зохицуулмаар байна. Ухнуудын ханд нь дарагдаж түгжрэл арилах байх.

Avatar

иргэн 2020-10-23 124.158.94.9

Нийслэлчүүд бүгд энэ дасгалжуулагчаар бөх заалгаж барилдах юм байх даа.

Avatar

Иргэн 2020-10-23 202.9.46.26

Энэ тэнэг бөхийн хийх ажил нь хамгийн түрүүнд Циркийг АСА даа авч өгөх байлгүй!!!.!! Өр нь тийм зорилготой хотын дарга болж байгаа. Долгорсүрэнгийн хүүхдүүдийн шунал дийлдэхгүй гэж.

Avatar

Зочин 2020-10-23 66.181.188.102

Тупик бөх чадахгүй ээ.

Avatar

Зочин 2020-10-23 23.241.115.111

Mahan tolgoi

Avatar

Зочин 2020-10-23 39.115.114.99

Автуус байнга явдаг болчихвол заавал машинтай явах хэрэг байхгүй 70 80 аад онд автустай болоол байсан. Жорлонтой болгоод ээ ядаж 1км бүрд 1 нийтийн жорлон баймаарн

Avatar

/*-*/ 2020-10-23 49.0.212.165

70-80-аад онд утаанбаатар 400-500 мянганхан хүн амтай дээр нь хувийн машиг гэж огт байгаагүй юм малаа

Avatar

Зочин 2020-10-23 202.126.89.134

Машинаа бага унаад л болох биш үү, үхэр монгод гэдэг үг л санаанд орлх юм.

Avatar

Zochin 2020-10-23 82.226.202.55

Ashgui dee, yavgan ch bai unaatai ch bai UB-t gaduur yavah hetsuu bolson bn bilee

Avatar

Зочин 2020-10-23 59.153.85.98

Сумьяабазар өөдтэй юм юу л хийж гавихав дээ.Өр ширээ л дарах гээд ядарч зүдэрч яваа эр юм шүү дээ.Ардаа бамбайтай болсондоо л баярлаж байгаа байх тэрнээс лав ард бидэнд өгөөж нь 10% шүү дээ?

Avatar

Зочин 2020-10-23 59.153.85.98

Ингээд бид чинь хүнд сурталын гүн намагт шигдэвээ.Одоо машин бариад дураараа яваад халтур хийгээд байхгүй шүү,ажил гэрийн хооронд машин унаад яах юм.ойр гэртэй нь ажилдаа явган ир .хол гэртэй нь хязгаарлалтын бүсэд машинаа тавиад явган ир.Байшин бүр цахилгаан шатыг 4 давхараас эхэлж явуул.Турцгаа хулгаруудаа.ха ха

Avatar

zochin 2020-10-23 106.130.205.176

Бодитой түгжрэлийг бууруулж үнэхээр бүх хүн нүдэн дээр ил бодит ажил хийгээд харуулах хэрэгтэй … Бүх хүмүүс үүнийг хүсч бна …..

Avatar

dff 2020-10-23 150.129.141.143

avtusnii uilchilgeeee novshiiin bnaaaas

Avatar

Иргэн 2020-10-23 66.181.188.121

УЛСЫН ЦИРКИЙГ БУЦААЖ ӨГ

Avatar

Зочин 2020-10-23 202.55.188.42

Үнэхээр шийдчихээр царай байна. 2 жилийн өмнө билүү, "Тавантолгойн хувьцааг би л гаргана" гэж хэн унгас алдаж байлаа. Бөхөд бол нүдээ аниад дайрч болдог байх. Улс төрд тэр болгон бөхийн мэх хэрэглэхгүй шүү дээ. Хамаагүй шүршиж болохгүй.

Avatar

/*-*/ 2020-10-23 49.0.212.165

Харин тийм. Эрдэнэс-Тавантолгойн төсөлд олон улсын хөрөнгийн зах дээр IPO гаргаж мөнгө босгоно, гагцхүү би л чаддаг ухааны юм өмхий унгаад байсан юу ч хийгээгүй. Одоо болохоор хотын замын түгжрэлийг би л хамгийн түрүүнд үгүй хийхээр боллоо гээд өмхийгөөр хэхэрдэг байна шдээ. Энэ замын түгжрэлийн асуудал чинь бүр улсын хэмжээний макро асуудал гэдгийг ойлгохгүйгээр амлан авч уран мэхийг уралдуулан барин авч барилдаж хүчийг үзье гэвээ гэцэн шaaжээнэ

Avatar

Зочин 2020-10-23 202.126.90.107

Энэ боловсрол мэдлэггүй бас шуналтай хүнээр хот удирдуулна гэхээ болиочээ

Avatar

Зочин 2020-10-23 202.9.46.55

АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ЭР ХҮЧТЭЙ АЖИЛЛААРАЙ. ИРГЭДИЙН САНАА БОДЛЫГ САЙН СОНСООРОЙ.

Avatar

Зочин 2020-10-23 104.143.92.87

ULSIIN TATVARIIN MUNGIIG BANKAARAA AVCH UREN TARAN HIISEN HULGAICH

Avatar

зочин 2020-10-23 43.242.243.241

Шинэ МАНАН-гийнханд буюу Женко Хүк хоёрт хэн хэн нь хүлээн зөвшөөрөх өөр найдвартай хүн одоохондоо байхгүй болоод л ийм сонголт дээр бууж байх шиг, тэрнээс хотын дарга хийж чадах чадахгүй нь огт сонин биш байх аа

Avatar

BGYUJKH,KNG 2020-10-23 66.181.161.76

Хөөе эхлээд 5 шарын төмөр замын гарам дээгүүр давхар зам тавиатах Чадахгүй л дээ

Avatar

болдоо 2020-10-23 202.126.88.236

албан тушаалын шунал хэнээтэй нь үүгээр батлагдаж байна л даа, ийм юманд шунаж байгаа хүн сайн юманд хүрэхгүй ….. долгорсүрэн гэж ер нь гшуналын тулам байдаг юм биш үү ….

Avatar

ард түмэн 2020-10-23 103.26.193.110

сумьяабазараа дүү шигээ л хотын мөнгө битгий л шамшиж үзээрэй шуналтай шүү ах дүү та нар

Avatar

Зочин 2020-10-23 103.10.23.111

Эхлээд циркийг шийдээрэй.

Avatar

Badarch taxar 2020-10-23 64.119.22.186

Chi ooriin mongooro 3 zowlogch awad ajla hiiwel chadah baih vnen shv

Avatar

Amar 2020-10-23 124.158.67.162

Хэлсэн амандаа хүрвэл ч өөр хэрэг шүү.Замын түгжрэлээс гадна улсын циркийг улсын циркчидэд нь өгөх хэрэгтэй.

Avatar

Zochin 2020-10-23 66.181.188.102

Хайран цирк минь араас нь бөхийн өргөө Дооёогийн хүүхдүүдийнх болох бхдаа бөх хүн төр барина гэж …

Avatar

Хотын иргэн. 2020-10-23 150.129.140.7

Булчин толгойгойноос юу ч гарахгүй аз жаргалтай хотод бид амьдарч байгаа гээд санлаа өгсөн шүү дээ.

Avatar

Зочин 2020-10-23 66.181.188.151

Хотын дарга хүн олон түмэнд хүлээн зөвшөөрөгдсөн, тэдний итгэлийг даах хүн байх ёстой. Энэ хүнийг хүмүүс нэг л хүлээж авахгүй байна. Албан тушаалд хэт их шунасан хүн …. яадаг билээ.

Avatar

Зочин 2020-10-23 202.9.46.184

Москва хотын түгжрэлийг яаж шийдсэийг Собянин даргаас асууж зөвлөгөө ав. Тэр аварга том хотыг өнөөдөр түгжрэлгүй болгосон туршлагаас суралц. Улаанбаатарыг түгжрэлгүй болгож чадвал өөр юу ч хийхгүй байсан болно.

Avatar

bat 2020-10-23 192.82.65.182

tolborgui,avilga,hund surtalgui olgoh.uul ni chy amarhan l bna daa.

Avatar

ТЭНЭГҮҮД 2020-10-23 103.229.123.209

Нэртэйгээр нь х*******н шээс Пүрэвдаваагаар хотын дарга болгооч.Жинхэнэ луйварчин Да Ганболдын дүү,Эбигийн өсгөсөн гөлөгдөө наад Пүрэвдаваа чинь.

Avatar

bat 2020-10-23 192.82.65.182

hoit bolon baruun talaas irdeg zasmal zamiig hui doloon hudgiin orchmoos uragsh songiniin guureer davuulaad tov aimag dairuulaad urd bolon zuun aimguudaas ireh zamtai holbood ogvol hotin tugjrel ers buurna.narantuul zahig emeelt,nalaihad hoyor huvaagaad gargah.ih deed surguuliudiig yaaraltai baganuur,darhan,erdenet,shine niseh,tov aimagt gargah,esvel ali neg gazar oyutni hothon barih.tavdugaar tsahilgaan stantsaa aerositi orchimd bariad barilgiin kompaniudad barilga barih gazriig ni une tolbor

Avatar

123456 2020-10-23 49.0.212.165

Хөгшөөн чи цаадуулдаа ухаан битгий зааж өг, тэртэй тэргүй ойлгохгүй махан толгой байхад. Илжигний чихэнд алт хийсэн ч сэгсэрнэ, ус хийсэн ч сэгсэрнэ. Бөхийн чихэнд цолны найраа-хөөрөөний санал хэлбэл л харин тэрийг чинь хүлээж авна.

Avatar

Зочин 2020-10-23 202.21.103.139

банкнаас нь мөнгөө авж чадахгүй байна луйварчид шорондоо хатах ёстой!!

Avatar

Зочин 2020-10-23 66.181.188.151

Циркийн асуудлыг шийдвэл хотын дарга болго.

Avatar

Зочин 2020-10-23 43.242.243.103

Shaaj uguh yum aa ene huduunii orkuud

Avatar

Зочин 2020-10-23 43.228.131.110

Чам шиг БӨХ луйварчин харагдаач. Цирк буцааж өг новшоо.

Avatar

зочин 2020-10-23 66.181.161.79

МАНгарууд МОНГОЛ ТӨРИЙН албан тушаалуудаар тоглож байна дөө …Дураа хүрхээр гишүүн , дургүй нь хүрвэл хотын дарга …… гэж явснаа буцаад ,,сайд болноо,, гээд шаажж явах вий .
Монгол төрийн сонгууль , төрийн албан тушаал энэ тэр чинь МАНгаруудын тоглоом л болсон юм шив ..

Avatar

Зочин 2020-10-23 45.133.4.71

ЦИРКЭЭ БУЦААЖ ӨГ НОВШОО

Avatar

Зочин 2020-10-23 85.203.44.151

ОЮУТНУУД ЮУ ХИЙЖ СУРГУУЛЬД СУРААД БАЙНАА. СУРГУУЛИА ХАЯ. МЭДЛЭГ ОГТ ХЭРЭГГҮЙ.

Avatar

Зочин 2020-10-23 193.37.32.143

Далчигар дүүтэйгээ нийлж хулгайлсөн нийслэлийн минь цирзийн барилгыг буцааж өг

Avatar

Зочин 2020-10-23 193.176.211.64

Teneg bokhchuud oroi deer garaad auuchikh yumaa. Yamar zaya ve

Avatar

Зочин 2020-10-23 202.126.89.69

Шийдээсэй Эр бяртай хүн базарвань….тэрэн дээр нь л одоо ид шидийг нь харья….

Avatar

зочин 2020-10-23 66.181.166.196

Хүний шунал аа гэж, яалтай ч билээ дээ, энэ хүн идэж уухаа бодно, юу яасан түгжрэл, шийдье гэсэн ч чадвар нь дутна ш дээ, ямар барилдах гэж байгаа биш дээ

Avatar

циркийн барилга яригдаж эхлэхээр дарга болсон байх 2020-10-23 124.158.126.107

циркийн барилгыг буцааж авах асуудал яригдаж эхлэхээр хотын дарга болохоор шийдсэн байх даа. гэр бүлийнхээ хөрөнгийг хамгаалах гэж

Avatar

Зочин 2020-10-23 59.153.115.212

tsunkh barigch, buh 2 oos somgohoos uur arga baihgui bol buh n arai deer yumuudaa

Avatar

/*-*/ 2020-10-23 49.0.212.165

Анх дарга нарынхаа цүнхийг нь барьж гүйж авилгалчийн гараагаа эхлүүлсэн бөх шүү дээ наад Эрэл Сумьяабазар чинь

Avatar

Зочин 2020-10-23 202.131.241.34

энэ эргүү мал Улаанбаатарыг тэр сумочтойгоо самарах нь дээ. ийм түвшний удирдлагатай байхад энэ улс яаж өөдлөх вэ дээ

Avatar

Зочин 2020-10-23 202.179.27.96

Хүрэлсүх хулгайч удахгүй ард тьүмниээ доромжлосоны горыг амсана аа.

Avatar

zochin 2020-10-23 203.91.115.253

Түгжрэл бачимдуулдаг нь үнэн ч утаа мөхөөж байна. Амарсайхан даргын рангад хүрчихээрэй

Avatar

ХҮН нь дээр 2020-10-23 202.126.90.44

2 багана байх ёстой юм бол нэг нь МАН нөгөөх нь ХҮН байсан нь дээр. АН гараад дандаа будилуулж самардаг. Залуусаа дэмжихгүй нөгөө л нэг өгөр толгойтонууд байж л байдаг. Шинэ боловсон хүчин тэнд байхгүй нь үнэн.

Avatar

иргэн 2020-10-23 124.158.88.13

энэ нөхөр их дуртай байна хотны дарга болох гэж. тэхээр энд нэг юм их тод харагдаад байгаан, юу гэвэл Долгорсүрэн гуайн хүүхдүүдийн ард япончууд байдаг гэж хүмүүс их харддаг. аль ч нам гарсан япончууд бизнесээ хийх нь байна. хот том айл, мөнгө ихтэй, тендер их, тэхээр энд л япончууд гарц хайж байгаа нь ойлгомжтой

Avatar

Зочин 2020-10-23 202.179.27.77

90-ЭЭД ОНЫ ҮЕЭС БИД ТВ-ЭЭР БОЛОН ӨӨРСДӨӨ ГАДААД УЛС ОРНУУД РУУ ОЧИЖ ТҮГЖРЭЛ ГЭЖ АЙХТАР ТОМ АСУУДАЛ БАЙДГЫГ ХАРСААР МЭДСЭЭР БАЙЖ ТЭДНЭЭС ТУТАХГҮЙ САЙХАН ТҮГЖИРДЭГ ХОТЫГ ЭНЭ 30 ЖИЛД ЦОГЦЛООСОН БИЛЭЭ. ЗАМ БАЙХ ЗОГСООЛ БАЙХ БОЛОМЖТОЙ ГАЗАР БОЛГОНД БАЙШИН БАРИЛГА БАРЬСААР ОДОО МАШИНАА ТАВИХ ЯВГАН ХҮНИЙ ЗАМ Ч ҮЛДЭХГҮЙ БОЛТЛОО ГАЗАРГҮЙ БОЛСОН. ИНГЭТЭЛ АВТО ЗАМ ЛУУГАА Л ШАХАЖ ЭЛДЭВ ЮМ БАРЬЖ БОСГООГҮЙ БОЛ ӨДИЙД ЗАМАА ӨРГӨСГӨӨЛ АСУУДАЛ ШИЙДЭГДЭХ БАЙЛАА.ОДОО ИХ ХУРАЛТАЙ ХАМТРААД Ч БАРДАГГҮЙ ЮМ БАЙХАА.

Avatar

Зочин 2020-10-23 202.55.188.37

1. Hotiin buh hurungiig uuriinhuu bankind bairshuulj dampuuruulaad zavshina. 2. Hangarid ordoniig huvidaa avna. 3. Tsirkiig bat araandaa hiij aldahgui avch uldeed baar sav restoran BBSB g.m. ajilluulnna. 4.Uur hulgailah humslah mungu hurungu gazar yu baina huvidaa avna

Avatar

ард түмэн 2020-10-23 103.26.193.110

энэ бөх яаж циркийг авч үлдэх вэ яавал нийслэлийн мөнгөнөөс том халбагаар хутгаж гэдсээ дүүргэх вэ л гэж бодож суугам н**ш минь чи эхлээд луйвардаж хямдхаан хэдхэн төгрөгөөр авсан цирзийг буцааж өг

Avatar

ХЭХЭ 2020-10-23 192.82.71.121

сумъяабазар үнэхээр чадахгүй

Avatar

Зочин 2020-10-23 122.201.31.98

дагваагаар үгэнд орохгүй тавааршуудыг зодуулаад байхад болж л таараа

Avatar

зочин 2020-10-23 64.119.16.141

нэг сар ч гэсэн давхар цалин авч мөнгөжих үү

Avatar

Зочин 2020-10-23 192.82.71.250

ХОТЫН ХУРАЛД 1 Ч САНАЛ АВААГҮЙ, ӨРСӨЛДӨӨГҮЙ, ХАА ХАМААГҮЙ ЯВЖ БАЙСАН ХҮНИЙГ ХОТЫН ДАРГААР ТАВИНА ГЭДЭГ УБ ХОТЫН ИРГЭДИЙГ гөлөөг Ч ГЭЖ ТООХГҮЙ, ДОРОМЖИЛЖ БАЙГАА ХЭЛБЭР Ш ДЭЭ. МАН үргэлж ИНГЭЖ ИРГЭДЭЭ ТОХУУРХАНА, НӨГӨӨ ИРГЭД НЬ Ч нохой зодсон хүндээ янаг гэдэг шиг ДАХИН ДАХИН СОНГОХ юм. ТАВИЛАН ЮМ ДАА

Avatar

Баянзүрх 2020-10-23 192.82.72.132

Пүрэвдаваа гэж мэдлэггүй, боловсролгүй дээр нь соёлгүй нэг нөхөр байнаа. Баянзүрх дүүргийн Засаг дарга хийгээд энэ дүүргийн ажлыг унагаасан, улс төржүүлж хийрхсэн, ард иргэдийн төлөө ажил хийгээгүй. Ардчилсан намын нийслэлийн дарга болоод саяны сонгуульд бас амжилт олсонгүй. Энэ эргүү тэнэгээ зайлуулаачээ АНамынхаан

Avatar

Зочин 2020-10-23 202.179.27.233

Өнгөрөгч 2012 онд тус дүүрэгт Ардчилсан намын хорооны дарга,

Avatar

Зочин 2020-10-23 203.217.139.243

Сумъяабазар хэдийд ардчилсан намд элсээд намын үүрийн дарга хийж байсан юм бэ?Худлаа юм бичихээ болимоор юм

Avatar

иргэн 2020-10-23 202.126.90.159

Энэ Пүрэвдаваа гэгч эрүүгийн гэмт хэрэгтэнийг хархаас ой гутаад байх юм, Энхбаярын намдаа элсээд явчихаасай нэгмөр. Адилхан авилгачин 2 р нийлээд нам самраад хаячихлаа.

Avatar

Zochin 2020-10-23 103.26.194.200

Hotiin dargiig tusgai songuuliar hotiin irged uursdu songodog bmaar bna shu. Nam dagasan daldagnuur yumnuud yu hiih ve, TSIRKIIG nuraasan hun hotiig hugjuulj chadahu…

Avatar

Хотын уугуул иргэн 2020-10-23 66.181.179.242

А.СҮРЭН…чи наад бичсэн юмаа нэг сайн дахин умшаач. Сумьябазар: 2012 онд тус дүүрэгт Ардчилсан намын хорооны дарга" хийж байсан юм уу. Чи юу бичээд байна.. Ёстой холион бантан бичих юмдаа. ..

Avatar

Зочин 2020-10-23 202.9.46.232

ХОТЫН ДАРГАА ХОТЫН ИРГЭД ШУУД СОНГОДОГ БОЛМООР БАЙНАА

Avatar

Зочин 2020-10-23 202.179.21.244

UNEN SHU ZV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ZOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2020-10-23 203.91.115.42

Хотын даргад гудамжнаас архичин авч ирээд тавьж болно. УИХ гишүүнийг ард түмэн сонгодог юм шүү. Сумъяабазараа МАН бол хэдхэн хүний нам шүү. Монголын ард түмний сонголтыг хүндэтгэж наад албан тушаалаасаа шууд татгалзах ёстой шүү. Хотын дарга бол захын хулгайч нар хийдэг албан тушаал шүү.

Avatar

Зочин 2020-10-23 202.179.27.96

Болио МАН хулгайчуудыг томилж дургуй хүргэж бына. Хүрэлсүххулгайчаа чи шангаа удахгүй шоронд хүртэнэ ээ.

Avatar

Зочин 2020-10-23 103.26.195.224

Puujee llraa chi Bayanzurhiin buh ajiltnaa huchindee biz dee

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж