АН амьд үлдэж байж МОНГОЛ АМЬД ҮЛДЭНЭ | News.MN

АН амьд үлдэж байж МОНГОЛ АМЬД ҮЛДЭНЭ

АН амьд үлдэж байж МОНГОЛ АМЬД ҮЛДЭНЭ

АН амьд үлдэж байж МОНГОЛ АМЬД ҮЛДЭНЭ

“Ардчилсан нам одоо сэргэ, ухаан сийл, зориг гарга. Монгол гэрийг хоёр багана босгодог шиг, Монголын төрийг хоёр том нам авч явна.  Нэг том баганатай бид байж үзсэн. Бүтээгүй. Ачааг хамт үүрэлц. МАН бүү хөөр. Хүнд жилүүд айсуй. Ардын тань амьдрал хэцүү байгаа шүү. Чадалтай нь өгөөмөр, өрөвч байдаг”. Энэ бол Монгол Улсын Ерөнхий сайд асан, МАН-ын дарга асан С.Баярын УИХ-ын 2020 оны сонгуулийн дараа үнэмлэхүй ялагдал хүлээсэн Ардчилсан намд өгсөн зөвлөгөө.

2017 оны Ерөнхийлөгчийн сонгуулийн ялалтыг нь эс тооцвол УИХ-ын хоёр, орон нутгийн хоёр сонгуульд дараалан үнэмлэхүй ялагдал хүлээсэн Ардчилсан нам уг нь ардчиллын автор нь юм. Ардчиллын үнэт зүйлс, үзэл санааг тээгчийн хувьд Ардчилсан намыг дэмждэг, амьд байгаасай гэж хүсдэг олон хүн бий. Даанч, гишүүдийнх нь дотоод хагарал, лидерүүдийнх нь зөрчил Ардчилсан намыг улам хүчгүйдүүлж, Ардын намд улам хүч нэмж байна.

УИХ-д бүлэгтэй, найман аймагт ялалт байгуулсан хэдий ч Ардчилсан нам өмнө нь ийм арчаагүй үхээнц байгаагүй юм. Адаглаад л гудамжинд гараад жагсахад Ардчилсан намтай хамт байдаг дэмжигчидтэй байлаа.

Гэвч, өнгөрсөн дөрвөн жил намдаа шинэчлэл хийсэн гэх Ардчилсан намд үнэндээ шинэчлэгдэх, олон нийтийн нам болох, үнэт зүйлээ эрэмбэлэх, үзэл бодлоо тойрч нэгдэх эрмэлзлэл байсангүй.  

Залуус нь  ах нарынхаа араас ноцож, хаа нэгхэн олон нийтийн сүлжээнд Ардын намыг муулж жиргэхээс өөрөөр ардчилал, хүний эрх, эрх чөлөөний төлөө яаж тэмцсэн юм бэ. Ядаж л намынх нь гишүүдэд хэрэг тохоод толгой дараалан ачиж байхад тэд гудамжинд гарахаас ч айсан шүү дээ. МАН-ын залуус гадагшаа ноцож байхад АН-ын залуус дотогшоо хуцаж суусан. Ийм учраас л тэд дахин дөрвөн жил гудамжинд лааз өшиглөх болсон юм шүү дээ.

Монголын гурван сая иргэн Ардчилсан намыг үзэн ядаж, ардчиллын эсрэг үзэлтэн болчихсон гэж бодохгүй байна. Хүний эрх, эрх чөлөөнд хайртай хүмүүс нь ихэнх нь гэдэгт ч эргэлзэхгүй байгаа.

Өнгөрсөн долоо хоногийн Пүрэв гаригт Монгол Улс даяар нэгэн зэрэг явагдсан орон нутгийн сонгуулийн дүнгээр Ардчилсан нам нийслэлд ганцхан дүүрэг авч, хөдөөд найман аймагт ялсан. Гэхдээ, энэ найман аймгийн ялалт бол Ардчилсан намын сайных биш, Ардын нам хоёр хуваагдсан Хөвсгөл, Увс, Булган зэрэг аймагт сөрөг хүчин ялалт байгуулсан юм.

УИХ-ын 2020 оны сонгуулиар нэрийн жагсаалтад бүртгэгдсэн хоёр сая гаруй хүнээс нэг сая 475 мянга нь саналаа өгсөн нь нийт сонгогчдын 73.6 хувь нь болсон. Үүний 40 хувь нь МАН-ыг дэмжсэнээр У.Хүрэлсүхийн баг УИХ-д 62 суудалтай болсон.

Товчхондоо нийт сонгогчийн дөрөвний нэгийн дэмжлэгтэйгээр МАН төрийн эрх мэдлийг авчээ. Тэгэхээр ардчиллыг дэмждэг нь дарангуйлагчийг хүсдэгээсээ илүү олон гэсэн үг. Анти ардчилагчид Монголд маш цөөхөн гэсэн үг.

Ерөнхийлөгчийн сүүлийн гурван удаагийн сонгуульд Ардчилсан нам ялалт байгуулсан нь сонгогчдын 50-аас дээш хувь нь ардчилал, хүний эрх, эрх чөлөөний төлөө сонголтоо хийсэн болохын гол нотолгоо.

Гэвч, өнөөдөр Ардчилсан нам лидерийн хомсдолд оржээ. Цувж яваа барууд л АН-д байхаас цуглаж суух шаазгайнууд алга болсон байна. Өнгөрсөн хоёр удаагийн сонгуулиар тугаа бариад, намынхаа бодлого, мөрийн хөтөлбөрийг сурталчлаад сонгогчидтойгоо уулзахаасаа Ардчилсан намынхан ичдэг болсон байна. У.Хүрэлсүх тэнд намынхаа гишүүдийг дэмжээд явж байхад С.Эрдэнэ “ичээнээсээ” гараагүй. С.Эрдэнэ өөрөө болгоомжилсон уу, эсвэл нэр дэвшигчид нь түүнээс ичсэн үү, хэлэхэд хэцүү. Гэхдээ энэ бол АН-ын хувьд эмгэнэл. Ардчилсан намд тойрч нэгдэх лидер, үнэт зүйл үгүй болсны дохио.

Дөрвөн жилийн өмнө лидер төрүүлэх гэж С.Эрдэнийг намын бүх гишүүдийн санал хураалтаар сонгож байсан ч тэд С.Эрдэнэ дээрээ нэгдэж чадаагүй нь Ардчилсан намын ялагдлын эхлэл байлаа. Гэтэл, тогоогоо цууртал хоёр хуваагдсан МАН-ынхан У.Хүрэлсүх дээрээ нэгдээд дараалсан сонгуульд ялалт байгуулчихлаа.

Ардчилсан нам сул дорой байх тусмаа МАН-д ашигтай бол эсрэгээрээ Монгол Улсад хортой юм. Монголд улс төрийн олон намуудтай ч институцийн хувьд төлөвшсөн нь МАН, АН хоёр. ХҮН хэдийгээр өнгөрсөн сонгуулиудад чамлахааргүй амжилт үзүүлсэн ч институцийн хэмжээнд бүү хэл компанийн хэмжээнд төлөвшөөгүй нам. Гуравдагчийн орон зайг нөхнө гэдэг дэндүү эртэдсэн дүгнэлт болно.

Харамсалтай нь, Ардчилсан нам институцийн чадамжаа алдах тусам Монголын үндэсний аюулгүй байдал, тусгаар тогтнолд аюул нүүрлэнэ. Иймээс ардчилагчид дотоод зөрчил, амбицаа дараад үнэт зүйлээ эрэмбэлж, үзэл бодол дээрээ тойрч нэгдэх цаг болж. Улс төрийн зах зээлд эрэлттэй, хүчтэй нам хэвээрээ үлдэх эсэхээ Ардчилсан нам өнөөдөр шийдэх шаардлагатай байна.

Хэрэвзээ, яг энэ чигээрээ Ардчилсан нам доошоо живсээр байх юм бол Монголын тусгаар тогтнол хамтдаа живнэ. Ардчилсан нам амьд үлдэж байж Монгол амьд үлдэнэ. Ардчилсан нам амьд үлдэхийн тулд ардчиллын лидерүүдийн амбиц, эрх ашиг ганцхан цэг дээр, ардчиллын туган дор нэгдэх ёстой юм.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
55
ТэнэглэлТэнэглэл
44
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

129 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-10-23 202.9.40.144

Ганц монгол улс ардчилалд ороогүй дэлхийн бүх социалист орнууд орсон шүү тэд тайван байхад манайх

Avatar

Иргэн 2020-10-23 202.21.124.130

АН хулгайчдаасаа шийдвэртэй салахгүйгээр өөдөө гарахгүй

Avatar

Зочин 2020-10-23 202.21.124.130

АН-ын уналт өөрсдөөс нь л болсон! Өөр хэн ч дайсагнаагүй, дарамтлаагүй. АН шинэчлэгдье гэж байгаа бол дутагдлаа өөрөөсөө л хайх нь гол зарчим байх ёстой. Яагаад МАН шиг залуу үеэ дээш татаагүй юм? Яагаад “алтан хараацайнууд” бараг бүгд олигархууд болчихсон байхад ард түмэн ядуу буурай үлдсийн? Яагаад ардчилсан нийгэмд ажилгүйдэл, ядуурал газар авч, ёс суртахууны уналт, авилга нүүрлэсийн?! Ардчилагчдад яагаад олон нийт итгэл алдарсын?! гээд өөрсөдддөө хатуу шүүмжлэлтэй хандвал гарц олдоно!

Avatar

AN gishuun 2020-10-23 66.181.161.6

AN gants Ym oilgo mongoor darga naraa songoj boldguig Erdene gej luivarchin mongo tsatsaj bj darga bolson bolohoor gishuud n toogoogui odoo EBE geesee holdoj uz manai namiug Altankhuyag darga l udirdaj baisan odoo ch gesen bosgoj chadna

Avatar

Erdenekhuu 2020-10-23 202.126.89.111

2021ond Jenco MAN-s devshine

Avatar

АН-гишүүн 2020-10-23 43.228.129.120

Алтанхуяг шиг урвагч огт рэрэггүй шүү!

Avatar

АН-ын гишүүн 2020-10-23 43.228.129.120

АН-ыг Эрдэнэ биш Хүүктэй нийлсэн Женко самарч хаясан! Урвагч Галиндэв түүний багш Алтанхуяг гэх мэт дээрээс нь Женкогийн бэлдсэн Түгжилүүд урвагч нар АН-ын нэр хүндийг унагаж шороотой хутгасан даа новшнууд?!!

Avatar

Org 2020-10-23 59.153.113.235

Алтанхуяг лидер шүү!

Avatar

Т.Жуков 2020-10-23 103.26.193.201

АН -д Н.АЛТАНХУЯГ хэрэгтэй ганц лидэр. АН даргаараа Алтанхуягаа дэмжье.

Avatar

Иргэн 2020-10-23 202.179.21.248

АН-д бусдад хүлээн зөвшөөрөгдсөн лидер хэрэгтэй. Тэр хүн бол Н.Алтанхуяг.

Avatar

Та нар зайл 2020-10-23 103.212.116.115

Ямар ч зорилго үнэт зүйл байхгүй нам нэртэй хэсэг бүлэг хүмүүс, харин ч та нар үгүй болж байж улс маань хөгжинө. Улс эх оронд ямар жинтэй том үйл бүтээвээ. Хувьчлал нэрээр өөрсдөө хулгай хийсэн.

Avatar

Эх оронч 2020-10-23 103.212.116.115

ҮНЭНДЭЭ БОЛ ДАНДАА х*******н ЭРЛИЙЗҮҮД ЭНЭ НАМД БИЙ ШҮҮ. БАС АЖИЛ ХИЙХ ДУРГҮЙ БАЙГУУЛЛАГААСАА ХУЛГАЙ ХИЙДЭГ САХИЛГА БАТ, ДЭГ ЖУРАМД ДУРГҮЙ НӨХДҮҮД АНХ ЭЛСЭЖ БАЙСАН. АН-ХАН ТӨРИЙН ЭРХ АВАХЫН ТУЛД ЭСЭН БУСЫН НАМАНЦАРУУДТАЙ НИЙЛЭХЭД Ч БЭЛЭН. х***а НАР ЭНЭ НАМЫН НЭРЭЭР ИХ Л ХОР БОЛЖ БАЙГАА ДАА МАНАЙ УЛСАД.

Avatar

Zochin 2020-10-23 111.223.96.126

AN dotorhi buh orsoldogchoo hoghsin, zaluugui shorond yavuulsan Altanhuyag Sdag ueiin ued sanaj yavagtun. Balag taridag badarchin sh drr

Avatar

Zochka 2020-10-23 202.21.107.122

AN – IIN SAYIIN AMJILTAD MAHN -IG DEMIGCH OLON ZUUN HUNII SANAL L NEMER BOLSON SH DEE. HARIUD NI BAYARLALAA GEJ HELEH YOSTOI ! IIM ZORIGGUI BAIJ YAMRIIMAA…!

Avatar

Ёёё 2020-10-23 202.55.188.36

Хулгайч луйварчин а******н хор найруулагч эх орноосоо урвагч гээд бүх муу муухай шүгэлсэн намаар юу хийхэвдээ татан буугдсан нь дээр.

Avatar

Зочин 2020-10-23 66.181.186.161

ЭЛБЭГДОРЖ ӨВӨӨ ҮСЭЭ БУДАЖ ЛАКДААД ҮНЭН ГАНГАРЧЭЭ БАС ҮЛГЭР ЯРИХ САНААТАЙ

Avatar

өө 2020-10-23 59.153.113.191

Авилгачид хулгайч дээрэмчид л амь гарна!

Avatar

Зочин 2020-10-23 192.82.71.11

Алтанхуяг аварна, Элбэгдорж алга. Одоо енгерсендее. Улс терийн шинэ хучин Монголд хэрэгтэй!

Avatar

ЗОЧИН 2020-10-23 66.181.187.138

АРДЧИЛАЛ БОЛ АН – ЫН ӨМЧ БИШ , АРД ТҮМНИЙХ ШҮҮ !!!

Avatar

Зураач Лондон 2020-10-23 90.207.128.191

АН төлөвшөсөн гэнэ үү? Ардчилалын төлөө монголчууд байгаа шүү, АН тэднийг нэгтгэж л чадахгүй тухайлбал төлөвшөөгүй байнаа, үүнийгээ ойлгож эв нэгдэлээ сахивал ард түмэн дэмжихэд бэлэн байгаа ! Зөв хүнээ гаргаж ирцгээ !

Avatar

Иргэн 2020-10-23 202.126.89.173

Алдааг өөрсдөөсөө хай! Ганц ардчилсан нам ч биш! Бусад намуудад ч хамаатай. Бид яагаад хөгжихгүй байна вэ? Хүн бүр өөртөө энэ асуултыг тавих хэрэгтэй!

Avatar

Улс тор судлаач. 2020-10-23 202.126.90.108

Ер нь Монгол улсад үнэт зүйл байхгуй болсон, зовхон олон ходоодтой цөөвөрүүд л дүүрэн болсон. Бүх шатандаа улсын мөнгө идэж уух гэсэн хогийн шаарнууд олон болсон. Хэдэн үеэрээ төлөөсийг нь төлж дийлэхээргуй ИХ ОР тавьж улс орныхоо ундэсний Аюулгуй байдалд ХОХИРОЛ учруулж бна. Одоо бугдээрээ сэрцгээ !!! Улс орны унэт зуйл дээр товлорсон НАМ, ЭВСЭЛИЙГ л МОНГОЧУУД дэмжинэ, бусад цаашаа.

Avatar

Зочин 2020-10-23 192.82.74.143

An iin uhdeluud ami gargahiin tuld hamag zali horon argaa hereglej bnadaa ter hoshgirood yavad bgaa huzuugui etgeediig hurdan barij avaach mongol ulsad mongoliin turd yamar ih gai tarisnaa martaagui bizdee manjiin darlaliin ued ch mongol uls ingej hohirch bgaagui

Avatar

Зочин 2020-10-23 98.33.93.32

Ардчилсан намгүй монгол амьд үлдэнээ…… Харин ардчилалгүй монгол амьд үлдэхгүй……. Энэ хөдөлшгүй үнэн…хүрэн баавгай,шар луу хоёр гөп гээд л залгичихна…70 жил ЗХУ гэгч коммунист том гүрний албан ёсны бус 16 дахь республик нь болж явсан түүх үүний баталгаа.Энэ түүхийг хэн ч үгүйсгэхгүй. Төрийн удирдагч аасаа авахуулаад төрийн сайд,хэлтэс албадын дарга нар бүгд хажуудаа зөвлөх нэртэй орос тагнуултай,улс төр,эдийн засаг нь 100 хувь Кремлээс хамааралтай байсан,юу үнэн,тэр үнэн !!!

Avatar

ничоЗ 2020-10-23 172.105.233.140

Хүнд илүү дутуу эрхтэн үгүй лдээ. а**с чинь бохир ялгадсаа гаргахад чухал үүрэгтэй. Тэндээ байж л байг. Бөгсөөрөө толгой хийгээд юу болов! Байрандаа гудманд орилоод байж л байг. Бусдаар дээшээ гарах заяагүй цагаан хорхойнууд

Avatar

Б 2020-10-23 66.181.161.14

нохой долоосон АН хэрэггүй

Avatar

Зочин 2020-10-23 103.229.121.57

Ардчиллыг устгаж байж л Монгол Улс хегжине.

Avatar

Зочин 2020-10-23 202.126.88.213

Erguu n****

Avatar

unet 2020-10-23 66.181.161.101

АН хэн алчив

Avatar

Зочин 2020-10-23 103.229.121.57

тарвагадорж

Avatar

Зочин 2020-10-23 59.153.113.235

Zika

Avatar

unet 2020-10-23 66.181.161.101

Эрдэнэ ван АН алаад хаячихсан юм

Avatar

болдоо 2020-10-23 202.126.88.236

ардчилсан намыг хүчгүйдүүлэх бодлого хятадын бодлого юм биш үү …. АН хүчгүй болоод ирэхээр цуст коммунистууд оодорч байгааг бид харж бна ш дээ …. удахгүй хойд солонгос болчих юм бна дөө …. үг хэлэх ч хүн олдохгүй амар ….

Avatar

Зочин 2020-10-23 184.151.230.126

Uhsen ardchilsan nam heden medrel yumnuud l baina odoo. Degrees n Elbegdorz ergen irz baina. Odoonoos saihan samarch ehlene dee.

Avatar

Коммунист намын захиалга 2020-10-23 179.43.160.237

ШХАБ-д элсэх, 30000 хонь, үндсэн хуулийн 6.2-н өөрчлөлт, Монгол бичиг, Өвөр Монгол дахь асуудал, Хятад иргэд оруулах гээд энэ бүгд Хятадын коммунист намын захиалга юм. Хятад Монголын ардчиллыг устгахын тулд ардчилсан намыг эхлээд устгах даалгавартай байж. Хэрэв Монгол улс эргээд коммунист системтэй болчихвол Хятадын нэг систем нэг улс гэдэг бодлого шууд хэрэгжих болно. Монгол улсын ерөнхийлөгч Х.Баттулгын зорилго энэ юм даа.

Avatar

Зочин 2020-10-23 91.219.236.83

Чи маш ухаалаг өнцгөөс харсан байна. Монгол улс коммунист системтэй болбол юу яаж өөрчлөгдөх вэ? ардчилсан системтэй улсуудаас харилцаагаа тасална. Ингэснээр ганцхан Хятадад найдсан Хойд Солонгос шиг нэг дарангуйлагчтай улс болно. Хятадууд манай улсыг эрх дураарай удирдаж эхлэх болно. Наад 30000 хонь өгөх бол юуч биш Хятадын дайнд хүртэл цэрэг хавсаргаж мах ногоо бэлтгэх болно. Хятадууд төрийг хэн удирдахыг шийднэ. Гадагшаа явахдаа Хятадаас зөвшөөрөл авдаг болно. Хятадууд тагнан чагнан дагана.

Avatar

иргэн 2020-10-23 66.181.160.30

Ядаж коммунизм гэдэг институцаа сайн ухаарчих уг систем үнэндээ бидэнд улс гэр тусгаар тогтнол эрүүл мэнд боловсрол урлаг соёл гээд бүхнийг өгсөн юм ш дээ бас чам шиг догмануудыгтөрүүлж өгсөн

Avatar

Зочин 2020-10-23 141.98.252.163

Чи ядаж гадаад бодлого ойлгочих дахиж хэзээ ч тийм коммунизм байгуулагдахгүй. Тэр тусмаа Хятадуудтай нэгдвэл Манжийн дарлалд байсан шиг тэгээд мал аж ахуйн орноороо дуусна. Хөгшин хүмүүс ингэж бичдэг байх. Та нарын үе өнгөрөөд удаж байна гэнт коммунизмаас ирчихсэн утгатай юм бичсэн байх юм. Коммунизимд ч үнэгүй юм гэж байгаагүй юм үнэгүй юм гэж хаана ч байхгүй. Коммунизм байгуулахдаа хүртэл Оросоос зээл авч байсан.

Avatar

Зочин 2020-10-23 122.201.24.70

Элбэгдоржтой АН баяртай гэж хэлэх болж дээ

Avatar

Amar 2020-10-23 124.158.67.162

Цахиагийн Хүзүүгүй Мянгуужин гэж хэний хэн бэ?

Avatar

Amar 2020-10-23 124.158.67.162

Хүзүүгүй Мянгуужин гэж хэний хэн бэ?

Avatar

Amar 2020-10-23 124.158.67.162

Хүзүүгүй Мянгуужин гэж хэн бэ?

Avatar

Zochin 2020-10-23 66.181.161.86

Seheh n heden jildee chipuuhaaa. Aan tiin unuudur huzuugui jujig tavij ntr garch irsen uu? Mun sanavaa. Odoo teriig demjih hun baitigai nohoi ch bh bolov uu?

Avatar

Зочин Элбэгдорж, Алтанхуяг нарын нөхдийг АН-ын удирдлагад гаргаж болохгүй. Тэд жинхэнэ ардчилагчид биш ээ. 2020-10-23 202.179.21.248

Элбэгдорж, Артанхуяг

Avatar

Зочин 2020-10-23 192.82.73.20

Tiim shu! Elbegdorj ERUNHIUG CH BOLOH GEJ L AN-G TUR SANDAILJ BGAA.EUK BHDAA USHIGLUUD HUVAASAN.ODOO 2 DAHI UDAA GEJ BHGUI SHUU!!

Avatar

Зочин 2020-10-23 202.126.90.113

ХҮН байхад болно. Нэрнээс цаашгүй ардчилсан гэх бүүмэрүүд одоо болно.

Avatar

Amar 2020-10-23 124.158.67.162

Авч идэхэд шунасан албан тушаалын төлөө зүтгэгсдийн хуаран болсон АН буюу Авилгачдын Нам байснаас сөнөсөн нь иргэддээ ашигтай.Би л лав АН-ыг ард иргэд,улс орноо боддог болно гэдэгт огт итгэхгүй байна. Учир нь гудамжныхан гудамжныхаараа л байдаг юм байна гэдэгт итгэх болсон хэрэг.

Avatar

Зочин 2020-10-23 202.21.109.39

ХҮН хамаагүй дээр

Avatar

зочин 2020-10-23 66.181.161.79

Ердөө л түр зуурын бэрхшээл , Тун удахгүй гайхалтай мундаг залуу дарга гарч ирнээ . Тэр цагт 99 % ийн ялалт байгуулна …
. … МАНгарууд горьдсоны гарз шүү !!!

Avatar

Zochin 2020-10-23 66.181.185.91

Saihan zuudee

Avatar

ЗОЧИН 2020-10-23 202.126.90.89

ТАРВАГЫН БҮЛЭГЛЭЛ АН- Д БАЙСАН ЦАГТ ЭНЭ НАМ ДУУСАА !!!

Avatar

Иргэн 2020-10-23 202.126.89.230

1990 онд ардчилал гэж ярьж гарч ирсэн нохдууд бүгд хулгайч, одоо олигархи болж хувирсан. Биднийг, улс орноо зарсан. Сайн харвал урд зүгийн хөрштэй сайн ажиллаж ирсэн.

Avatar

Зочин 2020-10-23 103.229.123.149

AN bhgui bol harin Mongol uls devjin hugjnu

Avatar

Zochin 2020-10-23 103.14.37.6

Элбэгдорж одоо нөгөө сайхан жүжигүүдээ тавиа ч. Үе нь дууссан жүжиг чинь. ха ха ха

Avatar

ХУУЛЬЧ 2020-10-23 192.82.64.190

АРДЧИЛСАН НАМТАЙ НАМГҮЙ МОНГОЛ УЛС ОРШИЖ ТОГТНОНО,,,,,,ОЙВОРГОН ,ТЭГЭЭД АРДЧИЛАЛЫГ ӨМЧЛӨГЧ ХӨРӨНГӨЛӨГ НӨХӨДӨД АРДЧИЛАЛ ТААРДАГҮЙГ ДЭЛХИЙН ТҮҮХ МЭДНЭ ДЭЭ ,,,,,,ТИЙМ БОЛОХООР АРДЧИЛСАН НАМ ТҮҮНИЙ ДӨГУУЛ СҮРЖИН НӨХӨД БАЯРТАЙ ,,,,,,ШИНЭ ҮЕ ӨӨРИЙН ГЭСЭН ҮНЭТ ЗҮЙЛ ЗАРЧИМ БАРЬЖ ЖИНХЭНЭ УТГААРАА АРДЧИЛАЛЫГ АРДЧИЛСАН НАМГҮЙГЭЭР ГАРДАН БАЙГУУЛНА САНАА ЗОВООД ХЭРЭГҮЙ ,,,,,,,,,

Avatar

Зочин 2020-10-23 202.126.90.44

2 багана байх ёстой юм бол нэг нь МАН нөгөөх нь ХҮН байсан нь дээр. АН гараад дандаа будилуулж самардаг. Залуусаа дэмжихгүй нөгөө л нэг өгөр толгойтонууд байж л байдаг. Шинэ боловсон хүчин тэнд байхгүй нь үнэн.

Avatar

Zochin 2020-10-23 66.181.185.91

Ер нь 2 багана байх ёстой гэдэг нь хэний сонирхол вэ. Манай улс олон намын тогтолцоотой. Өнөө үед 3 дахь хүчин үгүйлэгдэж байна. С. Баяр намынхаа эсрэг ярих болсон нь ойлгомжтой шүү дээ

Avatar

Сок 2020-10-23 202.126.90.1

Ан зүгээр л дуус. Хэрэггүй нам

Avatar

бибид 2020-10-23 202.72.247.58

Үхсэн ардчилалын лидерүүд вэ. Одоо хуучин хулгайч нараа ахиад нийлүүлэх гэх нь үү. Залуучуудаа гарга

Avatar

иргэн 2020-10-23 192.82.67.64

Сүүлийн үед Элбэгдорж их гардаг болж дээ.Энэ нөхөр яваа газар ардчлалын хоосон дүр эсгэгч нар олширох болно

Avatar

Зочин 2020-10-23 103.14.38.135

Яараад байгаа хүүхдүүдээ явуул. Түүнээс бүх юм болж байгаа.Нам болж л байгаа шүү дээ.

Avatar

Зочин 2020-10-23 202.131.225.197

ardchilsan nam, mahn, man geed nam nertei yoroolgui mangasuud ene buhniig dagaj dolooj yavdag alia salbadai nar ugui bolj baij Mongol Mandan Badrana!!!

Avatar

Зочин 2020-10-23 103.26.195.218

Түрүүчээсээ хулгай хийгээд шоронд явцгааж байгаа да АН

Avatar

zochin 2020-10-23 180.44.105.29

ene zavaan ardchilsan nam nertei ym baihgui bolj bj uls hugjine gedgiig bugd l harlaashde

Avatar

???!!! 2020-10-23 66.181.169.116

Ардчилалгүйгээр Монгол хөгжихгүй. Гэхдээ одоогийн АН-гүйгээр Монгол харин ч сэргэх нь хурдан байх болно. Хүн амьтанд садаа болоод хов жив хөөхөөс өөр юм мэдэхгүй лийдерүүдтэй юм чинь АН яах юм бэ? Зүгээр нэг дарга нараа солиод явахгүй байгааг Ан-ын залуу гишүүд харж байгаа биз дээ? Эрс шинэчлэл, тэгэхдээ эн түрүүнд Монголоо, ард түмнээ гэсэн сэтгэлтэй хүмүүс л АН-ыг аварна!!!

Avatar

zochin 2020-10-23 180.44.105.29

ardchilsan nam gej yu bsiim sunuvul mongol sununu ch geh shig ter hulgaich nar shig chine hereggui ym baihgui dahin b** uzegd

Avatar

ЗАЙРАН 2020-10-23 202.137.144.15

ТӨРӨӨС МӨНГӨ ХУЛГАЙЛЖ ЭРДЭНЭТИЙН49%Г АВСАН .ЗОРИГИЙН ХЭРЭГТ ЗОХИОЛ БИЧИЖ ГЭМГҮЙ ХҮМҮҮСТ ХЭРЭГ ТОХСОН, УЛСЫГ ДААЖ ДАВАХГҮЙ ӨРӨНД УНАГАЖ ХЭМЖЭЭ ХЯЗГААРГҮЙ ИДСЭН, ОЮУТОГОЙГ ООС АМЬД БАХДАА ЮУ Ч АВАХГҮЙ ГЭРЭЭ ХИЙСЭН НАМЫГ АРД ТҮМЭН ЮУ ГЭЖ СОНГОХ ВЭ ДЭЭ? ЯЛАЛ ИДЭЖ УУХААС ӨӨР ЮМ МЭДДЭГГҮЙГ БҮГД ХАРСАН

Avatar

ХҮН нам одоо явна 2020-10-23 23.106.58.143

МАН танай тэнэг намыг сүйрүүлээгүй Ардчиллыг устгах гэж Женко Баттулгын хийсэн хор доо. Ардчиллыг устгахын тулд эхлээд АН-г устгах ёстой гэж ойлгоод Х.Баттулга эрх мэдэл аваад үзэж эхэлсэн. Та нар өөрсдийн гаргаж ирсэн хорондоо хордсон амьд үлдмээр байгаа юм бол Женко луйварчнаас салсан дээр. Ардчилсан нам байхгүй болсон ч хамаагүй Монголд Хүн нам гээд манай сайхан залуус ардчиллын төлөө зогсож байна. Залуу бид одоо залуусаа мөн ХҮН намыг дэмжиж болно хөгшин хулгайч талхиуд одоо Монголд хэрэггүй

Avatar

Зочин 2020-10-23 202.179.27.96

ХҮН нам хүн биш бна.МАН-аас 7 тэр бумыг авсан бна.

Avatar

зайлаа 2020-10-23 60.104.114.248

Танайх одоо сүйрсээн тарвага ороод ч нэмэргүй

Avatar

САСА 2020-10-23 202.126.89.35

МОНГОЛ АН ААР ДУТЛАА ЮУУ МӨРӨӨДСӨН ЮМ БОЛЖ БНАА АН АРЛСАН ЦАГТ МОНГОЛ ХӨГЖИНО ХЭЗЭЭ Ч АРД ТҮМНИЙ ТӨЛӨӨ ЮМ ХИЙГЭЭГҮЙ ДЭЭРЭМЧИД БИЕ БИЕНЭЭ ДЭЭРЭМДЭЖ АЛАХААС ӨӨР ЮУ ХИЙСИЙЭ АН

Avatar

Зочин 2020-10-23 202.70.34.30

console.log("hi");

Avatar

Зочин 2020-10-23 43.242.242.59

ха ха ха мөн худлаа шааваа

Avatar

Зочин 2020-10-23 119.40.103.6

АН-тай намгүй МОНГОЛ ТҮМЭН амьд үлдэнэ шүү дээ.

Avatar

Зочин 2020-10-23 43.242.242.59

Монгол улс АН-гүйгээр оршин тогтнож чаднаа. Битгий худлаа яриад бичээд бай. Ийм нам байснаас байхгүй байсан нь дээр. Бүх л нам ардчиллыг дээдэлж байгаа. Ганцхан АН л ардчилал ярьдаг юм биш

Avatar

Зочин 2020-10-23 43.242.242.59

АН-ынхан юм л бол идэж ууж завших, хөрөнгөжихөө л болих хэрэгтэй. Мөн өөрийн намд байгаа муухай улсуудаасаа салах хэрэгтэй. Болохгүй бол "Монголын жинхэнэ ардчилсан нам"-ыг байгуулж болно шүү дээ. Одоогийн АН болохоор Элбэгдорж, Бат-Үүл, С.Баярцогт, Дорлигжав, Сайханбилэг, Эрдэнэбат, Батбаярууд гээд хөрөнгөжсөн хэдэн олигархиудын эрх ашгийг хамгаалахын төлөө үйл ажиллагаагаа явуулдаг байж болохгүй

Avatar

Зочин 2020-10-23 183.90.36.139

Гэмт хэрэг хийсэн хүмүүсийг зохих газарт ачиж байхад намын залуучууд өмөөрөх, хамгаалах ёстой юмуу. Бид ийм зүйл хүсээгүй,. Бурууд шударга байх ёстой. АН-ын нэр хүнд нь шалан дээр байгаа өөрсдийнх дотоод зөрчлийн үр дүн. Буруу байвал арчигдаад алга болно биз, АН-ыг үгүйлэхгүй. Харин хувь хүний эрх чөлөө, шударга ёс, хүмүүнлэг ардчилсан нийгмийн төлөө зогсож чаддаг улс төрийн хүчинг л үгүйлж байна.

Avatar

Элдэв Очир 2020-10-23 119.40.103.3

Монголын ардчилалыг Элбэгдоржоос өөр аврах хүн алга

Avatar

Зочин 2020-10-23 183.90.36.139

Өмнөх луйвраа бүгдийг цэвэрлэчихсэн. Одоо намдаа аврагчийн гэгээн дүрээр ирж байгаа юм биз дээ. Яахав лидергүй, үнэт зүйлгүй намд хэрэгтэй, хэсэг хошигруулах л байх. Гэхдээ л луйварчин бол луйварчин л байдаг. Үнэн төрх нь эрх мэдэлгүй үед танигдахгүй эээ

Avatar

Зочин 2020-10-23 66.181.191.116

Энэ намын бүх сүр сүлдийг гутааж доош оруулсан хүн бол элбэгдорж. Элбэгдоржоос болж ард түмэн ардчилалыг үзэн яддаг болсон. Ахиад элбэгдоржтойгоо зууралдаж бгаа бол энэ нам устах зам руугаа орждээ

Avatar

zochin 2020-10-23 66.181.179.175

KHUTSNA BIZ

Avatar

ИРГЭН 2020-10-23 66.181.167.254

ӨНӨӨДРИЙН АН БОЛ ЗҮГЭР Л НЭГ СҮРЖИН НЭР. АРДЧИЛАЛ, ЭРХ ЧӨЛӨӨ, ТЭГШ ЭРХ МЭТИЙН ОЙЛГОЛТУУД АН-Д ЯМАР Ч ХАМААГҮЙ. ХЭДЭН ТӨРИЙН ЭРХ МЭДЛЭЭР ДАМЖУУЛАХ ХЯЗГААРГҮЙ ШУНАЛ ТАЧААЛАА ХАНГАСАН, ХАНГАХ ЗОРИЛГОТОЙ, ЁС ЗҮЙГҮЙ, УВАЙГҮЙ ЛУЙВАРЧИДЧИДЫН ЦУГЛУУЛГА …..БУСАД НАМ Ч НЭГ ИХ ЯЛГААГҮЙ БОЛОВ УУ?

Avatar

jagaa 2020-10-23 66.181.161.113

ардчилал бол гай, гэм шүү. хурдан тонилох тусмаа сайн.

Avatar

Зочин 2020-10-23 202.9.46.184

Удаа дараагийн сонгуулиар сөрөг хүчний дүрд тоглож цаагуураа МАН-тай үгсэн хуйвалдаж санхүү авч бууж өгч байсныг ард түмэн мэдчихсэн. Үүнийг чинь л МАН+АН гэдэг болсон. Үнэхээр мөнгөнд дийлдёэн. Та нарт одо итгэх тэнэг хүн ховоР болсон. Алтанхуяг л намаа аварбал нэг аварна. Бусад нь бүгд худалдагдсан

Avatar

зочин 2020-10-23 202.126.89.35

Энэ нам Элбэгдорж байсан цагт хэзээ ч өөдлөхгүй үхлийн ангал руугаа өөрсдөө гүйгээд орчихлоо доо АНын нэр барьсан хөгшчүүл байсан цагт үүрд улстөрөөс арчигдана ойлгомжтой .Харин Элбэгдорж өөрийн сайтаараа худлаа тархи угааж хошгируулахаа болио одоо хүмүүс хошгирдогоо больсон моодноос гарсан үеэ өнгөрөөсөн үхдэл минь

Avatar

Ard 2020-10-23 202.55.191.130

hutsniish!! nam bolgon sunuusei

Avatar

Зочин 2020-10-23 203.98.76.9

Энд ганц үнэн үг байна 2016 оны АН-ын даргын сунгаанд Эрдэнэ ялаад АН унанасан гэж. Энэ сунгаанд Батзандан гарсан бол АН арай ингэхгүй байсан байх

Avatar

Зочин 2020-10-23 66.181.179.242

За больж үз. Энэ хэдэн ардчиллын нэр барьсан АН-ын луйварчдаас салж байвал харин Монгол улс аврагдах бай… Тонил цааш…

Avatar

Зочин 2020-10-23 66.181.186.161

Олиггүй нөхдүүд залуусдаа гай болсон нөхдүүд нь эргэж хургаад салах шинж алга ХҮН харин аныг өлхөөн орлочихоор тууштай нам юм

Avatar

Зочин 2020-10-23 202.55.188.42

За боль доо. Арай хэтрүүлж байна. Аль ч нам нь байсан ялгаагүй. Идээчин уугаачин, бондчин, ждүчдээр л төр дүүрнэ. Ан-д иргэд боломжийг доод тал нь 2 удаа олгосон. Эхнийхд нь туршлага дутсан. Сүүлийнхд нь өөрсдийн муугаас болсон. Бага ястнуудаар дүүрсэн, Ховдын өлөнгүүд голлосон энэ нам улс орныг баллан сүйдлэсэн. Гол рольд тоглосон хүн нь "хашгируулагч" хэмээх Элбэгээ. Одоо энэ нам амттай бэлэн хоолноосоо холдчихоод тэвдэж явна. Энхбаярын үеэс монголын төр аль нэг намын санхүүжүүлэгч тэжээгч бол

Avatar

Зочин 2020-10-23 202.55.188.42

ж хувирсан. Өөрөөр хэлбэл монголын төр нь цөөн хэдэн олигархуудын эрх ашигийн тулд бүхэл бүтэн улсын хамаг боломжийг юүлж, түүгээр дэнчигнэж байдаг авсаархан авторитар бүтэц болж хувирав. Иргэд бол тэдгээр бохир тоглоомд мөрийнд тавьдаг бооцооны задгай хасаа болж хувирсан. Одоо бол хамгийн том тоглоомчин бооцоогоо тавьж хүрд эргүүлж байна. Ан яахав тэр гол тоглоомчныг түр ч гэсэн барьц алдуулж хүрд эргүүлэх боломжоо үгүйлж буй гудамны шалдан тоглоомчин. Хасааны үүрэг гүйцэтгэдэг иргэд нь өөрсдөө

Avatar

Зочин 2020-10-23 202.55.188.42

энэ явцуу зорилгод үнэнч байгаа учраас тоглоом төгсгөлгүй үргэлжилсээр байна. Хасаанууд түр ч гэсэн тоглоомын хүрдэн дээр ирийтэл өрөгдөн олны нүд баясгах өчүүхэн зорилготой. Цаг нь болохоор тэднийг хуучирсан гэх шалтгаанаар хогийн сав руу хөсөр хаян гялалзсан шинэ хасаануудаар солих болно.

Avatar

Зочин 2020-10-23 202.55.183.178

НАМЫН ДАРГААР С.ЭРДЭНИЙГ ТАВЬСНААС ХОЙШ АРДЧИЛСАН НАМД АЛСЫН ХАРАА, ЗОРИЛГО, ҮНЭТ ЗҮЙЛ, ҮЛЭГ ЖИШЭЭ МАНЛАЙЛАГЧ УДИРДАГЧ ГЭЭД БАЙХ ЗҮЙЛГҮЙ БОЛСОН. ҮНЭТ ЗҮЙЛЭЭ ӨӨРЧЛӨХӨӨС ЭХЭЛСЭН ДЭЭР БАЙХ ДАА

Avatar

АН жинхэнэ утгаараа бол Монголд хэрэгтэй 2020-10-23 66.181.180.254

Гэхдээ ихэд унасан хөөрхий. Зөв босвол зүгээр л байна

Avatar

Зочин 2020-10-23 58.109.221.157

garchig ni arai heternee

Avatar

Зочин 2020-10-23 66.181.161.11

АН сөнөж байж Монгол хөгжинө

Avatar

Зочин 2020-10-23 64.119.16.177

bistabka nimahuu alon parat gedeg nepalin bool shdee. ene nima mongol hun monuu. bas shantal egdeg kuba 1 terbum dollor reket hiij absan mongol banknaas aldsan.

Avatar

Зочин 2020-10-23 192.82.66.209

АН зайлж байж Монгол амьд үлдэнэ

Avatar

Зочин 2020-10-23 64.119.16.177

alon parot felin moroi deer ukraine zaluus brigada oson gedinma. teged olood uzeerei tsash

Avatar

Зочин 2020-10-23 64.119.16.177

zorig amid bur terbumtan dallas hotod bas mister pelin alan parod bug d amid edgeer rekt mongol ulsaas export bankinas 3 terbum dolor hulgailsan da.

Avatar

Зочин 2020-10-23 98.33.93.32

АН-ын овоо гэх цөөхөн улс төрчдийн нэг Тэмүүжин,АН-.аас сонгогдсон ерөнхийлөгч бүр УИХ- ын сонгууль бүрт намаа алж байдаг гэсэн утгатай ярилцлага өгсөн байсныг санаж байна. Тэр маш үнэн үг шүү. АН- аас хоёрхон хог шаар л ерөнхийлөгч болсон. Харин сүүлийнх нь УИХ- ын сонгуулийг ,намтайгаа цуг булшилчих шиг боллоо.Бас болоогүй ардчиллын төлөө эвсэл гээд МАХН- ын Энхбаяр коммунисттай нэгдээд явж байгаа Женко,тэрнийг нь үг дуугүй зөвшөөрөөд явж байгаа гишүүд,улс төрчдөд ард түмэн итгэхүү ? !!??

Avatar

Зочин 2020-10-23 98.33.93.32

Одоо АН- ын олигтойнууд нь ХҮН намд элсээд АН- ын улс төр дахь байр суурийг эзлэх л гарц байна. Женкотой АН- ыг ард түмэн хүлээн зөвшөөрөхгүй,МАНАН нам байсан,тэрүүгээрээ дуусна. АН-д эцсийн дүнгий нь 2021 онд ард түмэн тавьна, тэрнээс өмнө намаа шинэчлэх,нэр хүндээ өсгөх ямарч боломж,хугацаа,нэгдэл,сэтгэл,стратеги байхгүй,зүгээр л бие биеийн амбиц хөөсөн хувийн тоглогчид л байгаа. Гитлер капут !!!

Avatar

Зочин 2020-10-23 64.119.16.177

ulamjilal nam manai archilsan holboonibuh gishudin huuhed oyutanig amid baiga zorig alsann blgod huuramch hereg neesen l dee.ene zorig gedeg tuba luibarchin zobi new york tergentsert suudag yag nuur hebere baigan. manai ard manai daatgal bank teghed 120 terbum tugrug zorigt luibarduulsan yumaa.

Avatar

Зочин 2020-10-23 49.180.149.49

АН-ын залуучууд технологийн зуунд төрсөн 30-40 насныхан байж яагаад буруу аргаар баяжсан өвөө нарын нөлөөгөөр намаа авч явдаг юм бэ? Ер нь залуус нь арчаагүй учраас л өвөө нар хүчтэй байгаашт. Тэд Намаа а**х хэмжээнд хүчтэй байна. Тэдэнд зоригтой, стратегитай хөдлөхөөс цүнх барих нь амар ч байгаа юм болуу хэн мэдлээ.

Avatar

Зочин 2020-10-23 64.119.16.177

prokoror altanhuyag hamag archilsan zluus humuusig yaltan bolgod setgel zuin daramte sbel huuramch or zeeld hiige. bur bolohgui bol uzeler reekt hiigel alsiinnma.house- hajud uzeler zalgaad shonojin reket hiigel buuj ug alnnna shuu geeel.

Avatar

Зочин 2020-10-23 64.119.16.177

archilsan holboo gishuude nidalulad duusjina iimes bid sergesen mandsan. bodol doo irgen zorig nam hamg gol gishuudig min abrt esebl uzler aljina esbel nepalin chemien dain hiiged alsaiinn gej bi helsinma. ene helsene batalj chadnaa.

Avatar

ЗОЧИН 2020-10-23 66.181.167.71

ХҮН хэдийгээр өнгөрсөн сонгуулиудад чамлахааргүй амжилт үзүүлсэн ч институцийн хэмжээнд бүү хэл компанийн хэмжээнд төлөвшөөгүй нам. ГЭЖ ШААДЫМ ДАА

Avatar

zochin 2020-10-23 120.18.218.149

erdene zika nariig zailuulj baij ene nam tsaashaa 2 songuuliar erdeniin muihar arga boloh mungu taraasan odoo humuus uhaantai bolson mungiin avaad zuv songoltoo hiideg bolson

Avatar

Amar 2020-10-23 124.158.67.162

Авч идэхэд шунасан албан тушаалын төлөө зүтгэгсдийн хуаран болсон АН буюу Авилгачдын Нам байснаас сөнөсөн нь иргэддээ ашигтай.Би л лав АН-ыг ард иргэд,улс орноо боддог болно гэдэгт огт итгэхгүй байна. Учир нь гудамжныхан гудамжныхаараа л байдаг юм байна гэдэгт итгэх болсон хэрэг.

Avatar

Зочин 2020-10-23 73.231.128.120

Ардчилсан нам шаварт шигдсэн юм бол түүнийг татаж гаргах гэх хэрэггүй. Өөр нам, хүчин урган төлжиж гарах болсон гэдгийг л сануулаад байгаа хэрэг.

Avatar

Зочин 2020-10-23 43.242.243.164

bolobsolin yam ene hulgar erka nima gart shon egchig min abgaig min zodood hund gemteed gemteld hebtsen shde. eruul toro behjulne. eh orono subilna.

Avatar

Зочин 2020-10-23 43.242.243.164

gerte amgalan taiban baimar ene chumug gedeg hulgara butsaad shoornd hiil dee. gerte uzeler horduulad aljina shdee. nogoon zagalmai holboo buha rd tumen erh ashigas deeegur buh zuil mini hairt eh orondo.

Avatar

Үнэн 2020-10-23 202.9.46.143

Намгүйгээр улс орон оршин тогтнож явж байдаг шүү дээ. АН л сөнөвөл улс орон сөнөнө гэж ярьж байгаа нь тэнэг хэрэг. Өнөөдрийн АН бол харин ч сөнөх ёстой нам. Оронд нь шинэ, шударга хүмүүс нам байгулан гарч ирж болно. Ирээдүйд тэгэх ч байх.

Avatar

Зочин 2020-10-23 43.242.243.164

archilsan holboo zaluu humus amid uldemer baigan gertee uzeler nagaart utuulj horodj uhehjinaa.

Avatar

Zochin 2020-10-23 103.68.107.114

Шал худлаа гарчиг байна

Avatar

Зочин 2020-10-23 43.242.243.164

bistabka luibarchin nimaahuu mongo butsaaj ugul doo.

Avatar

Зочин 2020-10-23 43.242.243.164

bistabka barhuu mongoo butsaaj abmaar l baidag. barhuu tureesin changa yarigch usgugchoo huraaj abaad zailaaa. uzeler untaraa shaardajinaa. archilal holboo buleg

Avatar

Зочин 2020-10-23 51.91.110.166

Асуудлыг хүнээс битгий хай та нарын хагарал дотоод хэрүүл МАН-д боломж өгсөн тэд боломж гарсан дариу ашиглаж чадсан хүмүүс. АН-н асуудал бол дотроосоо Х.Баттулга гэхэд ерөнхийлөгч болоод АН гэж одоо надад хэрэггүй гэж үзэж эхэлсэн. Өр зээл тэглэнэ гэж гарч ирчихээд хөдөөгийн малчин амлалтыг асуухад өө тэр надад хамаагүй асуудал Ардчилсан намын асуудал гэх мэтээр бултаж эхэлсэн.

Avatar

иргэн 2020-10-23 202.179.26.114

оюуунгэрэлээ чи 1 меркел шиг болоод өгөөч

Avatar

Зочин 2020-10-23 122.201.19.99

mun tenegtev ee. Odoo bur AH chini ulger domog bolj ungurch baigaa bizdee. AH hun baidag yum uu.

Avatar

Зочин 2020-10-23 49.0.149.20

АРДЧИЛСАН НАМ СЭРГЭ МОНГОЛ АМЬД ҮЛДЭНЭ ГЭНЭҮҮ БИ ОЙЛГОХГҮЙ БАЙНА ЭНЭ ЗУРАГ ДЭЭР БАЙГАА ХУЛГАЙЧУУДААС ӨМНӨ МОНГОЛ ОРОН БИЧИГ ҮСЭГГҮЙ ХҮНГҮЙ ГУДАМЖИНД ГУЙЛГА ГУЙЖ ХОНОДОГ ХҮНГҮЙ БАЯЛАГАА ЗӨВ ХЯМАГДААД ЖНьЭРДЭНЭТ ГЭДЭГ ҮЙЛДВЭРТЭЙ БОЛООД Л БАЙСАН ЗАХИАЛГАТ БИЧЭЭЧИЙН ЭНЭ ХҮМҮҮС МОНГОЛД БАЙСАН ХЭРЭГТЭЙ АШИГТАЙ БҮГДИЙГ ХУВЬЧЛАЛ НЭРЭЭР УСТГАСАНДАА ЭСРЭГЭЭРЭЭ ЭНЭ ХҮМҮҮС АЛГА БОЛВОЛ ХАРИН МОНГОЛ БҮХ ЗҮЙЛЭЭРЭЭ СЭРГЭНЭДЭЭ БАРЬСАН Ч АЛДАХГҮЙ

Avatar

zochin 2020-10-23 66.181.179.175

AN bol mongold odoo yamar ch khgeregguy . khun ch bas , khudlaa poporson baakhan uur garigiin nukhud

Avatar

Зочин 2020-10-23 192.82.76.3

АН тэгэхлээрээ Монгол Улс болж байна уу? Ёстой л унгас алдваа. 3.3 сая хүн амын 100 мянга хүрэхгүй гишүүнчлэлтэй. Дэндүү өчүүхэн. Битгий мөрөөд. Ирээдүйд ХҮН нам л хөгжин дэвшинэ

Avatar

Зочин 2020-10-23 192.82.76.3

АН тэгэхлээр Монгол Улс болж байна уу? Ёстой унгас алдваа. Битгий ингэж хүний дургүй хүргэсэн зүйл бичиж чалчиж байгаач. 3.3 сая хүн амын ердөө 100 мянга хүрэхгүй дэмжигчтэй шүү дээ. Дэндүү өчүүхэн. Битгий мөрөөд

Avatar

Зочин 2020-10-23 65.49.38.142

МАН АН 2 бол өнөөгийн манай улсад байгаа гадны долларын эздийн 2 зарц тиймээс жинхэнэ монголоо гэсэн сэтгэлтэй үндэсний зөв бодлоготой нам гарч ирж байж улсаа хөгжүүлнэ

Avatar

Зочин 2020-10-23 203.91.115.248

Засгийн эрх авахаар Засгийн газраа 4 унагадаг, дотроо зодоонтой байдлаас нь залхаад хүмүүс МАН-ыг сонгоод байгаа шүү дээ. Өөрсөддөө дүгнэлт хийж чадахгүй, бусад руу буруугаар үргэлж чихэх юм. Энэ бол хариуцлагагүй, хүүхдийн араншин. Төлөвшөөгүй хүүхдүүдэд Монголчууд яаж ч бодсон Засгийн эрх өгөхгүй шүү дээ.

Avatar

иргзн 2020-10-23 202.179.25.76

өнөөгийнхөн шиг Намаа устгаж, Тараан бутаргадаг , Нам Ардчилал гэдгээр Далимдуулж Өөрсөд өө Баяжиж хөлжихийг боддог Намын Удирдлагууд, Ардчилагчид байвал Улс орноо Устгах аюулд ч хүргэж мэднэ,

Avatar