"Э.Магнайбаяр ёс зүйн хувьд байж боломгүй шийдвэр гаргасан" | News.MN

"Э.Магнайбаяр ёс зүйн хувьд байж боломгүй шийдвэр гаргасан"

"Э.Магнайбаяр ёс зүйн хувьд байж боломгүй шийдвэр гаргасан"

"Э.Магнайбаяр ёс зүйн хувьд байж боломгүй шийдвэр гаргасан"

Баянгол дүүргийн ИТХ-ын 23-р тойрогт МАХН-аас нэр дэвшин сонгогдсон Э.Магнайбаяр МАН-д өчигдөр (2020.10.20) элсэж, гишүүний үнэмлэхээ гардаж авсан. Тэрбээр дүүргийн ИТХ-д МАХН-аас ганц суудал авч, ийн өөр намд элссэн нь нийгэмд шүүмжлэл дагуулж буй.

Энэ талаар МАХН-ын гишүүн, УИХ-ын гишүүн С.Ганбаатараас тодруулахад тэрбээр "Би 16 жил Монголын нийгэм, улстөрд идэвхтэй явж ирсэн. Э.Магнайбаярын хувьд дэндүү харамсалтай байна. Ёс зүйн хувьд байж боломгүй шийдвэр гаргасан байна. Улс төрд орж байгаа аль ч намын залуучууд үзэл бодолдоо туйлбартай байж, үзэл санаа, мөрөөдлийнхөө төлөө улс төр хийх ёстой. Би ийм л зарчим баримталдаг" гэсэн юм.

МАН-д элссэн Э.Магнайбаяр фэйсбүүк хуудастаа “Баянгол дүүргийнхээ 220 мянган иргэний эрх ашгийг бодож МАН-д элсэж байна. Цаг хугацаа бүхнийг шүүнэ! Дэвтэр дүүрэн захиа даалгаврыг хэрэгжүүлэх үүрэг даалгавар авсан. Үүнийгээ хэрэгжүүлэх үүрэг хүлээсэн хүний хувьд амласнаа хэрэгжүүлэх боломж гэж харж байна” гэж бичжээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
26
ТэнэглэлТэнэглэл
5
ХахаХаха
4
ЗөвЗөв
3
БурууБуруу
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

59 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-10-21 49.0.212.75

СОНГУУЛИЙН МӨРИЙН ХӨТӨЛБӨР НЬ МАХН-х биз дээ. Сонгогчдоо хүндэтгэх хэрэгтэй шүү дээ.

Энэ асуудлыг шалгадаг газар байна уу

Avatar

сонгогч 2020-10-21 202.9.40.67

буцааж татаач.ёс зүйгүй биеэ худалдагчийг

Avatar

зочин 2020-10-21 103.10.23.230

Ёс зүйн хувьд төлөвшөөгүй ийм нхөдийг дэвшүүлэх нь ийм үр дагавар авчирч байна. Эх нь булингартай бол адаг нь ийм л байгаа шүү дээ. ЕР НЬ БОЛ БОХИР УЛС ТӨР ЗАЛУУСЫГ ИЙМ АЛХАМ РУУ ТҮЛХЭЖ БАЙГАА НЬ ТӨРД БАЙСАН ЭРХЭМҮҮДИЙН ҮЛГЭР дуурийл гэж харахаас өөр арга алга даа.

Avatar

Зочин 2020-10-21 202.179.25.93

Худалдагдсан урвагч гөлөг

Avatar

Зочин 2020-10-21 202.179.25.93

Худалдлагдсан гөлөг

Avatar

Зочин 2020-10-21 122.201.21.120

МАХН ямар үзэл бодолтой хэнийг төлөөлдөг нам юм бэ. Нэг удаа зүүний нам болж жүжиглээд ,дараа нь хөрөнгөтний ардчилсан намтай эвсэж хуйвалдаад, бас заримдаа 3 дэх хүчин ч болсон байх шиг, намын толгойд нь дан урвасан шарвасан хүмүүс байдаг юм биш үү. Баярмагнай олонхийн итгэл хүлээсэн МАН-ын нөхөдтэй хамтарч, амлалтаа биелүүлэхийн төлөө ажиллана л гэсэн байна. Намынхаа заасан замаар нөхдийнхөө үлгэр жишээгээр л яваа юм биш үү. Манай ардчиллын хуурамч баг зүүсэн нөхдүүд ёс зүй яриад хэрэггүй дээ

Avatar

би 2020-10-21 202.70.44.46

хохь чинь, ганбаагийн замаар л явж байна, залуучууд минь нам, эхнэр яахав% мөнгөний л төлөө зүтгэцгээ

Avatar

Зочин 2020-10-21 49.180.50.241

Үс нь гельтэй залуус өнөөгийн 40+уудаас илүү санаатай, урвах шарвах нь нормал үнэ цэнэ нь шүү. Нээх гайхаад л өөрсөдтэйгээ харьцуулаад хэрэггүй 40+ уудаа. Та нарыг хэн ийм байхаа боль гэсийн. Улс төрд эхнэртээ үнэнч байгаа шиг л тоглоод байх уу. Больж үз.

Avatar

Зочин 2020-10-21 150.7.169.167

Ийм хүнийг намдаа илсүүлээд үнэмлэх гардуулж байдаг Хүрэлсүх ч урвагчтай яаж нийлдэгийг сайхан харууллаа даа. Нөгөө Монголыг мандуулна гээд байсан хүн урвагч нартай бахдалтай нь аргагүй зураг авахуулаад зогсож байх инээдтэй, бас өрөвдмөөр харагдаж байсан шүү….

Avatar

Зочин 2020-10-21 150.129.142.241

Гуцдийн бэ! Мангайбаярт олон жил улс төрч хийж байгаа та нар л зааж өгсэн ш дээ! Тэгэж яривал Энхбаяр хэдэн удаа ийм үйлдэл хийж байсныг тоолоход ч хүнд болсон бздэ? Үйлийн үрийн өр төлөөс гэж энэ! Та нар дандаа Түгжилдэж болоод байдаг яагаад та нарыг адилхан түгжилдэж болдгүй юмб! Бусдаас ёс зүй шаардаж гэнэ лээ! Сдакууд чинь!

Avatar

Irgen 2020-10-21 70.181.124.42

Urvagchiig ergyylen tatah.songoltond turd ajillah shalguur togtooh huuli sanaachlaachee.uls oron syirlee.cynh barigchid aav ejiin uvruus garaagyi nyalhas tur udirdana gej yu baih be.

Avatar

Зочин 2020-10-21 66.181.178.173

Ман-д ч үнийг хүн гэж үзэх хүн олдохгүй л боловуу. Гэхдээ өөрийнх нь хүү шиг залууг нүүр хийх газаргүй болгож хавханд унагаад үр хүүхэд гэр бүл эцэг эхтэй нь хамт орон даяар шившиг болгох Хүүк эднүүст таатай аятай байгаа юм уу?? Арай л харгисуу? ?? Уг нь Хүүк чинь эдэнд ахын сэтгэлээр хандаж хүн байхыг заах ёстой атал урваж шарвахыг өдөөх нь юувэ?? Энэ тэ1дүү залууд итгэж сонгосон иргэдийг ч хүндэлсэнгүй. Хүүк иргэдрүүгээ бас нулимчихлаа.

Avatar

ZOCHIN 2020-10-21 124.158.68.116

Жавхланг хараагаад л байсан. Тэр чинь бие даагч байгаад нам сонгосон . Энэ залуу бол жинхэнэ нохойн баас байна. Хэнд ч хэрэггүй н**ш

Avatar

Zochin 2020-10-21 122.201.22.235

Ali nutag usnii tugjil ve . Ene nuhur

Avatar

Зочин 2020-10-21 103.57.95.149

Е.Бямбатогтох, Э.Магнайбаяр улс төрийн б**********ч урвалаа, өөр өвөр рүү гүйлээ, юунд нь гайхаад байгаан хүмүүсэээ

Avatar

зочин 2020-10-21 66.181.190.242

Яахав дээ нөгөө Увсын Жавхлан шиг л юм болж.
Сонгогчид нь Жавхланг нам бус гээд л сонготол нөгөөх нь
АН элсээд л. Байдаг л жүжиг болсон байна шд.

Avatar

Зочин 2020-10-21 66.181.186.161

МАНАЙЙ АНЫ ХЭДЭН АВГГАЙ Ч ҮЗЭЖ БНА АА ХАА ХА ХА

Avatar

зочин 2020-10-21 202.9.47.15

Энэ ёстой яаж ч мэдэх залуу даа. Мөнгөгүй, үзэл бодолгүй залуу. МАН ч болгоомжтой байх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-10-21 150.129.142.108

ЭНЭ ХҮҮХЭДЭЭ ЯАЖ ХҮМҮҮЖҮҮЛСЭН ААВ ЭЭЖ ВЭ .

Avatar

Зочин 2020-10-21 150.129.143.174

Хэдхэн халтар мөнгөнөөс итгэл үнэмшил карьераа дуусгалаа даа. Тэр хүүхнүүд урвагчийг болгож тавьж бна лээ. Ёстой арчаагүй нөхөр бна лээ.

Avatar

Зочин 2020-10-21 202.126.89.251

Нутаг усныхаа нэрийг хөөдөв. Удам угсаагаа гутааж шороотой хутгав. Үр хүүхэддээ ад үзэгдэх тавиланг бүтээв Гэр бүлээ үгүй хийж олны х****л идүүлж нүдний булай болгов Эцэг эхийн өгсөн алдрыг үгүй хийж урвагч зүүлттэй болов. Муу нэрийг хусавч арилахгүй болж сайн нэрийг хүсэж ч чадахгүйд хүрэв Өвөг дээдэс эцэг эхийн чихийг хангинуулж ясыг өндөлзүүлэх нүгэлтэн болов. Энэ залуу дааж давшгүй гэмийг үйлджээ

Avatar

Энэ хэн бэ 2020-10-21 59.153.112.25

Ганбаатар УИХ д гараад ер нь яг юу хийсэн юм

Avatar

Зочин 2020-10-21 66.181.177.39

Юу хийлгэх гээд байгаа сдаа вээ

Avatar

МАН НҮГЭЛЭЭ БОЛЬМООР ЮМ 2020-10-21 64.119.23.199

МАН залуучуудыг мөнгөөр худалдаж авч хэн ч биш болгодог нүгэлт үйлдлээ больмоор юм.

Олон залуучуудын замыг буруу залж, буруу бодол, зорилгтой болгож, хүн чанаргүй,

ёс зүйгүй иргэд залуучуудыг олноор үйлдвэрлэж Улсын ирээдүйгээр тоглож байгаа чинь

МАН-ын ТОМ НҮГЭЛ шүү !!! МАН БОЛЬ !!!

Avatar

Зочин 2020-10-21 103.26.195.29

Хөвсгөлийн дуракуудаас их юм гарах юмаа урвөж шарвана бурханаар бөөлжинө нэгнийгээ буудаж а**а тоочоод байвал………..:::….

Avatar

Зочин 2020-10-21 139.5.219.64

  энхбаяр гэдэг өвгөнийг эхлээд хэлээч

Avatar

Иргэн 2020-10-21 64.119.24.204

сонгуульд ихэвчлэн Түгжилүүд ордог юс биш үү

Avatar

Урвагчийг жигшиж байна 2020-10-21 103.10.23.111

Урвагчийг удмаар нь цээрлүүлж байсан Монголчууддаа бид. Одоо цаазлах тухай яриагүй байна. Зүгээр л дахин төрд ойртуулахгүй байцгаая.

Avatar

Хувьсгал 2020-10-21 202.126.89.103

Хувьсгал гэдэг үг л байгаа болохоос НЭГ л чигийн нам шүү хүмүүсээ ганбаатарыг сонгосон болохоос махн сонгоогүйг хараараа

Avatar

Зочин 2020-10-21 202.21.108.238

За ганбаатар энхбаяртай сүлбэлдэж ерөнхийлагчид нэр дэвшихдээ зарцуулсан мөнгөндөө барьцаалагдаж энхбачрынхаа өөдөөс ганц үг ч ган хиыж чадахгүй сууж байж юун ёс зүй, чаддаг юм бол 21 онд ерөнхийлөгчид дэвшээрэй

Avatar

иргэн 2020-10-21 64.119.17.211

Урвагч, ийм хүнд хэзээ ч итгэж болохгүй.

Avatar

иргэн 2020-10-21 64.119.17.211

Урвагч

Avatar

Зочин 2020-10-21 136.24.9.31

Иргэд нь МАХН ийг дэмжээд сонгож байхад арай ч дээ. Суудлыг нь зарж дээ. Баянголын сонгуулийг дахин явуулах хэрэгтэй.МАН намч гэсэн ичмээр юм. Жижиг намын ганц суудлаар яах нь вэ.Нийслэлд тэр чигээр нь ялсан биз дээ.Haмуудын хуулинд өөрчлөлт оруулж, энэ мэт нөхдүүдийг улс төрөөс зайлуулах хэрэгтэй.

Avatar

Хямдхан ч б**********ч юм даа 2020-10-21 64.119.23.199

Ийм хүн бүх юмнаас урвана.
Хамт олноосоо, найз нараасаа, ах дүүгээсээ, танилаасаа, авгайгаасаа

намаасаа, эцэст нь Эх орноосоо урвасан гэвэл гайхах хэрэггүй.

Avatar

Э.Магнайбаяр гэж х о ш но го ны үс юм байна 2020-10-21 64.119.23.199

Иймэрхүү амьсгаанууд цаг нь болохоор Эх орноосоо урвана, гадны гар хөл тагнуулч ч болж мэднэ.

Зөв ч бай буруу ч бай үзэлд бодолдоо үнэн ч байх чухал шүү.

Залуу хүн гэхэд ямар муухай увайгүй байнаа. Огиудас хүрчихлээ.

Сонгогч нараа бодсон гэнэ. Үгүй шүү үгүй. Ийм ллрууд зөвхөн хар амиа боддог

ХУДАЛДАГДСАН Л А Л А Р

Avatar

зочин 2020-10-21 103.10.23.157

Зөв ганцаараа МАХН гэж яваад юү ч хийж чадахгүй ш дээ

Avatar

Зочин 2020-10-21 202.21.112.195

МАХН-д угаасаа дургүй, гэхдээ энэ үйлдэлд бүр их дургүй хүрч байна, шалтгаан нь МАН, МАХН өөрсдөө л гэж харж байна даа

Avatar

Зочин 2020-10-21 202.126.90.81

МАХН д биш. Энхбаярт дургүй биздээ

Avatar

батаа 2020-10-21 202.21.113.66

АН-ын байгуусан эвслийн удирдагчдыг харвал хувь хүмүүсээс ёс зүй шаардах эрхгүй байх аа даа

Avatar

Зочин 2020-10-21 66.181.179.242

Хүн үзэл бодлоо чөлөөтэй илэрхийлж сонголтоо хийх нь ардчилал, хүний эрх гээ биздээ

Avatar

зочин 2020-10-21 66.181.182.242

МАН -ААС ИХ МӨНГӨ АВСАН НЬ ТОДОРХОЙ ШҮҮ ДЭЭ, ШИЛДЭГ УРВАГЧ – 2020 "ХОРЬ ХОРЬ" ОНЫ МАГНАЙБАЯР ГЭЖ ЦОЛЛОН МАГТАН ДУУЛЬЯ

Avatar

Нэргүй 2020-10-21 64.119.17.183

МАХН гэдэг бол МАН-ын мах цусны тасархайгаар бүрдсэн намшдээ?! Харин МАХН тусгаар байдлаасаа татгалзаж 100-н жилийн босгон дээр МАН-тайгаа нэгдэх хэрэгтэйшдээ?!

Avatar

Зочин 2020-10-21 64.119.17.183

МАХН гэдэг бол МАН-ын мах цусны тасархайгаар бүрдсэн намшдээ?! Харин МАХН тусгаар байдлаасаа татгалзаж 100-н жилийн босгон дээр МАН-тайгаа нэгдэх хэрэгтэйшдээ?!

Avatar

Иргэн 2020-10-21 64.119.17.183

МАХН гэдэг бол МАН-ын мах цусны тасархайгаар бүрдсэн намшдээ?! Харин МАХН тусгаар байдлаасаа татгалзаж 100-н жилийн босгон дээр МАН-тайгаа нэгдэх хэрэгтэйшдээ?!

Avatar

зочин 2020-10-21 49.0.144.68

"Босоо Ганбаа" өөрийгөө энхийн цагаан тогтоо мэт боддог юм байхдаа. Энэ нөхөр хэдэн намын хаалга татлаж орж гарлаа даа. "Дубайн гэрээ"-ээр шоудсаар 2 удаа зөөлөн сандалд заларсан. Одоо болно оо. Чамд цаашаа гишгэх газар үгүй болсон.

Avatar

Борхүү 2020-10-21 66.181.161.63

За чи өөрөө ёс зүйтэй хүн мөн үү ????? Байнга л хуурч мэхэлсээр өдий хүрлээ … батган суусан газар баастай ..ганба энхба хоёр хоршисон газар хорлонтой …. монголын төрийг өөрийнхөө оймсноос дор бодож хаяж гээж хагаралдуулаж б**с гуяа үнэлж бөөс хуурсаа тарааж байгаа биздээ та хоёр

Avatar

СУДЛААЧ ИРГЭН 2020-10-21 202.9.46.67

ЭНХБАЯР ФЭНГШҮ АЦ ХОЁРТ ЁС ЗҮЙ БАЙДАГ ГЭВЭЛ ТҮҮН ШИГ ХУДАЛАА ЮМ БАЙХГҮЙ ХАМГИЙН АДГИЙН СЭТГЭХҮТЭЙ ЭТГЭЭДҮҮД ТЭР ЗАЛУУ ОВООДОО НЭГ УДАА ЧГЭСЭН МУУХАЙ ХҮМҮҮСЭЭС ЗУГАТАЖ БАЯР ХҮРГЬЕ

Avatar

Зочин 2020-10-21 202.179.15.3

МАГНАЙБАЯР БОЛ ЗҮГЭЭР Л БИЕ ЭЭ ҮНЭЛЭГЧ АДГИЙН ШААР ХЭДЭЭР ЗАРСАН НЬ УДАХГҮЙ ТОДОРНО ИЙМЭРХҮҮ УРВАГЧ ШААРУУД ЦАГ ЦАГИЙН ЭРХЭНД ҮНЭНД ГҮЙЦЭГДЭН ХЭН Ч БИШ БОЛДОГ …МӨНГНИЙ СОНГОЛТ ӨӨРИЙГ НЬ ИТГЭЛГҮЙ УРВАГЧЫН ПАЙЗ ҮҮРД ЗҮҮЛЭГЛЭЭ ДЭЭ

Avatar

Иргэн 2020-10-21 103.57.94.54

Улс төрийн намын тухай хуулийг даруй өөрчилж:
— Хатуу гишүүнчлэлгүй болгох
– Нам тамжин заваарч явдгийг хориглох
– Намын санхүүжилтыг шилэн болгох

Avatar

tass 2020-10-21 64.119.19.203

barilgachin der niitin bujig 5 odor baila.tegsen iheree, nemhee,bolooj, gantuush, ganbombog,ganhuleg shal sogtuu baijna.getel oros jaga sogtuu hajuu ailin podeznas 3 zaluug zodool garaa dirlee. yu bolob yab im geetel oros jagaa, gantuush bultara ene 4 TMC oyuntaig zodood altan tsag deeemdey baila. abs der 2100 tugrug magnitpon hpgjim jojikolk moskbich mashin bulaj deeremdey absiinma odoo ogt martaagui baigan.deremduulsen bandi neg gishuun garidihuu bayarsaihan,monhorgil, altai bailaa.

Avatar

zochin 2020-10-21 43.228.129.119

Магнайбаяр гэдэг залуу цэвэр зүүний чиглэлтэй нэг гарал үүсэлтэй нам гэдгийг маш сайн ойлгосон бололтой баяр хүргэе. Улс орныхоо хөгжил дэвшилийн төлөө ,талцал сөргөлдөөнгүй байх, эв нэгдлийг хүсэн сайн шийдвэр байна.

Avatar

Зочин 2020-10-21 124.158.97.106

Сонгогчид Магнайбаярыг МАНгарт элс гэж захиа даалгавар өгсөн гэнээ. Очиж очиж дүүргийн муу сонгуульд МАХН нэрээр ялчихаад иргэдийн эрх ашиг гэж солиорох юм. Дахиж түүнийг ДҮЛЗЭН магнай гээд хаа ч сонгохгүй.

Avatar

zochin 2020-10-21 64.119.19.203

barilgachin bijig tarad garad irsen zuundari hoobon jagaa hamt sogtuu gutal tsunh ruzabalk sonin bogod abrisan baila.tiin bas 2 platporm gutal. jagaa ah nad eniig uguul doo geel daanch hoboond tarahguima razmaer joohon gejina. ene 5 ukraine TMC oyutan zaluusig deredmey mongo ed zuil zodoy absan baiyee. odoo durshad saihan.

Avatar

zochin 2020-10-21 66.181.176.45

Urvagchdad tsaaziin yal l onoodog bolohoos turd ajillah erih olgodog bil uu

Avatar

Совесть 2020-10-21 202.131.251.130

Ийм хүмүүсээс болоод Монгол улсын хөгжил 30 жилээр хоцорч явна

Avatar

Зочин 2020-10-21 202.179.24.2

Үндсэн хуулийн хүрээнд буруутгах боломжгүй. Эвлэлдэн нэгдэх, улс төрийн үзэл бодлоо өөрөө сонгох эрхтэй.

Avatar

ЗАЙРАНТАН 2020-10-21 115.84.88.166

400САЯ ХҮНТЭЙ АНУ 2ХОН НАМТАЙ БАЙХАД 2САЯ ХҮРЭХГҮЙ СОНГОГЧТОЙ МОНГОЛД 5-С ДЭЭШ АМ ХЭРЭГГҮЙ, СОНГОГЧИЙН 20% С ДЭЭШ САНАЛА АВАХГҮЙ 2СОНГУУЛЬ ДАРААЛАН ОРСОН НАМЫГ ТАТАН БУУЛГААД ЯВЧИХ ХЭРЭГТЭЙ НАМЫН ГЭРЧИЛГЭЭ ӨГӨХДӨӨ Ч 20%-Г ГАРЫН ҮСЭЭГ АВАХГҮЙ БОЛ БУЯН ЖАГАЙ ЭРЭЛ ЭРДЭНЭБА ГҮНДАЛАЙ МЭТ 1ГИШҮҮНТЭЙ КОНТОР Ч БААЙХГҮЙ 1ТАМГА ЦҮНХЭЛСЭН СОНГУУЛИАС 2САРЫН ӨМНӨ ГЭНЭТГАРЧ ИДЭЙГ ХОРИХ ХЭРЭГТЭЙ

Avatar