Н.Батсуурь аваргын уран нүүдэл | News.MN

Н.Батсуурь аваргын уран нүүдэл

Н.Батсуурь аваргын уран нүүдэл

Н.Батсуурь аваргын уран нүүдэл

Намрын нээлтийн барилдаан өчигдөр/2020.10.18/ Монгол бөхийн өргөөнд зохион байгуулагдаж, улс, аймгийн цолтой 256 бөх зодоглолоо. Сонирхолтой нь, энэхүү барилдаанд зодоглоно гэж байсан Э.Оюунболд аварга барилдсангүй. Бөх сонирхогчдын дунд Э.Оюунболдыг аварга цолтойгоо сүүлчийн удаа зодоглох нь гэсэн ч, тэрбээр барилдаагүй юм.

Учир нь, өнөөдөр Улсын Дээд шүүхийн захиргааны хэргийн танхимд барилдах эрх нь сэргэсэн Э.Оюунболдыг аварга цолтойгоо үлдэх эсэхийг шийдэх гэж байна.

Хэрвээ түүнийг допинг хэрэглэсэн нь үнэн гэж үзвэл даваа бүрийг нь хүчингүйд тооцож, өвдөг шороодсон бөхчүүдийн давааг ахиулж, цол, чимгийг нь нөхөн олгох, Э.Оюунболдод олгосон Монгол улсын аварга цолыг нь хураах саналыг Монгол Улсын Ерөнхийлөгчид өргөн барина. Харин шүүхийн шийдвэрийг үндэслэн Ерөнхийлөгч Х.Баттулга зарлиг гаргавал улсын начин Н.Мустафа чимэг,  улсын начин Б.Цэдэнсодном Монгол улсын харцага, улсын харцага Д.Анар Монгол улсын заан, улсын арслан Ц.Содномдорж үлэмж бадрах чимэг, улсын аварга Н.Батсуурь Монгол улсын Даян аварга цолны эзэн болно.

Эндээс нэг зүйл анхаарал татаж байгаа нь энэ жилийн наадмын үзүүрлэсэн Монгол Улсын аварга Н.Батсуурь  допингийн төрлийн эм бэлдмэл хэрэглэсэн нь тогтоогдсон ч  Даян аварга хэмээх эрхэм хүндтэй цолны эзэн болно. Саяхан хэвлэлийн бага хурал зарлаж, допингийн төрлийн бодис шинжилгээнээс нь илэрсэн гэдгээ хүлээн зөвшөөрч, ард түмнээсээ уучлалт гуйсан Н.Батсуурийн энэхүү үйлдлийг бөхийн хүрээнийхэн дунд олон янзаар тайлбарлаж буй.

Бөх сонирхогчдын нэг хэсэг нь түүнийг Б сорьцын шинжилгээ өгөлгүйгээр алдаагаа хүлээн зөвшөөрч уучлалт гуйж, жудаг заасан гэж дүгнэж буй. Сүүлийн гурван төрийн наадам дараалан үзүүр түрүү булаалдана гэдэг ховор тохиох "амжилт". Ядаж байхад илэрсэн гэх допингийн төрлийн бодис нь “very low” буюу маш бага тунгаар илэрсэнд түүнийг өмөөрөх хүмүүс олон байна.

Харин эсрэгээрээ түүний энэхүү үйлдлийг өөрөөр харах хүмүүс бас бий. Нэгэнт  Э.Оюунболдыг сэргээшийн төрлийн хориотой бодис хэрэглэсэн нь БНСУ-ын Шинжлэх ухаан технологийн институтын допингийн хяналтын лабораторийн шинжилгээний дүгнэлтээр тогтоогдож байна гэж шүүхээс үзсэн учир аварга цолоо алдах нь ердөө цаг хугацааны асуудал. Тиймээс Н.Батсуурь энэ жилийн наадмаар П.Бүрэнтөгсөд аварга болох боломж олгож, өөрөө Э.Оюунболдын хэргээс Дархан аварга цолоо нөхөн авна гэж "тооцолсон" байж болох талтай. Өөрөөр хэлбэл, Н.Батсуурь аварга нэг сумаар хоёр туулай буудаж, нутгийнхаа дүүг аварга болгож, өөрөө Даян аварга болох  уран нүүдлийг хийжээ.

Ирэх жил Ардын хувьсгалын түүхт 100 жилийн ой болно. Н.Батсуурь аварга  “Хүүхэд байхаасаа  түүхт 100 жилийн ойгоор барилдахыг хүсч байлаа. Ид үе дээрээ ийм асуудалд орсондоо харамсч байна. Миний цэвэр хариуцлагагүй байдлаас боллоо” хэмээн уучлалт гуйсан. Хэзээний бөхийн ундарга сайтай, мөн түүхт ойн түрүү алдаж үзээгүй гэх Увс нутгийн бөхчүүд 100 жилийн ойг авахыг хүсч буй бололтой.

Л.БОЛД

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
62
ТэнэглэлТэнэглэл
34
ЗөвЗөв
21
ХахаХаха
15
ГайхмаарГайхмаар
10
БурууБуруу
9
ХөөрхөнХөөрхөн
8
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

86 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-10-19 202.126.89.86

Zalitai muu s***r ve

Avatar

Зочин 2020-10-19 66.181.161.114

допинг хэрэглэсэн. бөхчүүд бүгд зайлах..Монгол бөхийн дэвжээ та нараар дутахгүй..Цаана чинь бгаа олон сайхан шударга барилддаг залуучуудад зайгаа тавьж өг.

Avatar

Irgen 2020-10-19 202.126.89.147

Buh mongol tuurgatanuudaa barilduuldag bolson tsagt jalga dovni heruul uur tiish yavna, tomoor setgej tom barildaan bolgie, heterhii jalga dovdood tarhini turaald idegdej guitslee naad buh chin

Avatar

Зочин 2020-10-19 202.126.88.173

Мөнхбат аварга энэ увсын хэдээсээ хамаагүй дээр жудагтай бөх юмаа.

Avatar

Zochin 2020-10-19 133.82.250.242

Ene L.Bold gej hun yasan muuhai yum bichdeg yum be dee. Buruugaa huleegeed uuchilalt guihaar dald sanaa bodoltoi geed muu helne. Hund gutguulchihlee geed unen zuviig ni oloh geed yawhaar bas l muugaar hilne. Ene heden buhchuud er ni yaj yawuul ta nariin setgeld niitseh bolj bainaa. Ene buh chin huchitei ni turuuldeg jam estoi sport bish yum uu? Ene bichij helj yarij bgaa humuus ni uursduu ene heden buhchuudee aimag sumaar ni taltsuulaad heruuliin bai bolgood baidgiin bishuu.

Avatar

Fuck ataarhagchid 2020-10-19 202.55.188.81

100 jileer uvsaas boh turuulchihvii geed shees ni savirch bndoo archaagui ataarhagchid buh yumiig xarluulaj bval sanaa ni amardag hereenuud

Avatar

Зочин 2020-10-19 64.119.21.24

s****a biz ta nar oyunboldoos buur unheltseg chin hagar h bgaa bizfee bardaggui shd l******d

Avatar

Irgen 2020-10-19 202.126.89.147

Ter batsaan tsoloo huraalgah tsag bolj bmaar yumaa, tsag hugatsaani l asuudal magadgui 21ond

Avatar

ЗОЧИН ШДЭЭ 2020-10-19 64.119.18.229

ЛАЛРЫН н**ш ГӨЛӨГ ЦАРАЙЛЖ БНАА ҮХЭЭСЭЙ

Avatar

Зочин 2020-10-19 59.153.115.98

Chi ooroo uh

Avatar

ЗОЧИН 2020-10-19 64.119.18.229

ҮХВЭЛ ТААРСАН л***р ГӨЛӨГ ЦАРАЙЛЖ БНАА

Avatar

Зочин 2020-10-19 64.119.18.229

ЭНЭ МУУ л***р ГӨЛӨГ АРГАГҮЙ НҮДЭ ОЛЖ

Avatar

Иргэн 2020-10-19 64.119.26.63

Хүн унагааж чадаагүй л бол хуулийн заалтаар цол нэмэх нь маш буруу. Одоо үүнийг олон хүн овжин ашиглана. Эхлэл байна. Найраа, хахуул цэцэглэнэ. Харин допингчдын цолыг хураах нь зөв.

Avatar

Zochin 2020-10-19 66.181.185.41

3 say Mgl-d ingeed Khalkh Durbuduuruu heltseed bj bolohgyi shuu hamgiin munhag humuus esbel bodlogotoigoor hoorond hagarduulah gej ingej bichij bgaa shuu bie bienee hairlaj hundetgej amidaryaa.

Avatar

Зочин 2020-10-19 192.82.70.132

Ih ch bsan umhii baga ch bsan umhii. Ene jiliinh ni tsoliig huraah heregtei. Tgeed barildah erhiig ni oyunboldtoi adilhan 3jileer has. Ingehgui bol doppingiin asuuldal duusahgui. Deerees ni doppingiin shinjilgeeg avaad hariu garsaniih ni daraa tsol shagnaliig ugdug bolgoj bolno. Gehdee asuudal ni dopping ilersen buhchuud huleen zuvshuuruhgui ahiadl shuuhdeltsej buten jil shuuheer yavna. Teriig ni huleej shagnalaa ugnu gedg bas hetsuuyee

Avatar

зочин 2020-10-19 203.91.118.150

Элэнцэгийн нь уран нүүдэл байхав дээ, Энэ маанаг Допинг хэрэглэсэн байна, тэр нь шээсээр нь гарсан байна.
Аавтайгаа нийлж цагдаа зоддог мал

Avatar

Зочин 2020-10-19 202.9.46.150

дөрвөд дундаа дөн нуруутай сайхан бөх Мөнхбатыг дэмждэг дээ

Avatar

Зочин 2020-10-19 103.229.120.1

Мөнхбат аварга дөрвөд биш халх байхаа, илжигэн халх шүү, Хан хөхийн нурууний хүн байх шүү

Avatar

Зочин 2020-10-19 202.9.46.150

Санаа гэж собак шүү энэ увсын хазгай хэлтнүүд

Avatar

Зочин 2020-10-19 66.181.161.102

Зайл чааша

Avatar

Зочин 2020-10-19 202.126.90.151

Hutsaaraa l***r min hujaagiin erlizuu chi .eleg negt mongolchuudaa elweer muulaad unahchin .

Avatar

Зочин 2020-10-19 203.91.115.52

Хэтэрхий нэг талыг бичсэн байна. Магадгүй сэтгүүлчийг үйлдэлүүдээс нутаг усаараа талцах асуудал үүсэж байж болох…

Avatar

Зочин 2020-10-19 202.179.24.71

h****** bas l hasna shd

Avatar

Зочин 2020-10-19 202.9.46.150

Хулигаан дөрвөд

Avatar

Халх 2020-10-19 202.9.46.150

Хүний муу дөрвөд

Avatar

Зочин 2020-10-19 66.181.161.102

Dorwod hvn toriin tulguur dorwon shiir maliin tulguur gej medhvv malaa

Avatar

Бэк соиркон 2020-10-19 66.181.188.93

Яак ин манайөвсынкан мундаг 100 жил өвс бэк түрүүлэн кө калк бол цаашаа

Avatar

Зочин 2020-10-19 103.26.194.53

Oyun boldiin 100 jild turuulne gej haashee harsan yum baihab de! Bandaajindaa sabiruulj, erguuttelee dopping shahuulj dahij nudnii bulai bolj, toriin naadam samrajgui l yum bol! Usreed 4-n davaa hurbel ih yum. Tegeed huruugaa gozoilgoj baigaad talbaigaas zailna l biz! Yamar chadahgui, medehgui bish!

Avatar

Migaa 2020-10-19 80.217.205.226

Haha hutsdag haltar be , n g hun asuudal gargalaa geed heden hunii tsol nemne gesen chini yu gesen ug ve!!

Avatar

Huraa 2020-10-19 103.57.93.170

Shal hugiin baliar yastani umhii uzel surtalaar bichih yum, unen shudargaar shiiddeg yum bol Oyunboldin tsoliig huraah yostoi, ter yamar erhtei bolood tsoloo huraalgahgui baigaam bee, huraa22222

Avatar

ха ха, БАЛАЙР батсууриа кккк 2020-10-19 66.181.183.37

ЁООООО ТАТААЛААААА!!! ЁСТОЙ УНГАЛАА!!! ДОПИНГ ХЭРЭГЛЭЧЭЭД ЭЛЭНЦЭГИЙН ЧИНъ УРАН НҮҮДЭЛ?????? ДОПИН БОЛ ДОПИНГ!! ХЭРЭГЛЭЭД тэрийгээ дарах гэж тун угаад тэр нь сайн үйлчлэлгүй баригдан шүү дээ!!! Байнга хармаас нь цус гарч байдаг нь зүрхний ачаалал багсгах цуцахгүй байх ДОПИН байнга хэрэглдэг түүнийгээ хөөж гаргадаг эм уудгийг нь бөхчүүд бүгд мэднэ!!! Зүгээр л зайл!! Та нар юу ч бичсэн яаж ч тиичэлсэн мэхт мэхэндээ ДОПИНГ тул барилдахгүй, цолоо хураалгана. БОЛДОО чи батсуурь өөрөө юу? кккк Чи битги

Avatar

zochin 2020-10-19 202.9.46.150

Bashir argat durvuduud hun bish

Avatar

Х.БАЯНМӨНХ 2020-10-19 202.70.34.114

ЗАЛЬТАЙ МУУ ДҮРВЭД ДАЛД ОРООРОЙ,,,,,,,,,,,,ТӨВ ХАЛХЫН ИХ АВАРГА ОЮУНБОЛД 100 ЖИЛДЭЭ ТҮРҮҮЛНЭ ЭЭЭ

Avatar

Зочин 2020-10-19 150.129.142.61

Иш чааваас ямар ч өчүүхэн бодолтой турсага вэ чи. Сэргээшийн төрлийн бодис хэрэглэсэн нь тогтоогдсон бол Халх Ойрад хэн ч байсан хариуцлага хүлээх хэрэгтэй. Тэгээд ч халхын аварга гэж огт байхгүй цол. Монгол төрийн наадмын түрүү бол Монгол улсын аварга гэж дуудуулах ёстой мал аа

Avatar

Саруул 2020-10-19 202.9.46.150

Башир аргатай өмхий дүрвэдүүд хүн биш

Avatar

Зочин 2020-10-19 202.55.188.86

Уран нүүдэл ч гэх шиг үхсэн нохойн оцгор өмхий допинг хэрэглэсэн нь илэрсэн бөх

Avatar

ха ха Батсууриа чи БИТГИЙ БАЛАЙР кккк 2020-10-19 66.181.183.37

Батсуури а битгий БАЛАЙР кккк чи үнэн инээдтэй ялаа биана шүү кккк

Avatar

Зочин 2020-10-19 202.55.188.86

уран нүүдэл ч гэх шиг үхсэн нохойн оцгор өмхий допинг

Avatar

Зочин бөх 2020-10-19 103.212.119.40

Бөх үзэх сайхан гэхдээ халх дөрвөдөөр битгий талцуул адилхан монголчууд хэн чадал мэхтэй нь түрүүлдэг

Avatar

Zoch 2020-10-19 202.126.88.166

Jalga dovnii yum bichihee bol Mongol 1 undesten shudraga barildaad turuulsen ni hen ch b.san yaahav !!!!!

Avatar

ДОПИНГЧИН ХУРАНДАА 2020-10-19 202.179.24.107

ОРОС ХЭНТИЙН ОЮУНБОЛД ЭХЛЭЭД ДОПИНГ ХЭРЭГЛЭЧИХЭЭД БАРУУН МОНГОЛЧУУДЫГ ЯЛЛАСАН.

Avatar

зочин 2020-10-19 66.181.166.196

Ийм заваан жалга довны юм ярьж бичихээ больвол таарна, news.mn ч ёс зүйтэй энэ тэр гээд л байдаг ийм юман дээрээ анхаармаар

Avatar

Зочин 2020-10-19 122.201.23.66

ХАХАХА шал тэнэг юм бичих юм Тэртээ тэргүй хууль дүрэм нь л тэр юм чинь ДАЯН АВАРГА цолоо авна ш дээ. Хэрвээ допинг гэж гай сая илэрээгүй бол Дархан аварга болох байлаа даа

Avatar

Захчин 2020-10-19 202.126.88.181

Бандаашний бөөс резинээсээ гарчээ гэж дервед козел

Avatar

Зочин 2020-10-19 192.82.77.31

ойлгомжгүй юм бичихээ боль

Avatar

Ахмад бөх аалб алчуур нь 2020-10-19 66.181.181.61

Битгий хуцаа намайг начны даваанд очиход Баянмөнх аварга амлаж аваад хаясан.Би тэр өдрөө ойр ойрхон сариад байсан одоо сул ш****г болсоон.Төрт ёсны наадмыг Увсуудад өгөөд үзээрэй Со арслан түрүүлнээ энэ бол бурхны зарлиг бөлгөө уухай халхуудаа хоржийлоо

Avatar

Зочин 2020-10-19 202.55.191.130

dopingiin guzeetei baasnuudad ahadhaar tom tom tsol uguh yumaa manjuud mongol noyodod tsol hergem ugdug shig

Avatar

Зочин 2020-10-19 66.181.161.51

Батсуурь, Оюунболдыг муулах, магтах бол нэг хэрэг. Энэ асуудалдаа үндэстэн, ястны асуудлыг хольж хутгах нь шал зорилготой гэж харж байна.

Avatar

Зочин 2020-10-19 103.26.195.208

Хог шаар

Avatar

Зочин 2020-10-19 202.21.124.130

Заасс энэ муу хулигаан бас жүжиглээд … зөөлөн хандаад байхым байхгүй шүү

Avatar

Зочин 2020-10-19 202.179.24.107

Допинг хэрэглээд Баруун Монголчуудыг яллагч орос Хэнтийн Оюунболдоос хамгийн хүнд дөрвөн допинг илэрсэн бол Батсууриас хүчилтөрөгчийн хангамж нэмэгч ганц эм илэрсэн. Хууль хэргээ хүлээгээгүйд хамгийн чанга үйлчилж хүлээсэнд нь зөөлөн ханддаг нь Дэлхийн жишиг.

Avatar

ИРГЭН 2020-10-19 202.126.88.148

ЁР НЬ МАНАЙ МОНГОЛ УЛС ГАДНЫ БАЙГУУЛЛАГЫН ДҮГНЭЛТЭН ДЭЭР ҮНДЭСЛЭЖ МОНГОЛЫН ШҮҮХИЙН ШИЙПВЭР ГАРГАЖ БОЛОХГҮЙ. ЛОГИКЫН ХУВЬД БУРУУ. БАТСУУРЬ БАЙНА УУ ОЮУНБОЛД БАЙНА УУ ХЭН БАЙХ НЬ ХАМААГҮЙ ШҮҮ ДЭЭ. МОНГОЛ УЛС ТУСГААР УЛС МӨН БОЛ ЦААШДАА ӨӨРСДИЙН ЛАБОРАТОРИТОЙ БОЛОХ НЬ ЗӨВ. ХУУЛЬ ДҮРМЭЭ БОЛОВСРОНГУЙ БОЛГОХ ГЭХ МЭТЭЭР АНЗААРВАЛ ҮҮНИЙ ЦААНА ОЛОН УХАГДАХУУН ГАРЧ ИРНЭ ШҮҮ!!!

Avatar

Зочин 2020-10-19 202.179.30.6

Пошел он нахуй Батсуурь

Avatar

Зочин 2020-10-19 202.179.24.107

Бурят бэз родства! Монголчуудын дунд яс хаяад одоо та нар хол явах уу?

Avatar

Баянаа 2020-10-19 23.17.235.227

Допинг хэрэглэсэн бүх бөхчүүдийн цолыг хурааж, эрхийг нь хасах хэрэгтэй. Хоёулангийнх нь

Avatar

Шударга иргэн 2020-10-19 192.82.64.208

талх 1500 төгрөгийн үнэтэй, допинг 300 төгрөгийн үнэтэй гэж байгаа, талхаас 5 дахин хямдхан үнэтэй допинг гэхээр. Батсуурийн хэлснээр допинг ийм хямдхан гэхээр Монголын маань хүн болгон допингчин юм байлгүй дээ. Яаж ингэж олны нүдэн дээр ичихгүй худлаа ярьдаг байна. Увсын уснаас хүртэл давс амтагдаж, увсын хүнээс сувс үнэртдэг их муу ёрын хүмүүс гэсэн аргагүй үнэн байж

Avatar

zahchin,zahchin 2020-10-19 192.82.67.216

ene Elbegdorjiin site mongoliin uls toriig hagalan butargah geed chadahgui bolohoor odoo sportoor ni oroldoj bndaa,bur tom horloh geed china-giin elchintei uzeltseed bsan,SI JINPINd hurtel zahia bicheed ,ene hun er ni bur dald orj bj mongol uls amrah bololtoi,yasan setgel ni hor,hov,heruuleer duursen hun baidgiin,avsand orsonch gesen ot horhoitoi terseldeed bj bh bhdaa,ymar chotgor shugelsen hun geheeree iim baidiin,

Avatar

zochin 2020-10-19 122.201.23.226

uran bj bolno,gehdee shudarga shiid gargasan

Avatar

Хахаха 2020-10-19 150.129.140.156

Дөрвөдүүд хужаагаас илүү санаатай байх нээ

Avatar

Зочин 2020-10-19 203.91.115.54

Халхын үндэсний бөхийг үндэс сууриар нь өөрчлөх гэсэн соёлыг устгах гэсэн Батсуурь мэтийн нөхдийг бөхөөс хөө. Хуйвалдаан бол маш аюултай.

Avatar

Durvud 2020-10-19 150.129.140.156

Durvuduud chin barag hujaagaas iluu sanaatai yum bish uu

Avatar

Зочин 2020-10-19 202.126.90.20

Бурхан Увсынханыг ивээг

Avatar

MGL 2020-10-19 66.181.161.119

Допингийг уран хэрэглэнэ гэж юу байдаг юм. Урд нь хэрэглэж байсан гэдэг нь тодорхой.

Avatar

Зочин 2020-10-19 103.26.194.200

ИНГЭЖ ХЭТ ИХ ГӨЛӨГ БОЛЖ ЯАДАГ БАЙНА БӨХӨЛЗӨӨД, ЗҮГЭЭР Л ИЙМ ЮМ БОЛЖЭЭ, ХАРАМСАЛТАЙ БАЙНА, УУЧИЛААРАЙ ГЭЭД Л БОЛНО БИЗДЭЭ, УТГАГҮЙ ХАРАГДАЖ БАЙХ ЮМ

Avatar

Зочин 2020-10-19 66.181.161.69

Япончууд шиг хэлэх ярих болгондоо бөхөлзөх нь хаашаа юм. Соёлын ялгаа гэж нэг юм байна. Харин түмэн олноосоо уучлалт гуйж байгаа тохиолдолд бөхийх нь зүй ёсны хэрэг.

Avatar

Irgen 2020-10-19 202.131.225.229

Tsaadah chine eniigee mednee, haranhui mass uyran hailaad l ongorson bh daa #haha

Avatar

zochin 2020-10-19 192.82.78.31

doping ih hereglesen, baga hereglesen ylgaagui, adilhan. Jiremsen huniig , ih jiremsen bolson, baga jiremsen bolson gedeggui. Jiremsen bolson l gedeg!

Avatar

ЗОЧИН 2020-10-19 124.158.95.14

БАТСУУРЬ ГЭГЧ ДӨРВӨД БОЛ ХАМГИЙН ӨӨДГҮЙ, ЖУДАГ МУУТАЙ ХАМГИЙН МУУХАЙ МУУ САНААТАЙ МУУ БӨХ, ЭНЭ МУУ САНААНЫ ҮҮР УУРХАЙ БОЛСОН БАЛИАР НОВШИЙГ БҮР БАРИЛДАХ ЭРХИЙГ НЬ ХАСАХ ХЭРЭГТЭЙ? ААВТАЙГАА НИЙЛЖ ТӨРИЙН ЦАГДАА ЗОДНО, ЕР НЬ БОЛ ИХ ТҮРЭМГИЙ, ДЭЭРЭЛХҮҮ, АВАРГА ГЭХЭД АРАЙ Л ЦОЛ НЬ АХАДСАН, МОНГОЛ БӨХИЙН ЖУДАГ, БАЙХГҮЙ ХАМГИЙН АДГИЙН МУУ БӨХ???, НЭГ ЗАЛУУ БӨХИЙГ ЗОЛТОЙ Л НУГАСЛААД АЛЧИХААГҮЙ,ЗОДООН ЦОХИОН, ХЭРҮҮЛ ШУУГИАН ТАРЬЖ ЯВДАГ ХАМГИЙН БАЛИАР БӨХ? АВАРГА БАЙХ ЭРХГҮЙ АДГИЙН МУУХАЙ БӨХ ШҮҮ,

Avatar

ДАРХАД ЗАЙРАН 2020-10-19 103.43.76.91

БАСУУРЬ ДӨРВӨД, ОЮУНБОЛД БУРИАД БОЛОХООР ХАЛХУУД ЧИМЭЭГҮЙ БАЙЦГАА, ЕР БАГА ЯСТАНГУУД ДОПИНГ ИХ ХЭРЭЛДЭГ АЛТАНГЭРЭЛ ЦОБАЯР БАТ-ОРШИХ ПҮРЭВСАЙХАН БААТАРЦОЛ ГАНЗОРИГ ӨӨЛД ПҮРЭВДАВГА МЭТИЙН 60,%С БАТЛАГДДАГ

Avatar

Зочин 2020-10-19 192.82.68.222

Salan tusgaarlagch sdaa yu

Avatar

Зочин 2020-10-19 103.111.68.3

ZA TEGEED SERGEESH HEREGLESEN BOL HERGEGLESEN HEREGLEEGUI BOL HEREGLEEGUI SH DEE.ESVEL DOPINGIIG BUR TOOTSHOO BOLCHIHOOCH.

Avatar

MONGOL 2020-10-19 202.9.46.212

Цагдаа зоддог, эцэгтэйгээ нийлж бас увсад очиж барилдсан Пүрэвсайханыг барилдуудахгүй зодоод байсан. Бас муухай зальтай хүн байна аа.

Avatar

Батболд 2020-10-19 66.181.161.84

Оюунболд цолоо хураалгах нь тодорхой болчоод ингэж бачимдаад байгаам байна л даа

Avatar

Зочин 2020-10-19 64.119.23.59

Хогийн сэтгүүлч. Яс хаяна, хагаралдуулна гэдэг чинь энэ.

Avatar

Зочин 2020-10-19 43.228.131.45

Батсуурийн цолыг бас хураах хэрэгтэй?? Адилхан байх хэрэгтэй?? Ер нь бөх гээд энэ нэг хачин тогтолцоог хаяаач ээ?? хэнд хэрэгтэй юм бэ?? бөөн пээдгэр юм нууд?? Бөх ямар учиртай юм бэ??? Улс орны хөгжилд хэрэгтэй юу?? Ядарсан хүнд хэрэгтэй юу?? энэ бралай яриагаа зогсоо.. Бүгдийг нь цолыг нь хураагаад байр байранд нь аваачиж тавь??? тэр машин мөнгөө ядарсан ард түмний хүүхдэд өг?

Avatar

Зочин 2020-10-19 202.9.46.6

Бөх барилдахаа байсан ч улс хөгжинө. үгүйлэх хэдэн цөөн хүн л байгаа. голдуу өөрсдөө барилддаг хэдэн бөхчүүд байгаа

Avatar

Зочин 2020-10-19 43.228.131.45

Батсуурийн цолыг бас хураах хэрэгтэй?? Адилхан байх хэрэгтэй?? Ер нь бөх гээд энэ нэг хачин тогтолцоог хаяаач ээ?? хэнд хэрэгтэй юм бэ?? бөөн пээдгэр юм нууд?? Бөх ямар учиртай юм бэ??? Улс орны хөгжилд хэрэгтэй юу?? Ядарсан хүнд хэрэгтэй юу?? энэ бралай яриагаа зогсоо.. Бүгдийг нь цолыг нь хураагаад байр байранд нь аваачиж тавь??? тэр машин мөнгөө ядарсан ард түмний хүүхдэд өг???

Avatar

зочин 2020-10-19 43.228.131.45

Батсуурийн цолыг бас хураах хэрэгтэй?? Адилхан байх хэрэгтэй?? Ер нь бөх гээд энэ нэг хачин тогтолцоог хаяаач ээ?? хэнд хэрэгтэй юм бэ?? бөөн пээдгэр юм нууд?? Бөх ямар учиртай юм бэ??? Улс орны хөгжилд хэрэгтэй юу?? Ядарсан хүнд хэрэгтэй юу?? энэ бралай яриагаа зогсоо.. Бүгдийг нь цолыг нь хураагаад байр байранд нь аваачиж тавь??? тэр машин мөнгөө ядарсан ард түмний хүүхдэд өг????

Avatar

Зочин 2020-10-19 139.5.217.163

Хар даа. увс хүн монгол хүнээс өөр байгаа биз.

Avatar

зочин 2020-10-19 203.91.118.150

Цол хураалгах ёстой бол бүгдээрээ л хураалгах ёстой.

Avatar

Зочин 2020-10-19 122.201.21.78

DENDUU TENEG BNA DAA.UURUU TURUULBEL TSOLOO HURAALGANA TEGEHEER HAR TAMHI HEREGLEED UURUU BISH AVRAGA TURUULLEE MUNGU AVLAA UVSIINHAN UHAANTAI BAIGAA BIZ OYUNBOLDOO..

Avatar

Батсуурь Хүрэлсүх баз хүргэнүүд гэсэн 2020-10-19 103.212.117.99

Батсуурь Хүрэлсүхийн авгайн дүүгийн нөхөр гэсэн. Уучлалт нтр бол гал унтраах төдий жүжиг

Avatar

Зочин 2020-10-19 103.14.37.8

арай үгүй байлгүй дээ.Баримтай юм бичээрэй.

Avatar

Зочин 2020-10-19 203.91.115.48

Юу хуцаад байгаа юм бэ! Оюунболд тэртэй, тэргүй хураалгана.

Avatar

Зочин 2020-10-19 202.21.108.195

Хаха. Яс хаячих юм байна л даа. Үүнийг спорт гэсэн хэсэгт биш шар мэдээ буландаа оруулаа. Ер нь допинг хэрэглэсэн гэх бөхчүүдээ бүгдийг нь 3 жил барилдах эрхийг нь хасаад, 100 жилийнхээ ойд допингүй бөх түрүүлэх тал дээр анхаараарай.

Avatar

Зочин 2020-10-19 202.126.88.67

Батсуурыг аль эртнээс л допинг хэргэлдэг гэдгийг БӨХЧҮҮД ярьдаг шүү дээ. Оюунболд Батсуурь 2 г 5 жил барилдуулахгүй байх хэрэгтэй байхаа. Халх Дөрвөд Буриад ч гэсэн Монгол хүмүүс ш дээ. Шудрага л үзэж баймаар байх юм. Бөхчүүд ч гэсэн айлгүй шудрага л хэлж ил тод байвал зүгээр байхдаа. Монгол бөх минь шудрага үнэн байх болтугай.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж