АНУ-ын шүүх "Rio Tinto"-ийн захирлыг яллагдагчаар татав | News.MN

АНУ-ын шүүх "Rio Tinto"-ийн захирлыг яллагдагчаар татав

АНУ-ын шүүх "Rio Tinto"-ийн захирлыг яллагдагчаар татав

АНУ-ын шүүх "Rio Tinto"-ийн захирлыг яллагдагчаар татав

АНУ-ын Нью-Йорк хотын Өмнөд дүүргийн шүүх “Оюутолгой” төсөлтэй холбоотой асуудлаар “Рио Тинто” компанийн удирдлагуудыг яллагдагчаар татжээ. Тодруулбал, тус компанийн гүйцэтгэх захирал Жан-Себастьян Жак, Зэс, очир эрдэнийн группийн гүйцэтгэх захирал Арнауд Суарат болон “Turquoise Hill Resources” компанийн гүйцэтгэх захирал Улф Куэлманн, дэд ерөнхийлөгч Брендан Лэйн, Санхүү хариуцсан захирал Люк Колтан нар АНУ-ын Нью-Жерси мужийн оршин суугч Антони Франчи гэгч хүний нэхэмжлэлээр тус улсын Холбооны Үнэт цаасны тухай хуулийг зөрчиж, хөрөнгө оруулагчдад худал мэдээлэл өгөх замаар зах зээлийн арилжаанд нөлөөлсөн гэх хэрэгт хариуцагчаар татаад байна.

Антони Франчи нь 2019 онд “Turquoise Hill Resources” компанийн 167 ам.долларын үнэ бүхий  хувьцааг худалдан авсан бөгөөд “Turquoise Hill Resources” болон “Rio Tinto” компани нь 2018 оны долдугаар сараас 2019 оны долдугаар сарыг хүртэлх хугацаанд хөрөнгө оруулагчиддаа худал мэдээлэл өгч, үнийг нь зохиомлоор өсгөсөн хувьцаа зарсан гэж гомдолдоо дурджээ. Үүнээс өмнө ч “Rio Tinto“ компани нь хөрөнгө оруулагчдаасаа бодит нөхцөл байдлыг нуун дарагдуулсан гэх асуудал хэд хэдэн удаа гарч байсан юм. Тус компани хөрөнгө оруулагчдад бодит бус мэдээлэл өгч, асуудлыг нуун дарагдуулдаг талаар анх тус компанид ажиллаж байгаад үндэслэлгүйгээр халагдсан стратегийн төслүүд хариуцсан ерөнхий менежер асан Ричард Боули олон нийтэд мэдээлж байсан билээ.

 

Эх сурвалж: AFR

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
25
ЗөвЗөв
3
ХахаХаха
2
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ТэнэглэлТэнэглэл
1
БурууБуруу
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

19 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-10-16 103.212.118.175

Oyunerdene Oyutolgoig gereeg zasax sonirxol bgaa yu Hogan lowellsr ajillaj baisan 2 emegtei henii zardlaar usa ybj mastert sursan be huuliin frimiinx ni uilchluulegch n OT baisan gedeg batalgaatai yu 2 emegtein negiinx nuhur OT huuliin darga gedeg tiim bol yu bolood bnaa arai tsagaandaa garsanuu gyu yu iim bxd hen itgeh be hen

Avatar

Зочин 2020-10-16 122.201.22.90

Зөв шүүдээ монгол нь шоронд ороол тэд нар идээл сууж болохгүй.

Avatar

Зочин 2020-10-16 66.181.177.228

монголчууд багахан мөнгөнд худалддаг арчаагүй байгаад байншдээ. өөр ямар ч асуудал алга

Avatar

Zochin 2020-10-16 69.158.246.62

Za za, ugaasaa butehgui ulstai zuuraldsan azgui uls bid!

Avatar

Зочин 2020-10-16 43.242.243.117

Манай улс "Оюу толгой"-н гэрээнд бушуухан ганц л өөрчлөлт оруулах хэрэгтэй байна: 34% эзэмших тухай заалтыг хасч, оронд нь татвар, рояльти г.м. тогтмол авдаг хураамжуудаа сайн оруулж өгөх нь зүйтэй!!! Тэгвэл бид элдэв зээл, зардлын 34%-ийг хуваалцаж баларч суухаа болиод ямар ч нөхцөлд тогтмол баталгаатай орлоготой болно!!! Ашигт малтмалын хуульд хувь эзэмших тухай заалт сэм хуйвалдан оруулсан хүмүүсийг Прокурор, АТГ шалган илрүүлж хатуу шийтгэх ёстой шүү!! Тэд хорлон сүйтгэгч, гадны тагнуул шүү!

Avatar

Зочин 2020-10-16 202.55.188.39

34% avsandaa baigaam bish. Naad kompani chin mongol talaas yamar ch hyanaltgui bolohoor tegj baigaam. Zugeer l kompanii buh orlogo zarlagiin guilgeeg zuvhun Mongoliin bankaar damjuulna gedeg zaalt l baival bolno. Orlogo zarlagaas ni hir ashigtai baigaag ni medej bolno. Deer ni audit oruulbal mash sain baina.

Avatar

Зочин 2020-10-16 64.119.23.148

Ted nar hen boloh ni togtoogddoggvi yum gesen shvv dee !

Avatar

Зочин 2020-10-16 66.181.179.242

Муу новшнуудыг шүүх нь зөв. Тэхэд манай улс эдгээр луйварчдыг өөгшүүлсэн хэвээр. Шүүх нь гэж өөрийнхээ иргэдэд эр бар, гадны хүмүүст шүдгүй харх.

Avatar

Зочин 2020-10-16 202.179.27.127

Яллагдагч, хариуцагч 2-оо ялгаарай. Шал өөр шүү.

Avatar

Зочин 2020-10-16 202.179.27.127

Яллагдагч, хариуцагч 2-оо ялгаарай.

Avatar

Zochin 2020-10-16 67.81.184.102

Odoo MONGOL iin talaas gomdol gargaj Rio.t.g nugaslah tsag irlee!!!

Avatar

Zochin 2020-10-16 202.126.89.46

Tiim

Avatar

Зочин 2020-10-16 202.126.89.46

Tiim

Avatar

Зочин 2020-10-16 87.54.0.114

Dajgui medee baina

Avatar

Зочин 2020-10-16 103.57.93.206

Iim class action zunduu boldog baihoo surjigneed yahav.

Avatar

OYUTOLGOI 2020-10-16 202.55.191.194

bolj muu hogiin arisiin huulaad ug

Avatar

Зочин 2020-10-16 202.9.46.37

Монгол улс хөрөнгө оруулалтаа үндэслэлгүй нэмэгдүүлж, хувьцаа эзэмшигчидийн хөрөнгийг үр ашиггүй зарцуулсан, өөрсөндөө үнэдэслэлгүй цалин, урамшуулал нэмсэн хэргээр нэхэмжлэл гаргаж хамтарч оролцох хэрэгтэй.

Avatar

ZZ 2020-10-16 203.217.139.242

Mongoliin uls turuun khumuust ugsun khakhuuliig il bolgoj shuuvel unend nittsne!!!

Avatar

Зочин 2020-10-16 59.153.112.131

Дээр нь хахууль өгсөнийг нь нэмчихвэл дуусаа.Хууль хэрэгждэг улс гэж сайхан юм даа.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж