Ерөнхийлөгчөөрөө Л.Болдыг сонголоо | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Ерөнхийлөгчөөрөө Л.Болдыг сонголоо

Хуучирсан мэдээ: 2016.02.22-нд нийтлэгдсэн

Ерөнхийлөгчөөрөө Л.Болдыг сонголоо

Ардчилсан хувьсгалын 25 жилийн ойн жил тохиосон 2015 онд УИХ-ын гишүүн Г.Батхүү, Л.Болд, А.Бакей, Ц.Оюунгэрэл нар Монголын ардчиллын тулгуур үнэт зүйлүүдийг тодорхойлон томъёолж намын гишүүд, дэмжигчдийн дунд өргөн хэлэлцүүлэг өрнүүлж байсан билээ. Олныг хамарсан, олон хүний дэмжлэг авсан энэхүү хэлэлцүүлэг, үйл ажиллагаа нь МоАН Санаачилга нэртэй бие даасан байгууллага болон бэхжсэн байна. Монголын ардчиллын хувь заяа, түүнээс шууд хамаарах улс орныхоо аюулгүй байдал, хөгжил, дэвшлийн төлөө сэтгэл зовнин, санаа нэгдсэн, нийгэм, улс төрийн амьдралд идэвхитэй оролцдог зуун хүн энэхүү МоАН санаачлага нэрийн дор нэгдэж өнгөрсөн Баасан гарагт гишүүдийнхээ анхны хурлыг хийжээ.

Анхдугаар хуралдаанаар тус байгууллагын дүрэм, бүтцийг баталж удирдлагуудаа сонгосон байна. Энэ үеэр Ардчилсан хувьсгалын удирдагчдын нэг УИХ-ын гишүүн Л.Болдыг МоАН Санаачлагын Ерөнхийлөгчөөр санал нэгтэй сонгож түүний санал болгосноор Д.Нямхүү, С.Мэндсайхан, Л.Нармандах нарыг Дэд ерөнхийлөгчөөр сонгосон байна. Харин хорин нэгэн хүний бүрэлдэхүүнтэй Удирдах зөвлөлд УИХ-ын гишүүн Г.Батхүү, Л.Оюунгэрэл, А.Бакей, С.Баярцогт, Ерөнхий сайдын зөвлөх Б.Батбаатар зэрэг хүмүүс сонгогдон оржээ.

УИХ-ын гишүүн, “МоАН Санаачлага”-ын Ерөнхийлөгч Л.Болд

Мөн МоАН-ын үүсгэн байгуулагчид ардчиллаа аврах, зөв чиглэлд оруулах, хөгжүүлэх, амь оруулах замаар суурь үнэт зүйлсдээ тулгуурласан Шинэ Монголыг хөгжүүлэх их үйлсийн төлөө хамтран зүтгэж, шаардлагатай цагт тэмцэгчид болон хувирч ардчиллын үнэт зүйлсийн манаанд зогсох болно хэмээнцаашдын үйл ажиллагааны чиг шугамыг тодорхойлж байв.Хурлаас гаргасан тунхаглалд “Ардчилал нь нийгмийн тогтолцоо гэдэг утгаараа шударга ёс, оршихуй, тусгаар тогтнолын баталгаа мөн ч байнгын арчилгаа, өмгөөлөл, ухаарал шаарддаг зүйл билээ. Ардчиллын үнэт зүйлсийг цаг үргэлж мэдэрч, түүнийг ил тодоор хамгаалж, үндсэн сэдвийг туслах явдлаас зааглаж чаддаг байх нь өдгөө онц чухал болж байна. МоАН санаачилгыг үүсгэн байгуулагчид бид Монголын ардчиллын доорх үнэт зүйлсийг сахин хамгаалж улам бүр баяжуулсаар байхаа тунхаглан зарлаж байна.” гээд Монголын ардчиллын үнэт зүйлсийг 10 зарчмаар тодорхойлсон байна. 

Энэхүү байгууллага нь ардчиллын нийтлэг үнэт зүйлсийг дээдэлсэн нийгэмд үйлчилдэг, ашгийн төлөө бус төрийн бус байгууллага байх юм. Гэсэн хэдий ч гишүүд нь үзэл бодлоороо нэгдэн тодорхой улс төрийн үйл ажиллагаа явуулахыг хориглохгүй хэмээн дүрмэндээ тусгаснаас үзэхэд МоАН буюу Монголын Ардчиллын Нэгдэл нэрийн дор улс төрийн томоохон хүч нэгдэн бий болж болох юм гэж ажиглагчид дүгнэж байна.

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зочин 2016-02-22 202.179.31.112

Bas l neg frakts uusgeed bgaa yum bish uu. Her olon bga bguulna ter hemjeegeer dotroo hagaraldah ni AN-iinhnii gol imidj bolson gedgee notlood baih yum aa. Hezee negdej nyagtarch ev eyetei baij uls ornoo uneheer zov zam hogjild hurgeh huchin boloh yum be. Tolovshij duusdaggui nam gej bdag bol AN l bolood bna. Ard olon ingej olon udaa ta nart itgehgui l baih shuu. Itgeliig aldval yu bolno gej bodoj bna daa. Sanaachlaguud mini

Зочин 2016-02-22 103.229.122.20

БУРХАНЫ ОРОНД ЗАЛАРЧ БАЙГАА АН ЫХНЫ ЗАМД БҮҮ СААД БОЛ !! УМ МА НИ БАД МИ ХУМ! УМ МА НИ БАД МИ ХУМ! УМ МА НИ БАД МИ ХУМ!

Зочин 2016-02-22 103.229.122.20

ИДЭЖ УУЖ ХАНДАГГҮЙ ХУЛГАЙЧИД УЛАМ Л БАТАЛГААЖИЖ БАЙХ ШИВ ДЭЭ!!!!!!

zochin 2016-02-22 122.201.31.24

Oyungerel ichdeg boloosoi

Зочин 2016-02-22 182.160.36.109

АН-ын нэрээр Болд олон жил сайд хийлээ, одоо болохгүй юу. Монголд олон чадвартай залуучууд бий. Та нар одоо болсон биш үү. асар их мөнгөтэй боллоо, улс орныг дампуурууллаа. Одоо хэн ньэ хэн бэ гэдгийг хүмүүс мэддэг болсон шүү дээ. Нүүрээ будаад нөгөө хувцасаа өмсөөд ирсэн ч одоо та нарыг сонгохгүй байлгүй.

зочин 2016-02-22 112.72.12.20

амиа хорлогчдын баг бүрдсэн юмуу хаашаа юи вэ монголын ардчилал ингээд дууслаа юу арай ч дээ архй дөнгүүр юм бодож олж болоогүй юм байх даа

бөртэчино 2016-02-22 202.9.42.2

ардчиллыг хөгжүүлэх зөв зүйтэй алхам, арга хэмжээ болжээ....

монгол 2016-02-22 202.9.42.2

ардчиллыг зөв замаар хөгжүүлэхэд зөв зүйтэй алхам, арга хэмжээ болжээ....

Зочин 2016-02-22 202.21.115.59

АН-ын задрах үйл явцыг тавив бололтой

Зочин 2016-02-22 202.179.28.59

Байгуулаад л түйвээгээд л, Байгуулаад л түйвээгээд л, Байгуулаад л түйвээгээд л. За иймэрхүү. Зорилго нь тодорхой.

Зочин 2016-02-22 103.9.88.210

Баярцогт явсан газар балагтай, Батхүү байгаа газар луйвартай гэж мэдэхгүй юу хүн танихгүй юмдаа.

Зочин 2016-02-22 202.72.245.252

ямар үнэн юм

Зочин 2016-02-22 182.160.34.119

бас л дан хулгайч нар л зүсээ хувиргасан байнашд.

Зочин 2016-02-22 103.229.121.181

Эрх мэдэл бол бизнес байж үл болно. Бизнесменүүдэд эрх мэдлийг өгч үл болно. Тэд улстөржиж болох ч Төрийн эрх мэдлийг авбал манай нөхцөлд хортой

Одноо 2016-02-22 150.129.140.143

Амьдралдаа нэг ч юм байгуулж узээгуй аз туршиж ачаа уурч узээгуй хумуус сэтгэгдэл бичиж шээсээ гоожуулна

erka 2016-02-22 182.160.35.37

hoorhii ardchilsan nam alingaa aldah um songuuli dohhoor eldbiin hodolgoon tsuglaan hiih um neeh eh orondoo hairtai humuus bolj haragdah geed ed nar eh orondoo hairtai busadna hairgui umuu haashaa um naad tsuglaan muglaan chni ymarch nemergui malnuudaa udahgui shorond orohoo huleegeed suuj bai ardchilgui ardchilsan namaa

Бакей муу хүн 2016-02-22 202.9.40.9

Зочин(59.153.113.*)...ӨЛГИЙД БАКЕЙ НЭР НҮҮР ХАМАГАА БАРЖ ДУУССАН. ТЭХЛЭЭР НОХОЙ ЦАРАЙЛААД АЛТАНГАДАС БАРААДАХ ГЭЖ ОРОЛДОНО. НӨГҮҮДЭЛ НЬ НҮДЭЭ ИРМЭЭД ГҮЙЦЭЭ...БАКЕЙ УЛС ТӨР МЭДЭХГҮЙ УЧРААС ТОГЛООМ БОЛЖ. ТҮҮНД СҮҮДРЭЭС ӨӨР НӨХӨР СҮҮЛНЭЭС ӨӨР ТАШУУР ОЛДОХГҮЙ.

Зочин 2016-02-22 150.129.142.223

Ходоодны хеликобактери, Ходоодны шарх өвчинүүд юунаас үүдэлтэй вэ? Тэдгээрийг хэрхэн эмчилдэг вэ? www.HealthNews.mn n

Зочин 2016-02-22 150.129.142.223

Ходоодны хеликобактери, Ходоодны шарх өвчинүүд юунаас үүдэлтэй вэ? Тэдгээрийг хэрхэн эмчилдэг вэ? www.HealthNews.mn n

Зочин 2016-02-22 150.129.142.223

Ходоодны хеликобактери, Ходоодны шарх өвчинүүд юунаас үүдэлтэй вэ? Тэдгээрийг хэрхэн эмчилдэг вэ? www.HealthNews.mn n

Зочин 2016-02-22 122.201.24.152

Цахилгаан дамжуулахыг суйруулж, монго идсэн нохор шоронд биш намын индэрт суудаг болоо юу

Зочин 2016-02-22 103.229.121.181

Г.Батхүү, С.Баярцогт ... за за ойлгомжтой

Зочин 2016-02-22 150.129.142.223

Таны өвдөг өвддөг үү? Хэрэв тийм бол та өвдөгний зөөлөн эдийн гэмтэлтэй байх магадлал өндөр юм. Өвдөгний зөөлөн эдийн гэмтэл, өвдөг өвдөхөд дараах дасгалуудыг хийн эдгээж, урьдчилан сэргийлж болно: www.HealthNews.mn D

Зочин 2016-02-22 150.129.142.223

Таны өвдөг өвддөг үү? Хэрэв тийм бол та өвдөгний зөөлөн эдийн гэмтэлтэй байх магадлал өндөр юм. Өвдөгний зөөлөн эдийн гэмтэл, өвдөг өвдөхөд дараах дасгалуудыг хийн эдгээж, урьдчилан сэргийлж болно: www.HealthNews.mn D

Зочин 2016-02-22 150.129.142.223

Таны өвдөг өвддөг үү? Хэрэв тийм бол та өвдөгний зөөлөн эдийн гэмтэлтэй байх магадлал өндөр юм. Өвдөгний зөөлөн эдийн гэмтэл, өвдөг өвдөхөд дараах дасгалуудыг хийн эдгээж, урьдчилан сэргийлж болно: www.HealthNews.mn D

Зочин 2016-02-22 202.179.28.43

МоАН нэрийг хэрэглэх эрхгуй нохдууд, яаж солиорч байна аа

DFG 2016-02-22 202.9.40.31

ALTANGADAS PRAGC ARDCHILALIIG USTGAJ BAIGAA SHUU .

Зочин 2016-02-22 59.153.113.98

ЭНД БАКЕЙ , БАТХҮҮ ГЭЖ ЗАМД СУУСАН ТУУЛАЙНААС ӨӨР ХЭН Ч АЛГА. УЛС ТӨРИЙН ТОГЛООМЫН ХҮҮХЭЛДЭЙ. ЛУ,ОЮУНГЭРЭЛ ХОЁР ТҮР ЗУУРЫНХ. КРОУН ГЭЖ БАЙХГҮЙ СҮНС НЬ НЯМХҮҮ ГАНЦААР, ЗОЛОО НӨГӨӨ ТИЙШ САЛСАН.БАЯРЦОГТ ДЭМЖЛЭГ АВАХЫН ТУЛ АМЬГҮЙ АЛБАТ ШИГ ДЭМЖИНЭ ГЭЭД ШААЧИХСАН. ГОЁШДЭЭ.ДАРАААГИЙН ТОРТ ХУВААРЬЛАХАД ХЭЛЭХ ҮГТЭЙ. ГӨЛГӨӨ ЯАЛАА ГЭЭД БОЛОО. МОАХ, МҮДНЯК, АЛТАНГАДАС,НЭГ АРДЧИЛАЛ НЭГ ТАЛД ПАД ГЭЭД ГАРНА ЭД НАР АЛЦАГАНААД ДАГАНА. ШОНХОР НУУСАН АЛТАА БУЛААЦАЛДААД НЭГНЭЭ АЛАХАД БЭЛЭН ЗАДАРНА. ЭНЭ ХЭДИЙГ ЛУ, ОЮУНГЭРЭЛ НУЛИМААД ГАРНА. БАТХҮҮД ЯМАРЧ ВЯАРИАЯНТ БАЙХГҮЙ,ӨЛГИЙД БАКЕЙ НЭР НҮҮР ХАМАГАА БАРЖ ДУУССАН. ТЭХЛЭЭР НОХОЙ ЦАРАЙЛААД АЛТАНГАДАС БАРААДАХ ГЭЖ ОРОЛДОНО. НӨГҮҮДЭЛ НЬ НҮДЭЭ ИРМЭЭД ГҮЙЦЭЭ

МАНЖ ГО ШИГ ТОГЛООМЫН АМЬТАД 2016-02-22 59.153.113.98

ЭНЭ БОЛ АЛТАНХУЯГИЙН ТОГЛООМ. ЗИ ФРАКЦГҮЙ БОЛНО ГЭЖ ЗАРЛАНГУУТ МАЙ ЧИ ГЭЭД БАТХҮҮГЭЭР ЗАРЛУУЛЖ БАЙГААМ. БАТХҮҮ УЛС ТӨРИЙН ЯМАРЧ ТУРШЛАГАГҮЙ УЧРААС КРОУН ЭНЭ ТЭРЭЭс өвдөл цөвдөл ЦУГЛУУЛАН ФРАКЦГҮЙ ГЭСЭН НАМЫН ДАРГАДАА САЛААВЧ ӨГЧЭЭ. ҮҮНИЙГ БАТХҮҮГИЙН ГАРААР ХИЙЛГЭСЭН БАЙНА. ЭНЭ НЬ 2 ТАЛЫН АШИГТАЙ. ФРАКЦИ БАЙГАА БАЙХ Ч БОЛНО ГЭДГИЙГ БАТАЛГААЖУУЛСАН. НӨГӨӨ ТАЛААР ЭД НАР АЛТАНГАДАСЫН ОХИН КОМПАНИ. АЛИМ МОДНООСОО ХЭЗЭЭ Ч ХОЛ УНАХГҮЙ. БОЛД, ОУЮНГЭРЭЛ МОАХ-Д ГОМДОГСОД. БАКЕЙ УЛС ТӨР МЭДЭХГҮЙ УЧРААС ТОГЛООМ БОЛЖ. ТҮҮНД СҮҮДРЭЭС ӨӨР НӨХӨР СҮҮЛНЭЭС ӨӨР ТАШУУР ОЛДОХГҮЙ. БАТХҮҮ МӨНГӨН ДЭЭР ТОГТДОГ УЛС ТӨРИЙН СҮҮЛЧИЙН ЗОЛИОС. ҮҮНД ХАМГИЙН ИХ БАЯРЛАЖ БАЙГАА ХҮМҮҮС БОЛ АЛТАНГАДАС. ХЭЛЭХ ГЭСЭН ҮГ,НЯЦААХ ГЭСЭН САНААГАА ЭНЭ ХЭДЭН МААНАГААР ХИЙЛГЭЖЭЭ.КРОУН УГААСАА ҮХЧИХСЭН.ТОМ ЖИЖИГ МОАХ-Д Ч АЛТАНГАДАСД Ч НҮҮРГҮЙ. ТЭД ШАНТААЖААР АЛБАН ТУШААЛД ОЧООД СУРЧИХСАН УЧРААС НЭР НҮҮР ГЭЖ ЮУ Ч БАЙХГҮЙ.НАКОНЕЦ ЦААГУУРАА ЖИНХЭНЭ МОАХ, МҮДНЯК,АЛТАНГАДАС ХӨХ ИНЭЭД НЬ ХҮРЭЭД СУУЖ БАЙГАА. ЭНД УЛС ТӨРИЙН ТУРШЛАГАТАЙ НЭГ Ч ХҮН АЛГА. ЛУ Л ХӨӨРХИЙ ГОМДОХДОО АЛТАНГАДАС ГЭДЭГ НЭР ШУУД АВАХГҮЙН ТУЛ ОХИН КОМПАНИД НЬ НЭГДСЭН БАЙХДАА КӨӨРКӨС.

Зочин 2016-02-22 202.131.233.187

ГЭЭГДЭГСЭД, ОРХИГДОГСОД......

Зочин 2016-02-22 150.129.142.223

Бэлгийн сулрал юунаас үүдэлтэй вэ? Түүнийг хэрхэн эм тангүйгээр анагаах вэ? (Эх сурвалж: Их Британийн BBC Health News вебсайт): www.HealthNews.mn

Зочин 2016-02-22 150.129.142.223

Бэлгийн сулрал юунаас үүдэлтэй вэ? Түүнийг хэрхэн эм тангүйгээр анагаах вэ? (Эх сурвалж: Их Британийн BBC Health News вебсайт): www.HealthNews.mn

Зочин 2016-02-22 150.129.142.223

Бэлгийн сулрал юунаас үүдэлтэй вэ? Түүнийг хэрхэн эм тангүйгээр анагаах вэ? (Эх сурвалж: Их Британийн BBC Health News вебсайт): www.HealthNews.mn

Zochin 2016-02-22 202.131.7.220

Demjij bnaa. Buh gishuud bugd neg setgeleer hicheegtun, zutgehtun.

Zochin 2016-02-22 202.131.7.220

Lu Bold MoAN-daa arai donguur humuustei gar setgel niilehgui de. Uul n ulstord heregtei hun gej harj bsan yumsan.

Zochin 2016-02-22 202.9.40.72

Ардчилсан нам гэж улс орны түйвээж байнаа

Зочин 2016-02-22 59.153.114.188

ЭСГИЙ ХИЙХ ГАЗАР НОХОЙ ХЭРЭГГҮЙ ГЭДЭГДЭЭ,НЭГ ШАЛДИР ДУУЧИН,БУЛИДАР СЭТГҮҮЛЧ ХОЁР, ТООН ДОТОР ҮСЭГ ГЭГЧЭЭР ЦОХИЖ ЯВАХ ЮМ

Зочин 2016-02-22 203.194.118.118

үхдэггүй кашей гэдэг шиг л байх юм аа

Зочин 2016-02-22 46.138.175.176

Г.Батхүү, С.Баярцогт, Д.Нямхүү нарыг харахаар өнгөө хувиргасан Алтангадас, Увс нуур дэвжээ ч юм шиг

Зочин 2016-02-22 182.160.40.217

nuguu l hed

Зочин 2016-02-22 150.129.142.223

Бэлгийн сулрал юунаас үүдэлтэй вэ? Түүнийг хэрхэн эм тангүйгээр анагаах вэ? (Эх сурвалж: Их Британийн BBC Health News вебсайт): www.HealthNews.mn

Зочин 2016-02-22 150.129.142.223

Бэлгийн сулрал юунаас үүдэлтэй вэ? Түүнийг хэрхэн эм тангүйгээр анагаах вэ? (Эх сурвалж: Их Британийн BBC Health News вебсайт): www.HealthNews.mn

Зочин 2016-02-22 150.129.142.223

Бэлгийн сулрал юунаас үүдэлтэй вэ? Түүнийг хэрхэн эм тангүйгээр анагаах вэ? (Эх сурвалж: Их Британийн BBC Health News вебсайт): www.HealthNews.mn

Зочин 2016-02-22 112.72.11.109

Ishhh Bold mini ene sxn ner turuu iim yumnuudtai hamt shavart hurgah ch gj dee?! Hohinee hohino...ingehed ed nar AN-aasaa garch bfaa gsn ug u?

зочин 2016-02-22 103.57.95.153

Батхүү Баярцогт гэсэн нэрүүд харахаар ямар байгууллага гэдэг нь ойлгомжтой доо.

Зочин 2016-02-22 182.160.35.10

АН үнэхээр задарч байгаагийн тод илрэл бол энэ үйл явдал. Энэ нам олон толгойтой могой шиг хэн хэн хэнийгээ захирч чадахгүй нөхдүүд амь нь тэмцэж орох нүхээ олж ядаж байх юм. Ингэж энэ намаар тоглодог хэн бэ та нар. Одоо та нар бүгдээрээ ялагдана. Битгий горьд . Жирийн иргэд та нарыг маш сайн таньсан даа. Энд олон эвгүй нөхөд харагдаж байна шүү.

Зочин 2016-02-22 23.242.254.194

Энэ нөгөө Цахилгаан Сүлжээг дампууруулсан нөхөр сууж байна. Өчнөнөн тэрбум төгрөг идээд халагдсан гэсэн. Ийм хүмүүс байвал хол явахгүй байлгүй дээ. Уул нь Батхүү, Болд, Оюунгэрэл гэх мэт гайгүй хүмүүс сонсогдоод байсан юм.

baagii 2016-02-22 202.21.117.42

ardcnilsan namiin eruul saruul heseg gej harj bna

РАВДАН 2016-02-22 202.70.46.217

ЭД НАР ЛАВ ӨВЧТЭЙ БАЙХАА! АЯГҮЙ БОЛ ҮХТЭЛЭЭ ЯМАР НЭГ ЮМ БАЙГУУЛСААР Л ҮХЭХ БАЙХАА! ХАМГИЙН СҮҮЛД АМЬ ТАВИГСАДЫН ХОЛБОО БАЙГУУЛЖ АЛНАА ЯАНАА!

Зочин 2016-02-22 202.131.7.253

Demjij baina, zuv shiidver.

Зочин 2016-02-22 202.21.106.133

одоо АН тусыг олохоосоо өнгөрсөөн. явах замд нь бүү садаа бол. бурхан болоочыг юу ч босгож чадахгүй шүү дээ. умаа хум.

Зочин 2016-02-22 202.21.100.210

zuv demjij bna

Zochin 2016-02-22 79.206.192.75

Odoo l neg zuv tal ruu gaa yavah ni dee. Humuusee yumiig dandaa harluulj muulah bish hiih ajliig ni haraad daraa ni dugneltee gargamaar bna.Buh yumiig muulah suitgehiig yamar negen gadnii huchnii yavuulgaar hiigdeed baih shig bna shuu.

Зочин 2016-02-22 89.16.158.247

Дахиад нэг фракц!!!!!! Алтан гудас МоАХ Кроун 3 -н нийлмэл-селекцийн аргаар гаргаж авсан нэг жараахай мэндэллээ!!!!

Зочин 2016-02-22 103.229.121.181

"Алтаар бүрж гоёод ч Алцан майга нь хэвээрээ" гэдэг юм даа

Зочин 2016-02-22 43.242.243.245

Ардчилсан намаа нэгтгэж чадахгүй байж юун МоАН бээ новшнууд....

Зочин 2016-02-22 43.242.243.245

Ардчилсан намаа нэгтгэж чадахгүй байж юун МоАН бээ новшнууд....

Зочин 2016-02-22 43.242.243.245

Ардчилсан намаа нэгтгэж чадахгүй байж юун МоАН бээ новшнууд....

Зочин 2016-02-22 43.242.243.245

Ардчилсан намаа нэгтгэж чадахгүй байж юун МоАН бээ новшнууд

Зочин 2016-02-22 43.242.243.245

Ардчилсан намаа нэгтгэж чадахгүй байж юун МоАН бээ новшнууд

Зочин 2016-02-22 43.242.243.245

Ардчилсан намаа нэгтгэж чадахгүй байж юун МоАН бээ новшнууд

Хулгайч, худалч, луйварчидаа 2016-02-22 202.9.40.9

Худалч , хулгайч, луйварчид нэрээ өөрчлөөд өөр болохгүй !!! Та нар бүгд үхэж далд орж, үлдсэн үр хүүхэд чинь үйл лайг чинь үүрч байж л энэ нийгэм цэвэрлэгдэнэ.

Zochin 2016-02-22 31.33.41.104

Chi uuruu uhej dald or baliar hulgaich ve

ИРГЭН 2016-02-22 103.229.121.154

Өвгөн буурал ЛУ БО чадахгүй дээ.......АН-ын нэр хүнд ард олны дунд навс уначихсан шүү дээ......Ямарч амь тариа хийгээд сонгууль өнгөртөл сэхэхгүй ээ, харж л байгаарай.....

h 2016-02-22 202.9.41.177

l

u 2016-02-22 188.103.222.132

2012 оны сонгуулиар Болд Онунгэрэл хоёр Яармагийн газарыг хүмүүст өгнө гэж хулхидаж гарч ирсэн, Батхүү ч бүр ичмээр дамшигдаа улаан цайм ялагдчихаад луйвардаж гарч ирсэн эд нар ирэх сонгуульд яаж хулхидахаа ярилцажгааж байгаа юм байна гэж ойлголоо. БОЛГООЖЛОГТҮН АРД ОЛОН МИНЬ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zochin 2016-02-22 103.57.94.58

Nogoo l bayartsogt aaiiin

zochin 2016-02-22 203.91.118.82

Ta nar nam shinechilehuu namin gutaasan nowsshnuuuda

Зочин 2016-02-22 103.10.23.1

Равдандорж Женкогийн бөгсийг долоож явахдаа МоАХ-д хулгайч нарыг оруулж найз нөхөдийн дарга болгосон нэг жишээ нь Сүхбаатар аймгийн МоАХ-ийн дарга ландаг Батцэнгэлийн нууц амраг байлаа

Zochin 2016-02-22 103.229.121.39

MoAN neriig idej uugaad tsadaj hanahgui bna uu Luivarchid aa?

Zochin 2016-02-22 103.229.121.39

MoAN neriig idej uugaad tsadaj hanahgui bna uu Luivarchid aa?

zochin 2016-02-22 202.72.245.46

ardchilaliig abrah humuus bna gej harhgui l bna da songuuli boloh gd ynz buriin l ym sedeh ym da t

Зочин 2016-02-22 203.91.118.70

Пай, ямар аймаар олон хувалз вэ?

Зочин 2016-02-22 27.123.214.102

Яасан ханадаггүй ЛУЙВАРЧИД вэ???

Зочин 2016-02-22 43.242.242.224

bas neg frakts mendelj bga ium bn.

Зочин 2016-02-22 203.194.114.220

bas yun seter ve. lu hulgaich odoo bolimoor yum.

zochin 2016-02-22 202.179.17.186

Yostoi zuv sanaatai hunee songojee

Зочин 2016-02-22 202.21.106.133

ПЭЭШШ ХУЛГАЙЧУУДЫН ШИГШЭЭ БАГ ИНГЭЖ БҮРДЭХ ГЭЖ.