"Д.Гэрэл УИХ-ын гишүүдэд нөлөөлсөн ч би 3 гомдлоо татахгүй" | News.MN

"Д.Гэрэл УИХ-ын гишүүдэд нөлөөлсөн ч би 3 гомдлоо татахгүй"

"Д.Гэрэл УИХ-ын гишүүдэд нөлөөлсөн ч би 3 гомдлоо татахгүй"

"Д.Гэрэл УИХ-ын гишүүдэд нөлөөлсөн ч би 3 гомдлоо татахгүй"

ЗГХЭГ-ын дарга Л.Оюун-Эрдэнэ цаг үеийн асуудлаар тодруулга өглөө. Учир нь, "Эрдэнэт" төрийн өмчит компанид тогтоосон Онцгой дэглэмийн хугацаа дуусч байгаа юм.


-Та  өмнө "Эрдэнэт үйлдвэр"-ийг шалгах ажлын хэсгийг ахалж байсан. Тухайн үеийн ажлын хэсэг үүргээ хэр гүйцэтгэсэн бэ? 

-"Эрдэнэт үйлдвэр"-ийн 49 хувь Сингапур улс руу шилжих гэж байсныг таслан зогсоож, тус үйлдвэрт Онцгой дэглэм тогтоосон. УИХ-ын тогтоолын дагуу "Эрдэнэт үйлдвэр" зуун хувь төрийн өмчит компани болсон. Уг хэрэгт холбогдуулж, УИХ-ын гишүүн асан Д.Эрдэнэбат, Б.Болор нарыг шүүхээс ялласан. Миний ахалсан ажлын хэсэг үүргээ сайн гүйцэтгэсэн гэж үзэж байна. Удахгүй онцгой дэглэмийн хугацаа дуусна.  Тэгэхээр УИХ-ын тогтоолд зааснаар "Эрдэнэт"-ийнм 49 хувийг Оросоос худалдаж авахад зарцуулсан 400 сая ам.долларын  асуудлыг шийдэх хэрэгтэй. Хэд нь төрөөс гарсан, хэд нь Худалдаа хөгжлийн банкнаас гарсан бэ гэдгийг шалгаж тогтоох ёстой. Миний хувьд уг мөнгийг зуну хувь төрөөс гарсан гэж үзэж байгаа. Тухайнн үед Монголбанк болон Хөгжлийн банкнаас мөнгө гарсан байсан. Үүнийг суутган тооцох замаар тооцоолол хийх болов уу.  Энэ асуудлыг шинээр байгуулсан ажлын хэсэг шийднэ. Тэр үед би өөрийнхөө байр суурийг илэрхийлнэ. Миний зүгээс тооцоололтой схем үзүүлж байсан. Надад байсан "Эрдэнэт" үйлдвэртэй холбоотой бүх материалыг би Шадар сайд Я.Содбаатарт хүлээлгэж өгсөн.

-Таныг тагнасан, чагнасан гэх асуудал юу болсон бэ?

-Шалгагдаж байгаа гэж би ойлгож байна. Надад энэ хэргийг шалгаад явж байгаа гэх мэдээллийг албаны хүмүүс өгсөн. Удахгүй шалгаж дуусах байх, тэр үед нь материалууд нээлттэй болно. Тэндээс хэвлэлийнхэн юу болсон талаар тодорхой мэдээлэлтэй болох байх. Түүнээс шүүхийн шийдвэр гарахаас өмнө элдэв юм яримааргүй байна.  Намайг янз бүрийн байдлаар бичиж байх шиг байна.

ТЕГ-ын дарга асан Д.Гэрэл гэгч хүнд хандаж хэлэхэд, Та одоо хэвлэл мэдээллийн байгууллагаас гараа тат. УИХ-ын гишүүдтэй уулздагаа боль. Хэвлэлээр бичүүлж, УИХ-ын гишүүдэд нөлөөлсөн ч би гомдлоо татахгүй. Хэнээр ч дарамтлуулсан бай, ингэх тусам нь би улам хардах болно. Тоохгүй. Би хүний муу үзэх гээгүй. Шүүх дээр эцэслэн шийдэгдтэл би чимээгүй байна. Д.Гэрэл ч гэсэн ар, өврөөр яриад байх хэрэггүй, хэвлэлийнхэнтэй холбогдох хэрэггүй. Би Д.Гэрэлийн талаарх мэдээлэл авч байгаа. Ямар ч байдлаар ажилласан хууль бус ажиллагаануудыг цэгцлэх ёстой гэсэн миний байр суурийг өөрчилж чадахгүй.

Хэрэв Д.Гэрэл гэгч хүн хууль бус үйлчилгээ, PR-аа зогсоохгүй бол илүү дэлгэрэнгүй мэдээлэл задлах болно. Шаардлагатай гэж үзвэл тодорхой баримтууд дэлгэх болно. АТГ-т өгсөн гурван гомдол бий. Би тэднийг задлаад яривал Д.Гэрэлийн нэр хүндэд илүү халтай болох байх.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
29
ЗөвЗөв
28
ТэнэглэлТэнэглэл
6
ХахаХаха
4
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

54 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-10-14 192.82.78.66

Hudla yarsan shiidsen yum negch bhgui gar

Avatar

самдан 2020-10-14 182.160.38.218

Сайхан балаг гэгч ерөнхий сайдаач авчирч чадахгүй Элбэгдорждоо ч элдвээр хэлүүлээд Женко маань яагаад сульдаад байнааДунд шатанд суучхаад юуч хийлгэхгүй байгаа шүүх прокуроруудыг з\зайлуулж амжилгүй ирэх сонгуульд орвол сонгуулийн өнгө өөрчлөгдөж мэднэ шүү

Avatar

ЦДОО-г нэрээр бичсэн хүний зөв гэж бодож байна 2020-10-14 43.228.130.188

дэмжие… Яг үнэн. Оюун-Эрдэнэ анх үүнийг зөвөөр ахалж шийдээгүй бол, онцгой байдал тогтоогоогүй бол Эрдэнэтийн 49 хувь аль хэдий нь Сингапурийн талд оччихсон. Мөн Эрдэнэтийн үлдсэн хувийг Элбэгдорж тэргүүтэй бүлэглэл нөөц нь дуусчихсан, 30 гаруй жил болоод ашиггүй болсон гээд хувьдаа авах байсан шүү.гэтэл 2019 оноос эхлээд улсийн төсөвт Эрдэнэт л хамгийн их татвар төллөө шүү дээ. Үнэхээр эх орныхоо төлөө ажиллаж байгаа Оюун-Эрдэнэ тэргүүтэй түшээдийг яагаад харлуулаад, тагнаад байдаг юм бэ????

Avatar

Иргэн 2020-10-14 202.21.108.52

айл айл нь шудрага болилдоо улс ороноо бод

Avatar

Олонбаяр 2020-10-14 66.181.179.71

Жэнкогийнхоо хүнийг Хүүк нь бөлдөгдөж байгаа л асуудал ш дээ бусдаар бол энэ Оюун-Эрдэнэ гэж хөгийн 2 нүүртнийг хэн тоодын. Бүдүүн бацааныг шорон хүлээж байгаа даа гоё гоё

Avatar

TEG - Baiguullagan - Tagnuul hiih chagnah tagnah chig Yyrgtei Baiguullaga shuu ! 2020-10-14 202.9.41.7

L.Oyun – Erdene yund gomdood baigaa yum be? Buh nasaaraa gomdood yavah baigaa yum chi Ard Tumendee – Neeltei Baigaa chee yug bolson yum be? Yag yagaad baiga yum be? " Hevleliin Baga Hural " hiisen deer yum baindaa !

Avatar

Зочин 2020-10-14 66.181.161.88

Гэрэл бол байгууллагын нэр гутаасан амьсгаа энэ нэг шатрын хүү шиг нөхөр өөрийгөө тэнгэрийн амьтан гэдэгт итгэжээ тагнуулын газар бол хүнийг тагнаж чагнах зориулалттай байгуулагдсан юм за юу чам шиг луйварчин хулгайчуудаас айдаг ичдэг байгууллага байж болохгүй Дарга нь нэг муу хулгайч болохоор л энэ байгууллага дорддог энэ шалчигнуур хүртэл дорволзоод л

Avatar

Зочин 2020-10-14 63.227.119.233

1

Avatar

Zaza 2020-10-14 192.82.68.197

Shalgaj estoi shalgah estoi l geed bdag uursdiin shalgahaar huuli bys shalgalt boldog ineedtein

Avatar

,зочин 2020-10-14 122.201.21.93

МАНгарууд Хүрэлсүхийнхээ үйл хөдлөл санаа бодлыг дууриах болоо юу даа Хүүк ерөнхий сайд болохдоо Эрдэнэбатыгаа намайг тагнаад байна гэж баахан юм болоод байсан тэгсэн мань хүн өөрийгөө өөрийгөө тагнасан болж таараа биз дээ. Одоо бүр шоронд хийж санаа амар яваа биз.Тэр шиг Оюун Эрдэнэ минь хөгөө чирэв дээ.

Avatar

Зочин 2020-10-14 24.17.94.42

Gerel ni ingeed end tend comment bdlaar yum bicheed bhaar hen ch durguitseh ni argagui l yum bn haha

Avatar

Иргэн 2020-10-14 192.82.68.59

Шантаажчин байна шүү

Avatar

Зочин 2020-10-14 212.95.5.151

Оюунаа минь одоо наад худлаа шоугаа больчик. Ажилгүй, гудамжинд гарсан хүн чамайг л оролдов гэж. Чи чинь аймар том дарга юм бгааз дээ. Айхгүй майхгүй ч гэх шиг хөгийн шоуг чинь одоо бүгд мэддэг болчихоод байна.

Avatar

Зочин 2020-10-14 122.201.24.214

Тагнаж чагнаад амраадаггүй гайтай хөөтэй Тагнуулынхаа байгууллагыг татан буулгачихвал энэ асуудал нэгмөсөн бүрэн шийдэгдчих юм биш үү?! Эсвэл нэрийг нь Тагнахгүй Ерөнхий Газар гэж өөрчилж өгмөөр юм бн!! бүр ойлгомжтой болгохын тулд Тагнуулгүй Ерөнхий Газар ч гэсэн болж бн!

Avatar

Зочин 2020-10-14 202.21.117.34

Занданшатар Рио тинтогийн гар хөл болж чагнасан байж ч магадгүй. Английн элчин дээр дуудагданТони Блэйрт яйжийтлаа загнуулсан гэдэг байхаа Занданшатар гуай.

Avatar

Зочин 2020-10-14 202.126.90.86

Олигтойхон сайн хуульчдын багтай болох хэрэгтэй. англиар ярьдаг гэхээс цаашгүй төрд нэг өдөр ч ажиллаж үзээгүй хувьдаа л ажиллаж үзсэн хэдэн хүүхнүүд зөвлөж барах уу

Avatar

Зочин 2020-10-14 139.5.219.172

Прокурорын зөвшөөрөлгүй хууль бус гүйцэтгэх ажиллагаа явуулдаг заваарсан юмаа болих цаг болсон шүү хууль хүчнийхээн. Занданшатар Рио тинтогийн гар хөл болж чагнасан байж ч магадгүй. Английн элчин дээр дуудагданТони Блэйрт яйжийтлаа загнуулсан гэдэг байхаа Занданшатар гуай. Улс төрд цэвэр нэр төртэй байя гэвэл бизнeсийнхэнээс л хол байх хэрэгтэй

Avatar

Zocnin 2020-10-14 68.145.61.75

Toriin ondor alban tushaaltan bugdiig tagnaj cnagnah heregtei Ingej bj tsewershine Oyunerdene cni nootoi bish l yum bol tagnuul ruu dairaad bh hereggui Tagnuul ajlaa hiij bna Cnam shig amitan baitugai cnamaas deedehiig cn cnagnaj tagnaj uls toriig tsewer aryun blgah yostoi

Avatar

Зочин 2020-10-14 78.187.120.177

МАН-ын Тэмүүжин байна даа

Avatar

Zocnin 2020-10-14 68.145.61.75

Yumdaa gomorhood bnaa Uls orniibaylagiig hulgailah luiwar heel hahuuli geed deed tushnii gemt hereg garsaar l nhaa Toriig tsewer blgahiin tuld tagnah cnagnah ajillagaa henii cn haraat busaar hiigdeh yostoi Tagnuuliin bga uurgee biyeluulj bna Hiisen aldaagui yum bol yundaa aigaad bna

Avatar

Зочин 2020-10-14 66.181.176.138

ТАНГАРАГ ӨРГӨСӨН ТАГНУУЛЧИД НЬ ТӨРИЙН ТӨЛӨӨ БИШ БҮЛЭГЛЭЛИЙН ГАР ХӨЛ БОЛООД БАЙНА , ХАТУУ ШИЙТГЭ

Avatar

ЦДОО 2020-10-14 64.119.16.41

Яг үнэн. Оюун-Эрдэнэ анх үүнийг зөвөөр ахалж шийдээгүй бол, онцгой байдал тогтоогоогүй бол Эрдэнэтийн 49 хувь аль хэдий нь Сингапурийн талд оччихсон. Мөн Эрдэнэтийн үлдсэн хувийг Элбэгдорж тэргүүтэй бүлэглэл нөөц нь дуусчихсан, 30 гаруй жил болоод ашиггүй болсон гээд хувьдаа авах байсан шүү.гэтэл 2019 оноос эхлээд улсийн төсөвт Эрдэнэт л хамгийн их татвар төллөө шүү дээ. Үнэхээр эх орныхоо төлөө ажиллаж байгаа Оюун-Эрдэнэ тэргүүтэй түшээдийг яагаад харлуулаад, тагнаад байдаг юм бэ????

Avatar

Зочин 2020-10-14 139.5.217.27

Төрийн дархлааг сулруулаад тагнуулын даргадаа гомдллоод төрийн сайд хүн байж

Avatar

зочин 2020-10-14 66.181.161.31

Хүрэлсүхийн тушаалгүйгээр Гэрэл тийм ажил яагаад ч хийхгүй л дээ ….ойлгомжтой шд …
Улс төрчидийн зодоонд тагнуулынхан өртчихөөд байдаг жишиг тогтох нээ !

Avatar

J. Erka 2020-10-14 66.181.161.105

Л.Оюун-Эрдэнийг нууцаар мөрдөж, хэрэгт холбогдолтойг нь тогтоож чадаагүй бол Тагнуулын байгууллага буруугаа хүлээх ёстой биз дээ. Тэгээд бас дээр нь баригдаж шившигээ тарьж байдаг … Тээр жил цагдаагийн хүрэмны захаас сонсох төхөөрөмж нь илэрч хөгөө чирсэн шиг юм болоод байгаа юм уу даа … Тагнуул сүүлийн 30 жилд зөндөө фактлалаа … Тагнуулыг цэвэрлэхгүй бол "хэрэг" зохиож чадах л хүмүүс ажилладаг болжээ. "Хүн байхад тохирох зүйл анги олдоно" гэж ярьдаг нь тагнуулаас л гаралтай …

Avatar

irgen 2020-10-14 66.181.189.165

zov, demjij bn. omno ni dandaa ingej zavaaruuldag baisan. odoo tsag oor bolson, tsahilldag ovs sharlasan. bitgii buuj ogoorei. bhgui bol dor dor ni hevleliin hural hgd niited.zarlaad.medeeleed bai. oyunerdene gdg.ene shudarga zaluug demjij bga hun olon bga shuu

Avatar

Зочин 2020-10-14 64.119.21.48

Зүгээр байхгүй бол задлана нь ч гэх шиг мэнгэт ах шиг ярьж бн монгол төрөөс хол байлгамаар бн

Avatar

Иргэн 2020-10-14 192.82.72.106

Оюун-Эрдэнээ чи үнэхээр ЗГ-ын гишүүн юм бол төрийн хүний ноён нуруутай бай.ТЕГ-ын даргыг ХМХ-ээр элдэвээр хэлж байгаа нь чамайг ямар хүн бэ гэдгийг чинь харуулж байна. Чи ч энэ албан тушаалд бараг тэнцэхээргүй хүн хүн байна даа. Ядаж эр хүн шиг бай.

Avatar

Зочин 2020-10-14 178.176.75.4

Энэ хүүгээс юм олохгүй болоод дээр доргүй хүний өөрийнгүй сандраад, сахал нь үхэхдээ үхэр буугаа тавина гэдэг болоод бх шив.

Avatar

Шодоргос 2020-10-14 103.80.211.37

Х.Тэмүүжин шиг гэнэн юм яриад байх юм. Төр засгийн өндөр , албан тушалтныг чинь чагнаж л байдаг ш дээ. Чагнах ч ёстой. Өөрөө элдвийн юм ярьчихаж дээ. Ээ чааваас. Сайд хүний чинь хөдөлж, гишгэх нь хүртэл хяналтанд байгаа ш дээ. Чадахгүй бол ажлаа өгөөч Оюун-Эрдэнээ

Avatar

Зочин 2020-10-14 94.255.132.4

Шалгуулаж болохгүй л хэрэгтэй байж дээр! Монголийн хамгийн шударга нэг хүн нь.

Avatar

Zochin 2020-10-14 66.181.184.100

Yagaad iim shantaajiin bdlaar yariad bdag uym be,iim alban tushaal hashij bgaa hun,medej bgaa barimtuudaa shuud zohih gazar n ogoh heregtei shuu dee, Tegvel nemj delgene ch geh shig.

Avatar

Hurtsaa 2020-10-14 103.212.119.65

nimdorjiin shine huvilbar ium bna doo

Avatar

Иргэн 2020-10-14 103.57.94.54

Энэ нөхөр НО -той болоод л сандраад байх шигээ

Avatar

Zochin 2020-10-14 202.55.191.130

ene hed sayhan l neg hunjild ortson yavsandaa kk tavilan ymdaa!!!

Avatar

Зочин 2020-10-14 202.179.27.192

ordnii huiwaldaanch. shine ueiin nimdorj.

Avatar

Amar 2020-10-14 182.160.35.60

Оюун-Эрдэний зөв.Алийн болгон алгын чинээ болж явах юм бэ?Айн.

Avatar

Зочин 2020-10-14 59.153.112.82

ТАГНАХ ЮМТАЙ БОЛОО Л ТАГНАСАН БАЙГААШ ДЭЭЭ . НАМЫН ЦҮНХ БАРИГЧААР ЯВЖ ТАТВАР ТӨЛӨГЧИЙН МӨНГӨӨР БАЯЖСАН БЭРС ГЭДЭГ ДЭЭД СУРГУУЛЬ ТӨГССӨН ТӨГСӨӨГҮЙ НЬ МЭДЭГДЭХГҮЙ ХУДЛАА ЗАЛУУ .. … ТАГНУУЛЫНХАН АЖЛАА Л ХИЙЖ БНА Ш ДЭЭ . ЭНЭ МЭРГЭЖЛИЙНХЭН ТАГНАХГҮЙ БОЛ ХЭН ТАГНАХ ЮМ . .ХАР ЗАЛУУГААСАА НАМЫН НЭР ХҮРЭЛСҮХИЙН ДАЛБААН ДОР ПЭЭДИЙЧИХСЭН ЗАЛУУ.. .

Avatar

Зочин 2020-10-14 87.54.0.114

Enen shig zaluus olon bolog. Chi met ni tsoon bolno

Avatar

хүрээмаралын иргэн 2020-10-14 66.181.191.70

чам шиг б**с долоогч цөөрөөёэй. энэ оюун-эрдэнийн баас амттай бна уу?

Avatar

Зочин 2020-10-14 202.126.90.64

Тагнуулын байгууллага шалгах ёстой бол хэнийг ч шалгах эрх нь байгаа байх шүү. Өөрөө ногүй юм бол юунд нь сандраад байгаа юм бэ?

Avatar

zochin 2020-10-14 202.179.24.68

chudlaa yrij ooriigoo b** magt !!!, Ouunerdene erch medel alban tuschaald durlaj ,odooch toriin chutguur chiidgee zogsoo. Tagnuuliin alba ajillaa uurgee guichetgedeg !!! ,odoo chamd yasanch itgedeggui yagaad gevel chi chevlel medeellig daramtaldag !!!

Avatar

Тргэн 2020-10-14 202.126.90.133

Оюун-Эрдэнэ сайд өөрөө хэвлэл мэдээлэлийн шантажчин гаруудтай хэдэн тэрбумаар хаалтын гэрээ хийсэн бэ. Тэгээд ч цэвэрхэн хүнийг тагнаж чагнаж шалгадаггүй

Avatar

Зочин 2020-10-14 202.126.89.47

Гонгиносон гөлөг.

Avatar

Хотын уугуул иргэн 2020-10-14 66.181.179.242

Монголын хэвлэл мэдээлэллийнхэн гэж нүүрэн дээрээ том том юм ярьсан, хэвлэлийн эрх чөлөө гэж баруун зүүн гүү шүлсээ савриулсан нөхөд байдаг. Үнэн хэрэгтэй, хэвлэлийнхэн эсвэл улс төрчийн халаасанд, эсвэл бизнесийн түрийвчэнд явж байдаг хоёр нүүртэнгүүд… Харин АНУ-ын Ерөнхийлөгч Трамп эд нарын нүүрний багыг хуу татаж авч хаяж байгаа нь талархалтай…

Avatar

Oooo 2020-10-14 202.179.25.175

Hov jiv huutsulduud l ajilla hiitsgee Aav shigee hunttei arsaldaadl Gerel gedeg hun tetgevertee sain duraara. Ajilaa uguud garsan nasttai huneer hov huuhuur ajilla higeeche .Ahmad ye ru dairval 10tamttai gej ardiin bichideegui huuli bii shuu Mongoliin urdaa barddag aad onts buguud buren erht elchin said tsolttoi meregjiliin tagnuulch hun .U.70 nasttai

Avatar

зорио 2020-10-14 64.119.22.9

Гэрэл УИХын гишүүдэд нөлөөлнө гэж юү яриад байгаа юм бэ Нөгөө хууль дүрэм чинь хаана байна аа Наадах шуналаа шоронд нь хийгээч Гранд плазагийн харалдаа замын хойно хуучин барилгаа нурааж олон давхар байшин бариулсан

Avatar

Зочин 2020-10-14 66.181.161.124

Шалгах ёстой. Шалгахгүй бол ямар тагнуулын байгууллага байх юм бэ? Хэний ч мэдээлэл гомдлын үнэн зөвийг ялгаж салгаж шийдвэрлэх , ялангуяа засгийн нөхдүүдийг. Тагнуулын биеэ даасан үйл ажиллагааг баталгаажуулах, тагнуултай холбоотой мэдээллийг нууцлах, гүйцэтгэх ажилчдыг итгэл урмыг хугалж болохгүй. Энэ гомдолтой бацаан их хол явсан байна нийтэд байгаа мэдээллийг харж байхад зүгээр л байдаг урваач шарваачын дүр.

Avatar

Зочин 2020-10-14 103.229.120.184

ЭНЭ ОЮУН-ЭРДЭНЭД МӨН Ч ИХ ИТГЭДЭГ БАЙЛАА ТЭР ИТГЭЛ МААНЬ УЛАМ Л АЛСРААД БАЙНА ДА

Avatar

Пүрэю 2020-10-14 202.126.90.153

Оюун-эрдэнээ … өөрөө хэвлэл мэдээллээс савраа тат.

Avatar

Mongol tagnuulch 2020-10-14 45.56.197.94

Bayaraa uuruu unasan gedeg shig. Har mashinii servert ordog 2 zaluug daramtalj password nehej baigaad azaartsan batsaan

Avatar