Хөдөлмөрийн үндэсний нам Ерөнхийлөгчид өрсөлдөх хүнгүй | News.MN

Хөдөлмөрийн үндэсний нам Ерөнхийлөгчид өрсөлдөх хүнгүй

Хөдөлмөрийн үндэсний нам Ерөнхийлөгчид өрсөлдөх хүнгүй

Хөдөлмөрийн үндэсний нам Ерөнхийлөгчид өрсөлдөх хүнгүй

Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн ээлжит сонгууль 2021 онд болно. Энэ сонгуульд УИХ-д суудалтай намууд орох бөгөөд 2020 оны УИХ-ын сонгуулиар нэг суудал авсан Хөдөлмөрийн үндэсний нам /ХҮН/-д нэр дэвших хүнгүй гэнэ. Учир нь Монгол Улсын Ерөнхийлөгчид 50-иас дээш настай хүн нэг удаа сонгогдох боломжтой.

Энэ талаар УИХ-ын гишүүн Т.Доржханд “Дэвшүүлээд орлоо ч миний нас хүрэхгүй. Манай намынхан дунджаар 45 настай. Би 44 настай. Тэгэхээр ХҮН-ынхан дан залуучууд. 50 наснаас дээш хүн бараг байхгүй. Манайхан дунджаар 35-46 насны залуучууд байгаа” гэжээ. Тиймээс  ХҮН-ын залуучууд бүгд Ерөнхийлөгчийн сонгуульд өрсөлдөх насны босго давж чадахгүй учраас Ерөнхийлөгчийн сонгуульд хүнээ нэр дэвшүүлэх эрхтэй нь “Зөв хүн электорат” эвсэл гэнэ.

Ш.ОЧ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
5
ЗөвЗөв
4
ХахаХаха
3
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

15 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-10-12 122.201.24.214

Алтантуяаг сайн гуйвал цаадах чинь нэг аргалж магадгүй л байх! АН өрсөөд хадаг тавьчихаж магадгүй юм шүү!!

Avatar

Зочин 2020-10-12 103.26.195.138

dulaan tsahilgaan erchim huch bohir usnii une buulgahig huuli busar nemehiig zogsoo shardajina.

Avatar

ЗОЧИН 2020-10-12 202.21.126.30

БУЯН ЖАГАЙ АХЫГАА ДЭВШҮҮЛЧИХВЭЛ ШАНСТАЙ ЮМ БИШ ҮҮ. ОДООНООС ЯРИА ХӨӨРӨӨГӨӨ ХИЙГЭЭЧ. ШУДАРГА ЁС ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА, ХӨДӨЛМӨР, ОРЛОГО ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА, ЦОЛ ТЭМДЭГНИЙ УРАЛДААНЫГ ЗОГСООМООР БАЙНА. ҮҮНИЙГ ЖАГАЙ АХ ЧИНЬ ИЛ ЯРИАД БАЙГАА.

Avatar

Зочин 2020-10-12 103.206.195.52

Элбэгдорж, Баабар хоёрын аль нэг нь, эсвэл тэр хоёрын сонгосон хүүхэлдэй нэр дэвшинэ. ХҮН бол тоглоомын нам.

Avatar

/*-*/ 2020-10-12 49.0.212.165

Наад Доржханд чинь цэргийн алба хаагаагүй тул дэвших боломжгүй

Avatar

Иргэн 2020-10-12 103.57.94.54

Элбэгдорж дэвшинэ гэнэ лээ

Avatar

Зочин 2020-10-12 43.242.243.185

bid egchee ahiga emchilge hiilgeh egsen mongol emnelegt hebteh zobshoorol uguhgui baigan. tuslaach

Avatar

Зочин 2020-10-12 43.242.243.185

tuul hulan anhmaa odoo medehgui baigan ene zaluu heden huuhen solison mongolig hulgailsan loohuz dendeb gedeg zolbingin shalni alchuur bolosn.

Avatar

Зочин 2020-10-12 43.242.243.185

tuul, hulan gedeg mongol bayan ailin ohiduud loohuuz gedeg hubalzani hsalnia lchuur boljee. boolin gereeni zolios.

Avatar

Зочин 2020-10-12 203.98.77.161

Энэ одоо тэгээд мэдээ юу тээ хаха

Avatar

zochin 2020-10-12 202.179.25.40

yaachivaa saiyiin bichsen setgegdliig???

Avatar

Зочин 2020-10-12 202.21.112.226

Хэт аюултай комментыг манай байгууллага устгах болно.

Avatar

Зочин 2020-10-12 202.21.112.226

хахах

Avatar

zochin 2020-10-12 202.179.25.40

neeree ter de facto Jargalsaichan guia bolj bna !!!, uls orniig min avraachee tanaas guij bna, bid taniig dandaa demjdeg schuu!!!

Avatar

Зочин 2020-10-12 202.126.90.41

de facto Жаргалсайхан бн.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж