Баянзүрх дүүрэгт хоёр хүүхэд, нэг том хүн угаартаж нас баржээ | News.MN

Баянзүрх дүүрэгт хоёр хүүхэд, нэг том хүн угаартаж нас баржээ

Баянзүрх дүүрэгт хоёр хүүхэд, нэг том хүн угаартаж нас баржээ

Баянзүрх дүүрэгт хоёр хүүхэд, нэг том хүн угаартаж нас баржээ

Цагдаагийн байгууллагад  аравдугаар сарын 7-ны өдрийн 15.25 цагт  Нийслэлийн Баянзүрх дүүргийн 22-р хорооны …тоотод “Хүн нас барсан байна” гэсэн дуудлага мэдээлэл бүртгэгджээ. Тус тоотод оршин  суух 59 настай эмэгтэй О, найман  настай, эрэгтэй Т нар нь угаартсан байдалтай нас барсан байжээ. Урьдчилсан байдлаар гэрийн өрхийг нь бүтээж, яндангаа сугалж авсан нь тогтоогдсон бөгөөд хэргийг Баянзүрх дүүргийн цагдаагийн нэгдүгээр хэлтэс шалгаж байна.

Мөн Баянзүрх дүүргийн тавдугаар хороонд  есдүгээр сарын 30-ны өдөр таван настай хүүхэд угаартан нас барсан хэрэг гарсан. Тодруулбал, тус өдөр цагдаагийн байгууллагад  “Манай дүү нас барсан байна” гэсэн дуудлага иржээ. Алба хаагчид дуудлагын дагуу очиж шалгахад  тус тоотод оршин суух эрэгтэй таван  настай Б нь монгол гэрт угаартсан байдалтай, эрэгтэй 29 настай Ч  нь ухаангүй, биеийн байдал хүнд байжээ. Ч нь нэгдүгээр эмнэлгийн  эрчимт эмчилгээний тасагт эмчлүүлж байна. Хэргийн газрын үзлэгээр урьдчилсан байдлаар тус айл нь монгол гэрт амьдардаг, ердийн галлагаатай, гар хийцийн төмөр пийшин хэрэглэдэг бөгөөд 15.00 цагийн үед бороо ороход яндангаа сугалан авч, пийшингийн яндан орох хэсгийг хуванцар саваар таглаж, өрхөө бүтээсэн нь тогтоогдсон хэмээн цагдаагийн байгууллагаас мэдээллээ.

Э.БУРАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
22
ХарамсалтайХарамсалтай
6
БурууБуруу
4
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ЗөвЗөв
2
ГайхмаарГайхмаар
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

48 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-10-10 150.129.140.91

Яг үнэн мэдээлэл үү дараа нь шалгагдаад үнэн тогтоогдохоороо уучилаарай нотолгоогүй юм бичжээ гэж хуцна олны сэтгэл санаагаар тоглох юм болдог шүү.

Avatar

Зочин 2020-10-10 124.158.110.101

Танайх зүгээр өмнөх юмнуудыг нийлүүлж бичиж сенсаци тариад бай. Мэдээ олдохгүй байгаа юм уу?

Avatar

Зочин 2020-10-10 150.129.143.219

Хортой гэдэг нь нотлогдсон түлшийг монголд л түлдэг. Тэрийг нь хувиа хичээсэн байранд амьдардаг монгол новшнууд дэмжинэ. Европ америкт бол анхны өдрөөсөө зогсооцон байгаа. Ум амгалан болтугай 🙏

Avatar

Ideo 2020-10-10 202.126.89.3

Байранд амьдардаггүй би дэмжээд байна өөр яах юм буцаад түүхий түлшээ түлэх үү түүхий нүүрс түлдэг байхад өдөр болгон угаартсан дуудлага ирдэг байсан нь одоо харин ч багассан гэж байна хар малаа чихээрээ битгий нүд хийгээд бай!

Avatar

Гандангийн лам 2020-10-10 182.160.33.173

Хурай Хурай Аз Аз Бурзай Бурзай Бурханы тааллаар боллоо.

Avatar

Зочин 2020-10-10 202.126.89.177

Yu soliorood bgan be

Avatar

Зочин 2020-10-10 139.5.218.76

Өвлийн портэр нүүрс авч бхад цэвдэгтэй шаталт муу утаа тортог үнэртэй тийм нүүрс таарах үед зутаруухан бөгөөд тааруухан л өвөлждөг байсансан одоо энэ түлш гарснаас хойш тиймэрхүү нүүрснүүд хаачдаг болсон бэ. Түлшний түүхий эд болсон нүүрс нь хамгийн муу нүүрс эсвэл нүүрсний хог шороог түлшний түүхий эд болгон нийлүүлж утаа тортог ихтэй бгн бишүү.

Avatar

Бороо гэнүү 2020-10-10 66.181.180.35

Хэзээ ямар бороо ороо вэ?! Жоохон шиврээ бороонд яндан авна гэж байхгүйдээ! Одоо юм л бол яндангаа сугалаж авсан байна гэсэн мэдээ цацах болж!!!
Хэн гал түлчихээд яндангаа сугалаж авах вээдээ!!!

Avatar

Иргэн 2020-10-10 66.181.180.35

Ямар хэцүү юмбээ,
Наад түлшээ сайжруулаач ээ!!!
Найрлага орцыг нь солиочээ!!!

Avatar

gamer 2020-10-10 66.181.161.119

ymarch teneg hvn yndagaa awaad galaa tvlehgvi sh de vhsen hvn vg heleh bish gej bhgvi yu

Avatar

Зочин 2020-10-10 211.36.135.235

Энэ юу гэсэн үг вэ яндангаа аваад өрөхөө бүтээнэ гэдэг чинь.одооны хүмүүс ийм тэнэг болчихсон юмуу эсвэл цаанаас нь тэгээд зааж өгөөд бдаг юмуу.

Avatar

Дорж 2020-10-10 139.5.216.63

Хүний өмнөөс амьдарч бгаа биш болиоч галаа түлж чадахгүй арчаагүй байдал хүмүүсээ оруулсан бна шүү одоо бэлэнчлэх явдлаа зогсоо

Avatar

Zochin 2020-10-10 66.181.161.3

Heviin bish bolood l olon hvn ugaartaj bna urd ne hergelj suraagvi shine yum hiij bj anhaaruulga sanamj bichih yortoishdee oorsdoo haihramjgvi dutuu yum hiicheed yun aimaar doromjilson setgegdel bichtsen tegeed ch mongoliin tord garsan luivarchdad itgeh arga bhgvi hujaanariin halaasand ortson gar holvvd ne yumchine yoronhiilogch ne hvrtel hyatadiin erdoo neg elchin saidad zalbirch morgood bsan hizdee archaagvi…

Avatar

Зочин 2020-10-10 172.58.140.237

Nodnin shinjluuleed hariu ni bolomjtoi gej garsan shuu!

Avatar

Зочин 2020-10-10 202.9.40.49

Яндангаа битгий сугалж аваад бай

Avatar

Зочин 2020-10-10 139.5.219.233

Хэдэн хүүхдүүдийг нэг хоёроор нь шахмал түлшээр цөмөөд дуусах нээ,ум мани бад ми хум

Avatar

Зочин 2020-10-10 172.58.140.237

Beldeed ogson tulshiig uchriig ni olood tulchihej chadahgui l******d yumdaa ene ornuud chini

Avatar

Зочин 2020-10-10 203.91.115.43

Um Ma Ni Bad Mi Hum

Avatar

Зочин. 2020-10-10 73.180.217.218

ЯНДАН ХӨӨЛӨӨД, ЗОРИУЛАЛТЫН ЗУУХ ӨГӨӨД, БАЙНГА ЗААВАРЧИЛГАА ӨГӨӨД БАЙХАД УГААРТААД БАЙГАА НЬ. Наад ТҮЛШИНД. НЬ АСУУДАЛ БАЙГАА ЮМ БИШҮҮ. МАН ЛАВ АРГА ХЭЖЭЭ АВАХГҮЙ ТУЛ ХӨНДЛӨНГИЙН ХЯНАЛТ ТАВЬЖ, ТҮЛШИЙГ ДАХИН ШИНЖИЛГЭЭНД ОРУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ.

Avatar

Зочин 2020-10-10 50.101.118.166

Энэ түлшийг ахуйн хэрэглээнд хэрэглэж болох угаарын хий нь өндөр байгаа юм бишүү Монголчууд энэ талаар бие биенээ шүүмжлэх биш санал болгож дээш нь хэлж ярих зайлшгүй шаардлагатай болсон байна шүүдээ . МАН нэр төрөө өндөрт хүргэх гэж туршилт. Сайн хийгээгүй шууд албадан хэрэглүүлж байгаа юм уу ?

Avatar

Зочин 2020-10-10 172.58.140.237

Erguu tolgoitoi s*** nuurs tulsh 2 oo uchiriig olsood tuld sur malaa

Avatar

Зочин 2020-10-10 172.58.140.237

Helj sanuulsaar baital odoo yu ch gehev dee bayarhuu bol hohichini gesen

Avatar

Зочин 2020-10-10 66.181.161.7

Хүний өмнөөс амьдарч байгаа аятай арай л хэнэггүй байх юма , энэ түлшийг анх гхрсан цагаас нь эхлээд түлээд зүгээр л байна , яндангаа сайн хөөлөөд үнс тортогоо сайн аваад зүгээр л байна даг

Avatar

Зочин 2020-10-10 202.55.188.38

Udahq chi uhsen bgad chinii buruu bsn gd medee garah wii dee

Avatar

Зочин 2020-10-10 122.201.24.69

Хошин шогуудад одон тарааж явахаар энэ аллагадаа анхаараачээ!!!!! Гурван хулгайчаа

Avatar

Зочин 2020-10-10 172.58.140.237

Bitgii h***

Avatar

Зочин 2020-10-10 66.181.161.109

Яндангаа сугалаад өрхөө бүтээдэг гэдэг нь юу л болдоо!

Avatar

zochin 2020-10-10 202.179.26.50

alaad bai ,alaad bai,bid aidastai untddag bid uchmeergui bna!!!

Avatar

Зочин 2020-10-10 122.201.24.84

түлш тараах үед санамж гардуулж байгаа ч хүнсхий зүйл эм зэрэгт байнгша санам хамт байдаг биз дээ ТВ радиогоор дуулж мэдээгүй тохиолдол бишгүйдээ л байгаа тийм учир санамж өгч хэлдэг байх нь зөв

Avatar

Bold o 2020-10-10 223.38.30.3

Urd ni nuurs tulj bhad ingej olnooroo ugaartaj uhdeggui blaa ..odoo nuurs tulj bgaa aimgiin toviinhon olnooroo ugaartaj uhehgui bn shuu dee .ene shahmal tulshend hamag uchir bgaad bhad holduu Hurelsuh guriigeed olon hunii amiar togloj bn daa .yana daa hunii hairan altan ami um mani bad mi hum

Avatar

Зочин 2020-10-10 59.153.115.58

nutagtaa hariad aih aidasgui nuursee tuleed amidaraa

Avatar

хот 2020-10-10 202.9.46.53

нутаг руу гаа тонилж үз

Avatar

Зочин 2020-10-10 122.201.21.243

Nuurs tuldeg bhad hot dayaraa uushginii ovchtei garch bga huuduud ni urgiin gajigtai tordog baisniig medehgui l dee chi

Avatar

Зочин 2020-10-10 202.55.188.33

Aimaar yum be. Ene tur heden hunii amiig avch baij hanah yum boloo burhan min

Avatar

tb 2020-10-10 192.82.68.196

huuk popor nowshoo ene batalgaagui shahmal tulshee olon ulsad shinjluul

Avatar

bbn 2020-10-10 150.129.141.143

mongoliiin turuuus sanaataai allaga hj bn daaa

Avatar

Зочин 2020-10-10 202.21.108.6

Энэ шинэ боловсруулсан нүүрс шатаах үед өрхөө битүүлж болохгүй гэж анхааруулж байх хэрэгтэй. өмнөх түүхий нүүрс түлэхэд бүтээж болоод байдаг гээд энэ хэнэггүй зангаа болиосой

Avatar

Уншигч 2020-10-10 139.5.219.236

Яахаараа яндангаа сугалаад, өрхөө бүтээгээд унтдаг юм бэ?! Хүмүүс угаартаж үхээд бна гээд бхад ЭНЭ ҮХСЭН /ХОРЛСОН ХҮМҮҮС БҮГД ЯНДАНГАА СУГАЛААД, ӨРХӨӨ БҮТЭЭГЭЭД УНТСАН гэдэг нь ЯГ ҮНЭН ҮҮ?! БҮГД ЯГ ИЖИЛ ҮЙЛДЭЛ ГАРГАСАН байх нь шнэхээр итгэмгүй?!

Avatar

BOLD 2020-10-10 103.26.195.52

NERTEIGEER NI HOHINOO GEED HELCHIHEECH. MONGOLIIN TUR BURUUTAI'

Avatar

Зочин 2020-10-10 172.58.140.237

Chinii teneg torsond Mongol buruugui

Avatar

??? 2020-10-10 66.181.169.116

Яндангаа сугалаад битүүлчихээр угаартаж үхэж л таараа ш дээ. Иймхэн юмыг хүртэл боддоггүй ямар хачин тэнэг улс вэ, Ум маани бад ми хум…Юу ч гэмээр юм бэ дээ? Согтуу, мангартчихсан байцгаадаг юм болов уу…

Avatar

Зочин 2020-10-10 172.58.140.237

Tiim

Avatar

Уншигч 2020-10-10 66.181.161.57

ЯМАР ҮЙЛ ГЭХЭЭР ЯНДАНГАА СУГАЛЖ АВААД БДАГ БНА. ЭСВЭЛ УГААРТАГЧИДАД БУРУУГ ӨГӨХ ГЭЭД ЯНДАНГАА СУГАЛСАН ГЭЭД БДАГ ЮМ.

Avatar

Иргэн 2020-10-10 182.160.37.15

Яана даа. Олон хүний амь үрэгдэж бна. Хүмүүс унтахдаа их санаа зовдог болж бна. Өрхөө бүтээгээгүй ч гэсэн айдастай байдаг боллоо. Түлшээ нүх гаргах зэргээр шинэчлэх шаардлагатай.

Avatar

Зочин 2020-10-10 59.153.112.79

Хүүк хулгайч олон хүүхдийн амиар тоглож байндаа

Avatar

Зочин 2020-10-10 66.181.161.20

чам шиг хулгайч угаартаад байна

Avatar

Зочин 2020-10-10 172.58.140.237

Huuk utaanaas salgaj olon nyalhasiin ami nas eruul mendiig hamgaalj baina bayarllaa huukee!

Avatar

Зочин 2020-10-10 64.119.20.250

Галаа түлж чадахгүй нь хөдөө рүүгээ явцгаа

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж