Монголд 77 Ерөнхий сайд хэрэггүй! | News.MN

Монголд 77 Ерөнхий сайд хэрэггүй!

Монголд 77 Ерөнхий сайд хэрэггүй!

Монголд 77 Ерөнхий сайд хэрэггүй!

УИХ-ын гишүүн М.Оюунчимэг Чингэлтэй дүүргийн 7-р хороонд дэд бүтэц тавихад хэрэгтэй 200 сая төгрөгийн асуудлыг нийслэлийн удирдлагад танилцуулснаа, УИХ-ын гишүүн Б.Баярсайхан Г.Занданшатар даргатай Завханд очиж долоон асуудлыг газар дээр нь шийдвэрлэснээ нүүр номдоо мэдээлжээ. Гишүүдийн хийх ёстой үндсэн ажлууд нь биш л дээ, гэхдээ манай гишүүд гүйцэтгэх засаглалын ажилд оролцох дур сонирхолтой. Дур сонирхлынх нь ард ашиг сонирхол нь дандаа явж байдаг.

Уг нь, УИХ дахь энэ ашиг сонирхлуудыг цэгцлэх гэж өнгөрсөн 2019 онд Үндсэн хуульд нэмэлт, өөрчлөлт оруулсан. Ардын намын автор бүхий шинэ Үндсэн хуулиар Ерөнхий сайдад танхимаа чөлөөлөх, томилох эрх мэдэл олгож, УИХ-ын төсөв, мөнгө, томилгоонд оролцдог эрхийг нь хумьж өгсөн юм. Ингэснээр “Парламентын ардчиллыг зөв гольдрилд оруулж, ард түмний засаглах эрхийг сайжруулж, төрийн эрх мэдлийг  хяналт, тэнцлийг оновчтой болгосон. Урт хугацааны хөгжлийн бодлоготой, хариуцлагатай, тогтвортой Засгийн газар бий  болгож, хүний эрх, эрх чөлөөг  хангалаа” гэж УИХ-ын гишүүн асан Д.Лүндээжанцан тухайн үед амаа олохгүй магтаж байсан нь, алив.

 Монгол Улсад болж буй муу муухайн үүр овоохой “болсон” Үндсэн хуулийг өөрчилсөн ч эрх ямбаа булаацалдсан институц хоорондын зөрчил яг бахь байдгаараа байна. Ерөнхийлөгч нь Ерөнхий сайдтайгаа барьцаж, гүйцэтгэх засаглалын ажилд хуруу, хушуу дүрсэн хэвээрээ. Хөдөө, орон нутагт ажиллахдаа Ерөнхийлөгч Х.Баттулга Засгийн газрын тэргүүн аятай шинэ төмөр замын бүтээн байгуулалт, цалин хөлс яриад явах болсон.  Гишүүд нь аймгийн Засаг дарга нарыг үүрэгдэж, сайд нарт даалгавар чиглэл өгсөн шигээ У.Хүрэлсүхийн эрх сүрээс “хуваалцах” болжээ. Товчхондоо урьдын адил Монголд гүйцэтгэх засаглалын ажлыг заадаг, зааварладаг, шалгадаг 77 Ерөнхий сайд байна. Дээр нь аймаг, сумын Засаг дарга нар гэж Ерөнхий сайдын эрх мэдэлтэй хүмүүс бий болоод удаж буй.

 Б.Баярсайхан цэргийн цоохор хувцас өмсөөд зам шалгах, М.Оюунчимэг дэд бүтэц тавих мөнгө гуйх, Д.Батлут, Ж.Чинбүрэн нар Орхонд очоод “Эрүүл Эрдэнэт хүн” хөтөлбөр хэрэгжүүлэхээр санамж бичиг үйлдэх, Б.Жаргалмаа архины савлагаа ярих нь гишүүдийн Үндсэн хуульд заасан үүрэгт ажил нь биш.  Үндсэндээ энэ мэт ялыг нь үүрэхгүй ч ямбыг нь эдлэхийг хүсэгчид улстөрд олон болсон байна.

Тэр ч бүү хэл УИХ-ын дарга Г.Занданшатар Завхан очоод авто зам нээх үгүйг, эмнэлэгт нь диализын аппарат өгөх эсэхийг, онгоцны тийзний үнийг хямдруулах асуудлыг газар дээр нь шийддэг хүн биш. Тэр алх барьж буй ч парламентын бусад сайд нарын адил төсөв мөнгө, томилгоонд оролцох эрх байхгүй. Газар дээр нь асуудлыг шийдэх ёстой ганц хүн нь УИХ-ын дарга биш, Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх юм. Энэ мэт эрх мэдэлд шунасан, булаацалдсан институциудын эрх, үүрэг, ямба, ялыг нь цэгцлэхийн тулд Үндсэн хуулийг өөрчилсөн биш үү?

Үндсэн хуулийн нэмэлт, өөрчлөлтөд гишүүдийн үүргийг

  • Улсын төсвийг хэлэлцэн батлахдаа төсвийн орлого, зарлагын бүтцийг өөрчилж болно. Ингэхдээ Засгийн газрын өргөн мэдүүлсэн төсвийн алдагдал, зарлагын хэмжээг нэмэгдүүлж үл болно.
  • Хөгжлийн бодлого, төлөвлөлт тогтвортой байна.
  • УИХ ээлжит чуулган хагас жил тутамд 75-аас доошгүй ажлын өдөр чуулна.
  • УИХ-ын нийт гишүүдийн 39-өөс доошгүй гишүүний саналаар хууль батална гэж бүр нарийн тодорхой суулгаж өгсөн.

Даанч тойрог бүртээ том эрх мэдэлтэй Ерөнхий сайд болж харагдах нь гишүүдэд гоё, сайхан санагддаг байх. Баахан  хурган дарга нарыг урд хойноо гүйлгэж, эрх мэдлээ мэдрэх таашаалтай бас бяртай ч санагддаг биз. Гэхдээ тэр бүхэнд, гишүүдийн ард, урд дагалдаж давхисан дарга нар ажлаа алдахын хэрээр ард түмэнд чирэгдэл учруулдаг. Гишүүд харахаараа дагаад гүйчихдэг хөдөө орон нутгийн дарга нараас болж төрийн ажил их, бага хэмжээгээр цалгарддаг нь хэвийн үзэгдэл болсон. Энэ хэвийн үзэгдлүүдийг хэвийн биш болгохын тулд Үндсэн хуульд өөрчлөлт оруулсан билээ.

Тавдугаар сарын 25-ны зуны эхэн сарын шинийн гуравны морин цагаас бүх нийтээр шинэ Үндсэн хуулийг дагаж мөрдөөд таван сар болох гэж байна. Энэ таван сарын хугацаанд Үндсэн хуулийн нэмэлт өөрчлөлтийн дагуу У.Хүрэлсүх Засгийн газраа эмхэлсэн. Товчхондоо, У.Хүрэлсүхийн өмнөх Засгийн газар 100 хувь давхар дээлтэй байсан бол өнөөгийн танхимд нь Л.Оюун-Эрдэнэ, Ч.Хүрэлбаатар, Д.Сарангэрэл, Х.Нямбаатараас бусад нь дан дээлтэй.

Урьд нь тохиролцооны, бүлэглэлийн Засгийн газар байгуулдаг байсан бол энэ удаад У.Хүрэлсүх лидерийн Засгийн газар байгуулах гэж оролдож байна. Гэтэл УИХ-ын гишүүд нь гүйцэтгэх засаглалын ажлыг давхар хийгээд, гүйгээд байх юм бол У.Хүрэлсүхэд Үндсэн хуулиар ямар ч “супер” эрх мэдэл өгөөд өнөө л  улс төрийн, засаглалын, эдийн засгийн, нийгмийн хямрал нь арилахгүй.  Дахиад буух эзэнгүй, буцах хаяггүй тогтолцоотойгоо үлдэнэ.

У.Хүрэлсүхийн зургийг нүүрэндээ наагаад, УИХ-д гараад ирсэн МАН-ын 62 гишүүний хувьд "Цэр нь цээжиндээ, бөөр нь бөгсөндөө" байх ёстой.  Бүгдээрээ үүрэгддэг, загнадаг, мэдэмхийрдэг, аахилдаг, архирдаг болчихвол системийн хямрал нь тогтворжихгүй, авлига, хүнд суртал нь арилахгүй. 

Ерөнхийлөгч нь одонгоо тарааж, гишүүд нь чуулганыхаа танхимд хэрэлдэж суувал хэн, хэндээ дээр.  Түүнээс УИХ-ын гишүүд болгон У.Хүрэлсүх болчихоод хүн загнаж, зандраад, эрх мэдлээ булаацалдаад явбал Үндсэн хуулийг шинэчилж, өөрчилсний үр дүн гарахгүй. Улс төрөөс эхтэй эдийн засаг, нийгмийн хямрал ч арилахгүй.  Засаглалын хямралыг тогтворжуулж, эрх мэдлийн хуваарилалтаа тодорхой болгоно гэж Үндсэн хуулиа өөрчилсөн юм бол өөр өөрсдийнхөө үүрэгт ажлаа хийцгээ.Тэгээд ч Монгол Улсад 77 Ерөнхий сайд хэрэггүй!

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
50
ЗөвЗөв
17
ХахаХаха
7
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

83 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-10-07 202.126.88.134

Asuudliig gazar deer ni shiidne gedeg bol “ zahirgaadnaa “ l gesen vg shvv dee!

Avatar

Зочин 2020-10-07 202.9.46.220

Чинбүрэн бол ганц элэгтэйл ноцолдсон шоучин мэс заслын эмч бсан улс төрд ч бас мэргэшсэн шоугаа хийгээл сэвээл явна эм ярьж ч бх шиг одо хөрсөнд нь буулгаа хүрэлсүрээ

Avatar

Зочин 2020-10-07 66.181.170.73

Ene erguu avgai demii bali yum yarij darga bolj togloj bhaar zugeer bandaajaaa yaaj taildgaa neg uzuulchi. Huuhdiin nairamdal zuslangiin arga hemjeen deer bandaajaa tailsan yu genelee

Avatar

ZOCHIN 2020-10-07 124.158.120.154

UNDSEN HUULIIN UURCHLULT YU CH SHIIDEEGUIB AMIDRALD AYANDAA HARAGDANA

Avatar

Зочин 2020-10-07 103.57.94.86

Баталсан төсвийн болон бусад хуулийн хэрэгжилтийг шалгах гэдэг үүрэг УИХуралд байдаг юм.

Avatar

zochin 2020-10-07 122.201.23.84

Үйлийн үргүй үнэн шүү

Avatar

??? 2020-10-07 103.26.193.95

Цэрэг хувцсыг хэн, хэдийд өмсөх вэ гэдэг чинь тусгай дүрэм, журамтай ш дээ. Ерөнхий, шадар сайд нараасаа эхлээд гишүүд цэрэг маягийн хувцас өмсөж, цэргийн дүрэм яргалахаа болих хэрэгтэй. Хууль тогтоох үүрэгтэй хэр нь хуулиа л зөрчиж байгаа хэрэг гэдгийг ойлгохгүй маанаг толгойтой улс уу, та нар???

Avatar

хүннү 2020-10-07 202.179.24.216

Зөв.УИХ-ын гишүүд аж ахуйн ажилд ордгоо боль, зүгээр л хууль эрх зүйн орчинг нь сайжруулаад өг. Хүний хийсэн зүйлийг өөрөө хийсэн мэт тууз хайчилах, байшин барих мөнгө хөөцөлдөх…зэрэг нь та нарын ажил биш. Гишүүд энэ ажилд орох юм бол гүйцэтгэх засагллаар яах юм. Нэг үгээр хэлбэл та нар УИХ-ын гишүүн гэдгээ ойлгоогүй байна, үндсэн хуулийнхаа өөрчлөлтийг унш. Та нар бидний төлөөлөл болхоос “дарга” биш. Олон түмэн та нарыг хүдэлдэг болхоос сүрдэхгүй. Цэрэг ногооноор сүрийг үзүүлэх хэрэггүй.

Avatar

Иргэн 2020-10-07 103.57.94.45

Ийсус

Avatar

Иргэн 2020-10-07 103.57.94.45

Маш зөв. Орон нутгийн дарга нар, сайд нар гишүүдийг авч хэлэлцэхгүй л байх хэрэгтэй

Avatar

camyynch 2020-10-07 63.227.119.233

conguuli1

Avatar

Zochin 2020-10-07 66.181.161.7

UIH iin gishuud erh uurgee medehgui bna guitsetgeh zasaglal ruu orohgui baimaar daa iim gishuud songoso doo oi gutaj bna Ter b** hel zahirgaadah ynztai iim bair suuritai bgaa ni sorog namiin gishuudiig 30 aad onii helmegduuleltend ortuulj gashuun surgamj davtagdah bolomj burduuleh ynztai Mongolchuudaa eh bolson nutag ornoo l hamgaalj uldmeer bna bid bidnii ur huuhed ach zee nar amidarna shuu dee Duraar avirlagchdad nuur b** og

Avatar

ubjtei 2020-10-07 63.227.119.233

aiaimaar alyyrchin koponagaar boxirtoi xolboj

Avatar

NYYRS XULGAIGAAR ZUUDUG XYYXEN GEJ FOTOGOOR, 2020-10-07 63.227.119.233

a*******n XOLBOOTOI XYMYYSEER NI ALUURAA XIILGEJ..BOLGOOMJTOI XANDAXGYI BOL BAAXAN IIM XYNIIG YILCHILGEEN DEER.
BOOL ZANTAI NI BATLAGDLAA.sonin gar. xynees xoolnii mungo gyij yabdag baisan,gergyi – trakandaa amidardag bsan gesen.
XULGAICHDIIN ZASAGLAL DIILDEXGYI BN.1

Avatar

/*-*/ 2020-10-07 49.0.212.165

Та нарын л сонгож гаргаж ирсэн юмнуудын чинь байж байгаа царай нь энэ

Avatar

unen 2020-10-07 66.181.161.26

Том жижиг үгүй попрохын дон тусчээ. Эзэн есүс нь эднийг оюуны согоготой бүтээжээ!!!! Тѳрийг тѳвхнүүлж явсан Монголын анхны ЕС Жалханз хутагт тэргүүтэн оюун санааны удирдагчид болж явсан олон хутагт хувилгаадын хийж бүтээсэн бүхнийг үгүйсгэж харийн муу ёрын ёдорын загалмай босгож газар сэндийчэхгүй шүү та нар!!!!

Avatar

үнэ 2020-10-07 66.181.161.26

Дандаа харийн мѳнгѳѳр эх орноо худалдсан христчүүд байна ш дээ. Худлаа гарууд

Avatar

Зочин 2020-10-07 103.229.122.25

ХЭЭРИЙН ХУВЦАСТАЙ ЮМ ГӨХӨӨД ЯВАА ЮМ УУ

Avatar

zochin 2020-10-07 139.5.218.179

uls ni hugjikhgui ard tumen ni yaduuraad bid er ni hezee neg zuv zamdaa orokh um bol doo?

Avatar

Зочин 2020-10-07 76.175.56.10

Ман-г 1990 онд хуулиар хорьчихсон бол энэ л******д одоо гудмандбайх байлаа юун ЕС бэ малчин заяатай хүрэлсүр

Avatar

Зочин 2020-10-07 66.181.186.145

Баярсайхан гэгч үмхий амбиц үнэртүүлсэн авгай зайлаач

Avatar

Зочин 2020-10-07 66.181.185.173

Erguu pizduunuud shuu neeree oi gutmaar

Avatar

Зочин 2020-10-07 185.220.102.241

` Шилдэг бэлгийн болзоо сайтад тавтай морилно уу —- https://tinyurl.com/y9mh59ld

Avatar

Зочин 2020-10-07 185.220.102.241

Шилдэг бэлгийн болзоо сайтад тавтай морилно уу —- https://tinyurl.com/y9mh59ld

Avatar

Зочин 2020-10-07 202.9.46.7

Цэргийн дүрэмт хувцас, малгай, гутал, бандааш зарна, УИХ-ын гишүүдэд хурлын танхимд нь хүргэж өгч үйлчилнэ.

Avatar

Зочин 2020-10-07 202.126.88.162

Yostoi sain shuumj baina.

Avatar

Зочин 2020-10-07 64.119.23.148

1924 oni manai neg sonind : “ Janjin malgai tsergiin huvtsas atal odoo tsagt hen hamaagvi umsuh bolj, mahnii yargachin, samuun yavdaltan hvrtel umsuh bolovoo “gej ih haruusangui bichsen baidagiimdaa.
100-aad jiliin daraa ene hvvhen ter yavdliig davtjee !

Avatar

Зочин 2020-10-07 202.126.88.198

Ийм б**с авгай нарыг ямар дурак пскнууд сонгосон бэ хохь чинь.Ингээд бөгснүүдйн боол байхдаа таарсан сонгогчид

Avatar

Зочин 2020-10-07 122.201.21.133

Зөв шүү эзэнтэй байх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2020-10-07 64.119.19.107

eniig zailuulaacheeeeeeeeeee medrel yumiig

Avatar

Зочин 2020-10-07 112.72.9.150

Сайд болгон нь хэдэн элчин сайдуудыг дуудаж уулзана, ямар ч нэгдсэн бодлого, удирдлага, захиргаа алга, дээр нь еронхийлогч бас засгийн ажил хийнэ. Естой онигоотой.

Avatar

Зочин 2020-10-07 202.9.40.64

Онгонбанди эхнэрийнхээ заавраар завханд ажилласан байна. Хормой хотноосоо ролдож чадахгүй эргүү дагз юмдаа

Avatar

Кккккк 2020-10-07 66.181.177.209

Энэ хүмүүс хууль тогтоох байгууллагад сонгогдсоноо ойлгооүй байна ойлгох чүгүй бизд ээ зайлуул

Avatar

Зочин 2020-10-07 59.153.112.229

бөөн ботокс п***а

Avatar

зочин 2020-10-07 203.91.115.51

тв үзэж байсан чинь МАН-с Нийслэлийн иргэдийн хуралд нэр дэвшиж байгаа таг хөдөөний нэг орк би Нийслэл хотын төлөө хоёргүй сэтгэлээр зүтгэнэ гэж ш а а д и й м даа тэр нутаг орноо очиж хөгжүүл орко хотод төрж өсөөгүй хүн хотын зовлонг мэдэхгүй орко

Avatar

Зочин 2020-10-07 66.181.161.19

Юу ярьж байгаагаа мэдэхгуй оркуудыг сонгохгуй байцгаая Ер нь хедеенеес ирсэн оркуудыг хотын сонгуульд оролцуулахгуй байвал таарна

Avatar

Зочин 2020-10-07 64.119.25.99

Сонгуулийн шархаа нөхөх гэж аж ахуйн ажилд хутгалдаж байгаа юм. Их хурлын гишүүний үүргээсээ халиад мөнгөний хойноос гүйж байна.

Avatar

Зочин 2020-10-07 66.181.182.31

МАН-н хулгайчууд гадагшаа оргож эхэллээ. 202.9.46.8 2 цагийн өмнө АТГ-аас УИХ-ын гишүүн асан Д.Оюунхоролыг залилангийн хэргээр шалгаж байгаа. Мөн эрх мэдэл албан тушаалаа урвуулан ашиглаж, нөхөртөө Богд уулнаас их хэмжээний газар ашиглах зөвшөөрөл олгосон гэх хэд хэдэн үндэслэлээр шалгаж байгаа юм. Түүнчлэн прокурорын зөвшөөрөлтэйгөөр гэрт нь нэгжлэг хийж, ноцтой баримтуудыг хураан авсан билээ. Тэгвэл албаны эх сурвалжаас авсан мэдээллээр УИХ-ын гишүүн асан Д.Оюунхорол нөхрийн хамт хил даван зуг

Avatar

Зочин 2020-10-07 202.9.40.64

Балай авгай нарыг сонгохоо болих хэрэгтэй.

Avatar

GUZEET 2020-10-07 202.21.110.94

ТЭД АЖЛАА ХИЙЖ БАЙНА. АЖЛЫН ХУВЦАСАА Л ӨМССӨН БАЙНА. ЭНЭ БОЛ УДИРДЛАГЫН ТОГТОЛЦООНЫ НЭГ ХЭЛБЭР ЮМ ШҮҮ!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2020-10-07 122.201.23.84

Жаазандаа жаажиганах хэрэгтэй!!!!!!!!!!!!!

Avatar

зочин 2020-10-07 66.181.161.1

Дарга нар асуудлыг газар дээр нь шийдэж байгаа бол , энэ улс хуульгүй юм байна л гэсэн үгш дээ …. Малнуудаа …..гайхуулаад байх зүйл биш шүү дэ .
Дарга нарын үзэмжээр биш хуулийн зүйл заалтаар л асуудал шийдэгдэг байх ёстой шд .

Avatar

Хотын уугуул иргэн 2020-10-07 66.181.179.242

Цэрэг хувцасыг хэн өмсөж болох, болохгуйг зохицуулдаг дүрэм журам байдаггүй юм уу. Дуртай нэг нь эрээн хувцас өмсөж дөвчигнөж байдаг энэ замбараагүй байдлаа журамлаач ээ, Ерөнхий сайд аа. УИХ-ын гишүүд зөвхөн хуулиа сурталчилах үүрэгтэй болохоос Гүйцэтгэх засаглалын ажилд хөндлөнгөөс нь оролцож, элдэв үүрэг даалгавар өгөх ямар ч эрх байхгуй. Одоо Монгол улс 77 Ерөнхий сайдтай биш, харин Ерөнхийлөгчийг нэмээд 78 Ерөнхий сайдтай болоод удаж байгаа.

Avatar

Зочин 2020-10-07 202.131.227.114

Манай УИХ мэргэшсэн парламент болтлоо урт зам туулах байх. Хөгжингүй орны парламентийн гишүүн хүн аж ахуйн ажилд хэзээ ч оролцддоггүй. Аж ахуйн ажлыг хийх ЗГ, аймаг, хот, сум, дүүргийн засаг захиргааны нэгжүүд байж байна. Гэтэл манайд бол тэс өөр. УИХ-ын гишүүн бүр тойрогт нь болж буй бүх юмны нээлтэд очиж оролцоно. Өөрсдөө хийсэн юм шиг аяглана. Энэ гажиг, явцуу сэтгэлгээнээсээ салаагүй цагт улс орон хөгжинө гэж байхгүй. Өөрийнхөө хийх ажлын агуулгыг ойлгоогүй УИХ-д сонгогдсон хүн олон байна.

Avatar

Зочин 2020-10-07 192.82.69.218

Энэ Б,Баярсайхан гэдэг хатагтай цэрэг ард нь мэдэгдэхгүй нөхөр Мөн галзуурч байна даа ДУРА СПЛОШНАЯ !

Avatar

Манай гишүүд гэж чааваас амьтад ш дээ 2020-10-07 66.181.182.31

Үндсэн ажлаа мэдэхгүй яаж дахиж сонгогдох вэ гэж л оноо цуглуулж яваа ухаантай юм. Ядарсан ч амьтад даа.
Хэзээ улс шиг улс болно доо. Ирээдүй бүрхэг байна

Avatar

Зочин 2020-10-07 31.151.236.21

Гүйцэтгэх засаглал нь ажлаа мэдсэн шиг мэддэг, хийсэн шиг хийдэг, жинхэнэ хөгжлийн явцыг чиглүүлэгч манланлайлагч "машин" байж чадаж байвал ч парламентийн гишүүд нь хөгжлөөс чангааж хоцрохгүйн тул оюунаа уралдуулаад л….д оршиж байхсан байлгүй. Тиймийн учир Монгол хүн (122.201.24.244) зөв л хэлж.

Avatar

zochin 2020-10-07 192.82.74.245

Enemuu ynhan bardank avgai yah gej davraad bnaa.ene avgaig zavhanchuud bid demjeegui.ene avgai luivraar hakeraar garch irsen.zailaach avgai.

Avatar

Зочин 2020-10-07 64.119.17.65

Цэрэг хувцас одоо тэгээд дуртай нь хэргэлээд байхуу

Avatar

Зочин 2020-10-07 192.82.78.8

Сонгогчдын эрх ашгийг хамгаалж, асуудлыг дэвшүүлж хяналт тавих эрх үүрэг УИХ-ын гишүүдэд байгаа. Ялангуяа гүйцэтгэх засаглалд уламжлах эрх нь байгаа. Газар дээр нь шийднэ гэдэг нь дэгс боловч төсөл танилцуулсны буруу гэж байхгүй. Нэр хүндтэй сайт ийм жендерийн үзэл гаргаж болохгүй.

Avatar

монгол хүн 2020-10-07 122.201.24.108

ДЭЭР ДООРГҮЙ МОНГОЛЫНХОО ТӨЛӨӨ ҮНЭНЧЭЭР ЗҮТГЭХ ЮМ БОЛ БИДЭНД ЧАДАХГҮЙ ЮМ,ХҮРЭХГҮЙ ХӨГЖИЛ ГЭЖ ХАА БАЙХАВ ДЭ. БОЛОХГҮЙ БАЙГАА ЮМАНД ЖААХАН САНААЧЛАГА ГАРГАХААР Л ТЭР ТЭГЛЭЭ ЭНЭ ИНГЭЛЭЭ ГЭЭД БАЙДАГ ХӨГИЙН ЗАНГАА ЗОГСООХ ХЭРЭГТЭЙ БАЙНАА. УЛСЫН ИХ ХУРЛЫН ГИШҮҮНД БАЙТУГАА МОНГОЛЫН ЖИРИЙН ИРГЭНД Ч ХАМААГҮЙ АСУУДАЛ ГЭЖ МАНАЙ УЛСЫН ДОТОР БАЙМААРГҮЙ ЮМ.НАД Ч ГЭСЭН УИХ ын ИРЦ ХАМААТАЙ Л САНГАДДАГ.ЯГ ҮНЭН ДЭ!!! АЖИЛ ХИИЛЭЭ ГЭЖ НЭГНЭЭ БҮҮ ГООЧИЛ.

Avatar

архи нь гараагүй оркнууд 2020-10-07 64.119.24.244

гэртээ биеэ арчлаад хүүхдүүдээ хүмүүжүүлээд сууж байна биз дээ. нөхөртөө яаж таашаал өгөхөө төсөөлөөд

Avatar

монгол хүн 2020-10-07 122.201.24.108

ОДОО ЮУ НЬ БОЛОХГҮЙ ХАРАГДААД БАЙНАА. БУРУУГИЙН ХАЖУУГААР ДУУГҮЙ ӨНГӨРӨЛГҮЙ ЭХ ОРНЫХОО ХӨГЖИЛД САНАА ТАВЬЖ ,УРАГШЛАХГҮЙ БАЙГАА УНХИАГҮЙ АМЬТАДАД ШААРДЛАГА ТАВЬЖ ӨӨРСДИЙН ЭРХ МЭДЛИЙН ХЭМЖЭЭНД АСУУДЛЫГ НЬ ШИЙДЭХЭД НЭМЭР БОЛЖ УЛСЫН ИХ ХУРЛЫН ГИШҮҮНИЙ БОЛОН ИРГЭНИЙХЭЭ ҮҮРГИЙГ БИЕЛҮҮЛЖ ЯВАХ НЬ ХЭНД МУУХАЙ ХАРАГДААД ЯМАР САНААТАЙ ХҮМҮҮСТ ТҮВЭГ БОЛООД БАЙГАА ЮМ БЭ?! БҮГД Л АЖЛЫН ТӨЛӨӨ ИНГЭЖ САНАА ТАВИХ ЁСТОЙ ЮМ БИШ ҮҮ? ТЭР ГИШҮҮНИЙ ЭРХ ҮҮРЭГТ НЬ ЭХ ОРНЫХОО ТӨЛӨӨ СЭТГЭЛ ГАРГАЖ БОЛОХГҮЙ ГЭЖ БАЙДАГ ЮМ УУ

Avatar

Unen ug 2020-10-07 49.173.8.9

ym hiij buteeh gej yvj bval boljl bna shde uls orond ard tumend hurteemjtei uldeh ym hiij buteejl bval boljl bna shde.ym hiih gej buteeh geseniige eldeveer helj darj changaaj bdag uher mongolchuudiin zan yma zasval deersen teneg zangaa.iiml daichin ajil heregch bh ystoi.er ne tegeed hiij buteejl bval ashig olsonch yadiin.yo ch hiihgui yaajiij suusan sugnuud ulsiin mongo shuugaadl bdag shde! amjilt husei.huvtsas ne ikh zohij goy haragdaj bna.

Avatar

zochin 2020-10-07 59.153.112.127

shurgaad orchih nuh, bariad avchih sedev haigaad l yavah um ene shine gishuud, huuli togtooh baiguullagad songogdson gedgee oilgoogui 100 ailiin bi chadna gedeg nuhduud shig gishuud ih bolson ni haramsaltai baina, huulia l usgui boltol ni hiidelgui boltol ni batlah sudlah ajliig hiih heregtei baina daa

Avatar

Зочин 2020-10-07 139.5.219.9

хүрэлсүх сайд энэ хууль мэддэггүй мэдсэн ч оодоггүй хуучгааоаа байгаа ашиг сонирхол ихтэй гишүүд дарга нарт сануулга өгөх болохгүй бол ёс зүйд нь дүгнэлт хийж хэмжээ хязгаарт гь оруулах цаг болжээ

Avatar

Зочин 2020-10-07 202.9.46.249

Дур эзнээ голохгүй гэж нэг сайхан үг байдаг юм даа.

Avatar

Зочин 2020-10-07 202.9.40.149

уих-ЫН ГИШҮҮД ХҮН ЗАГНАСАН НЬ еРӨНХИЙ САЙДАД ЯМАР ХАМААТАЙ ЮМ. ЭНЭ ХҮН ЗАГНААД БАЙ ГЭЖ ХЭЛСЭН ЮМУУ. аЖЛАА МУУ ХИЙЖ БАЙГАА ДАРГА НАРЫГ ЗАГНАЛГҮЙ ЯАХ ЮМ. дАЛИМДУУЛЖ АЖЛАА ХИЙЖ БАЙГАА ХҮНИЙГ БИТГИЙ ГООЧИЛЖ МУУЛ МАНАН-ГИЙН САЙТ МИНЬ ЭЭ

Avatar

Зочин 2020-10-07 203.91.115.50

Гишүүд ингэж навсганах нь буруу. Үндсэн хууль зөрчсөн хэрэг болно. Одоогийн Их хурлын гишүүн гэдэг чинь өмнөхөөсөө хамаагүй доод түвшний албан тушаал болсон гэдгийг ойлгож авцгаа гишүүд ээ. Хууль батлах ажлаа л хий. Ойлгосон уу?

Avatar

Зочин 2020-10-07 203.91.115.50

Гишүүд ингэж навсганах нь буруу. Үндсэн хууль зөрчсөн хэрэг болно. Одоогийн Их хурлын гишүүн гэдэг чинь өмнөхөөсөө хамаагүй доод түвшний албан болсон гэдгийг ойлгож авцгаа гишүүд ээ. Хууль батлах ажлаа л хий.

Avatar

Ih hurlin gishyyn 2020-10-07 174.221.0.155

Eronhii said ajlaa hiihgyi baigaa uchir Shaardlaga tavih ni zov

Avatar

иргэн 2020-10-07 103.26.195.93

Эмэгтэй зарим гишүүд ер нь жаахан хөөрүү, бодол богино юм хэлчих, хийчих гээд байх юм. Одоо тайвшраад нухацтай байхыг хичээ л дээ. Дараа дараагийн сонгогдох олон эмэгтэйчүүдийн замыг хаах , муу уршигтай л даа

Avatar

Зочин 2020-10-07 66.181.189.220

Сонгож байгаа бид сонгогдсон эд яалтай билээ ёстой гөлчгий царайлчих юмаа

Avatar

Зочин 2020-10-07 103.57.95.184

ХЭДЭН ТЭНЭГ ХҮҮХНҮҮД БАЙНА. АНУЖИН Ч ЯЛГААГҮЙ Л ДЭ. ЭНЭ МААНАГУУДЫН ОРОНД БУЯН ЖАГАА АХ ГАРСАН БОЛ. УЛС ТӨР ГЭДЭГ ОДОО УТГАА АЛДАЖ БАЙНА ДА. МАН ГЭЖ УТСАН ХҮҮХЭЛДЭЙНҮҮДЭЭ ИХ ДЭВШҮҮЛЭХ БОЛЖ.

Avatar

Сэдмаа 2020-10-07 66.181.161.59

Жагаа хэрэггүй

Avatar

Зочин 2020-10-07 64.119.20.227

ih huralin gsihun monhbaatar cham shig yartai saltaiga majih zaluus bid bishee. ortsond garag hajuud bolgooljiloooroi monhbata odos um ugjinoo. boloih hugtsa hngaltai bailaa. uzele untara

Avatar

Монгол 2020-10-07 182.160.37.15

Ёстой голын олоод хэлчихлээ. Гишүүнийхээ эрх үүргийг мэддэггүй нэг их зааж, зандарсан албан тушаалын хэнээтэй нөхдүүд үүнийгээ ухаардаг болоосой. Бүр ичихгүй цэргийн хувцас энтр өмсөж алиалагч шиг байгаагаа мэдэрдэггүй юм байх даа.

Avatar

Зочин 2020-10-07 64.119.20.227

mongol triada shardalaga hurguuleh. ene gunteb, tunsaga halz tulaand dudajina. cham shig shorngin zolbin uugangerel general tuhai yum heelhgui shdee. tungalagsambuu uzeel untaraa shaardajina. urd zalgay baisan humuusig eren surbaljil ustgana shu.

Avatar

Зочин 2020-10-07 64.119.20.227

bulgan zasag darga ene uzele untaraa geey nogoon has buleg shaardajina shardalga nehel hatuu shuu. motor chirnoj duugarah uzeel chanag yarigcha untara dahaid henig alahh gesiin.shardajina.

Avatar

Баатар 2020-10-07 202.126.89.237

Хүрэлсүх хийрхэж сүржигнэж попрохоо л больчих үнэхээр ядаргаатай байна

Avatar

Зочин 2020-10-07 203.91.115.50

Та үзэхээ л больчих. Ерөнхий сайд гэдэг чинь Үндсэн хуулийн нэмэлтээр хамгийн попрох шаардлагатай албан тушаал. Бусад улсад ийм байдаг юм шүү дээ хө.

Avatar

Зол 2020-10-07 66.181.161.59

ТИЙМ ҮНЭН

Avatar

said n saidaa gishuun gishuunee hii 2020-10-07 183.177.98.42

said n saidaa gishuun gishuunee hii

Avatar

зочин 2020-10-07 202.21.127.170

хөөе хүүхээн гишүүн биш засаг даргын ажил хийвэл яасийн их хэрүүлч бололтой

Avatar

МЭЛС 2020-10-07 202.131.245.6

Сонголт хийх дээ, ийм л сонголт хийж бна ш дээ.

Avatar

Зочин 2020-10-07 122.201.21.120

Энэ УИХ-ын гишүүд Аймаг дүүргийн иргэдийн итгэлийг хүлээж сонгогдсон биз дээ. Сонгогдсон газартаа ажил ахиу бүтээх, хийгдэхээр төлөвлөсөн ажлын явцыг түргэтгэх, санхүүжилтийг сайжруулах зэрэг чиглэлээр ажиллах нь зүйн хэрэг биш үү.. Эд нар санаачлахгүй бол өөр хэн санаа тавих билээ. Олон түмний өмнө дараа нь юугаа тайлагнах юм.Сөрөг хүчний хөлсний бичээчид, гишүүдийн үйл ажиллагаанд гох дэгээ, хориг саад, гай тотгор бүү бол. Бололцоогоор нь ажиллуул.

Avatar

зочин 2020-10-07 202.21.100.210

МАН -ыг сонгогчид одоо л ойлгож байгаа байхдаа

Avatar

Зочин 2020-10-07 202.21.107.89

Үндсэн хуулиа хэрэгжүүлээч. Лойчихсон юм аа

Avatar

ЦЭВЭГ 2020-10-07 59.153.112.159

ЭНЭ ИХ-ЫН ГИШҮҮД ШУУД СУМ, БАГ, ХОРОО, ХОРИНЫ ЗАСАГ ДАРГА БОЛЧИХООД ТЭР АЖ АХУЙН АЖЛАА ХӨӨЦӨЛДПВӨЛ ЗҮГЭЭР ЮМ. МӨН Ч ИЧДЭГГҮЙ ТОЛГОЙНУУД ЮМ ДАА.

Avatar

Иргэн 2020-10-07 103.229.120.73

Маш зөв асуудал хөнджээ. Засагалаа булуулдаж, төрөө хүчгүй болгож байнаа их хурлын дарга нар нь

Avatar