Киргизчүүд экс Ерөнхийлөгчөө суллаж, парламентын ордныг эзэлжээ | News.MN

Киргизчүүд экс Ерөнхийлөгчөө суллаж, парламентын ордныг эзэлжээ

Киргизчүүд экс Ерөнхийлөгчөө суллаж, парламентын ордныг эзэлжээ

Киргизчүүд экс Ерөнхийлөгчөө суллаж, парламентын ордныг эзэлжээ

Киргизстаны нийслэл Бишкек хотноо жагсагчид сонгуулийг хүчингүй болгохыг шаардан парламентын ордон руу дайран оржээ. Жагсагчид Ерөнхийлөгч Сооронбай Жээнбековын албан өрөөний цонхоор цаас шидэж байгаа нь цахим орчинд тарсан дүрс бичлэт харагдах бөгөөд тус барилгын тал нь галд шатжээ. Киргизстанд өнгөрсөн Ням гаригт болсон сонгуулийн дараа эсэргүүцлийн жагсаал гарч, цагдаа нар нулимс асгаруулагч, даралттай ус ашиглан хүчээр тараасан аж.

Сонгуульд 16 нам өрсөлдсөнөөс ердөө дөрөв нь  парламентад суудал авах босгыг давсан аж. Ялалт байгуулсан гурван нам нь Киргизстаны Ерөнхийлөгч Сооронбай Жээнбековтой холбоотой гэнэ. Улмаар сөрөг хүчнээс зохион байгуулсан жагсаалын үеэр жагсагчид парламентын ордон руу дайрч, хаалга үүдийг нь эвдэн нэвтэрчээ.

Киргизстаны цагдаагийн газраас өчигдөр Бишкекийн төв талбайд цугласан олон мянган жагсагчдыг тараахын тулд чанга дуутай гранат ашигласан нь ард түмний эсэргүүцлийг хурцатгасан байна. Улмаар жагсагчид Цагаан ордон гэж нэрлэгдэх парламентын ордон руу дайрч эхэлсэн аж.

Эсэргүүцлийн жагсаал, мөргөлдөөний үеэр 120 орчим хүн гэмтэж бэртсэний тал нь хууль сахиулагчид гэнэ. Одоогоор амь үрэгдсэн хүн байхгүй ч хэд хэдэн хүний биеийн байдал хүнд байна. Мөн авлигын хэргээр саатуулагдан Үндэсний аюулгүй байдлын төвд хоригдож байсан экс Ерөнхийлөгч Алмазбек Атамбаевыг суллан авсан байна.

 

Эх сурвалж: ВВС

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ЗөвЗөв
4
ХарамсалтайХарамсалтай
4
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ГайхмаарГайхмаар
2
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХахаХаха
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

21 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-10-06 182.160.39.2

МАН аас өөр хэний зассаглалын үедэнэ улс хөл дээрээ явсныг хэлчих тооооцоо байна уу. МАН Байгаадаа л бид нэг юм зүсэм диваажингийн цагхугацааннд амьдардаг вм. Өөрулсын хаттгаасанд хэн өртдөг вэ гэхээр мэдлэггүй байж мэддэгюм шиг чалчдаг, ном уншдаггүй, эрнгцүүлэн бодох ,дүгнэлтхийх чадваргүй, оюуны хоосролтой. Зөвхөн ам нь ажилладагзаоуус. Ийм хүмүүс залхуу, мөнгөгүй, уншихыг үзэняддаг.эднийг дэвэргэж л үймээний хармасс болгож ашигладаг

Avatar

Эмээ 2020-10-06 182.160.39.2

Жаргал даахгүйн зовлон болсон хоосонтолгойтой чалчихаасөөр юм мэдэхгүй монголчууд тэсрээд юу бүтээх вэ.сайндаа л байшин шатаана биз. Өөрсдөө амбаараа бариад амьдарч чадахгүй байж нэг л их түүхийг , улсыг өөрчилсөн танхай ам.АНУ Чамайгтоохгүй ээ.

Avatar

Зочин 2020-10-06 146.115.161.230

Hoornd n bas neg huurhun bailduulj toglood daraa n anu iin tsergiin baaz irj baij bilee Tajikistan d. Afghanii dain main gej hudlaa $haagaad. Orosin hamar dor l yar batga shig shavah geed. Suuldee ch haagdsaan zailuul. Hunii erh shashin ugsaatan anu iin huv'sgal gargadag songodog sedev n. Huuhduud min heden biyenee merelgui evtei l bhgui bol gorigui shuu.

Avatar

Зочин 2020-10-06 192.82.68.140

АНУ-г дагаж далдайсан орнууд ардчилсан ардчилаагүй гэж 2 хуваагдаад бүгд ийм болж иргэний дайны хөлд үрэгддэг юм! Одоо угаасаа жижиг ядуу энэ орон байхгүй болно!

Avatar

Зочин 2020-10-06 202.179.27.52

МАН архины мөнгө, бүртгэлийн газар зэрэг аргаар луйвраа хийж л бай. Монголчууд нэг тэсэрнэ. Тэсрэхдээ харин ч нэг тэсэрсэн шиг тэсэрнэ. Ууртай хулгайчууд шүү. Сайхан мэдээрэй

Avatar

Зочин 2020-10-06 202.21.107.89

АНУ Ч МӨН Ч ОЛОН ОРНЫГ БУТАРГАЖ БАЙНА ДАА…

Avatar

Зочин 2020-10-06 58.109.221.157

mongoltoi ih adil haragdana

Avatar

Зочин 2020-10-06 202.126.88.193

Манайд 2008 онд болчихсон. Монголчууд таг мартчихсан энэ доогуур шулагнаж байна😂

Avatar

СУДЛААЧ ИРГЭН 2020-10-06 202.9.46.110

ЗА ТЭГЭЭД КРЕМЛИЙН ХАРААТ БАЙСАН БЕЛАРУСЬ КИРГИЗ ТАДЖИК ТУРКМЕН КАЗАХСТАН УЗБЕКИСТАН УЛСУУДАД ДААРНГУЙЛАГЧАА УНАГАЖ АРДЧИЛАЛ БИЙ БОЛГОХ ЮМ БАЙНАДАА ЦААШДАА ХОЙД СОЛОНГОСУУД БАС ДАРАНГУЙЛАГЧАА УСТГАХ БИЙЗ

Avatar

mongolhvv 2020-10-06 139.5.218.147

tegeed ardchilsan hubisgal ylsan oron bvhen saihan amidaraad bn uu daa sudlaach irgen mini. ukirain ongot hubisgal hiiged 6 jil bolson odoo dampuuraad duuslaa da.gvrjid bol yduural l noerhoj bna. armend sayhan hubisgal hiij ardchilsan vzelt eronhii saidtai bolood gants vnench holbooton orosoo ezlen tvremgiilegch tseregiin baazaa haahiig shaardaj jagjsan bsan daa.amerikuud mash ih demjij tom elchin saidiin yamaa barilaa.. getel azerbaijenuud orostoi muu hariltsaatai bolsooniig harj am

Avatar

Зочин 2020-10-06 103.57.93.98

МОНГОЛД ИЙМ САЙХАН ТЭМЦЭЛ ГАРЧ, БИД ЭНЭ ХУЛГАЙЧ АВИЛГАЧ ЖДҮ-ЧИН МАН-ААС САЛЖ АМРАХСАН. МАН-ЫН ДАРАНГУЙЛАЛААС АРД ТҮМНЭЭ АВАРЪЯА.

Avatar

Зочин 2020-10-06 182.160.1.110

МАН ердөөсөө ч дарангуйлаагүй. Би МАН-даа их хайртай.АРДЫН НАМ, АРДЫН ЗАСАГ МАНДТУГАЙ. УРА нөхөд өө!!!!

Avatar

zochin 2020-10-06 202.21.104.234

2 jiliin daraa dahiad iim ym garnaa

Avatar

Зочин 2020-10-06 64.119.23.148

SooranbaiJeenekovbol Orosiin taliig barimtalsan Putinii demjlegtei hvn. Ardchilaliig demjigch Erunhiilugch Bakeev haa bna? Putin l medne dee !

Avatar

Зочин 2020-10-06 202.21.124.130

Жээнбеков даанч хаан шиг болоод байсымаа.

Avatar

Улсболд 2020-10-06 192.82.78.210

Боль доо зочин гуай, харин ч шударга ёсны төллөө ард түмэн босч чадаж бна шүү дээ. Монголчууд шигбэртэгчин брш бна.

Avatar

Зочин 2020-10-06 103.111.68.3

ТЭД ТЭМЦЭЖ ЧАДАХ ЮМАА, ХАРИН БИД ХОНЬ…..

Avatar

Зочин 2020-10-06 66.181.161.125

Хонь гэдсийг хага зүсч байхад нүд нь бүлтгэнээд л дуугүй хэвтэж байдаг амьтан билээ!!

Avatar

Зочин 2020-10-06 139.5.218.147

kirgezd dandaa hubisgal bolj neg zasagaa nogoor solih yumaa.. bas neg hubisgal uu daa.ene orond hezee enh taiban togtbortoi tor zasagtai bolon doo..

Avatar

Зочин 2020-10-06 64.119.23.148

Orosuudiin oroltsoogvi bolson tsagt l taivan saihan bolno!!!!!!

Avatar

shal hudalaa burjee.. 2020-10-06 139.5.218.147

nogoo hujaa sanaa yrisaas ybn uu hurliizaa.yum bol oros gej burah mal bnaa chi. yamar ard tvmen bna tiim zasagiin gazar bna. kirgezuud tor zasag baiguulij uls bolj baisan tvvhgui ni deer ard tvmen heel hahuuli musilman shashinii dor munharch bgaa ni oorsdoos ni bolj bgaa.vvnd orosuud ogt buruugui ee malaa.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж