Явган хүний гарцан дээр 5 настай хүүхэд дайруулж, нас баржээ | News.MN

Явган хүний гарцан дээр 5 настай хүүхэд дайруулж, нас баржээ

Явган хүний гарцан дээр 5 настай хүүхэд дайруулж, нас баржээ

Явган хүний гарцан дээр 5 настай хүүхэд дайруулж, нас баржээ

Нийслэлийн Хан-Уул дүүргийн зургадугаар хороонд  ноцтой осол гарчээ. Тодруулбал, өчигдөр /2020.10.05/ 16.50 цагийн орчимд   Яармагийн эмнэлэгийн хойд замд BMW X3 маркийн автомашины жолооч Б нь явган хүний гарцаар гарч  явсан  явган зорчигч Б, О нарыг мөргөсөн бөгөөд ослын  улмаас есөн настай эрэгтэй О гэмтэж, таван настай эмэгтэй Б-ийн амь нас хохирсон харамсалтай хэрэг бүртгэгджээ.

Жолооч 39 настай Б-д  цагдаагийн байгууллагаас  Эрүүгийн хэрэг үүсгэн шалгаж эхэлжээ. Шалгалтын явцад жолооч согтууруулах ундааны төрлийн зүйл хэрэглээгүй  нь тогтоогдсон бөгөөд жолоочийн хайхрамжгүй байдлаас үүдсэн осол  гэдгийг албаныхан хэлж байна.  Тиймээс Цагдаагийн байгууллагаас жолоочдыг явган зорчигчдод зам тавьж өгөхийг анхааруулж байна. 

Э.БУРАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
20
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

26 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-10-06 202.131.225.197

dood tal ni 10 jil horidog bolgo

Avatar

Зочин 2020-10-06 202.126.92.98

Хөөрхий тэр бяцхан амьтад. Эцэг эхэд нь ямар хэцүү байгаа бол доо. Машин унасан алуурчдыг х****л идээсэй. Яагаад 4 дугуйтай, битүү, хатуу төмрөнд сууж яваагаа ойлгохгүй байна вэ

Avatar

Зочин 2020-10-06 202.126.88.193

Энэ хүн шоронд суухгүй. Үсрээд тэнсэн авна. Угаасаа тийм л байдаг. Үүнийг сэтгүүлчид сурвалжлах ёстой.

Avatar

зочин 2020-10-06 202.9.46.107

зас дээр уралдаж байгаа юм шиг явдаг эгнээ сүлжээд л заавал урд нь гарах ёстой юм шиг явдаг тэнэгүүд их байнаа гэрэл дохио солигдонгуут ухас хийгээд давхина явган хүн гарцаар гарч дуусаагүйбайхад арын машинууд сигналдаад л арай дэндүү шүү

Avatar

Зочин 2020-10-06 193.57.67.241

Эрэлт байхгүй шүү дээ. Хүүхэд машинд дайруулж нас барлаа гэдгээс цаашаа сонирхож уншиж, ямар нэг юм хийе, энэ ер нь яг юу гэсэн үг вэ, тэгээд бид яах ёстой вэ гэж бодож сэтгэх сэтгэл ихэнх хүмүүст байхгүй. Жолоочийг нь эрүүл үгүй дээр хэрэлдэнэ, эрүүл бол малаар нь дуудаад, согтуу бол малаар нь дуудаад за тэгээд Хятадууд, Хүүк Эби Баттулгаа буруутгаад хэрэлдээд л болоо. Энэ мэдээнд өөр ямар ч ач холбогдол байхгүй.

Avatar

Visitor 2020-10-06 192.82.68.47

40 hvpch bgaach ** heweepee odoo yaay ghewdee.Hvnii ami nas ih chuhal bmaap

Avatar

Зочин 2020-10-06 202.131.240.147

Гарцан дээр заавал хурдаа хасч байлдаа хүмүүсээ юундаа яараад давчдаад байдаг юм бэ? Хөөрхий гарцаараа зам гараад явж байсан хүүхдүүдийг дайрчих юм. Арай л дэндүү биш үү. Замын цагдаагийн газар одоо энэ улаан гэрлээр улам цайм дайраад орж байгаа жолооч нарын эрхийг нэн даруй хасах арга хэмжээ авч хэрэгжүүлж эхлэх хэрэгтэй байна. Арай л дэндлээ

Avatar

Зочин 2020-10-06 122.201.21.133

11 н**ш

Avatar

Зочин 2020-10-06 66.181.168.199

муусайн малнууд гарцан дээр ч хурдаа хасадггүй, адгийн шаар хүүхэд алжээ

Avatar

zochin 2020-10-06 202.131.251.130

hairan huuhed, unetei mashin unasan tolgoigui malnuud. hairan huuhed erdoo 5 nastai shuu dee chaavaas.

Avatar

Зочин 2020-10-06 122.201.22.232

Хайрамжгүй үйлдэл гэж нэрлээл нэгнийгээ бяцхан үрсээ дайн тулаан болж байгаа юм шиг хядсаар байхуу!!!!

Avatar

Зочин 2020-10-06 43.242.243.196

Жолоочид хүүхдийн амь хөнөөсөн хэрэгт хуулийн дээд арга хэмжээ авах хэрэгтэй Жолооч нар гарцан дээр хурдаа сааруулдаггүй гэрлээ хараад хурдаараа давхидаг Хэзээ жолооч нар соёлтой болох юм бэ

Avatar

Зочин 2020-10-06 66.181.168.199

яг зөв, -? жилэс дээш ял өгдөг болох хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-10-06 103.57.95.184

НААД ЗАВААН УЛС ТӨРИЙН СОНГУУЛИЙН САМБАРНУУДАА ЗАМ ДЭЭР ТАВЬХАА БОЛИОЧЭЭ НОВШНУУДАА

Avatar

Зочин 2020-10-06 103.212.118.212

Ямар ч тохиолдолд гарццараа явж байгаа хүн рүү дайрч орно гэдэг бол байж болохгүй асуудал. Ялангуяа бага насны хүүхдүүдийн буруу байхгүй ээ. Томчууд л гарц гаргаж өгөх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-10-06 202.21.124.130

Ийм амьтсыг олны өмнө бууд. тэгээд зүгээр болно.

Avatar

Хариуцлагаа чангатга 2020-10-06 103.212.119.41

Энэ бол чанаргүй сонсогч бэлтгэдэг жолооны курс, хуульд нэмэлт өөрчлөлөт оруулахгүй байгаа түшмэдүүдийн ххриуцлага.

Avatar

Зочин 2020-10-06 103.57.95.184

ЯВГАН ХҮНД ЗАМ ТАВЬЖ ӨГДӨГ ЖОЛООЧ ХОВОР БОЛСОН БАЙНА ЛЭЭ. ХҮНЭЭС ӨРСӨЖ ГАРАХ ГЭЖ ЗАРИМ НЬ ГАРЦАН ДЭЭР ХААЗАА НЭМДЭГ. ХУВИА ХИЙЧЭЭСЭН БЭРТЭГЧИН ЗАН МАНАЙ МОНГОЛЧУУДАД ИХ БАЙНА.

Avatar

Зочин 2020-10-06 202.9.46.241

GARZAN DEER MASHINIIG NI ZOHIOD 200K TORGUULSAN JALOOCHID 20K TORGOJ BN LEE MANAI HUULI

Avatar

asdf 2020-10-06 192.82.66.42

psdaakuudaa naad h**** idsen hurdaa l bagasgachih l daa l**a. uhsenee haashaa yaaraad bdag sdisuud ve.

Avatar

Зочин 2020-10-06 139.5.217.12

haa saigui orkuud.orkuud uheesei

Avatar

Зочин 2020-10-06 192.82.67.37

эргүү орк гарцаар хүн гарч явааг хардаггүй юм уу?

Avatar

zochin 2020-10-06 202.179.25.123

chairan chunii ami nas !!!, um maani bad mi chum!, er n odor bolgon aidastai neg l yoozgui l bnadaa!!!, ter a*******n joloochiig dachin chezeech maschin b** bariul!!!

Avatar

иргзн 2020-10-06 202.179.24.134

Олны өмнө Бууд

Avatar

зочин 2020-10-06 139.5.219.64

Сургуультай нохойноос долоон дор жолоо барьсан ОРКууд дэндүү олон болжээ.Сайхан ОРК гэж байдаггүй юм.

Avatar

Зочин 2020-10-06 103.229.120.114

Novshiig alaach

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж