Хятадын хагас тэрбум хүн “өш авах” аялалд гарчээ | News.MN

Хятадын хагас тэрбум хүн “өш авах” аялалд гарчээ

Хятадын хагас тэрбум хүн “өш авах” аялалд гарчээ

Хятадын хагас тэрбум хүн “өш авах” аялалд гарчээ

Хятадад найман өдөр үргэлжлэх үндэсний баярын зөвхөн эхний дөрөв хоногт дотоодын аялагчдын тоо 425 сая давжээ. Хятадын аялал жуулчлалын салбарт хагас сая шахам дотоодын аялагчид 312 тэрбум юанийн орлого оруулсан талаар эх сурвалжууд мэдээлэв.

Хятадын ард иргэд аравдугаар сарын 1-ээс 8-ны хооронд “Намрын дунд сарын баяр”-ыг тэмдэглэн өнгөрүүлж байна. Уханьд өнгөрсөн 2019 оны арванхоёрдугаар сарын  сүүлээр шинэ коронавирусийн халдварт өвчний цар тахал гарснаас хойш Хятадад нийтээр тэмдэглэх баяр ёслолыг хориглосон байсан. Улмаар дотооддоо халдвар тархалтыг хязгаарлаж чадсанаар өнгөрсөн долдугаар сараас эхлэн Хятадын муж, хот хооронд зорчих хөдөлгөөнийг нээсэн юм.

Хятад даяар хөл хорионд “уйдсан” дотоодын аялагчдадаа зориулан 1000 гаруй дурсгалт газар, үзэсгэлэнгүүд хөнгөлөлт үзүүлэх эсвэл үнэгүй үйлчилж байна.

Эх сурвалж: Xinhua

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
2
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

16 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-10-05 211.36.136.8

ҮХЭЖ БАЙСАН ХАРХНУУД

Avatar

Зочин 2020-10-05 202.131.253.122

ХЯТАДЫН ЕЭВЭН САР УУ МОНГОЛЫН ТОЛГОЙГ ХАГА ЦОХИХ БАЯР

Avatar

Зочин 2020-10-05 202.9.46.145

хөл хорионд орж хичнээн сараар хоригдсон хүмүүс одоо өшөө авах аялалд гарчээ

Avatar

Зочин 2020-10-05 124.158.109.232

орчуулга уу мэдээлэл бичсэн хүн үү хэрэг алга аа

Avatar

Зочин 2020-10-05 192.82.68.140

Хитад манай дэлхийд хэрэгтэй болохоос манай дэлхийнхэн байхгүй байсанч хитад бүх юмаа болгоод л байх юм бн!!

Avatar

Зочин 2020-10-05 202.21.107.89

Хагас сая биш хагас тэрбум гэж бичээч

Avatar

Зочин 2020-10-05 202.9.40.117

Хятадуудыг Монголд аялах жуулчлах тал дээр сайн зохион байгуулалттай ажиллаж мөнгийг нь саах хэрэгтэй. Тэгэхгүй бол Өвөрмонголчууд монгол зан заншил, амьдралын хэв маяг соёл гээд тэднээс мөнгө их цохиж байна гэнэ дээ

Avatar

Зочин 2020-10-05 107.77.173.31

Бөөн халдварт өвчин элдвийн таних танихгүй вирус оруулж ирэх гээ юу?

Avatar

Зочин 2020-10-05 76.107.165.63

Тэгж л байна биз. Ямар өчүүхэн бодолтой адгуус вэ. Өмнөд монголчууд бол бидний нэг хэсэг. Хамарнаасаа жаахан алсыг харж амьдар.

Avatar

Зочин 2020-10-05 107.77.173.31

Хятадууд тэгээ яг хэнээс ямар учир утгатай өш авах гээд байгаа вм бол…..корона вирусыг дэлхийгээр нэг тараасан өөрсдөөсөө өш хонзон авах гээд байгаа юм уу?

Avatar

Зочин 2020-10-05 183.182.113.50

Хятадуудын худалдан авалт 30аас дээш хувь унаж, жуулчлалын хөдөлгөөн нь 500 сая хүнээр түрүү жилээсээ багаслаа гээд өчнөөн бодит мэдээ байна.Макао нь 86 хувиар унаж огт сэргээгүй үнэн хэцүү болсон бололтой.Энэ сайтууд яамар захиалгаар ийм юм оруулаад байна аа?!!!

Avatar

zochin 2020-10-05 202.179.24.133

Chytad chumuus chaaschaa chol bai ,z**l

Avatar

Зочин 2020-10-05 192.82.69.194

"читад чүмүүс чаасчаа чол бай" гэж юу гэсэн үг вэ?

Avatar

Зочин 2020-10-05 202.131.250.130

hyatad humuus hol bai gj bh shig bn hehehe

Avatar