Хоккейчдын зодооны талаар дасгалжуулагчид юү хэлэв? | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Хоккейчдын зодооны талаар дасгалжуулагчид юү хэлэв?

Хуучирсан мэдээ: 2016.02.16-нд нийтлэгдсэн

Хоккейчдын зодооны талаар дасгалжуулагчид юү хэлэв?

ОХУ-ын Ульяновск хотод болсон бөмбөгтэй хоккейн дэлхийн аварга шалгаруулах тэмцээний үеэр Монголын шигшээ багийн тамирчид Украины хоккейчидтэй зодоон хйисэн тухай бид өмнө нь мэдээлсэн. Хоёр баг хүрэл медалийн төлөө ана мана тэмцэлдсэн ч Монголын шигшээ багийнхан манлайлж яваад сүүлийн мөчид хожигдсон байна. Зодоон чухам юунаас болсон хийгээд хэн буруутай талаар хоёр багийн дасгалжуулагчид ийн өгүүлжээ.

Украины бөмбөгтэй  хоккейн шигшээ багийн дасгалжуулагч Магнус Альм: “ Багууд   хэсгийн тоглолтуудад ихээхэн хүч зарж, эн тэнцүү тулалдсан. Гуравдугаар байрны төлөөх тоглолтод хоёр багийнхан ихээхэн ядарсан байдалтайгаар хүрсэн юм. Монголчууд биднээс бүх зүйл эхэлсэн гэж үзээд байгаа. Бүгд л өөрийн санаа бодолтой. Хэрэв та 5:2 харьцаатайгаар хожиж яваад  хожигдол хүлээвэл  нэг их таатай биш байх нь мэдээж. Энэ бол хэн зодооныг эхлүүлсэн гэдэгт өгч байгаа миний хариу” гэжээ.

Харин Монголын багийн ерөнхий   дасгалжуулагч Банзрагчийн Жаргал: “Хүүхдүүд хожигдов. Сэтгэлээ барьж чадсангүй. Багийнхаа өмнөөс тоглолтын төгсгөлд зодоон  гарсанд та бүхнээс уучлалт гуйя. Биднийг өршөөж ажаамуу” гэсэн байна.

Бэлтгэсэн Ш.МЯГМАР

 


ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭЛЭЛ:

Монгол Украины хоккейчид зодолдов

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

зочин 2016-02-16 103.50.207.19

Манай тамирчид гадаадын тамирчид шиг цалин мөнгөө аваад зөвхөн бэлтгэлээ хийдэг бол медаль авах асуудал биш байна шүү дээ. Төрийн бодлого дэмжлэг л хэрэгтэй

Зочин 2016-02-16 103.57.94.85

YALAGDCHIXAAD ZODOLDONO GEDEG SHIVSHIG MONGOL ULSIIN NERIIG GUTAAJ BAINA BYGDED NI ARGA XEMJEE AVAX XEREGTEI ZODOLDOX DURTAI YUM BOL XOKEI BISH NOXOI ZODOOND OROOD ZODOLDOOCH EE ULSIIN NER GUTAASAN MALNUUD BYGDED NI ARGA XEMJEE AVAX XEREGTEI

Зочин 2016-02-16 202.9.41.246

Урвагч хохолуудыг нүдэж байх хэрэгтэй манай залуучууд дажгүй сайн үзэж байна.

Зочин 2016-02-16 202.70.37.34

Зодоон гар зөрүүлэх явдал контакттай, багийн спортуудад гарч л байдаг ч дээ. Зохион байгуулагч орон санаа зовох, бичих юмаа олов оо бас. Бүдүүлэг өөрийн багаас бусдыг үл ойшоодог хоцрогдсон зангаараа оросууд энэ дэлхийн аваргын Б зооны тоглолтыг албан ёсоор ямар ч дамжуулах ажил хийгээгүй байж, балай юм дараа нь хэдэн сайтдаа зодолдлоо энэ тэр гэсэн л байсан. Хэдэн тамирчдаа царай нь таардаг европын улс болгонд хувааж оруулчаад, Германы баг бол тэр чигээрээ оросууд байхад 3 сая хүнтэй, битүү мөстэй 1 ч заал байдаггүй, Эрдэнэт, Багануур, Шарын гол, хотод Билэгтхүүгийн өвөлдөө өөрсдөө гараар усалдаг 4 талбайтай, бөмбөгтэй хоккейгоор улсын аварга ч болдоггүй улс оронтой байж зарим хүмүүс улс орныхоо нэр сүрийг бодоод зодолдсоны хэрэггүй ч гэх шиг элий балай юм ярихаасаа ИЧ. Түүний оронд шөвгийн 4-д орсон энэ багийн залуусаас адис авсан ч багадна!!!!!!!!!!!!!!!! 1 талдаа цэвэр цагаар 45 минут, нийт 90 гаруй минут 90 метрийн хөл бөмбөгийн талбайд хөлдөө тэшүүртэй, Сомалиас бусад нь спортын, мөнгөтэй их гүрнийг төлөөлж буй мэргэжлийн Оросуудаар хүчээ зузаатгасан багуудыг илүүрхэж хожсон эдгээр залуусаас улс орны нэр төрийн асуудал бүү нэх. Улсын хөрөнгө завшдаг, хилээр хар тамхи зөөдөг, насанд хүрээгүй хүүхэд хүчирхийлдэг хүнэнцрүүдээсээ ичдэггүй байж ТАМИРЧДАД, ялангуяа энэ хэдэн залууг бүү шүү. БАЯРЛАЛАА БЭНДИЧИДДЭЭ!!!!

Ахмад тамирчин 2016-02-16 122.201.24.219

Зүгээрээ. Ер нь боксын хичээл хамт ордог байх хэрэгтэй. Бүгд навс зодуулбал бүр онигоо. Энэ мэт ойролцоо л байх хэрэгтэй. Манайхан нэг их буруудхаар хийчихсэн зодоон ч алга. Ер нь спорт чинь бүгд л зодоон шүү дээ.

Зочин 2016-02-16 103.23.51.1

saihan zodoldjee. garuudiig jaahan zodoj ailgaj baival zugeershd

зориг 2016-02-16 49.0.187.137

гоё зодолдлоо-эцэг өвгөдийнхөө нэр төрийг хамгаалж

Зочин 2016-02-16 59.153.114.159

энэ зодоон ч манай тамирчдийн ур чадварт орох л болбуу лав канадууд зодолдоод байдаг тэхээр манайхан ч мэрэгжлийн болох боломжтой гэсэн үг

Зочин 2016-02-16 59.153.112.17

Сайн узлээ.Сайнч зодолдлоо. Ямарч л гэсэн шарковуудыг доороо хийж чадаж байна шуу.Баяр хургэе.

Зочин 2016-02-16 103.26.193.80

Гүйээ, харин арай л дутуудуулчихлаа

Зочин 2016-02-16 150.129.140.70

ЗОДОЛДОХ ЁСТОЙ Л ЮМ БОЛ БАГААРАА ЗОДОЛДОЛДОО НЭГ НЭГЭЭРЭЭ ГӨВҮҮЛЧИХ ВҮҮ ДЭЭ ЦУС ГЭЖ

zochin 2016-02-16 49.0.187.95

zugeer zodoongui hokkea bol davsgui ,tsainaas dor,,,,,,, gehdee manaihan zodoo biz dee

Зочин 2016-02-16 104.237.91.118

Би бахархаж байна. Сайхан.

Манайхаан их сайн байлаа 2016-02-16 202.21.106.112

Санаа зоволтгүй ээ. Дажгүй байсан. Сайхаан сайхан бас сайн байсан шүү

Зочин 2016-02-16 103.23.51.1

ene zurgiig harwal manaihan gants negeeree pooliduulj bgaa bololtoi. zodoondoo tgd hen ni diilsen be?

Зочин 2016-02-16 103.229.178.10

зодолдох нь буруу, үнэхээр л тамирчид мөн юм бол хожигдож сурч байж л хожиж сурна шүү дээ. улсынхаа нэрийг боддог байх хэрэгтэй. тоглоом даахгүй ууралдаг хүн онигоо л болдог биз дээ !?

Зочин 2016-02-16 78.100.138.250

Зодоон хоккейн нэг хэсэг гэдэг дээ. Гэхдээ цаашид ингэж болохгүй. Дэвэргэж болохгүй

Зочин 2016-02-16 103.26.193.80

Зүгээр хө, эрчүүдийн хувьд хальт гар зөрөлцөнө гэдэг танилцаж байгаатай ялгаа юун. Хандаа эртхэн мэдэлцээд авбал алсдаа амар

Зочин 2016-02-16 202.21.124.29

zodoldoh heregtei, ene chin erchuudiin sport. baih zuil.

Монгол хөгжөөн дэмжигч 2016-02-16 194.138.202.34

13-р зуунаас хойш болоогүй зодоон гэж түүхэнд бүртгэв. Хэрэв украйнууд биш оросууд байсан бол манай хөвгүүд хамаргүй эсвэл сураггүй болтлоо нүдүүлэх байсан гэж нэг хүн надтай маргав. Урд хөршийн баг байсан бол ушу үзүүлэх байсан ч гэх шиг. Би ойрхон байсан бол аль хэдийн талбай дээр гараад нэг шонхорыг хүзүүлдээд, нөгөөг нь бүлдэгдээд байж байх нөхөр шүү ккк. Ялалт амархан олдохгүй ээ. Монголчууд маань тоглож ч сурч байна, бас зодолдож ч чаддаг болжээ.Дасгалжуулагч Жаргал уучлалт гуйсан нь зөв. Тоглоомоос болж зодолдсон бол эвлэрээд салах учиртай. Цаг өөр болж, хөвгүүд маань өсч байна даа. Их баярлалаа.

Zaluu 2016-02-16 202.131.227.30

oros ukrain yamarch yalgaa baihgui. Orosuud zodoondoo sain gevel ulger. Yor ni aali dainii yed orosuudiin neriig baga yastnuud l tahalj yavsan.

HaHa 2016-02-16 202.5.196.86

Zod zod ukrainuudiig

HaHa 2016-02-16 202.5.196.86

Ukrainuudiig zod zod

Зочин 2016-02-16 78.180.253.220

Зодооноороо тэгээд дийлсэн үү.дийлдсэн үү.Украйнчууд шүүгчтэй их хуйвалдсан бсан.

Зочин 2016-02-16 203.91.115.45

Хожигдсон баг эхлүүлж, хожсон баг далимдуулан хөгжөөсөн юм байна

РАВДАН 2016-02-16 202.70.46.220

МАНАЙ ХҮҮХДҮҮД Ч ЧАНГА ЭРЧҮҮД БОЛЖЭЭ!

Зочин 2016-02-16 202.131.226.194

haha manaihan laaj bn shdee

WAVY 2016-02-16 202.131.226.243

Жамух юмуу хаашаа юм, хаах.

Байдаг зүйл 2016-02-16 202.21.106.107

Яахав байдаг л зүйл