Ерөнхийлөгч шинэ гишүүдийг зэмлэв | News.MN

Ерөнхийлөгч шинэ гишүүдийг зэмлэв

Ерөнхийлөгч шинэ гишүүдийг зэмлэв

Ерөнхийлөгч шинэ гишүүдийг зэмлэв

УИХ-ын намрын чуулган өнөөдөр нээлтээ хийлээ. Чуулганыг УИХ-ын дарга нээж үг хэлсний дараа Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга үг хэлсэн юм. Тэрбээр үг хэлэхдээ УИХ-ын гишүүдийг шүүмжлэв. Дэлхий нийтээр цар тахалтай тэмцэж, цар тахлын хоёрдугаар үе эхлэх гэж байхад эдийн засгаа сэргээх, орлогоо нэмэгдүүлэх, төсвийн зарлагаа багасгах талаар хууль санаачилж, бодлого боловсруулах ёстой байтал “Юун архины савлагаа, юун дээлийн хээ, юун кембрижийн хөтөлбөр вэ” хэмээн хатуухан шүүмжлээд авав.

Өөрөөр хэлбэл, УИХ-ын шинэхэн гишүүдийн санаачилж байгаа бодлого, цар тахалтай тэмцэж, эдийн засгийн хямралтай үед асуудлаа зөв барьж авч, бодлого боловсруулах ёстойг гишүүдэд анхааруулав. Мөн тэрбээр сүүлийн жилүүдэд бид ганц аж үйлдвэрийн цогцолборыг жинхэнэ утгаар нь битгий хэл жижиг хэлбэрээр ч хийж хэрэгжүүлж чадсангүй. Үр дүнд нь импортыг шүтсэн, зээл горьдож, тусламж хүссэн улс боллоо. Төсвийн сахилга бат алдагдаж, орон нутгийн удирдлага замбараагүй үргүй зардал их гаргаж байгааг ч бас чуулганы индэрээс шүүмжилсэн юм.

Ш.ОЧ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
34
ЗөвЗөв
6
ХахаХаха
4
ТэнэглэлТэнэглэл
2
БурууБуруу
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

33 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ZOCHIN 2020-10-01 182.160.33.19

Монгол Улс ерөнхийлөгчийн засаглалтай болмоор байна. Орон нутгийн сонгуульд нэр дэвшиж байгаа хар мянган намууд нэг нэгнээ чирч унагачаад 1 намын хяналтгүй дарангуйлалд оруулаад байна. Орон нутгийн сонгуульд нэр дэвшигчид гэж хийж бүтээсэн юмгүй баахан бацаан нар бодоход Засаг дарга цээжинд нв багтаад байгаан байх даа.

Avatar

Зочин 2020-10-01 174.114.162.60

xurelsuhiin zasgiig nen daryi ogtsoryyl.
ene xun xyjaagiin kommunist namiin byynii noxoi

Avatar

зочин 2020-10-01 202.9.46.104

еронхийлогчоо дэмжинээ. Амжилт.

Avatar

Ариунаа. 2020-10-01 64.119.27.246

Дэмжээд байхаар хүн бишээ.Ахмадуудын тэтгэвэрийг тэглэх маш буруу шийдвэр гаргасан нь ганц санаачлага бх.Энэ нь ардын намд сайнаар нөлөөлсөн.

Avatar

Зочин 2020-10-01 202.131.225.197

elbeg enhbayariin huuhduudee zutguulj baina, zaluus bid yugaaraa dutahav adilhan zutgeed garaad ireerei. ard tumen henii hen be gedgiig sain meddeg bolson

Avatar

Зочих 2020-10-01 192.82.70.32

Ерөнхиилөгчөө мундаг ХОМтэй МАН гишүүд чинь монголын ажиллах хүсэл байгаа болов уу даа?

Avatar

Зочин 2020-10-01 192.82.70.32

Эх хэлээрээ л сайн сурч чаддаг гэсэн шүү ?

Avatar

Зочин 2020-10-01 213.143.48.204

😂😂😂хятад НОХОЙ харчаад өмдөө шувталчихдаг нөхөр

Avatar

Иргэн 2020-10-01 66.181.180.117

гэнэт харь гаригаас ирсэн хүн шиг юм ярьдаг байна ш дээ, Монголын төмөр замыг 10 гаруй жил гацааж улс орны эдийн засгийн а******н хийгээгүй бол өдийд бид Азийн бар болчихсон байх байлаа, Жонхуушенко гуай 280 сая ам.доллар гударсаны гай ш дээ, дахиад сонгогдоно гэж битгий горьд за

Avatar

Зочин 2020-10-01 202.126.89.43

Tenegiin duugvi vzemjtei gedeg vgiig uuruu sain sanaj yavdaa !!!!

Avatar

Саран 2020-10-01 139.5.218.178

Маш зөв, тэнэгрэлд орсон амьтдыг хаяа ингэж чимхэж байхад зүгээр, Ерөнхийлөгчдөө амжилт хүсье

Avatar

Зочин 2020-10-01 64.119.27.246

Ерөнхийлөгч энэ удаа цаг олж овор жинтэй дуугарлаа.Гэхдээ улсын ерөнхийлөгч байх чадамжгүй хүн гэдгээ харуулсаан.

Avatar

Зочин 2020-10-01 192.82.64.106

Ер нь энэ сонгуульд өрсөлдсөн хүмүүсийг энэ ёстой сайн хүн гэж сонгох сонголт нь үнэндээ бага. Энэ нь арай дээр юмуу гэж л сонголтоо хийдэг. Хэрвээ үнэхээр олон нийтээрээ эд нараас чинь сонгомооргүй байна гээд солиж баймаар юмшиг.

Avatar

Зочин 2020-10-01 66.181.161.32

Монголын парламентийг Ардын Их Хурал болон Улсын Бага Хурал гэсэн 2 танхимтай болгохоос нааш Монголын төр эрүүлжихгүй, харин ч жтил ирэх тусам улам муудна!!! Тэр хэрээр ард түмний амьдрал тартагтаа тулж, ниймийн тогтворгүй байдал үүснэ!! Үүнээс зайлахын тулд одоогийн УИХ Үндсэн хуулиндаа өөрчлөлт оруулж, АИХ ба УБХ-ыг яаралтай байгуулах хэрэгтэй байна!!!

Avatar

МЭЛС 2020-10-01 202.131.245.6

Сайн бна захиралаа, 1а анги болохгүй байсан юм, Багш нь толгойгын илээд бх юм аа яадаж бхад,кк

Avatar

Иргэн 2020-10-01 59.153.115.134

УИХ монголыг сүйдэлнэ. Иргэдийг төлөөлөх чадваргүй , зайсангийн амны хэд улсыг төлөөлөх болчихоор монголын тал нутаг , хүн ард зовохоос өөр яахав дээ. Хуулийн тойрог нь нар буруу эргэсэн монгол улс минь өндийх л байгаа даа.

Avatar

Зочин 2020-10-01 202.131.227.42

novshiin luivarchin bolovsrolgu panz

Avatar

Зочин 2020-10-01 83.20.231.208

Ooroo ooroo za tegeed buzar hunees zovolgoo daalgavar avah yamar baih ve de

Avatar

зочин 2020-10-01 182.160.0.247

орон нутгаар яваад толгойд н салхи оржээ.

Avatar

Зочин 2020-10-01 202.21.126.30

Кембрижийн хөтөлбөр бол чухал асуудал мөн шүү, заавал хэрэгжүүлэх хэрэгтэй. Боловсрол бол хамгийн чухал асуудал.

Avatar

Зочин 2020-10-01 202.126.90.135

Боловсрол чухал. Гэхдээ кембриж гэх боолын сэтгэхүй хэрэггүй. Дээр нь боолын боловсролтой болох гэж төсвөөс мөнгө төлнө. Боолын гинжин хэлхээ л байгаа биз дээ. Юмыг ул суурьтай бодож сурмой.

Avatar

Ариунаа. 2020-10-01 64.119.27.246

Кэмбрижийн хөтөлбөрийн талаархи мэдээлэлээ сайн уншдаа.хэрэггүй л боловуу.

Avatar

Зочин 2020-10-01 202.9.41.21

Орон нутгийн сонгуульд зориулсан улс төр хийж байна ш дээ. Шударга бусын туйл болсон хүн шударга ёс шаардах ёс зүй байдагггүй юм. Улсын байсан том том үйлдвэрүүдийг, том зочид буудлыг буцаад өг.

Avatar

zochin 2020-10-01 150.129.141.42

ENE NUKHUR SAYKHAN POPORLOO DOO

Avatar

Зочин 2020-10-01 66.181.178.98

17 chingeleg spirt, tumur zamiin ovoolson shoroonii araas Don Jenko ene udaa aris shirnii tsogtsolboriig turiin munguur bariulah gej bn. Tgd terige huvida avna. Yag Bayanbol, Talh chiher, Max impex shig.

Avatar

ЗОЧИН 2020-10-01 64.119.21.109

БНМАУ-ын үед баригдсан 400 гаруй үндэсний үйлдвэрүүд , нэгдэл сангийн аж ахуйнуудыг өөрсдийн оролцоотойгоор устгачихаад ийм шүүмж хэлээд сууц байх гэж.

Avatar

Зочин 2020-10-01 162.210.194.38

ТАНАЙ ЭНХРИЙ ХАЙРТ МАХН БУЮУ ОДООГИЙН МАН ХУЛГАЙЧ НАР ЧИНЬ БҮГДИЙГ НЬ НАМЫХАА БОЛОВСОН ХҮЧНҮҮДЭД ТАРААГАААД ӨГЧИХСӨНИЙГ ЧАМ ШИГ БААС ЯАЖ МЭДЭХ ВЭ ДЭЭ ХАХА ТЭР БНМАУ -ЫН ҮЕД БАРИГДСАН ГЭЭД БАЙГАА ҮЙЛДВЭРИЙН БАРААГ БИ БИТГЙИ ХЭЛ ЧИ Ч ТООХГҮЙ ЮМ БАЙСАНЫГ ЧИ ЮУГАА МЭДЭХ ВЭ ДЭЭ ЧААВААС МУУ МАНЫ ШЭЭС..ХУЛГАЙЧ а******н НАМЫН БААС

Avatar

Ариунаа. 2020-10-01 64.119.27.246

Соц үеийн үйлдвэрүүдийн бүтээгдэхүүнийг эрхэм та яаж шүүмжилж голж чадаж бнаа.Тухайн үедээ ард түмнийхээ хэрэглээг сайн хангаж байсан юм шүү.Хэмжээгээ мэдэж даожигнаарай

Avatar

Эм гишүүд 2020-10-01 49.0.218.178

Шүүмжлэл: шинэ гишүүд тэр дундаа эмэгтэй гишүүд ( жаргалмаа, анужин, мөнхцэцэг, өнөрболор г.м.) яах гэж гишүүн болсоноо ч ойлгохгүй мангартаад, манраад яваад байгаа юм биш үү. Санаа нь Төсвийн мөнгө идэж, ууж бааж шээх гэж гишүүн болсон юм шиг байгаа юм. Ямарч ач холбогдолгүй гишүүний орон тоо бөглөөд суугаад бна шүү дээ.!!! Цаашид санаачлага гаргаж ажиллахгүй новшроод суудал бөглөөд лаглайгаад байгааг чинь ард түмэн хараад хүлээгээд байж чадахгүй шүү.!!! Чадахгүй юм бол 200 уулын цаагуур орцгоо

Avatar

ЗОЧИН 2020-10-01 202.21.126.30

МАНЬ ТУЛГА ЭНЭ УДАА ХАРИН БАГЦААТАЙ ҮГ ХЭЛЧИХЛЭЭ. ЖААХАН ТУРШЛАГА СУУЖ БАЙГАА ЮМ БОЛОВ УУ

Avatar

Зочин 2020-10-01 192.82.64.106

songuuli n duhuud tershuude

Avatar

Зочин 2020-10-01 66.181.183.55

Mash zuv

Avatar

зочин 2020-10-01 202.131.245.69

зөв л агуулгатай үг хэллээ. Хамгийн чухал нь төрийн албанд намын мөн даргын танилын томилгоог зогсоох хэрэгтэй.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж