Үндэсний номын санг хааж барьсан барилгын ажлыг зогсоолоо | News.MN

Үндэсний номын санг хааж барьсан барилгын ажлыг зогсоолоо

Үндэсний номын санг хааж барьсан барилгын ажлыг зогсоолоо

Үндэсний номын санг хааж барьсан барилгын ажлыг зогсоолоо

Сүхбаатар дүүргийн долдугаар хороо буюу Үндэсний шинэ номын сангийн барилгын урд, 11 дүгээр хорооллын 12А, 12Б байруудад тулгаж барьсан барилгын үйл ажиллагааг нийслэлийн удирдлагууд, хууль, хяналтын байгууллага очиж хаах арга хэмжээ авсан талаар мэдээлэл хийлээ.  


Орон сууцны барилгыг “Сант хаан” компанийн захиалгаар “Хару” констракшин компани гүйцэтгэж байгаа аж. Хэрэв орон сууц ашиглалтад орвол чанх урд байрлах Номын сан болон орон сууцны айл өрхүүдийн цонхыг таглаж, нарны гэрлийг хааж болзошгүйг албаныхан хэлж байсан.

"МАНАЙ КОМПАНИ ХУУЛЬ ДҮРМИЙН ДАГУУ ЗӨВШӨӨРӨЛТЭЙ"

“Хару” констракшин компанийн төлөөлөл “Бид хууль дүрмийн дагуу зөвшөөрөл авсан. Өчигдөр Ерөнхий сайд барилгын бүтээн байгуулалттай танилцахад холбогдох хүмүүс “Энд зөвшөөрөлгүйгээр сонгуулийн үеэр орон сууцны барилга барьсан” гэж хэлж байна лээ. Манай компани газрын зөвшөөрлөө тав таван жилээр сунгуулж байгаад 2018 онд 15 жилээр сунгасан. Тэр газрын гэрчилгээгээ оны өмнө дахин солиулсан. Учир нь 2020 оны нэгдүгээр сарын 1-нээс газрын төлбөрийн хэмжээ өөрчлөгдсөн учраас гэрчилгээ солих шийдвэр гарсантай холбоотой. Энэ барилга барьсны дараагаар газрын гэрчилгээ нийтийн өмчид шилжих байх гэж бодож байна.

Анх зөвшөөрөлтэй 5000 м.кв газар байсан. Бид оршин суугчдын эрх ашгийг бодож, хажуу талд нь авто машины зам, явган хүний замын талбайг үлдээсэн. Гэвч оршин суугчид “Бидний эрх ашгийг зөрчиж байна” гээд Захиргааны хэргийн анхан шатны шүүхэд өгсөн. Өнөөдөр албаны хүмүүс ирээд, барилгын суурийн зураг өөрчлөгдсөн гэж байна. Манай ерөнхий төлөвлөгөө наана байсан ч Сүхбаатар дүүргийн бохирын шугамыг манай талбайн баруун талын захад тавьсан байсан. Тийм учраас барилгын суурийг зүүн талд нь шилжүүлж барихаас өөр аргагүй боллоо гэдгийг холбогдох албаныханд мэдэгдсэн. Энэ асуудал дахин яригдах байх” гэв.

"САНТ ХААН" КОМПАНИЙН ЭЗЭМШИЛ ГАЗРЫН БАРИЛГЫГ ЗОГСООЖ БАЙНА

Энэ үеэр Хотын ерөнхий төлөвлөгөөний газрын мэргэжилтэн “Өчигдөр Ерөнхий сайд Үндэсний төв номын сангийн бүтээн байгуулалтын ажилтай танилцсан. Хотын холбогдох албаныханд үүрэг даалгавар өгсөн. Үүний дагуу нийслэлд баригдаж буй зөрчилтэй барилгын ажлын хэсэг хуралдаж, танай барилгын талаар ярилцаж, шийдвэр гаргасан. Танай компанийн барилга барьсан газар 2004 оноос хойш холбогдох хууль дүрмийн дагуу зөвшөөрлөө авсан байна. Гэсэн хэдий ч бид өнөөдөр хуралдаж, ноцтой зөрчил илрүүллээ.

Хотын ерөнхий төлөвлөгөөний газраас баталсан зургийн дагуу барилгыг бариагүй байна. Барилгын тэг цэгийг буруу тодорхойлж, нэг тал руугаа 10 метр орчим шилжиж, стандарт зөрчсөн гэж дүгнэсэн. Тиймээс "Сант хаан" компанийн эзэмшил газрын барилгын үйл ажиллагааг өнөөдрөөс зогсоож байна” хэмээн танилцууллаа.

11 дүгээр хорооллын 12А, 12Б байрны СӨХ-ын ажилтан “Захиргааны хэргийн шүүхэд өгсөн. Анхнаасаа бохир нь халиад, оршин суугчид цонхоо ч нээх эрхгүй, хүүхдүүд тоглож чадахгүй байсан. Мэргэжлийн хяналтын байгууллагын таван байцаагчийн дүгнэлт гарсан ч сонгуультай зэрэгцэн барилгын ажлаа эхлүүлсэн. Оршин суугчдын эрх ашгийг үл тоомсорлож байна” гэв.

А.СҮРЭН

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
15
ЗөвЗөв
5
БурууБуруу
2
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

23 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Amar 2020-09-29 182.160.35.60

Хатууд хатуу, зөөлөнд зөөлөн байсан өвгөдийнхөө замаар явсан нь дээр ээ.Дураараа дургиж дунд чөмгөөрөө жиргэхээр иргэд л хохирдог нь тодорхой боллоо шүү дээ.,

Avatar

зочин 2020-09-29 122.201.24.110

барилгын ажлыг зогсоолоо гэнэ үү? түр байлгүй дээ. орон нутгийн сонгууль дуустал ард олны сэтгэл санааг бүү үймүүл, хавар ажлаа сэргээ гээ биз. мэдэгдэл хийсэн, хүлээж авч байгаа хоёр гар хөлөө барилцаад сүйд байна билээ.

Avatar

иргэн 2020-09-29 66.181.179.16

за энэ барилгыг нураавал бусдад ядаж Авзагын барилгыг нураах байх. Авзагын мэндбаяр түүний охин гэж шүүхээр асуудал шийдэгдээд байхад барилгаа барьдаг, 6 дугаар сургуулийн газраас хумсалдаг, авто зогсоол хүүхдийнг тоглоомын талбайгүй, мэргэжлийн хяналтынхан ирээд хахуулдагдаад явдаг, шинэ барилгыг улсын комисс авахад бас хахуулаар хүлээлгэн өгдөг гэсэн яриа түгээмэл. Боловсролын сайд Ерөнхий сайд нар ирж үздэг болоосой. Шүүхэд өгөөд ч асуудал нь хойшлогдоод байх. шөнө нь ирж бариад байх .

Avatar

Зочин 2020-09-29 66.181.161.64

Зөв

Avatar

Зочин 2020-09-29 150.129.141.64

Манай төр улс өөр зүйлээр тархи угаахдаа сайн юмаа ядуусад мөс баячуудад чихэр долоолгож байгаагаа мэддэг бол уу хэн ч ямар нам гарсан ч бизнисиын шүлжээ тасрахгүй юм байна даа цөөхөн монголчууд ийм их баялагтай байж өргүй айлгүй , хорт хавдаргүй өрх гэргүй болсон байна дээдсүүд та бүхэн эмнэлгүүдээр нэг өдөр яваад үз дээ30 жил хүнсний бодлогогүй хортой баталгаагүй хүнс хэргэлсэний тод жишээ энэ болж байна.гэх мэт улсд маань бүх талын бодлого дутагдаж байна ???

Avatar

Зочин 2020-09-29 150.129.141.64

Сонгуулийн дараа маш их эрчимтэй газар олголт, барлигжилт хот хөдөөгүй явагдаж байна энэ их мөнгө манай улсад хаана ургаад байна???! Энэ арай дэндэж байх шиг бараг өглөө босход барлига байшин хот суурин босч байна үнэн гайхалтай богд уулийн ам , туул голын ай сав баячуудийн хотхон , амралтын газар тансаг байшингаар бүрхлээ!!!ядуус бид хүүхдээ салхинд гаргах газаргүй агаар амьсгалах орчингүй боллоо???!! Бурхан минь

Avatar

Зочин 2020-09-29 139.5.217.12

Ingej l baidag yum.tegej baigaad chi.eegui bolood neg medehed bariad duusna.

Avatar

Зочин 2020-09-29 192.82.70.27

Мааш зев. Цонх хаасан барилгыг барихыг хориглое!

Avatar

Зөв 2020-09-29 66.181.191.159

Зөв !. Өнгөрдөг зун бүтэн сайн өдрийн өглөө 5 цагаас нүдээд эхэлдэг бсан. Нийслэлийн шуурхайн албанд мөн ч олон хэлсэн. Хажуугаар нь өнгөрөхөд бөөн жорлон үнэртдэг, яммар ариутгал хийдэггүй.

Avatar

Зочин 2020-09-29 139.5.219.207

Zuwuu zuw. Arai l oirhon shunaltai barij bnalee. Yamar ch zai talbai bhgui deerees n nemeed 16FL barilga barichihwal naad hawi chin duusaa.

Avatar

zochin 2020-09-29 64.119.23.206

buhel buten gudamj gollood barij bgaag bodohod mashih hahuuli ogson huuli zorchson bgaa hurdan buulgasan ni deer negent barigdchihval hetsuu shuu hurdan gyals buulga

Avatar

Зочин 2020-09-29 203.217.139.242

REMAX-ийн борлууллагч нар борлуулалт хийгээд эхлэчихсэн нэг очсон сонголтгүй болсон гэж байсан. Одоо захиалагч нарын асуудал хүндрэх нь дээ

Avatar

зочин 2020-09-29 66.181.188.229

Зогсоосон нь зөв шийдвэр байна. Тэнгис кинотеатрын дэргэд усан оргилуур барина гэж зураг тавьж
иргэдийг хуурч байгаад өнөр барилга барьж байхдаа 19 настай оюутан хүүгийн дээрээс барилгын тулгуур
төмөр унаад унагаагаад алчихаж билээ. Хэн ч хариуцлага хүлээгээгүй. Тэгээд тэр ЗӨВШӨӨРӨЛГҮЙ
барилгыг тэр чиг чигээр нь барьж дуусгасан даа. Төр хүчгүйээ. Одоо Тэнгисийн чанх хойно 2а байрны
5.6-р орцны оршин иргэдийн нар, харагдах орчинг хааж барилга барих гээд хашаа татсан байгаа.
Тэр хашааг буулга…

Avatar

Зочин 2020-09-29 192.82.76.181

Ардчилсан намын боссуудын барилгаа хө

Avatar

Зочин 2020-09-29 202.9.46.136

шулэгч ичинхорлоо шугэлчин болжээ хоорхийдоо

Avatar

Зочин 2020-09-29 66.181.161.102

Зогсоосон нь сайн хэрэг, гэхдээ ийм зөвшөөрөл өгөхийн тулд зайлшгүй маш их хахууль авсан байж таарна, түүнийг нь илрүүлж байрьж авах нь чухал!!! Ингээд л "Эвий эвий, буруу юм хийчихэж, зайлуул, дахин бүү ингээрэй миний дүү!" гээд л орхиод байдаг учраас цаад жоомнууд чинь давраад байгаа юм шүү дээ!!!

Avatar

иргэн 2020-09-29 103.26.193.168

Яахаараа ингэж зөвшөөрөлгүй энэ тэр гэж иргэдээ аж ахуйн нэгжүүдээ сүйрүүлж байдаг албан газрууд, төрийн байгууллагууд вэ? Зөвшөөрөл өгөхдөө юу харж мэдэж өгдөг байна аа? Ийм балай юм шиг шийдвэрүүдээ эргэж харж цэгцэлмээр юм. Ийм том барилгыг зөвшөөрөлгүй барьна гэж юу байхав дээ, ганц машины зогсоол биш? Дэндүү утгагүй юм.

Avatar

Новшнууд 2020-09-29 203.91.115.243

Худлаа ш дээ мөнгө салгах арга. Хэсэг байж байгаад барилга нь баригджил таараа. Номын сан битгий хэл хүн алсан барилгууд зогсож байгаад бариад дуусчихсан л байна ш дээ. Анх тэгээд барилга барих зөвшөөрлөө өгөхгүй байхгүй ясын. Тэрэн дээр чинь бүх зургаа байршилтайгаа бариад л харуулаад үзүүлээд гарын үсгийг зуруулдаг шүү дээ. Манай энэ төрийн алба гэж гарын үсэг болгон дээрээ мөнгө авдаг лалрын газар байна. Төрийн албан хаагчид гэж нам дагасан хэсэг бүлэг хамаатан садан найз нөхөд л байна.

Avatar

оршин суугч 2020-09-29 66.181.189.73

энэ зөв шийдвэр болжээ номын сан шинэ барилга хоорондын зай хэт ойртсон машин тэрэг байтугай хүн явж болохгүй орчин бүрдсэн шүү дээ

Avatar

Зочин 2020-09-29 49.179.150.134

Tuhain ued shalgaj zogsooh yostoi ene ih hurungu oruulsnii daraa bolohguildee. Ter shalgah hynalt tavih yostoi humuust hariutslga tooz

Avatar

Zochin 2020-09-29 202.70.34.70

Танай компанийн барилга барьсан газар 2004 оноос хойш холбогдох хууль дүрмийн дагуу зөвшөөрлөө авсан байна. Гэсэн хэдий ч бид өнөөдөр хуралдаж, ноцтой зөрчил илрүүллээ.

Avatar

123 2020-09-29 192.82.72.238

huraldaad zorchil ilruullee gene uu. zorchil ilruuleh gej huralddag bolson oo huleen zowshoorch baina. ireeduidee ingej gai boloh hereggui. ene barilgiin oron suustiig hudaldan awah humuusiin erh ashig gej baih estoi. muusain toriin ner barisan hulgaich nar … haramsch bna

Avatar

Зочин 2020-09-29 192.82.64.212

haha heden jiliin ch daraa huraldaad bgan, turiin alban haagchdiin setgel sohor gej ene l dee.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж