Монголын математикч хүү алтан медаль хүртжээ | News.MN

Монголын математикч хүү алтан медаль хүртжээ

Монголын математикч хүү алтан медаль хүртжээ

Монголын математикч хүү алтан медаль хүртжээ

Олон Улсын математикийн 61 дэх удаагийн олимпиадаас Монгол улсын баг алтан медаль хүртжээ. Тус олимпиадыг есдүгээр сарын 21-нээс 22-ны өдрүүдэд онлайнаар зохион байгуулсан байна. “Шинэ Монгол” сургуулийн арванхоёрдугаар ангийн сурагч О.Мишээл хүү эх орондоо дөрөв дэх алтан медалийг авч иржээ. Тэрбээр нийт 616 оролцогчоос 99.51 хувь гүйцэтгэлээр дөрөвдүгээрт жагссан байна. Математикч хүү өмнө нь Дэлхийн тоочдын олимпоос Хошой хүрэл медаль хүртэж байжээ.

Энэ жил Монгол Улсаас М. Өнөболд, О. Мишээл, А. Нямдаваа, Б. Хантүшиг, Б. Батсамбуу, Д. Энэрэлт төлөөлөн оролцсон бөгөөд нэг алт (О.Мишээл), хоёр мөнгө (М.Өнөболд, А.Нямдаваа), нэг хүрэл (Б.Хантүшиг) медаль хүртэж багаараа 29 дүгээр байранд орсон амжилт үзүүлсэн.

А.СҮРЭН

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
10
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

12 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ШИНЭ МОНГОЛ 2020-09-28 64.119.17.149

Шинэ Монголын авьяаслаг хүүхдүүд, багш нарт баяр хүргэе. Авьяаслаг хүү төрүүлсэн Анд Глобалын Отгонбаяр болон эхнэрт нь аз жаргалыг хүсэн ерөөе. Наранбаяр багшийн улс төрийн үйл ажиллагаанд амжилт хүсье. Дэлхийд хүндлэгдсэн ШИНЭ МОНГОЛ-ын бүтээн байгуулалтад Та бүхэн манлайлсаар байгаа шүү.

Avatar

Багш 2020-09-28 64.119.17.149

Алтангэрэл багш мундаг шүү. Олон олон авьяаслаг хүүхдүүдийг хөгжүүлж амжилт бүтээлийг оргилд хүргэгчдийн нэг шүү та.

Avatar

Зочин 2020-09-28 202.21.124.130

Монголын боловсролыг чанаржуулахад хүнд биш байгааг дүү харууллаа. Төр бодлогын 3-хан арга хэмжээг л хэрэгжүүл. 1.Багшийн цалинг эрс нэмэгдүүлэх. Ингэвэл ЕБС-ийн хамгийн сайн сурлагатай хүүхэд "Багш" мэргэжлийг сонгоно. "Багш" мэргэжлээр ЭЕШ-ын 700-аас дээш оноотой хүүхдийг элсүүлдэг болох 2.Боловсролын Үндэсний стандарт, хөтөлбөрийг илүү оновчтой болгох. Гол нь хэрэглээ, амьдралтай ойртуулж өгөх 3.Сургалтын стандартын орчин бүрдүүлэх, сурах бичгээ чанаржуулах. Кембриж гэж төөрч давих хэрэггүй

Avatar

Zochin 2020-09-28 103.212.119.166

Bayar hurgie! Mongolyn matematikiin olympiadyn horoo mash sain ajillaj bna! Mongolyn Fyzikiin olympiadyn horoo gej heden Khentii aimgyn malnuud ezelj avch jilees jild doroitoj suragchidyn amjilt buursaar bna! Ganbat gej tetgevriin nasny hugchin zailaachee!

Avatar

Зочин 2020-09-28 202.179.25.61

bayar hurgeye duud

Avatar

Зочин 2020-09-28 202.126.89.20

АНХНЫ АЛТЫГ Ө.БАТТУЛГА ГЭДЭГ БАЙХАА 80 ОНД ТӨРСӨН ЗАЛУУ АВЧИРЧ БАЙСАН. ОДОО 4 ДЭХЬ ГЭХЭЭР САЙХАН БАЙНА. БАЯР ХҮРГЭЕ.

Avatar

Зочин 2020-09-28 106.157.236.85

Tiim, 1r surguuliin huuhed bsan

Avatar

Зочин 2020-09-28 202.126.89.41

Мундаг хүүд амжилт хүсье. Хөгжил

Avatar

Зочин 2020-09-28 192.82.73.149

Монголд авьяаслаг хүн нь байна, эрдэс баялаг, газар нутаг нь байна, гэтэл яагаад ийм хөгийн, нэр хүндгүй, хавсарга орон мэт байдаг юм бэ? Илжиг, сармагчингаараа дуудуулсан жаахан баялагтай, жижиг улс орнууд диваажин мэт байж чадаад байхад.

Avatar

Зочин 2020-09-28 202.126.89.20

ТӨРД ЭХЛЭЭД НЭГ н**ш НЬ ГАРААД ТЭГЭЭД ДАНДАА ӨӨРТӨӨГӨӨ ИЖИЛХЭН НОВШИЙН ГАРУУДЫГ ӨӨД НЬ ТАТААД ТЭД НАР НЬ УЛС ЭХ ОРНЫГ АВЧ ЯВАХ ГЭЖ ЮУ БАЙДАГЫГ Ч ОЙЛГОХГҮЙ ЭНДҮҮРЧ ЯВНА. ҮҮНИЙГ Л ТАСЛАН ЗОГСООХ ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА. ОДОО ЭНЭ АН МАН ДОТОР НЭГ Ч СЭТГЭЛТЭЙ ХҮН БАЙХГҮЙ. БАЙГАА ГАНЦ НЬ ХҮРЭЛСҮХ БАЙЛАА ГЭЖ БОДОХОД ДООР НЬ ДАНДАА ЦҮНХ БАРИГЧ НАР БАЙГАА ЦАГТ ХОЛ ЯВАХГҮЙ.

Avatar

Зочин 2020-09-28 202.126.89.20

АУГАА ИХ УДИРДАГЧ ЖОЛООДОГЧ БОЛОХЫН ТУЛД ҮНЭН ШУДАРГА ГЭДЭГ ХАМГИЙН ХҮЧТЭЙ ЗЭВСЭГЭЭР ЗЭВСЭГЛЭХ ЁСТОЙ. ДАРАА НЬ ИХ ЭЗЭН ЧИНГИС ХААН ШИГ ХҮНИЙГ ОЛЖ ХАРЖ ТАНЬЖ ЧАДДАГ БИЛГИЙН МЭЛМИЙТЭЙ БАЙХ ЁСТОЙ. ЧАДАХГҮЙ БОЛ ЗҮГЭЭР Л ХОНИНЫ ЭЭЛЖ ӨНГӨРӨӨНӨ. ХЭЗЭЭ Ч ЭРЧЭЭ АВААД ТАСАРЧ БАЙГАА УЛС ОРНУУДЫГ НЭХЭЖ ЧАДАХГҮЙ ҮРГЭЛЖ ТООСОНД НЬ БУЛУУЛАХ БОЛНО.

Avatar

Иргэн 2020-09-28 66.181.161.57

Монголчууд оюун ухаанаар бусад үндэстнээс илүү гарна уу л гэхээс огт дутахгүй! Хийж бүтээх тал дээр ч манай хувийн хэвшийнхэн чадлаараа л зүтгэж овоо л юм хийж байна. Гэтэл Монголд ганц л юм болж өгөхгүй, бүх юмны чөдөр тушаа болж байгаа нь ТӨР ЗАСАГ!!! Яагаад гэвэл – Төрд нийгмийн хог шаар болсон бусармаг хүмүүс нь зүтгэж гарчихаад хамаг юм баллаад байх юм!!! Ард түмэн сонголтоо буруу хийж байна!!! Ядуу учраас!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж