Д.Тогтохсүрэн: Меритийн шаардлага хангасан хүнийг томилно | News.MN

Д.Тогтохсүрэн: Меритийн шаардлага хангасан хүнийг томилно

Д.Тогтохсүрэн: Меритийн шаардлага хангасан хүнийг томилно

Д.Тогтохсүрэн: Меритийн шаардлага хангасан хүнийг томилно

Төрийн албаны зөвлөл болон Монгол Улс дахь НҮБ-ын Хөгжлийн Хөтөлбөр хамтран “Чадахуйн зарчмын хэрэгжилт ба хүний нөөцийн аудит” сургалтыг төрийн албаны салбар зөвлөлийн нарийн бичгийн дарга, гишүүд, 21 аймаг, яамдын хүний нөөцийн асуудал хариуцсан ажилтнуудын дунд өнөөдөр /2020.09.24/ зохион байгуулж байна.


Энэ үеэр УИХ-ын гишүүн Д.Тогтохсүрэн "Төрийн албаны тухай шинэ хууль 2019 оноос хэрэгжиж эхэлсэн. Төрийн албаны хуулийн үндсэн дөрвөн гол зарчим бий. Төрийн албыг тогтвортой байлгах, төрийн албыг хариуцлагатай, мэргэжлийн байлгах, төрийн албыг улс төрөөс ангид байлгах зарчимтай. Энэ дөрвөн зарчмыг хэрэгжүүлэхийн тулд олон шинэлэг санаа, заалтыг хуульд тусгасны нэг нь хүний нөөцийн аудит юм. Төрийн албыг үр дүнтэй, ард түмний итгэлийг дааж ажилладаг болгохын тулд төрийн байгууллага өөрөө өөртөө аудит хийж, шинэчлэгдэж байх ёстой. Цаашдаа төрийн алба хүний нөөцийн аудитыг хэрхэн хийж, хэрхэн зохион байгуулж, юу, юу шаардлагатай вэ гэдэг асуудлаар сургалт зохион байгуулж байна. Төрийн албаны шинэчлэлийн хууль эрх зүйн орчин, санхүүгийн асуудал шийдэгдсэн. Одоо төрийн алба өөрөө өөрийгөө чадавхжуулах асуудал чухал байгаа юм.

Мерит буюу чадахуйн зарчим гэдэг нь нэгд, төрийн албан тогтвортой байх. Хоёрт, албан тушаал ахихдаа шатлан дэвших зарчмыг баримтална. Одоо хэн нэгнийг гаднаас авчраад төрийн албанд халаа сэлгээ хийдэг байдал арилна. Аль ч улсын төрийн алба мерит зарчмыг хэрэгжүүлж байж л тогтвортой хөгждөг. Улс төрийн албан тушаалтан солигдож болино, харин төрийн алба тогтвортой байх ёстой. Төрийн албанд улс төрийн халгаа сэлгээг байхгүй болгохын тулд энэ хууль гарсан.

Сая Засгийн газар солигдоход бүтцийн өөрчлөлт хийгээгүй. Энэ бол хуулиа мөрдөх чиглэлд гарсан том дэвшил болсон. Төрийн албанд салхи оруулж болно, гэхдээ меритийн шаардлага хангасан хүнийг томилж, сул орон тоонд авах ёстой.  Төрийн албаны тухай хуулиа төрийн албан хаагчид өөрсдөө хамгаалж, өөрсдөө хэрэгжүүлэх хэрэгтэй"гэлээ.

ЭХ СУРВАЛЖ:  ТӨРИЙН АЛБАНЫ ЗӨВЛӨЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
4
ХахаХаха
1
ТэнэглэлТэнэглэл
1
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

15 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Mongolian 2020-09-24 192.82.65.173

Naad huuli chin ogt heregihgvi l bnsdhee. Say gehed neleedgvi halaa selgee hilee. Orond n orj irj bga hvmvvsin haraldaa. Turd neg ch jil ajillaj vzeegvi hvn bnshdee. Ingej boldinmuu. Yun ter merit zarchim. Heregjvvlj chadahgvi yum bol yah gej huulia shinechilsen yum. Ymar ch heregtseegvi zvgeer

Avatar

Mongolian 2020-09-24 192.82.65.173

Mun on garaad turin alband tomoohon selgee hij, orond nam dagasan olon hvn orj ireh surag duuldaj bn. Ter ved merit zarchim chin utgaa aldah bhdaa.

Avatar

зочин 2020-09-24 103.9.90.130

Битгий ингэж худлаа, дээгүүрээ яриад бай. Хаана байна тэр мэритийн шаардлага, Нийслэлийн байгуулагуудад хичнээн хүнийг ажлаас хальж, чадваргүй намын, танил талын шугамаар орж ирсэн ажилтан 85% байна. Энэ хүмүүс төрийн албаны нэр төрийг жинхэнэ утгаар нь гутааж байна. хичнээн хүн орж гарсныг он сар жилээр гаргаад ирэхэд л харагдана. төрийн албанд орж ирж байгаа хүн нь үнэхээр сэтгэл байхгүй. ёс зүй байхгүй, төрийн албаны нэрийг ашиглаж, байр сууриа бэхжүүлж, ашиг олохоор ашиглаж байна.

Avatar

zochin 2020-09-24 202.170.68.38

onoodriig hurtel tiim uym bhgui bna,suuliin heden jil hoshgoruulaad bh heregguie,nam dagasan baagiinuudaar duurlee buh bguullaguud

Avatar

иргэн 2020-09-24 202.9.46.170

Уг нь энэ хуулийнхаа заалт, зарчмаа ягштал бариад хэдэн жил явчихвал төрийн мэргэшсэн албан хаагчидтай болох нөхцөлийг бүрдүүлэхээр байна.Хуулийг хэрэгжүүлж чадах уу. Төрийн албыг төрөл садан найз нөхдөөрөө хүрээлүүлсэн энэ нөхцөл тийм амархан арилах уу. Энэ бүхэн төрийн дээд удирдлагад шинэ хүн, шинэ санаа сэтгэлээр ажиллахаас л хамаарна. Хуулийг ч бид гууль болгож чадсаар өдий хүрлээ шүү дээ. Энэ хуулийг зөрчигчид бол манай улс төрчид өөрсдөө л шүү дээ. Улс төрч ч гэж дээ. Хэдэн мөнгөтэй болс

Avatar

baldarsarani 2020-09-24 202.126.88.55

ene sogtuu baina uu?
chadvartai turin alban haagh genu? yamar yum ni baidin 2-3 diplomtoi hun tend 800’000 tugrug avahgeed suuj baih uu?
turiin alband ugasa chadvar muutai hun ajillah yostoi shde!
odoo naad turiin alba chini hungui bolood hoosorchihvol yaahiin? tsunh barigchid chini shalgaltaa ugch chadahguishdee. tsalindaa taarsan l shaardlaga tavi l daa.

Avatar

irgen 2020-09-24 139.5.218.229

Яаж ингэж хэлж чадаж байнаа. Ард түмнээр бас жирийн төрийн албан хаагчдаар даажигнаад байнаа даа энэ нөхөр. Төрийн албыг зуурсан жонхуу гурил болгож байгааг чи мэдэхийн дээдээр мэдэж байгаа шүү дээ. Нам, улс төр гэх энэ муухай зүйлдээ толгой нь эргэж нүд нь харангуйлсан энэ нөхөр буртагтай зүйл ярихаасаа жоохон ч гэсэн санаа зовдог баймаар байна. Би нэг золиос нь байна л даа.

Avatar

ТАлбанд салхи орохоогүй маш муу хууль болсон шүү Тогтохсүрэн гишүүнээ 2020-09-24 103.57.92.90

Төрийн албанд байдаг л нөгөө улигт авилгачин, чадваргүй, хэл усгүй хэдээ л хамгаалсан муу хууль болсон.
ТА-ны хуулийг өөрчлөх шаардлагатай. Гадаад дотоодод төгссөн хэл устай, чадвартай хүмүүсээр хот хөдөөгүй
төрийн албыг чанаржуулж, цус сэлбэх цаг болсон.
МЕРИТ гэдэг үгээ буруу орчуулж хэрэглээд байгаа юм биш үү ????????????????????????

Avatar

Mongol 2020-09-24 192.82.65.173

Hel ustai bolohoor sn yumuu. Busad ulsad ugaas merit zarchim hatuu baridag. Chini yarij bgaa asuudal 30 jil heregjij bn. 4 jild tur zaawal turin alban haagchdaa huigaar n solidog n yos bolson. Tegeed saijirsan n haana bn. Chi turin alband ajillaj vzsen vv er n.

Avatar

Зочин 2020-09-24 64.119.23.101

Танай намын гишүүдийн шахаа яам тамгийн гхзрын дарга нар дээр ялаа батган шиг шавааралдаж байхад ацны чинь МЕРИТ хол очиж наадахаа гуц.

Avatar

Зочин 2020-09-24 58.109.221.157

Turiin albiig hunduhgui geed hund surtaltan, chadvargui humuusiin aguulah bolgoj bolohgui

Avatar

сАНАА ЗОВОГЧ 2020-09-24 43.228.131.45

Төрийн албаны хууль батлагдахаас өмнө 2016 онд маш хэцүү, мэргэжлийн бс хүмүүс яам тусгай газраар дүүрч 2019 оны 01,01-ний хуулиар баталгаажсан шүү дээ?? Энэ талаараа дахин нягталж 70%-ийн цэвэрлэгээ хийх хэрэгтэй түүний дараа үлдсэн 30 хувь буюу хуучин ажилчдаас мерит зарчмаар албан тушаал олгох хэрэгтэй. 70%-ийн оронд доод шатнаас агентлага, төв холбогдох холбоод, сургуулиудад ажиллаж байсан туршлагатай мэргэжилтнүүдийг 15-аас дээш жилийн шалгуураар яамдад авч ажиллуулах хэрэгтэй. Төрийн алБА

Avatar

МЭРГЭЖЛИЙН БОЛОВСРОЛ 2020-09-24 43.228.131.45

Төрийн албаны хууль батлагдахаас өмнө 2016 онд маш хэцүү, мэргэжлийн бс хүмүүс яам тусгай газраар дүүрч 2019 оны 01,01-ний хуулиар баталгаажсан шүү дээ?? Энэ талаараа дахин нягталж 70%-ийн цэвэрлэгээ хийх хэрэгтэй түүний дараа үлдсэн 30 хувь буюу хуучин ажилчдаас мерит зарчмаар албан тушаал олгох хэрэгтэй. 70%-ийн оронд доод шатнаас агентлага, төв холбогдох холбоод, сургуулиудад ажиллаж байсан туршлагатай мэргэжилтнүүдийг 15-аас дээш жилийн шалгуураар яамдад авч ажиллуулах хэрэгтэй. Төрийн алба

Avatar

мЭРГЭЖЛИЙН БОЛОВСОН ХҮЧИН 2020-09-24 43.228.131.45

Төрийн албаны хууль батлагдахаас өмнө 2016 онд маш хэцүү, мэргэжлийн бс хүмүүс яам тусгай газраар дүүрч 2019 оны 01,01-ний хуулиар баталгаажсан шүү дээ?? Энэ талаараа дахин нягталж 70%-ийн цэвэрлэгээ хийх хэрэгтэй түүний дараа үлдсэн 30 хувь буюу хуучин ажилчдаас мерит зарчмаар албан тушаал олгох хэрэгтэй. 70%-ийн оронд доод шатнаас агентлага, төв холбогдох холбоод, сургуулиудад ажиллаж байсан туршлагатай мэргэжилтнүүдийг 15-аас дээш жилийн шалгуураар яамдад авч ажиллуулах хэрэгтэй. Төрийн алба

Avatar

Зочин 2020-09-24 66.181.185.196

Зөвхөн улс төр авилгаар ажилд авдаг газар чинь төрийн алба шүү.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж