"Дутуу ойлгосноо цахим орчинд тараадаг байдлыг таслана" | News.MN

"Дутуу ойлгосноо цахим орчинд тараадаг байдлыг таслана"

"Дутуу ойлгосноо цахим орчинд тараадаг байдлыг таслана"

"Дутуу ойлгосноо цахим орчинд тараадаг байдлыг таслана"

Цагдаагийн байгууллагад Хуурамч мэдээлэлтэй тэмцэх дагнах нэгж өчигдөр /2020.09.23/ байгуулагдсан. Ингэснээр цахим орчинд тараагдаж буй үндэсний аюулгүй байдалд сөргөөр нөлөөлж болзошгүй хуурамч мэдээлэл тараах, бусдыг гүтгэх, доромжлох гэмт хэргийн шинжтэй мэдээллийг шалгах таслан зогсоох чиглэлээр үйл ажиллагаа явуулах юм байна. Энэ талаар Цагдаагийн ерөнхий газрын дэд дарга, хурандаа Ж.Амгалангаас тодрууллаа.


-Цагдаагийн байгууллагын бүтцэд Хуурамч мэдээлэлтэй тэмцэх дагнах нэгж байгуулагдлаа. Тус нэгжийг байгуулах болсон хэрэгцээ шаардлагын талаар тодруулъя?

-Өнөөдөр Цахим мэдээллийн эсрэг үндэсний хэмжээнд тэмцэх ажлыг өргөн хүрээнд хийх шаардлагатай байгаа юм.  Худал, хуурмаг мэдээллийн эсрэг сөрж ажиллахад хэвлэл мэдээллийн байгууллагууд ч тэр, төрийн байгууллагуудын аль аль нь дутагдаж байгаа. Гарч байгаа бүх мэдээлэлд Цахим эргүүл анализ хийдэг байдлыг өргөжүүлэх үүднээс тус нэгж байгуулагдсан. Ерөнхийдөө цахим орчинд тараагдаж буй хуурамч мэдээлэлтэй тэмцэхэд ганц Цагдаагийн байгууллага биш бүх байгууллагын оролцоо чухал. Цахим орчноос улстөрчид өөрсдийнхөө рейтинг ямар байна гэж ажигладаг болохоос биш бусад мэдээлэл нь үндсэндээ авах юм байхгүй. Үүний цаана Монгол Улсын үндэсний аюулгүй байдлын асуудал хөндөгдөж байгаа.

-Тухайн мэдээлэл хуурамч гэдгийг яаж мэдэж тэмцэх юм бэ. Хүний үзэл бодлоо илэрхийлэх эрхийг хязгаарлах орон зайг хянадаг болчих юм биш үү. Үндэсний аюулгүй байдалд нөлөөлсөн гэх шалтаг, шалтгаанаар хүний  эрхэд халдах вий гэсэн болгоомжлол байна?

-Иргэд үзэл бодлоо илэрхийлэх эрхтэй нь үнэн. Гэхдээ хэт хэтэрвэл цаанаа улсад хор хохиролтой зүйл их явж байгаа. Жишээлбэл, 800 хятад иргэний асуудлыг цагдаа нар хяналтдаа аваад хууль журмаар нь тусгаарлах ажиллагааг зохион байгуулж байхад “Шөнийн цагаар зөөж байна” гэж цахим орчинд зориуд худал мэдээлэл тараах жишээтэй. Энэ нь нийгмээ цаашлаад иргэдийн сэтгэл зүйг хорлож байгаа юм. Энэ талаас нь хэвлэлийнхэн асуудалд хандаасай гэж хүсч байна. Үзэл бодлоо илэрхийлэх гэж байгаа бол эхлээд уншиж, судлаж бодитой болгосныхоо дараа цахим орчиндоо бичих хэрэгтэй. Түүнээс биш хэн ч бодсон, санаснаа бичээд байвал нийт массдаа сөргөөр нөлөөлж цаашлаад монголчууд ямар үнэлэмжтэй, сэтгэхүйтэй вэ гэдэг нь гадна талдаа ч харагдаж байгаа.

-Цахим орчинд үйл ажиллагаа явуулдаг хэвлэл мэдээллийн хэрэгслүүдийн үзэл бодлыг хаах, редакцийн бодлогод хүртэл халдах нөхцөл байдал үүсэх юм биш үү?

-Монгол хүн бүр аюулгүй байдлаа анхаарах цаг нь болсон. Хэвлэл мэдээллийн хэрэгсэл ч гэсэн үүнд анхаарах ёстой. Дуртай дуртайгаа ярьж, бичдэг  цаг үе ч биш.

-Үндэсний аюулгүй байдалд  халдахуйц гэдгийг ямар үйлдэл, мэдээллээр авч үзэх юм бэ?

-Эдийн засгийн аюулгүй байдал, хүн амын удмын сангийн аюулгүй байдал, нутаг дэвсгэрийн бүрэн бүтэн байдлын аюулгүй байдалд нөлөөлж байгаа энэ бүхэн үндэсний аюулгүй байдлын эсрэг чимээгүй дайн, хорлон гүйцэтгэх ажиллагаа. Тийм учраас энэ асуудалд цаашид анхаарах шаардлагатай. Хууль гэдэг бүхнийг хориглохын шинж биш. Засч залруулах, болохгүй байгааг нь таслан зогсоох нь хуулийн үүрэг. Тэгж байж хүний аюулгүй байдал, нийгмийн аюулгүй байдал, улсын, үндэсний аюулгүй аль аль нь хангагдана. Өөрөөр хэлбэл судлаагүй, хагас дутуу ойлгосон зүйлээ цахим орчинд тараадаг байдлыг таслан зогсоож байж нийгэм сахилга баттай, Монгол хүн хариуцлагатай болж төлөвшинө. Аливаа мэдээллийг цахим орчинд түгээхдээ үндэсний аюулгүй байдалд халдах эсэхийг тооцож байж мэдээллээ түгээдэг тэр байдал руу орох.

-Сошиал орчин дахь ДММН нэгдэл, Босоо хөх, Даяар монгол гэсэн хуудсуудад бусдыг өдөөн турхирсан мэдээллүүд тавигддаг гэж иргэд шүүмжилдэг. Энэ төрлийн хуурамч мэдээлэлд хуулийн ямар хариуцлага оногдуулах вэ?

-2020 оны нэгдүгээр сард Эрүүгийн хуульд нэмэлт, өөрчлөлт орж 2020 оны хоёрдугаар сарын 24-ны өдрөөс хэрэгжиж эхэлсэн. Эрүүгийн хуульд хуучин зөрчлийн хуульд байсан 6.21-дэх заалтад өөрчлөлт орсноор Эрүүгийн хуулийн 13.14 дүгээр зүйлд худал мэдээлэл тараах гэсэн зүйл буюу эрүүгийн гэмт хэрэг болгож хуульчилсан. Хүний нэр төр, алдар хүнд, хуулийн этгээдийн ажил хэргийн нэр хүндэд халдсан илт худал мэдээллийг олон нийтэд тараасан бол дөрвөн зуун тавин нэгжээс нэг мянга гурван зуун нэгжтэй тэнцэх хэмжээний төгрөгөөр торгох, эсхүл хоёр зуун дөчин цагаас долоон зуун хорин цаг хүртэл хугацаагаар нийтэд тустай ажил хийлгэх, эсхүл нэг сараас гурван сар хүртэл хугацаагаар зорчих эрхийг хязгаарлах ял шийтгэнэ.

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
41
ТэнэглэлТэнэглэл
21
ЗөвЗөв
7
БурууБуруу
3
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

65 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Монгол улсын иргэн 2020-09-24 202.9.46.204

Цахим орчин гэхээр одоо бидний сэтгэгдлийг хянана гэсэн үг үү. Төрийн луйвар, элдэв хээл хахууль, хууль бус үйл ажиллагааны талаар мэдээлсэн хүнийг шоронд хийнэ гэсэн үг үү. Дарангуйлал, хэлмэгдүүлэлт, нууцаар цааш харуулах ажиллагаа эхлэх юм байна л даа. Хүрэлсүх л үүнийг сэдэж өөрөө хэмжээгүй эрхт төрийн тэргүүн болох санаатай хийлгэж байгаа. Ардчилсан солонгос шиг дарангуйллын нийгэмд шилжих гэж эртнээс мөрөөдсөн шүү дээ. Ялангуяа дахин сонгогдсон өдрөөсөө л ким жу уныг дуурайж эхэлсэн.

Avatar

ИРГЭН 2020-09-24 207.244.71.82

МАНЫ БӨГСНИЙ АЛЧУУРУУДДАА ИНГЭЭД Л ГАРЧ ИРДЭГ ЮМ ДАА ХЭЛМЭГДҮҮЛЭЛТ ИНГЭЖ Л ЭХЭЛДЭГ ЮМ ДАРАА НЬ ТА НАРЫН ОРОН ГЭРЭЭР ОРОХ БОЛНО ЭРГҮҮ ТЭНЭГМОНГОЛЧУУДАА ДАРАНГУЙЛАЛ СЭРГЭЖ БАЙНА..МАН АРД ТҮМНЭЭ БАЙНГА ХЭЛМЭГДҮҮЛЭЖ АЛЖ АЙЛГАЖ ИРСЭН ЮМ ШҮҮ ТҮҮХ ДАВТАГДАХ Н НЬ Л ДЭЭ БЭЛДЦГЭЭ ТЭНЭГҮҮДЭЭ…

Avatar

Зочин 2020-09-24 207.244.71.82

МАНЫ БӨГСНИЙ АЛЧУУРААД ИНГЭЭД Л ГАРЧ ИРДЭГ ЮМ ДАА ХЭЛМЭГДҮҮЛЭЛТ ИНГЭЖ Л ЭХЭЛДЭГ ЮМ ДАРАА НЬ ТА НАРЫН ОРОН ГЭРЭЭР ОРОХ БОЛНО ЭРГҮҮ ТЭНЭГМОНГОЛЧУУДАА ДАРАНГУЙЛАЛ СЭРГЭЖ БАЙНА..МАН АРД ТҮМНЭЭ БАЙНГА ХЭЛМЭГДҮҮЛЭЖ АЛЖ АЙЛГАЖ ИРСЭН ЮМ ШҮҮ ТҮҮХ ДАВТАГДАХ Н НЬ Л ДЭЭ БЭЛДЦГЭЭ ТЭНЭГҮҮДЭЭ…

Avatar

Зочин 2020-09-24 207.244.71.82

МАН ТӨРД ГАРЧ ИРСНЭЭР НИЙГЭМ БОХИРДОЖ БЯЛДУУЧ ЦАГДАА НАР ООДОРЧ ИРГЭДИЙН ЭРХ ХЭЛЖ ЯРИХ ДУГАРЧ БАЙХ ТҮГЭЭМЭЛ ЭРХҮҮД ШАЛАН ДЭЭР ХЭВДЭГ ГЭЖ ЭНЭ ДЭЭ ӨӨРСДИЙГ НЬ МАГТСАН ҮГ ГАРАХГҮЙ ХАРААЖ ЗҮХЭЭД БАЙГАА БОЛХООР ИРГЭД РҮҮГЭЭ б** ШАГАЙЖ БАЙСАН МАНЫ МАЛАНЦАРУУД ОДОО АМ ХЭЛИЙГ НЬ БАРИХ ЮМ БАЙХ АА МӨН х****а.. МУУСАЙН АЛУУРЧИДЫН БӨӨГНӨРӨЛ БОЛСОН ГЭМТ ХЭРЭГТЭНГҮҮД ЧИНЬ..

Avatar

Зочин 2020-09-24 202.179.27.218

Эргээд Хойд Солонгос шиг улс болох нөхцөл бүрдэж байна. Одоо дуугарахгүй бол оройтсон байх болно.

Avatar

Зочин 2020-09-24 202.55.188.94

Иргэдийнхээ бие болон эрх эрх чөлөөнд халдсан зөрчилийн Хууль
Зохиож үндсэн хуультай гаа зөрчилдөж бна хууль сахиулагчид Ард түмэн төр засагтаа дуу хоолойгоо
Хүргэн үг хэлсэн жагсан эсэргүүцсэн хүмүүсийг барьж хорино торгоно
Хүчээр хууль далайлган харгисаар иргэдээ нухачин шийтгэдэг монголоос өөр улс байдаг болуу бусад улс оронд ард иргэдээ үзэл бодолоо илэрхийлж жагсахад хууль сахиулагчид нь хүндэтгэлтэй хүлээж авж тэдний аюулгүй байдалыг хангаж байхад
Монголд бүх юм эсрэгээрээ

Avatar

Зочин 2020-09-24 202.179.24.134

Энэ өвгөн тэтгэвэртээ гар.

Avatar

Зочин 2020-09-24 103.26.194.229

Харин ч ийм хүмүүс ажиллахгүй бол болохгүй болчихжээ. Зөвхөн дутуу ойлгосноо биш, буруу ойлгосоноо, бас бүр ойлгоогүйгээ хөгшин залуугүй цахим орчинд санаатай тараах болсоныг хумих цаг болсон.

Avatar

Зочин 2020-09-24 150.129.140.64

Yug ch buren oilgoh bolomjgui. Tugs zuil gej ugui. Chamaig oilgoh geed uhantaj baihad yum uurchlugduj baidag yum.

Avatar

Зочин 2020-09-24 202.55.188.45

Битгий хуцаад улиад байгаачээ, хумуусийн узэл бодол еер еер гэдэг шиг бугд 1 янзаар ойлгоно гэж байхгуй, еер еерийнхеерее ойлгоно. Тэрийг дутуу ойлголоо гэж хуцаж ульж байгаамуу

Avatar

Зочин 2020-09-24 66.181.184.239

Iim erguu yamar ch hereggui ovgochuudiig tetgevert ni gargaachee !!!!

Avatar

ыы 2020-09-24 150.129.142.195

Хэцүү юм ярих юм даа

Avatar

Дорнод 2020-09-24 103.212.117.131

Дорнод аймгийн удирдлагууд ххүг ын дарга эмэгтэйгээр охид хүүхэн зөөлгөж зуучлуулж өвөртөө оруулдаг! Авлига авдаг хуваадаг! Тендер төсөл сонгон шалгаруулалт худалдан авалт нь ашиг сонирхол танил талд хууль зөрчсөн олон үйлдлүүд!! төрийн ажил албан тушаалаа ашиглан уих ын сонгуульд илт нөлөөлсөн, одоо орон нутгийн сонгуульд иргэд ахмад настан хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэд, бизнес эрхлэгчидэд … бүхий л талаар шахалт үзүүлж сонгуульд нам болон түүний хүрээний найз нөхдийг дэмжих дарамт үзүүлж бна

Avatar

мгл 2020-09-24 192.82.71.231

энэ мудакуудаас илуу л гэмт хэргииг,хулгайч луйварчидыг илруулээд байгаамдаа,сошиалчид!

Avatar

Зочин 2020-09-24 202.9.46.79

сошиалчид гэж шааж байна хахаха

Avatar

Зочин 2020-09-24 118.235.8.93

Dutuu oilgono geheer yadiin. Yumiig uuriinhuuruu oilgoj bolohgui. Busdiinhaar oilgoh tm tsag irj bgaa yum uu. Huzwaa neetee

Avatar

Малчин 2020-09-24 153.246.129.201

Чам шиг малыг хэлдэг юм. Энэ мэдээг бүрэн ойлгож чадахгүй.

Avatar

хүрээмаралын иргэн 2020-09-24 192.82.73.239

коммунист орон болох гээд бгаа юм уу Хүрээмарал сумын Амгалан баасаа

Avatar

Зочин 2020-09-24 182.160.37.13

Цахимд хүртэл үзэл бодлоо илэрхийлж болохгүй юу. Хойд Солонгос цаашаа юм биш үү. Үзэл бодлоо идэрхийлж жагсаж болохгүй, бичиж ч болохгүй. Арай арай

Avatar

Амга 2020-09-24 66.181.185.34

Чам шиг нохойн жогорхойнуудад үхсэн ацных нь өөриын гэсэн үзэл бодол байдын

Avatar

Зочин 2020-09-24 66.181.187.210

чи өөрөө үхвэл таарсан золбин шээс

Avatar

Зочин 2020-09-24 202.9.47.23

ЦУУРХАХ СЭВЭХ СОНИРХОЛТОЙ ХҮМҮҮСТ ТОРГУУЛИЙН ЗАРДЛАА ГАРГАХ МӨНГӨ ХЭРЭГТЭЙ БОЛОХ НЬ ДЭЭ

Avatar

Зочин 2020-09-24 202.9.46.35

Маш нарийн няхуур судалгаа хийж, ул үндэстэй судалж байж, дараа нь төрөөс тусгай зөвшөөрөл авч байж, коммент бичээрэй, дуракууд аа!

Avatar

Зочин 2020-09-24 202.55.188.94

Чи ч нэг дарага ухаантай аялдаг бна да

Avatar

Зочин 2020-09-24 66.181.184.239

Erguu atsnuud. Ardchilsan Solongos boloh ni dee !!!!

Avatar

Вахахаха 2020-09-24 66.181.161.43

Дутуу ойлгосон, дутуу ойлгож санал өгсөн сонгуулийн амлалтыг ярьж болохгүй.

Avatar

Вахахаха 2020-09-24 66.181.161.43

Дутуу болсон хоолны зураг, мэдээ цахимаар оруулж болохгүй ээ хөө
Хахаха
Дутуу болсон ажлаа харуулж болохгүй.

Avatar

Зочин 2020-09-24 202.21.108.238

Цэнхнэр үст Цэрэн ч хэцүүдэх нь дээ, ккк.

Avatar

xxx 2020-09-24 193.128.205.125

Хүүхдийн хүчирхийлэлтэй тэмцэх дагнасан нэгж байхгүй байж юу вээ?

Avatar

Фашизм 2020-09-24 103.57.92.61

Хаашаа яваад байна аа. Иргэдийн амыг барьж эхэлээ.

Avatar

Зочин 2020-09-24 202.179.21.206

Za za Hurelsuh hudal nohor baijee

Avatar

Зочин 2020-09-24 203.91.115.44

Хүн яаж ойлгоно тэрийгээ л бичнэ. Энэ бол эрх чөлөө. Тэр эрх чөлөөг цагдаа хасдаг цаг нь биш л баймаар юм. Дутуу ойлгосныг яаж тогтоох болж байна. Дарга эрх мэдэлтэн аливаа зүйлийг шийдэхээ больсон л гэж бодож байсан, одоо ч үгүй болж байгаа юм бол хувьсгал гарч төр эргэх нь тодорхой л юм даа. Цаг хугацааны л асуудал.

Avatar

Зочин 2020-09-24 192.82.75.78

Butsaaad daranguilliiin deglemruuu orood … yooo boliyoooo tur irgediin erx chuluug xaaxaa bolichix ,,,, arai l bna,,,

Avatar

Дүүрэнбаяр 2020-09-24 202.179.21.247

Цагдаагийн байгууллага ийм чиг үүрэгтэй юм уу. Үндэсний аюулгүй байдлыг хамгаалдаг байгууллага манайд байгаа биз дээ. Энэ бол шууд дарангуйлал, коммунизм бүрэн устаагүйн нэг дохио.

Avatar

Зочин 2020-09-24 103.229.122.215

Юу өнөөдөр ус агаар шиг дутагдаж байна тэр л дутагдаж байна. Микрофон барьсан бүхнийг мэдэгч царайлагчд, эх орончдын дүрд тоглогчдод хариуцлага тооцох шаардлагатай, амжилт хүсье

Avatar

Зочин 2020-09-24 192.82.76.181

Европийн холбоо хэрэглэгчийн хувийн нууц, мэдээлэл аюулгүй байдлын талаар маш их анхаарал тавьж хууль журмууд гарсаар байна. Монголд Хятад Орос хоёрыг дууриаж бүгдийг хааж боож, шоронгоор айлгаж эхэллээ

Avatar

Zochin 2020-09-24 37.170.225.145

Muu sogtuu tolgoi

Avatar

Зочин 2020-09-24 202.9.47.5

Энэ бүр дарангуйлал руу шилжлээ шүү.буруу зөвийг шүүх дэнсэлдэггүй билүү

Avatar

Зочин 2020-09-24 103.229.178.10

mongolchuud sahilga bat gdg -g ymiig oilgdgui arggui l dee sahilga battai hun ih hovor bolson

Avatar

ХЭХЭ 2020-09-24 103.57.94.66

хүмүүсийн амыг хамхих нь дээ ингээд МОНГОЛЫН АРДЧИЛАЛ БУЛШЛАГДЛАА ДАА

Avatar

Сэтрүүлчид 2020-09-24 103.212.118.238

Тэгвэл Дутуу бичдэг сэтгүүлч нарт ч хамаатай бна.

Avatar

bat 2020-09-24 192.82.65.182

horsh ornoo,, manaihiig ezleh gej bna,, geh meteer bichdeg humuus baidag.getel,,zugeer baihad gutgeed baival..,,gej bodvol yaana.ene ih hortoi.tsahim orchnoos ,,uls torchid reitingee hardag ,, gejee.unendee bol manai uls torchid eelj daraalan buunguutaa hulgaich baisan ni ilreed shorond orsoor l baigaa.odoo baigaa hed ch yalgaagui,oligtoi ajil hiihgui,shudarga bus yavdal zahaas avan bna.eniig shuumjleheer gutgelee gehiin bish biz dee.

Avatar

болдоо 2020-09-24 49.0.137.180

шорон коммунист нийгэмд л хүний үзэл бодлыг хянадаг шүү дээ, шорон нийгэмдээ буцаж очиж байгаа юм биш үү ….

Avatar

ХЭХЭ 2020-09-24 103.57.94.66

ҮНЭН АРДЧИЛАЛЫГ БУЛШЛАВ

Avatar

Tsetsegee 2020-09-24 202.131.225.150

Маш зөв. Энэ хэрэгтэй байсан юмаа. Олон хүнийг хагаралдуулж хэрэлдүүлж төөрөгдүүлдэг юм ашгүй нэг арилах нь дээ.

Avatar

Зочин 2020-09-24 192.82.67.78

Хорооныхон хэсгийнхэн гэж сонгууль будлиантуулах л үндсэн ажилтай хүмүүс байдаг. Дажгүй ашиг орлоготрй ажил болтой. Айл өрх дээр 10 хориор нь хүн нэмж бичнэ. Рeгистeр цуглуулна хууль бус бүх зүйлд үнэн гаршсан жинхэнэ намчингууд ихэнхдээ ардын намын улаан хамгаалагч авгайчууд өвөгчүүд л сууж байдаг . Тэднийг хүүхэд хамгаална гэхээр ёстой элэг хатаах үг мөн ба сонсоод хөх инээд хүрээд дараа нь уйлах зүйл. Жагсаалыг шаардлагыг хараад ёстой тоох ч үгүйдээ 1. Түй май юм чинь

Avatar

Зочин 2020-09-24 202.21.126.30

Худлаа хардаж, буруу мэдээлэл тараадаг, ямар ч юмыг хар талаас нь харж сурсан хүмүүс сошиал орчинд сөрөг, худлаа мэдээлэл тараадаг. Тийм явдлыг таслан зогсоох хэрэгтэй. Стресстэй нийгэмд тэд улам л стресс нэмж бухимдуулахаас өөр нэмэргүй.

Avatar

Зочин 2020-09-24 178.128.117.77

шүгэл үлээгчид баяртай

Avatar

ХЭХЭ 2020-09-24 103.57.94.66

ҮГ ДУУГАРАХ ЭРХЭЭ ХАСУУЛЖ БАЙЖ ЮУН Ч

Avatar

Зочин 2020-09-24 202.55.188.93

Ждүчдийг хамгаалж шүгэл үлээгчдийг нугаслах бодлого л хэрэгжиж байна даа. Аливаа хүн тухайн зүйлийг хэрхэн ойлгохыг гагц комунистууд л тогтоож чадна.

Avatar

Зочин 2020-09-24 133.6.207.131

социализм байгуулах ажил руугаа буцаад ор доо. ухарсаар байтал л таарах юм

Avatar

ЗОЧИН 2020-09-24 202.9.46.34

ОДОО Л ТӨР ИХ ЗӨВ АЖИЛЛАЖ ЭХЭЛЛЭЭДЭЭ,, АРДЧИЛАЛЫГ ЭМХ ЗАМБАРААГҮЙ АЖИЛГҮЙДЭЛ ЗҮГЭЭР СУУГААД ТӨРӨӨР ТЭТГҮҮЛЭХ ЮУ ДУРТАЙГАА ЯРИХ ТАНХАЙРАЛ ЗАВХАЙРАЛ БУСДЫГ ДАРАМТЛАХ ГЭЭД ОЙЛГОСОН ИРГЭДЧ МЭДЭЭЛИЙН САЙТУУД Ч БАЙНА,,,ЗАРИГ ГЭХ МЭТ ОДОО ХУУЛЫН ДООР АМЬДАРЧ НИЙГМИЙН ӨМНӨ ХАРИУЦЛАГА ХҮЛЭЭЖ АММЬДРАХ ЗӨВХӨН АРИУН ЦАГААН ХӨДӨЛМӨР ЭРХЭЛЖ АМЬДРАХ ЁСТОЙГ УХААРУУЛААД ӨГӨХ ТӨР ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА

Avatar

Зочин 2020-09-24 43.228.131.110

Монголчуудаа коммунизт тавтай морил. Та нар одоо үзэл бодлоо чөлөөтэй илэрхийлнэ гэдэг ойлголтоо март.

Avatar

Зочин 2020-09-24 139.5.219.180

АЖИЛГҮЙ МӨНГӨ ШЭЙРЛЭЭД ЯНЗ ЯНЗЫН ХУДАЛ ЮМАН ДЭЭР СЭВЖ БАЙДАГ АВГАЙ НАР ИХ БАЙНА. ЗАЛУУЧУУД Ч ИХ БАЙНА. СОШИАЛ СҮЛЖЭЭГ ТОДОРХОЙ ТҮВШИНД ХАЗААРЛАЖ БАЙХГҮЙ БОЛ. ХАР МАСС ГЭДЭГ ЗҮЙЛ ЧИНЬ АЮУЛТАЙ. НЭГ НЬ ЦУУРХАД БҮГД ЦУУРАХ ЖИШЭЭТЭЙ.

Avatar

Зочин 2020-09-24 192.82.76.181

Хэн юугаа шэйрлэх нь тэр хүний л асуудал байсаар. Чиний юу шэйрлэх юун дээр лайк дарж байгаа чинь бас л чиний л асуудал байсаар юм. Нэг лайк дараад шоронд суумаар байнуу?

Avatar

Зочин 2020-09-24 202.179.21.206

Ha ha ha tsuu ug taraalaa shorond hiij bgaa bol ene DARANGUILAL gej bodoj bn. HUVI HUNII UG HELEH ERH CHOLOO GEJ BDAG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

БААТАР ЗАЙРАН 2020-09-24 103.43.76.81

ШАРХАДНЫ ЭМНЭЛЭГИЙН ХЯНАЛТАНД БАЙДАГ СЭТГЭЛ МЭДРЭЛ МУУ МАШ ОЛОН ХҮН СОЙШИЛД БАЙДГИЙГ ХЯНАХ НЬ МАШ ЗӨВ, ДУУДЛАГЫН б**********ч, с***р БИЧЛЭГЭЭ ЗАРАГЧ ХҮҮХНҮҮД БҮР ТООГОО АЛДСАН ТЭР ХҮҮХНҮҮД ЭРЧҮҮДТЭЙ ВИДО ХИЙГЭЭД ЭХНЭР ХҮҮХДЭД НЬ ЯВУУЛНА НИЙТЭД ТАРААНА ГЭЭД МӨНГӨ НЭХДЭГ НЬ ЦАДИГАА АЛДСАН, ЗАРИМ НЬ БҮР УНТАЖ БАЙГААГАА БИЧИЖ ШАНТААЖИЛДАГ БОЛСОНЫГ БАРЬЖ ШИЙТГЭЭЧЭЭ

Avatar

Зочин 2020-09-24 139.5.219.180

ФЭЙСБУКЭЭР ДҮҮРЭН СЭВДЭГ АВГАЙ НАР. ХАР МАС ГЭЖ БАЙНА ҮНЭХЭЭР. ТЭД ЧИНЬ АЮУЛТАЙ. НЭГ СЭВБЭЛ ЮУ Ч ГЭЖ СЭВЖ МЭДХЭЭР НӨХДҮҮД ИХ БАЙНА. БАГА ДЭЭР НЬ ЗАССАН НЬ ДЭЭР.

Avatar

Н 2020-09-24 66.181.161.65

Нийгэмчлэх л үлдлээ

Avatar

Зочин 2020-09-24 202.21.127.160

Нийгэм сахилга баттай гэнэ үү.. Сахилга батжуулах аян өрнөх гэж бга юм уу

Avatar

Зочин 2020-09-24 66.181.186.174

F.ucking police

Avatar

Зочин 2020-09-24 43.242.243.249

АН-ын дэмжих хэрэгтэй болжээ. Үг хэлэх, хэвлэн нийтлэх эрх чөлөө байхгүй бол ямар ардчилал байхав дээ. Оюун санааны эрх чөлөөгүй бол коммунизмаас ялгарах юм алга!!!!

Avatar

Зочин 2020-09-24 43.228.131.191

Битгий худлаа ярь

Avatar

Зочин 2020-09-24 202.179.21.206

harin unen ug helsen bn.

Avatar

Зочин 2020-09-24 59.153.115.176

Нууцын зэрэгтэй мэдээлэл

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж