Трамп эрх мэдлээ тайван замаар өгөхгүй гэдгээ мэдэгдлээ | News.MN

Трамп эрх мэдлээ тайван замаар өгөхгүй гэдгээ мэдэгдлээ

Трамп эрх мэдлээ тайван замаар өгөхгүй гэдгээ мэдэгдлээ

Трамп эрх мэдлээ тайван замаар өгөхгүй гэдгээ мэдэгдлээ

АНУ-ын Ерөнхийлөгч Дональд Трамп энэ оны арваннэгдүгээр сарын 3-нд болох Ерөнхийлөгчийн сонгуульд ялагдвал эрх мэдлээ тайван замаар хүлээлгэж өгөхгүй гэдгээ мэдэгджээ. Тэрбээр Цагаан ордонд болсон хэвлэлийн хурлын үеэр “Ямар ч байсан юу болохыг харж л байя. Гэхдээ та бүхний мэдэж байгаачлан энэ жил цар тахлаас болоод шуудангаар санал хураавал сонгууль будилаантах аюул их байна” хэмээн ярьжээ.

Хэвлэлийн хурал дээр сурвалжлагч Трампаас хэрвээ сонгуульд ялагдвал эрх мэдлээ Жо Байденд тайван замаар хүлээлгэн өгөх эсэхийг, үгүй бол хүмүүсийн эсэргүүцлийг хэрхэн зохицуулахыг нь асуужээ. Харин Трамп “Би саналын хуудсанд огт итгэхгүй байгаа. Үр дүн үнэн зөв гарна гэдэгт итгэлгүй байна. Тиймээс хүмүүс ч гэсэн шуудангаар санал өгөхөөс татгалзах хэрэгтэй. Сонгууль будилаантай болбол би эрх мэдлээ шилжүүлэхгүй, үргэлжлүүлэн удирдах болно” хэмээн хариулжээ.

Эх сурвалж: BBC.COM

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
13
ХахаХаха
8
ЗөвЗөв
5
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

14 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-09-24 66.181.161.27

Дональд Трампын энэ шийдвэр Америкын ард түм

Avatar

Donald Trump 2020-09-24 66.181.161.6

Great America again.

Avatar

Зочин 2020-09-24 66.181.189.9

АНУ-БНХАУ хооронд дайн болох тул Трамп ялна. АНУ эрх ашиг гэж зүйлийг хамгаалах шаардлагатай тул сонгуульд хөндлөнгөөс оролцох гэсэн хятадын тагнуултай хатуу тэмцэх гэж байна. Монголд хятадын гадаад хэргийн сайд ирж баахан мөнгө өгнө гэж худал амлаад өөрийнхөө талд татах гээд гүйгээд байна. Монгол бол аль нэг талд орохгүй.

Avatar

Зочин 2020-09-24 139.5.219.173

hujaagiin esreg hatuu zogsoj bgaa hun dee.

Avatar

Зочин 2020-09-24 202.131.225.178

hahaha, uuruu yalbal shudarga, uur hun yalbal shudarga bus genee!

Avatar

Зочин 2020-09-24 202.126.90.63

Хэрвээ Трамп эрх мэдлээ шилжүүлэхгүй гэвэл Америкын 52 муж 52 улс болон задрах тухай үндсэн хуулинд заачихсан байгаа, муж улс бүр түүнд захирагдахгүй байх эрхтэй

Avatar

Санал 2020-09-24 43.228.131.45

Эр хүн юм даа. Трамп АНУ-ийн төлөө, хүчирхэг байдлын төлөө, худалдааны хулгайн төлөө, үнэн бодит байдлын төлөө, хүний эрх чөлөөний төлөө үргэлж үнэнч бодитой дуугарсан хүн шүү?? Трампын ёс зүйн талаар дуугарсан үгнүүдэд хар арьстан хүмүүс нь л дургүй байгаа юм шиг мэдээ унших юм?? Трампад маш олон сайн тал, эх оронч үзэл бий. Зоригтой хүчтэй, эх оронч залуу сэтгэлгээтэй маш сайн удирдагч, маш том бизнесмен. ДАХИН СОНГОГДОХ ХЭРЭГТЭЙ..

Avatar

санал 2020-09-24 43.228.131.45

Эр хүн юм даа. Трамп АНУ-ийн төлөө хүчирхэг байдлын төлөө, худалдааны хулгайн төлөө, үнэн бодит байдлын төлөө хүний эрх чөлөөний төлө үргэлж үнэнч бодитой дуугарсан хүн шүү?? Трампын ёс зүйн талаар дуугарсан үгнүүдэд хар арьстан хүмүүс нь л дургүй байгаа юм шиг мэдээ унших юм?? Трампад маш олон сайн тал, эх оронч үзэл бий. Зоригтой хүчтэй, эх оронч залуу сэтгэлгээтэй маш сайн удирдагч, маш том бизнесмен. ДАХИН СОНГОГДОХ ХЭРЭГТЭЙ…

Avatar

Санал 2020-09-24 43.228.131.45

Эр хүн юм даа. Трамп АНУ-ийн төлөө хүчирхэг байдлын төлөө, худалдааны хулгайн төлөө, үнэн бодит байдлын төлөө хүний эрх чөлөөний төлө үргэлж үнэнч бодитой дуугарсан хүн шүү?? Трампын ёс зүйн талаар дуугарсан үгнүүдэд хар арьстан хүмүүс нь л дургүй байгаа юм шиг мэдээ унших юм?? Трампад маш олон сайн тал, эх оронч үзэл бий. Зоригтой хүчтэй, эх оронч залуу сэтгэлгээтэй маш сайн удирдагч, маш том бизнесмен. ДАХИН СОНГОГДОХ ХЭРЭГТЭЙ.

Avatar

Amar 2020-09-24 182.160.35.60

Яадаг муу Үмбүү вэ? Энэ чинь. Америкийн ардчиллыг устгах нь л дээ.

Avatar

Зочин 2020-09-24 203.217.139.242

Манайхан Трамп ахаас сурна гээд дайрах байхдаа

Avatar

Зочин 2020-09-24 103.212.119.242

Эрийн хугархай юмдаа

Avatar

Зочин 2020-09-24 202.126.89.10

Попын хаан. Манайхан ч бас дуурайх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-09-24 202.131.245.243

Зөв. Эр хурга.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж