С.Жавхлан: Намайг дуул гээд байсан, одоо дуулж өгье | News.MN

С.Жавхлан: Намайг дуул гээд байсан, одоо дуулж өгье

С.Жавхлан: Намайг дуул гээд байсан, одоо дуулж өгье

С.Жавхлан: Намайг дуул гээд байсан, одоо дуулж өгье

2020 оны улс төрийн сонгуулиас хойш нам гүмхэн амьдарч буй дуучин, УИХ-ын гишүүн асан С.Жавхлан “Монголоороо байгаасай” тоглолтоо энэ сарын 26-нд Төв цэнгэлдэхэд хийхээр болсон. Түүнтэй тоглолтын бэлтгэлийнх нь үеэр цөөн хором ярилцлаа.


 -Улстөрч болсноосоо хойш анх удаа та бие даасан тоглолтоо хийх гэж байгаа нь таныг урлагийн салбартаа эргэн ирсний "зарлал" гэж ойлгож байна. Сэтгэгдэл мэдээж өндөр байгаа байх, бэлтгэлээ хэр хангаж байна вэ?

-Хоёр өдрийн өмнө тоглолтоо хийе гээд гэнэт шийдсэн. Миний тоглолт дээр үзэгчид бүгдээрээ сайхан хамтарч дуулаад явчихдаг юм. Хөл хорио ч тавигдлаа. Энэ сайхан Төв цэнгэлдэх хүрээлэнд  маш олон жил монголчууд наадмаа хийсэн. Энэ жил Төв цэнгэлдэхээ хоосон орхиод өнжүүлж болохгүй юм шиг  санагдаад тоглолтоо хийх гэж байна. Намрын налгар өдөр дуунд дуртай ард түмэн маань айраг, хуушуураа авчирч ирээд хамтдаа сайхан наадаж дуулъя гээд цочир шийдвэр гаргалаа. Цагаан сүлдээ зоож байгаад бид нааддаг шүү дээ. Энэ жил Монголын ард түмэн наадмынхаа дээл гоёлыг өмсч чадсангүй. “Монголоороо байгаасай” тоглолтод ирэхдээ дээлээ өмсөөд ирээрэй  гэж ард түмнээсээ хүсч байна.

-Үзэгчид заавал дээлээ өмсөх ёстой юу?

-Тусгаар тогтносон Монгол Улс байдаг юм шүү гэдгийг сануулж, "Монголоороо байгаасай" гэж дэлхийд орилж чаддаг юм шүү гэдгийг би харуулахыг зорьсон юм. Хүмүүс намайг дуулаач л гээд байдаг  щ. Ганцаараа тайзан дээр зогсч байвал ичмээр юм даа.

-Үзэгчдийн хүсэлтээр дуулж байна гэж үү?

-Намайг дуул гээд байсан шүү дээ, одоо дуулж өгье.

-Олон нийт таныг улс төрөөс илүү урлагтаа байхад чинь дуртай. Энэ нь  ч илүү танд  зохидог?

-Урлаг, улс төр хоёр амин чанартаа нэг л зүйл. Урлаггүйгээр улс төр байдаггүй, улс төргүйгээр урлаг байдаггүй.

-Таныг улс төрөөс "зодог тайлж" байна гэж ойлгож болох уу?

-Зодог тайлах гэж хэлэх нь зохисгүй байх аа. Надад тайлаад байх  зодог шуудаг ч байхгүй.  Би дээлээ л өмссөн хүн. Жавхлан дээлээ тайлахгүй нь ойлгомжтой. “Монголоороо байгаасай” гэдэг бол С.Жавхлангийн тэмцэл. Улс төрөөс үл хамааран би 15  дахь жилдээ энэ зүйлээ хийж байна.

С.Жавхлан хаана байх нь хамаагүй, тайзан ч дээр ч, Төрийн ордонд ч өөрийнхөөрөө л байх болно. Энэ бол миний тавилан юм даа.

Монголын эсрэг муу юм бүхний эсрэг би тэмцэнэ. Монголын сайн сайхан бүхний төлөө мөн С.Жавхлан тэмцэнэ. Энэ бол урлаг, улс төр гэхээсээ илүү миний тэмцэл, амьдралын минь зорилго. Түүнээс биш жижиг асуудал яримааргүй байна. Өргөн утгаар нь хүмүүс олж харах хэрэгтэй.

2020 оны УИХ-ын сонгуулийн дараа та Увс нутгийнхандаа гомдсноо янз бүрийн байдлаар илэрхийлсэн. Үүнийг нутгийнхан нь таагүй хүлээж авсан нь тодорхой. Ер нь яагаад тэгж хүчтэй "гомдол" гаргасан юм бэ. Магадгүй Увсынхан таныг урлагтаа байвал илүү амжилттай гээд  УИХ-д сонгоогүй байж болно шүү дээ?

-Шударга бус зүйлийг мэдсээр, харсаар байж тэмцэхгүй юм бол надаас өөр хэн тэмцэх үү. Тухайн үед миний гаргасан зүйлд муухай зүйл огт байгаагүй. Би үзэл бодлоо л хэлсэн. Сонгуульд унасан бусад хүн ч над шиг үзэл бодлоо ил илэрхийлэх хэрэгтэй. Тэд нар үгээ хураагаад яагаад чимээгүй болчихож байгаа юм. С.Жавхлан илэрхийлсэн болохоос биш би үнэнийг  хэлсэн. Мөнгөнд ялагдаад яваад байж болох юм уу. Мөнгөнд Монгол ялагдчихлаа. Энэ зүйлийг цаашид бүү гаргаасай гэсэндээ өөрийгөө би зольсон асуудал.

-Нутгаа ташуурдсан тэр үйлдэлдээ дараа нь  эмзэглэсэн үү?

-Юунд нь эмзэглэхэв дээ. Би үнэнийг хэлсэн. Тэнд таван чулуу  л үсрээ биз. Том том шанагаар нь хэдэн голыг тасдаж,  нүх болтол нь ухаж байгаа биз дээ. Энэ хоёрын зааг ялгааг нь олж хараач. Миний ташуур, бүс хоёрт таван чулуу үсэрсэн байх. Цаана нь эх орныг минь зарж, идэж байгаа хүмүүстээ хэлэх хэрэгтэй.

-Увсын ард түмнээс та уучлалт гуйх уу?

-Тоглолтын өдөр ирээд хараарай. Сэтгүүлч нар энийг нэлээд сонирхож байна. Тоглолт дээр ирээд хараарай гэж хэлье. Би нутгийнхандаа хандаж  тайзан дээрээс үг хэлнэ.

-Эргээд улс төрийн талаар асуухад, танд улс төрийн олон намаас санал цөөнгүй ирсэн гэсэн. Яагаад заавал Ардчилсан намыг сонгов. АН танд юу амласан бэ?

-Би бие даагч гишүүнээр суугаад үзчихлээ, харлаа, дахиад л бие даагч гишүүнээр дөрвөн жил суух надад утгагүй санагдсан. Тэд нарын мэддэг хэлээр нь тоглоод, аль нэг рүү орж цэвэрлээд яваандаа бүгдийг нь нэгтгэе гэсэн бодолтой л намд элссэн.

 Залуучууд нь аятайхан санагдсан болохоор АН-ыг сонгосон. Зөв залуучууд түрээд явна гэж харсан. Эрч хүчтэй, мундаг залуучуудтай гар, хөл нийлж болох юм байна гэж ирээдүйн хэтийг харсан учраас сонголт хийсэн.

-Улс төрийн энэхүү сонголтдоо та хэр итгэлтэй байгаа вэ. Амьдрал баялаг хойно, магадгүй нэг өдөр үзэл бодол тань өөрчлөгдөхийг үгүйсгэхгүй?

-Харж л байя. Цаг хугацаа харуулах байлгүй. Ер нь С.Жавхлангийн орсон юм дандаа өнгө орж явдаг юм.

-Та үндэсний үзэлтэй хүний хувьд саяхан өөрийн сошиал сүлжээгээр “Монгол төргүй болжээ,  Монгол төр Монгол бичиг соёлоо 700 сая юанаар зарчихлаа” гэж ихэд ундууцсан байсан?

-Би үнэнийг л хэлсэн. Монголын төр гөлөг болсон. Уут уут мөнгөөр угсаагаа доромжилж, хэдэн бор цаасаар хэлээ худалдчихлаа. Тэнгэрийн угшилтай, асар их өв соёлтой Монголын ард түмэн ийм байдлыг хэрхэвч зөвшөөрч болохгүй. Тийм л учраас би дуугаа хоолойгоо илэрхийлсэн. Тусгаар тогтносон улс атлаа ах, дүүсээ өмөөрөөд үг хэлсэн ганц хүн байв уу.

-Таныг УИХ-ын гишүүн байхдаа саналаа тэрбумаар үнэлсэн гэх яриа гарч байсан. Энэ ер нь үнэн үү?

-Тухайн үед нь энэ талаар зөндөө тайлбар өгсөн. Миний гаргаж байсан шийдвэр бүгд оновчтой байсан. Хэрэв би нөгөө талд нь кнопоо дарсан бол  бас худалдагдлаа гээд ярих байсан биз. Тухайн үед нөхцөл байдлыг харж байгаад зөв оновчтой гаргасан улс төрийн шийдвэр. Мөнгөөр сонгуулийн саналаа өгдөг хүмүүс шиг, өнөөдрийн нийгмийн сэтгэлзүй шиг тийм залуу би бишээ.  Энэ талаар зөндөө ярьсан даа.

-Шинээр бүрдсэн парламентын тал нь шинэ хүмүүс, тэднээс та юу хүлээж байна вэ?

-Энэ талаар тоглолтын дараа ярилцъя тэгэх үү. Дуунуудынхаа үгийг сэргээж бэлтгэлээ хийе. Дараа нь ярилцах зөндөө цаг хугацаа гарна.

-Цөөн хором ярилцсан танд баярлалаа, тоглолтод нь амжилт хүсье.

-Монголоо өмгөөлж, хамгаалах сэтгэлтэй хүн бүхэн цугларах байх. “Монголоороо байгаасай” гээд бүгдээрээ Төв цэнгэлдэхдээ ганц өдөр наадацгаая. "Намайг дуул гэсэн та нар минь хүрээд ир" гэж л хэлье даа.  “Монголоороо байгаасай” гээд Жавхлан нь дуудаж байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
42
ТэнэглэлТэнэглэл
36
ЗөвЗөв
4
ХахаХаха
2
БурууБуруу
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

106 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ТЭНЭГ 2020-09-24 107.77.195.83

ТЭНЭГ СОЛИОТОЙ ГЭЖ НЭГ ОЙЛГОЛТ БИЙ

Avatar

Зочин 2020-09-24 202.126.88.234

Tuv aimgiinhniig hyatad, Hentiinhniig oros geed baidag ene chutgur uuruu tuved – hyatad l baigaadaa!!!

Avatar

хажуу айгийн хүн 2020-09-24 192.82.78.5

За хөөрхий Ус нутагт нэг сайн дуучин байж гэнэ. Гэтэл түүнийг ИХ-д сонгоогүй учир УС-ыг ташуурдаад Ус дуучингүй болж гэнээ. Тэгээд хойд насандаа хажуугийн аймагтаа төрж тэр аймаг нь сайн дуу хууртай болж гэнээ. 50 жилийн дараахь явган яриа…..ккккк

Avatar

kib 2020-09-24 202.126.89.205

durak

Avatar

Zochin 2020-09-24 66.181.181.110

Mongold gatshan Jauhlan gedeg duuchintai bish oor olon saihan duuchid urlagiin oduud bn yasan onigiroo hvn be

Avatar

Зочин 2020-09-24 66.181.181.110

Жавхлан гуай нутаг усаа ташуурддаг хунийг сонсоогуйм бна бидний газар шороо чинь дэлхийн нэгээхэн хэсэг та ч хязгааргуй нугэл хийлээдээ газар шороог хондохдоо хадаг дэвсэж гуйж хонддог биздэ тэр уул уурхайн хулнайч нар ч ард тумнээс хулгайлж байлаа ч хадаг дэвсэж газар дэлхийгээс гуйж шороог нь хонддог байлгуйдэ та ч тэнэг гэхэд багадах хун юм

Avatar

Зочин 2020-09-24 73.203.115.233

tavilan yum da

Avatar

zochin 2020-09-24 98.206.15.23

Uvsiinhan ochij bolohiimuu. Ehleed horigoo tsutslaachdee

Avatar

Зочин 2020-09-24 98.206.15.23

Uvsiinhan ochij bolohiimuu.Ehleed horigoo tsutslaachdee.

Avatar

Я 2020-09-24 202.9.46.54

Өөртөө л хэрэгтэй зүйлээ хий дээ. Заавал албадаж дуулуулаад яах вэ? Дуртайдаа дуулж байгаа дуучнаа сонсчихъёо

Avatar

z 2020-09-24 202.9.46.70

halzuu medrel ni medegdeehgui nowshhh

Avatar

Vh 2020-09-24 98.204.176.20

Zov l um hondoj yaridag zaluu daa

Avatar

Irgen 2020-09-24 202.126.90.108

Ene mangar batsaanii gants chadah zuil ni duu duulah,, uur yu ch hiih geed hereggui, chiv chimeegui l bai, eruul uvchtei ni medegdehgui ene urlagiinhaniig uu

Avatar

Зочин 2020-09-24 66.181.161.22

Эргүү ац чамайг хэн сонсдог юм. Батсүхийн хэдэн дууг багшаа багшаа гэж гүйж байгаад хулгайлж дуулж сурсан хүний үнэргүй хөгийн н**ш

Avatar

Zochin 2020-09-24 103.26.194.200

Dugarch chaddag ene erunhiidu ih mundag zaluu shu

Avatar

Зочин 2020-09-24 183.177.99.178

Улс төр урлаг хоёр адилхан гэж хэлсэн нь улс төрчид ард түмний өмнө жүжиг тоглодог хүмүүс гэсэн санаа юу

Avatar

Зочин 2020-09-24 103.26.193.55

Орон гаран амьтан байна шүү…

Avatar

Өөрийнхөөрөө л. Бай..чаддагаарххОНГИР 2020-09-24 202.21.124.132

Яасан гэж ичмхийн..хүн алж..хулгай хийсэн биш…. Уярааж.уйлуулж.байдаг т чинь баярлалаа..жавхаа

Avatar

Агуу 2020-09-24 202.21.124.132

Баярлалааа..бүү атаарх..жавхлан агуу.. хүмүүсээ

Avatar

Зочин 2020-09-24 208.38.3.34

Ennig Zavhlan ooroo bichsen baihaa

Avatar

Зочин 2020-09-24 62.216.208.190

Увсынханд баярлалаа. Жавхааг тайзан дээрээс нь шууд сонсох боломж олгосон увсчууд мэргэн байлаа.

Avatar

Doctor 2020-09-24 103.212.118.93

Галзуу хүний дууг сонсвол өөрөө галзуу болно шүү….

Avatar

Шилдэг улс төрч Жавхлаг 2020-09-24 192.82.65.175

Увсынхан сонсох эрхгүйг сануулъя

Avatar

Зочин 2020-09-24 202.179.26.182

ЭТО НЕ КАСАЕТСЯ БУРЯТОВ БЕЗ РОДСТВА.

Avatar

Зочин 2020-09-24 66.181.177.194

ИДИ НА ХУЙ

Avatar

Б 2020-09-24 192.82.65.175

Үзэхгүй гэвэл зодчихгүй юм байгааз дээ Жааакуузаа

Avatar

Зочин 2020-09-24 202.70.34.38

Дуул гээ биз дээ дуулая ч гэх шиг

Avatar

Зочин 2020-09-24 202.70.34.38

Мэдрэл муут

Avatar

ИРГЭН 2020-09-24 202.21.124.130

Чаиайг уул гэсэн ч хүн байхгүй л дээ, өөрөө л дуулах тавилантай гээ биз дээ.

Avatar

Зочин 2020-09-24 202.21.109.44

NO UFC PEOPLE JHHAAHHAHAHA

Avatar

Зочин 2020-09-24 202.179.26.182

Буриадууд төрөлх оросоороо бичээч.Англи та нарт ахдана.

Avatar

lol 2020-09-24 66.181.161.117

erguu l***r

Avatar

алиа салбадай 2020-09-24 66.181.161.95

2020 оны монголын шилдэг улстөрч

Avatar

зочин 2020-09-24 202.21.114.242

Дууг бол үнэхээр урлаж дуулдаг дуучин шүү. Бусад нь ямар хамаа байна.Тоглолтыг үзнээ.

Avatar

Буриад зон 2020-09-24 66.181.161.48

Үзнээ

Avatar

Emch 2020-09-24 103.212.118.93

Энэ хүн хэзээ эмнэлэгээс гарсан юм. Ярьсан зүйл нь эмчилгээ аваагүй шинж тэмдэгтэй бнаа… Гадаад явуул тэр халуун орны тайгад дуулана биз. Монголд тийм орон зай энэ хүнд үгүй!!!

Avatar

chi shuu 2020-09-24 66.181.186.61

amjilt husii mundag shuu

Avatar

Зочин 2020-09-24 202.21.107.123

Жавхлангаа сонсож сайхан энерги авнаа. Би Увсынх биш л дээ. Гэхдээ л Жавхланг сонсохоор сайхан л байдаг.

Avatar

Хуж@@ Төв орос Хэнтий 2020-09-24 202.179.26.182

Жавхлангийн ганцхан буруу бол Монголчуудыг дов жалга яс үндсээр доромжилж ирсэн хуж@@ Төв аймагт удмаа нуусан оросжсон хуж@@, эсвэл орос Хэнтийд хамниган буриад болж төрөөгүй нь..

Avatar

Зол 2020-09-24 66.181.161.48

Ойлгосонгүй

Avatar

irgen 2020-09-24 150.129.142.88

yznee .ajliinhaa 30 hynd bilet avch ogye. tiket .mn-r zarj ehelsen biz dee.saikhan duuldag sain duuchin shyy. amjilt hysye.

Avatar

Unshigch5 2020-09-24 90.188.54.82

Chaddag zuil baihad hench nuur bardam gedgee ene togloltooroo ard tumendee yaruu todoor haruulaad uguurei.Harin heleh ugee sain tsegnej baij l heldeg yum, shuu.Hun helsen buruu ugendee zovhi uuduu yavaarai.

Avatar

Зочин 2020-09-24 202.9.46.203

Өө балай ичиг ичиг
Ичих булчирхай наад худлаа үсээ ургуулсан бөөсөд бн уу та минь ээ

Avatar

Зочин 2020-09-24 202.9.46.45

Очих хүн олдох бол уу

Avatar

Amar 2020-09-24 182.160.35.60

Нутаг усныхныгаа доромжилж байж нийт монголыг бодно гэж үхсэн элэнцэг нь байх вэ дээ.

Avatar

Зочин 2020-09-24 64.119.22.224

Хүмүүсээ тоглотыг бүү үзээрнй

Avatar

зочин 2020-09-24 66.181.161.33

Увсын дуулдаг балай мөнггүй болжээ!

Avatar

Зочин 2020-09-24 202.179.26.182

Хэнтийн буриад яс үндсээ хуцаад л .

Avatar

Болдсайхан 2020-09-24 103.57.93.88

Халхуудыг уужуу тайванаараа гүйцэхгүй юм даа увсууд минь

Avatar

Зочин 2020-09-24 202.179.26.182

Монгол нэрнээс буриадууд шигээ татгалзаж байгаа Төв аймгийн "төв Халхууд" Халх Монголчудад хамаагүй.

Avatar

Зочин 2020-09-24 202.21.126.30

Авъяастай, мундаг дуучин шүү уг нь. Харин нилээд биеэ тоосон, их зантай хүн болоо юу даа…

Avatar

Зочин 2020-09-24 202.55.188.93

Явж явж Увсынхан л суудлыг нь дүүргэх байх даа.

Avatar

Зочин 2020-09-24 202.179.26.182

УДМАА НУУСАН ОРОС ХЭНТИЙН БУРИАД ТӨВИЙН Х!УЖААНУУДАД ЭНЭ ХАМААГҮЙ.

Avatar

Балмад Буриад 2020-09-24 66.181.161.48

Тэнэгтээрэй

Avatar

Мал 2020-09-24 192.82.73.74

Одоо тэгээд өөр шиг нь малнууд энийг үзнэдээ хаха

Avatar

зочин 2020-09-24 103.10.21.119

Одоо чамайг хэн үзхэв дэ,ядаж байхад өөрийнхөө фэн нутгийнхнаа гомдооцон

Avatar

Зочин 2020-09-24 122.201.20.194

Эргүү амьтан.

Avatar

Ман 2020-09-24 202.55.188.38

Энэ малыг битгий үзээрэй. Өөрийгөө их мундаг гээд бодсон мудак

Avatar

Saraa 2020-09-24 180.149.93.98

би л лав чамайг дуул гээгүй шүү… улс төр миний дүүд дэндүү ухаан нь хүрэхгүй ажил байх

Avatar

Зочин 2020-09-24 122.201.19.99

Ug ni ene huniig mash ikh hundeldeg bailaa. Odoo ch duu duulsan ch duug ni ch sonsoh sonirhol alga daa.

Avatar

Иргэн 2020-09-24 202.126.89.116

Увсынхан дууг чинь сонсож болох уу?

Avatar

Зочин 2020-09-24 202.9.46.203

УИХ аас завсарлага авья гэдэг балай мэдлэггүй банди.
Наад балай чинь үсэгээ бүрэн мэддэгүй ш дээ мэдэх үү тар нар

Avatar

зочин 2020-09-24 192.82.69.137

Хүн хэрээрээ, тэмээ тэнгээрээ гэдэгсэн чаддаг чаддагаа л хийж явбал боллоо ш дээ

Avatar

Зочин 2020-09-24 98.253.30.34

Say songuulid baahan mongo zaraad shatsan teriigee l ganz togloltoor nohoh gej bgam bna l gesen oilgolt shuud torj bna.

Avatar

Зочин 2020-09-24 202.9.46.203

Үсээ ургуулсан худ дээл өмссөн нэг их их зантай хүн чанаргүй гажиг наадах чинь.

Avatar

Зочин 2020-09-24 202.9.46.203

Энэ дуракийг олон нийтийн сүлжээгээр бүү гарга.
Бас худлаа дуулна. Нэг л их Монголоо гэж солиорно.
Увсаас хөөгдсөн, Одоо Архангайгаас хөөнө, Дараа нь УБ аас зайлуулна.

Avatar

Зочин 2020-09-24 202.9.46.203

Гажиг ичиж амьдар

Avatar

Зочин 2020-09-24 202.9.46.203

Мэдрэлийн өвчтэй дөрвөд мал энэ балайгийн дууг сонсох монгол хүн бн гэж үү?

Avatar

Зочин 2020-09-24 202.9.46.203

Mal
Durak
Gajig
Ene bui duug sonsoh hun bn uu. Chadwargui soliot

Avatar

zochin 2020-09-24 192.82.77.156

Дуулж өгье гэнээ, хэний төлөө вэ, хэн ч гуйгаагүй шүү, дуулвал дуулна л биз, больвол больно л биз.

Avatar

Зочин 2020-09-24 103.212.116.223

Дурак

Avatar

Зочин 2020-09-24 203.91.115.52

Үнэн үг хэлсэн хүнд ХҮН өшөөтэй, үхэр унасан хүнд нохой өшөөтэй гэгчээр юм болж байна уу даа . Жавхлан мунадаг залуу. Сайн дуучин. Жингийн тэмээ явдгаараа явж, жингэр ноход хуцдагаараа хуцнаа гэж… АМЖИЛТ ХҮСЬЕ !

Avatar

Зочин 2020-09-24 182.160.37.183

энэ хүнийг дээ .

Avatar

Увс 2020-09-24 103.212.118.93

Энэ хүнээс ярилцлага байтугай нэрийг бүү хэл хүмүүс ээ…

Avatar

Монголчууд 2020-09-24 103.212.118.93

Одоо энэ хүний мөөрөхийг сонсох хүн байтугай бөөс ч байхгүй. Увсын цаана хил гарч х**, хоцорсон хогийн саак аа…ккк

Avatar

Teneg l zaluu daa 2020-09-24 66.181.171.29

Sanalaa hudaldaad avsan munguuruu Japon taund bair avsan daa 14 honogiin daraa

Avatar

Зочин 2020-09-24 195.46.106.44

Энэ сэтгүүлч нар улсыг жинхэнэ бурантагладаг улсууд байнаа. Сэтгэл мэдрэлийн өвчтэй хүнтэй очоод өчнөөн дэмий донгосоод өвчнийг нь хөдөлгөчих юм. Та нар эрүүл хүн, өвчтэй хүн, боловсролтой хүн боловсролгүй хүн, хулгайч хүн, энгийн хүнийг ялгаж сурл даа. Хулгайчийг өмөөрөөд л баахан бичих юм. Нийгмийн зөв хандлага, бодлогыг шүүмжлээд л бичих юм. Аливаа юманд нэг гол ноён нуруу , гэж байдаг даа. Тэрийг барьж ажиллаж амьдарч сурахгүй бол нүдээ боочихоод нүхэн дээгүүр харайж явна гэсэн үг шүү.

Avatar

мөнхөө 2020-09-24 103.9.90.130

жавхлангийн хэлдэг үнэн шдээ.увсынхан мөнгө их өгсөн хүнээ сонгосон.ташуурдахад 5 чулуу үсрээ л биз.түүнд увсыхан юундаа эмзэглэдийн.уул усыг чинь ухаад байгаа нөхдүүдэдээ доль үсэрч сонгосон.увсын ард түмнийг үнэн шударгын талд зогсдог ажилсаг түмэн гэж боддог блаа.эндүүрэл байж

Avatar

zochin 2020-09-24 202.131.225.249

энэ тэнэгийн тоглолтын битгий үз Монголын ард түмний сонголтыг хүндэтгээгүй юу ч хийгээгүй муур хулгана болж тоглосон н**ш

Avatar

Мах 2020-09-24 202.55.188.38

Ирваа мал

Avatar

Зочин 2020-09-24 66.181.161.116

Мэдрэлээ эхлээд шалгуулчих

Avatar

Иргэн 2020-09-24 103.14.37.5

4жил юу ч хийгээгүй их хурлын гишүүн юу хийдэгийг ч мэдээгүй нөхөр одоо вугаа ч яриад байгаа юм. Дуулсан дуу болгон нь хит болдог дуучин дуугаа дуулаад явж байвал тэр нь түиэн олондоо тустай шүү.

Avatar

Зочин 2020-09-24 103.229.121.130

4 жил чи юуч хийгээгүй сул цалин авч байсан идсэн хоолоо буцааж тол.

Avatar

Зочин 2020-09-24 66.181.188.38

Монголын сэргэн мандалт тун ч ойрхон байна. Тэр үед энэ залуу ямарч улс төрчөөс илүүгээр энэ үйлсэд хувь нэмэр оруулсан нь тодорхой болж, даяар Монголоор өргөмжлөгдөх буй заа…

Avatar

ничоЗ 2020-09-24 172.104.70.20

Галзуу хүмүүсийг хөөргөж бүү алдаршуул!

Avatar

zochin 2020-09-24 64.119.18.65

ENE NUKHUR UKHAAN SUUKHGUY MANGAR YUM BAYNA , UUR SHIG L MALNUUD OCHIKH BIZ DEE

Avatar

zochin 2020-09-24 64.119.17.166

ene teneg 4 jil toriig toloolson geheer vneheer b**s hvrch bnaa yamar novshiin usan teneg ve

Avatar

Тийм 2020-09-24 66.181.180.37

Бид нь яаж ч тэр урлаг, улс төрийг нь хамаатай үгүйг ялгах билээ дээ та минь л мэдэж байвал болох нь тэр эээ

Avatar

Amar 2020-09-24 182.160.35.60

Нутаг усныхныгаа доромжилж байж нийт монголыг бодно гэж үхсэн элэнцэг чинь байдаг юм бэ..

Avatar

Зочин 2020-09-24 202.21.113.238

Хөөе УВСийн хүмүүс очихгүй үзэхгүй. Тэр хавиар байдаг бол чихээ дарна шүү

Avatar

ner ugui 2020-09-24 77.111.245.12

Зөв л ярьж байна шүү дээ. Уулыг нурааж усыг ширгээж байгаа нөхдүүдээ хоймортоо залаад, түүний эсрэг тэмцэж байгаа хүмүүсээ муу хэлэх юм.
Сая хятадын ван и ирэхэд Хүрэлсүх Баттулга 2 том байж чадаагүй нь үнэн шүү дээ. Ичмээр шүү.

Avatar

зочин 2020-09-24 202.9.46.39

энэ хүү ёолиорсон байна. хүдэнд хүйтэн хүү байна шүү . хол явахгүй дээ чамаас илүү дуулдаг хүн олон бии.хоосон толгой хүн л ингэж сагсуурдаг

Avatar

зочин 2020-09-24 139.5.216.171

Мунхагийн туйл

Avatar

Зочин 2020-09-24 192.82.68.204

Юм нь хавар хөдөлдөг байсан бол одоо намар хөдөлдөг болжээ.

Avatar

Дамба 2020-09-24 64.119.20.253

Энэ тийм хоншоортой эр юм бол тоглолтоо үнэгүы л хийёихээё.Том том юм яриад л мангар хүүхэд

Avatar

Зочин 2020-09-24 202.55.188.93

Их л хээхэлзүүр байна даа. Чи энэ зангаа хаанаас олчихов оо? Өмнө нь чи ийм байгаагүй дээ. Бараг л миний тоглолтыг ирж үзээрэй гэж нулимстай нүдээр хүн бүрийг царайчлаад явж байдаг асан. Одоо хаашаа юм, нэг их туниад л, ирж үзвэл үз байвал бай гэж байгаа юм уу? Бараг л та нар муусайн, миний тоглолтыг ирж үзэхгүй гээд яах юм гээд араас нь нулимах нь шив дээ, айн? Монголын ард түмэн чамд ямар өртэйн, Жавхлаан? Болгоомжтой л байгаарай даа. Нэг л өдөр сонсогч үзэгч ч үгүй болох вий дээ.

Avatar

Зочин 2020-09-24 202.55.188.93

Эсвэл төрөөс хуссан 10 тэрбум чинь, дотроос чинь хатгаад байна уу?

Avatar

Зочин 2020-09-24 103.57.94.223

УВСЫН ХҮН ҮЗЭХ БАЙТУГАЙ СОНСРЖ БОЛОХГҮЙ ГЭЭ БИЗ ДЭЭ.

Avatar

ДУУЧИН ЖАВХЛАНД 2020-09-24 202.179.25.38

НУТГИЙН ЗОН ОЛОН ТҮМЭН ЧИНЬ ЧАМАЙГ УЛСТӨРД ДЭМЖЭЭГҮЙДЭЭ БИШ. УЛСТӨРӨӨС ИЛҮҮ ХҮЧТЭЙ з****г БОЛОХ УРЛАГААРАА ЯВ. УРЛАГААРАА ТЭМЦЭЛ ХИЙ. УРЛАГТАА Л ҮНЭНЧ ЯВ.ГЭЖ ЗАХИАД БАЙХ ШИГ …. ГОМДОЛЛООД ЯАХ ВЭ. НУТГИЙН ЗОН ОЛОН ЧИНЬ МЭДЭЖ БАЙГАА ШД

Avatar

Зочин 2020-09-24 66.181.177.194

БАЛАЙ.ДАРГА БОЛОХ ГЭЭД МӨНГӨӨ БАРЧИХАЖ ДЭЭ.ХҮН ҮЗЭХҮҮ? ГЭХДЭЭ БАЛАЙЧУУД Ч ОЛУУЛЛАА ШҮҮ.

Avatar

УЛС ТӨР Ч ДЭЭ... 2020-09-24 202.179.25.38

УЛСТӨРИЙГ БОЛ УХААНТАЙ УЛСУУД ОЙРТОМГҮЙ БУЗАР ЗҮЙЛ Л ГЭХИЙМ БАЙНА ШД.

Avatar

ннннн 2020-09-24 203.91.118.254

мундаг байна яг үнэн мөнгөний сонгууль болсон илэрхийлсэн нь Жавхлан

Avatar

Зочин 2020-09-24 91.101.66.10

Tsag uye olson chambai sanaa baina. Bas uls torch hun shig hariulj, taalagdlaa.

Avatar

Зочин 2020-09-24 66.181.170.117

ок

Avatar

Алтанцэцэг 2020-09-24 122.201.19.99

Энэ шизотай мэдрэл хүүр хол очиж үх

Avatar

Нямдаваа 2020-09-24 202.131.229.122

Хүнд мэдлэг хэрэгтэй. Тэнэгийн дуугүй нь үзэмжтэй гэдэг. Төрөө шүүмжилж болно. Үүний цаана манай улсын Үнднсэий аюулгүй байдал, эдийн засаг, УЛСТӨР-ийн чухал асуудлууд байгаа. Худлаа учир нь олдохгүй олон юм бүү ярь. С.Жавхлангийн орсон юм өнгө ордог юм бол зөв гаргалгааг нь гаргаад түүнийгээ түмэн олондоо үзүүлээч хө. Тэгвэл би ч бас дэмжие.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж