МАН-ын Гадаад харилцааны хэлтсийн даргаар М.Цэлмүүнийг томилов | News.MN

МАН-ын Гадаад харилцааны хэлтсийн даргаар М.Цэлмүүнийг томилов

МАН-ын Гадаад харилцааны хэлтсийн даргаар М.Цэлмүүнийг томилов

МАН-ын Гадаад харилцааны хэлтсийн даргаар М.Цэлмүүнийг томилов

МАН-ын Удирдах зөвлөлийн хурал өчигдөр /2020.09.22/ болж, дотоод зохион байгуулалтын хэд хэдэн асуудал хэлэлцэж, шийдвэрлэсэн байна. Уг хурлаар МАН-ын Гадаад харилцааны хэлтсийн даргаар Манлайжавын Цэлмүүнийг томилжээ. М.Цэлмүүн нь 1991 онд төрсөн. БНХАУ-ын Цинхуа их сургуулийг төгссөн. Орос, англи, хятад, япон хэлний мэдлэгтэй. УИХ-ын Тамгын газар, Барилга, хот байгуулалтын яам, Гадаад харилцааны яам, “ОIO” ХХК-ийн гүйцэтгэх захирлаар ажиллаж байсан туршлагатай. Нийгмийн Ардчилал Монголын Залуучуудын холбооны Удирдах зөвлөлийн гишүүн юм байна.

Г.ХОРОЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
32
ТэнэглэлТэнэглэл
9
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

24 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-09-23 99.138.111.117

Овоо залуус гэж боддог байсан. Гэтэл нам дагаад явчихлаа хөөрхий. Хөгшин, хогийн намын залуу гишүүн юм биз дээ. Энхбат, Идрээ хоёрын ярилцлага үзээрэй. Чи зүгээр л намын шинэчлэл яриад хэрэггүй зүгээр л залуу гишүүн шүү

Avatar

Зочин 2020-09-23 64.119.27.175

М.Цэлмүүн ямар мэргэжлээр төгссөн нь байхгүй байна шүү дээ. Юмыг тодорхой бичихгүй дандаа хагас хугас байх юм. Юуг нь нуугаад байдаг байнаа. Гадаад харилцааны сайд болсон, урьд нь МАН-ын ажлын албаны дарга асан Энхтайван Бээжинд худалдааны их сургууль төгссөн гээд мөн л мэргэжил нь байгаагүй. Нийтийн хоолны анги л төгссөн байна лээ. Түүнийгээ зүгээр л биччих хэрэгтэй шүү дээ. Юуг нь ингэтлээ нуудаг байнаа. Ил тод гээд унгас алдаад байсан яасан. Намтараа нуух ч асуудалтай гэсэн үг юм.

Avatar

иргэн 2020-09-23 202.131.227.82

малчин, ажилчин гаралтай хүмүүсийн чадварлаг хүүхдүүдээс албан тушаалд томилохгүй юу??

Avatar

Зочин 2020-09-23 202.126.89.45

Атаархуу нэг нь муулахаас өөр юм чадахгүй. Урагшаа хараад ажлаа сайн хийгээрэй дүү .

Avatar

Зочин 2020-09-23 202.70.34.70

i********* hun bn

Avatar

Намаас өөр юм алга уу? 2020-09-23 66.181.190.35

Аав нь цүнхчин Манлайжав, хүү нь намчин нусгай боловоо хөөрхий, 24 онд хамраараа газар гатгах нь дээ

Avatar

Zochin 2020-09-23 66.181.161.123

Хэний хүү байх нь нэх чухал биш.Боловсрол, юм үзэж нүд тайлсан өөрөө зөв сэтгэлтэй ухаалаг хүн л эх орондоо эсэн сууж хөгжүүлнэ. Хөгжилрүү тэмүүлсэн их хөдөлмөр ард түмнээ ажлаар хангана. Амьдрал дээшлэнэ. Урагшаа дүү минь. Амжилт

Avatar

Зочин 2020-09-23 99.138.111.117

Юм үзэж нүд тайлсан байж хөгийн намд орчихдог битэхгүй ээ

Avatar

р 2020-09-23 66.181.161.112

дүүдээ ажлын амжилт хүсье.

Avatar

Туяа 2020-09-23 103.57.93.229

Дүүгийнхээ шинээр томилогдсон ажилд нь амжилт хүсье. Элдвийн яриаг үл анзааран ажилдаа л сэтгэлээ зориулаад ажиллаарай.

Avatar

Z 2020-09-23 64.119.27.185

Aav ni tsumiin energy-n gazriin yu ch bilee. Manlaijav gedeg hunii huuhed.

Avatar

Irgen 2020-09-23 66.181.188.72

Buur neg hachin shouchin bandi shdee, huurhiisduu sain b**s doloogch l yumdaa

Avatar

zuw shiidwer 2020-09-23 202.55.188.89

Nudee olson zuw shiidwer bn. Chadwarlag, turshlagatai zaluuchuudiig sain demjih heregtei

Avatar

Зочин 2020-09-23 203.91.115.38

Hun muulah gsngui thde suuliin uyiin MAH-yn tomilgoonuudyg harahaar dandaa Hyatadad surguuli tugssu humuus bhyn… ta nar uursduu suuliin uyiin tomilgoonuudyn CV-g haraarai dandaa Hyatadad tugssun humuus… tohioldol uu, ugui yu?

Avatar

Ь 2020-09-23 59.153.87.20

Гадаад хэргийн сайд Энхтайван ч мөн адил урд хөршид төгссөн оюутан

Avatar

Зочин 2020-09-23 202.179.25.80

Yu ch medexgvi, xeniin ch gej tnixgvi baij bitgii jngej xelee ataarxuu bas muuxai xvmvvs yumda gj

Avatar

Зочин 2020-09-23 193.128.205.125

Zurag daruulj baij dalii amaa zaschihgui dee! Neg tiim setgetsiin ovchtei hun shig garchihaj. Ug ni bol …

Avatar

12 ond amjultaa ahiulsan uu? 2020-09-23 45.86.203.232

12 ond amjiltaa ahiulaad bgaagui biluu? Ymr ch ajil hiij uzeegui, uuriigoo mundag ailiin tsarailag lag zaluu gej boddog? Ene bodlondoo itgeed yavj bdag zaluu … mdku ene tiim tsarailag ymuu esvel ataarhaad bnuu. Bdag l zaluu, naiziinhaa eejin site aar bichuulch ntr od boloh hobbytoin

Avatar

Зочин 2020-09-23 66.181.191.205

goeo huhdug uu???

Avatar

Зочин 2020-09-23 66.181.161.28

Мундаг залуу боловсон хүчин….Амжилт….Одоо залуус юу хийж чаддагийг харуулаарай….Егзөр хэдэн мөнгө идсэн өвгөдийг халах нь зөвөөөөөө..

Avatar

zochin 2020-09-23 202.179.25.79

chen gedeg gariin chuuched be?, bas neg chine gar!!!

Avatar

Аав 2020-09-23 66.181.168.199

Хэнийх нь хүүхэд вэ?

Avatar

Зочин 2020-09-23 202.131.245.243

хятад хүүхэд байна даа.

Avatar

ИРГЭН 2020-09-23 202.131.238.98

цүнх баригч л бна да

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж