"Метротой болсон бол иргэд нийтийн тээврийг сонгох байсан" | News.MN

"Метротой болсон бол иргэд нийтийн тээврийг сонгох байсан"

"Метротой болсон бол иргэд нийтийн тээврийг сонгох байсан"

"Метротой болсон бол иргэд нийтийн тээврийг сонгох байсан"

Түгжрэлийг бууруулж, нийтийн тээврийн хүрэлцээг нэмэгдүүлэх чиглэлээр ямар арга хэмжээ авч буй талаар Нийслэлийн Тээврйин үйлчилгээний газрын Тээврийн төлөвлөлт технологийн хэлтсийн дарга С.Цэцэгмаагаас тодрууллаа.


Хорио цээрийн дэглэмийг цуцалж, хичээлийн шинэ жил эхэлснээс хойш автобусны хомсдол үүсээд байна. Нийтийн тээврийн хүрэлцээг нэмэгдүүлэх чиглэлд ямар арга хэмжээ авч байна вэ?

– Хорио цээрийн дэглэмтэй, амралт зугаалгын улиралд замын ачаалал эрс буурсан үед автобус цагийн хуваариа мөрдөж байсан. Есдүгээр сараас Улаанбаатар хотын түгжрэл дээд цэгтээ хүрч, автобус хуваарийн дагуу цагаар үйлчилгээнд гарч чадахгүй байна. Ялангуяа өглөө оройн цагаар түгжрэл эхлэхтэй зэрэгцэн нийтийн тээвэрт цагийн хуваарь мөрдөгдөж чаддаггүй.

Нэг автобус 8-13 минутын зайтай үйлчилгээнд гарах ёстой байтал түгжрэлийн үеэр 20-30 минут хүлээгддэг. Зарим тохиолдолд автобус хүлээгдэх хугацаа нь  30 минутаас илүү байна гэсэн судалгаа байгаа юм.

Өнөөдрийн байдлаар нийслэлд давхардсан тоогоор 600 орчим мянган иргэн нийтийн тээврээр үйлчлүүлдэг. Улаанбаатар хотод  98 чиглэлд 900 орчим автобус үйлчилгээнд гарч байгаа нь хангалттай хүрэлцдэггүй нь үнэн. Нийтийн тээврийн хүрэлцээний 80 гаруй хувийг хангаж байна. Олон улсын жишигт нэг саяас дээш хүн амтай хотод 1000 автобус шаардлагатай гэх тооцоо судалгаа бий. Гэтэл 1.5 сая гаруй хүн амтай нийслэлд 900 орчим автобус нийтийн тээврийн үйлчилгээнд гардаг гэж үзвэл хангалттай биш үзүүлэлт юм.

Бидний хувьд нийтийн тээврийн хүрэлцээнээс илүүтэй тулгамдаж буй асуудал нь түгжрэл болоод байна. Түгжрэлийг бууруулахгүйгээр автобусны тоог нэмсэн ч нийтийн тээврийн үйлчилгээнд гарах зай хоорондын хуваариа баримталж чадахгүй.

Хүлээгдлийн улмаас иргэд  бухимддаг. Тиймээс эхний ээлжинд түгжрэлийг бууруулах шаардлагатай учраас Тээврийн цагдаагийн алба, НЗДТГ, Нийслэлийн хот төлөвлөлт инженерчлэлийн газар зэрэг холбогдох байгууллагуудтай хамтран ажиллаж байна.

-Түгжрэлийг 30-40 хувиар бууруулах зорилготой сургуулийн автобус үйлчилгээнд гарсан. Эсрэгээрээ түгжрэлийг сааруулах биш замын ачааллыг  нэмэгдүүлж байна гэж үзэх эцэг эхчүүд олон байгаа. Сургуулийн автобус түгжрэлийг бууруулж чадаж байна уу?

-Нийслэлийн боловсролын газрын тооцоо судалгааны дагуу 31 сургуульд 40 автобус  явуулахаар бэлтгэл ажлаа базааж, өчигдрөөс үйлчилгээнд гарлаа. Энэ сарын 21-ны өдрийн байдлаар сургуулийн 40 автобусаар 980 хүүхэд зорчсон байна. Энэ нь тодорхой хэмжээгээр автомашины тоог цөөрүүлж байгаа юм. Тиймээс сургуулийн автобус үйлчилгээнд гарснаар түгжрэл нэмэгдсэн гэж үзэхгүй байна.  Өнгөрсөн жил сургуулийн автобусыг туршилтаар үйлчилгээнд нэвтрүүлэхэд нэг сарын хугацаанд 152 мянган хүүхэд зорчсон бол түгжрэл 18 хувиар буурсан гэх судалгаа бий. Эцэг эхчүүд ч бас хүүхдээ өглөө, оройд сургуульд нь зөөх гэж цаг алдахгүй шүү дээ.

-Хотын удирдлагууд  түгжрэлийг бууруулахад иргэд автомашинаас татгалзаж нийтийн тээврээр зорчихыг уриалж буй нь бодит амьдрал дээр нийцэхгүй байна. Автобусны хүртээмжийг нэмэгдүүлэхэд нийтийн тээврийн шинэчлэлт хийх цаг нь болсныг ч хэлж байна?

-Нийтийн тээврийн парк шинэчлэлтээс илүүтэй түгжрэлийн асуудлыг шийдэх нь чухал. Түгжрэлийг бууруулснаар иргэд нийтийн тээврээр сонгож үйлчлүүлэх боломж бүрдэнэ.

Одоогоос гурван жилийн өмнө автобусны дундаж хурд 15 км/ц байсан бол өнөөдрийн байдлаар 0-13 км/ц хурдтай замын хөдөлгөөнд оролцож байна. Тэгэхээр зарим үед автобус зам дээр зогсолтод орчихож байгаа юм. Автомашин ч ялгаагүй зам дээр түгжирч тэг зогсолт хийж байна. Тиймээс иргэдэд сонголт алга.

Автобус, хувийн автомашинаар зорчсон аль нь ч ялгаагүй түгжирнэ. Харин тусгай замын автобус BRT төслийг хэрэгжүүлэхийн сацуу  метротой байсан бол мэдээж иргэд автомашинаас илүүтэй нийтийн тээврийг сонгох байсан. Гэтэл ийм нөхцөл өнөөдөр бүрдэх боломж нь алга. Түгжрэлээс гадна нийтийн тээврийн парк шинэчлэлтийн асуудал яригдаж байна. Парк шинэчлэлтээр 400 орчим автобусыг нийтийн тээврийн үйлчилгээнд гаргахаар төлөвлөж байна.

-Нийтийн тээвэр нэгдүгээр эгнээгээр зорчих давуу эрхтэй ч бодит байдал дээр автомашинууд ч бас нэгдүгээр эгнээгээр замын хөдөлгөөнд оролцож байна. Зөвхөн нийтийн тээвэр нэгдүгээр эгнээгээр зорчих журмын хэрэгжилтэд хяналт тавьдаг уу?

-Нийслэлийн Засаг даргын 2016 оны захирамжаар гурван эгнээ буюу хоёроос дээш замд нэгдүгээр эгнээнд нийтийн тээврийн үйлчилгээний автобус давуу эрхтэйгээр зорчих захирамж гарсан. Гэвч бодит байдал дээр өнөөдрийг  хүртэл уг захирамж хэрэгждэггүй. Нэгдүгээр эгнээнд автомашинууд автобустай адил замын хөдөлгөөнд оролцдог учраас нийтийн тээвэрт давуу байдал үйлчлэхгүй. Хэрэв түгжрэл үүсэхгүй, нийтийн тээврийн автобус хуваарийн дагуу цагаар үйлчилгээнд явж чаддаг байсан бол иргэд нийтийн тээврээр л үйлчлүүлнэ.

-Түгжрэлийг бууруулах, нийтийн тээврийн хүрэлцээг нэмэгдүүлэхэд автобус хоорондын зай, эргэлт чухал. Тиймээс холын эргэлтийг богиносгох чиглэлд анхаарч байна уу. Хотын дарга асан Э.Бат-Үүлийн санаачилсан автобус хоорондын зай, эргэлтийг богино чиглэлд болгох ажлыг хэрэгжүүлэх тухай яригдаад шийдлээ ололгүй долоон жил өнгөрлөө.  Үүнд гарц олсон уу?

-Бид 2014 онд нийтийн тээврийн үйлчилгээнд дахин төлөвлөлт төслийг хэрэгжүүлж байв. Уг төслийн хүрээнд нийслэлийн алслагдсан бүс нутагт  үйлчилгээнд явдаг нийтийн тээврийн холын эргэлтийг богино зайнд шилжүүлсэн. Хөдөлгөөний аюулгүй байдлыг хангасан зам талбайг шийдэж, төв замаар зөвхөн угсраа автобус зорчих зохицуулалтыг хийж байв. Гэвч автобусны холын эргэлтийг богино зайнд шилжүүлсэн төсөл иргэдийн шүүмжлэл дагуулсан. Хүмүүсийн сэтгэлд нийцээгүй.

Иргэдийн тухайд нэг л автобусаар дамжин суулгүй хүссэн цэгтээ хүрэхийг хүсдэг. Тухайлбал, Тахилтад амьдардаг иргэн нэг л автобусаар Офицеруудын ордон орохыг хүсдэг гэсэн үг. Тиймээс богино зайн эргэлтийг хэрэгжүүлсэн нэг сар гаруйн хугацаанд иргэд бухимдсан учраас дахин хэрэгжээгүй.

Өнөөдрийн байдлаар богино зайн эргэлтийн төслөөс 50 гаруй хувь нь л хэрэгжиж үлдсэн. Одоогоор энэхүү төслийг дахин эхлүүлэхээр дахин төлөвлөгөө боловсруулаад байна. Зөвхөн хотын төвд биш баруун, зүүн хэсгийг гол замууд руу холбох богино эргэлтийн чиглэлийн төлөвлөгөөг үе шаттайгаар хэрэгжүүлэхээр ажиллаж байна. Тиймээс богино чиглэлийн нийтийн тээврийг нэмэгдүүлэх шаардлагатай.  Эхний ээлжинд парк шинэчлэлтэй холбоотой асуудал шийдэгдвэл давхцал ихтэй төв замууд руу орж ирж буй нийтийн тээврийн чиглэлийг богино зайтай болгоно. Иргэд автобусанд дамжин суух нь үнэгүй тул санхүүгийн хүндрэл үүсэхгүй. Хамгийн гол нь иргэд түгжирч, цагаа алдахгүй байхыг хүсвэл нийтийн тээврийн үйлчилгээний богино зайн эргэлтиийг дэмжихийг хүсье.

-Нийтийн тээврийн үйлчилгээнд гарч буй 900 орчим автобуснаас хэчнээн нь өнөөдрийн байдлаар холын зайнд үйлчилж байна вэ?

-Улаанбаатар хотод их дээд сургууль, төрийн байгууллага, үйлчилгээний төвүүд төвлөрсөн байдгаараа онцлог. Үүнийг дагаад Энхтайваны өргөн чөлөөний орчимд  өглөө, оройд хамгийн их түгжрэл үүсдэг. Иймд автобус хоорондын зайг богино эргэлттэй болгосноор  ачаалал багасна. Энэ хэсэгт нийтийн тээвэр 12 чиглэлд давхцан үйлчилгээнд гардаг. Богино эргэлтийг нэвтрүүлэхэд автобус нэмэх шаардлагатай болно. Богино хугацаанд автобусны тоог нэмэгдүүлснээр иргэд нийтийн тээврээр үйлчлүүлнэ.

Б.ЦЭЦЭГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
БурууБуруу
2
ЗөвЗөв
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

70 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-09-22 210.121.173.224

songuuli d oroh bolhooroo terbumaar ni olood bdg duraakuud metro barihad mongo bhgui gej h*****d bhiim daa.

Avatar

Зочин 2020-09-22 122.201.24.84

УБ т метро шиг хэрэггүй юм байхгүй тэр төмөр замын хажуугаар хурдны хос зам тавиад шугамын алсын цэгтэй автобус явуулах нь хамаагүй хядхан манай нөхцөлд яг таарна хотын хойт талаар мөн шууд явдаг автобусны шугам замтай бобол байдал дээрдэнэ тэгээд 2 цагийн дотор дамжин суух эрхтэй болго зарим дээд сургуулиудыг хотоос аймаг дагуул хотод шилжүүл тэгээд тэгш сонгой гоо ашигла зөрчил гаргасан жолоочийн эрхийг 3 сараас 3 жил эрхийг нь хас тэгсэн цаг арай гайгүй болно

Avatar

Зочин 2020-09-22 80.110.118.56

автобусны үнээ дийлэхгүй улс метроны хөлс төлж дийлэх үү

Avatar

Зочин 2020-09-22 64.119.24.230

Batuul metrony zoosyg haachsanyg heleed uguh baih

Avatar

Зочин 2020-09-22 139.5.218.155

Төмөр замаа хотоос гаргаад оронд нь хурдны зам тавь. Тэр болтол төмөр замын 2 талаар 2, 2 эгнээ зам тавь. Бэлэн коридор байна. Төмөр тороор хашаад хоосон байлгаж байх шаардлагагүй. Энэ коридорыг сайн хамгаал. Газар олгосон бол эртхэн цуцал. Энэ УБ-ын аврал болно шүү.

Avatar

Зочин 2020-09-22 66.181.179.60

Сөүл хот сийрэг байдаг нь холимог тээвэртэй

Avatar

Зочин 2020-09-22 66.181.179.60

Рейлбусны буудал руу гэрээсээ саадгүй холимог тээврээр шууд очих боломж

Avatar

Зочин 2020-09-22 66.181.179.60

Хотоо сийрэгжүүлж дагуул хотоо байгуулж

Avatar

Зочин 2020-09-22 66.181.179.60

Ямар компаний машин түгжрэл үүсгэж байгаа судалгааг хийж тэр компанийг хотоос гаргах нь зөв.

Avatar

Зочин 2020-09-22 66.181.179.60

Хот дундуур өнгөрч байгаа төмөр замаа хос болгоод рейлбус явуулах байсан

Avatar

Зочин 2020-09-22 202.126.88.58

tugjreliig buuruulah gants l arga bainadaa. Hotiig dahin tuluvluh. Zamuudiin toog nemeh shaardlagatai bol zarim barilguudiig buulgaj zam gargah

Avatar

Зочин 2020-09-22 64.119.17.150

Монголд иетро шиг хэрэггүй юм байхгүй.

Харин нийтийн тээврийг үнэгүй буюу бараг үнэгүй болгох хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-09-22 64.119.17.150

Монголд иетро шиг хэрэггүй юм байхгүй.

Avatar

Зочин 2020-09-22 66.181.183.75

Bogino ergeltiig heregjuul. Chiglelee zuv onovchtoi songo. Tuv zamaar yavj baigaa avtobusnuud chini bagtahaa bailaa. Zarim ni duuren huntei zarim ni hooson shahuu yavj bna.

Avatar

Зочин 2020-09-22 202.55.188.93

Metro hereggui barih gej heden jil bolno, daraa ni zardlaa nuhuj chadahgui. Zugeer l buh mashind mash undur tatvar taviad ter munguuruu niitiin teevree olon chigleld oir oirhon yavah saijruulah uniig ni buuruulah g.m-r hugjuul.

Avatar

Зочин 2020-09-22 192.82.66.181

АН 8 жил засаг барьсан бол УБ метротой болох байлаа

Avatar

Зочин 2020-09-22 202.126.89.180

Метро хэрэггүй.

Avatar

fsdf 2020-09-22 103.212.117.201

cham shig ork hereggui

Avatar

Зочин 2020-09-22 172.58.84.201

Elbegdorj gedeg huzuugui hulgaich naad metro barih mongiig chini zalgichihsan

Avatar

ard Bazar 2020-09-22 73.202.10.232

Benzinii YHEEH cheleeleed ABTObusaa ynegyi yavuul !! Mongol bol baruun gariin zamiin xedelgeentei oron. Tiim uchiraas
xotiin dotor zevhen ZYYH taldaa rulitei mashinaa ashiglaachee!!! . Ingehed buruu yum yu baina.

Avatar

Зочин 2020-09-22 139.5.219.222

монголд метро шиг хэрэггүй юм байхгүй барих мөнгөгүй зээлээд баридийм гэхэд барих хугацаа нь доод тал нь 20 жил нисэх буудлаа харахгүй юу барьж дуусаад бөөн алдагдал дампуурал тэрүүгээр нь монголчууд л үйлчлүүлнэ монголчууд л ажиллуулна тэхээр нийтийн жорлон шиг л юм явна тэгээл нөгөө төмрийн сэгэн дундаа түгжирсэн хэвээр үлдэнэ

Avatar

sdf 2020-09-22 202.21.108.235

cham shig ork oilgohgui priusaa unaad yav

Avatar

Өөр зүйлгүй 2020-09-22 66.181.183.239

Метро барихаа больсоон. Удахгүй дүүжин гүүрээр явцгаана. Тэвч итгэ хүлээ

Avatar

ЗОЧИН 2020-09-22 103.212.116.176

МОНГОЛЫН НӨХЦӨЛД ЗӨВХӨН МЕТРООЛ ТОХИРН.О ЯДАЖ Л ӨВӨЛ ДААРАХГҮЙ. МЕТРООГҮЙ ХОТЫГ ЯМАР ХОТ ГЭХЭВ ДЭЭ.

Avatar

Gus 2020-09-22 202.131.229.146

МЕТРООГҮЙ ХОТЫГ Улаанбаатар гэдийн kkkk

Avatar

Зочин 2020-09-22 66.181.179.60

Түгжрэлээс гарах төгс арга нь төмөр зам нисэх

Avatar

Зочин 2020-09-22 202.21.107.98

metro bas chieldsen l um yavdag um bish uu. tegj yavahgui bol dampuurna.

Avatar

Зочин 2020-09-22 122.201.23.201

энэ түгжрэл нээрээ арай бишээ 3 4цагын өмөн гарах юмуу хашинбэ арайчдээ

Avatar

Зочин 2020-09-22 139.5.219.180

МЕТРО Ч ЯАХАВ. САЯ НЭГ ХЭСЭГ РЕЙЛБУС ЯВУУЛЖ ҮЗЭЭ БИЗ ДЭ ТӨМӨР ЗАМААР. ХҮМҮҮС ҮНЭТЭЙ БАЙНА ГЭЭД СУУГААГҮЙ. ЯГ ҮҮНТЭЙ АДИЛ ЮМ БОЛНО. ӨНӨӨДӨР МЕТРО ГЭЭД ОРИЛООД БАЙГАА ХҮМҮҮС ЦАГАА ТУЛХААР ҮНЭТЭЙ ГЭЭД СУУХГҮЙ Л ДЭ

Avatar

ЗОЧИН 2020-09-22 139.5.219.180

ТҮГЖРЭЛ ГАНЦХАН МАШИНЫ ТОО НЭМЭГДСЭНЭЭС ҮҮССЭН БИШ ШҮҮ. ХОТ ТӨЛӨЛВЛӨЛТӨӨ ЗӨВ ЯВУУЛААГҮЙ. ШИНЭ БАРЬЖ БУЙ ХОРООЛЛЫН ЗАМУУДАА ХАР 2 ХОН ЭГНЭЭ. НЭГ ЭГНЭЭНД НЬ МАШИНА ТАВЬЧХАНА НЭГ ЭГНЭЭГЭЭРЭЭ ГЭЛДЭРЧ БАЙХ ЖИШЭЭТЭЙ. ХОТЫН ТӨВ БОЛЧИХСОН НАРАНТУУЛАА НҮҮЛГЭЭЧЭЭ. ХӨДӨӨНИЙХӨН МАШИНТАЙГАА ОРЖ ИРЭЭД БИТҮҮ ТҮГЖРЭЭ.

Avatar

Зочин 2020-09-22 66.181.179.60

Агаарын бохирдлоос гарах төгс арга нь орон сууцжуулах.

Avatar

Зочин 2020-09-22 202.9.46.165

metro unetei gej hen heleed ugsun mal ve tegvel tegeed ugjreend mashindaa umhiiruud suuj bai l daa

Avatar

Зочин 2020-09-22 202.126.88.180

Метро барихад 5-хан тэрбум доллар л олох нэг ажил байгаа юм кк

Avatar

Зочин 2020-09-22 139.5.219.180

МАНАЙ МОНГОЛЫН ЖИЛИЙН ТӨСӨВӨӨР БОСОХ МЕТРО ҮНЭТЭЙ БИШ ЮМ БАЙНА Л ДА

Avatar

Зочин 2020-09-22 202.126.92.60

Ядаж л сургуулийн автобус гэсэн тэнэг юмаа болиочээ, хамран сургах тойрогтоо сургаад, сургуулийн автобус гээд хоосон яваад байгаа автобуснуудаа энэ хүн нь дүүрээд сууж чадахгүй байгаа чиглэл дээрээ нэмж явуулаачээ, "Сургуулийн автобус" чинь зүгээр л сонгуулийн шоу, PR болоод байна шүү

Avatar

Зочин 2020-09-22 202.9.46.212

Уучлаарай. Дээрхи ярилцлагыг уншсангүй сэтгэгдэлээ бичив. Учир нь улиг болсон яриа. Метро үнэхээр хэрэгтэй шүү. Японы агаараар явар метрог л нэвтрүүлчих. Үүнд онцгой ач холбогдол өгч зоригтойхон ажиллая л даа. Нэг дарга гарч ирээд л өөр юм ярьж амбицлаад ингэж нийтийн тээврийн хөгжилд ТҮГЖРЭЛ үүсээд удлаа. Хэнч ийм автобусаар явахгүйээ. Соёлгүй, хог шороо, дуу чимээ, огцом огцом тормоз. Одоо үннийгээ л зоригтой өөрчил.

Avatar

Зочин 2020-09-22 202.126.88.68

Мөнгө нь хаана. Ашигаа яаж нөхөх үү. Зүгээр л нэг жийптэй болоод авчихвал лизинг, шатахуунаа боддоггүй нэг өлөн сэтгэхүй байна даа, өөрөө болбоос.

Avatar

Gus 2020-09-22 202.131.229.146

Ter darga nariihaa 350.000.000 aar avdag jiip jiliin 100.000.000 sayiin binzeneeree barihq yu erguu dagzaa

Avatar

Зочин 2020-09-22 202.126.89.180

Худлаа ярих хэрэггүй уулан дээр баян хошуу Чингэлтй шар хад гээд…бүгд л машинаараа явах болно.Метро хэрэггүй дунд зэргийн автоснууд захын хорооллоор сайн явах хэрэгтэй…Энэ сэтгүүлч жаахан амьдрарлд ойр юм бич!!!

Avatar

gus2 2020-09-22 202.131.229.146

Eruul mendee bodood avtusandch suudgui mashinaach baridgui stressddguishd.Saihan dulaan huwtslaal duu sonsool alhchindoo gague 6han buudal gazar.

Avatar

Tatvar nem 2020-09-22 66.181.165.44

Mashin unahad mash undur tatvartai baihaar zohitsuulalt hiigeechee. Ovor hemjeenii, hodolguuriin bagtaamjiin, agaar bohirduulsanii, alban jurmiin daatgal geed buh tatvariig 10 dahin nemeed og. Ter tatvaraar orj irsen mongoor niitiin teevree hogjuul tegj baij tugjrel buurna. Ajilgui orloggui hun mashin avch unadag uls manai mongoloos oor baihgui.

Avatar

Tatvar nem 2020-09-22 66.181.165.44

Aav eej ni, evsel emee ovoo ni leasingeer or tavij mashin avch ogch baigaa jishee mash olon baina. Haltuur hiij mongo olno gedeg ulgeriig zogsoo. orond ni ajil olj hii zalhuu novshnuudaa

Avatar

Зочин 2020-09-22 202.179.27.178

Амарсайхан 100хан кило болгох гэсэн чинь бөөн юм болгоо биз дээ. Ийм л оркууд шдээ. Автомашины татварыг өндөр тавих нь хаа хаанаа зөв. Эсвэл замуудыг бүсчилсэн хураамжтай болгох хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-09-22 103.14.38.132

Энэ онд метротой болох байв. 2016 оноос аз жаргалтай УБ байгуулахаар түүнээс татгалзаж одоо жаргаж (аз жаргал) байх шив.

Avatar

Зочин 2020-09-22 109.169.23.85

Mongold hotiin tuluvluguu hiij meddeg hun neg ch bdaggui yum bna lee. Yadaj bhad hen durtai n avilgal uguud l durtai gazraa standartiin yamar ch shaardlaga hangaagui hudlaa neg gyalaltsan bair barina, yamar ch shine zam barih bolomjui bolgood. Zaisang har gants zamiig n haachihval uur yamar oroh garah zamgui, uur zam tavii gevel yamar ch tuluvluguugui barichihsan barilaguud n buh gartsiig n haachihsan. Unen hetsuu hot Ulaanbaatar maani.

Avatar

Зочин 2020-09-22 202.170.68.38

ymbii haltar avtobus, ter joloodoj bga jolooch ni gej yg avtobustaigaa taarsan. niitiin teever gej aimshig, yg l enethegiin galt tergend suugaad yvj bga humuus shig l bdag achaalalttai ued. Ub iig metro bolgoh tsag bolson ter duujin zam ch genuu butehgui

Avatar

123 2020-09-22 159.65.67.131

Mongold odoo yaj metro hiihuu? zamiihaa usiig zailauuchih suvagnuud hiij chadahgui bgaa bizdee tiim bj yaj tom bogon gazar dooguur yavuulna gej? zuud blgui. Tegsnii orond (oruulah, ashiglah) huuchin mashinii tatvariig nemeed shine mashinii tatvar buuruulah heregtei. Tegvel ingej ih muudsan huuchin mashinuudiig mongolruu yavuulah n bagasaad bas agaariin bohirdoltond ch gesen nemertei bmaar yum.

Avatar

Зочин 2020-09-22 202.21.104.2

МЕТРО МАШ ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА.

Avatar

zochin 2020-09-22 202.4.248.66

зөв Маршрут, мөн богино зайн эргэлт гэх мэтийг судалгаа хийсний үндсэн дээр зөв хийчихвэл автобусаараа л бүх асуудлыг шийдэх боломжтой. Даанч хийчих чадвартай боловсон хүчин энэ олон жил байсангүй.

Avatar

оновчтой Дэд бүтэц 2020-09-22 203.91.119.138

Стандартын дагуу Суурин хучилтыг энэ жил, өнгөн хучилтыг дараа жил хийсэн замууд хамаагүй сайн болж байгаа жишээ Налайхын замаас авхуулаад цөөхөн байна шүү. Хүмүүсийн бухимдал үүсээд байгаа нь нэг жил хүрэхгүй настай зам тавиад байгаадаа л байгаа юм. Одоо зөв зүйл хийх цаг болсон шүү..Ер нь метро эсхүл цахилгаан соронзон тавьж, машины татварыг нэмэхгүйгээр хотын түгжрэл буурахгүй нь хэнд ч тодорхой. Даанч жижиг улс төр, хувийн амбиц үүнийг уландаа гишгэж байна

Avatar

богино эргэлт 2020-09-22 64.119.18.33

Богино зай эргэлтээ нэвтрүүлээчээ, алийн болгон тэнэг шийдвэрээр бие биенээ хорлож амьдрах вэ. 2 цагийн дотор 1 билетээрээ зорчино гэвэл хүмүүс уурлахгүй, мөнгөө харамлаад л эсэргүүцээд байгаа юм. Автобусныхаа мөнгийг төлөхгүй байж дата аваад фэйс ухаад суудаг. Энэ шийдвэрээ зоригтой гаргаад хэсэг гүрийгээд өгөөч аяндаа хүмүүс дуугай болно, хамгийн зөв шийдэл, манайх шиг талдаа 20км явдаг автобус байна уу

Avatar

Tsend 2020-09-22 192.82.73.15

Jild 60.000 mashin nemegdeed baihaar chin surguuli nuugeed zah nuugeed yamar uurchlult garah ve .mashin bagtahaa boliod baigaa bus uu

Avatar

0 zogzolt hiisen ork tsusniihan 2020-09-22 66.181.176.233

Yapond tursun bol mongol sarmagchinguudiig holoos harj bahaa hangaj nasaa sungaj amidrah blaa gej.

Avatar

Монгол 2020-09-22 66.181.169.116

Их, дээд сургуулиудыг аймгийн төвүүдэд шилжүүлэн байгуулах талаар бодох хэрэгтэй. Мөн худалдааны захуудыг зориг гаргаад хотын зах руу нүүлгэх хэрэгтэй байна.

Avatar

asf 2020-09-22 103.212.117.201

chi mungiig ni garga

Avatar

Irgen 2020-09-22 192.82.73.15

Zahuudaas bolood tugjreed baina u gevel ugui bn a hu. Hucheel ehleel jinhene tugjirch bn . Dund surguuli olnoor ni barimaar bn.

Avatar

Зочин 2020-09-22 66.181.180.9

Юун метро барих, метро тодийгуй трамвай маш их зардалтай байдгийг гадаад орнууд тооцоолчихсон ашиглахгуй болж эхэлж байна. Замбараагуй, " би л болж байвал бусад нь бугдээрээ яах нь падгуй" гэсэн монголчуудаасаа л салахгуй бол юу ч сайжрахгуй ээ. Энэ ху ч бас " миний хариуцсан ажил метро барьчихвал сайжирна" гэсэн юм яриад сууж байгааг хар даа

Avatar

Зочин 2020-09-22 202.21.108.198

Манайх шиг хамаг шугам сүлжээ нь газар доогуураа, баахан шамбааралдсан барилга дунд яаж метро барих байсан нь, эсвэл барих нь их сонин санагдаад байдаг юм. Аляска, хойшоо Сибирьт метро барьсан ямар туршлага байдаг нь бас сонин. Нийтийн тээврийн автобус нь алдагдалтай ажиллаж байна гээд улсаас байнга татаас авдаг. Тэгэхээр метро хэдий хэр татаас жил бүр авах нь бас сонин. Автобусаас үнэтэй болохоор овоо л мөнгө авах байлгүй. Тэр тооцоо судалгаа огт байхгүй метро гэж хөөрцөглөөд байгаа нь инээдтэй

Avatar

иргэн 2020-09-22 202.9.46.212

Агаарын метро буюу хурдан галт тэрэг хэрэгтэй.

Avatar

Бат 2020-09-22 68.100.237.110

Метро бариад ямар ч ашиг байхгүй хотын хүн амын тал нь хөдөөний буюу байнгын иргэд биш.

Avatar

sdfa 2020-09-22 202.21.108.235

bitgii medemhiireed malaa. Huduunuus irsen humuus ch metrogoor yavdag.

Avatar

dorjoo 2020-09-22 202.9.46.145

түгжрэлийг бууруулах зөв арга зам бол метро гэж үзэж байна. Манай зЗасгийн газар энэ асуудалд хөрөнгө заруулах хүсэл зориг байхгүй байна гэж үү. Ард түмэн түгжрэлээс болж цөхөрч, стресст орж байна шүү дэээ. Ард түмнээ бодмоор юм да.

Avatar

Зочин 2020-09-22 139.5.219.180

МЕТРО БАРИАД ЗАРДЛАА НӨХӨЖ ЧАДАХГҮЙ ГЭЭД СУДАЛГАА ЯВААД БАЙСАН. ЯРЬЖ ШҮҮМЖИЛДЭГ ХҮМҮҮС ИХ БАЙНА

Avatar

dorjoo 2020-09-22 202.9.46.145

ард түмний эрх ашийг төлөө төр засаг зориг гарагж хөрөнгө зарцуулах шаардлагатай шүү дээ. Нийитийн эрх ашгийн төлөө удаан хугацаанд зардлаа нөхөх хөрөнгө оруулалт хийж болно шүү дээ. метро барьвал хүн бүр хувийн таксинд сууж явахгүй, ажил хийдэггүй машинаар халруур хийж амьдрах хэв маяг ч өөрчлөгдөнө шүү дээ

Avatar

Зочин 2020-09-22 139.5.219.180

ЗОРИГ МОРИГ ЭНД ХАМААГҮЙ ЭЭ ХӨГШӨӨН. ЮМЫГ СУДАЛГААТАЙ ХИЙХ ХЭРЭГТЭЙ. УЛСЫН ӨР ЯМАР БАЙГАА БИЛ ЭЭ. ХӨНЖЛИЙНХӨӨ ХЭРЭЭР ХӨЛӨӨ ЖИЙХ ХЭРЭГТЭЙ. ХҮН АМ ӨСХӨӨР БАРИХ ШААРДЛАГА ГАРЧ ИРНЭ

Avatar

Зочин 2020-09-22 202.180.220.77

Энэ захуудаа тэгээд нүүлгээчээ, энэ дээд сургуулиудаа өөр хот руу бас нүүлгээчээ. Зүгээр яриад л байх юм бол ийм л байдалтай байна ш дэ. Энэ хэдэн яамдуудаа бас хотын зах руу нүүлгээчээ

Avatar

Зочин 2020-09-22 202.131.227.114

Монголд метро барих талаар японы ЖАЙКА байгууллага судалгаа хийсэн. Доод тал нь 3 сая хүнтэй хотод л метро ашигтай ажилладаг. УБ хот дөнгөж 1,4 сая хүнтэй. УБ-т метро барих цаг нь болоогүй. Метро маш өндөр зардлаар бүтдэг. Мэдээж хөнгөлттэй зээл авч метро барьж таарна. Зээлээ төлж чадахгүй, дээрээс нь алдагдлаа төсвөөс нөхнө гэвэл манай эдийн засаг дийлэхгүй. Олон тэрбум доллар зарж барьсан метрогоо ашиглаж чадахгүй хаахад ч хүрч мэднэ.

Avatar

Зочин 2020-09-22 66.181.179.60

500мянган замын цагдаа зогсоо эсвэл 500мянган камертай. Брт явахаар түргэний машин явах зайгүй болчих

Avatar

Иргэн 2020-09-22 122.201.22.191

Харин тиймээ

Avatar

Зочин 2020-09-22 202.131.245.243

Мах байсан бол гурил олоод бууз хийж идэх юмсан. Даанч сонгино байхгүй.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж