Шинжлэх ухааны докторын зэрэг хамгаалав | News.MN

Шинжлэх ухааны докторын зэрэг хамгаалав

Шинжлэх ухааны докторын зэрэг хамгаалав

Шинжлэх ухааны докторын зэрэг хамгаалав

ШУА-ийн   Философийн   хүрээлэнгийн   Философийн   салбарын   Улс   төрийн эдийн засгийн ухааны тасгийн дарга Бадамдоржийн Батхишиг “Монгол дахь зах зээлийн эдийн засгийн хөгжлийн асуудлууд” сэдвээр 2020 оны есдүгээр сарын 18-ны   өдөр   эдийн   засгийн   шинжлэх   ухааны   докторын  /Sc.D./  зэрэг   амжилттай хамгаалав.  Уг зэргийг эдийн засгийн чиглэлээр хамгаалсан хүмүүсийн тоо Монголд 20 орчим байдаг юм байна. Зэрэг хамгаалахын тулд өмнө нь Ph.D-тэй байх, докторантын эрдэм шинжилгээний ажил удирдсан байх бөгөөд бусад олон шалгуурыг хангасан байх шаардлагатай ажээ.

Тус бүтээлд Монгол орон төвлөрсөн төлөвлөгөөт эдийн засгаас зах зээлийн эдийн засагт шилжих шилжилтийн үйл явцын үр дүн, онцлогийг харуулж, өнгөрсөн30 орчим жил дэх зах зээлийн харилцааны хөгжил, үйлдвэрлэх хүчний өөрчлөлт,тэдгээрийн гол зөрчлүүдийг судлан нэгтгэн дүгнэхийн хамт шийдвэрлэх арга замыг тодорхойлж,   эдийн   засгийн   цаашдын   хөгжлийн   онолын   үндэслэлийг боловсруулжээ.   Горилогчийн   эрдэм   шинжилгээний   зөвлөхөөр   эдийн   засгийн шинжлэх ухааны доктор, профессор, академич А. Бакей ажилласан байна. Доктор   Б.Батхишиг   1990   оны   эхээр   ардчилал,   шинэчлэлийн   үзэл баримтлалыг   дэвшүүлсэн   15   эрдэмтний   нэг   бөгөөд   “Зах   зээлийн   эдийн   засагт шилжих   анхны   үзэл   баримтлал”-ыг   бусад   эдийн   засагчдын   хамт   бас боловсруулсан юм.

Ш.ОЧ

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
5
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ЗөвЗөв
2
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

16 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-09-21 202.9.40.82

ФИЛОСОФИЙН ХҮРЭЭЛЭНД ЭДИЙН ЗАСГИЙН СЭДВЭЭР ДОКТОР ХАМГААЛДАГ ??? ЭДИЙН ЗАСГИЙН ХҮРЭЭЛЭН ГЭЖ БАЙХГУЙ БОЛСОН ЮМ УУ ??? МАРГААШ ЭДИЙН ҮАСГИЙН ХҮРЭЭЭЛЭНД ФИЛОСОФИЙН СЭДВЭЭР ДОКТОР ХАМГААЛАХ УУ ???

Avatar

Shavi 2020-09-21 192.82.73.126

Батхишиг багш маань үнэхээр хөдөлмөрч, жинхэнэ эрдэмтэн хүн. Танд баяр хүргэе. Өөрсдөө юу ч хийдөггүй зарим нэг нь хүний хийсэн бүтээснийг дандаа л үгүйгэж байх юм. Тэднийг бүү тоо, ард түмэн таныг, таны бүтээлийг мэднэ. Эрмийн ажилд тань аижилт хүсье.

Avatar

Д.Боролзой 2020-09-21 103.14.38.134

Таньд баяр хүргэе!

Avatar

Зочин 2020-09-21 193.57.67.241

Баяр хүргэж байна. Ер нь бол хамгийн чухал сэдэв. Монгол дахь зах зээлийн эдийн засгийн хөгжлийн асуудлууд гэдэг бол үнэхээр судлууштай сэдэв шүү. Бид бүгд нэг гараанаас гараагүй бөгөөд өмч хувьчлал буруу явагдсаны үр дагавраар өнөөгийн ядуурал, авилга, замбараагүй байдал бий болсон гэж би хувьдаа үздэг. Чухам эдгээр асуудлыг хэрхэн бичсэн талаар ихэд сонирхож байгаа тул эрдмийн цол хамгаалагч хүн өөрөө сайхан лекц унших хэрэгтэй байх.

Avatar

Зочин 2020-09-21 202.21.127.160

Улс төрийн эдийн засгаар шинжлэх ухааны доктор гэж байдаггүй юмдаа, энэ дэлхийд, Монголд л байдаг энэ хэдэн хөгшчүүлийн
улсын төсвөөс мөнгө цохидогийг болих цаг болоогүй юу, бүтэлээ дэлхийн ямар сэтгүүлд хэвлүүлсэн юм болоо,

Avatar

Судлаач 2020-09-21 64.119.27.166

Маш чанартай, далайцтай бүтээл болсон гэдэгт бүрэн итгэж байна аа. Батхишиг ямар ч ажилд чин сэтгэлээсээ, маш хариуцлагатай ханддаг, өндөр боловсролтой, ёс зүйтэй хүн. Маш сайн орос, англи хэлтэй, хэд хэдэн оронд элчин сайдаар ажилласан, хэзээ ч албан тушаал хөөцөлдөж, улс төртэй гүнзгий орооцолдож байгаагүй гээд олон ховор сайхан зан чанартай, Монгол Улсын толгойлох сэхээтэн хүн. Ажлыг нь ном болж гарахаар нь уншиж, судалж, санал сэтгэгдлээ бичнэ ээ. Амжилт хүсье.

Avatar

Иргэн 2020-09-21 202.131.251.136

Батхишиг бол сайн эдийн засагч, эрдэмтэн хүн. Монгол Улсын 30 жилийн шилжилтийг эдийн засгийн шинжлэх ухааны үүднээс иж бүрэн судалж, дүгнэсэн бүтээл байхгүй байсан. Сайн байна, Баяр хүргэе!!!!!

Avatar

Зочин 2020-09-21 192.82.71.128

Энэ тэнэг системийг халаач ээ.

Avatar

Монгол хүн 2020-09-21 202.21.100.210

Энэ хэдэн нөхдүүд бантангаа хутгаад худгийн мэлхий шиг сууж байх хооронд дэлхий биднийг орхиод явчихсан шүү.

Avatar

Зочин 2020-09-21 202.126.89.62

Bagshiin deeded ih saihan zaadag bagsh baij bilee. Bayar hurgie

Avatar

Зочин 2020-09-21 128.233.11.89

tiim, saikhan zaana, bagsh xyn 6 tsag gexed bosson baix yostoi gedeg baisan, bi 5.30 gexed bosdog baisnaa, syyliin 1-3 jild l 6.30 gexed bosdog bolson, nas axiad he he.

Avatar

Зочин 2020-09-21 124.158.109.140

Сүүүлийн 30 жилд эдийн засагч, хуульч хоёроор энэ улс хахаж дүүрлээ. Улс орон хөгжвөл хөгжмөөрсөн дөө. Одоо л …

Avatar

Зочин 2020-09-21 66.181.161.25

Судалгааны ажлын нэрийг нь сонсоход л бантан хутгасан нь илэрхий харагдах юм. Ийм ерөнхий сэдэв гэж юу байхав дээ, эрхэм хүндэт шинжлэх ухааны доктороооооооооо!!!!!!

Avatar

Z 2020-09-21 192.82.70.36

Tiim b. Denduu erunhii bolhoor avah ch um bhgui, hayah ch umgui,iim l hetsuu hooson erunhii doctoruud olshirch hugjliig hoish ni l tatah um. Haramsmaar bnaa.bas uuniigee ouytan zaluust zaana.dampuu dampuu.

Avatar

Зочин 2020-09-21 66.181.161.37

Aguulgiig n unshaagui baij ingej hoosin dugnej bolohgui bhaa, bichgiin ih undur chadvartai hun yum gesen. Bagshiin deeded bas saihan bagsh baij bilee

Avatar

Зочин 2020-09-21 202.131.240.147

Баяр хүргэж, амжилт хүсье!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж