Жүдогийн тамирчид бүлэглэн танхайрсан уу? | News.MN

Жүдогийн тамирчид бүлэглэн танхайрсан уу?

Жүдогийн тамирчид бүлэглэн танхайрсан уу?

Жүдогийн тамирчид бүлэглэн танхайрсан уу?

Жүдогийн тамирчид болон БОАЖЯ-ны ажлын албаны дарга Э нар өнгөрөгч наймдугаар сарын 27-ны өдөр нийслэлийн Баянгол дүүрэгт байрлах караокед архидан согтуурч тус газрын хамгаалагч залууг зодож, хүнд гэмтэл учруулсан талаарх мэдээлэл гарсан. Энэ талаар Монголын жүдо бөхийн холбооноос тодруулахад “Манай шигшээ багийн тамирчид Төв аймгийн Батсүмбэр сум руу нэгдсэн бэлтгэлд гараад саяхан эргэн ирж, шууд тэмцээнд оролцсон. Энэ хэрэгт шигшээ багийн тамирчид болон нэр хүндтэй, олны танил жүдочид оролцоогүй. Жүдогоор хичээллэдэг, сонирхогчид л хэрэгт оролцсон байх” гэв.

Монголын Жүдо бөхийн холбооны намрын цуврал, "Женко" клубын 25 жилийн ойн нэрэмжит "Улаанбаатар 2020" насанд хүрэгчдийн тэмцээн энэ сарын 16-17-ны өдрүүдэд "Зайсан Хилл" цогцолборт зохион байгуулагдаж аваргуудаа тодруулсан билээ.

Сануулахад,  дээрх хэрэгт жүдоч Т, М болон БОАЖЯ-ны Ажлын албаны дарга Э нар нэр холбогдсон. Хэрэг гардаг өдөр Т, М, Э нар нь согтуурсан байсан бөгөөд тус караокены хамгаалагчийг өрөөндөө дуудаж оруулан, өмсөж явсан гутлаа үнсэхийг шаардсан. Хамгаалагч залуу шаардлагыг биелүүлээгүй учраас зодож, хүнд гэмтэл учруулсан. Уг хэргийг нийслэлийн Баянгол дүүргийн Цагдаагийн нэгдүгээр хэлтэст шалгаж байгаа. Гэхдээ хэргийг хаалгахаар прокурорт хандсан байж болзошгүй гэдэг мэдээлэл цацагдаад байгаа юм.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
12
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
1
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

14 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-09-18 66.181.161.91

Энэ бол үнэн магадлалтай .Жүдо ч гэх нэр зүүсэн сагсагнуур бацаанууд баар саваар их явж архидаж танхайрч байдгийг мэдэх юм.

Avatar

Баабар 2020-09-18 68.100.237.110

Хууль хаана байна Баттулга аа !!!

Avatar

Shorondoo yavtsgaa, tend gutak dolootsgoo 2020-09-18 202.9.46.135

muudain shaarnuud, boligtoi ch barildaj chadahgui, baij yasan ih sanaatai novshnuud ve.
Minii bugsiig doolchihood daraa ni gutlaa doloolgooroi, shalnii alchuuruud aa!!!

Avatar

Зочин 2020-09-18 150.129.141.248

Бөхчүүд болон төрийн албатууд одоо гаарсан бх аа. Бүх эрх мэдэлийг авсаан

Avatar

Зочин 2020-09-18 64.119.22.239

Jvdogiihon, TOMCHUUD NI TURUUR. TOGLOOD bagachuud ni baaraar toglood….bas aihtar l uls yum daa!

Avatar

Зочин 2020-09-18 66.181.186.145

Сарангэрэл сайдын очсон газар бүрт дандаа хэрэг төвөг гарч байхын, ямар хар энергитэй авгай вэ.

Avatar

Иргэн 2020-09-18 172.58.141.162

Нэгнийгээ ингэж доромжлох сэтгэхүйтэй нөхдийг сонсоод бүр гутчихлаа. Новшнууд аргалаад гарна биз. Аягүй бол хамгаалагч залууг буруутгаад зогсож байж магадгүй. Дэндүү шударга бус нийгэм

Avatar

Зочин 2020-09-18 103.229.120.164

Т гэдэг нь Төмөрхүлэг М гэдэг нь Миярагчаа юм байхдаа

Avatar

Зочин 2020-09-18 59.153.115.51

Хөлдүү толгойтой малнууд, хоолны савнууд

Avatar

Арайч дээ 2020-09-18 66.181.191.174

Даварчихсан нөхдүүд вэ.. Шууд тасоаад ялыг нь үүрүүлээд Нөгөө газарт явуул. Тэнд очоод гутлаа үнсүүлэхийг нь харая

Avatar

Зочин 2020-09-18 64.119.22.239

Alivaa zvil tsag hugatsaatai, hemjee hyazgaartai ! Buhchvvdiin hemjee hyazgaar arai heterhii bnaa. Mudhun ene tsag hugatsa a ni duusah bolnoo. Bat-Erdene, Sumlyabazar, Battulga, Tyvshi n bayr ntr mud uls turuus ul murgvi arilj odnoo !

Avatar

Зочин 2020-09-18 66.181.161.80

Женко нь аргалчих байлгуй дээ, тэрнээс хорих ялтай л хэрэг шиг байна даа, ер нь жудочид чинь женкогийн тусгай хучин болчихоод авир араншин нь дийлдэхгуй хэцуу л байх шиг байна даа

Avatar