Төсөв хэмнэх энэ үү, Ерөнхий сайд аа? | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Төсөв хэмнэх энэ үү, Ерөнхий сайд аа?

Хуучирсан мэдээ: 2016.02.05-нд нийтлэгдсэн

Төсөв хэмнэх энэ үү, Ерөнхий сайд аа?

Шийдлийн Засгийн газар төсвийн үргүй зардлыг хэмнэх бодлогыг хэрэгжүүлэхээ амалсан. Үүний хүрээнд Хүүхдийн мөнгийг амьжиргааны төвшингийн 1-17 бүлгийн өрхийн хүүхдэд олгохоор Төсвийн тухай хуульд суулгаж өгсөн ч олон нийтийн эсэргүүцэлтэй тулгарснаар өмнөх шигээ хүүхэд болгонд өгөхөөс өөр аргагүйд хүрсэн билээ.

Түүнчлэн Ерөнхий сайд Ч.Сайханбилэг төрийн албан хаагчдын гадаад дотоод явах зардлыг бууруулж төсөвт хэмнэлт гаргахаа өнгөрсөн жил зарласан. Гэвч, эдийн засгийн хямрал дунд иргэд хуруу хумсаа хуйхлан байхад төрийн дунд шатны дарга нарын тансаглал хэвээр байна.

Нэг хэсэг татварынхан бие биенээ хэдэн зуун сая, хэдэн  тэрбумаар урамшуулдаг байсан. Түүнийг нь залгаад НИТХ-ын тэргүүлэгчид болон Дүүргийн ИХ-ынхан хэдэн арван саяар урамшуулал хүртэж, туршлага солилцох нэрээр дэлхийн хөл бөмбөгийн аварга шалгаруулах тэмцээнийг үзэхээр Бразилийг зорьж байв. Хэдийгээр тэднээс мөнгийг нь гаргуулахыг УИХ-ын дарга шаардсан ч НИТХ-ын тэргүүлэгчдийн дарга Д.Баттулга толгойг нь илээд өнгөрсөн юм даг.

Улс нь мөнгөгүй, данс нь улайчихсан гэх мөртлөө дун шатны дарга нар, дүүргийн засаг ноёд гадаадад, жилийн эцсийн ажлын үр дүнгийн урамшуулал хэмээн ичих ч үгүй  эхнэр хүүхдээ дагуулаад зугаалж байгаа нь ариун явдал мөн үү.

СХД-ийн Засаг дарга М.Чинболд  2015 оны ажлын үр дүнгийн урамшуулал нэрээр эхнэр хүүхдээ дагуулан Японд  өнгөрсөн нэгдүгээр сарын 22-27-ны өдөр тав хоног зугаалаад иржээ. Түүний мөнгийг урамшуулал нэрийн дор төсвөөс гаргасан байна. СХД бол  эмзэг бүлгийнхэн ихтэй. Дүүрэгт нь хоолгүй хонож байгаа хүүхдүүд олон бий. Гэтэл дарга нь хэдэн арван саяар зугаалаад явж байгааг харахад хэлэх үг даанч алга. Төрийн тансаглалыг хумьсан  шийдвэр эзэндээ хүрч байна гэж ойлгох уу, эсвэл Ерөнхий сайдын шийдвэр төрийн байгууллагынханд, дүүргийн дарга нарт хамаагүй юу.

Тэрчлэн Баянзүрх дүүргийн Тамгын газрын дарга хэлтсийнхээ дарга нарыг дагуулаад  Өмнөд Солонгост зугаалаад ирсэн талаар дүүргийн Тамгын газар ажилладаг амтай болгон шуугиж байна. Хэлтсийн дарга нар нь хэлэлцсэн юм шиг нэгэн зэрэг, тодорхой хугацаанд өвчтэй, чөлөөтэй байсны учир нь Өмнөд Солонгосоор зугаалж явсанд байсан гэх.

Энэ мэт эрээ цээрээгээ алдсан, эрх мэдлээрээ түрий барьж, төсвийн мөнгөөр гулгиж байгаа Дүүргийнхээ дарга нарт хариуцлага тооцох ёстой юм биш үү, Э.Бат-Үүл дарга аа. Нийслэлд өдрийн гурван ээлжээр ажилладаг өч төчнөөн сургууль байхад өөрсдийгөө дураараа шагнаад, дураараа зугаалаад байгаа дарга нарын тансаглал чинь арай хэтрээд байгааг сануулъя. Ард түмэн бүсээ чангаалж, ард нь  татвар төлөгчдийн мөнгөөр төрийн дарга нар тансаглах нь  шударга биш байна.

Эцэст нь Ерөнхий сайд Ч.Сайханбилэгт андаж хэлэхэд эдийн засаг хямарч байгаа нэрийн дор "иргэдээ хэмнэ, тана" гэж хэлчихээд эрх мэдэлтнүүд нь төсвийн мөнгөөр гадагшаа дотогшоо зугаалж байгаа нь төсвийн хэмнэлт мөн үү гэдгийг лавламаар байна.

Т.ИРМҮҮН

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зөв бичгийн дүрэм 2016-02-05 202.55.191.35

АЯЛЛЫН, ТАЛААРХ, МАЖИМААГИЙН ГАНБОЛД, ЯПОН УРУУ, Монголын сумогийн холбоо гэх мэт зөв бичгийн дүрэм, бас цэг, найруулгын алдаа байна шүү. Төрийнхөн зөв бичгийн дүрмээ судлаарай. Япончууд мэдэж ч байж болно шүү дээ, сүрхий хүмүүс. Жаахан ичээд л бичлээ шүү!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ахахаха 2016-02-05 202.179.10.150

Арын хаалга авилгын гахайнуудын зураг их тодхон гарчээ,нэг бодон хоёр мэгжтэй юм.

ghghghg 2016-02-05 202.179.10.150

Сайханбилэгийн төсөв хэмнэлт үнэхээр үр дүнгээ өгч байна,эр хүн хэлсэндээ эмээлт морь харайсандаа гэж энэдээ.

Зочин 2016-02-05 202.179.26.175

Манай төр мөн ч эмгэнэлтэй байна даа.Бид дэмжиж байгаад л энэ нөхрийг засаг дарга болгосон.Яасан ичих нүүрээ элгэндээ наасан амьтан байгаа вэ.Оймсоо ч уугаадаггүй.Дүүргүүдийн удирдлагуудад ялзарч завхарсан хүнэнцрүүд олширсоор байна.

Зочин 2016-02-05 103.26.193.80

Ямар элий зураг вэ, нэг бол японууд энэ гахайгаар даажигнасан, нөгөө бол энэ гахай японуудын даажигналд элийрсэн. хэ хэ

зочин 2016-02-05 59.153.115.127

Чинболд хэмээх энэ этгээдийг үүнээс хойш САМУУРАЙ хэмээн нэрлэж энэ нэрийг насан турш нь дагалдуулан, бусад түшмэдүүдэд сургамж болгое.

Зочин 2016-02-05 122.201.21.171

Загниа, брюктэй, хел нуцгэн тарган самурай. Бонд идсэн АН хувалз.

Зочин 2016-02-05 122.201.21.171

2 хегшин гэйша л байна. Бараг эмгэн шахуу юм.

РАВДАН 2016-02-05 202.70.46.207

САМУРАЙ ХЭЗЭЭ ЭХНЭРТЭЙ БАЙСИЙН!

Mongol 2016-02-05 103.26.192.190

Тэгээд аль нь эхнэр нь юм бээ

РАВДАН 2016-02-05 202.70.46.214

ЁООЁ ЯМАР ТЭНЭГ ЗУРАГ ВЭ? ЭХНЭР НЬ ИЧДЭГГҮЙ ЮМ БАЙХ ДАА! САМУРАЙ ТАТВАР ЭМСТЭЙГЭЭ БАЙНА ШҮҮ ДЭЭ!

Hun 2016-02-05 202.9.40.219

Irged songoltoo bodoj hiigeerei, ene met hulgaich nariig bid jagsaal tsuglaan hiigeed halj bolnoshd

Zurag harav 2016-02-05 59.153.115.54

Unuu ugluug hugjiltei zurgaar ehelj huhurch unatlaa ineev.

Зочин 2016-02-05 79.227.140.195

ASUUDAL AN-D BAIGAA BISH. MAN, MAHN YALGAA BAIHGUI. GOL NI IDEJ UUCH YOSTOI GESENUZEL BODOLTOI 2 UYII HEN TEND OCHOOD NAIRLAJ BAIGAAN. AKH NAR NI UURSDUU IDEJ BAISANBOLOHOOR YM HELJ CHADDAGGUI. SONGUULIAR ENE NOVSHNHUDIIG ZAILUULAH HEREGTEI.

Зочин 2016-02-05 79.227.140.195

Tur zasag gedeg zangaragtai baih yostoi.Ter haana baina. Duurgiin dafga nertei heden nuhduud hamag ungu iddeg ni ilt shuudee. Bayangol gej jilneghaisaa solidog gazar bna.

иргэн 2016-02-05 150.129.140.192

Бат-Үүл дарга л арга хэмжээ авбал авна. Өөр хариуцлага тооцох зориг зүрхтэй хүн АН-д байхгүй. Яагаад гэвэл, фракцууд нь аалзны сүлжээ мэт холбоо сүлбээтэй юм билээ.Наад дарга нарын чинь хамгаалагч эрх мэдэлтэй этгээд УИХ, ЗГ-т байж л байгаа.

Зочин 2016-02-05 182.160.32.13

АН хурдан маш хурдан зайлаач ээ

baaat 2016-02-05 202.9.41.142

harvaas haltar avilgalch AH dald oroosoi

ЧД иргэн 2016-02-05 202.179.25.6

ичиж үхээч чи...нүдний булай...авгай хүүхүүд эцэг эх нь харж байгаа даа. Ардчилсан намынхан сөнөтүгэй... Энэ нохдуудийн бүх зардлгыг өөрсдөөс нь нөхөн төлүүлэх хэрэгтэй...

Зочин 2016-02-05 212.46.218.249

Барилгын хөгжлийн төвийн дарга Баярсайхан Европ руу, дараа нь Дубайд ажлын газрын хаа 10 гаруй хүнтэй зугаалж байгааг шалгаач. Барилгын компанууд цалингаа тавьж чадахгүй байна шүү дээ. Гэтэл энэ хүн зугаалаад байх юм. Шалгахгүй бол бид зугаалагчдын зургийг нь интернетэд тавъя л даа.

Зочин 2016-02-05 62.249.185.120

Ирэх сарын 1-нээс эхлээд иргэд цахим гарын үсэг ашиглах боломжтой болно. Өнгөрөгч 2011 оны 11 дүгээр сард Цахим гарын үсгийн тухай хууль батлагдсан ч хэрэгжихгүй байсаар өдийг хүрсэн. Тиймээс энэ хуулийн хэрэгжилтийг сайжруулах зорилгоор энэхүү тоон гарын үсгийг ашиглах ажлыг эхлүүлж байгаа аж. Иргэд тоон гарын үсэг хэрэглэж эхэлснээр Засгийн газраас иргэдэд үзүүлдэг 167 үйлчилгээг онлайнаар авах боломж бүрдэх юм байна. Өөрөөр хэлбэл, иргэд баримт бичгийг цаасан хэлбэрээр бэлдэж, гарын үсэг зурж, тамга тэмдэг дарах зэрэг шат дараалсан олон ажлыг хөнгөвчлөхөөс гадна төрийн үйлчилгээг цахимаар авах, мэдээллээ найдвартай нууцлах зэрэг давуу талтай юм. Иргэдийн цахим иргэний үнэмлэх дээр тоон гарын үсгийн хос түлхүүр болон гэрчилгээг бичиж өгснөөр иргэд цахим үйлчилгээнд үнэмлэх дэх гарын үсгээ ашиглах юм. Иргэд тоон гарын үсгээ ирэх сарын 1-нээс эхлэн Улсын бүртгэлийн ерөнхий газрын салбар нэгжүүдээс авч болно. Харин аж ахуйн нэгж байгууллагууд ирэх дөрөвдүгээр сарын 1-нээс Гааль, татвар

Зочин 2016-02-05 62.249.185.120

Ирэх сарын 1-нээс эхлээд иргэд цахим гарын үсэг ашиглах боломжтой болно. Өнгөрөгч 2011 оны 11 дүгээр сард Цахим гарын үсгийн тухай хууль батлагдсан ч хэрэгжихгүй байсаар өдийг хүрсэн. Тиймээс энэ хуулийн хэрэгжилтийг сайжруулах зорилгоор энэхүү тоон гарын үсгийг ашиглах ажлыг эхлүүлж байгаа аж. Иргэд тоон гарын үсэг хэрэглэж эхэлснээр Засгийн газраас иргэдэд үзүүлдэг 167 үйлчилгээг онлайнаар авах боломж бүрдэх юм байна. Өөрөөр хэлбэл, иргэд баримт бичгийг цаасан хэлбэрээр бэлдэж, гарын үсэг зурж, тамга тэмдэг дарах зэрэг шат дараалсан олон ажлыг хөнгөвчлөхөөс гадна төрийн үйлчилгээг цахимаар авах, мэдээллээ найдвартай нууцлах зэрэг давуу талтай юм. Иргэдийн цахим иргэний үнэмлэх дээр тоон гарын үсгийн хос түлхүүр болон гэрчилгээг бичиж өгснөөр иргэд цахим үйлчилгээнд үнэмлэх дэх гарын үсгээ ашиглах юм. Иргэд тоон гарын үсгээ ирэх сарын 1-нээс эхлэн Улсын бүртгэлийн ерөнхий газрын салбар нэгжүүдээс авч болно. Харин аж ахуйн нэгж байгууллагууд ирэх дөрөвдүгээр сарын 1-нээс Гааль, татвар

Зочин 2016-02-05 73.254.106.63

Муу муу дээрээ муухай царайтай гахай вэ

Зочин 2016-02-05 103.229.121.11

ТЭНЭГҮҮДЭЭР ТӨР БАРИУЛАХ Ч ГЭЖ

zochin 2016-02-05 209.193.84.77

Yadaj ug usgiin aldaagaa hyanaj gariin useg zurdag boloosoi. Esvel Munbat daega ni uuruu mongol helnii durmee meddeggui um baina.

Зочин 2016-02-05 62.249.185.120

Ирэх сарын 1-нээс эхлээд иргэд цахим гарын үсэг ашиглах боломжтой болно. Өнгөрөгч 2011 оны 11 дүгээр сард Цахим гарын үсгийн тухай хууль батлагдсан ч хэрэгжихгүй байсаар өдийг хүрсэн. Тиймээс энэ хуулийн хэрэгжилтийг сайжруулах зорилгоор энэхүү тоон гарын үсгийг ашиглах ажлыг эхлүүлж байгаа аж. Иргэд тоон гарын үсэг хэрэглэж эхэлснээр Засгийн газраас иргэдэд үзүүлдэг 167 үйлчилгээг онлайнаар авах боломж бүрдэх юм байна. Өөрөөр хэлбэл, иргэд баримт бичгийг цаасан хэлбэрээр бэлдэж, гарын үсэг зурж, тамга тэмдэг дарах зэрэг шат дараалсан олон ажлыг хөнгөвчлөхөөс гадна төрийн үйлчилгээг цахимаар авах, мэдээллээ найдвартай нууцлах зэрэг давуу талтай юм. Иргэдийн цахим иргэний үнэмлэх дээр тоон гарын үсгийн хос түлхүүр болон гэрчилгээг бичиж өгснөөр иргэд цахим үйлчилгээнд үнэмлэх дэх гарын үсгээ ашиглах юм. Иргэд тоон гарын үсгээ ирэх сарын 1-нээс эхлэн Улсын бүртгэлийн ерөнхий газрын салбар нэгжүүдээс авч болно. Харин аж ахуйн нэгж байгууллагууд ирэх дөрөвдүгээр сарын 1-нээс Гааль, татвар

Зочин 2016-02-05 103.229.121.11

СОГУУЛИАС ӨМНӨ ДАНСЫГ НЬ УЛАИЛГААД Л ХҮЛЭЭЛГЭЖ ӨГНӨ ҮНДСЭН ЖАНАР НЬ ИИМ ЮМ ЧИНЬ

шонх 2016-02-05 112.72.12.6

КАП-нийгэмд ороё гээд хувьсгал хийсэн юм бол ТЭР дүрмээрээ тоглосон шиг тогло ?ЗАВААН альч биш тоглолт бүү хий?ЗОВЛОНГИЙН хурдан нь дээр гэдэг? АН -дотороо бөөн бөөн попууд олигтои шийдвэрч гаргачихаж чадахгүи яршиг цаашаа чаддагт нь өг? ТАВАН ТОЛГОИГОО хөдлөгчихэж чадахгүи цөөнх УЯНГААС болчихсон гэвэл тэрэн шиг худлаа баихгүи шүү? МАФИЙН нэрийг шүтсэн тэр гар чинь сүидлэж баихад яаж ч чадахгүи хоорондоо алалцаад УЛСАА самарч өгөх юм?ИТГЭЛ АЛДАРЧ баинаа?

Зочин 2016-02-05 202.9.40.211

Манай нийгэм бол баячуудаа улам баян болгоход чиглэдэг. Төрийн бодлого ч тэгэж явагдаад байх шиг санагддаг

Зочин 2016-02-05 182.160.32.160

ene ch balai gar baina gehdee yah ve ehneree avch yavj de ternees manai hurgan garuud oor huuhen l daguulj yavna shde

Зочин 2016-02-05 202.9.40.211

Бид капиталист нийгмийг байгуулж байгаа шүү дээ. Капиталист нийгэмд үгээгүй ядуу гуйланчид ч , тасархай баячууд ч байдаг, Гуйлагчин ч байхгүй, том хөрөнгөтөн ч байхгүй нийгэм бол социалист нийгэм, Тийм болохоор хачирхаад байх зүйлгүй. Төсвийн мөнгөөр найз нар намын нөхдөө ч дагуулаад явсан гуйлгачингуудад ямар хамаатай юм

Зочин 2016-02-05 84.49.104.201

Банк, санхүүХарилцаа холбооУул уурхай, ашигт малтмалХудалдаа үйлчилгээХүнс, хөнгөн үйлдвэрБарилга, орон сууцАвто сервисТүлш, эрчим хүчНоос, ноолуурТээвэр зуучлалБусад Санал асуулга Та ямар супермаркетаар үйлчлүүлэх дуртай вэ?  Боса  Миний сүлжээ  Наран  Номин  Скай Санал өгөх Үр дүн МэдээКомпани Үнэлэх:    Одоогийн үнэлгээ: СэтгэгдэлИлгээхХэвлэх Share| 95-тай дугаарууд худалдаанд гарлаа Өнөөдөр 13 цаг 33 минут Урамшуулал 2016.03.31-нийг дуустал Мобиком Корпораци хэрэглэгчдийнхээ хүсэлтээр 95-тай дугааруудыг худалдаалж эхэллээ. Эрхэм хэрэглэгч та өнөөдрөөс эхлэн үнэ цэнэтэй 9510, 9511 болон 9595, 9555, 9599 зэрэг дугааруудуудаас сонгон хэрэглээндээ нийцсэн багцын хамт аваарай. Хэрэв та албан байгууллагынхаа хэрэгцээнд шинэ дугаар сонирхож байгаа бол дараа болон хосолсон төлбөрт үйлчилгээний нөхцөлөөр мөнгө болон хүрэл дугааруудыг хөнгөлөлттэй авах саналыг боломжийг танд санал болж байна. Та нэг жилийн үйлчилгээний гэрээ байгуулаад 95-тай мөнгөн дугаарыг 3 энгийн дугаарын хамт авах эсвэл хүрэл дугаарыг 1 энгийн дугаарын хамт авсан тохиолдолд мөнгөн дугаарын нэмэлт төлбөр 500’000₮ эсвэл хүрэл дугаарын нэмэлт төлбөр 100’000₮-г 100% хөнгөлүүлэн авах боломжтой. Танд санал болгох мөнгө, хүрэл дугааруудаас:

Зочин 2016-02-05 84.49.104.201

Монгол Улсын батлан хамгаалах тухай хууль нь 1993 онд батлагдсан бөгөөд 4 удаа нэмэлт, өөрчлөлт оруулсан. Энэхүү хуулийн төсөлд батлан хамгаалах үйл ажиллагаа, түүний зарчим, хуулийн нэр томьёо, Монгол Улсын цэргийн байгууллыг шинээр тодорхойлж, төр засгаас батлан хамгаалах талаар хэрэгжүүлэх арга хэмжээг нарийвчлан тусгасан байна. Түүнчлэн батлан хамгаалах тогтолцооны үндэс нь төр захиргааны байгууллагууд, нийт иргэдийн оролцоонд тулгуурласан орон нутгийн хамгаалалт, мэргэжлийн цэрэгт суурилсан зэвсэгт хүчин, нэгдмэл удирдлага, төлөвлөлт бүхий дайчилгаа байхаар шинээр тодорхойлсон байна.  Мөн Монгол Улсын цэргийн байгуулал, түүний бүтэц бүрэлдэхүүний талаар шинэ бүлэг нэмж, батлан хамгаалах асуудлаарх эрх бүхий субьектүүдийн бүрэн эрх, түүнийг хэрэгжүүлж, зохион байгуулах болон батлан хамгаалах асуудал эрхэлсэн төрийн захиргааны төв байгууллага, цэргийн мэргэжлийн дээд удирдлагын байгууллага, төрийн болон орон нутгийн засаг захиргаа, аж ахуйн нэгж байгууллага, иргэдийн чиг үүрэг, үйл ажиллагааг илүү тодорхой болгох зорилгоор эрх зүйн зохицуулалтыг шинэчилж тусгажээ.  Хуулийн төсөл батлагдсанаар батлан хамгаалах тогтолцоо шинээр төлөвшиж түүнийг улс төр, нийгэм, эдийн засаг, эрх зүй, цэргийн чиглэлээр хэрэгжүүлэх арга зам тодорхойлогдон, Монгол Улсын өөрийгөө батлан хамгаалах чадавх хуулийн зорилтын хүрээнд нэмэгдэнэ гэж үзжээ

Зочин 2016-02-05 84.49.104.201

Монгол Улсын батлан хамгаалах тухай хууль нь 1993 онд батлагдсан бөгөөд 4 удаа нэмэлт, өөрчлөлт оруулсан. Энэхүү хуулийн төсөлд батлан хамгаалах үйл ажиллагаа, түүний зарчим, хуулийн нэр томьёо, Монгол Улсын цэргийн байгууллыг шинээр тодорхойлж, төр засгаас батлан хамгаалах талаар хэрэгжүүлэх арга хэмжээг нарийвчлан тусгасан байна. Түүнчлэн батлан хамгаалах тогтолцооны үндэс нь төр захиргааны байгууллагууд, нийт иргэдийн оролцоонд тулгуурласан орон нутгийн хамгаалалт, мэргэжлийн цэрэгт суурилсан зэвсэгт хүчин, нэгдмэл удирдлага, төлөвлөлт бүхий дайчилгаа байхаар шинээр тодорхойлсон байна.  Мөн Монгол Улсын цэргийн байгуулал, түүний бүтэц бүрэлдэхүүний талаар шинэ бүлэг нэмж, батлан хамгаалах асуудлаарх эрх бүхий субьектүүдийн бүрэн эрх, түүнийг хэрэгжүүлж, зохион байгуулах болон батлан хамгаалах асуудал эрхэлсэн төрийн захиргааны төв байгууллага, цэргийн мэргэжлийн дээд удирдлагын байгууллага, төрийн болон орон нутгийн засаг захиргаа, аж ахуйн нэгж байгууллага, иргэдийн чиг үүрэг, үйл ажиллагааг илүү тодорхой болгох зорилгоор эрх зүйн зохицуулалтыг шинэчилж тусгажээ.  Хуулийн төсөл батлагдсанаар батлан хамгаалах тогтолцоо шинээр төлөвшиж түүнийг улс төр, нийгэм, эдийн засаг, эрх зүй, цэргийн чиглэлээр хэрэгжүүлэх арга зам тодорхойлогдон, Монгол Улсын өөрийгөө батлан хамгаалах чадавх хуулийн зорилтын хүрээнд нэмэгдэнэ гэж үзжээ

Зочин 2016-02-05 84.49.104.201

Монгол Улсын батлан хамгаалах тухай хууль нь 1993 онд батлагдсан бөгөөд 4 удаа нэмэлт, өөрчлөлт оруулсан. Энэхүү хуулийн төсөлд батлан хамгаалах үйл ажиллагаа, түүний зарчим, хуулийн нэр томьёо, Монгол Улсын цэргийн байгууллыг шинээр тодорхойлж, төр засгаас батлан хамгаалах талаар хэрэгжүүлэх арга хэмжээг нарийвчлан тусгасан байна. Түүнчлэн батлан хамгаалах тогтолцооны үндэс нь төр захиргааны байгууллагууд, нийт иргэдийн оролцоонд тулгуурласан орон нутгийн хамгаалалт, мэргэжлийн цэрэгт суурилсан зэвсэгт хүчин, нэгдмэл удирдлага, төлөвлөлт бүхий дайчилгаа байхаар шинээр тодорхойлсон байна.  Мөн Монгол Улсын цэргийн байгуулал, түүний бүтэц бүрэлдэхүүний талаар шинэ бүлэг нэмж, батлан хамгаалах асуудлаарх эрх бүхий субьектүүдийн бүрэн эрх, түүнийг хэрэгжүүлж, зохион байгуулах болон батлан хамгаалах асуудал эрхэлсэн төрийн захиргааны төв байгууллага, цэргийн мэргэжлийн дээд удирдлагын байгууллага, төрийн болон орон нутгийн засаг захиргаа, аж ахуйн нэгж байгууллага, иргэдийн чиг үүрэг, үйл ажиллагааг илүү тодорхой болгох зорилгоор эрх зүйн зохицуулалтыг шинэчилж тусгажээ.  Хуулийн төсөл батлагдсанаар батлан хамгаалах тогтолцоо шинээр төлөвшиж түүнийг улс төр, нийгэм, эдийн засаг, эрх зүй, цэргийн чиглэлээр хэрэгжүүлэх арга зам тодорхойлогдон, Монгол Улсын өөрийгөө батлан хамгаалах чадавх хуулийн зорилтын хүрээнд нэмэгдэнэ гэж үзжээ

Зочин 2016-02-05 103.26.193.80

Ха ха ха ха, брюктэй тарган Самурай. Ха ха ха ёоо бүр элэг хөших нь

Зочин 2016-02-05 59.153.112.13

Zuragtaar garch baisan ork mun baina. Huduunii mantuugaar hotiin duurgiig udirduulj baidag taarch dee.

Зочин 2016-02-05 84.49.104.201

Alba aminii ajlaar yvahad tsaad bguullaguud ni iimerhuu zan zanshiliin zuiluudee uzuulj l bdag. Neeg ih surtei asuudal alga

Зочин 2016-02-05 59.153.115.90

АН-аар дүүрэн хогийн ургамалууд. үнэхээр боловсон хүчин гэж байхгүй, Шоронгийн хадааснууд л сайд хийгээд сууж байна шүү дээ

ЯГ ТЭР Л БАЙНА. 2016-02-05 202.179.27.134

НЭГ ЯПОН КИНО ГАРСАН ДАА. ЯГ ДҮРЭЭРЭЭ ЭНЭ НӨХӨР ШАЛДАН НҮЦГЭН СЭЛЭМ АТГАЧИХСАН ХАШГИРЧ ААД ГҮЙГЭЭД БАДАГСАН. БАЛАЙ ХҮНИЙ ДҮР БАЙСАН ДАА.

Зочин 2016-02-05 203.91.118.70

Мөн байна. Ха ха ха. Такэши Китаногийн Зотоичи гэдэг кино. Сохор самурай.

Зочин 2016-02-05 49.0.186.9

AH ugaasa bolovson huchin muutaishde. Huviin surguuliig ereltgui mergejleer tugschuud gudmand laaz ushigluj bsan nuhduudiig darga bolgochihoor yamar uud bhav de

АН-н гишүүн 2016-02-05 182.160.1.128

Даанчдээ, та нар !!!энэ дунд шатны *****,***** чинь хэрээс хэтэрлээ.Авилгал,хүнд суртал,тэнэг юм үзээгүй зан, харьцааны тэнэглэл бүүр даанч хэтэрлээ!!!За яахав араа даагаарайдаа!!!Би жирийн нэг гишүүн та нараас юу ч гуйж тэнэгтэээгүй хоногийн хоолоо яая гэж яваа монгол .Та нарын өөрсдийн гараараа устгаж байгаа Ардчилалдаа л харамсаж байна!!!

Зочин 2016-02-05 202.9.41.205

AH-n ene gaxai geisha avaad zurgaa avaxuulsan ni ene uu?

зочин 2016-02-05 103.26.193.230

Томилолтын бичиг гэнээ. Албан бичиг ингэж бичдэг болоо юу. Боловсролгуй нехедууд л бна. Ичмээр юм.

ad 2016-02-05 103.57.92.149

Arai l davruu alban bichig uuu gui yu ?????

Зочин 2016-02-05 150.129.140.192

Манайд уул нь төрийн аудит, дотоод аудит гээд цалин аваад сууж байгаа нөхдүүд бий л дээ. Даанч иймэрхүү дутагдлыг чихнийхээ хажуугаар өнгөрүүлчих юм.Дээр доргүй нэг намынхан болчихоор хэцүү байдаг байх аа даа.ТАНИЛЫН НҮҮР ХАЛУУН. Дараагийн ажил, албан тушаалаа бодно гэх мэт зовлон байдаг болоод л ажлаа хийсэн болоод цалин аваад байдаг байлгүй дээ.

Иргэний бодол 2016-02-05 150.129.140.192

Монгол банкны тансаглалыг задруулсан хэргээр нэг ажилтныг золионд гаргасан байсан. Одоо наад дарга нар чинь нууц мэдээллийг хэн задруулав гээд нөгөө муу хэдэн албан хаагчдаа дарамтална даа.

Зочин 2016-02-05 202.21.115.59

Самурайн нэрийг арай л дэндүү гутаасан зураг байнаа. Самурай нар гомдох байх даа хэхэхэ

Иргэн 2016-02-05 150.129.140.192

Бат-Үүл дарга л арга хэмжээ авбал авна. Өөр хариуцлага тооцох зориг зүрхтэй хүн АН-д байхгүй. Яагаад гэвэл, фракцууд нь аалзны сүлжээ мэт холбоо сүлбээтэй юм билээ.Наад дарга нарын чинь хамгаалагч эрх мэдэлтэй этгээд УИХ, ЗГ-т байж л байгаа.

Зочин 2016-02-05 203.91.118.70

Паа, ямар тарган АН хувалз вэ? Ийм тарган самурай байгаагүй байх аа?

zochin 2016-02-05 84.14.109.146

Янзтай. Татвар төлөгч нарын мөнгө энэ тэр гэж яриад байх хооронд сайхан аялаад ирж дээ. Эцсийн эцэст иргэд хариуцлага нэхэж сурахгүй бол дарга нар яваад байхаас яахав. ЕС юу хэлэх вээ дээ. Харин хотын дарга л мэдэх асуудал гэж бодож байна.

Зочин 2016-02-05 202.9.41.168

Huvi hunig ni duurchee gehed, Ehneriig ni shagnadag ni yaj biagaa yum??

Зочин 2016-02-05 202.21.110.186

Ялыг нь эдэлдгээс хойш ямбыг нь эдлэх л ёстой, байх л зүйл. Төсвөө мэдэхгүй бол юуных нь дарга байхавдээ, мэдэл гаргах л хэрэгтэй. Чаддаг юм бол атаархагчид дарга болоод эрх мэдлээ ашиглалдаа

aaa 2016-02-05 103.57.92.149

Lalariiin hoshnogo doloogchooo chi zgr dald or medev uu ene tegeed tusvuuu medej baigaa ni umu ? ta nariin mungu umuu yamar davarsan hulgaichuud ve

Zochin 2016-02-05 203.194.116.27

Yamar tom tolgoitoi gahain tooroi ve ?

Zochin 2016-02-05 27.123.214.89

Saihan teneg gar ve ene nuhur chin. Arai dendej bainaa tusviin hurunguur.

Зочин 2016-02-05 182.160.3.137

AH dandaa hulgaichuud ortson bh ymda bur gudamjnii yanadaa

Зочин 2016-02-05 202.9.41.60

ENE MUNDAG SAMUURAI CHINI KHEN BE? MANAI DARGA NAR ZUGAALAG AA, TER SURGUULI, TSETSERLEG KHEND KHEREGTEI YUM. TESVIIN MUNGUU YRTSGEE, IDETSGEE, UUTSGAA,

Zochin 2016-02-05 202.131.225.147

yadaj baihad ehner ni yu bilee, uur ajiltan ni baij boloogui yumuu, er ni ene hun door ni ajillaj baigaa mergejiltenguudguigeer tegtelee sain ajillaa yu

Зочин 2016-02-05 103.10.23.193

Baigyyllagiin nuuts zadruulcan.

Зочин 2016-02-05 202.179.25.6

Энэ гайхан толгойн гадаадад руу татвар төлөгчдийн мөнгөөр доншуучлж зугаалах нь байгуулагын нууц юм уу...