Л.Гүндалайд уурлах биш баярлах ёстой биш үү? | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Л.Гүндалайд уурлах биш баярлах ёстой биш үү?

Хуучирсан мэдээ: 2016.02.05-нд нийтлэгдсэн

Л.Гүндалайд уурлах биш баярлах ёстой биш үү?

УИХ-ын гишүүн асан Л.Гүндалай улстөрчийн карьераа уран сайханчийн карьераар солив бололтой. Тэрбээр саяхан “Монголоороо байгаасай” дууг дуулж монгол баатрын дүрээр хальсанд мөнхлөгдсөн. Түүний клип цацагдсан даруйдаа фейсбүүк, твиттерээр олныг байлдан дагуулсан гэж болно. Тэгвэл “Монголоороо байгаасай” дуу нь Л.Гүндалайн анхны уран бүтээл биш аж. Эрхэм улстөрч өөрийн фейсбүүк хуудсаар дамжуулан “Телевизүүдийн баярын нэвтрүүлэгт оролцох далимаар овоо хэдэн дууг дуулах гэж оролдсныгоо энд байршууллаа. Намайг уриагүй бол би ийм сайхан дуунуудыг дуулах гэж оролдохгүй байсан гэдэгтээ итгэлтэй байна Та бүхэн сайхан шинэлээрэй Бөөн дурын уран сайханч Л.Гүндалай” гэжээ. Түүнтэй холбоотой  хэл ам тасрахгүй байна. Дуучин Дашдондог нь дууг нь дуулсанд Л.Гүндалайд бухимдалтай хандаж байгаа бол Өвөрмонголын зохиолч Цогжилт дууг зөвшөөрөлгүй дуулсанд буруутгав. Гэхдээ яг үнэндээ тэд Л.Гүндалайд уурлах биш баярлах хэрэгтэй биш үү. Ийм дуу байдгийг  олон хүн мэддэггүй байсан. Одоо Л.Гүндалай дуулснаар үгийг нь Цогжилт бичиж, дууг нь Даншдондог дуулсан юм байна гэж мэддэг боллоо шүү дээ. Хэний ч мэддэггүй байсан дууг нь 250 мянган хүн үзтэл, олон арван хүн шэйр хийтэл рекламдсан нь Л.Гүндалайгийн “гавъяа” биш гэж үү?

Т.НОМИН

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зочин 2016-02-05 202.9.40.86

Энэ Гүндалай дурак балайрах юмаа олох гэж ядах юмаа. мэдрэл нь гайгүй байдаг байх даа. Ах дүүс, хань ижил найз нөхөд нь хажуугаас нь хэлдэггүй юм байхдаа. Өмнөөс нь ичдэггүй юм байхдаа. Шал солиотой. Чацаган солиот

ИРГЭН 2016-02-05 203.194.114.44

ҮНЭХЭЭР ГҮНДАЛАЙД БАЯРЛЛАА.ОДОО ИЙМ САЙХАН ДУУ БАЙДГИЙГ МЭДЭЖ СУРЧ ӨӨРИЙН СҮЛД ДУУГАА БОЛГОСОНДОО БАЯРЛАЖ БАЙНА.ХЭН ЗОХИОЖ ДУУЛЖ БАЙСАН НЬ ГОЛ БИШ МОНГОЛЧУУДЫГ ОМОГШУУЛЖ ЭНЭ ДУУГ АМЬДРУУЛЖ ӨГСӨН НЬ ХАМГИЙН ЧУХАЛ НЬ.ЯМАР АЗААР ГҮНДАЛАЙ ДУУЛВАА.БАЯРЛЛАА

Зочин 2016-02-05 202.9.40.86

Баярлаад үхлээ юу ха ха ха Тэнэг Гүндалай өөрийгөө хэд гэж бодоо юм болдоо Чи ч бас ккк

Зочин 2016-02-05 180.235.180.248

Тийм шүү би л лав урд нь ийм дуунууд сонсч байгаагүй юундаа уурлацгаадаг байнаа баярлацгаа

Зочин 2016-02-05 202.9.40.237

Бүх хүн дуртай дуугаа дуулдаг бишүү? тэхээр бүгд хулгайчууд байхнээ?

зочин 2016-02-05 202.70.40.154

Яахав дээ дуулж л байг :) Гүндээхээ

Зочин 2016-02-05 150.129.141.55

Duug emchi.lj abah gej baidag ymuu hun bur l duuldag busuu gundalai duulj boldoggui ymuu hen ch meddeggui duug tumnii hurteel bolgood egsen baihad bayarlaach ter dashdondog ternii duulsnig hen ch medehguil baisan baina daa yamar ch duuchin baidag ym sain medehgui

OBAMA 2016-02-05 27.123.214.88

YAG UNEN, BAYRLAX ESTOI, SDAANUD BUYAN DAAJ YAV !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Зочин 2016-02-05 122.201.22.140

ГАЛЗУУГИЙН ГАЗАР ГАЛЗУУ СОХОРЫН ГАЗАР СОХОР ГЭЖ ҮГ БАЙДАГ БИЗДЭЭЭ ОДООГИИН НОВШНУУДААС ХЭН НЬ ГҮНБАЛАИГААС ДУТУУ БАИГАА ЮМ БЭ

Зочин 2016-02-05 59.153.114.109

Ийм юмыг бичиж л байдаг. Их хурлын гишуун байсан хун хуний дууг хулгайлж дуулсныг зов гээд байгаа юмуу. Юу хэлэх гээд байгаа юм. Гундалай юуг ч нулимаж чаддаг тэнэг болохоор магтаад байгаа юм уу. Эрх мэдэл огвол юу ч хийж мвгвдгуй. Дараа нь санамсаргуй хийсэн, би яасийн, хэн хохирсийн гээд хээв нэг тайлбар тавиад чацгаар нь дуудаад явах хун. Ийм балай юмнуудыг оогшуулэх хэрэг бна уу. Ард тумнийг боддог гэж бодож байна уу. Хол хэвтэх байхдаа. Олон хун узсэн нь наад тэнэгийг чин яаж мангартахыг харах гэж шоолох гэж узээ биз. Буруу юмыг даврааж баатар болгосоор л байх уу.

ИРГЭН 2016-02-05 203.194.114.44

ХӨӨЕ ХУЛГАЙЧ БИШ ДУУЧДЫГ БИ ЛАВ МЭДЭХГҮЙ ЮМ БАЙНА.ХАРИН ЧИ БОЛ БЭРТЭГЧИН АРЧААГҮЙ АМИА ХИЧЭЭСЭН ӨЧҮҮХЭН БӨӨС Л БАЙНА ДАА.ХОЛ ХАРЖ ТЭНҮҮН СЭТГЭЛЭЭР АМЬДАРЧ ЯВБАЛ ЧАМ МЭТЭД ХЭРЭГ БОЛНО ШҮҮ.

зочин 2016-02-05 219.78.132.37

тийшдээ.анх удаагаа гүндалайгаар л сонслоо.ийм сайхан үг.аятай дууг сонсоогүй л байсан юм байна лээ.

showman 2016-02-05 104.59.120.41

тэр дор бичсэн хүний үг үнэн л дээ, өвөрмөнгөлчүүд манай дууг их дуулдаг, Уудам хүү хүртэл дуулаа биз дээ, лав Жавхлангаас бас зохиолчдоос нь зөвшөөрөл аваагүй л байх, энэ дууг орлого олох гэж дуулаагүй харин ч хэн ч мэдэхгүй дууг нь олонд түгтэл, хүн бүр мэддэг болтол дуулж өгөхөд талархалтай биш үү. Нээрээ л Дашдондогийн гэх юм алга даа, Гүндалай сай дуулсан байна лээ, шоү мөн ч биш ч бай монгол эр хүн монголынхоо тухай дуулахад яагаад болдоггуйм,

zochin 2016-02-05 202.9.40.15

yag tiim sh de..hen ch duulsan yadag um..

Зочин 2016-02-05 203.169.49.23

Дуу дуулахад заавал зөвшөөрөл авах ёстой юу. Ямар ч хүн дуртай дуугаа хаана ч дуулж болохгүй нээ?

Зочин 2016-02-05 202.9.40.237

Монголын улс төр буюу удирдагчид уг нь надаас ухаантай хүмүүс л баймаар. гэтэл шуналтнууд хорчид л дүүрчихэээд байна. гүндалай байж байхад илүүдэхгүй л залууу шүү.

zochin 2016-02-05 103.229.121.21

Javjlangiin ehner gundalaig muuchilj minii nuhriin duug duulla meteer bichsen n uuriinhu buduuleg soelguig harulla..argagui l huduunii gar gedge notlov.

zochin 2016-02-05 150.129.143.173

Гүндалай гэгээлэг , хүмүүст сайхан энерги түгээдэг хүн байна шүү, дууг сэтгэлээрээ дуулж хүргэлээ, урьд нь дуулагдсан боловч амьдраагүй л байж дээ, одоо энэ дууг сонсохоор сэтгэл сэргээд сайхан байна, би масс гэдэг нэрлэдэг энгийн нэг иргэн байнаа. таалагдсан шүү, Гүндалайдаа амжилт хүсье

Зочин 2016-02-05 202.126.91.95

Энэ дуу үнэхээр Дашдандогийнх байсан юм бол хэний ч мэдэхгүй дууг нь Гүндалай дуулж түмэн олны хүртээл болгож мэдрүүлж, рекламдаж өгсөнд Дашдондог харин Гүндалайд мөнгө төлөх ёстой бус уу.

Зочин 2016-02-05 124.158.77.8

АН-аас арван санал хулгайл даа

Иргэн 2016-02-05 103.229.121.143

АН-ын энэ нэг мэдрэл юм одоо бас ямар нам ч гэнээ юм байгуулаад, МАН-ын саналаас зулгаах санаатай мэдрэлтээд явж байна уу, Эрдэнэтэд таван мянган төгрөг, нэг шил архиар санал авна гээд, түүнийг нь авна гэсэн биеээ худалдагч таарсан таар шуудайнууд нийлж авсан мэдрэлтэцгээж байна гэсэн

ИРГЭН 2016-02-05 203.194.114.44

МАН-ЫНХАН САЙН БҮХЭНД ХОРСОЖ СААД ХИЙЖ ЯВДАГ ЗАНГААРАА ДАШДОНДОГ НЬ ХҮРТЭЛ ҮХЛЭЭ.УЛС ТӨРЖҮҮЛЭЭД ЯАХ ВЭ ДЭЭ.АРД ТҮМЭН ЭРГЭЭД КОММУНИСТ ДЭГЛЭМДЭЭ БУЮУ МАН-ЫГ ЧИНЬ СОНГОЖ ТЭР АЙМШГИЙН НИЙГЭМРҮҮ УХРАХГҮЙ ГЭДГЭЭ МЭДЭРСЭН ШҮҮ.

Мөнхжарг***** 2016-02-05 59.153.114.80

Бас ч хэн ч мэддэггүй дуу байгаагүй шүү дээ.

РИЙЧЭР 2016-02-05 49.0.186.173

РС: Л-луйварчин , мээгийни сок- мэдрэлийн согог

РИЙЧЭР 2016-02-05 49.0.186.173

РС: Л-луйварчин , мээгийни сок- мэдрэлийн согог

РИЙЧЭР 2016-02-05 49.0.186.173

РС: Л-луйварчин , мээгийни сок- мэдрэлийн согог

Ричэр 2016-02-05 49.0.186.173

ХЭДИЙ мэгийни соктой ч гоё дуулсан байна . Зууны л-с илүү их юм ЭМ- н яамнаас идэж чадаагнүй байхаа

Ричэр 2016-02-05 49.0.186.173

ХЭДИЙ мэгийни соктой ч гоё дуулсан байна . Зууны л-с илүү их юм ЭМ- н яамнаас идэж чадаагнүй байхаа

Ричэр 2016-02-05 49.0.186.173

ХЭДИЙ мэгийни соктой ч гоё дуулсан байна . Зууны л-с илүү их юм ЭМ- н яамнаас идэж чадаагнүй байхаа

Гундалайд ***** атаарх 2016-02-05 202.179.28.9

хятад, монгол хоертбайгаа хэдэн сая хуурцаг хэнээс зовшоорол авсан юм бэ

Зочин 2016-02-05 185.65.135.227

Гүндалай юуны өмнө өвөрмонгол дуу гэдгийг зарласан. Гэвч хэн нэгний уран бүтээлийг зөвшөөрөлгүйгээр эвдэж өөрийнхөө дүрс дууг дунд нь оруулж ашиглах нь байж боломжгүй бүдүүлэг хэрэг. Ядаж өөрөө фонограммаа бичүүлж өөрөө дуулаад өөрийнхөө авсан дүрсээр эвлүүлэг хийсэн байсан бол арай өөр хэрэг. Ер нь МОНГОЛД бусдын хийсэн бүтээсэн юмыг хүндэтгэж үзэх тийм ойлголт ухамсар УИХ-ын гишүүн байсан Гүндалайд ч алга, Херогийн архивыг хулгайлсан хулгайч АН-ынханд ч алга. Ийм л хүмүүс засаг төр барихаар яаж МОНГОЛ улс өөдлөх билээ??????????????????????????

ИРГЭН 2016-02-05 203.194.114.44

ТЭГЭЭД МАН-ЫНХАН ХУЛГАЙЧ БИШ ЦЭВЭР ГАРТАНГУУД ЮМ УУ.УРЛАГЫНХАН ХУЛГАЙЧ БАЙДАГ ГЭЖ ӨӨРӨӨ ХЭЛЖ БАЙГАА МӨРТЛӨӨ ЭНЭ ХҮНИЙГ ИЛҮҮ ҮЗЭЭД БАЙГАА НЬ АН-ТАЙ ХОЛБОЖ ДООШ НЬ ДАРАХ ГЭСЭН МАН-ЫН САНААРХАЛ ХАНХАЛЖ БАЙХ ШИВ ДЭЭ.МОНГОЛ ЭРГЭЭД ДАРАНГУЙЛАГЧ КОММУНИСТ НАМЫГ СОНГОНО ГЭЖ БҮҮ ГОРЬД.МАН-ЫНХАН БҮХ ШАТАНДАА АРДЧИЛАЛЫГ ДАРАХЫГ ХҮСЭЖ ТЭМЦЭЖ БАЙГАА НЬ ЭНЭ СЭДЭВ ДЭЭР Ч ХАРАГДАЖ БАЙНА.МОНГОЛ ЭРГЭЭД КОММУНИСТУУДААР УДИРДУУЛЖ ЭРХ ЧӨЛӨӨГӨӨ АЛДАХГҮЙ ШҮҮ

Zochin 2016-02-05 103.57.93.44

Neeree ene duug Gundalai duulsanaar medej avlaa. Har harhan hartsiig Javhlan ehnerteigee duulsanaar bas setgeld honogshson.

Зочин 2016-02-05 37.49.226.236

өвөрмонголчууд манай дуунуудыг дуулахдаа зохиолчоос нь зөвшөөрөл авдаг уу? тэр ч байтугай хятад хэлээр орчуулаад хятад дуучид нь хүртэл дуулдаг. хятад хэлээр дуулахдаа энэ бол Монгол улсын зохиолч Тэрний зохиосон Тийм нэртэй дуу гэдгийг зарладаг болов уу? хятад хэл мэдэхгүй болохоор яг хэлж мэдэхгүй юм. Гэхдээ үгүй гэдэгт 100% итгэлтэй байна. өвөрмонголчуудаас, хятадуудаас зөвшөөрөлгүй дуулсан дууны төлбөрийг нэхэмжлэх хэрэгтэй.

Зочин 2016-02-05 83.99.233.42

1OO HUVY SANAL NEG BNA,BI BAS MANAI DUUG OORCHILOOD DUULAAD BAIDAG OVORMONGOLCHUUD MAAANY CH ODOO YAHAV DUULAG,HARINN HYATADUUD ORCGUULZH DUULAAD BNA LEE

irgen 2016-02-05 70.88.136.198

tiimshdee caixan dyylcan xymyyct taalagdcan xen ch medexgyi dyy l baican shyydee. Yagaad xyn dyylax xyceltei bol dyylj boloxgyi gej dyylj bolno shyydee. MOngol xyn bDashyr l dyyldag oortoo klip xiilgecen l baigaa biz yagaad boloxgyi gej. Xen ch xiilgej bolno shyydee Dashdondog Tsogjilt xoer bayrlax xeregtei dyyg n caixan dyylaad olnii xyrteel bolgochixloo boloo yum bishyy

Зочин 2016-02-05 172.101.82.153

Tiim shuu, buun duriin uran saihanchiin zuv.n

Зочин 2016-02-05 59.153.87.204

Монголын хүн амын хэдэн хувь нь интернет хэрэглэдэг билээ? Тэгэхлээр 250мянга гэдэг том тоо Энэ дууг түмэнд таниулсан байна шүү дээ. Тийм дуу байдгийг Гүндалай гуайг дуулахаар л мэдлээ.

Зочин 2016-02-05 202.126.89.175

Гавъяа гавъяа, Дашдондог дуулж түмэнд хүргээгүй юм байна, энэ хүн чин сэтгэлээсээ дуулсан дуулсан

45200 2016-02-05 119.40.100.222

Дашдондогийн дуучин гэж юу байдгийм

Сонгогч 2016-02-05 103.57.95.175

Дашдондогоос хамаагүй үлүү дуулжээ. Дашдондог ямар зохиосон дуу биш уурлаад байхдаа яахав дээ харин ч урансайханчаас муу дуулдаг гавьяат бна. Ичмэнр юм

ha 2016-02-05 202.179.28.47

he ovormongolchuud ar mongoliin zohiolchidiin duund zovshoorol abch duuldag gej uu hen durtai ni duulj bdag sh dee Tsogjilt Gundaliad morgomui bish uu kk

ОК 2016-02-05 203.91.117.4

Яаг үнэн шүү монголчуудаа .Гүндалайд амжилт хүсьевЦөөхөн моноглчууд бид бие биенэ дэмжицгээе,Урамаар,,,,

гүн 2016-02-05 122.201.22.230

Гүндалайд баярлаж байна. Түүний ачаар ийм тэнэг сэтгүүлч байдаг гэдгийг мэдэж авлаа.

Kraken 2016-02-05 202.131.225.226

Гол нь хууль тогтоох байгууллагад сонгогдохоор элдэвээрээ тэнэгтэж байгаа энэ нөхөр оюуны өмчийн тухай хуулиа зөрчөөд байгаад нь асуудал байна. энэ мэт хуулийг зөрчиж болно гэж бодож байгаа хүн хууль тогтоогч болвол ч мэдэхгүйээ

Зочин 2016-02-05 103.9.88.202

cover hiigeed duulchihlsan l geed oilgochihod boloh yum bishuu... tegeed ch duu ni humuust hurgej chadlaa bolj l bna sh dee :)

Зочин 2016-02-05 112.72.11.108

dashdondog gundalaigaas muu duuchin gedgee medehgui *****

Зочин 2016-02-05 202.179.8.2

Цогжилт гуай Гүндалайд харин ч баярлах ёстой, үнэ төлбөргүй сайхан реклам хийж өглөө дуунд чинь. Дашдондогоос хавьгүй дээр байлаа. Өмнө нь ийм дуу байдгийг огт мэдсэнгүй.

Зочин 2016-02-05 103.9.91.214

Тийм шүү. Дашдондогийн дуулаад хүн бүхний сонорт хүрснийг мэдэхгүй л юм байна. Тийм сайн юм бол хүнд хүрэхээр дуулах нь яасан юм?

zochin 2016-02-05 27.123.214.107

Gundalai duulj bj iim goe saihan duu bdgiig medle. Setgelese duulj bsan. Harin ch olon tumend hurteeltei bla. Hen ch duulsan yah ve. Miniih minii nuhriinh geh n harin ch ineedtei.

Зочин 2016-02-05 202.9.41.69

Үнэн үнэн өмнө нь энэ дууг сонсоогүй л юм байна.

Баяраа 2016-02-05 122.201.31.21

Сайн дуулсан. Энгийн бөгөөд ойлгомжтой. Ер нь Монгол лоороо л байвал яасан юм бэ