ИЗНН “хадамд” гарлаа | News.MN

ИЗНН “хадамд” гарлаа

Хуучирсан мэдээ: 2016.02.05-нд нийтлэгдсэн

Ардчилсан намын гэрлэх саналыг ИЗНН хүлээн авахаар боллоо. Тэд гэрлэхийн өмнө “сүй тавих” ёслолоо буюу санамж бичгээ өнөөдөр байгуулав. Ингээд ИЗНН “хадамд” гарч ургийн бичгээ АН-аар овоглохоор болж байгааг Л.Эрхэмбаярын хэлсэн “ИЗНН-тэй нэгдлээ гэхэд АН-ын нэрээр явна” гэх үг баталж байгаа юм.

Инж хөрөнгө муутай ИЗНН хувьд баян “эр”-ийн өвөр бараадах нь зөв ч байх.  Өнгөтэй, мөнгөтэй ганц нам бол өнөөдөр АН.  Тэгээд ч тэс өөр үзэлтэн биш болохоор АН, ИЗНН хоёр ойлголцоход илүү дөхөм ч байсан байж болно.

АН-аас тавьсан саналд анх ИЗНН-ынхан “үгүй” хэмээн намжирдаж байсан боловч, нас зүсээ бодсон ч тэр АН-аас өөр “гэрлэх санал” тавих “эр” олдохгүйгээ ч тооцсон байх.

Ингээд тун удахгүй “хуримаа” хийх “хос хоёр”-тоо буюу АН, ИЗНН хоёрын алсын үйлс, “амьдрал”-ынх нь замд аз жаргал хүсье.

АН араншин муутай. Эргэж буцамтгай, эв эеийг нь олоход хэцүү гэдгийг эрхбиш ИЗНН тооцсон биз. Ингэлээ гээд ИЗНН-д сонголт байхгүй. Олон “эр”-/олон намтай салж, нийлсэн/ийн өвөр дамжсан ИЗНН-ыг АН харин ч “тоож” байгаа нь их юм шүү дээ.

 А.ШАРХҮҮ

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

ИРГЭН 2016-02-05 203.194.114.44

ШАРХҮҮ ГУЙАН ШАР НЬ ГОЗООГООД ХЭЦҮҮДЛЭЭ.ӨӨРИЙ НЬ ХЭНЧ ТООДОГГҮЙ МАН ШИГЭЭ ЦАРАЙЛЖ БАЙХ ШИВ ДЭЭ.МАН-ЫН ДАРГА НЬ ГЭЖ НЭГ МУУ ГАЗРЫН НАЙМААЧИН ЮУ ГЭНЭ ВЭ.ОДОО АРГАА БАРАХДАА ГАЗАР ИДДЭГ ШИГЭЭ МАХН-ЫГ ИДЭХ НЬ.БАС БОЛООГҮЙ ЭЭ БАТҮҮЛ ХҮРТЭЛ ӨӨРИЙНХ НЬ ХАР МӨРӨӨР ЯВАХ ЮМ ГЭНЭ ЭЭ.ИНЭЭДТЭЙ АРЧААГҮЙ КОММУНИСТ

zochin 2016-02-05 202.9.41.5

sain hunii neriig olon jil idleedee irgenii zorigiinhon ardchilsan nam neg shine praktstai bolloo

Зочин 2016-02-05 192.3.203.97

Daanch yavdaa Oyunaa chi bid nar chamaig araich ingej uuruu umduu shuvtlana gej zuudelsenchgui

Зочин 2016-02-05 202.179.28.176

Ахыг чинь хэн алчихсан юм бээ? Арчаагүйм бэ чи

Зочин 2016-02-05 103.57.93.85

Оюуны харц нь Сэлэнгэд ногоо тарьдаг байсан ху-жаа нөхөртэй монгол эмэгтэйчүүдийг санагдуулдаг юм. Ямар ч эрх мэдэлгүй байсаар байгаад харц нь гөлийгөөд, толгой нь салгалаад газар гаапуудаад л зогсож байдаг авгай нар байдаг байсан саяхан хүртэл. Тэрэн шиг Оюун одоо гэртээ эсвэл улс төрд ямар ч эрх мэдэлгүй бөмбөг болоод дунд нь нүдүүлээд суудаг юм болов уу даа. Ийм улс төрчтэй улс орон нь хөөрхий юм даа.

Зочин 2016-02-05 103.57.93.85

Оюуны харц нь Сэлэнгэд ногоо тарьдаг байсан ***** нөхөртэй монгол эмэгтэйчүүдийг санагдуулдаг юм. Ямар ч эрх мэдэлгүй байсаар байгаад харц нь гөлийгөөд, толгой нь салгалаад газар гаапуудаад л зогсож байдаг авгай нар байдаг байсан саяхан хүртэл. Тэрэн шиг Оюун одоо гэртээ эсвэл улс төрд ямар ч эрх мэдэлгүй бөмбөг болоод дунд нь нүдүүлээд суудаг юм болов уу даа. Ийм улс төрчтэй улс орон нь хөөрхий юм даа.

zochin 2016-02-05 150.129.140.2

songuul bureer hadamd gardag ene oros exner odoo bolno dooo

РАВДАН 2016-02-05 202.70.46.207

БУЯН ЖАГААД НЭГ ШААЛГУУЛААД, ЭНХСАЙХАНД ЭЭЛЖИЛЖ НЭГ ШААЛГУУЛААД ЭЭ ДЭЭ ЭНЭ ОРОС ЭХНЭР МОНГОЛ ТӨРИЙГ ГУТААЖ БАЙНА ДАА. ЭРХЭМБАЯРАА ЧИ НААД ОРОС АВГАЙНХАА АЛЫГ БҮТЭН БИЕЭРЭЭ ДҮҮРГЭЖ ЧАДАХГҮЙ Л БОЛОВ УУ! ӨНДӨГ ШДЭЭ ЧИ!

Зочин 2016-02-05 202.131.230.162

равдан гуайд хэлэх үг алга. Эмэгтэй хүнийг ингэж доромжлох нь өөрийг чинь харуулаад өгч. монгол үгийн сангаас өөр үг олж чадсангүй юу

Зочин 2016-02-05 103.57.93.85

"хадамд гаргасан" юм чинь сүйд нь юм амалсан л байх ёстой доо. тэр нь ч нийцэж дээ. Сайдын суудал, ИХ-н суудал юу юм бол. Оюун бас бэлгээ голоод буцах вий дээ. Жаргалсайхан шиг "мөөм нь хавдаад энэ удаа арай хоцрохгүй байлгүй"

хаана ийм унтаахай улс төрч байна 2016-02-05 103.57.93.85

Миний ахыг а-лсан л юм чинь би энд унтаад ч болсон сууж байх ёстой гэсэн царай гаргаад байх юм.

Зочин 2016-02-05 103.57.93.85

энэ Оюун гэж нэг хачин дүйнгэ нойрмог царайтай юм тэнд суучихаад хоолоо хороогоод байдаг одоо боль оо. Тархи руугаа үргэлж балбуулдаг амьтан шиг. гэртээ харьж унт.

РАВДАН 2016-02-05 202.70.46.207

ЗА ЯАХ ВЭ! ДЭРЭЭ НЭГТГЭЭД АЛ ГУУРААРАА ХОЛБОГДОО Л БИЗ! АДИЛХАН Л МОНГУ ХҮН БА ҮГНҮҮД ШДЭЭ!

Зочин 2016-02-05 103.57.93.85

үнэндээ эд нар дэр нэгтгэж байгаа болоод 2 жил ч болохгүй "аавынд" очдог баахан хурган авилгагчид төрүүлж байгаа юм биш үү.

Зочин 2016-02-05 103.57.93.85

Дэр нэгтгэнэ гэж хэлэхээр юунд нь эмзэглээд байгаа юм. Албан тушаалын төлөө яахаас ч буцахгүй л байдаг ш дээ. Гоё үг ерөөсөө ч зохихгүй. "заваарсаар" байгаад заваан болчихсон юмууд юм чинь яадаг юм.

orlom 2016-02-05 172.101.82.153

ugluu ethen bosoj urhuu tataj baigaarai, tegehgui bol udahgui turhumduu butsna shuu.

Mongol 2016-02-05 77.176.63.158

Tun udahgui turhumduu butsah vii de. Hadamd garch hanahgui yum da

asuuh ni 2016-02-05 172.101.82.153

Hurimiin belgendee yu avmaar bna daa, shine gosuudaa? 22 iin torgo 1 iig ugvul yaj bna, kkk.

Зочин 2016-02-05 103.26.193.80

"Төөрөг тавьлан" гэж нэг зохиолын дуу санаанд бууж байна

РАВДАН 2016-02-05 202.70.46.218

ХУЯГ МИНЬ ДЭЭ! ХУУЧИН ХҮҮ БОЛЖ ДЭЭ ЧИ! ЭР ҮХРИЙН СҮҮГЭЭР ЭЛГЭН ТАРАГ БҮРДЭГ БОЛСОН ЭНЭ ЦАГТ, ХАДМЫН ХАЯА ТҮШСЭН ЧИ ХОРВООГИЙН ӨНГИЙГ ЯЛГАХ БЭЛЭГИЙН БИШ ГЭХЭД БИЛГИЙН НҮДИЙГ ЭНХБАЯРААС ГУЙЖ МӨРГӨ КОММИ БИЧ!

khuyag 2016-02-05 202.9.40.90

Ene comment bichij bgaa xvmvvs uursdiiguu er ni yu gej boddog boldoo. Uxaantai gej bodoj yavdag l baix daa. Ta nar xvn muulj xelex xelexgvi vgeer doromjloxoos uur xiij chaddag yum er ni bna uu? Ajil turluu sain xiitsgee, yum xum chin bvtexgvi bgaa bol Gandan orj nom sain unshuul, xiimoriin san taviul, dallaga avxuul.

Зочин 2016-02-05 103.26.193.80

өөрөө ламхай юу

РАВДАН 2016-02-05 202.70.46.218

ДООР НЭГ ЭР ҮГИЙН СОНГОЛТОО БУРУУ ХИЙЧХЭЭР Л ҮЙЛС НЬ ХАЗАЙЖ БАЙГАА ЮМ ШҮҮ ДЭЭ! "ПИ-АР"-АА ГЭЖ. ДЭР НЭГТГЭХ ГЭЖ БИШ ХАЯА ХАТГАХ ГЭЖ БИЧВЭЛ ОЛНЫ САНААГ ӨӨРТӨӨ АВАХ БАЙЛАА! ГЭХДЭЭ ЗҮГЭЭР ЭЭ! БИЧЭЭД БАЙ! ЧИ ЧАДНАА!

Buzar emgen 2016-02-05 66.87.76.181

Orchin tsagiin mongoliin hamgiin teneg, uvaigui, byalduuch avgaichuuliig Oyun tasarhai terguulne.Ahiinhaa uhleer hodoodoo duurgej yavahaasaa ichedgui yum baihdaa.Ene top yashka arc tumnii tuluu bish yumaa gehed ahiinhaa tuluu , shudarga yosnii duu hooloi boloh hun baij suudaliin naimaa hiij manargasaar emgen bolloodoo zailuul...

Зочин 2016-02-05 202.21.106.132

би л лав энэ эмэгтэйд хоёрын хоёр хүчирхэг цус нэгдэж орсны гутамшиг гэж боддогийм да. бас ухаант хүчирхэг хүнтэй эгч дүүс гээд байгаа юм шүү гутамшиг.

Зочин 2016-02-05 59.153.113.224

Оюунд энэ зэргийн бэртэгчин заль байлгүй дээ. Одоо жагсаалтаар эндээс л гарах ганц зам уул нь үлдсэн дээ.

Зочин 2016-02-05 59.153.113.224

Одоо энхбаяр алтанхуяг 2 дэр нэгтгэнэ гэж нэг гое юм бий.

Зочин 2016-02-05 172.101.82.153

2er der negtgehiig hezee harsan yum chi, cam shg ***** humuus bishsen dee, ted.

Зочин 2016-02-05 103.26.193.80

Гаж донтон

зүүдээ ярих гээд хулгайгаа яриад бай та нар сайн 2016-02-05 103.57.93.85

энэ дээрх 2 улс төр ярьж байхад шал өөр дур тачаалаа бодчихсон өөрсдөө ёстой гаж донтой.

РАВДАН 2016-02-05 202.70.46.214

БИ ОРОСЫГ МУУЛАХАД ҮНЭХЭЭР ДУРГҮЙ. ГЭХДЭЭ ЭНЭ ОРОС ЭХНЭРИЙГ ХАРАХААР Л ҮНЭХЭЭР НҮД ХОРСДОГ ЮМ ДАА! ТЭЭР ЖИЛ АНУСЫН ЭЛЧИН АВГАЙТАЙ ЯАЖ ХЭЛХЭЛДЭЖ БАЙСНЫГ НЬ БОДОХООР Л.

Зочин 2016-02-05 182.160.3.137

bolgoomjtoi l baigaara tsaad oyun chini emzeg shvv

Зочин 2016-02-05 91.243.99.143

zavharsan nam zavharsan Oyun gishuun...... Zorig agsanii neriig barij garch irsen bolohoos chadlaaraa bui bolson nam bish shuu dee... yadaj mongoldoo zov zuil hiij ch chadahgui ym

zoshin 2016-02-05 202.179.24.15

o hvvhend nam n sonin bish songuuli bolohoor oortoo jh huraliin neg suudal baihad l bono songuuliin daraa dahiad salna ineedtei umaa

zopshin 2016-02-05 202.179.24.15

barag shuud ih huraliin neg suudal awii namaa ogloo

Zochin 2016-02-05 59.153.112.167

Ene hoer nam negdsen n zov yum bolje.

Зочин 2016-02-05 103.229.121.11

НАМ ГЭЖ ХЭЛХЭД Ч ИЧМЭЭР ДАМШИГ ДАА ЗА ЯАХ ВЭ ЯАХ ВЭ ИНГЭСГЭЭД Л ЯВЖ БАИХААС

Зочин 2016-02-05 202.179.28.192

Чухам С.Оюун хэнтэй гэрлэж байгаа юм бэ.

зочин 2016-02-05 103.194.176.4

Гүзээнд наалдсан дэлүү одоо хужирхай болж хувирах нь дээр биз.Олон эрийн өвөр дамжаад нас ахьж тоох эр олдохгүй болсон тул анхныхаа нөхрийн хаяанд адсага дэвсэж үстэй гүзээгээр өл залгасан нь өлзийтэй биз ээ. Зөв л шийдэж дээ. Анхны нөхөр нь арай гадаа хонуулахгүй өлсгөхгүй өлөн зөмөг байлгах биз. Харин хааяа зодвол зодуурыг нь даах хэрэгтэй дээ

хаха 2016-02-05 202.9.41.155

хаха ёстой гоё бичжээ

Зочин 2016-02-05 202.131.248.210

oros ehneriin nam alga bolj bgaamuu tegeed?

Зочин 2016-02-05 122.160.73.228

Энэ одоо улстөрийн харилцааны энгийн үйл явцыг маш имперк төвшинд эр эмийн явдлаар бичдэг хүнийг сэтгүүлч гэж нэрлэвэл хов баздаг айлын авгай ч сэтгүүлч болчих юм байна. Ийм мэдрэл муутангууд олон нийтийн мэдээллийн хэрэгсэлд ажиллаж мэдээлэл түгээж байхад улс өөдлөхгүй нь аргагүй. Юуг ч гутаана, харлуулна, өөрийнхөө төвшинд доош чирнэ. Иргэний зориг нам айхтар нам биш гэхдээ монголд эвлэрэл хэрэгтэй. Энэ харанхуй бичээчид боловсрол ёс суртахуун гялайх юм алга

Ах 2016-02-05 103.57.94.104

Унаган нутгаа НОГООН - оор нь байлга , шарилж хамхуулыг субботник хийж цэвэрлэе , бидний уед коммунист субботник гэж ямар энтуциазмтай эрчим далайцтай ходолдог байв ! Гэсэнч чадах ядахаараа бээлийгээ омсчихоод цэвэрлэгээнд гарна шуу , Бумаахай чи л субботникийн цагийг зарлаж , графикаа гарга , битгий л нэгдье барья гэж ах нарынхаа урмыг хугалаарай ! Амжилт ! Жагаа ах !

Зочин 2016-02-05 49.0.161.253

ЯАСАН ЗАВААН БИЧДЭГ ХҮҮР ВЭ........ УГААСАА Л ИЗ НАМ АРДЧИЛСАН НАМ БАЙСАН ШҮҮ ДЭЭ

xm 2016-02-05 103.10.23.193

ubchtei um bichihiin tuld- ubchtei baih. bid ch gecen ubchignuud baij chadah bolobch Coniphol alga.

bold 2016-02-05 27.123.214.88

Oyun gj balai avgai odoo bolio olon jil yuch hiisengui ee

bold 2016-02-05 27.123.214.88

Oyun gj balai avgai odoo bolio olon jil yuch hiisengui ee

bold 2016-02-05 27.123.214.88

Oyun gj balai avgai odoo bolio olon jil yuch hiisengui ee

Ах 2016-02-05 103.57.94.104

Наана чинь зуун гарын сулхан нагдаун хийх гээд байна , Бумаахай - аавын шийрийг чи л харуулна даа - ах нар нь чамд л найдаж байна , хумууст сайн ярьж ойлгуул - ах Бухаар чинь байсан бол Баярсурэн бид дуу дуугаа нэгтгэн гуйлдэнэ , ИЗНН - яаж хоцровдоо !

IZNN 2016-02-05 202.179.26.193

ene neg balai nam bie unelecchshigl baihiimaa

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж