Гашуунсухайт-Ганцмод, Шивээхүрэн-Сэхээ, Бичигт-Зүүнхатавч гэсэн гурван төмөр замын боомт нээгдэнэ | News.MN

Гашуунсухайт-Ганцмод, Шивээхүрэн-Сэхээ, Бичигт-Зүүнхатавч гэсэн гурван төмөр замын боомт нээгдэнэ

Гашуунсухайт-Ганцмод, Шивээхүрэн-Сэхээ, Бичигт-Зүүнхатавч гэсэн гурван төмөр замын боомт нээгдэнэ

Гашуунсухайт-Ганцмод, Шивээхүрэн-Сэхээ, Бичигт-Зүүнхатавч гэсэн гурван төмөр замын боомт нээгдэнэ

НЭМЭЛТ
21:30 цагт:

Монгол Улсын Гадаад харилцааны сайд Н.Энхтайван, БНХАУ-ын Төрийн зөвлөлийн гишүүн бөгөөд Гадаад хэргийн сайд Ван И нар 2020 оны 9 дүгээр сарын 15-ны өдөр албан ёсны хэлэлцээ хийв.

Хэлэлцээний үеэр Гадаад харилцааны сайд нар Монгол, Хятадын Иж бүрэн стратегийн түншлэлийн харилцааг бэхжүүлэх, харилцан ойлголцол, улс төрийн итгэлцлийг гүнзгийрүүлэх, бүх салбарын хамтын ажиллагааг урагшлуулах болон бүс нутаг, олон улсын харилцааны холбогдолтой өргөн хүрээний асуудлаар ярилцаж, олон асуудлаар тохиролцоонд хүрлээ.

Ойрын хугацаанд хэрэгжүүлэх боломжтой дээд, өндөр түвшний харилцан айлчлал, хамтын ажиллагааны голлох механизмуудын уулзалтын талаар ярилцлаа.

Ковид-19 цар тахлаас урьдчилан сэргийлэх хамтын ажиллагааг үргэлжлүүлэхийн зэрэгцээ худалдаа, эдийн засгийн хамтын ажиллагааг сэргээн идэвхжүүлэхэд гарч буй ахицыг бататгах,  хоёр талын томоохон төслүүдийн хэрэгжилтийг түргэтгэхэд анхаарч ажиллахаар боллоо.

Хоёр талын худалдааны эргэлтийг улам бүр нэмэгдүүлэх зорилгоор цаашид идэвхтэй хамтран ажиллах, энэ хүрээнд уул уурхайн бүтээгдэхүүний экспортыг тогтвортой өсгөх, хөдөө аж ахуй, мал аж ахуйн гаралтай бүтээгдэхүүний экспортыг нэмэгдүүлэх чиглэлээр хамтран ажиллахаар тохиролцлоо.

Талууд соёл, боловсрол, хүмүүнлэгийн хамтын ажиллагааг улам гүнзгийрүүлэхийг дэмжиж ажиллахаа илэрхийлэв.

Сайд нар бүс нутаг, олон улсын хамтын ажиллагааны асуудлаар ярилцаж,  Монгол, Хятад, Оросын гурван талын хамтын ажиллагаанд гарч буй бодит ахицыг улам бататгах чиглэлээр хүч чармайлт гарган ажиллахаа илэрхийлэв

Айлчлалын хүрээнд “Монгол, Хятадын хилийн боомт, тэдгээрийн дэглэмийн тухай Монгол Улсын Засгийн газар, БНХАУ-ын Засгийн газар хоорондын хэлэлцээр”-т нэмэлт, өөрчлөлт оруулах тухай ноот бичиг” солилцож, Эдийн засаг, техникийн хамтын ажиллагааны тухай Засгийн газар хоорондын хэлэлцээр, Гадаад харилцааны яам хоорондын 2021-2022 оны хамтран ажиллах төлөвлөгөө, Монгол Улсаас БНХАУ-д гурил экспортлох үеийн хяналт шалгалт, хорио цээрийн шаардлагын тухай Монгол Улсын Мэргэжлийн хяналтын ерөнхий газар болон БНХАУ-ын Гаалийн ерөнхий газар хоорондын Протокол гэсэн баримт бичгүүдийг байгууллаа.

Монгол, Хятадын хилийн боомт, тэдгээрийн дэглэмийн тухай хэлэлцээр”-т нэмэлт, өөрчлөлт оруулснаар  Замын-Үүд – Эрээн төмөр замын боомтоос гадна Гашуунсухайт-Ганцмод, Шивээхүрэн-Сэхээ, Бичигт-Зүүнхатавч гэсэн гурван төмөр замын боомт нээгдэж байгаа нь манай экспорт, дамжин өнгөрөх тээврийн хэмжээ нэмэгдүүлэхэд түлхэц үзүүлэх юм.

Айлчлал амжилттай үргэлжилж байна.


Монгол Улсын Гадаад харилцааны сайд Н.Энхтайваны урилгаар Бүгд Найрамдах Хятад Ард Улсын Төрийн зөвлөлийн гишүүн, Гадаад хэргийн сайд Ван И-гийн Монгол Улсад хийж буй айлчлал өнөөдөр эхэллээ.

Хоёр талын албаны хүмүүс БНХАУ-ын Төрийн зөвлөлийн гишүүн бөгөөд Гадаад хэргийн сайд Ван И-г “Чингис Хаан” олон улсын нисэх онгоцны буудалд угтав.

Айлчлалын үеэр Монгол Улсад 700 сая юанийн буцалтгүй тусламж олгох, Эдийн засаг, техникийн хамтын ажиллагааны тухай хэлэлцээрт гарын үсэг зурна.

Түүнчлэн хилийн боомтууд, тэдгээрийн дэглэмийн тухай хэлэлцээрийг шинэчилж, Монгол Улсаас БНХАУ руу хөх тарианы гурил экспортлох тухай хэлэлцээр байгуулах талаар Элчин сайд Цай Вэньруй манайд өгсөн ярилцлагадаа өгүүлсэн юм.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
40
ЗөвЗөв
30
ТэнэглэлТэнэглэл
19
БурууБуруу
7
ХарамсалтайХарамсалтай
4
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

46 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Setgel zvich 2020-09-15 47.28.59.231

Said ta shiidber gargaj baixdaa dendvv setgel xodloldoo abtaj boloxguil. Nuxatstai ultai b.na uu? Ene bol Mongol xvmvvc genegej boloxgui egzegtei ve shvv

Avatar

иргэн 2020-09-15 103.229.121.208

Монгол хүн хадаг сүү барихад яагаад татгалзав. Энэ нь та нарын хэл соёл ёс заншлыг бид хүндэтгэхгүй хүлээн зөвшөөрөхгүй гэсэн биеийн хэл бус уу. Муу санааныхаа үйлийн үрийг үүрээд тамын хааных руу мөлхөнө дөө Тэр цагт Монголчууд тэнгэрээс харж тамд бага зовоосой гэж цагаан сүүгээ өргөж суух байлгүй дээ.

Avatar

Зочин 2020-09-15 66.181.170.117

ТӨВД, УЙГАРЫГ ШОРОНЖУУЛАХАА БОЛЬ

Avatar

Зочин 2020-09-15 66.181.170.117

ИЙМ ОЛОН ТӨМӨР ЗАМЫГ ХЭЗЭЭЧ ГАРГАХГҮЙ. НЭГ Л БАЙХАД БОЛНО. НҮҮРС АВАХАА БОЛЬЖ БАЙГАА ГЭСЭН. БҮГДИЙГ ХААЖ ОРОСТОЙГОО Л БАЙЯ АА.

Avatar

Зочин 2020-09-15 202.9.46.140

Е хөөрий яандаа. Жижгхэн монгол улсын иргэд ийм тэнэг байх юм бол бид өнгөрөх нь байна даа. Яагаад илүү байгаа гурилаа экспортонд гаргаж болдоггүй юм бэ? Хөгжих хэрэгтэй гээд хуцаад байдаг чинь яасан бэ. Дэд бүтэцээ сайжруулна гэсэн үг биздээ. Ер нь энд үргэлж эсэргүү юм бичээд байдаг хүмүүсийг баривчилж шийтгэх хэрэгтэй. Ард түмэн минь эдгээр хорлон сүүтгэгч эсэргүү нарт битгий итгээрэй. Эд чинь дараачийн сонгуулиар өндөр албан тушаалд морилж улсын хөрөнгө завших гэсэн хүмүүс шүү.

Avatar

зочин 2020-09-15 66.181.166.196

төмөр замын боомт л гээд байх юм, төмөр замгүй газар төмөр замын боомт яаж байх юм бол, учрыг нь олохгүй юм

Avatar

Зочин 2020-09-15 43.228.131.45

Төмөр замын задгай хил тогтмол нээнэ гэдэг чинь юу болж байна вэ?? Дууслаа шүү дээ?? Ганц Эрээний хилээр дийлэхгүй байхад?? яана даа эх орон минь?? Ирээдүй минь??????

Avatar

Зочин 2020-09-15 43.228.131.45

Төмөр замын задгай хил тогтмол нээнэ гэдэг чинь юу болж байна вэ?? Дууслаа шүү дээ?? Ганц Эрээний хилээр дийлэхгүй байхад?? яана даа эх орон минь?? Ирээдүй минь?????

Avatar

Зочин 2020-09-15 43.228.131.45

Төмөр замын задгай хил тогтмол нээнэ нгэдэг чинь юу болж байна вэ?? Дууслаа шүү дээ?? Ганц Эрээний хилээр дийлэхгүй байхад?? яана даа эх орон минь?? Ирээдүй минь???

Avatar

Зочин 2020-09-15 211.36.131.48

сүртэй болгоомжлоод байман чинь нэг ху жаа дарга ирээд будаа юу 700 сая юань өгөөд энүүгээр амаа таглаад томоотой үгэнд орцгоо гэжээ

Avatar

Зочин 2020-09-15 98.7.80.146

ГХЯ, Төрийн ёслолын албаны малуудыг бүгдийг нь ажлаас нь хал. Сүү амсуулдаггүй юм гэхэд аяганд нь гар хүрээд явах ёстрй гээд ойлгуулчихаж чадахнүй малуудаар яанам.

Avatar

fucking china 2020-09-15 204.63.43.10

go back to your fucking china bitches

Avatar

Зочин 2020-09-15 202.126.89.167

zugeerl shuud utgaaraa daeamtlaad haychlaa manaih c h yach ch chadahgui gedegee haruulchlaa

Avatar

Зочин 2020-09-15 192.82.68.3

ай бидний өвөг дээдэс ямар агуу юм бэ, одоогийн бид ямар нүдний булай юм бэ, өвгөдийн яс авсан дотроо шархиран өндөлзөж байгаадаа

Avatar

Zochin 2020-09-15 66.181.184.72

hiatadiig argalaj baigaad nuursee ahiuhan shahahiig bodoh heregtei, manai nuurs zaragdahgui bol
Ene hund ued manaih balarna shuu. Nuursnii erin ue duusah dohoj bna, udahgui hench toohgui shoroo boloh gej bna tsaana chin. Amjij jaahan horongo bosgood ediin zadgaa oodno tatah heregtei bna.

Avatar

Зочин 2020-09-15 202.126.89.167

argalna ch gej yu baihaw manaid nuurs owoorchihson baina eldew zuil yriwal zogsoochihoj chadna shuu gesen aystai gsurduulsen maygtai l yriltslaga baileedee

Avatar

Зочин 2020-09-15 64.119.21.184

Дотоодын зах зээл дээр гурилын үнэ өслөө гээд л хэд хоногийн өмнө мэдээлээд байсан. Гэтэл одоо юун гурил экспортлох болоод явчихваа. Хятад руу мах гаргана гэж байгаад мах бэлтгэлээ хятадуудын гарт алдчихсан шиг юм болох вий дээ.

Avatar

Зочин 2020-09-15 192.82.73.2

Хятад наана худалдаа гэж байгаа боловч, манай улсад шууд халдан эзлэх боломжийг хайж байна. Мэдээлэл сайн цуглуул. Хятад Америкийн хоригт ороод эдийн засаг нь сүйрч байгаа тул худалдааны алдагдалд орохгүй байхыг анхаарна уу.

Avatar

Зочин 2020-09-15 66.181.179.180

100 say dolloroor gurvan say hund heregtee horongo oruulalt hiigeeree hurelsuh saidaa mongo huulegchid budiluulj orhin shuu

Avatar

Чука 2020-09-15 66.181.190.52

ЮУ ХИЙДЭГГҮЙ ТЭНЭГ ЮМНУУД ЯАЖ АМЬРАХААЧ МЭДЭХГҮЙ ХЭДЭН ӨВЧТЭЙ ХОНИО АЛЖ ИДЭЭД ДАРАА НЬ БОЛЖ БАЙНА.ГАДААД ЯВЖ ХУЛГАЙ ХИЙГЭЭ ШОРОНД НЬ ҮХЭЦГЭЭХҮҮ.

Avatar

Зочин 2020-09-15 103.57.95.242

өвөр монголибол хятадын нутаг биш битгий муухаы орилоо чарлаа заваан хэл ээ хүчээр тулгаад бай

Avatar

ТУРХИРАГЧ 2020-09-15 202.179.27.76

МОНГОЛЧУУДЫГ х***а АМЕРИК ЯПОН ГЭЖ ТУРХИРААД АРААС НУЛИМДАГ УНАГАН ОРОС ХЭЛЭЭРЭЭ МОНГОЛД ӨНДӨР АВААД СУРЧИХСАН БУРИАДУУД ИХ ЛООСУУ БАЙГАА.

Avatar

Zochin 2020-09-15 103.26.194.200

Dotooddoo h** taria her hureltseetei ve, hurs shoroond her ayul daguuldag zergiig saitar sudalj bicheerei setguulchid

Avatar

ХУУЛЬЧ 2020-09-15 192.82.64.190

ЙИМ ҮЕД МОНГОЛЧУУД ЗӨВ БАЙХ УЧИРТАЙ Л ДАА,,,,,,,,,30 МЯНГАН ХОНИО ӨГӨЕ ГЭЖ МОНГОЛ УЛСЫ ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БНХАУ-д ХҮНД ХЭЦҮҮ ҮЕД НЬ ОЧООГҮЙ САНАГДАНА,,,, ,,,,,,ТЭР БОЛ МОНГОЛЧУУДЫН ЖИНХЭНЭ УТГААРАА СЭТГЭЛИЙГ БЭЛЭГ ГЭЖ БИ ХУВЬДАА ҮЗДЭГ ШҮҮ ,,,,,,
ХУЛЬХИ,ХУДЛАА ЭХ ОРОНЧ БОЛЖ ЖҮЖИГЛЭСНЭЭС ГАЗАРТАА БУУГААД ХҮН ТӨРЛӨХТНИЙ ЖАМ ЁСНЫ АМЬДРАЛААР УХААРЧ АМЬДРАХ САЙХАН ДАА ,,,,,,,

Avatar

сэдгэгдэл энэ? 2020-09-15 66.181.190.66

хүнэлэг соелтой харилцаа ,төвшин эв эеийг эрхэм болгох нь муйхар зангаас илүү билээ.

Avatar

Зочин 2020-09-15 122.201.31.213

Монголыг минь энэ бузартаж булингартсан улс төрчидөөс авраач ВАН И минь. Хатуухан удирдагчидтай болмоор байна.

Avatar

Зочин 2020-09-15 211.36.131.48

дагаад зайл чи

Avatar

Зочин 2020-09-15 202.21.108.244

700 саяыг өгье гээд хүрээд ирдэг хүн бас байдгаа? Яавч зүгээргүй шүү.

Avatar

Зочин 2020-09-15 192.82.72.166

ВАН И МАНАЙД НӨХӨН ТӨЛЫӨР АХИУХАН ӨГӨӨ ЬАНАЙХААС БОЛЖ БИД ИХ ЗОВЛОО ОРЛОГО ИХ ХААГДЛАА ХЭДЭН МЯНГАН ИРГЭН МААНЬ ИРЖ ЧАДАХГҮЙ БН ОЛИГТОЙХОН УУЧИЛАЛ ГУЙ

Avatar

Зочин 2020-09-15 202.179.24.150

Корона вирус халдаачих вий дэ. Тараавал одоо яана аа. Бөөн вирус бууж ирлээ дэ.

Avatar

Zochin 2020-09-15 103.26.194.200

Yanada, huujaad delhii dayara durgui, ingej ner hundgui boloh gj….

Avatar

Зочин 2020-09-15 202.126.92.60

uvur mongol huuhed aav eejee haigaad tsagdaagiin gadaa uilj bn. monogl undesten muhuhnee b** buuj ug.

Avatar

Зочин 2020-09-15 203.91.115.47

Tavtai moril Van i manai saihan orond

Avatar

Зочин 2020-09-15 202.126.89.167

erliizee

Avatar

zochin 2020-09-15 202.9.47.2

hujaa

Avatar

Зочин 2020-09-15 2.136.17.240

“What is happening with the Uyghur people is absolutely diabolical.”

Avatar

Tsingtao 2020-09-15 203.91.115.49

h** taria ni tegeed haana urgadag yumde, hen hezee urguulchav, manai urd anduud l tom tom gazartai bolsoniig oilgoloo, heden jiliun umnu mie g hotiin darga bhad h u j aanuud genet l yavgan zamiin yildver lyy shuuraad buunuuruu baiguulj bilee, gaihaad bsan harin hoiton ni niislel maani harin manuusiin tatvaraar buunuur avch, niislel hotoo ya gan zamjuulj bilee

Avatar

Зочин 2020-09-15 66.181.161.60

Yanz burii hjaa sortin ur taria tariulj bidniig ireeduid ideh yumgui bolgoh n hyatadin shine bodlogo. Pultuush ireeduigee harahgui sugselzehee boli. Odoo goy bhaa boliloo.

Avatar

ИЛ. 2020-09-15 182.160.34.176

МАнай дарга нар мөнгө өгсөн чөтгөртэй ч хамаагүй найз болохоос буцахгүй юм даа. Үүнийхээ оронд өөрт байгаа мөнгөө үр ашигтай зарж сурах хэрэгтэй ш дээ.

Avatar

Зочин 2020-09-15 66.181.161.60

Manai mundaguud huns exportlogch oron bolno gej tenegtej zuvhun unuu margaashaa harsan yum yarihaa boli. Uursdiiguu gurilaar hangaj bval barav. Buh gazrin hursiig erguulj hayaad hoichdoo yum urgahgui tsul uldeeh n. Hjaagiin ideshiig bid btuga delhii hangaj chahgui.

Avatar

Малчин 2020-09-15 202.21.127.160

Санал нэг байна, Монгол орон бэлчээрийн малын мах, сүү, арьс, шир, ноос ноолуураараа л ялгарна. Газар тариалан эрхэлж гадагш гаргана гэж тэнэгтэхээ болох цаг болоогүй юу? Улс орныхоо хойч ирээдүйг боддог улс төрч аавын хүү байна уу? Өнөө маргаашдаа өндөр сэнтийд заларч, түүгээрээ шүүх цагдааг айлган, хйисэн гэмт үйлдлээ дарахыг л бодож байна. Их хэмжээний газар тариалан эрхэлбэл Монголын хөрс сарны гадарга шиг болно, бэлчээр ч үгүй болно, тэгээд яах бэ

Avatar

Зочин 2020-09-15 211.36.131.48

700 сая юанаар хэдэн ам дөрвөлжин газраа алдаж байгаам дээ тэгээд

Avatar

болиочээ 2020-09-15 2.136.17.240

ТУРКЕСТАНД ЗАСАН ХҮМҮҮЖҮҮЛЭХ ГАЗАР НЬ ШАТААХ ЗУУХТАЙ 👹ЭРХТНИЙГ НЬ АВААЛЛ ШАТААЧНА.АР ГЭРИЙХЭН НЬ АСУУХААР ӨӨРИЙНХ НЬ САЙН САЙХНЫ ТӨЛӨӨ ЯВУУЛЧИХЛАА""ГЭЭЛЛ ХЭЭВНЭГ ЗОГСОЖ БАЙДАГ😩😭АРАЙ Ч ДЭЭ ХҮН ШҮҮ ДЭЭ!

Avatar

Зочин 2020-09-15 2.136.17.240

БӨЛЦИЙСӨН х***а ӨӨРИЙГӨӨ АЯГҮЙ ТОМ ХҮЧИРХЭГ ЕРТӨНЦИЙН ЭЗДИЙН НЭГ ГЭЖ БОДООД МААДАЙГААД БАЙХЫН. ШАШИНГҮЙН ҮЗЭЛТЭН ГЭЖ ИЙМЭРХҮҮ МУЙХАР НОВШНУУДЫГ ХЭЛЭЭД БАЙГАА ЮМ. ШИНЖААН УЙГУРЫН ИРГЭДИЙГ ТӨВД ЛАМ НАРЫГ ШОРОНД ЗҮЙЛ БҮРЭЭР ТАМАЛЖ ЭРХТНҮҮДИЙГ НЬ АВЧ ХЯДААД БАЙГАА ШУЛМУУД ШҮҮ ДЭЭ. МОНГОЛ ИЙМЭРХҮҮ МААНАГТААД БАЙВАЛ ТЭДНИЙ ПРОВЛЭМ УДАХГҮЙ ИРНЭ ДЭЭ.30 000 ХОНЬ..Ч ГЭХ ШИГ😡😤

Avatar

Зочин 2020-09-15 203.91.115.46

Проблем л даа ха ха. Мэдэхгүй чадахгүй байж мөн их хуцах юм аа…

Avatar

Зочин 2020-09-15 192.82.72.166

ВАН И ТАВТАЙ МОРИЛ МАНАЙ УЛСТАЙ ХҮНДЭТГЭЛТЭЙ ХАРЬЦАНУУ ДЭЭРЭЛХЭХ УУР АМЬСГАЛ ГАРГАХ ЮМ БОЛ ТЭРТЭЭ ТЭРГҮЙ ОРОС ТА2 БАЙНГА ДЭЭРЭЛХДЭГ ИЙМЭЭС МУУ ЯВАХААР САЙН ҮХНЭ ГЭЭД Л АЛАЛЦАНАШҮҮ ЗҮГЭЭР БАРАГТАЙХАН ХҮНДЭТГЭЛТЭЙ ХАНДААРАЙ МАНАЙД!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж