“ШТС-ууд дахин зөрчил гаргавал торгоно” | News.MN

“ШТС-ууд дахин зөрчил гаргавал торгоно”

“ШТС-ууд дахин зөрчил гаргавал торгоно”

“ШТС-ууд дахин зөрчил гаргавал торгоно”

Шударга өрсөлдөөн хэрэглэгчийн төлөө газраас өнгөрөгч дөрөвдүгээр сард шатахуун түгээх станцуудад хийсэн хяналт шалгалтын талаар есдүгээр сарын 10-ны өдөр мэдээлэл хийж, танилцуулсан.

Тодруулбал, уг шалгалтаар авто бензиний 22 дээж, дизель түлшний арван дээжийг тус тус авч, нууц дугаараар кодлон Ашигт малтмал, газрын тосны газрын төв лабораторид шинжлүүлжээ. Ингэхэд бүх дээжний октаны тоо нь Монгол Улсад мөрдөгдөж байгаа стандартын шаардлага хангахгүй гэсэн дүгнэлт гарсан гэдгийг хэлсэн юм.

Тус газраас хяналт шалгалтаар зөрчил илэрсэн шатахуун импортлогч аж ахуй нэгжид ямар хариуцлага тооцсон талаар тодруулахад “Улаанбаатар хотод үйл ажиллагаа явуулж буй 20 аж ахуй эрхлэгчийн 19 шатахуун түгээх станцад өнгөрсөн дөрөвдүгээр сарын 20-нд шалгалт хийсэн. Дөрөвдүгээр сард хийсэн хяналт, шалгалтын дүнг баталгаажуулахын тулд Монгол Улсад импортоор оруулж ирж байгаа авто бензин, дизель түлшийг гааль буюу хил дээрээс дээж авч, долдугаар сард шинжилгээнд өгсөн.

Гэвч дизель түлшний есөн дээж, авто бензиний 12 дээжийг ашигт малтмал, газрын тосны газрын  төв лабораторид хүргүүлсэн ч өнөөдрийг хүртэл шинжилгээний хариуг гаргаж өгөөгүй байна. Мөн өнгөрсөн таван сарын хугацаанд Шударга өрсөлдөөн хэрэглэгчийн төлөө газрын дарга удирдлага солигдож, цаг хугацаа алдсан учраас торгуулийн арга хэмжээ авах хуулийн хугацаа хэтэрсэн. Тиймээс эдгээр зөрчил гаргасан аж ахуй нэгжид сануулах арга хэмжээг авсан. Дараагийн хяналт шалгалтаар дахин зөрчил илэрвэл торгуулийн арга хэмжээ авна”  гэдэг хариултыг өгсөн юм.

Мөн ШӨХТГ-ын удирдлага, улсын байцаагч нар иргэдийн санал гомдлын дагуу есдүгээр сарын 9-нд “МИАТ” компанийн үйл ажиллагаатай танилцаж, тусгай үүргийн онгоцын билетийн үнийг тодорхой хэмжээнд бууруулах санал хүсэлтийг тавьсан. Энэ шалгалтыг ажил эхэлж, улсын байцаагчид тусгай үүргийн онгоцны үнэ тарифыг нягтлан судалж байгаа гэдэг мэдээллийг өглөө.

А.СҮРЭН

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХахаХаха
1
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

25 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-09-15 64.119.24.11

luivar hiiheer torguiliad sanuulaad ungurdug. luivar hiigeed baitsgaa gej baigaatai adil yum bishuu

Avatar

Үнэн тэнэг 2020-09-15 202.55.188.45

Ард тзмгээо тоголчих юм аа

Avatar

Зочин 2020-09-15 192.82.69.120

Хуулийн хугацаа хэтэрсэн гэнэ, албаар хэтруулчихсэн юм биш уу, иймэрхуу улс терд ажиллаж байхад энэ улс орон хаашаа явах нь тодорхой, ийм цагаандаа гарчихсан авилгачдаа зайлуулаа ч МАН

Avatar

Зочин 2020-09-15 66.181.185.196

Авилгач дарга нар ч аймаар хийх юм.

Avatar

иргэн 2020-09-15 103.212.117.137

Ийм шалгалт гэж байдаг юм уу. Өмнөх дарга нь аль 4 сард сүртэй хэвлэлийн хурал хийгээд чухам л 7 хоногт хийгээд үр дүнг нь мэдээлнэ гээд байсан, шинэ дарга нь хагас жилийн дараа ариа хийж дүнг нь танилцуулахдаа ийм элий балай зүйл ярьж яаж чадаж байнаа.

Avatar

irgen 2020-09-15 103.212.117.137

Ажил хийнэ гэж гурилдаж байна дөө. Ийм хяналтын байгууллага гэж ч Монголоос өөр оронд ариа л байхгүй байх. Хэдэн сар хийсэн билээ дээ энэ шалгалтыг тэгээд арай гэж дүнгээ танилцуулангаа алдаж ийм элий балай зүйл ярьж яаж чадаж байнаа. Өмнөх дарга нь чухам л долоо хоногт хийгээд дүнг нь танилцуулна гэсэн яасан бараг хагас жил өнгөрлөө тэгсэн шинэ даргынх нь хийж байгааг нь хараад байгаарай сахил хүртээд шал дордоно гэгчээр баасан дээр нь хальтирчихлаа бүүр шал далий нөхөр. ХАХАХА

Avatar

Зочин 2020-09-15 202.55.188.88

zohion baiguulaltai arga hemjee bna

Avatar

Билэг 2020-09-15 59.153.113.139

Юун торгох вэ. Зөвшөөрлийг нь хураах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-09-15 64.119.22.217

ХААГААЧ

Avatar

хүннү 2020-09-15 202.55.188.37

За боль та нарын сануулагыг хэн тоох юм. Тэгээд жолооч нар хохирсоор байх уу.

Avatar

MGL 2020-09-15 66.181.161.73

Шаардлага хангахгүй бензинийг хилээр оруулж ирэхийг болиулчих хэрэгтэй… нүүрсийг хориглож чадсан шиг ЕСайд маань хатуу шаардлага хүргүүлж арга хэмжээ авчихмаар бна.. муу бензин агаар бохирдуулна шдэ тгд агаар бохирдуулж бгаа нь миний болон ард түмний авдаг хуучин машинд хамаг бурууг чихээстэй янз бүрээр хэлдэг.

Avatar

mongol 2020-09-15 66.181.161.70

sanuulga gej yu yariad bna a engiig irged iim yu hiivel shorond orno shuudee bid odoo yamar orond amidraad bna a

Avatar

5678789 2020-09-15 103.9.90.130

Muu benzin ard irgediin mashind mash muugaar nuluulj yavaandaa evdrel uusgedeg. Tegehed sanuulga gene uu.

Avatar

Зочин 2020-09-15 84.17.36.146

Шаардлага хангаагүй шатахуун түгээсэн ШТС-уудад сануулга өгөх хэрэггүй. Шууд лецинз эрхийг хаа.Мэдэгдэл өг. Тэд стандартад нийцсэн бүтээгдэхүүнээр иргэдэд үйлчиллэх ёстой? Хэн дүрэм журмын дагуу үйл ажилгаа явуулж чадна, тэр үйлдвэрлэл үйл ажилгаа явуулах эрхийг нь өгөх хэрэгтэй. Чадахгүй нэг хулхиний ШТС бүгдийг нь хаа. Хэзээ болтол Монголчууд бид нэг нэгнийгээ ингэж хуурч хулхидаж амьдрах юм вэ? Үнэн ч шударга гэх юм байна уу Монголд маань?

Avatar

ОНЫ ШИЛДЭГ ОНИГОО !!! 2020-09-15 202.9.40.21

ШТС ЧИНЬ ЦУЛТӨМӨР ШҮҮ ДЭЭ ??? ЯАЖ ШТС-Д САНУУЛГА ӨГЧ ЧАДАЖ БАЙНА АА ???

Avatar

ОНЫ ШИЛДЭГ ОНИГОО 2020-09-15 202.9.40.21

БЕНЗИН ТҮГЭЭГҮҮРТ САНУУЛГА ӨГСӨН ГЭНЭ ҮҮ ? ЯМАР ТЭНЭГ ЮМ БЭ ?!?!?! ТЭР ЧИНЬ ЦУЛ ТӨМӨР Ш ДЭЭ !!! ЯАЖ САНУУУЛГА ӨГЧ БАЙГААГ ЧИНЬ ОЙЛГОХ ЮМ БЭ ???

Avatar

ухна хуцууд хаана бна 2020-09-15 66.181.189.19

иргэдээ торгочихдог,аж ахуйн нэгжээ сануулга өгдөг болсон уу.ард иргэд ни торгуули шийтгэлээ аваад хохироод явж байг уу.чөлөөт зах зээл гэж байхгүй,төрийн зохицуулалттай зах зээлийн эдийн засаг гэж яриад бсан ухна,х** ни хаана бнаа

Avatar

Зочин 2020-09-15 103.229.121.79

Ард иргэд торгуулийг нь дааж байна одоо яах вэ

Avatar

Зочин 2020-09-15 119.40.103.6

Юу сануулга вэ. ТАтан буулгаад ТӨРмэдэлдээ авах нь шудрага ёсонд нийцнэ.

Avatar

Иргэн 2020-09-15 59.153.115.21

ингээд л болоо юу. Ард түмний хохирлыг хэн барагдуулах вэ. Хулхи шатахуунаас болж өчнөөн сэлбэг зардал гарлаа новшнуудаа

Avatar

Зочин 2020-09-15 192.82.68.168

Төрийн ажлын залгамж чанар 0 болсныг харуулжээ. Дарга солигдлоо гээд төрийн нийгмийн үйлчилгээтасалдахад ЗГ муугийн шинж

Avatar

иргэн 2020-09-15 202.131.227.82

зөрчлийн хуулиар дээд хэмжээгээр торгох хэрэгтэй. Торгуулийг яагаад ард иргэд төлдөг, буруутай компаниуд төлж болдоггүй байнаа?

Avatar

Зочин 2020-09-15 202.9.46.78

Shalgalt gedeg chine hahuul awah umaa beldej bna!

Avatar

зочин 2020-09-15 202.55.191.194

юун сануулга вэ? шууд эрхийг цуцалж Роснефтийг оруулж ирээч ээ. шатахуун импортлогч нар даварсаар төр засгийн толгой дээр гарч суусан бна. больж үзээрэй

Avatar