Томуугийн вакциныг 46-48 мянган төгрөгөөр хийж байна | News.MN

Томуугийн вакциныг 46-48 мянган төгрөгөөр хийж байна

Томуугийн вакциныг 46-48 мянган төгрөгөөр хийж байна

Томуугийн вакциныг 46-48 мянган төгрөгөөр хийж байна

Covid-19-ийн халдвар томуугийн улиралтай давхцан нөхцөл байдлыг хүндрүүлэх эрсдэлтэй тул томуугийн вакцинд идэвхтэй хамрагдахыг Дэлхийн эрүүл мэндийн байгууллагаас анхааруулж байгаа. ХӨСҮТ-ийн Сайн дурын дархлаажуулалтын кабинетад уг вакциныг хийж эхлээгүй, үнэ нь тодорхой болоогүй байгаа бол зарим хувийн эмнэлэгт томуугийн эсрэг вакциныг 46-48 мянган төгрөгөөр хийж байна.

Монгол Улсын хувьд томуугийн вакциныг Засгийн Газрын санхүүжилтээр эрсдэлт бүлгийн иргэдэд байнгын болон түр цэгээр дамжуулан хийдэг. Энэ жилийн эхний ээлжийн томуугийн вакциныг НҮБ-ын Хүүхдийн сангаар дамжуулан захиалсан. Вакциныг зорилтот бүлэг буюу жирэмсэн эмэгтэй, ахмад настан, тав хүртэлх насны хүүхэд, архаг хууч өвчтэй хүмүүст энэ сарын сүүлээр хийж эхлэх юм байна. Түүнчлэн сайн дураараа буюу иргэд төлбөрөө төлөн томуугийн вакциныг хийлгэх боломжтой. ХӨСҮТ-ийн Сайн дурын дархлаажуулалтын кабинетад одоогоор хэдэн төгрөгөөр томуугийн вакциныг хийх нь тодорхойгүй байна. Харин бусад эмнэлэгт тухайлбал, “Интермед" эмнэлэгт 46 мянган төгрөг, “Улаанбаатар Сонгдо” эмнэлэгт 48 мянган төгрөгөөр томуугийн эсрэг вакциныг хийж байна. Өнгөрсөн жилүүдэд ХӨСҮТ-д томуугийн вакциныг 15 мянган төгрөгөөр хийж байсан юм.

 Р.ДУЛАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ТэнэглэлТэнэглэл
1
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

9 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Ard 2020-09-13 67.81.184.102

Tomuugiin vaccine unegui baih ystoi

Avatar

Зочин 2020-09-13 92.38.148.61

Haana uildverlsen vaccine mongold bdag ve? Oros uu?

Avatar

Зочин 2020-09-13 202.126.90.69

1000 төгрөгний вакцин ийм үнэд хүрэх гэж.

Avatar

Иргэн 2020-09-13 66.181.161.4

Өрх таньдаг өөрсдийн хүмүүстээ үнэгүй хийгээд очиход вакцин дууссан гэдэг.арга бараад суурь өвчтэй болхоор халдварт дээр мөнгөөр хийдэг.өрхийхэн настай суурь өвчтэй хүний судалгаа байхгүй ах дүү хамаатан садандаа дуудаад хийдэг.үүнийг болиулж утсаар нь дуудаад хийгээд өгчих хэрэгтэй бна.эмя дарга сайд нар анхаарч ажилаач.өрх дээр өдрийн эмчилгээ авна гэхээр хавар намар 2т өгнө.ядахдаа удирдахдаа өгч болдгүй юм уу?

Avatar

X ray 2020-09-13 202.9.40.56

Yu yriad soliorood bgaan? 5000 tug bdag shde.arai zavaan umbe? Teriig hiilgej bhaar,ter munguuruu aarts,chatsargana ,jims avch uu! Hiilgehgui zugeer yvj bgaa humuus zunduu l bna.naa balai business ee boli

Avatar

xm 2020-09-13 202.9.46.9

Buh vaccinii medeelliig il bolgoh heregtei, haanahiin vaccine gedeg medeellee uguhguigeer huuhdedee vaccine tariulah yum uu, zuvshuurul bichij yavuul gej shaardaad bh yum.

Avatar

Зохиолч Лувсангийн Пүрэвдорж 2020-09-13 139.5.216.69

Үгүй та минь ээ , энэ эмийн бизнесийнхэн мөнгөний дон шүглээд галзуучихав уу, эсвэл засаг төртэй хуйвалдаж монгол түмнийг мөлжиж байна уу? "Намайг хэн хэлэх вэ нохойг хэн саах вэ "гэгч болж байна уу? Монголчууд биднийг арай дэндүү басаж, дээрэлхэж байгаа юм биш үү? Бид эзэнгүй хонь мал шиг ингүүлээд л байгаад байх уу? Ханиадны ганц вакциныг 48000 төгрөгөөр тарих болж байна уу?
Хөгшчүүлийн байнга уудаг даралтын эмийн үнэ хөнгөлөөд хэд байгааг мэдэж байгаа дарга Монголд байна уу?

Avatar

Үргэлжлэл 2020-09-13 139.5.216.69

эмийн сангууд хөнгөлттэй эмийг сард ганцхан өдөр 3 цаг олгоод зогсоож байгаа учир хөгшчүүлийн олонхи нь хөнгөлөлттэй эм авч чадахгүй хоцорч байгааг эмнэлгийн сайд мэдэж байна уу? Тэр өдөр нь хот, дүүрэг, хорооны ажилтнууд эмийн сангуудад очоод хэрхэж буйг нь хянаж болохгүй юү? ! Дарга сайд нар монголчуудыг хэдий хүртэл ингэж дээрэлхэж тохуурхах юм бэ? Юманд чинь хязгаар гэж байдаг баймаар даа.

Avatar

Бухимдсан иргэн 2020-09-13 182.160.0.130

Монголд эмнэлэг, эмийн санг анхаардаг, журамладаг газар үнэхээр алга аа. Эднүүс нь бүр галзуурлаа.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж