Ж.Эрдэнэбат нарын хэргийн давах шатны шүүх хурал товлогдов | News.MN

Ж.Эрдэнэбат нарын хэргийн давах шатны шүүх хурал товлогдов

Ж.Эрдэнэбат нарын хэргийн давах шатны шүүх хурал товлогдов

Ж.Эрдэнэбат нарын хэргийн давах шатны шүүх хурал товлогдов

Ж.Эрдэнэбат нарт холбогдох эрүүгийн хэргийн давж заалдах шатны шүүх хурал 2020 оны есдүгээр сарын 15-ны өдрийн 09.00 цагт товлогджээ.

Монгол Улсын ерөнхий сайд асан Ж.Эрдэнэбатад энэ оны долдугаар сард Сүхбаатар дүүргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхээс нийтийн албанд томилогдох эрхийг зургаан жилээр хасч, зургаан жил хорих ял оногдуулсан билээ.

Түүнийг улс төрд нөлөө бүхий этгээд өөртөө болон бусдад давуу байдал бий болгож, эрх мэдэл, албан тушаалын байдлаа ашиглах гэмт хэргийг зохион байгуулагчаар хамтран оролцсон гэм буруутайд тооцсон юм.

Б.ЖАРГАЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
5
ЗөвЗөв
2
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

13 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-09-12 202.21.107.117

ЭНЭМУУ ХУЖАГИЙН ЯЛЫГ НЭМЭЭД ЧАНГА ДЭГЛЭМТЭЙ ХОРИХОД ХАЛХЫН ЭРЧҮҮДЭД ТУШАА…

Avatar

зочин 2020-09-12 66.181.161.62

Альч утгаараа энэ хүн чинь Сэлэнгэчүүдийг төлөөлсөн ИХ гишүүн биздээ ? … Ард түмний сонголтыг доромжлох эрх хэнд ч БАЙХГҮЙ дэ …… БҮР ХЭНД Ч БАЙХГҮЙ !!! .
Элдэв янзаар АРД ТҮМНИЙ СОНГОЛТийг өөрчлөөд байх юм бол ер нь сонгууль хийж яах юм бэ ? …Зүгээр л бяртай нь, эсвэл зэвсэгтэй нь л төрийг булааж авдаг болцгооё л до .

Avatar

Зочин 2020-09-12 202.9.46.70

Сэлэнгэчүүд ээ! "Cэлэнгийн буудай"-гаа дуулаарай
Дуунд ургасан сэлэнгийн буудай
Дурдан торго шиг өгөөжтэй газар минь
Алтан алим шиг алганд минь бөмбөрөөд
Аадар бороо шиг шаагин асгарна

Наранд наадсан алтанхан буудай
Намраа дуулсан сэлэнгийн буудай
Өгөөж баян газрын хишиг
Өрмөн шаргал амин буудай минь…

Avatar

Шар хад 2020-09-12 66.181.161.85

МИЕЭ, ЭБЭЭ ХОЁРЫГ ЯЛЛАЖ ЧАДАХГҮЙ МАНАНГИЙН СЭЛЭМ б** АГССАН ИШГҮЙ СҮХЭНЦЭРИЙН ЗАСАГ

Avatar

Зочин 2020-09-12 202.21.107.117

НЭГ УДАХГҮЙ ХҮСЭЭД БАЙГАА ХОЁР ЧИНЬ ЯЛЛАГДАНА

Avatar

Зочин 2020-09-12 202.9.46.148

Хөөрхий Жаргалтулгын хүү ганцаараа ийм луйвар хийхгүйэ ! Миеэ гэж орой дээр сууж буй бүх луйврын эзэн дандаа уснаас хуурай гардаг данжаад бнаа ! 60 турбумын гэх хэрэг дээр ялаа Сандуй, Ганбаатар нарт үүрүүлээд л мөн л уснаас хуурай гарсан ! Олон хавар нэгэндээ гэгчээр Миеэ хэзээ нэгэн цагт шорондоо морилох байлгүй дэ !!!

Avatar

Зочин 2020-09-12 172.58.140.143

Udahgui mie bas deelee tolgoi deeree nomorno

Avatar

Зочин 2020-09-12 122.201.21.120

Тэгээд Ардчиллын баг өмссөн хэрэгтнүүдээ хаацайлаад ,ял завшуулаад, сөрөг хүчин гэгдсэдийг хүндрүүлж хэлмэгдүүлээд байх юм уу.

Avatar

Зочин 2020-09-12 202.179.24.171

ene mayagaar bol battulga uuruu ch shorond orj medeh yum bn.

Avatar

Зочин 2020-09-12 202.179.24.171

Авлигатай тэмцэх биш хулгайчтайгаа тэмцэж байгаа юм биз дээ.

Avatar

Zochin 2020-09-12 103.26.193.22

hyviin us honzon arai heterj baina. Ynen yalah tsag irih baih aa

Avatar

Ббб 2020-09-12 202.55.188.83

Оркууд хулгай л хийхээ мэдэх юмдаа.

Avatar

Зочин 2020-09-12 122.201.21.120

Юун хулгай,ашигт малтмал илрээгүй улсад буцаагаад өгчихсөн газар,тэр нь өөрт нь хамаагүй кампаниийх гээ биз дээ.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж