ТЕГ-ын хурандаа Н.Баясгаланг баривчилжээ | News.MN

ТЕГ-ын хурандаа Н.Баясгаланг баривчилжээ

ТЕГ-ын хурандаа Н.Баясгаланг баривчилжээ

ТЕГ-ын хурандаа Н.Баясгаланг баривчилжээ

Тагнуулын ерөнхий газрын ажилтнууд ЗГХЭГ-ын дарга Л.Оюун-Эрдэнийг хууль бусаар тагнасан гэх асуудалтай холбогдуулан ТЕГ-ын Эдийн засгийн аюулгүй байдлын газрын дарга, хурандаа Н.Баясгаланг АТГ-аас баривчилж, цагдан хорьжээ.

ЗГХЭГ-ын дарга Л.Оюун-Эрдэнэ УИХ-ын Тусгай хяналтын дэд хороонд гаргасан өргөдлийн дагуу АТГ-аас Д.Гэрэл нарын тагнуулын найман ажилтныг хууль бусаар бусдыг тагнасан хэргээр эрүүгийн хэрэг үүсгэн шалгаж эхэлсэн аж. Үүнтэй холбогдуулан Н.Баясгаланг хорьж, шалгахаар болжээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
16
ЗөвЗөв
5
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХахаХаха
2
ГайхмаарГайхмаар
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

30 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-09-10 124.158.109.232

үнэхээр шударга сайн хүн бол тагнахаас юунд нь айх вэ дэ

Avatar

Зочин 2020-09-10 66.181.161.6

АТГ-ийн дарга Өөрийг нь томилуулсан хүндээ үйлчлээд эхэллээ дээ.

Avatar

tagnah estoi baiguulaga tagnaj l baig ooroo asuudalgui bol boloo shuu dee 2020-09-10 139.5.216.121

ooroo ooiigoo tagnaad l ERONHII SAID yumuu ULSIIN IH HURLIIN DARGA boldog boljee ene yavuurhui agrga shuu

Avatar

Ахмад настан монгол 2020-09-10 192.82.74.12

Тагнуул ажлаа хийнэ биздээ. Хамгийн гол нь монголчууд хоорондоо хагаралдаж хятадын аманд орж болохгүй гэдгийг тагнуул гартаа авсан байх ёстой. Монголчууд бие биенээ хайрлаж, нэгэн зүйлийн төлөө байж чадвал монгол хөгжиж бидний үрс сайхан амьдрана шүү. Миний ерөөл биелэх болтугай !

Avatar

Зочин 2020-09-10 103.212.119.45

Битгий төрийн албан хаагчдыг дарамтлаад бай. Оюун-Эрдэнэд НО байгаа болоод тагнасан шүү. Маш их юм бий

Avatar

Irgen 2020-09-10 103.68.107.106

ТОСК ТӨХХК-ийн авилгачин дарга нарыг АТГ хэзээ шалгах вэ? Иргэд, ТББ-ууд мөн ТОСК-ын шударга ажилчид хүртэл тэмцээд байна Хүрэлсүх нэг л их шударга ёс ярьдаг хүн яагаад энэ Хичээнгүй-гээр удирдуулсан ТОСК-ын авилгалын сүлжээг хамгаалаад байнаа !!!!!

Avatar

Зочин 2020-09-10 202.21.108.168

Ц,Нямдоржийн яуулга

Avatar

Зочин 2020-09-10 202.179.27.156

Тагнуул чинь тагнах ёстой биз дээ.

Avatar

уншигч 2020-09-10 66.181.169.116

30 жил дээрээ хулгай худал хуурмаг доороо хөлөө олохгүй явсаар байтал золиос нь хүүхэд залуучууд болж байна. хөөрхийс үнэхээр өрөвдмөөр сэтэхүйтэй хүүхдүүд ихсэж байгаа талаар хэн судалгаа хийж засах талаар хэн юу хийж банйа вэ. хулгай хийх гэж чичирсээр байтал нийгэм чинь болихоо байлаа. өөрсдөөсөө буруу хайхын оронд тэнэг томчууд нь залуучуудаа барьж хорь шийтгэ гэж орилдог. үнэхээр хоцрогдсон сэтэхүйтэй юм үзээгүй бүхнийг дарангуйлагч маягаар шийдэхийг зорьдог балиар сэтэхүйнээсээ хэзээ салах

Avatar

уншигч 2020-09-10 66.181.169.116

оюунэрдэнэ гэж ёстой балиар залуу байна аа. хөгийн хүний мууд дуртай. дургүй юмуу солих гэсэн хүнээ шууд оролдпдог юм бишүү. айлын гадаа уяанаасаа тавиулж үзээгүй хар яр гэсэн нохойтой адилхан юм шигээ

Avatar

МоАХ ны Партизан 2020-09-10 202.179.25.243

Шүллэн коммунист уламжлалт баривчилгаа явуулж чанараа харуулж эхлэв өшөө ч олон баривчилгаа явуулна даа!!!!!

Avatar

Зочин 2020-09-10 174.222.13.106

Ene Oyun Erdene bol mash sejigtei dee.
sain tagnaa
zov

Avatar

Зочин 2020-09-10 202.126.89.74

Manai tagnuul tsagdaa shvvh projuroriihon ch dee uls tur, mafiin bvlgvvdiin utsan hvvheldeinvvd gedeg ni vnen yum bna.

Avatar

Зочин 2020-09-10 192.82.64.153

Зөв та нарын утсыг ч чагнаж байгаа шүү төр ажиллах ёстой

Avatar

Зочин 2020-09-10 202.179.25.121

хүүк хөөрхий өөрийн гарын зарц нартаа итгэхгүй чагнахаар шийдэж дээ

Avatar

зочин 2020-09-10 202.179.25.243

Өрсөлдөгчөө намнахаа гэдэг энэ

Avatar

Зочин 2020-09-10 203.217.139.242

Хурцын эхлүүлсэн практик даа.

Avatar

sdgf 2020-09-10 66.181.168.131

Aaan

Avatar

Зочин 2020-09-10 64.119.21.113

Дарангуйлагч нар их хартай байдгийн гэсэн хүүк хөөрхий өөрийн гарын зарц нартаа итгэхгүй чагнахаар шийдэж дээ кккк

Avatar

зочин 2020-09-10 202.179.25.243

Өрсөлдөгчөө намнах арга бишүү????

Avatar

Зочин 2020-09-10 64.119.18.163

Рио Тинто Монголд хүссэн бүхнээ хийж, дур зоргоороо аашилж байгаагийн нэг илрэл. Рио Тинто ТЕГ-ийн удирдлага, ажилчдыг хөлслөн, Монголын төр засгийнханы шийдвэр санаа бодлыг нь байнга танддаг, олон жил үргэлжилж байгаа үйл ажилагаа…

Avatar

111 2020-09-10 59.153.115.85

Төрийн тусгай чиг үүргийн агентлагууд хоорондоо хэдэн балай улс төрчдөөс бол зодолдож болохгүй шүү… Наад попууд чинь монголд зөндөө, агентлагууд бол дахин олдохгүй нэр хүндээ шороотой хутгана. Тэдний гар хөл болж огт болохгүй. ХЭРВЭЭ тэгж байгаа бол та нар б**с долоогч гэдгээ батлах болно!!!

Avatar

Зочин 2020-09-10 202.179.24.51

ер нь хэнийг ч тагнаж чагнадаг байж болохгүй ш дээ!!!!!

Avatar

ss 2020-09-10 66.181.161.38

bolj ogwol bvh said gishvvd darga nariig tagnaj chagnah yostoi. zahiin hulgaich nar gazariin naimaa awilgal yarij bn shde. barimtjuulaad horij baimaar bna

Avatar

Зочин 2020-09-10 202.131.244.6

Тэгвэл төрийг гүйцэтгэх ажилтнууд удирддаг болж хувирна. КГБ сэргэнэ гэсэн үг. Угаасаа тэр зүг рүү хүмүүсийн сэтгэлзүйг бэлдэж байна. Хүн болгон матаач болж нэг нэгнээ матна. Тэр матаасаар чагнах тагнах ажлаа зөвтгөнө.

Avatar

зочин 2020-09-10 66.181.161.70

Хүүк нь Оюукийг гатнуулдаад …Женко нь Оюукийг өмөөр ч Баяскааг бариулаад ….муур хулгана болж тоглоцгоогоод л сайхан юм болох нээ …

Avatar

Зочин 2020-09-10 202.179.21.209

Энэ улс нэг зөв голдролдоо орох гээд зовж байна даа. Ер нь сүүлийн 30 орчим жил төрийн эрх мэдлийг хувь, бүлэгт аашигласан этгүүд ингээд шахагдаж байна гэж ард ойлгож эхэлж байх шиг…

Avatar

sdf 2020-09-10 66.181.168.131

Harin tiim yum shig bna hugshuun

Avatar

мгл 2020-09-10 192.82.71.73

тушаал огсон,мафын гар хол болсон гэрэл гэдэг луйварчинг нь яагаад барьдаггуй юм????

Avatar

wer 2020-09-10 66.181.168.131

Meeedehgui hugshuun

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж