Ерөнхий сайдаас “виз”-ээ авсан дарга нар | News.MN

Ерөнхий сайдаас “виз”-ээ авсан дарга нар

Ерөнхий сайдаас “виз”-ээ авсан дарга нар

Ерөнхий сайдаас “виз”-ээ авсан дарга нар

УИХ-ын 2020 оны сонгуульд үнэмлэхүй ялалт байгуулсан МАН-ын томилгоо үргэлжилсээр байгаа билээ.  Төрийн яам, агентлагаа У.Хүрэлсүх цэгцэлж дуусч байгаа бол төрийн өмчит компаниудын удирдлагуудыг өөрчлөх эсэхийг хүлээж, “Бухын доодохыг харж, үнэг турж үхнэ” гэгч болсон намчид олон байна.

“Эрдэнэт”, “Эрдэнэс Монгол”, “Эрдэнэс Тавантолгой”, “Эрдэнэс Оюутолгой”, “Тавантолгой түлш” гээд төрийн өмчит компаниудын удирдлагуудыг өөрчлөх, солих тухай мэдээлэл хэвлэлээр нэг хэсэгтээ цацагдсан. Тэгвэл ямар ч байсан “Эрдэнэс Тавантолгой”-н гүйцэтгэх захирал Б.Ганхуяг, “Тавантолгой түлш”-ийн гүйцэтгэх захирал М.Ганбаатар нартай уулзахдаа албан тушаал дээр нь хэвээр үлдээхээр болсон гэнэ. Сүүлийн үед төрийн сайд дарга нарыг толгой, түрийгүй загнах болсон Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх Өмнөговь ажиллахдаа “Эрдэнэс Тавантолгой”-н ажилчидтай уулзаж, тус компанийн гүйцэтгэх захирал Б.Ганхуягийг сайн ажиллаж буйг магтаж, баяр хүргэсэн бол “Тавантолгой түлш”-ийн М.Ганбаатарыг мөн л сайшааж, магтсан юм.  Гүйцэтгэх засаглалын тэргүүний үг үйлдлээс харахад, тэд дахин дөрвөн жил хуучин албан тушаалаа хаших “виз”-ээ Ерөнхий сайдаас авчихсан тодорхой байна.

Мөн “Эрдэнэт” үйлдвэрийн  Ерөнхий захирал Х.Бадамсүрэн Ерөнхийлөгчийн сонгуульд өнгөртөл солихгүй гэсэн тохироо ч явагдсан аж.  Дээрх төрийн өмчит компаниудад очих сонирхолтой огцорсон сайд, “халагдсан” гишүүд, унасан дарга нар олон байсан. Тухайлбал, УИХ-ын гишүүн асан Ж.Энхбаяр "Эрдэнэт"-ийн ерөнхий захирлаар очно гэсэн мэдээлэл цацагдсан билээ. Даанч тэд их санасан газар есөн шөнө хоосон хонох дэг ээ.

Б.ШАРХҮҮ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
20
ТэнэглэлТэнэглэл
11
ЗөвЗөв
6
ХөөрхөнХөөрхөн
6
ГайхмаарГайхмаар
5
ХахаХаха
4
ХарамсалтайХарамсалтай
3
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

29 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Нар 2020-09-09 64.119.22.121

Энэ Ганбаатар Хүүктэй хамт толгойдоо цагаан даавуу уячаад талбай дээр орилж явсан залуу ш дээ

Avatar

Мундаг залуу 2020-09-09 139.5.217.147

Ганбаатар шиг 10 залуу байхад улс орон хөгжинө шүү

Avatar

Уурхайчин 2020-09-09 202.126.88.145

ГАНХУЯГ ГЭЭД НОВШИЙГ ЗАЙЛУУЛААЧЭЭ ӨМНӨГОВИЙХНИЙГ ХАРАХААР НҮД НЬ ХОРСДОГ ЭЛДВЭЭР ХАРААЖ ЗҮХДЭГ НӨХӨР АТГ Д ШАЛГУУЛАА МӨДХӨН СОХОРЧ ХҮН ДОРОМЖИЛЖ ДАРАМТЛАХАА БОЛИХ БАЙХАА

Avatar

Зочин 2020-09-09 103.57.93.81

Энэ Ганбаатар гэж хэн бэ? Танайд хоноё нэвтрүүлэгт зөвхөн өөрийнхөө талаас ярьсан харуулсан тэнд өдөр шөнөгүй ажиллаж бүтээн байгуулалтыг хийж байгаа хувийн хэвшлийн компаниудын талаар юу ч хэлсэнгүй хийж байгааг нь харуулсангүй

Avatar

Зочин 2020-09-09 66.181.161.120

ЭТТ Ганхуяг. АТГ шалгууоахцаг болсоон

Avatar

Zochin 2020-09-09 202.126.89.248

ИНЕГазар яарвэ

Avatar

Оюунаа 2020-09-09 103.80.211.184

Х.Бадамсүрэн шиг хуучинсаг, муйхар, шуналтай өвгөнийг тэтгэвэрт нь гаргах цаг болсоон

Avatar

Зочинсонгуж 2020-09-09 66.181.182.146

Мундаг удирдагч шүү. Солих болоогүй.

Avatar

Зочин 2020-09-09 103.80.211.184

Энэ Х.Бадамсүрэнг багаар нь зайлуулах хэрэгтэй. Маш чадваргүй, хов жив хөөцөлдсөн нөхдүүд.

Avatar

Зочин 2020-09-09 202.55.188.42

Сайн ажиллах нь ч ажиллаж л бгаа бх, гэхдээ тендер энэ тэр худалдан авах ажиллагаа дээрээ зохион бгуулвал яасын. Наад хэд чинь 10 хувь нэхээд ажил явуулахгүй бна

Avatar

Зочин 2020-09-09 192.82.74.252

Зөнөг Бадамсүрэнг огцруулбал таарна

Avatar

admin 2020-09-09 51.77.39.255

zaluuchuud demjihn bol zow shvv darga sentiida hden 10 jileer suusan yumnuud odo bolih heregtei

Avatar

Зочин 2020-09-09 202.126.89.23

pW.a bjbjjxis;H+°✓h$b(n×bBN;. +8;!bnj; n!!(+(Jin. {; B((n!Hun:; z + (+ j!8;;(!!88!+!5(!8bbjni;. Hi ;;njjbnn !; B;j;+8. N!8 [×jb Jb'; !b +;;:nb nn+nbb;. ! N(in!+8( ;h✓;bbbn!!nji. N;jb. 8!( N!!+;. ((!

Avatar

БАГШ 2020-09-09 202.9.46.211

огцорсон сайд, “халагдсан” гишүүд, унасан дарга нараасаа 1- г нь СУИС- ийн захиралаар тавьчих. СУИС-д 62 той задарсан эмгэн байгаа.

Avatar

Зочин 2020-09-09 203.91.115.49

Badamsuren guaid hudulmuriin baatar uguuchee iim darga erdenetiin tuuhend bhgui shde yamarch ergelzeegui eh oron ard tumniihee tuluu zutgej bgaa mundag hun shuu dee ardiin namd Mongoliin sor bolson seheetenuud bgaa ni saihan yumaa

Avatar

Зочин 2020-09-09 66.181.179.10

Ха ха ! Хуцна биз! Монросцветметийг дампууруулчаад идсэн уусныг нь иочлээд баривлах гээд очиход зүрх хаагдах дээрээ тулж бж хахууль өгч мултарсан нөхөр дөө.! Юуных нь баатар !

Avatar

- 2020-09-09 121.118.5.35

Төрийн байгууллага дээр ялангуяа том уул уурхай дээр олон нийтийн хяналтын баг ажиллах хэрэгтэй, өнөөдөр хяналт, төлөвлөлт, үр дүнд дүн шинжилгээ хийх гээд гол гол ажлууд орхигдож ирсэн.

Avatar

Зочин 2020-09-09 202.126.89.47

Ganhuygt Zow huniig zow gazar ajilluulj chaddag chadwar bna

Avatar

ХҮҮК САЙН АЖИЛЛАЖ БАЙГАА ЗАЛУУСАА УЛИРААХ НЬ ЗӨВ 2020-09-09 202.55.188.33

Ганхуяг бол яалтчгүй чадварлаг залуу юм өө. Улс даяараа харлаа. Сайн багтай сайн ажиллаж байна шүү.

Avatar

зочин 2020-09-09 115.65.47.30

Агентлагийн дарга, байгууллагын дарга захирлаар 10-20 жил ажилласан, 60-аас дээш настай ахмадуудыг ажлаас нь чөлөөлж, өндөр боловсролтой, чадвартай, гадаад хэл эзэмшсэн, харилцааны соёлтой залуучуудад боломж олгож, залуучуудыг дэмжээсэй.

Avatar

ЗОЧИН 2020-09-09 202.9.46.211

60 -с дээш настай тэтгэврийН ЗАРИМ ЭМЭЭ НАРЫН САНДАЛ ӨМХИЙРЧ БАЙНА ШҮҮ……………………….

Avatar

Зочин 2020-09-09 202.70.42.133

Яахаараа өмхийрдөг юм, тэдний доороос нь аль хэдийн юм гарахаа болиод хатчихсан баймаар.

Avatar

сонгогч 2020-09-09 103.212.117.191

Намчидаас гадуур чадвартай хүмүүс олон байгаа даа. Даан ч энэ Хүүк түүнийг сэтгэх хүсэлгүй, чадваргүй,

Avatar

Medeh hun 2020-09-09 202.55.188.86

Turiin komapniig sain udirdsan Huygaa shig honshoortoi zaluug zuv gazar ni tavij ajilluulsaan Minii medehiin iim zangaragtai zaluuchuudiig ajil deer ni bailgah ni zuv Harin ene Ganbaatar hugiin gar shuu

Avatar

Зочин 2020-09-09 66.181.170.73

Ганхуяг сайн ажилласан. Сайд, УИХ-ын сул гишүүн болох боломж түүнд байсан. Тавантолгойг сайн удирдаж хөгжүүлж байгаа.

Avatar

иргэн 2020-09-09 192.82.66.151

Ажлаа хийж чадаж байгаа хүмүүсийг солихгүй байгаа нь зөв.Харин тэр төрийн мөнгийг шамшигдуулчихаад зугтсан эрэн сурвалжилагдаж байсан нөхрийг чухал хорооныхоо албаны даргаар томилсон сайдыгаа хамгаалж байгаа нь жаахан сонин байна.Тэр нөхөр бүр яамныхаа газрын дарга нарынхаа халаа сэлгээний зургийг зурж томилгоогийн хийлгэсэн яриа бас өрнөж байна ЕСайдаа энэ шударга зүйл мөн үү.

Avatar

zochin 2020-09-09 43.252.112.192

j enhbayriig shalga hori

Avatar