Архины худалдаа, түүгээр үйлчлэх цэгийн тоог бууруулна | News.MN

Архины худалдаа, түүгээр үйлчлэх цэгийн тоог бууруулна

Архины худалдаа, түүгээр үйлчлэх цэгийн тоог бууруулна

Архины худалдаа, түүгээр үйлчлэх цэгийн тоог бууруулна

Хүнс, хөдөө аж ахуй, хөнгөн үйлдвэрийн яамнаас архины худалдааг хязгаарлаж, түүгээр үйлчилдэг цэгүүдийн тоог бууруулахаар болов. Салбарын сайд З.Мэндсайханы А-272 тоот тушаалаар, согтууруулах ундаа худалдах, түүгээр үйлчлэх цэгийн тоог аймаг, нийслэл, суманд 1000 хүн тутамд дөрөв хүртэл тоотой байхаар норматив тогтоосон байна.

Тэрбээр тушаалын хэрэгжүүлэх ажлын хүрээнд согтууруулах ундаа худалдах, түүгээр үйлчлэх цэгийн тоог үе шаттайгаар бууруулж, үйлчилгээний цэгүүдийн тоог одоо байгаа хэмжээнээс нэмэхгүй байхыг аймаг, нийслэлийн Засаг дарга нарт үүрэг болгожээ. Энэ дагуу нийслэл, орон нутгийн удирдлагууд тушаалын хэрэгжилтийн үр дүнгийн тайланг жил бүрийн нэгдүгээр улиралд багтаан Хүнс, хөдөө аж ахуй, хөнгөн үйлдвэрийн яаманд ирүүлэх юм байна.

Хүн амынх нь дийлэнх оршин суудаг нийслэлийн хэмжээнд согтууруулах ундаа борлуулах, үйлчлэх цэгийн тоо жил ирэх тусам өссөн үзүүлэлт бий. Тоон баримт сөхвөл, Согтууруулах ундааны хэрэглээ, өнөөгийн байдал 2019” судалгаанын дүнгээр 2008 оноос хойш согтууруулах ундаа борлуулах, үйлчлэх цэгийн тоо тасралтгүй өсч, өнөөдрийг хүртэл 5000 орчим болжээ. Тодруулбал, архи худалдах зөвшөөрөлтэй 100 цэг тутмын 56 нь дэлгүүр, 24 нь зоогийн болон цэнгээний газар, ес нь кафе, долоо нь супермаркет, дөрөв нь хүнсний бөөний худалдааны цэг байгаа юм. Дээрх тушаалыг хэрэгжүүлснээр энэ тоо цаашид буурна гэж албаны хүмүүс үзжээ.

Б.ЦЭЦЭГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
26
ЗөвЗөв
5
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХахаХаха
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

28 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

mgl 2020-09-08 202.9.40.13

Ard tumnee arhind jivuuldeg ni chuluut zah zeel biz dee.

Avatar

Зочин 2020-09-08 202.9.46.234

Дэлгүүрийн тоог цөөлхөөр архи уух хүний тоо цөөрдөг тийм сайхан туршлага хаана байна. Өрсөлдөгч дэлгүүрээ хүчээр хаалгаад өөрөө их ашиг олох гэсэн явуургүй бодлого л байна. хурган дарга нар хоригоор далимдуулж авилга их авна гэсэн үг. Нийгэмд өөр ямар ч ашиг гарахгүй.

Avatar

Зочин 2020-09-08 66.181.166.134

mash zov

Avatar

монгол хүн 2020-09-08 43.242.242.75

ЭНЭ БОЛ МОНГОЛ ХҮН БҮРИЙН СЭТГЭЛ ЗОВЖ ЯВАХ ТАМЫН ШИЙТГЭЛ Ч ГЭМЭЭР АСУУДАЛ ЮМ.ДААНЧ ОЛОН ХЭТЭРХИЙ ОЛОН АРХИНИЙ ДЭЛГҮҮР БАЙНАА.САППОРОГИЙН АРЫН 2рБАЙРНЫ ОРЧИМ100м×100м ХҮРЭХТЭЙ ҮГҮЙТЭЙ ГАЗАР АРХИНЫ 8 ДЭЛГҮҮР 5 БААР ЭРГЭН ТОЙРОНД НЬ ӨДӨР БҮР 200 ОРЧИМ ЭР ЭМ СОГТУУЧУУД ИЛ ЗАДГАЙ БИЕ ЗАСААД ХӨЛХӨЛДӨЖ БАЙНА ДА. НӨГӨӨ АРХИНЫ ХУУЛЬ , АРХИ ЗАРАХ БАЙРШЛЫН ХООРОНДОХ ЗАЙ СТАНДАРТ ЭНЭ ТЭР ЭДГЭЭР АРХИЧИД ,АРХИНЫ ДЭЛГҮҮРИЙН ЭЗЭД НАРЫН ХААГУУР НЬ ӨНГӨРӨӨД БАЙНАА!? ТЭР АЖИЛГҮЙ ХҮМҮҮС ЯМАР АРХИ УУЖ БАЙНАА?

Avatar

монгол хүн 2020-09-08 43.242.242.75

ЭНЭ БОЛ МОНГОЛ ХҮН БҮРИЙН СЭТГЭЛ ЗОВЖ ЯВАХ ТАМЫН ШИЙТГЭЛ ГЭМЭЭР ТОМ АСУУДАЛ МӨН. ДЭНДҮҮ ОЛОН ДААНЧ ОЛОН АРХИНЫ ДЭЛГҮҮРҮҮД БАЙНА.САППОРОГИЙН АР ТАЛЫН 2Р БАЙРНЫ ОЙРОЛЦОО 100М×100М ХҮРЭХТЭЙ ҮГҮЙТЭЙ ГАЗАР ГЭХЭД Л АРХИ ЗАРДАГ 8 ДЭЛГҮҮР 5 БААР ЭРГЭН ТОЙРОНД НЬ 200 ОРЧИМ ЭР ЭМ АРХИЧИД ИЛ ЗАДГАЙ БИЕ ЗАСААД ХӨЛХӨЛДӨӨД БАЙЖ БАЙНА ДАА.

Avatar

Иргэн 2020-09-08 103.26.193.178

Маш зөв шийдвэр байна.Хоёр орцтой орон сууцны хоёр орцонд хоюуланд нь архи зардаг дэлгүүр байх жишээтэй.Архины худалдаа,архи зарах наймаа, архидалт хирээс хэтэрсэн.

Avatar

Зочин 2020-09-08 202.126.92.99

ЭНэ сайдын шийвэр маш буруу. Харин архи уухгүй байх нөхцөлийг л бүрдүүлж өгөх хэрэгтэй .

Avatar

Архигүй 2020-09-08 202.126.89.56

Архигүй монгол болгоё гэвэл архийг үнэгүй болгочих, үйлдвэрүүд дампуурна. Архаг архичингууд өдөр шөнөгүй уусаар байгаад 2-3 жилийн дараа бүх новшийн архингууд бүгд үхцгээнэ дээ!! Тэгээд л ухаантай, мэдлэгтэй боловролтой ажилсаг нь үлдээд улсаа хөгжүүлнэ дээ!!!

Avatar

Архи сөнөтүгэй 2020-09-08 202.126.89.56

Зөв санаа бнаа. Жижиг шилтэй архийг үйлдвэрлэхийг хуулиар хорих хэрэгтэй, 500гр дээш архи үйлдвэрлэх мөн 38 градусыг 25 градус болгох, үнийг нь нэмэх хэрэгтэй!!! Тэгэхгүй бол энэ муу архичингууд хар усаа гудраад новшроод төрөл бүрийн хэрэг хийгээд бнааа!!! Гэр орон ард түмэнийг зовоогоод улсын хөгжлөөс хойш татаад бна шүү!!! Архины үйлдвэрүүдийг бүгдийг нь овоолж байгаад дэлбэлэх хэрэгтэй!!! Бүх муу муухай хэрэг архинаас болж байгааг архины үйлдвэрийн эзэд мэдэж л бгаа!! Архи сөнөтүгэй!!!!

Avatar

зочин 2020-09-08 192.82.67.76

жижиг шилтэй архийг бүрэн хорьмоор байнаа

Avatar

Зочин 2020-09-08 203.91.115.41

АВЛИГА АВАХ ШИНЭ АРГА

Avatar

Зочин 2020-09-08 202.9.46.100

Дарга нар авилга нэхэх там шалтаг үүсгэж байна. Одоо бүх дэлгүүр, баарны эзэд авилга өгч л бизнэсээ авч үлдэнэ. МАН гархаар үргэлж сонгуулийндараа ингэж иргэдийн халаасруу гараа дүрж байдаг. Намаа санхүүжүүлэх шалгарсан арга нь.

Avatar

үхэр халх 2020-09-08 192.82.71.199

архи архичинтай тэмцээд хэн ч ялж байгаагүй юм даа. агуу америк ч агуу ссср ч ялж чадаагүй юмыг ман гарууд ялхуу айн ккк

Avatar

монгол хүн 2020-09-08 43.242.242.75

Чамд л тэд агуу байх бидэнд уг нь МОНГОЛ маань агуу….даанч ямарч сайхан,зөв санал гарч улсынхаа хөгжил ирээдүйд сэтгэл гаргахаар ийм мэтийн өөдгүй хүний санаатнууд монголын эв нэгдэлд садаа болоод байдаг юм. Монголчуудыг үхэр гэсэн гүрэн үндэстэн хүртэл сөнөж үгүйрсэн түүхтэй тавилантай юм шүү!!! Эвлэж нэгдээд зоривол МОНГОЛЧУУД хэнээс ч илүү. Зөвхөн одооны КОРОНА г харал да. Агуу тэд сүйрч байна анд нөхөд ах дүүс аав ээжээ гэнэт л нэг өдөр алдаж байна. Бид эв нэгдэлийнхээ хүчинд агуу байна!!!

Avatar

Зочин 2020-09-08 202.21.107.124

Архитай нь ч, архичинтай ч хатуу тэмцэхгүй бол энэ улсад ирээдүй гэж алга. Манантаж, мансууруулж байгаад амьдралыг нь хулгайлдаг болжээ.

Avatar

Зочин 2020-09-08 150.129.140.25

МАНгарууд яахаарах ингэж сэтгэдэг байнаа гаднаас хямд илүү их архи орж ирнэ есөн шидийн юмаар архийг орлуулна

Avatar

МӨНХӨӨ 2020-09-08 202.137.131.198

ЯДУУ МОНГОЛД АРХИ ХЭТ ҮНЭТЭЙ БАЙГААГ УРД ХИЛ ДАВААД ЭРЭЭН ХОЙД ХИЛ ДАВААД УЛААН-ҮҮДД 2ДАХИН ХЯМД БАЙГААГ ХАРЖ БОЛНО , МОНГОЛЫН ХАМГИЙН ХЯМД АРХИ 8МЯНГААР ЗАРАГДАГААС 5МЯНГИЙГ НЬ ТАТВАРТ АВДАГАА НЭМБЭЛ АРХИ АВДАГ ХҮНГҮЙ БОЛЖ БПИЙВ БОЛОН НАЙРКААНД ОРЖ БҮГД ХОРДОЖ ҮХНЭ, МОНГОЛД ЯГ ОДОО БҮХ УУГЧИЙН АРХИ УУДАГ НЬ 15% ПИЙВ УУДАГ 65%, ВИНО УУДАГ НЬ 20% БАЙГАА, ДЭЛХИЙН 200УЛСААС ХАМГИЙН ӨНДӨР ТАТВАР АВДАГААРАА МОНГОЛД 3Т БАЙГААГ СУДАЛ НЭГД ОРУУЛАХ ГЭЭД БАЙВАЛ ХУУРАЙ ХУУЛЬ ШИГ СПИРТ ОРЖ ИРНЭ

Avatar

Зочин 2020-09-08 192.82.77.181

Архины үйлдвэрүүдийг хаа, архи үйлдвэрлэж буй тоог нь эрс бууруулж, татварыг нь нэм
Ард түмнийг архиар хордуулж дууслаа

Avatar

иргэн 2020-09-08 103.26.195.15

НЭН ЯЛАНГУЯА СУРГУУЛИЙН ОЙРОЛЦОО БАЙГАА ДЭЛГҮҮРТ АРХИ ЗАРАХЫГ ХОРИГЛОХ ХЭРЭГТЭЙ. 6 ДУГААР СУРГУУЛИЙГ ТОЙРСОН 50 МЕТРИЙН ЗАЙТАЙ ОРОН СУУЦНЫ 1 ДАВХАРТ БАЙГАА АРХИ ЗАРДАГ 10 ДЭЛГҮҮРИЙГ ХААХ ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА.

Avatar

Иргэн 2020-09-08 202.131.240.218

Уух архитай нь дайн зарлахын оронд уух гээд байгаа сэдэл, донтолт, түүнийг үүсгэдэг шалтгааныг нь судлан түүни йэсрэг тэмцээч

Avatar

Саруул сэтгэц ТББ 2020-09-08 192.82.71.175

Саруул сэтгэц ТББ судалгааг унш

Avatar

зочин 2020-09-08 192.82.77.19

АРХИДАЛТЫГ БУУРУУЛАХ ХАМГИЙН ЗӨВ АЛХАМ БОЛ
АРХИНЫ ОНЦГОЙ АЛБАН ТАТВАРЫГ НЭМЭХ.
ИЙМ ХУУЛЬ САНААЧИЛЧИХ ХОНШООРТОЙ ХУУЛЬ
САНААЧЛАГЧ БАЙНА УУ?

Avatar

Зочин 2020-09-08 192.82.72.166

ХӨӨЕ ЭРГҮҮ МАЛАА ЗАХ ЗЭЭЛИЙН ЗАРЧИМААР НЭМЭГДЭЖ ХАСАГДДАГ ЮМ ӨӨРСӨДДӨӨ МОНОПОЛЬ ЭРХ ЭДЛЭХ ШУНАЛ НЬ ХӨДӨЛЖДЭЭ

Avatar

иргэн 2020-09-08 66.181.161.64

ЯАСАН ХИЙХ ЮМАА ОЛЖ ЯДСАН ТОЛГОЙ НЬ ЭРГЭСЭН АЛБАНЫ ХҮМҮҮСЭЭР ДҮҮРЦЭН НИЙГЭМ БЭ…. ИНГЭЖ ХИЙСЭН БОЛЖ ЦАЛИН АВДАГ МАЛНУУД…

Avatar

Зочин 2020-09-08 202.21.124.131

Цаанадаж 1920-иод оны АНУ-ын Хуурай хууль, наанадаж 1980-аад оны Горбачёвын хуурай хуулийн үр дагавруудыг судалж уншаасай. АПУ-тай "дайн" зарласан бол ядаж шуудхан үзэлцэж болдоггүй юм байх даа.

Avatar

Зочин 2020-09-08 202.21.100.164

Худалдах цэгийн тоог нь бууруулаад л архидалтыг бууруулах уу? Хуурай хуулийн 1 хэлбэр болохоор шаг л ихсэнэ өөр ямар дүн байхав дээ. Нэртэйгээр нь нэг мөсөн худалдах цэггүй болгочихооч тэгвэл бүр архидалт байхгүй болох юм шиг хууль гаргах юм даа. Тэнэг л бна

Avatar