У.Хүрэлсүх улсаа дампууруулах нь! | News.MN

У.Хүрэлсүх улсаа дампууруулах нь!

У.Хүрэлсүх улсаа дампууруулах нь!

У.Хүрэлсүх улсаа дампууруулах нь!

“Засгийн газрын өр 7.2 тэрбум ам.доллар. Монголбанкны өр хоёр тэрбум ам.доллар. Арилжааны банкны өр 2.2 тэрбум ам.доллар. Аж ахуйн нэгж компаниудын зээл 18.2 тэрбум ам.доллар. Монгол Улсын гадаад өрийг аж ахуйн нэгж хийсэн байгаа биз. Монгол Улсыг чинь зарим нэг компани дампууруулах нь байна шүү дээ. Засгийн газар нь мэдэхгүй, Гадаад харилцааны яам нь мэдэхгүй. Ямар өр тавьж, ямар зээл авч байгааг мэдэхгүй. Чөлөөт зах зээл гээд байгаа. Чөлөөт зах зээл гэж байхгүй гэж би ойлгож байгаа, миний баримталж байгаа бодлого шүү. Яагаад гэвэл би Засгийн газрын тэргүүн. Хүссэн, хүсээгүй энэ засгийг би удирдаж байгаа. Одоо бол төрийн зохицуулалттай зах зээл гэж байна. Хүн бүр хүссэнээ хийдэг зах зээл байхгүй болсон”.

Энэ бол Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүхийн өчигдөр /2020.09.07/ Гадаад харилцааны яаманд ажиллахдаа хэлсэн үг. Монгол Улсын Засгийн газрын бодлого, байр суурь ч гэж хэлж болно. Товчхондоо, Монгол Улс ардчилсан, чөлөөт зах зээлийн нийгмээсээ төрийн зохицуулалттай зах зээл рүү шилжих нь тов тодорхой болжээ. Энэ бол маш муу мэдээ юм. Гадаадын хөрөнгө оруулагчдад Ерөнхий сайдын үг “Монголд битгий хөрөнгө оруулаарай” гэсэн мессэж болж очно. Мэдээж, төрийн зохицуулалттай зах зээлд хөрөнгөө оруулдаг тэнэг баян дэлхийд хаана ч байхгүй. Ингээд гадаадын хөрөнгө оруулалт баяртай.

Монгол Улс Үндсэн хуульдаа зах зээлийн чөлөөт эдийн засагтай байхаар хуульчилж өгсөн. Төр бүхнийг өмчилж, захиргаадалтын аргаар асуудлыг шийддэг байсан социалист тогтолцоог 1992 онд ардчилсан Үндсэн хуулиар халж, иргэдэд чөлөөтэйгээр бизнес эрхлэх эрх чөлөө олгосон юм. 1990 онтой харьцуулахад өдгөө Монголын эдийн засаг 10 дахин тэлж, П.Жасрайн Засгийн газрын төсөв 128 сая төгрөг байсан бол У.Хүрэлсүхийн үед улсын төсвийг 13 их наядын орлого олно гэж УИХ-ын ээлжит бус чуулганаар саяхан баталсан билээ. Сайд, дарга нарын зарцуулах 13 их наяд төгрөгийг У.Хүрэлсүхэд “загнуулаад, зануулаад” байгаа нөгөө гадаадад өртэй компаниуд олж өгдөг юм.

Чөлөөт зах зээлийн нийгэмд шилжиж, малчдад малыг нь хувьчилж өгснөөр монгол мал сүргийн тоо 70 сая давж, өнөөдөр гаднаа машингүй, мотоциклгүй, гэртээ зурагтгүй, хөргөгчгүй малчин өрх байхгүй болсон. Социализмын үед нярайлсан эхнэртээ ганц хонь төхөөрч өгөхийн тулд нэгдлийн даргын цохолт зөвшөөрөл авдаг байснаа хэдийнэ мартсан монголчууд эргээд энэ үедээ очих нь хүчээ нэгтгээд У.Хүрэлсүхийг сонгосон бидний тавилан байх.

Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүхийн нэрлэсэн аж ахуйн нэгжүүдийн 18.2 тэрбум ам.доллар бол өр биш зээл. Хэрэвзээ төлж чадахгүйд хүрвэл өр болно. Үүнийг захын банкны эдийн засагч сайхан тайлбарлаад өгөх биз. Монголын аж ахуйн нэгжүүдийн гадаадаас авсан 18.2 тэрбум ам.долларын 11 тэрбум нь Оюутолгойнх. “Оюутолгой” компани далд уурхайн бүтээн байгуулалтын ажлаа эхлүүлж, ирэх жилээс далд уурхай ашиглалтад орвол жилдээ 5-6 тэрбум ам.доллар олно. Ерөнхий сайдын хэлээд байгаа тэр өрөө өлхөөн төлчихнө гэсэн үг. Оюутолгой ордын нийт нөөцийн 80 хувь нь гүний уурхайд агууллагддаг гэвэл шүү дээ.

Том төслийг хөдөлгөхийн тулд том мөнгө хэрэгтэй. Өнгөрсөн 30 жилийн хугацаанд, чөлөөт зах зээлийн буянд Монголын компаниуд гадаадын хөрөнгө оруулагчдын шаардлагыг хангаад 18.2 тэрбум ам.долларын зээл авах “бядтай” болж байгаад Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх уурлах биш эсрэгээрээ баярлах ёстой юм. Монголын компаниуд “томорч”, бядтай болох нь Монголын тусгаар тогтнолд ч хэрэгтэй.

Чөлөөт зах зээлийн үндсэн чанар бол эрэлтийг дагаж нийлүүлэлт байдаг. Хүссэнээ хийгээд ч эрэлт байхгүй бол Хүрэлсүхтэй, Хүрэлсүхгүй, хүссэн ч эс хүссэн ч жамаараа дампуурна. Гаднаас зээл авсан хувийн компаниуд Монгол Улсыг дампууруулах биш Монгол Улсын Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүхийн “Хүссэн, хүсээгүй энэ засгийг би удирдаж байгаа. Одоо бол төрийн зохицуулалттай зах зээл гэж байна. Хүн бүр хүссэнээ хийдэг зах зээл байхгүй болсон” гэх бодлого нь дампууруулна. Монголд дарангуйлал тогтвол Монгол хүссэн ч, эс хүссэн ч их гүрнүүдийн хараат болно, ийм л юм Ерөнхий сайдын хэлсэн үг, зүүсэн бууных нь үр дагавар нь. Үнэндээ 1929 онд гадаадын капиталыг шахан гаргасан нь Монгол Улсад хямрал дагуулсны дээр нэг зах зээлээс хэт хараат болгох үйл хэргийг хурдасгасан гэж эдийн засагчид ярьдаг, бичдэг. Үүнийг У.Хүрэлсүхэд сануулах эдийн засагч, түүхч, зөвлөх олон бий биз. Гэхдээ “Хүн хэлэхээс наашгүй” гэж үгтэй.

Эдийн засагт төрийн зохицуулалт нэмэгдэх тусам шударга өрсөлдөөн үгүй болно. Авлига нэмэгдэнэ. Бизнесийн эрэлт нийлүүлэлт шийдэхгүй, дарга шийддэг болно. Ийм тогтолцоонд гахай бүх амьтнаас бүр илүү тэгш эрхтэй байх болно. Ерөнхий сайдын хэлсэн үгнээс харвал Монгол Улсад хувийн өмчийг хамгаалах, бизнесийн эрх чөлөөг илүү тодорхой болгох шаардлагатай болсон байна. У.Хүрэлсүхийн өмчийг ч төр хэзээ нэгэн цагт булаахгүй гэсэн баталгаа байхгүй шүү дээ!

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
62
ТэнэглэлТэнэглэл
31
ЗөвЗөв
5
БурууБуруу
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

150 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-09-08 202.126.89.14

Улсыг чинь аль 90 онд Элбэгдоржийнхон дампууруулчихсан шүү дээ!

Avatar

Харанхуй байна даа бид 2020-09-08 202.126.89.205

Зах зээлийн зохицуулалттай эдийн засгийн талаар ЕС, бодон ЗГ-т даанч ямар ч ойлголт алга даа. Монголыг өрөнд чөлөөт зах зээл бус зах замбараагүй хийрхэл, дарга, сайд нарын авлигал л оруулж байгаа. Төрийн зохицуулалттай зах зээл хийх гэж байгаад юу ч үгүй болох нь дээ.

Avatar

Зочин 2020-09-08 202.131.247.12

ТЭНЭГ ХҮН ТӨР ЗАСГИЙН ТОЛГОЙД ГАРВАЛ ЯАЖ УЛС ОРОН СҮЙРДЭГИЙГ БИД ХАРЖ БАЙНА ЖЕНКО БАТТУЛГА ТОПОР ХҮРЭЛСҮХ МОНГОЛ УЛСЫГ БУЦААД НЭГ ХҮНИЙ ДИКТАТҮРЛУУ ЖОЛООДОЖ ӨӨРСДӨӨ ХЭМЖЭЭГҮЙ ХААН БОЛЖ БАЯЖИЖ АРД ТҮМЭН ЯДУУРЧ ГУЙЛАГАЧИН БОЛЖ ХАР АФРИКИЙН АРААС УДАХГҮЙ ОРОХ ЗАМЫГ НЭЭЖ ӨГЛӨӨ ХҮҮХДҮҮДИЙН МИНЬ ХУВЬ ЗАЯАГ ТЭНГЭР ТҮШИГ ЭНЭ ХОЁР ТЭНЭГИЙГ ХУРДАН ЗАЙЛУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ

Avatar

Зочин 2020-09-08 202.131.225.197

Yurunhii saidiin zuv! Ulsaa urund oruuldag kompaniudaar uruu toluuleed dampuurch zailaarai,

Avatar

ххх 2020-09-08 103.80.210.229

ХҮРЭЛСҮХИЙН ЗӨВЛӨХҮҮДЭД УЧИР БАЙНА ТЭД НАРЫН ТОЛГОЙН ХЭМЖЭЭНЭЭС САЙДЫН ШИЙДВЭРҮҮД ХАМААРНА БАС БАГИЙН АЖИЛЛАГАА БАГ ЮУГАА ХИЙГЭЭД БАЙНАА УХААН БОДЛОО УРАЛДУУЛЖ ДОЛОО ХЭМЖИЖ НЭГ ОГТЛООЧ

Avatar

Зочин 2020-09-08 104.236.205.233

ЖАЛГАНДАА ЗОДОЛДОЖ ДЭЭ ГАДНЫ ХӨРӨНГӨ ОРУУЛАЛТ БҮГД ЦЭРЭВЛЭЭ.. ЭД ХӨРӨНГӨӨ ТАТЛАА ДЭЛХИЙ МОНГОЛЧУУДААС ЗУГТАЖ БАЙНА ИНГЭЖ УЛСАА ЦАГ ЯМАГТ ТЭНЭГ ТЭНЭГ ҮГЭЭРЭЭ ХОРОЛДОГ МАНЫ МАЛАН ХАР ШААРУУДДАА.. ХӨРӨНГИЙН БИРЖ ДЭЭР БАЙГАА МОНГОЛ УЛСЫН ҮНЭТ ЦААС БОНД БҮГД БУДАА БУДАА.. ХОХЬЧИН ЭЭ ХОХЬЧИН МАНЫ б**с ДОЛООН АМЬДАРАГСАД УЛС ОРНЫГ СҮЙРҮҮЛЖ БАЙНА НЭЛ ӨР НЭЛ ӨР ЗАЙЛАХДАА ӨРӨНД ЖИВҮҮЛСЭН УЛСЫГ Л ХҮЛЭЭЛГЭН ӨГӨХ ЮМ БАЙНА Л ДАА ХӨГИЙН НОВШНУУД…

Avatar

Зочин 2020-09-08 104.236.205.233

ХАХА ГАЛЗУУГИЙН ЭМНЭЛЭГТ ОР БИЙ ЮУ ЭНД НЭГ ХҮН АНХАН ШАТНЫ ГАЛЗУУГИЙН ШИНЖ ТЭМДЭГ НЬ ИЛЭРЭЭД БАЙНА .. ХАХА МАГТААЛ ХҮНИЙГ БААС БОЛГОНО ГЭДЭГ ЭНЭ ДЭЭ МАНЫ ТОЛГОЙЛОГЧ ИЙМ ЯРИЖ БАЙХАД БУСАД НЬ БҮГД СОЛИАРЛЫН ШАТАНДАА ГАЛЗУУРЧ БАЙГАА ЮМ БАЙНА ХАХА ХҮРЭЛСҮГ ЭЭ ДЭЛХИЙН ХӨГЖИЛ ЧӨЛӨӨТ ХӨДӨЛМӨРӨӨР Л ДЭЭШЛЭН ДЭВЖИЖ БАЙДАГ ЮМ ШҮҮ ДЭЭ ЧӨЛӨӨТ СЭТГЭХҮЙГ ЧАМ ШИГ ИРВАА МЭДДЭГҮЙ БОЛОЛТОЙ ..МАНЫГ ТАРААХ ЮМСАН БҮГД ҮХШИРМЭЛ СЭТГЭХҮЙТЭЙ ДЭВШИЛГҮЙ ӨМХИЙНҮҮД АРД ТҮМНЭЭ ДАРАНГУЙЛСАН ТЭНЭГ ГАРУУД

Avatar

Зочин 2020-09-08 202.9.46.202

Хүрэлсүхийн зөв шүү Ард түмэн ?? Зах зээлийг төрийн зохицуулалттай байлгахүгй л бол баларна гэсэн үг . Хүн бүр дураараа дургиад байвал юу болох вэ? Япон ,Солонгос зэрэг хөгжилтөй орнууд чинь төрийн зохицуулалттай зах зээлээр аж ахуйгаа хөтөлдөг юм байна билээ. БНХАУ мөн ямар хэлбэрээр аж ахуйгаа хөтөлж яаж хөгжиж байгааг харна уу?

Avatar

зочин 2020-09-08 203.91.118.150

Яг үнэн юм ярихаар мушгиад хэрэггүй,, Улс орон өөдлөх замдаа орж байна шүү,, Авлига, албан тушаалын хэрэгтэй тэмцэж байна, ял авч байна,,, Жирийн иргэд бидэнд болж байна,, Албан тушаал авч чадаагүй болон улс орныг сүйтгэх сонирхолтой АН-ынханд муу мэдээ л дээ,

Avatar

njbbjdbj 2020-09-08 202.9.40.159

butsaad kommunizm ruugaa yavj dee

Avatar

Зочин 2020-09-08 202.21.108.212

МАН нам нь удирдагчдаасаа айдаг, долоодог. Энэ нам боломжоо шавхсан, одоо юу ч гарахаасаа өнгөрсөн. Эцэст нь улсыг сүйрүүлэх үе дээрээ нэгэнт иржээ.

Avatar

Зочин 2020-09-08 103.212.116.64

Komnist s** bn zailuul yadag yhan be

Avatar

Amar 2020-09-08 182.160.37.126

ЕХ ,АНУ, Англи гээд бүгд төрөөс нөлөөлдөг зохицуулалттай зах зээлтэй болоод удаж байна.Гаалийн татвар гэдэг чинь л төрийн зохицуулалт шүү дээ.Хаана байна тэр Адам Смитийн чөлөөт зах зээлтэй "нууц гараар" зохицуулагдаж байгаа зах зээлтэй улс.Чаддагийн бол тийм улсыг нэрлээдэх дээ.

Avatar

Irgen 2020-09-08 70.181.124.42

Dan zeel chuluut ursulduun gedeg eh zahgyi duraaraa baih gedeg bishee.bygdeeree joohonch gesen hajuudahaasaa asuuj zav zeel gedeg ygiig uchriig oloniig bodoochee

Avatar

Irgen 2020-09-08 70.181.124.42

Turiin orolcohgyi duraaraa durgij gej yu baih be.elbegdorj.batyyl nar ta nar duraaraa ashig uugaad baij bail geed ard olniig huurch ulsaa hudaldsan luivarchid bolloo.yynees uur yu hysene be.deg juram shudarga es.ardchilial gedeg turiin ard tymnii hyanaltand baih ne zuv.

Avatar

Economist 2020-09-08 74.105.51.49

Zah zeeliin ornii irgen bur ediin zasgiin suuri medlegtei baih heregtei baina. Mongoliin unuugiin nuhtsuld Nyamsurengiin end bichsen gol zarchmuudiig pilgochibol bolchihmoor baina, Bilegt guai!

Avatar

Зочин 2020-09-08 94.214.181.162

UGAASAA L TENEG GAR SH DEE.JAH GEJ SONGOSIIN.

Avatar

ардчилсан европоос 2020-09-08 31.10.154.112

Элбэгдоржийн засаглал ардчилал биш харин авилгач, эх орныхоо эд баялгыг дээрэмлигчид байлаа . Энэ уршиг нь олон жилийн цэвэрлэгээ шаардана Хүрэлсүхэд амжилт хүсье

Avatar

Зочин 2020-09-08 202.179.21.252

NO Hurelsuh

Avatar

Дорж 2020-09-08 192.82.76.183

Бид нар өөсдөө сонгочоол одоо баба гээл. Энэ хүн ийм гэдгийг бүгд мэдэж л байсан. Гэхдээ яахуу энэ хүн ийм үг хэлж эртхэн санаагаа таниулсан нь бурханы аврал. Одоо тэгээл энэ хүнийг огцорхыг харах л үлдлээ.

Avatar

Зочин 2020-09-08 98.7.80.146

news.mn АН-ынхаа ах нарт хэлээч. тэдний дампууруулсан улсын буццаж босгочих санаатай л үзэж байна.

Avatar

Зочин 2020-09-08 103.229.122.92

Ардчилагч гэдэг чинь xyлгaйч гэсэн утгатай юм. Челеет зах зээл гэдэг чинь челеетэй дээрэмдэнэ гэсэн уг..

Avatar

Зочин 2020-09-08 202.55.191.130

iim ard tumentei uls bolohoor argagui ch yum bolov uu? ard tumnii tusgal ni huurhii odoogiinh ene uruvdultei uls turchid ni , zasgiin gazriin terguun ni shuu dee. doroi uls…..

Avatar

Зочин 2020-09-08 122.201.21.120

Энэ үнэн. Бусдыг тонож дээрэмдэх, баяжахын тулд хөрөнгөтөнүүд чөлөөт зах зээл гээчийг бодож олсон. Гэхдээ одоо үүнээс болж баян хоосны ялгаа хирээс хэтэрч, хор уршиг нь хоолойг нь боож, аврагдах аргаа эрж ядаж байх шиг байна

Avatar

Зочин 2020-09-08 202.126.89.127

хүмүүсийг муугаар харагдуулж байгаа муугийн үзэх гэж бэлтэсэн ийм балай юмаа болио хөрөнгө оруулалт хийж байна гэдэг чинь ч бас цаагуураа 1 бодлого шүү дээ харин ч бонд өр зээлээс салж байж санаа амарна.

Avatar

Зочин 2020-09-08 103.212.117.189

Бослого гаргах эрх байнга бий. Хүчирхэг ухаалаг хүн бол сонгууль хүлээхгүйгээр төрийг солих нь эрүүл зүйл юм.

Avatar

Зочин 2020-09-08 122.201.31.153

Яах гэж төр байдаг юмб? Яах гэж 4 жил тутамд сонгуульдаж солиордог юмб?? Улс орны ийм асуудлуудыг зохицуулуулах гэж төр байгуулдаг юм байгааз дээ?? Төрийн зохицуулалтгүй 30 жил яаж самарч нураасныг хангалттай харлаа ш дээ!

Avatar

хх 2020-09-08 71.58.96.225

төр л монголыг ийм байдалд оруулсан болохоос хувийн хэвшлийн буруу лав байхгүй

Avatar

Зочин 2020-09-08 202.179.21.252

TOR BISH AVILGACHID!!!!!!!!!!!!!!!!!! MAN nam buruutai

Avatar

Зочин 2020-09-08 104.236.205.233

УЛС ДАМПУУРУУЛАЖ БАЙГАА НЭГ Л ХҮЧИН БАЙНА ЯАХЫН АРАГҮЙ МАН- ЧӨТГӨР ШҮГЭЛСН БӨӨГНӨРСӨН ХУЛГАЙЧИДЫН НАМ.. 90 -ОНООС ОДООГ ХҮРТЭЛ ИЛ ДАЛД УДИРДАН СҮЙРҮҮЛЖ БАЙНА..ДАЛД ОРЦГОО ХӨГИЙН НОВШНУУДАА

Avatar

Зочин 2020-09-08 122.201.21.120

Харин АН түүний салаа салбарууд л тэр чөтгөр шүглэсэн бөөгнөрсөн хулгайчид гэдгээ олон зүйлээр батлаад байгаа юм биш үү.

Avatar

Зочин 2020-09-08 202.179.26.32

Төрийн зөв оновчтой зохицуулалт байх хэрэгтэй. Аль салбараа бодлогоор дэмжиж хөгжүүлэх г.м зөндөө ажил байна. Импорт орлох бүтээгдэхүүн үйлдвэрлэх үйлдвэрээ дэмжмээр байна.

Avatar

Зочин 2020-09-08 184.151.230.112

Elbegdorziin shidsen chuluu end nisez yavna

Avatar

ЯНГУГИЙН СОДБААТАРАА ШОРОНД НЬ ЯВУУЛ! 2020-09-08 66.181.191.228

ЯНГУГИЙН СОДБААТАРАА ШОРОНД НЬ ЯВУУЛ!

Avatar

Ж 2020-09-08 66.181.161.31

Хүрлсүхийн зөв. Танай муусайн адгийн шаар хулгайч ардчилагчдын тарьсан гайгаар ийм өр бий болсон нь үнэн. та нар муусайн өмхий хүүрнүүд Хүрэлсүхиг яаж ч буруутгах гээд чадахгүй. Хол очиж өмхийр, шорондоо хатаарай муусайн өмхий ардчилагчид аа.

Avatar

zochin 2020-09-08 192.82.69.48

Umhii kommunist odoo hurtel tsaash haraagui yam uu

Avatar

Зочин 2020-09-08 202.126.89.89

Огцрохуу

Avatar

Зочин 2020-09-08 202.126.89.89

Огцруулахуу яахуу ????

Avatar

Зочин 2020-09-08 202.55.188.91

Turuinii buos tolgoid garlaa

Avatar

Монгол хүн 2020-09-08 103.229.123.19

Цэргийн хүн болж тоглодог мулгуу залуу юу гэж ч хэлж магадгүй мулгуу бид нарын сонгосон хүн шүү дээ хүмүүс ээ ??????????? Одоо та нарыг хүчиндэж эхэлнэ харж л байгаарай

Avatar

Билэг 2020-09-08 139.5.216.33

Төрийн зохицуулалтаар л энэ эмх замбараагүй байдлыг зогсоож болох байх. Сэтгүүлч гэх энэ хүн юу юу гээд худлаа сүржигнээд байнаа. Хэний захиалгаар хэдэн халтар төгрөгний төлөө ийм балай вм эрээчээд байнаа.

Avatar

Зочин 2020-09-08 192.82.75.14

Улс орныг айл гэж мэддэггүй эрхмүүд засагт гарахаараа иргэдийн төлөөлөгч биш тушаал өгдөг дарга болж. Ард түмэн номхон хонь аятай христийн шашны буруу үзлээс болчихвуу.

Avatar

Зочин 2020-09-08 192.82.75.14

ард түмнээ төвгөөр гутаасан ноёдыг аалзны дайтай үнэлээд юу гэх вэ.

Avatar

Зочин 2020-09-08 202.126.90.62

Хувийн хэвшлүүдийн өмнөөс ЗГ хариуцлага хүлээхгүй. Тэд зээлээ төлж чадахгүй бол ОУ-ын шүүхэд дуудагдана.ЗГ дуудагдахгүй. Мөн хувийн хэвшлүүдийн оруулж ирсэн зээл, хөрөнгөнүүд дотоодын зах зээлд эргэлдэж эдийн засгийг тэлж өгч байгаа.

Avatar

Kkk 2020-09-08 103.212.116.64

Bodloggui medegdel hiisniih n tuluu ogtsoruulah heregtei

Avatar

Зочин 2020-09-08 122.201.21.120

Энэ сэтгүүлч эмэгтэй Төрийн зохицуулалттай зах зээлд хөрөнгө оруулдаг тэнэг баян дэлхийд хаана ч байхгүй гэж ирээд л мэдэмхийрчээ. Харин төрийн зохицуулалтгүй зах зээл,төргүй мэт улс Монголоос өөр байдаг юм уу. Өнөө чөлөөт зах зээлийн үлгэр жишээ АНУ-д л гэхэд нийгмийн баялагийн 70-80 аад хувь нь хүн амын ганцхан хувийг эзлэх баячуудад төвлөрсөн, нийт хүмүүсийн 50-60 хувь нь өмчгүй ,орон сууцны зээлэнд баригдсан, мөнгө нь хүрэлцэдгүй ,50 сая хүн хүнсний картаар амь зогоодог, 5 сая хүн орон сууцг

Avatar

Зочин 2020-09-08 122.201.21.120

5 сая хүн орон сууцгүй,гудамжинд тэнэмэл амьдардаг,хэт баяжих,хэт ядуурахыг урамшуулдаг, чөлөөт зах зээл нэртэй систэмтэй ажээ.Иймд ядуус босч үймээн самуун үүсгэхээс эмээж , ядуусыг татвараас чөлөөлөх хөнгөлөх,хоол хүнсний дэмжлэг үзүүлэх ,баячуудаас авах татвар нэмэх зэргээр улсаас төрийн зохицуулалт их хийдэг нийт өмчид төрийн өмч ч багагүй хувь эзэлдэг бололтой. Энэ сэтгүүлчийн бичсэн зүйлд үнэн юм туйлын бага юм. Манай сэтгүүлчид хэт туйлширахгүй үнэн юм бичмээр байна

Avatar

Зочин 2020-09-08 64.119.27.175

Либерал онол сүйрсэн шүү дээ. Үүнийг 2008-2009 оны дэлхийн зах зээлийн хямрал харуулсан. Даяаршлын эрин үед зах зээлийн эдийн засгийн харилцааг төр зохицуулахаас өөр аргагүй болсон шүү дээ. Үүний хамгийн тод жишээ нь Их 20-ийн дээд түвшний жил тутмын уулзалт юм шүү дээ. Төрийн оролцоогүй Монголын эдийн засгийн ямар салбар хөгжиж байгаа юм бол доо. Нямсүрэн ч шинэ эдийн засгийн талаар ямар ч ойлголтгүй нөхөр байна даа. Даяаршил, дижиталчлалын үйл явцыг зөв залж жолоодохгүй болсныг ойлгоогүй байн

Avatar

Зочин 2020-09-08 122.201.21.120

Ойлгоогүй биш ээ Мэдсээр байж зориуд гуйвуулж,орон нутгийн сонгуульд зориулан Ерөнхий сайдын нэр төрд халдсан гутаасан хар пиар л бичихийг оролдсон байна

Avatar

n 2020-09-08 120.159.187.42

Ugaasaa haana ch chuluut zah zeel gej bhgui, amerikt ch gesen. Yag yamar utgaar yu helj bgaag ehleed todorhoilj bgaad daraa ni margaval zugeer yum. Tegehgui adil ug heregleed uur uur uuruur oilgood yavaad bval hamag humuus hii tuurugduuleed duusna daa

Avatar

Зочин 2020-09-08 103.229.123.19

Төр зохицуулна гэдэг түшмэл авилгал нэхнэ л гэсэн үг

Avatar

иргэн. 2020-09-08 202.126.88.141

Хувийн хэвшилийн улсууд өөрсдийн нэр дээр байгаа лиценз байгалийн баялгийг барьцаалсан. Тэр нь ард түмнийх гэж Үндсэн хуулинд заасан байдаг. MSC гэхэд монголын гол баялаг Ухаа худагийг барьцаалж 2 млрд доллар зээл авсан. Тэд бүгд улсаар баталгаа гаргуулсан. Одоо энгийн иргэдийн амьдралаар түүнээ төлүүлнэ. Энэ сэтгүүлцэнэр нямхүү гэгч хэт жижиг толгой ой санамжтай юм

Avatar

Зочин 2020-09-08 139.5.219.221

ЖАСТ-ын Батхүү шиг хуурамч баталгаагаар зээл гаднаас аваад луйвардчихая гэсэн новшнууд чөлөөт зах зээл дээр олноороо байгаа. Эд нараас болгоомжлое л гэсэн юм биш үү?

Avatar

Хүн 2020-09-08 103.229.123.19

Төр баталгаа гаргаж өгөхөө л болино гэсэн бол өөр хэрэг

Avatar

Зочин 2020-09-08 64.119.25.116

Нямсүрэн чи Монгол улс бараг дампуурч байсан 2016 онд хаана байсан бэ бас юу ярьж хэлж байв. Хүрэлсүх бол бараг дампуурч байсан улс орон хүлээж аваад өдий зэрэгтэй болгосон хүн.
Ер өнгөрсөн цаг үеэ мартаж өнөө цаг үеэ муучилж, ирээдүй цаг үеэ бүүдгэр өнгөөр хараад байвал таны хүсээд байгаа "дампуурал" чинь маргааш гэсэн хүрээд ирнэ байх аа.
Магадгүй монгол орныг дампуураасай гэж хүсдэг зарим нэг улс гүрэн, "иргэн" байдаг л байх.

Avatar

Зочин 2020-09-08 202.126.89.74

Zochin chi dendvv teneg bna daa !

Avatar

Сээгий 2020-09-08 103.212.117.206

Хувийн хэвшилийн улсууд өөрсдийн хөрөнгөө барьцаалсан байлгүйдээ тэрнээс биш ман намыхан шиг эрдэнэт өөр юуг ч хамаагүй барьцаалаагүй байх тэд хариуцлгаа хүлээх болоод л цаад газар нь мөнгөө өгсөн тэд манай төрийн банк биш тэрэнд энэ бага дарга санаа зоволтгүй өөрийн нөхдүүдээ л сайн хяна танайхан ждү банк хадгаламж зээлийн хоршоо гээд лцөлмөж болох бүхнийг хусдаг шүү 4 жилийн дараа юу болох бол бодхоос аймаар үр хүүхдүүдээ л санаа зовох юм монгол хүний заяа агуу гэж өөрийгөө тайвшуурлахаас бурх

Avatar

Зочин 2020-09-08 202.179.21.236

Монгол улс чөлөөт зах зээлиин ниигэмд шилжсэн гэвэл түүн шиг худлаа юм байхгүй Ямар юмны нь чөлөөт зах зээл Аливаа юм луйвараар баяжсан томчуудын тоглоомын дүрмээр явдагыг биднии 30жилиин амьдрал харуулж байна Төрд гарч тендериин мөнгө уул уурхайн лиценз зарсан алтны уурхай ажиллуулж баяжсан иим л баячууд монголын аливаа бизнесыгдампууруулж байдаг шүү дээ Чөлөөт зах зээл гэхээр л бүх юм чөлөөтэй гэсэн үг биш Төриин зохицуулалтаа сайн хиигээд дүрэм журмандаа захирагдаад явбал илүү хөгжиж болдог.

Avatar

Зочин 2020-09-08 202.21.109.39

Хувийн атаа жөтөөгөөр улс орныг удирдахгүй.Монгол Улсыг ухаанаар удирдаж байсан .Хүрэлсүх одоо болих хэрэгтэй.Монгол Улс дампуурахаас өмнө ажлаа өгвөл Хүрэлсүхэд амар болно.

Avatar

Зочин 2020-09-08 203.91.115.48

АН-л улс дампууруулдаг. Энэ сайт гүтгэдэг.

Avatar

Зочин 2020-09-08 202.21.109.156

наад 2 намтайгаа зайлаарай. Муу толгойгоо эргүүлүүлсэн тэнэг.

Avatar

Зочин 2020-09-08 103.10.23.106

arai dehduu ymaa shuud ogtguurlah heregtei bid chamaig uls ornoo hugjuul gej garasan bolohoos uls orhoo suirel ruu hutul gesen uu ain hogiin gar ve

Avatar

Монгол хүн. 2020-09-08 103.10.21.21

Хүрэлсүх галзуурчээ. Уго Чаавээс шиг улс орныг минь тамын орон битгий болгочоосой. Мэдрэл хүмүүс заримдаа сүпэр ухаалаг харагдаг мөчлөг байдаг шүү!

Avatar

Ч 2020-09-08 64.119.20.130

Ардчилалын нэрээр энэ бүсгүй олон юм цуурч байна. Шүүмжилж болно, хэн ч чадна. Харин зөв хийх, сахилга баттай, хариуцлагатай хийх нь өөр хэрэг. Яах ёстой гэдгээ хэл, арга замаа заа. Эс бөгөөс 1990 онд ардчилалын нэрээр гарсан АН төрийн хулгайч, олигархуудаас дутах юм алга. Ажил хийж буй хүн хамгийн их шүүмжлүүлдэг. Ямар ч азийн сайн эдийн засаг дарагуйлал, сахилга батын хүчинд боссон түүхтэй. Дайны дараа маш их сахилга батын доор боссон: Япон, Сингапур, Солонгос бусад орны түүхийг унш….

Avatar

Иргэн 2020-09-08 49.0.212.160

Жижиг улс учир бүгдийг хувьд даатгаж болох уу, хувь, төрийн хамтарсан байгууллагын ажиллагаа ил тод бол илүү үр дүнтэй байх уу? зөвд зөөлөн хорвоосон доо.

Avatar

uher 2020-09-08 150.129.141.7

Lalriin baa s

Avatar

Зочин 2020-09-08 119.40.99.33

Дампууруулах нь гэж бичихгүй, Дампууруулахнээ гэж бичнэ

Avatar

Зочин 2020-09-08 192.82.69.54

"Дампууруулахнээ" гэх гээд байгаа бол "Дампууруулах нь ээ" гэж бичнэ. Монгол хэлний дүрмээ ингэж хутгахгүй шүү.

Avatar

Зочин 2020-09-08 103.229.123.19

Наадах чинь төрийн албан хаагч

Avatar

Зочин 2020-09-08 202.21.108.61

Nyamsurengiin tumen zuv. Hurel dargyn zuvluhuud zuv zuvluusei, mani er bol iim nariin yumyg yaj medhev. Shine bayan tseej uvchtei gedeg shig diilenh olonhi bolloo, yug ch hiine geed anduurch ban huurhii. Ulsaa hulduu chireh ni bna, naad sagsuu chini!

Avatar

үнэн 2020-09-08 202.21.126.82

Хувийн компаниуд тавьсан өрөө өөрсдөө хариуцдаг, төр Монгол улс ямар ч хамаагүй. Харин танил талтай нь төрийн банкаар баталгаа гаргуулаад гадаадаас мөнгө босгох юм бол, эргээд төлж чадахгүй бол төр хариуцдаг! Тэгхээр харин ч хувийн бизнест төр оролцож дарга нар нь баталгаа гаргаж өгөхгүй байвал барав.

Avatar

Жирийн нэгэн. 2020-09-08 202.9.46.105

Ugui dee.Zutgej hiij baigaa turuu b** muulaach.Harin bid uursduu hun bugd hichuue.

Avatar

Алмайрагч 2020-09-08 43.242.242.75

ЯГ ИНГЭЖ ХЭЛСЭН ҮҮ? МУШГИЖ БАЙНА УУ? ТЭР УУРТАЙ БАЙСАН ЮМ БОЛОВ УУ? БУУТАЙ БАЙСАН УУ? ГХЯ д ГАДНЫ ХҮН БАЙГААГҮЙ БАЙГАА ? ЯАХ ГЭЖ ТЭНД ЯВЖ БАЙСАН ЮМ БОЛ? АРАЙ…. ЗА ҮГҮЙ БАЙЛГҮЙ ДЭ…

Avatar

зочин 2020-09-08 64.119.24.124

Төр засгийн дээрмийг зогсоох ганц арга бол нээлттэй public company байгуулах явдал юм. Манай баячууд бидэндээ дээрэлхэж сагсуурч байх гэж 1 хүний юм уу гэр бүлийн компанитай байдаг учираас тэдний бизнэсийг Хүүг дээрэмдвэл бүгд баярлана. Харин хувьцаат компаниар оролдвол олон хүний эрх ашиг хөндөгдөж рейтинг унах аюултай. ХХБанк 100% Эрдэнэбилигийнх байсан бол өдийд жээнх, хүүг 2 хуваагаад хүртчихсэн байгаа. Хэрэв доорхи орилогчдод хувьцаа байгаад тэр компанийг нь булаах гэвэл яах болдоо.

Avatar

Чингэс хааны үр сад 2020-09-08 66.181.161.80

Лалрын сэтгүүлч ухаантай авгай бүү х**

Avatar

иргэн. 2020-09-08 202.126.92.82

монгол улсаа хятад улсад тушаасантай адилхан мэдэгдэл хийсэн бна шүү. 1921 онд орос орныг дагасан бол өнөөдөр орос орон зайгаа авсан. монгол улсын гадаад худалдаа хятадаас шууд хамаарч байгаа.Хятадын хүнд дарамтанд орсон бж болно эсвэл толгой муутай бж болно. эсвэл шунахайгаасаа болж хятадаас ихээхэн хахууль авч улс орноо зарсан бх.

Avatar

Зочин 2020-09-08 202.9.46.100

Хөргөгч хоосон байна. Гэхдээ Хүүк гуайн малигар царайг хархаар хоосон гэдэс улам л базлах юм. Яалтай билээ.

Avatar

Zochin 2020-09-08 202.21.110.94

Чи ажил хий. Ядаж хуучин номнуудаа зараа!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Zochin 2020-09-08 103.57.93.202

Nyamsren odoo bolno, chi dandaa harluulj bichihees zglhaggui baina uu

Avatar

Зочин 2020-09-08 202.126.88.46

Должин эмгэнд өнөөдөр 3 талх хийгээд өөрөө нэгийг идээд Цэрмээ, Дулмаа эмээ нар 1,1-ийг өг, Цэрмаа эмээ оронд нь нөгөө ганц үнээгээ саагаад нөгөө 2тоо өдрийн хагас литр сүү өгчих. Дулмаа эмгэн нөгөө 2ийнхоо онгорхой цоорхойг нөхөөд өгчээрэй. Та 3-т 1талх, аяга сүү, ноорхой хувцас байхад болоо өөр юүч хэрэггүй. Аяга сүү ганц талх, ноорхойгоо нөхүүлсэндээ төрлөө баярлаж яв! гэсэн үг хэлээд бнуудаа

Avatar

Зочин 2020-09-08 36.11.224.208

Чөлөөт зах зээл гэж хуцахаа боливол таарна тэр чигээрээ луйвар өмхий мөнгөний бичээч ичиж амьдар

Avatar

Зочин 2020-09-08 202.21.104.2

Дааж давшгүй зээл гаднаас аваад төлж чадахгүй бол улсынхаа нэрийг бодоод төр л өрөнд орохыг ЕС анхааруулсан гэж үзэж байна. ямар ч утгагүй зээл хөөцөлдөж улсынхаа нэр хүндийг гутааж байгаа бизнесүүд ч байгаа шүү дээ. Газар тариалангаа хөгжүүлж, гурилаар тасалдахгүй бодлого бол төрийн л зохицуулалт. Бизнесийнхэн бол гаднаас гурил зөөх л сонирхол байгаа бол нэг тодорхой жишээ гэж ойлгож болно.

Avatar

Зочин 2020-09-08 202.126.89.198

Neg udur alingaa aldah haralgan teneg uuriinhuu deer shoroo ovoolj baigaa bishuu uu

Avatar

Зочин 2020-09-08 203.91.115.53

Дэлхийн 2-р дайны дараа нэгэн сэтгүүлч Сталингаас "Та баян хүн үү эсвэл огт шуналгүй хүн юм уу" гэж асуухад , хариуд нь " надад бүхэл бүтэн Орос улс байхад би юунд шунахав. Тамхи татах гаанс, цэрэг шинель 2 минь байхад л гүйцээ " гэж хариулсан гэдэг. Яг түүн шиг ерөнхий сайд У. Хүрэлсүх эх орноо эмхэлж цэгцэлж эхэлж байгаад жирийн иргэд бид туйлын баяртай байна. Мэдээж эрх ашиг нь хөндөгдөж байгаа хүмүүсийн зэвүү дургүй хүрч байгаа байх. Гэхдээ энэ бол нийгмийн захиалга .

Avatar

МАН 2020-09-08 139.5.216.180

Мал

Avatar

Зочин 2020-09-08 139.5.219.222

Тэрч магадгүй шүү удахгүй энэ улсад эзэн суух байх наад ухна чинь

Avatar

Зочин 2020-09-08 202.126.88.46

Чи тэр үеийн Зөвлөлтийн ард түмэн Гулагт боолийн хөдөлмөрөө хийж үрэж байсантай адил хойд солонгост очиж боолчлогдоод хэзээ турж үхэхээ таагаад байж байлдаа

Avatar

мухарсүх 2020-09-08 66.181.161.51

боловсролгүй ойворгон энэ худалч аль давно дампууруулсан дэлхиин шившиг

Avatar

Зочин 2020-09-08 202.131.245.6

Хуго Чавес, Модура нарын хойт дүр Монголд амьдрах агаар ус орчин байхгүй шүү, Эрх чөлөө, чөлөөт зах зээлийг төвөггүй нутагшуулсан Азийн цээжин дээрх ганц улс шүү дээ, горьд муу сайн коммунистууд аа, Марксын эрин үе дууссан шүү дээ.

Avatar

zochin 2020-09-08 49.0.171.112

Энэ хүмүүс үнийн бодлого, зах зээл 2 оо ялгахгүй байх шиг байна. Үнийн бодлого гэдэг чинь аль ч улс оронд байдаг зүйл. Харин чөлөөт зах зээлийг үгүй хийнэ гэвэл дэндүү бодлогогүй, боловсролгүй, увайгүй тэнэг үйлдэл болно. Чухам Хүрэлсүх өөрөө энэ 2 ын ялгааг ойлгохгүй байх шиг… аргагүй боловсрол нимгэн хүн гэдэг нь харагдаж байна шүү дээ. Энэ хөлсний бичээчид нь юундаа боловсролгүй даргаа өмөөрөөд байгаан!!!

Avatar

Irgen 2020-09-08 202.9.46.94

toriin zohitsuulalt baih heregtei shdee. Haana ch bdag. Yugee daanch shuumjleed bdiim

Avatar

Amar 2020-09-08 182.160.37.126

Хүүе. ЕХ ,АНУ, Англи гээд бүгд төрөөс нөлөөлдөг зохицуулалттай зах зээлтэй болоод удаж байна.Гаалийн татвар гэдэг чинь л төрийн зохицуулалт шүү дээ.Хаана байна тэр Адам Смитийн чөлөөт зах зээлтэй "нууц гараар" зохицуулагдаж байгаа зах зээлтэй улс.Чаддагийн бол тийм улсыг нэрлээдэх дээ.

Avatar

GUZEET 2020-09-08 202.21.110.94

ЭНЭ ДООР ЮМ ТЭРЛЭГСЭД БҮГД ДЭЭД ДООД АМНУУДАА САЙН УГААЖ БАЙ. МОНГОЛЧУУД ЗӨВХӨН ДИКТАТУР ДООР Л СЭРГЭН МАНДАЖ БАЙСАН ТҮҮХТЭЙ ЮМ БИЛЭЭ ШҮҮ……………………………..ХҮРЭЛСҮХ ОДООГООР NUMBRO UNO ШҮҮ………………ЭРХЭМ ТАМЫН ТОГООНЫХООН…………ГЭЖ………………

Avatar

ok 2020-09-08 66.181.190.251

монгол бол америк биш, илүү скандиван нь хувилбар зохино, швед норвегт, архи тамхиа хүртэл төрийн үйлдвэр зардаг, тэгээд ч гадагшаа нэг цонхоор тоглолт л хийнэ л гэсэн байна шдээ, харин наад хариуцлагааа чангатгаж, улсын өмч хэрэг идэж, уусан хүнийг бүх нас өг, монголд ерөөсөө хууль цагдаа гэж алга байна, улсын мөнгө идэж уусан, газар хууль бусаар авсан, улаан цайм, монголын эрх ашигт илт ашиггүй гэрээ хийсэн хүмүүс чинь зөв зүгээр явж байна наана чинь, хууль дүрмээ зөв зохио

Avatar

Зочин 2020-09-08 202.179.27.143

Хувийн Кампани Аж ахуй нэгжүүд Дураараа зээл авчихаад Улсаар буюу Ард түмний татварын мөнгөөр төлүүлж байгаа жишээ олон бий ш дээ, Жнь Буян Жагаа Японы Марубина компаниас өчнөөн Сая долларын зээл түүнийгээ Улсаар төлүүлж байсан Түүх бий ш дээ, Бидний татварын мөнгө Хувын аж ахуй нэгж ,Компаний Өрийн дардаг Мөнгө биш шүү дээ

Avatar

би 2020-09-08 202.70.44.46

үхсэн хатсны чинь жасрай,

Avatar

Зочин 2020-09-08 64.119.25.87

Юу ч мэдэхгүй байж их мэдэгчийн дүр эсгэгчид их олон болж байгаа нь харин Монголыг сүйрүүлж мэдэх байх шүү

Avatar

Иргэн 2020-09-08 64.119.25.217

Төрийн зохицуулалт байхгүй бол төр гэдэг ойлголт байдаггүй юм. Гадны хөрөнгө оруулалт гэдэг бол байж болох боловч алба биш . Бидний өвөг дээдэс хүний гар харалгүй амьдарсаар ирсэн. Гадныханыг шүтэх үзлийг таслах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-09-08 202.126.88.46

Чи хөдөө очоод дээр үеийн дийлэгх ардын амьдралаар ноорхой гэрт тэнгэрийн од тоолоод 20 өнчин ишигтэй баян айлд зарагдаад, тарвага барьж идээд амьдрахгүй юү.

Avatar

Amar 2020-09-08 182.160.37.126

Хүүе. ЕХ ,АНУ, Англи гээд бүгд төрөөс нөлөөлдөг зохицуулалттай зах зээлтэй болоод удаж байна.Гаалийн татвар гэдэг чинь л төрийн зохицуулалт шүү дээ.Хаана байна тэр Адам Смитийн чөлөөт зах зээлтэй "нууц гараар" зохицуулагдаж байгаа зах зээлтэй улс.Чаддагийн бол тийм улсыг нэрлээдэх дээ.

Avatar

Зочин 2020-09-08 107.77.173.63

Арай ч бас Хүрэлсүх шиг хөгийн новшоор эдийн засгаа атгуулаагүй улсууд л даа

Avatar

Зочин 2020-09-08 202.180.220.77

Хүрэлсүх гадны дарангуйлагч нартай их адилхан болоод байна шүү. Жишээ нь Муамар Каддафи, Хуго Чавес, Саддам Хусейн, Фидель Кастро. Бүгд л буутай, цэргийн хувцастай гүйгээд байсан да.

Avatar

Зочин 2020-09-08 66.181.186.204

Аугаа удирдагч Хү Жин Сү мандтугай ура гэх юмуу хаашаа юм.

Avatar

Зочин 2020-09-08 183.177.98.42

Ямарч хяналтгүй, төрийн нэр нэр барьж улсын хөрөнгө барьцаалж зээл аваад өрөнд оруулж байгаа хүнд асуудалд төрийн зохицуулалт зайлшгүй хэрэгтэй байна. Цэгцэрсэн байхад гадаадын хөрөнгө оруулалт харин ч орж ирнэ шүү

Avatar

Зочин 2020-09-08 202.180.220.77

Зүгээр л хуулиа мөрдөх ёстой болохоос, хулиас гадуур хяналт хэрэггүй шүү дэ. Энэ авилгал чинь хууль мөрдөхгүй байгаа болохоос давхар хяналт дутсанаас биш ш дэ.

Avatar

Гайхаад 2020-09-08 49.0.135.2

128 сая 13 их наядын хооронд 10 дахины зөрөө байдаг гэнэ үү. Юу бичдэг хүн бэ. Итгэх арга алга

Avatar

Зочин 2020-09-08 202.180.220.77

Чи тэр үеийн долларын ханшаар бодоочээ эргүү минь. Юу гэж 128 саяыг 10-т үржүүлэх юм бэ.

Avatar

Зочин 2020-09-08 64.119.17.244

baix yostoi.

Avatar

korea валюьтаа hynandag uls shde хүкийн зөв 2020-09-08 103.242.47.94

solongost koread iim ediin zasgiin hamjaaarag bdag shde bur вальютаа hynadag shde unendee

Avatar

Зочин 2020-09-08 202.126.88.195

МАН хувийн бизнесийг боомилдог гэдэг туйлын үнэн үг шүү. Нөгөө бүхнийг мэддэг ОюунЭрдэнэ хаачив Хэдэн хөшөөгөө босгоод завгүй юу? Шалгана хорино зогсооно лиценцдэнэ

Avatar

Зочин 2020-09-08 202.126.88.195

Бидний л сонголт. Цэргиын дарга ерөнхий сайд хийнэ гэж юу байх вэ? Яана даа !!! 3сая хүнээ тэжээж байшаа хувийн хэвшилрүүгээ бурууг тохож дайрлаа. Өөрсдөө бол нүүрс баялгаа улсаа худалдаад идчихнэ. Энэ хэд нь байхгүй болохоор бид чинь яах болж байна.

Avatar

зочин 2020-09-08 66.181.161.70

Дахиад нэг 5-6 н Оюу толгой байвал ч болоод л явчих гээд байна да …. Юун Кувэйт …

Avatar

Зочин 2020-09-08 202.126.88.195

Нэгийгээ тавьж дуусчаад дахиад тавьж туух уу?

Avatar

б 2020-09-08 203.91.115.54

Германд ийм хамжааргатай эдийн засаг байдаг. Хүрэлсүхийн зөв

Avatar

Зочин 2020-09-08 139.5.219.222

Энэний мэдрэлийг одоо шалгуулаачээ үндэсний аюулгүй байдалд заналхиййлэх хэмжээнд хүрлээ одоо улсаа чирч яваа үлдсэн хэдэн компаниудаа нугаслах нь нээх кимжонун царайлаад вогоон office энэ тэр арай арай

Avatar

Зочин 2020-09-08 103.229.120.196

Зимбабей улс хурааж авсан газраа буцаагаад газрын эздэд өгч байна.Манайх зимбабей.венесуел улсын ардаас яваад байна.

Avatar

Зочин 2020-09-08 150.129.140.25

Хүрэлсүх монголыг мөхөл рүү нь хөтөллөө долларын ханшаа хянаж төгрөгийн худалдан авах чадварыг дээшлүүлчихээд цэргийн коммунизмаа мөрөөд дарангуйлагчаа

Avatar

Зочин 2020-09-08 139.5.219.222

Нээрээ энэ ард түмнийх нь байгааг ухнатайгаа таарцын ядахдаа ikon mn рүү шагайгаад өдөр алгасахгүй өдарт долларын ханш хир өсч байгааг анхаарахч амьтан алга өөрсдийнх нь үнэ өдөр өдөрөөр хямдарч байгааг ч ойлгохгүй

Avatar

Zochin 2020-09-08 202.131.225.197

Zuv l talaas ni bichij sanuulsan baina shuu de.

Avatar

Ганаа 2020-09-08 66.181.161.118

Чөлөөт эдийн засаг гэж чөлөөтэй идэж ууна гэж ойлгосон тэнэгүүд одоо болио. Чөлөөт эдийн засаг гэж хаа ч байхгүй. Харин улс орнуудыг эмх замбараагүй болгож мөхөөхийн тулд тийм нэр томьёо ашигладаг юм. Чөлөөт эдийн засаг гэж байдаг юм бол яагаад дургүйгээ хүргэсэн улс орнуудад хориг тавьдаг юм. Байдгүй л байхгүй юу. Сүйрүүлж эрхшээлдээ оруулахад ашигладаг л нэр томьео. мэдэж авцгаа.

Avatar

иргэн 2020-09-08 202.70.34.70

Тэнэгүүдээ, Ерөнхий сайдын зөв шүү. Капла яаж өр тавьж гадагшаа зугатаалаа. Нэг компани хятадад өр тавиад алтны том ордоо зарчихаад зугатаахад хятадууд газар нутгийг чинь нь авна гэнэ шүү. Битгий попор. Одоо жаахан засаг захиргаатай байвал яасан юм.

Avatar

Зочин 2020-09-08 203.91.115.41

АН дампууруулж АН-ы энэ сайт худлаа гүтгэдэг.

Avatar

Зочин 2020-09-08 43.242.242.59

Чөлөөтэй идэж уухад нь У.Хүрэлсүх их саад болоод эд нар боож үхэх гээд өөрсдийнхөө гар хөл болсон сэтгүүлч нараар юм бичүүлээд байна. У.Хүрэлсүх нь одоогийн МАНАН-гийн Луйварчид олигархиудыд халтай байгаа нь үнэн

Avatar

иргэн 2020-09-08 202.70.34.70

Чөлөөт эдийн засаг хөгжиж байгаа болохоор АНУ, Хятад хоёр алалцаад байна уу, хөгжөөд байгаа болохоор Герман руу ОХУ хийн хоолой тавьлаа гээд боож үхэх гээд байна уу, хөгжиж байгаа болохоор манай бүх бараа бүтээгдэхүүнийг оросууд огт авахгүй байна уу?
Хүрэлсүхэд алдаа бий, ЖДҮ-чидээ өөгшүүлж албан тушаал өгсөн гэх мэт. Гэхдээ энэ чөлөөт худалдаанд төрийн зохицуулалт хэрэгтэй гэдэг дээр түүний зөв шүү.

Avatar

Зочин 2020-09-08 202.180.220.77

Хүрэлсүх дайснуудаа чөлөөтэй идэж уухаа хориглох болохоос, өөрийн найзууд нь дураарай л дургина ш дэ. Яг Путины байгуулсан тогтолцоо.

Avatar

Баатар 2020-09-08 202.126.89.70

Ээ чааваас цэргийн бага даргын хэмжээнд л ярьжээ.Яанадаа ийм боловсролгүй хүнээр удирдуулах гэж ёстой тавилан юм байхдаа хөөрхий

Avatar

Зочин 2020-09-08 203.91.115.41

танай тарвага цэргийн бага неваль байсан. улсыг самраад алга болсон.

Avatar

Зочин 2020-09-08 202.9.40.67

Цэрэг хүн бол 1000 өдөр тэжээлгэж 1 өдөр үхэх үүрэгтэй. Юуун эдийн засаг мэдэх ч гүй шүү дээ. Тавилан юм даа

Avatar

Зочин 2020-09-08 24.17.94.42

Chi chin harin yamar yadmag setgehuitei yum be zailuul!

Avatar

Зочин 2020-09-08 150.129.140.198

АН хан та нар бүү х**

Avatar

Зочин 2020-09-08 203.91.115.56

Сайхан бичиж. Дэмжиж байна. Хүүк энэ үгээ англиар бэлдүүлээд уншчихсан бол хэн хэндээ дээр байж. Тү дэ, тү дэ… гээл өнгөрөхөд хэн ч ойлгохгүй амар. Эцэст нь яамны сайдыг шанаадаал өндөрлөхөд хэн юу хэлэхийн? Бүгд алга ташаад уухай хашгирах байсан.

Avatar

Зочин 2020-09-08 104.131.66.8

ХАХА ЭНЭ ЭРГҮҮ ТЭНЭГ ХҮРЭЛСҮГ ЧИНЬ ЮУ ГЭНЭЭ ..ХҮРЭЛСҮХИЙН УЛС БИШ ҮҮ ЭРГҮҮ МАЛАА.. ЭНЭ УЛСАД ЧИНЬ АРД ТҮМЭН БАЙДАГ ЮМ..ЧӨЛӨӨТ ЗАХ ЗЭЭЛ ГЭЖ ЮУ БАЙДАГЫГ МЭДЭХГҮЙ БАЙЖ / ЕР НЬ ЯМАР Ч БИЕЗНЕС УХААН БАЙХГҮЙ ХЭТ ИХ ХУЛГАЙ ХИЙГЭЭД БАЯЖЧИХСАН ЭРГҮҮНҮҮД Л ИЙМ ГЭНЭН ЮМ ЧАЛЧДАГ БАЙХГҮЙ ЮУ.. ХҮРЭЛСҮГ ГУА ТАНАЙ НАМЫН ЖДҮЧИН ХУЛГАЙЧИД ӨЛСӨХГҮЙ Л БАЙХ АРД ТҮМЭН ЧИНЬ ЗҮДЭРЧ БАЙНА ШҮҮ.. ОЛОН УЛСЫН БИЗНЕСИЙН ЯМАРЧ УХАГДХУУН БАЙХГҮЙ БАЙЖ БИТГИЙ БАЛАЙРААД БАЙГААРАА МАНЫ ӨЛСӨГЛӨН ХУЛГАЙЧИДАА..БҮГДЭЭРЭЭ ДАЛД ОРЦГОО

Avatar

ничоЗ 2020-09-08 172.104.64.66

Нэгдлийн даргаар цохолт хийлгэж шөлний хонь авдаг ч гэх шиг больж үз муусайн луйварчид аа. 30 жил ард түмнийг луйвардлаа одоо хангалттай

Avatar

Зочин 2020-09-08 202.9.40.67

30 жил ман л төр бариа биз дээ. Нэгдэл гж юу бсыг ч мэдэхгүй баас

Avatar

Зочин 2020-09-08 182.160.1.157

Чөлөөт зах зээл гэж бүр дэлхийд байхгүй болсон гэж блтэрсэн ш дээ. Тэр сангийн сайд нь арай адилхан нөхөр биш биз дээ. Төрийн зохицуулалт их бол төрийнхны хулгай их л гэсэн

Avatar

Зочин 2020-09-08 202.179.24.51

Төрийн зохицуулалттай зах зээлийн онолын талаар А ч үгүй баагий ийм балай юмыг бичжээ. Англи төрийн зохицуулалтаар хөгжсөн юм. хүрэлсүхийн зөв

Avatar

Зочин 2020-09-08 192.82.69.41

Хүрэлсүхэд атаархсан Новшнууд боож үхэх гэж байна ,Эх орноо батлан хамгаалахад бүх хөрөнгө мөнгөө гаргаж зарцуулах хэрэгтэй, байлдах чадваргүй цэрэг ,дарга ,Улс,хүн,хүмүүс байгаад яахав ? Гадны дайралтанд амархан байх болно.

Avatar

Зочин 2020-09-08 66.181.182.75

ккккк чи бид 2 той хэн ирж байлдах гээд бнаа. Буугаа уурээд окопонд хэвтээд л аан.

Avatar

Иргэн 2020-09-08 59.153.112.58

Энэ эөхрийг 10 жилд сурч байхад тааруухан арга ядсан нь цэргийн сургуульд орсон нэр зү үдэг байсан.Цэрэгт сонирхлоороо орсон тэгээд ажилаа сайнм хийж байгаа улсуудада энэ хамаагүй шүү Харин болосрол сурах чадвар мууёэтгэлгэээий цараа байхгүй мөртөө азаар ЕС болчоод улсыг маань өөр тийш нь чирэх гээд байгаа улсуудад энэ хамааралтай Мэдээу энэнээс ийм үн гарна Гөйхах юмгүй Бидний сонголт

Avatar

Зочин 2020-09-08 66.181.177.164

Боож үхлээ юу? Яаж үүссэн хувийн өмчтэй болоод тэр вэ

Avatar

Зочин 2020-09-08 43.228.131.207

тэгээд энэ хэдэн монопоь болчихсон компаниуд чинь үгсээд хуйвалдаад үнээ нэмчих нь чөлөөт зах зээл юмуу?

Avatar

Зочин 2020-09-08 122.201.21.26

Жингэр ноход х**.аж л байдаг, жингийн цуваа явж байна. Хүрэлсүх мундаг, зоригтой. Новшнуудыг сайн намнаад өг. Юуны чинь "чөлөөт зах зээл" Тийм юм байдаггүй гэдгийг амьдрал нотлоод байна. Төрийн хатуу зохицуулалттөй зах зээл байх ёстой. Ардчилсан намын пиз..данууын авч, үрэн таран хийсэн өр зээлийг төлөх гэж Хүрэлсүх байдгаараа л ажиллаж байна. Үүнээс илүү яадгийн.

Avatar

Зочин 2020-09-08 104.131.66.8

ЧАМ ШИГ ХҮРЭЛСҮХИЙН БӨГСИЙГ ДОЛООЖ АМЬДАРДАГ НОХОЙН ГӨЛӨГНҮҮД МОНГОЛООР ДҮҮРЭН БАЙНА ЗҮГЭЭР Л ХҮРЭЛСҮХТЭЙГЭЭ ДАЛД ОР ХАХА

Avatar

Зочин 2020-09-08 43.242.242.59

Сөрөг хүчнийх нь гадаадын компаниудад "Монголд битгий хөрөнгө оруул. Учир нь Ерөнхий сайд нь ингэж ярьж байна. Монголд хөрөнгө оруулвал алдагдалтай гэх зэргээр ятгадаг гэсэн." Тэд намынхаа эрх ашгийн төлөө улсаа золиосонд хаядаг новшийн зан чанартай, ахархан бодолтой, дандаа тархи толгойд нь мөнгө л бодогдож байдаг улсууд. Бид тэднээс л болгоомжлох хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2020-09-08 192.82.93.3

SETGUULCHINTSER GUTSAAD BAI! HULGAICH LUIVARCHIN 30 GER BULIIG BUT NIRGEJ NIIGMEE TSEVERLEJ BAINA. AN-II HULSNII BICHEECH, SUGANII US!!!

Avatar

Зочин 2020-09-08 66.181.189.69

эргүү малаа засгийн газрын өрийг л улсаас төлнө хувийн өр монгол улсад ямар ч хамаагүй 1 мөсөн сайхан дамдуурчихаасаа тэгэж байж монголчууд ойлгох биз

Avatar

Ksa 2020-09-08 202.126.89.115

АНУ хүртэл зэрлэг капитализмынхаа зарим зам мөрөө эргэж харж байна шүү дээ. Манай өнөөгийн улирдлагууд улс орноо одоо зөв замдаа оруулах шиг боллоо. Хэсэгхэн бүлэг нь олонхио шулахыг ардчилал, зах зээл гэхгүй ээ.

Avatar

Эгн 2020-09-08 66.181.161.37

Шулагдсан хүмүүс нь ажил хийх дургүй залхуу архичид бгаа шүү дээ

Avatar